Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: 10 nejdůležitějších premiér roku 2015

Mezi nejdůležitějšími novinkami letošního roku podle nás nechybí italská krasavice, luxusní SUV nebo vážný konkurent pro VW Golf.
Zpět na článek
23. 12. 2015 13:38
23. 12. 2015 16:12
23. 12. 2015 20:55
23. 12. 2015 14:53
23. 12. 2015 15:16
23. 12. 2015 15:18
23. 12. 2015 15:49
23. 12. 2015 16:01
23. 12. 2015 17:47
23. 12. 2015 18:01
23. 12. 2015 18:12
23. 12. 2015 18:27
23. 12. 2015 18:29
23. 12. 2015 18:33
23. 12. 2015 18:38
23. 12. 2015 18:43
23. 12. 2015 18:48
23. 12. 2015 18:56
23. 12. 2015 19:09
23. 12. 2015 19:19
23. 12. 2015 19:27
23. 12. 2015 19:46
23. 12. 2015 22:22
23. 12. 2015 22:23
23. 12. 2015 22:32
23. 12. 2015 23:07
24. 12. 2015 02:53
23. 12. 2015 21:31
23. 12. 2015 22:43
23. 12. 2015 16:10
23. 12. 2015 16:15
23. 12. 2015 16:16
23. 12. 2015 16:18
23. 12. 2015 17:21
23. 12. 2015 18:14
23. 12. 2015 19:10
23. 12. 2015 19:15
23. 12. 2015 19:30
23. 12. 2015 19:55
23. 12. 2015 20:50
23. 12. 2015 22:06
23. 12. 2015 22:34
23. 12. 2015 22:55
23. 12. 2015 23:06
23. 12. 2015 23:06
23. 12. 2015 23:12
24. 12. 2015 00:27
23. 12. 2015 21:10
23. 12. 2015 21:08
23. 12. 2015 19:57
23. 12. 2015 20:25
23. 12. 2015 20:44
23. 12. 2015 20:53
23. 12. 2015 20:58
23. 12. 2015 21:01
23. 12. 2015 21:48
23. 12. 2015 21:28
23. 12. 2015 21:01
23. 12. 2015 21:03
23. 12. 2015 21:17
23. 12. 2015 21:18
23. 12. 2015 21:19
23. 12. 2015 21:13
23. 12. 2015 22:07
23. 12. 2015 21:31
23. 12. 2015 21:40
23. 12. 2015 21:07
23. 12. 2015 22:10
23. 12. 2015 22:27
23. 12. 2015 21:21
23. 12. 2015 21:33
31. 12. 2015 00:30
23. 12. 2015 17:32
23. 12. 2015 17:54
23. 12. 2015 18:11
23. 12. 2015 18:17
23. 12. 2015 18:53
23. 12. 2015 21:40
23. 12. 2015 21:44
23. 12. 2015 21:55
23. 12. 2015 21:58
23. 12. 2015 22:01
23. 12. 2015 23:12
23. 12. 2015 23:13
23. 12. 2015 21:57
23. 12. 2015 23:11
24. 12. 2015 02:22
23. 12. 2015 22:17
23. 12. 2015 22:21
23. 12. 2015 22:36
24. 12. 2015 21:48
23. 12. 2015 17:08
23. 12. 2015 18:16
23. 12. 2015 18:48
23. 12. 2015 19:11
23. 12. 2015 21:07
23. 12. 2015 15:25
23. 12. 2015 15:29
24. 12. 2015 07:42
23. 12. 2015 18:00
23. 12. 2015 18:05
23. 12. 2015 18:06
23. 12. 2015 18:09
23. 12. 2015 18:47
23. 12. 2015 18:38
23. 12. 2015 13:59
23. 12. 2015 14:16
23. 12. 2015 15:03
23. 12. 2015 15:13
23. 12. 2015 15:17
23. 12. 2015 15:50
23. 12. 2015 16:00
23. 12. 2015 16:04
23. 12. 2015 16:13
23. 12. 2015 16:16
23. 12. 2015 16:33
23. 12. 2015 17:54
23. 12. 2015 15:57
23. 12. 2015 16:01
23. 12. 2015 16:08
23. 12. 2015 17:38
23. 12. 2015 16:19
23. 12. 2015 16:24
23. 12. 2015 19:28
23. 12. 2015 16:16
23. 12. 2015 19:30
23. 12. 2015 21:12
23. 12. 2015 21:24
23. 12. 2015 22:01
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
24. 12. 2015 10:11
24. 12. 2015 10:38
24. 12. 2015 10:42
25. 12. 2015 21:20
23. 12. 2015 12:55
Prima bilanční článek, ale co rok 2016?
Díky za fajn bilancující článek, ale chtělo by to také materiál, jakých novinek se dočkáme v roce 2016 :-) :yes:
Rozbalit vlákno
5
23. 12. 2015 13:29
Re: Prima bilanční článek, ale co rok 2016?
:yes: za me ten renault pěkný :-)
23. 12. 2015 14:16
Re: Prima bilanční článek, ale co rok 2016?
Snad nezkazím překvapení, když prozradím, že takový článek je také v procesu :-) ;-)
23. 12. 2015 15:03
Re: ÚMYSLNĚ IGNORUJÍ NEJLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH 2015 !!
jj
VŠECHNY TYHLE VÁM SERVÍROVANÝ SPALOVACÍ POPELNICE [odkaz] [odkaz] UBOHÝCH ZAPRODANÝCH A ZABRŽDĚNÝCH KOMERČNÍCH AUTOMOBILEK JE JEN REKLAMA NA ŠUNT pro LOWENDY !! HOŠI A HOLKY ;-)
TA POCTIVÁ [odkaz] [odkaz] NEJLEPŠÍ PREMIÉRA SE ODEHRÁLA 30.09.2015 ve FREMONTU v USA ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
PF 2016 = v ČR už 88 TESLA kousků [odkaz] ... ;-)
23. 12. 2015 19:13
Re: ÚMYSLNĚ IGNORUJÍ NEJLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH 2015 !!
Ze ty si chces najst 10 adeptov na Teslu,aby si ty ju mal zadara,vsak? >:D :yes: >:D

Inac boli sme na vianocnej akcii v Prahe kde sme si pozicali Teslu..do mesta jak stvorene auto a ten odpich je brutalny..vrelo doporucujem skusit na vlastnej kozi >:-[]
[odkaz]
24. 12. 2015 13:59
Re: ÚMYSLNĚ IGNORUJÍ NEJLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH 2015 !!
jj
brutalny odpich ;-)
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 13:38
No
Něco mi tam chybí. Zlobím se na redakci! ;-)
Rozbalit vlákno
132
Re: No
Zajímavé je, ze mezi nejdůležitější vozy predstavené v roce 2015 "na několika autosalonech nebo na privátních premiérech" místní "superexperti" z ACZ nezaradili ani jeden vuz nejaké neevropské znacky (resp. jeden protoze Ford vlastne evropská znacka není). Chybí tady nekolik vozu, za to tady je Focus RS?????

