Doteď mi bylo VW líto. Prostě to na ně padlo. A kdo má trošku přehled o automobilovém průmyslu a o emisích škodlivin vůbec, ví že to tak je. Kdo to neví, stejně bude kafrat hlouposti. Ale tohle nechci řešit.
Teď mi jich být líto přestalo. Dokud mají čas vymýšlet na drahých jednáních takovýhle zhovadilosti a řešit nesmrtelnost chrousta, napařil bych jim ještě pár miliard. :-)
Slavní? Ty myslíš, že EU je tak blbá, aby si nechala zlikvidovat celý autoprůmysl?
O důkaz nikdo nestojí, věřím. Kdyby ano, bylo by jich už tisíc.Jak dlouho myslíš, že trvá otestovat třeba 20 aut? A dodnes žádné jasné výsledky......
Proč myslíš, že existujou třeba emisní povolenky? Kvůli tomu, že z toho má někdo finanční užitek. Tohle je to samý. Myslíš, že někoho zajímají tvoje plíce v době kdy je Evropa přelidněná? Idealisto.
Blbosti plácáš jen ty. Emisní povolenky jsou typickou ukázkou, že o peníze jde víc než o naše plíce. Ale možná máš nějaké poznatky, které potvrdí, že emise z továren lidským plicím neubližují?
Tak znovu. Automobilky mají normy EU kolik můžou vypouštět zplodin, fabriky mají také emisní limity. Emisní povolenka je defekto pokuta za jejich překročení. Stejně jako ty cigarety, v EU je čím dále více míst kde kouřit prostě nesmíš a basta fidli. To že je kouření špatně ti dávají najevo i stále se zvyšující daní u cigaret. A pokud by EU nešlo o naše plíce, ale jen prachy nechají kouřit všechny a všude aby vybrali víc na spotřební dani. A nebo snad ne?
Píšeš, jako by ta spotřební daň byla čistým ziskem státu/EU z kouření. Nezapomněl si přitom taky na náklady které kouřením naopak vznikají? Myslíš, že škody (kompletně!), které vznikají jak na aktivních tak na pasivních kuřácích, zcela pokryje pouze samotná spotřební daň z tabákových produktů?
A pokud by šlo primárně o naše plíce, tak se logicky žádné "odpustky" (emisní povolenky) platit nebudou, protože by přesto nejel vlak prachy/neprachy.
O zákazu kouření v restauračních zařízeních se konkrétně u nás diskutuje minimálně 20 let a pořád se prakticky nic zásadního nestalo.
Jak je to možné, když jim jde hlavně o naše plíce?
Totální zákaz kouření v hospodách je taky kardinální nesmysl. Současný stav kdy existují oba typy zařízení. Jak kuřácký tak nekuřácký je naprosto vyhovující. Zákazník má možnost volby kam bude chodit a netřeba tedy zavádět žádný nesmyslný zákazy jak za bolševika. K ničemu to nepovede. Dopadne to maximálně jako prohibice v USA v 30 letech. Tj. totálním krachem, který bude po pár letech zrušenej.
Jak jsi na to přišel? O tom, že cigarety způsobují rakovinu, víme několik desetiletí. Máme zakázané konopí. ale cigarety ne. Samozřejmě by je ze dne na den mohli postavit mimo zákon, pokud by chtěli....
Prospělo by to především automobilkam které nepodvadi. Věřit na nějakou spikleneckou mezinárodní úmluvu napříč kontinenty je směsné. A na potírání nezávislých testů určitě pracuje nějaká tajná jednotka... Něco jako muži v černém že?
Pokud podvádí všechny evropské automobilky, prospělo by to těm evropským automobilkám, které nepodvádí? Tos vymyslel sám?
O žádné spiklenecké mezinárodní úmluvě nikde nepíšu.
EU to přehnala s přísností norem, proto brzy ustoupila tlaku výrobců a dovolila jim "legální podvádění" typu přelepování spár, jízda z kopce, vymontování alternátorů a podobné nesmysly.
Pokud by se v tuto chvíli ukázalo, že v tom jedou všichni výrobci (nebo i jen většina), mělo by to určitě negativní vliv na ekonomiku celé EU.
Aféra trvá měsíce, a za několik měsíců nebylo podezření na ostatní ani potvrzeno ani vyvráceno- oficiálně. Naopak proběhlo pár testů "bokem", kde se ukázalo, že i jiná auta reagují na EU test, toho sis mohl všimnout i na těchto stránkách.
S mojí teorií nemusíš souhlasit, ale ani ji nemusíš shazovat nějakými "muži v černém".
Rozhodně netrpím láskou k VW a nejde mi o bagatelizování jejich viny.
... tym, aby na titulku davalo na prvych 6 miest, viditelnych na beznych obrazovkach, 6 clankov o koncerne VAG?
Aktualne v case pisania prispevku:
Top:
VW konci se sloganem Das Auto.
Trojka clankov pod hlanvym:
Za volantem Porsche 912E
Skoda: 1.0 TSI v OCtavii... nepotrvzen
Jak jsme si predstavovali skodovky
Prvy clanok v stlpci:
VW Caddy a Carravelle s novymi pakety
Testy:
Skoda Rapid 1.2 TSI
To clovek fakt nevie, ci je na spravodajskom serveri o autach, alebo na stranke fanusikov koncernu VAG.
Je to rovnako amaterske ako aj novinarsky ubohe.
Ale ze India na 3 mesiace zakazala v regione hlavneho mesta predaj dieselovych aut s objemom nad 2 litre sa nedozvieme. Ani to, co to urobilo s akciami niektorych automobiliek.
