Re: ÚMYSLNĚ IGNORUJÍ NEJLEPŠÍHO z NEJLEPŠÍCH 2015 !!
Ze ty si chces najst 10 adeptov na Teslu,aby si ty ju mal zadara,vsak? >:D:yes: >:D
Inac boli sme na vianocnej akcii v Prahe kde sme si pozicali Teslu..do mesta jak stvorene auto a ten odpich je brutalny..vrelo doporucujem skusit na vlastnej kozi >:-[]
[odkaz]
Zajímavé je, ze mezi nejdůležitější vozy predstavené v roce 2015 "na několika autosalonech nebo na privátních premiérech" místní "superexperti" z ACZ nezaradili ani jeden vuz nejaké neevropské znacky (resp. jeden protoze Ford vlastne evropská znacka není). Chybí tady nekolik vozu, za to tady je Focus RS?????
Jinak si predstavuji jak vypadá to predstavování aut "na privátních premiérech". To musí být docela zajímavé...´>:D >:D >:D
Privátními premiérami byly myšleny akce pro potenciální zákazníky, kteří mnohé supersporty a sportovní auta vidí mnohem dříve než novináři a veřejnosti.
Nepřijde mi zrovna auto od Ferrari jako jedna z deseti nejdůležitějších premiér. Tam by tahle automobilka patřila leda s SUV jako Bentley. Nebo s naftovým motorem ;-)
Petrolhead_CZ projízdí vzdy nekolik supersportu zároven. Pokud ti do soucasné doby nebylo jasné proc je v Kladne a okolí vetsí hustota supersportu nez v Monaku tak ted uz to vís. >:D >:D >:D
Jo :-) Vzpomínám si, jak tu lidi valili v devadesátkách oči na Jardovo 3000GT >:D
Voras měl Californii (kterou rozstřelil na Kožovce), Kabelka 911 GT2,...
Plus tady pravidelně jezdí dost 458 Italií i Spiderů, F430 Spider, California, Gallardo, F12, Diablo, měl jsem štěstí i na konvoj dvou 458 a jedný 599 GTO. Jednou jsem dokonce viděl i žlutou Ultimu, což je na silnicích obecně celkem rarita.
Přesně to Jardovo 3000GT jsem měl na mysli >:D Taky tady do skladu v jedné vesnici (nechci zbytečně jmenovat, ale asi víš o čem mluvím) vozí nové vozy, jako třeba dříve Vipery a zajížděli se kolečkama kolem Kladna.
Ferrari je tu běžné, Lambo taky, potom Mustangy, Chargery, Challengery, u nás kousek od Kl jezdila i Carrera GT, která je také raritní... no a taky spousty závnodních Oktávek TDI >:D
Carreru GT jsem viděl jen jednou v zahraničí, na tu jsem u nás štěstí neměl. Ale viděl jsem kdysi Perglovo Enzo (co se týče aut v provozu u Kladna, tak můj nejvzácnější úlovek, jinak nejlepší zážitek bylo Machovo LaFerrari v Dejvicích) a SLR McLaren.
Jo, nějaký ty Camara, Challengery a Mustangy taky vídám. Přes léto mi pod okny lítá jeden démon s Fiatem Coupe Turbo, nádhernej zvuk pětiválce, ale když létá asi 15x sem a tam ve 3 ráno, může to být trochu frustrující >:D Nedávno se k němu přidala Impreza STI s podobnou pronikavostí boxeru, jejich obliba jízdy převážně v noci se shoduje >:D
Jinak doporučuju si občas v létě zajet na golfovej parking na Horní Bezděkov, když budeš mít štěstí, najdeš tam taky nějaký to Ferrari, Lamborghini nebo Porsche. Naposledy tam parkoval nádherný bílý Jaguar XKR-S kabrio :yes:
Jakou barvu ten Fiat má? Neni modrej? >:D Golfovej park znám, jezdím kolem na kole ( je tam cykloestezka napříč hřištěm:D) a nebo na jídlo, celkem dobře tam vaří :-)
Hele je klidně možný, že tu lítají na střídačku v noci všichni >:D
Ale ten co ho vídávám přes den z balkonu je červenej sytě, má to decentně snížený, nádherný elektrony a nějakej zakázkovej výfuk, ale žádnej lacinej tuning, decentní úprava. Tipuju, že bude mít větsinu práce odvedenou taky pod kapotou.