Jinak si predstavuji jak vypadá to predstavování aut "na privátních premiérech". To musí být docela zajímavé...´>:D >:D >:D
23. 12. 2015 14:18
Re: No
Privátními premiérami byly myšleny akce pro potenciální zákazníky, kteří mnohé supersporty a sportovní auta vidí mnohem dříve než novináři a veřejnosti.
Re: No
To samozrejme chápu. Me slo o preklep - "na privátních premiérech".
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 16:12
Re: No
Ty jsi tak chytrý a krásný. :-) :-* a ve psaní neomylný.
23. 12. 2015 14:21
Re: No
Prius už se zkrátka nevešel :-)
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 14:53
Re: No
Davide, ale já mám teď zkažené Vánoce! :-)

PS: dal bych ho místo toho nepotřebného Ferrari
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 15:16
Re: No
Uber na tom špenátu, v tvém případě jde sice možná hned do svalů, ale mozkovně už se očividně moc potřebné stravy nedostává ;-)

Díky bohu za supersporty, které jsou jak slunce, co prozáří mlhavé temnoty postradatelných eko šovinistických produktů jakým je zrovna ten Prius.
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 15:18
Re: No
Kolik těch sporťáků už jsi měl?

Nepřijde mi zrovna auto od Ferrari jako jedna z deseti nejdůležitějších premiér. Tam by tahle automobilka patřila leda s SUV jako Bentley. Nebo s naftovým motorem ;-)
Re: No
Petrolhead_CZ projízdí vzdy nekolik supersportu zároven. Pokud ti do soucasné doby nebylo jasné proc je v Kladne a okolí vetsí hustota supersportu nez v Monaku tak ted uz to vís. >:D >:D >:D
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 15:49
Re: No
Ježiš ale to je ošklivý, Gilite! >:D ;-)
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 17:47
Re: No
Hele, Kladno si neber do úst:D Tady jezdily superspoty už z kraje 90. let, protože Kladenskej hokej - NHL - peníze - fára v Kladně >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:01
Re: No
Jo :-) Vzpomínám si, jak tu lidi valili v devadesátkách oči na Jardovo 3000GT >:D

Voras měl Californii (kterou rozstřelil na Kožovce), Kabelka 911 GT2,...

Plus tady pravidelně jezdí dost 458 Italií i Spiderů, F430 Spider, California, Gallardo, F12, Diablo, měl jsem štěstí i na konvoj dvou 458 a jedný 599 GTO. Jednou jsem dokonce viděl i žlutou Ultimu, což je na silnicích obecně celkem rarita.
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 18:12
Re: No
Přesně to Jardovo 3000GT jsem měl na mysli >:D Taky tady do skladu v jedné vesnici (nechci zbytečně jmenovat, ale asi víš o čem mluvím) vozí nové vozy, jako třeba dříve Vipery a zajížděli se kolečkama kolem Kladna.

Ferrari je tu běžné, Lambo taky, potom Mustangy, Chargery, Challengery, u nás kousek od Kl jezdila i Carrera GT, která je také raritní... no a taky spousty závnodních Oktávek TDI >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:27
Re: No
Jo jo vím o tom ;-)

Carreru GT jsem viděl jen jednou v zahraničí, na tu jsem u nás štěstí neměl. Ale viděl jsem kdysi Perglovo Enzo (co se týče aut v provozu u Kladna, tak můj nejvzácnější úlovek, jinak nejlepší zážitek bylo Machovo LaFerrari v Dejvicích) a SLR McLaren.

Jo, nějaký ty Camara, Challengery a Mustangy taky vídám. Přes léto mi pod okny lítá jeden démon s Fiatem Coupe Turbo, nádhernej zvuk pětiválce, ale když létá asi 15x sem a tam ve 3 ráno, může to být trochu frustrující >:D Nedávno se k němu přidala Impreza STI s podobnou pronikavostí boxeru, jejich obliba jízdy převážně v noci se shoduje >:D

Jinak doporučuju si občas v létě zajet na golfovej parking na Horní Bezděkov, když budeš mít štěstí, najdeš tam taky nějaký to Ferrari, Lamborghini nebo Porsche. Naposledy tam parkoval nádherný bílý Jaguar XKR-S kabrio :yes:
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 18:29
Re: No
Jakou barvu ten Fiat má? Neni modrej? >:D Golfovej park znám, jezdím kolem na kole ( je tam cykloestezka napříč hřištěm:D) a nebo na jídlo, celkem dobře tam vaří :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:33
Re: No
Hele ten co myslim já je červenej >:D Ale modrýho už jsem taky viděl.

Jo Botanika je skvělá, vaří tam perfektně, aspoň mě tam chutná vždycky :-)
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 18:38
Re: No
Tmavě? Takovej trochu nehezkej z venku? To má kamarád totiž, ten modrej má 300koníků, ale on to ladí jen zevnitř >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:43
Re: No
Hele je klidně možný, že tu lítají na střídačku v noci všichni >:D

Ale ten co ho vídávám přes den z balkonu je červenej sytě, má to decentně snížený, nádherný elektrony a nějakej zakázkovej výfuk, ale žádnej lacinej tuning, decentní úprava. Tipuju, že bude mít větsinu práce odvedenou taky pod kapotou.
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 18:48
Re: No
Tak toho neznám :-) Tenhle to z venku má standartní, až neudržovaný, ale uvnitř to poladil :-) Dlouho jsem ho neviděl, nevím, co s tím ted dela >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:56
Re: No
Schválně budu dávat příští léto větší pozor při večerních posezeních, aspoň budu od tebe vědět o jaké výtečníky se jedná :-) Coupe se mi vůbec dlouhá léta moc líbí, ale najít zachovalej pětiválec je umění ;-\
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 19:09
Re: No
Jo, to Coupe se povedlo, dnes už to Fiat bohužel fláká v této oblasti :-( Někdy je radost pohledět, ale přeci jen je lepší se povozit žejo >:D Já se třeba v tom Coupé nikdy nesvezl, protože tam dlouhou dobu byla jen sedačka řidiče a půjčit se mu to moc nechtělo, takže i jako spolujezdec jsem měl smůlu. Demostroval nám jízdu jen staticky a za jakou chvilku to auto vystrelilo pryč jsem čuměl s podivem. Je lehké a takový výkon, plamen z výfuku :-) Třeba až ho někdy potkám, tak se optám, jak to s tim vypada :-)
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 19:19
Re: No
Tak to se o to svezení úspěšně porvi, taky bych chtěl mít tu možnost :-)

Ono je celkově to auto unikát, od motoru přes design, váhu a prý i ovladatelnost.