EDIT: HOSSANA - Caravelle sa prepadol a bol nahradeny Corvette E-Ray :)
Děláš jakoby si jezdil do Indie na otočku co týden. Tak prostě v Česku je na pořadu dnes hlavně Škoda (překvapivě pro někoho) a samozřejmě potom ostatní evropské značky a potom zbytek. Jinak pokud zde něco chybí, tak můžeš psát blog, nebo hledat inofrmace jinde, potížistů jako Gilgit máme dost.
Jasne, typického čecháčka zajímá hlavne co se deje na domácím dvorečku, samozrejme "hlavně Škodofka", a co se deje za plotem čecháček nepotrebuje vedet.
Nastestí neexistují jen typictí prízemní čecháčci.
A co se týce kecu typu "potížistů jako Gilgit máme dost" - ty uz o sobe píses v mnozném císle? Ta prehnaná konzumace... >:D >:D >:D
Chlapce moj zlaty, co keby si aspon skusil chapat veci v sirsich suvislostiach?
Daj si novorocny zavazok.
P.S. Odkedy je iny nazor, v pripade Gilgita informovany, na obtiaz? Taketo zmyslanie, a pozor, zamerne nepouzivam slovo 'rozmyslanie', je charakteristicke bud pre totalitarne rezimy alebo pre jedincov neschopnych pochopit koncept plurality nazorov (opat, tych informovanych). Mozes si vybrat, do ktorej skupiny patris.
Ale pokud tady chodíš delší dobu, tak víš, jak je web zaměřen. V prvé řadě je věnována pozornost Škodě, potom evropskému trhu, atd. a potom až věcem dalším. Pokud chceš se dozvědět více, můžeš navštěvovat jiný web, nebo sem psát blog. Je to jako chodit do italské restaurace a stěžovat si, že tam nemají zvěřinu a kančí guláš se zelím. >:D Potom jsi jen prvotřídní potížista a Gilgit toto jenom potvrzuje.
To som si dovolil.... postavit sa na stranu citatelov, ktori neovladaju anglictinu ci nemcinu na urovni, aby mohli cerpat info zo zahranicnych zdrojov, a ktori by sa aj chceli nieco ine dozvediet.
Ja si myslim, ze 'nejlepsi jizda na webu' by mala mat vyssie ambicie, v zaujme SVOJICH citatelov, aby ich informovala o diani vo svete automobiloveho priemyslu.
Akurat ze rokmi sa tento server prepadol z celku slusneho novinarskeho webu na amatersky VAG fanblog.
Vidís, to nám to ten čecháček (on je to vlastne moravskoslezáček, ale na tom nezálezí) nandal, a hned dvakrát.
Typický blábol jednoduchého človíčka který se zajímá hlavne o dení na domácím dvorečku a to co se deje za plotem nebo nedej boze ve vedlejsí vesnici nechce vedet. Mozná se toho dokonce bojí.
A ty na nej jdes s pojmy jako "chápání v sirsich suvislostiach" nebo "koncept plurality nazorov". Toho tyhle týpci nejsou schopni. Krome toho si bude muset nejdrív nekde najít význam slova pluralita.
Ten kdo se zajímá o to co se deje za humny a na rozdíl od stáda neakceptuje kazdý nesmysl který mu naservírují je pro tyto čecháčky a moravskoslezáčky "prvotřídní potížista". >:D >:D >:D
Ale v jednom má hoch o obsahu ACZ pravdu: "V prvé řadě je věnována pozornost Škodě", to je fakt.
Tak mu treba prozradím ze ta Škoda má továrnu v Indii. Ale to uz je vlastne ve vedlejsí vesnici, nebo dokonce o tri vesnice dál, a proto uz ani netáhne argument ze to je "naše Škodofka".
Web píse o tématech z celého sveta, i kdyz samozrejme ne regionálne vyvázene, a proto není duvod nenapsat o problémech s motory diesel v Indii, tím spís ze se o vznetových motorech v poslední dobe v Evrope i na ACZ z ruzných duvodu hodne diskutuje.
Jinak ano, jsem opravdu novinář, i kdyz to mozná nemuzes rozchodit, a proto si dovoluji mít na nekteré veci jiný pohled nez místní stádo.
Škoda je, že VW a další automobilky nikdy nebojovaly proti šílencům z Bruselu. Nemusely by se teď zabývat nějakým ussraným sloganem, ušetřily by miliardy a zákazníci mohli mít lepší a levnější auta... :-!
A prečo by bojovali? Za poslednú dekádu vývoj materiálov viditeľne nepokročil. 15 ročne auta poväčšine skvelo fungujú. Takto sa vyhovoria na EU a môžu predávať auta s množstvom súčiastok, ktoré máju nižšiu životnosť. a tým motivujú prvého majiteľa k výmene auta, keď sa začnú tieto veci kaziť (Turbo, dvojhmota, DPF, EGR, zakarbonvana hlava...)
Ani bych neřekl. Původně slogan Das auto v 60tych letech používal Opel pro Kadett a taky mu moc štěstí nepřinesl. Tenhle sebevědomý slogan mi k lidovým autům za pár šušňů nikdy neseděl a po aféře s emisemi už je pod logem vw opravdu jen pro smích.
Slogan "Volkswagen" je k uzoufání nudný, což velice trefně vystihuje charakter jejich vozů, ale hlavně, aby neoživili heslo Kraft durch Freude :-( Z toho by koukala další žaloba :-)