Uvidíme, co Fiat předvede s 124 Spider, ale obávám se, že se to starším kouskům jako je Coupe nebo Barchetta nevyrovná ;-\ A doufám, že se zmátoří ve velkém Alfa, zrovna nedávno jsem vzpomínal na 156 GTA, 147 GTA a GTV...ach jo, to byly povozy. Ta Giulia se musí rozjet, potom jsou slíbeny další kousky, včetně sportovnějších, takže by něco na způsob starých GTA mohlo dorazit.
Avatar - Individualita
23. 12. 2015 19:27
Re: No
Nejdřív ty stále ještě teoretické Džůlie musí začít taky někdo masivně kupovat, jinak Alfa prodělá gatě.
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 19:46
Re: No
Ono ani tak nejde o ty vrcholné verze, nevím jak ty, ale já bych si ji stejně nekoupil, protože na to nemam ani jako na auto a ani na provoz, ale Alfa musí být konkurenceschopná v obyčejných modelech, které tvoří jádro prodejů. Uvažoval jsem o 156 i poté 159 fkombíku fnaftě, líbí se mi ta auta, ale zkušenosti známých a recenze mne odradily, protože bych musel jen platit :-( Škoda :-) Neřešit výdaje na provoz, tak si tu Alfu i koupim, jsou krásné.
23. 12. 2015 22:22
Re: No
Fiata mám v srdci, i když zrovna teď ne v garáži. (8 kusů, počítám-li i 126p).

Nechápu však, čím by asi tak mohla být Barchetta na puntím podvozku s předním náhonem lepší, než nový Fiat 124 Spider. To mi teda vysvětli.
Avatar - Emel
23. 12. 2015 22:23
Re: No
Já ti řeknu v čem - je to (F124) převlečená Mazda.
23. 12. 2015 22:32
Re: No
Tebe jsem se sice neptal, ale dobře. To je, samozřejmě, pravda, ale mění to něco na kvalitě auta ?

V dnešní době to tak prostě už je. Mercedes montuje motory od Renaulta, Jaguar je indický, Volvo, MG čínské ...... . Pozastavuje se snad dnes někdo nad Toyobarem ?
Avatar - Emel
23. 12. 2015 23:07
Re: No
Mění to něco na tom, jak to auto vnímají fanoušci značky. Jinak se dá tipnout, že bude po všech stránkách lepší...
24. 12. 2015 02:53
Re: No
To je věc názoru a chápání každého konkrétního jedince - fanouška, mezi které se trošku i já dovoluji řadit.

Je, podle mě, lepší tahle nová mazdoidní 124ka, než nic nebo nějaká další pětístovka spider, roadster nebo něco bez střechy na stávající platformě některého současného živého Fiatu s předním náhonem. I ta původní 124ka měla RWD a podobala se této nové poměrně dost.

Já s tím problém tedy nemám.
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 21:31
Re: No
Cyklostezka napříč golfovýho hřiště?!? Si děláš prču?
Avatar - Ozzman
23. 12. 2015 22:43
Re: No
Ne >:D Opravdu to tak je >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 16:10
Re: No
Tak tomu se ani nedivím, že někomu kdo adoruje Prius nepřijde premiéra elitního následníka nejlepšího supersportu posledních 6 let důležitá ;-)

Ještě, že se vás podobných aktivistů, co podporují degradaci průmyslu a fandí eko fašizmu a zvráceným trendům, vylíhlo co nejméně >:D

Jinak přeju krásné, alternativní a ekologické svátky, plné hybridního cukroví, naftového svařáku a bramborového salátu s nízkými emisemi >:D My ostatní vsadíme na klasiku.
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 16:15
Re: No
Pokud jsi to nemyslel jako vtip tak :no: :no: :no:
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 16:16
Re: No
Jako bývalý majitel benzínových V6 a V8 a sporťáku ti děkuji. A ať se ti splní sny z plakátů ;-)
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 16:18
Re: No
>:D když si vzpomenu, co jsi měl za auto, je to vtipný.
Re: No
Mám pocit, ze Petrolhead_CZ, nejvetsí expert na Ferrari a supersporty vubec ve Strední Evrope, tady nedávno psal neco v tom smysu ze pokud bude nový Fiat Tipo ve verzi Abarth tak by o nem uvazoval jako o svém budoucím voze. Ferrari ani jiné supersporty evidentne nevlastní. Takze na rozdíl od tebe je tento superexpert na supersporty vázne jen obycejný plakátový plácal.
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 17:21
Re: No
Tohle jsem komentoval už v diskuzi pod tím konkrétním článkem o Fiatu, ale očividně si to chceš dát znovu:

Takže - co mají společného mé zájmy a vášně, potažmo můj přehled s tím, které auto vlastním nebo nad jehož koupí uvažuji? Takže dle tvé logiky každý, kdo se vyjadřuje k Ferrari a supersportům obecně musí zpravidla nejméně jedno auto od každé značky vlastnit? Se supersporty a sportovními vozy mám dost zkušeností na to, abych si jistá tvrzení mohl doložit či obhájit na základě vlastní zkušenosti. Pokud s něčím zkušenost nemám, nebo to není obecně známý fakt, doložený několika osvědčenými odbornými zdroji a kritikou, logicky to nekomentuji a nervu se za to.

A tvá odpověď tehdy: ''Ty toho očividně nechápeš víc''. Vyhýbavá, primitivní odpověď, typická pro adolescenta nebo pro člověka, který nechce přiznat, že má ten druhý pravdu ;-)

A je fajn, že tu neustále obdivuješ můj přehled o supersportech a sporťácích :-) Škoda veliká, že ty jsi tu své nadšení a znalosti neprojevil snad nikdy, ta role zahořklého mravokárce tě baví očividně více.
Re: No
Ano, opakovat se dokázes. A ne, tvůj přehled o supersportech a sporťácích neobdivuji.

Samozrejme, ze jsem "tu své znalosti projevil", ale nejednalo se o supersporty, takze to se pro "superexperta na supersporty" holt nepocítá. >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:14
Re: No
Jak bys mohl vůbec čemukoliv rozumět a cokoliv uznávat, když tu vystupuješ jako automobilový diletant? Pokud vezmeme v potaz většinu odvětví. A bez uznání a obdivu ústavního odchovance se bez problémů obejdu >:D

Holt to s tebou zase dost mlátí >:D
Re: No
Jiste, ten kdo se nezajímá o to co ty tak je diletant a nicemu nerozumí. >:D >:D >:D

Ústav toho typu který más na mysli jsem sice nikdy nenavstívil ale dovedu si predstavit ze tam mají celé pokoje "superexpertu na supersporty". >:D >:D >:D

Jinak az príste budu mluvit treba s séfem McLaren Automotive tak se ho zeptám jestli zná nejakého "superexperta na supersporty", známého také jako "ceský Petrolhead", nekde od Kladna, Czech Republic. Uvidíme co na to rekne.
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 19:10
Re: No
Ano, zeptej se ho buď tak laskav ;-)

Ale až se probudíš a spatříš zničehonic svého vrchního psychiatra, nebuď překvapený >:D

Hlavouni elitních automobilek musí být všichni moc rádi, že mají takovou prestižní českou spojku jako je Gilgit IPA Multinick Ústav Slavíček, jehož největším úspěchem je BAN na webu Auto.cz >:D
Avatar - Individualita
23. 12. 2015 19:15
Re: No
Ale že se na ten BAN nadřel >:D
Re: No
Zatím podle tvých reakcí vypadás na psychiatra ty. Hlavne ze znás muj největší úspěchem.

Je zajímavé jak údajného superexperta na supersporty s vybraným vyjadrováním dokáze rozhodit kdyz nekdo napíse neco co se mu nelíbí.

"Hlavounum elitních automobilek" na bycharském webu Auto.cz zrejme moc nezálezí. (Jinak uz ten výraz "elitních automobilek" je zase na Chocholouska).

Ale séfa McLaren Automotive se na tebe muzu zeptat. Ted, kdyz se v CR má otvírat autorizované dealerství znacky McLaren, prece "nejvetsího ceského experta na supersporty" musí v McLarenu znát kazdý. >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 19:30
Re: No
Hele já nejsem rozhozený ani omylem, nýbrž perfektně naladěný, jestli sis toho náhodou nevšiml >:D

A teď hezky klid, docente, pěkně nohy v teple, punč do ruky (či okenu dle libosti), rozhoupat křeslo, zapálit dýmku a volat do McLarenu, později už by ti to nemuseli vzít a zítra o Štědrý den jim za to nebude stát ani největší Kapacita v oboru Získávání BANů, Předseda automobilových nýmandů a Mistr českých mravokárců, Pan Jiří Slavíček Gilgit, řečený docent >:D >:D
Re: No
Předseda namyslených automobilových nýmandů, to na tebe ceský Petrolheade sedí. Uz ten avatar hovorí za vse. >:D >:D >:D

Kvuli takové blbosti nikam extra telefonovat nebudu ale Mika Flewitta se na tebe zeptám az s ním budu príste mluvit. Není mozné aby jednu z "vedoucích kapacit mezi znalci supersportu této zemekoule" neznal. >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 19:55
Re: No
Ne ne, to je tvůj titul, tak to nepřekrucuj >:D

Na Flewitta se vyprdni, jdi rovnou za Velkým šéfem chaosu a letargie Ronem, řečeným Luhárem >:D A pochval ho za jejich ''vynikající'' výkony a formu v F1 a to geni(t)ální rozhodnutí spolupracovat s Hondou. To bys v té narkóze, rauši, nirváně, nebo do čeho tě to Mudr Slavíček uvádí mohl stihnout >:D

Jo a vyřiď všem z McLarenu, že zaslání mého autogramu pro všechny zaměstnance nebude problém ;-) >:D

Děkuji docente.
Re: No
Takze te nezná. Ne ze by to u plácala který ze sebe delá superexperta na supersporty prekvapilo. Ale stejne není jasné jak firma vyrábející supersporty vubec muze existovat bez tvého pozehnání. >:D >:D >:D

Formule 1 me tak moc nezajímá ale je zcela jasné ze i v této oblasti jsi "superexpert". >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 20:50
Re: No
Docente řeknu ti tajemství, povídku, která je v podobné ezoterické mýtické rovině jako tvoje uvažování a všechny tvoje příspěvky >:D Byl jsem to já, kdo založil Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani a další, celou dobu já, Bůh supersportů, poklekni, docente! >:D >:D A momentálně žehnám a rozhoduji o projektech Maestra Marchionneho, který mi ve skutečnosti čistí boty a nosí Martini do mé luxusní kóje.

Tak, teď můžeš říct tento příběh všem svým známým, Flewittovi, Ronovi a hlavně Mudr Slavíčkovi, který tě na základě tohoto story doufejme uzamkne na nějakou chvíli na samotku >:D

A o F1 toho vím také hodně, leč největší sláva série již pominula...můžeme probrat třeba WEC, ELMS, Blancpain GT, GT Open, Ferrari Challenge a další, troufáš si, nýmande? >:D Nebo zkusíme tvé oblíbené kategorii supersportovních, hypersportovních a sportovních vozů? Zavolej nejdřív Flewittovi, schválně jak ti poradí >:D >:D

(Takhle jsem se v diskuzním prostoru už dlouho nepobavil) >:D
Re: No
Jestli te tak pobavilo ze nekdo osobne zná CEO firmy McLaren Automotive tak zrejme skutecne patrís do kategorie lidí s jednodussím zpusobem uvazování.

Jinak můžeme probrat třeba automobilový prumysl Mexika, Brazílie, Cíny, Ruska, Íránu, Jizní Afriky, Indonésie a další, troufáš si, nýmande? >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 22:06
Re: No
Jak říkám. Jsi dobrý, kultivovaný, krásný a chytrý. Myslíš, že ho zajímá to, s čím se tu camráš? To je má stejnou vypovídací hodnotu, jako by tě někdo vyzval na steč, kdo má lepší vanilkové rohlíčky. Hlavně teda, že se vyznáš v Phaetonu... tam jsi se odkopal, GilIPE krásný, sedmitečný. :-)
Re: No
Odkopal? Myslís tu "diskusi" s tvojí novou modlou Xonikem který uvedl jediné císlo a to bylo o polovinu nizi nez skutecnost. >:D >:D >:D Kdyz ty, znalec automobilového prumyslu na slovo vzatý, to tak vidís tak to jo. S blázny a neználky nemá smysl diskutovat.
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 22:34
Re: No
V té diskuzi jsi bohužel nenapsal nic jiného, než že Xoník kecá.
Což je možná škoda. Těžko to pak brát vážně, bez jakýchkoliv argumentů. Nebo jsem je jen přehlídl?
Re: No
Karle, drz se prosím pravdy.

V té diskusi jsem napsal ze Volkswagen strednedobe plánoval prodej okolo 20.000 Phaetonu za rok, ze v továrne ve Zwickau je nainstalovaná kapacity výroby 150 karosérií D-Klasse (Phaeton a Bentley) na den a ze nikdo neinstaluje kapacitu výroby 150 karosérií za den kdyz jich ve skutecnosti potrebuje tretinu. Taky jsem napsal ze i kdybychom, ciste teoreticky, vzali rok s nejvyssí výrobou Phaetonu za tu cílovou produkci (coz tak nebylo) tak by to znamenalo ze po vetsinu let byla výroba podstatne nizsí nez kapacita. Ten projekt proste nesplnil ocekávání.

Xonik jenom kecal a argumentoval porovnáním s výrobou Audi A8. Bohuzel se ukázalo ze tento "koncernový insider" tvrdil ze Audi A8 se vyrobí okolo 20.000 rocne zatímco ve skutecnosti to je témer 40.000. Jiné seriózi argumenty nepouzil.

Takze v té diskuzi jsem bohužel napsal argumenty, ne jenom že Xoník kecá. Od tebe bych cekal ze se budes drzet toho jak to ve skutecnosti bylo.
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 22:55
Re: No
Pak jsem to v té sáhodlouhé diskuzi přehlídl a omlouvám se. A to jsem to opravdu cíleně hledal.
Edit: četl jsi poslední větu mého příspěvku?
23. 12. 2015 23:06
Re: No
Jirku cital som si to viackrat dokola ,ale nikde som si nevsimol,ze by mal X-ko navrch a dal by nejaky fakt okrem dohadov.Kazdy triezve zmyslajuci clovek musi uznat,ze Phaeton je a bol brutal prepadak od doby este pred spustenim vyroby.Obycajny dizajn prerasteneho Passatu,interiet nudny,slaba predajnost a neexistuje nastupca..to je realita.Ostatne su len dohady diskuterov vratane Gilgita,ale pre mna je je vitaz debaty Gilgit kedze zdielam jeho nazor,ze Phaeton bol srot a vyplod chorej Piechovej hlavy,ze chcel z VW Phaetona urobit luxusny VW co vlastne ani ta firma nema v nazve.
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 23:12
Re: No
:yes: Těžko rozsoudit, kdo má pravdu, snad Piech nebo M.V. by nám to osvětlil, ale žádný diskuzní výprask se nekonal.
Avatar - Hammunasakra
24. 12. 2015 00:27
Re: No
Ne tam se s odkopal ty - a zůstane to navěky zaznamenáno ;-)

Doufám že aspoň do doby kdy si to ověříš a dojte ti to :-)
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 21:10
Re: No
Hlavně si dej kafe!!!
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 21:08
Re: No
>:D >:D >:D >:D s tím banem to vraždíš
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 19:57
Re: No
Že si nedáš pokoj ani o Vánocich ;-\
Btw, jsi to vůbec ty? Gilgit alias IPA? Nebo dvojník? Co ta tečka?
Re: No
Kdyz se objeví takový plácal jako Petrolhead_CZ tak to cloveku nedá. Ostatne stací se podívat na jeho reakce. O Vánocích. >:D >:D >:D

A to tady v diskusi ocekávám jeste nejmín jednoho experta.
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 20:25
Re: No
Rozumím, i když si myslím, že byste aspoň na Vánoce mohli odložit ty svoje tomahawky a hodit se do klidu. Oba, všichni. Vzpomínáš si, co z toho bylo předloni? Diskuzní hnůj na závěr roku.
Ale co mi hlava nebere, jsou ty průběžně se zde objevující nicky Gilgit, IPA, Gilgit. atd. Který je tedy opravdu tvůj a které jsou ty těch, co tě kopírují? Já jen, aby v tom měl člověk jasno a ne guláš v hlavě jako teď. Dík
23. 12. 2015 20:44
Re: No
Floyde!Aby ti to brala hlava tak já jsem klon.Gilgit s tečkou alias bradavicí je následný Gilgita bez bradavice.IPA-KLATOVAN-snad i Gijgit 50na 50 gil 54 jsou diskutabilní . Abys pochopil,proč tu není Gilgit bez bradavice[odkaz] Hezké vánoce všem :yes:
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 20:53
Re: No
Gil54? Upadl jsi na hlavu?
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 21:01
Re: No
Pokud jsi ty 50:50 Áda, tak jo. ;-)
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 21:28
Re: No
Bc. Gilgith klone, dík za vysvětlení, ačkoliv - teď mi to hlava bere, ale zase z toho mrazí, číst to, že tady někdo má dvojitý, trojitý, čteratý nicky?! O ou.

Dík za link.
Re: No
Gilgit., tedy s teckou, jsem já. Ale objevilo se tady nekolik extrémních primitivu kterí mají potrebu navázet se do nekoho jiného nejprimitivnejsím zpusobem a vyvolávat flame a konflikty. Jeden z nich se ti hned ozval, dalsí pouzívají nicky Gilgit, IPA, Gilgit. (ve slove Gilgit se dá místo malého "el" napsat velké "í" a vypadá ne první pohled stejne). Proste ubozáci kterí se poznají také podle toho ze k tématu clánku vetsinou neumí napsat budto vubec nic nebo jenom blábol.

Jak vidís tak Bc. Gilgith má dokonce tu neuveritelnou drzost naznacovat moznost ze clovek kterého vubec neznám jsem vlastne já a tím se navází do diskutéra který s celou vecí nemá nic spolecného. Ale to je pro tento druh lidí typické, me to nejak zvlást nevzrusuje.

Ten skutecný Gilgit. má okolo 3.500 príspevku, podle toho to poznás.
23. 12. 2015 21:01
Re: No
I tak ti přeji hezké vánoce :-)
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 21:18
Re: No
Hynku? Viléme?
>:D No jo, zkusit jsem to musel. ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 21:13
Re: No
Kdo jsi ty tu nikoho nezajímá. Jsi tu za lowendového bavič a to stačí, kafemajstře. Ale aby se lépe spalo, mohl bys tu vyjet seznam, komu všemu jsi tento týden volal a kdo všechno ti to zvedl. >:-[]
Re: No
To bych mohl, Jiríku. Ale vzhledem k tomu ze automobilovému prumyslu rozumís jako koza petrzeli a más o nem predstavy jako Hurvínek o válce tak by ti vetsina jmen i tak nic neríkala. >:D >:D >:D
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 22:07
Re: No
Tak nahoď, ogare ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 21:31
Re: No
3500 příspěvků a z nich 3480 .... samozřejmě k věci, na úrovni, tak jak se na elitního novináře sluší a patří :yes:
Re: No
Jiríku, kdyz pomyslím na ty tvoje príspevky tak s mými nemám zádný problém.
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 21:40
Re: No
Ale pak je to pro nás, nezasvěcené, obyčejné diskutéry, co sem občas zajdou pro nějakou tu infošku, dost nepřehledné ;-\
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 21:07
Re: No
Že bych se toho šéfa zeptal já na tebe? Tak tu zase nemachruj. >:D
Re: No
Klidne, Jiríku. Ale to bys na to musel mít.

Já jsem to psal pro Petrolheada i pro tebe, protoze jsem vedel ze po tom pujdes jako slepice po flusu. >:D >:D >:D Zase zacínás nudit.
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 22:10
Re: No
Ty mě pořád bavíš. Jak sis vyčmuchal a vyšmíroval, tak brzo mám narozeniny. Moh bys mi dělat fontánku na čokoládu.... ;-)
Závěr roku byl ale pro tebe dynamický, že? ... z mnoha vyšvihnu jednu podstatnou: Redakce acz /dle tebe odpadní web, ale kam kde jsi byl už dvakrát vyhozen a dvakrát ses "hrdě" vrátil/ tě vychovala. Drž se toho. Bylo by škoda přijít hamunovu ozvěnu. ;-)
Re: No
Nikam jsem se dvakrát nevracel, zase obvyklá lez moravskoslezského "podnikatele". Jinak bohuzel i neco takového jako ty se evidentne kdysi narodilo. Den narození lháre.
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 22:27
Re: No
Můj čas, který jsem si pro tebe vyčlenil, sis vyčerpal. Pokud si tím uděláš dobře, klidně piš. Přeji ti hezké svátky Božího narození. ;-)
Re: No
Já jsem psal o dni narození lháre, ne o svátcích Božího narození.

Je zajímavé, ze clovek který rozsiruje pomluvy a lzi má vubec tu drzost vzít v diskusi do úst slova "svátky Božího narození".
23. 12. 2015 21:21
Re: No
Kolik ferrari vlastníš, když už tady tak trolíš?
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 21:33
Re: No
No, k tomu, abych fandil nějaké značce, zvláště pak Ferko či jiné mazlíky, je nutné je vlastnit? Nevím no.... nebo myslíš, že to je nutné? To by pak každý fanoušek fotbalu musel čutat nebo mít alespoň kopačák? Jen se ptám.
31. 12. 2015 00:30
Re: No
Reagoval jsem na hejtra s nickem gilgit, který má tyhle zkreslené představy. Pokud máš tu odvahu, projeď si celé vlákno a možná tě jeho dementní mentorování taky zvedne ze židle..
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 17:32
Re: No
No, moc nechápu tvou volbu a historii s vlastnictvím sportovních aut a tvé následné tvrzení s tím, že neuznáváš premiéru nového Ferrari a dáváš jí menší význam, než odhalení nového Priusu, nepřijde ti to trochu na palici? ;-) To musel být velký životní zlom nebo velké zklamání z tvých předchozích aut, že jsi náhle takto otočil. Protože člověk, který si pořídí sportovní auto (primárně z emocionálních popudů), je nadšenec - z menší nebo větší míry a má hlad po benzínu a jízdních zážitcích, jakožto bývalý majitel sportovních aut bys měl mít z oznámení nového Ferrari minimálně radost, mohl bys prokázat uznání a respektoval bys jeho existenci...a najednou lobuje za Prius, tedy auto, které si pořizují lidé hlavně z pohnutek pseudoracionálních, u kterého emoce vzbuzuje jen jeho kontroverznost. Tóčo o 180°.

Pokud ti to nevadí, tak do toho bys mohl vnést trochu světla.
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 17:54
Re: No
To bylo tak. Žena jezdila Muranem V6 a stěžovala si na jeho spotřebu. Chtěla něco málo žravého, ale ne tolik obyčejného. Neobyčejný mi přišel Prius. Nejen vzhledem, ale hlavně pohonem. Nebylo koho se zeptat, prostě jsem jí ho koupil. Časem jsem svojí nehranou spokojeností ovlivnil hodně lidí, co si Prius nebo jiný hybrid koupili.
Jezdil jsem v té době 911. Ta byla skvělá. Ale nerozdávala vůbec úsměvy lidí. Často jsem se dostával do řečí. A já mám úsměvy rád. Na ty byl nejlepší Avantime.
Začal jsem si od ženy půjčovat Prius čím dál častěji. Až jsem si koupil svůj. Porsche zapadávalo prachem a dokonce mu odešla baterie. Později šlo pryč.

Samozřejmě, že se mi líbí hodně aut. Ale jak jsem přičichl k automatu, přišlo mi řazení archaické. Teď jsem několikrát přičichl k elektrice a přijde mi archaický i spalovací motor. Prostě to tak je. A rozhodně v tom není vymytý mozek ekology. Mám rád pokrok. Vrcholem zasrtaralosti je pro mě diseselové auto s manuální převodovkou. Nikdo se na mě nesmí zlobit. Je to můj názor.

Momentálně bych chtěl nejvíc BMW i3.
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:11
Re: No
No pokud to tak cítíš a naplňuje tě to, tak těžko s tím jakkoliv polemizovat ;-) Životní přesvědčení, nároky a vkus se u někoho holt mění a tvarují dynamicky, někdo je ortodoxní benzíňák a uspokojuje ho jízda jako taková, projev atmosférického motoru, zvuk, ovládací prvky, odezva, podvozek, řízení a řazení, zábava a propojení s autem, atmosféra a entuziasmus a všechny ty emoce a pohnutky, prostě balík, které na papír nehodíš a pro které hodně lidí včetně mě žije. Někdo má potěšení z nových technologií, nevšedních designových řešení a netradičních koncepcí.

Díky žes tomu věnoval čas a dal tomu souvislosti. Toho si cením a má to na rozdíl od Gilgitových plků výpovědní hodnotu a nějakou úroveň.
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 18:17
Re: No
Gilgit takový není, jen nedokáže pohladit. Po reakcích vybraných oponentů se mnohdy nedivím. To ale k anonymním diskusím patří.

Nemůžu to ani napsat, ale teď o víkendu jsem v Německu jezdil Teslou. Ale nepiš to Kharlovi nebo mě usmajlíkuje! ;-)
Co jsem si z toho odnesl? Vyzkoušej si jí a změníš si nick na Auto.cz :-)
Re: No
S Petrolheadem_CZ nemá cenu se otravovat. Je to obycejný plácal.
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:53
Re: No
Jasně, tuhle pohádku známe. Všichni jsou blázni a plácalové, jen ty jsi povolané a znalé letadlo ;-)
23. 12. 2015 21:40
Re: No
No, jsi sice zvláštní a neznám tvoje potřeby od auta, ale tak nějak to z toho stručného vysvětlení chápu. Asi by byl možná trochu problém v tvém rozhodování, kdyby měla být i 3 jako jediné auto ve tvé domácnosti.
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 21:44
Re: No
gil54? Tak po tomto příspěvku už tomu zase tak nějak nerozumím ;-)

Bc. Gilgith dnes 20:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No
Floyde!Aby ti to brala hlava tak já jsem klon.Gilgit s tečkou alias bradavicí je následný Gilgita bez bradavice.IPA-KLATOVAN-snad i Gijgit 50na 50 gil 54 jsou diskutabilní . Abys pochopil,proč tu není Gilgit bez bradavice[odkaz] Hezké vánoce všem
Re: No
To je jednoduché. Bc. Gilgith proste lze.
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 21:55
Re: No
Nick gil54 nemá s nickem Gilgit či jeho dvojníky nic společného, jen náhodná shoda písmen.
23. 12. 2015 21:58
Re: No
Děkuji podruhé, je to přesně tak.
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 23:13
Re: No
V pohodě, teda - s prstem v nose :-)
23. 12. 2015 21:57
Re: No
Nevím, čemu nerozumíš. Klidně se mě zeptej.

Že můj nick zařadil nějaký Bc. Gilgt někam, kam nepatří, je nedůležité. Bystří zde to poznají a ví. Ty nejsi evidentně úplně dobře zorientovaný. Nic ve zlém.
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 23:11
Re: No
Nejsem, přiznávám a nestydím se za to. Chodím sem jen občas a pro informace o autech, do diskuzí moc nepřispívám, nemám na to čas, nesleduji kdo s kým a pro koho a kdo ne s kým a proti komu. Tak proto. Jo a nesmyslel jsem to zle ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 22:17
Re: No
Mě se naopak u carrery líbí ten lesk v očích malých kluku a úsměvy taťků. Je pravda, že část mého bližšího okolí překabátilo úsměv ve škleb a rádi povídali historky ze soudku neuvěřitelné. Ale vždy jsem si razil svou. Zrovna dneska jsem Karču protáhl po stezkách a na široké ji i pobídl k radosti. ;-) .... však ty mi rozumíš.
Avatar - Emel
23. 12. 2015 22:21
Re: No
Inu, všem se zalíbit nemůžeš... je jen pár nekonfliktních aut jako třeba Kachna, které budí jen pozitivní emoce - protože nebudí závist. 911 zahřeje u srdce petrolheady, Prius zase greenheady... :-)
Avatar - boost.
23. 12. 2015 22:36
Re: No
Já bych určitě zvednul palec nahoru. :-) :yes:
Re: No
To co píses te kvalifikuje jako prípad pro docenta Chocholouska. At jiz tvoje slova vseobecne nebo tvuj hloupý útok práve na sviháka.
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 17:08
Re: No
No toto! To není žádný výpad nebo útok, ale obyčejná nadsázka ;-)

A zrovna od Tvé Výsosti podobné cejchování působí jak kárání slušného občana od uprchlého trestance >:D
Re: No
... napsal "superslušný superexpert na supersporty". >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:16
Re: No
Konečně nazýváš věci pravými jmény >:D

Ale co ty uvozovky? No toto! Honem opravit.
Re: No
Nevís co znamenají uvozovky. >:D >:D >:D
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:48
Re: No
Píšu, žes je měl smazat :-)

Bez nich to tvrzení bude správné :yes: :-!
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 19:11
Re: No
Nesouhlasím docente >:D >:D
Avatar - Emel
23. 12. 2015 21:07
Re: No
Z druhé strany... potřebovala 458 turbo?
23. 12. 2015 15:25
Re: No
Šviháku, co přinesl Prius novýho? Mě tam chybí třeba F-Pace...ale napsat něco o nepotřebným Ferrari bych si nedovolil ;-)
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 15:29
Re: No
Tak třeba tu nejvíc nejblbější premiéru v historii, protože tu fakt Toyota nezvládla.
24. 12. 2015 07:42
Re: No
Udělal bych tedy pro Prius vlastní žebříček >:-[]
Avatar - Individualita
23. 12. 2015 18:00
Re: No
Teď sis to podělal >:D

Půjde po tobě jako slepice po flusu. Až otevřeš lednici, bude tam! Až se půjdeš po plavání osprchovat, bude tam! Až ráno otevřeš oči, bude tam! Petrolhead_CZ a jeho FERRARI!!!
>:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 18:05
Re: No
Tak v lednici není a ten co ho má žena schovanýho ve skříni prý není Petrolhead... ;-)
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 18:09
Re: No
Jako kostík z jogurtů...
Avatar - Petrolhead_CZ
23. 12. 2015 18:47
Re: No
Dávej si pozor, ať se u vás neobjeví dva Svědkové Muskovovi, Berenika a Kharl Antidieselovi >:D
23. 12. 2015 13:59
premiéry 2015??
Nevím, jestli bych do roku 2015 počítal premiéru Alfy i Astra ST je na hraně, od ní jezdí aspoň HTB.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
23. 12. 2015 14:03
Italský účetní je mistr,
začal premiérou a pak začal auto vyvíjet a nakonec to ještě úplně zastaví. A moc nechybělo, aby vyhrál DTM i WRC.
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2015 14:16
neuplne zas
minimalne Vam tam chyba Audi A4 :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 15:03
GTI
Před chvilkou byl připojen sám GTI! Vítej! :yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 15:17
Re: GTI
Kdepak, koukal jsem kdo tady zase bez diskuse tolik palečkuje a viděl jsem ho připojenýho. Naposledy napsal před více než rokem. Mě tedy chybí, i když jsem s ním o VW nesouhlasil.
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 15:50
Re: GTI
Ty máš někde seznam nicků, kde ho můžeš vidět? Jsem myslel, že už nejsi v redakci.
Tak jako tak z toho těžko poznáš, který gigant mysli zrovna "obdarovává". :-)
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 16:00
Re: GTI
Koukni na Moje.auto.cz, tam máš seznam zrovna přihlášených. Často se pozná, jak někdo hbitě překlikává své nicky, aby si sám se sebou zasouhlasil a popovídal >:D
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 16:04
Re: GTI
Takoví tu vážně jsou? Že si někdo takhle dává palce bych i věřil, ale že si se sebou i obdivně povídá? >:D >:D
Edit: tak jsem nakoukl, a mám "favorita" - nick Prasák, žádné příspěvky, to musí být palcař! >:D
23. 12. 2015 16:13
Re: GTI
Já jsem teda úplná počítačová lama, ale to jde, mít z jedné IP adresy 2 nicky nebo i víc ?
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 16:16
Re: GTI
Nezkoušel jsem to, jsem taky lama ale myslím si, že to nesouvisí s IP, tedy že to jde.
Každopádně, mě tu z toho jeden obvinil, tak to asi jde.
Avatar - white label
23. 12. 2015 16:33
Re: GTI
Ano, nesouvisí to s IP.
Avatar - pumpkin
23. 12. 2015 17:54
Re: GTI
Áno, dá sa to. Už tu pár takých schizošov bolo.
23. 12. 2015 15:57
Re: GTI
Je otázka, jestli to byl GTI (velké G, velké T, velké měkké i) nebo jestli to nebyl jeho imitátor GTl (velké G, velké T, malé L). Myslím, že poznat se to, od doby, co se nezobrazuje datum první registrace nicku, dá jen přibližně - z počtu uveřejněných příspěvků.

Kdo palečkuje se dá nějak poznat ? Doufám, že tím, že mám počítač zapnutý, nejsem v hledáčku anonymních zoufalých palcařů. Já se umím vyjádřit slovy. :-)
Avatar - Dylan McKay
23. 12. 2015 16:01
Re: GTI
Byl to on. Počet příspěvků snad 39.000...
23. 12. 2015 16:08
Re: GTI
Ok.
Mně tedy vůbec nechybí i když bych ho klidně a rád vyměnil třeba za takového Kharla.ANTIDIESELa. ;-)
Avatar - pumpkin
23. 12. 2015 17:38
Re: GTI
Určite by dvihol diskusnú úroveň (a niekomu zas aj žlč >:D ).
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 16:19
Re: GTI
Chca nechca, GTI je ikona. :yes:
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 16:24
Re: GTI
Já to tak nevidím, ale to neva. Co si pamatuji já, dalo se s ním diskutovat, jen pokud s tebou souhlasil nebo mu téma (auto) bylo šumák.
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 19:28
Re: GTI
Ikona? To bych sice neřekl, ale to že patřil k tomu nej nej nej na tomto webu, to si myslím taky. Rozhodně měl svůj osobitý styl a neurážel jako někteří. A uměl i rýmovat, to bylo fajn.
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 16:16
Re: GTI
GTIho příchod by byl super :yes:
Každopádně, GTI, vítej :yes:
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 19:30
Re: GTI
GTI-ho návrat by byl pro tento web obrovským přínosem a návratem do dob, kdy to tady fungovalo dobře. :yes:
Avatar - Emel
23. 12. 2015 21:12
Re: GTI
Když mrknu do schránky, řekl bych, že rozesílal PFka ;-)
Avatar - Ada je zase tady
23. 12. 2015 17:20
Hlasování a závěry
V tom hlasování jsem nemohl nic zvolit, protože chyběla má volba: "v roce 2015 mne nezaujalo žádné nové auto".

A o tom, že by Astra mohla ohrozit Golfa, si páni od Opelu mohou nechat jen zdát. >:D
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Floyd
23. 12. 2015 19:31
Re: Hlasování a závěry
Sorry, ale tak proč se vyjadřuješ?!? Koho to zajímá, ať dá Ádovi palec nahoru, koho ne, ať dá palec dolů. Já dávám :no:
25. 12. 2015 07:39
Re: Hlasování a závěry
Koho zajima co si ty myslis o jeho prispevcich? Ada :yes: Floyd :no:
>:-[]
25. 12. 2015 07:43
Re: Hlasování a závěry
"..že by Astra mohla ohrozit Golfa, si páni od Opelu." :yes: Ani nahodou!
Nova Astra vyvolava stejny pocit jako kdyz clovek sedne do Fluence ci Rapid.
Markantni rozdil oproti te minule generaci. Bonus je baterie v kufru. :-!
Avatar - 3_diamanty
23. 12. 2015 18:20
tieto rebricky
su vzdy do istej miery subjektivne ... ked sa nebudem na svet pozerat len z pohladu europana ale nasadim si globalnejsi pohlad tak by som do 10tky zaradil z mojho subjektivneho pohladu aj kiu optimu a novy tuscon ci sportage .... naopak... to ferrari co vidim v rebricku je z realneho pohladu a dopadu na celosvetovy trh pre mna v tabulke zbytocnym autom ... ale s niektorymi modelmi ktore tam vidim sa stotoznujem.... talisman by som tam tiez zaradil... aj novu astru ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pumpkin
23. 12. 2015 19:33
Re: tieto rebricky
No veď hej, je to z pohľadu Európana. Možno by som tam šupol aj tú Vestu, s ktorou sa Lada konečne dostala k európskemu štandardu.
Avatar - 3_diamanty
23. 12. 2015 21:21
Re: tieto rebricky
mna prevapil hlavne chybajuci tucson.... nielen ze sa hyundai vratil naspat k menu tucson ale ide zaroven o svetovo velmi rozsirene a oblubene SUV.... samozrejme ako nic proti talismanu ( jeho cas este len pride a vitam ho ) ale tucson je vo svete dnes uz rozhodne vacsi pojem .... optima to iste.... v amerike jedno z najpredavanejsich aut svojho segmentu... ktore poznaju ludia od australie cez koreu cinu afriku europu az po aljasku ... ano ... vesta by tiez mohla byt... pre ladu obrovsky skok... aj z pohladu jej posobenia na roznych trhoch velka novinka

povedal by som ze tento rebricek v clanku je velmi uzkospektralny.... pouzitelny mozno tak akurat pre nemecky trh ... ale z celosvetoveho globalneho pohladu ... to vidim inak
24. 12. 2015 05:21
Re: tieto rebricky
Ano...subjektivní článek, ty jsi si nasadil globální pohled a vyřadil Ferrari, protože z tvého (tedy subjektivního pohledu) nehraje celosvětově žádnou roli.
Použiju slova diskuzního takykolegy a můžeme tedy Ferrari nazvat: Provinčním malovýrobcem pro naprosto nevýznamnou skupinu kupců. ;-)
Optima, která nepřinesla vyjma lehký revize tvarů a techniky vůbec nic je pak tou pravou štikou v TOP10 >:D

Toppere, jsi legenda a přeji Ti hezký svátky :-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
23. 12. 2015 22:01
Vesele Saturnalie a skvely novy rok zela
Sheldon Cooper

No gifts, please :-)
Rozbalit vlákno
4
23. 12. 2015 22:17
Re: Vesele Saturnalie a skvely novy rok zela
I tobě, Sheldone.
Its my gift.
Avatar - Ji/Ri
23. 12. 2015 22:23
Re: Vesele Saturnalie a skvely novy rok zela
Díky, tobě taky. :-)
Avatar - boost.
23. 12. 2015 22:35
Re: Vesele Saturnalie a skvely novy rok zela
*Barry Kripke's voice*

Happy Christmas. Got a gift for ya.

:-)
Avatar - _Karel_
23. 12. 2015 22:41
Re: Vesele Saturnalie a skvely novy rok zela
>:D :yes:
24. 12. 2015 02:00
Europske premiery mozno, svetove nie
Ak by to mali byt globalne svetove premiery, Toyota Prius by tam musela byt.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dylan McKay
24. 12. 2015 09:17
Re: Europske premiery mozno, svetove nie
:yes: :yes: :yes:
Avatar - _Karel_
24. 12. 2015 10:11
24.12.
Hezké a klidné svátky všem. :-)
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Dylan McKay
24. 12. 2015 10:38
Re: 24.12.
Přidávám se. Hezké Vánoce! ;-)
24. 12. 2015 10:42
Re: 24.12.
A velku nadielku zdravia pod stromcek vsetkym :-)
Avatar - Stewee
24. 12. 2015 19:09
velmi zaujimavy výber 10tky
Ja chápem, že novinár je len človek a že je to jeho výber, ale ako movinár by mal predsa len byť viac profesionálny a mať širší rozhľad... absolutne mi tu chyba Honda Civic Type R a Hyundai Tucson!!!! Profesionalita by nemala byť zatlačená osobnými emóciami novinára.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Sumi2000
25. 12. 2015 02:05
Re: velmi zaujimavy výber 10tky
Za mne tam navíc není nejprodávanější střední SUV nový VW Tiguan..ani nové MPV
VW Touran..luxusní auta jsou jistě zajímavá na fotce , prodeje ovšem hovoří jasně pro jiné vozy.
Jinak je výběr celkem fajn , těch novinek bylo letos dost.
Já jsem zvědavý na novou Bugatku... ;-)
Avatar - euro89
25. 12. 2015 16:36
Odhlasováno: jiné
Pro mě byla nejdůležitější novinkou r. 2015 Mazda CX-3. Jako jedno z hodně mála moderních aut mě oslovuje na tolik, že má velkou šanci stát v brzké budoucnosti v mé garáži. Jinak určitě i CX-9, ale tam jsem viděl zatím jen pár fotek a zklamalo mě rozhodnutí Mazdy opět nenabízet velké SUV v Evropě.
Rozbalit vlákno
0
25. 12. 2015 21:20
Škoda
Superba už mám nějakou dobu vyhlídnutýho, pomalu začínám sledovat bazary a čekám, až půjde cena ještě níž
Rozbalit vlákno
0