Schválně budu dávat příští léto větší pozor při večerních posezeních, aspoň budu od tebe vědět o jaké výtečníky se jedná :-) Coupe se mi vůbec dlouhá léta moc líbí, ale najít zachovalej pětiválec je umění ;-\
Jo, to Coupe se povedlo, dnes už to Fiat bohužel fláká v této oblasti :-( Někdy je radost pohledět, ale přeci jen je lepší se povozit žejo >:D Já se třeba v tom Coupé nikdy nesvezl, protože tam dlouhou dobu byla jen sedačka řidiče a půjčit se mu to moc nechtělo, takže i jako spolujezdec jsem měl smůlu. Demostroval nám jízdu jen staticky a za jakou chvilku to auto vystrelilo pryč jsem čuměl s podivem. Je lehké a takový výkon, plamen z výfuku :-) Třeba až ho někdy potkám, tak se optám, jak to s tim vypada :-)
Tak to se o to svezení úspěšně porvi, taky bych chtěl mít tu možnost :-)
Ono je celkově to auto unikát, od motoru přes design, váhu a prý i ovladatelnost.
Uvidíme, co Fiat předvede s 124 Spider, ale obávám se, že se to starším kouskům jako je Coupe nebo Barchetta nevyrovná ;-\ A doufám, že se zmátoří ve velkém Alfa, zrovna nedávno jsem vzpomínal na 156 GTA, 147 GTA a GTV...ach jo, to byly povozy. Ta Giulia se musí rozjet, potom jsou slíbeny další kousky, včetně sportovnějších, takže by něco na způsob starých GTA mohlo dorazit.
Ono ani tak nejde o ty vrcholné verze, nevím jak ty, ale já bych si ji stejně nekoupil, protože na to nemam ani jako na auto a ani na provoz, ale Alfa musí být konkurenceschopná v obyčejných modelech, které tvoří jádro prodejů. Uvažoval jsem o 156 i poté 159 fkombíku fnaftě, líbí se mi ta auta, ale zkušenosti známých a recenze mne odradily, protože bych musel jen platit :-( Škoda :-) Neřešit výdaje na provoz, tak si tu Alfu i koupim, jsou krásné.
Tebe jsem se sice neptal, ale dobře. To je, samozřejmě, pravda, ale mění to něco na kvalitě auta ?
V dnešní době to tak prostě už je. Mercedes montuje motory od Renaulta, Jaguar je indický, Volvo, MG čínské ...... . Pozastavuje se snad dnes někdo nad Toyobarem ?
To je věc názoru a chápání každého konkrétního jedince - fanouška, mezi které se trošku i já dovoluji řadit.
Je, podle mě, lepší tahle nová mazdoidní 124ka, než nic nebo nějaká další pětístovka spider, roadster nebo něco bez střechy na stávající platformě některého současného živého Fiatu s předním náhonem. I ta původní 124ka měla RWD a podobala se této nové poměrně dost.
Tak tomu se ani nedivím, že někomu kdo adoruje Prius nepřijde premiéra elitního následníka nejlepšího supersportu posledních 6 let důležitá ;-)
Ještě, že se vás podobných aktivistů, co podporují degradaci průmyslu a fandí eko fašizmu a zvráceným trendům, vylíhlo co nejméně >:D
Jinak přeju krásné, alternativní a ekologické svátky, plné hybridního cukroví, naftového svařáku a bramborového salátu s nízkými emisemi >:D My ostatní vsadíme na klasiku.
Mám pocit, ze Petrolhead_CZ, nejvetsí expert na Ferrari a supersporty vubec ve Strední Evrope, tady nedávno psal neco v tom smysu ze pokud bude nový Fiat Tipo ve verzi Abarth tak by o nem uvazoval jako o svém budoucím voze. Ferrari ani jiné supersporty evidentne nevlastní. Takze na rozdíl od tebe je tento superexpert na supersporty vázne jen obycejný plakátový plácal.
Tohle jsem komentoval už v diskuzi pod tím konkrétním článkem o Fiatu, ale očividně si to chceš dát znovu:
Takže - co mají společného mé zájmy a vášně, potažmo můj přehled s tím, které auto vlastním nebo nad jehož koupí uvažuji? Takže dle tvé logiky každý, kdo se vyjadřuje k Ferrari a supersportům obecně musí zpravidla nejméně jedno auto od každé značky vlastnit? Se supersporty a sportovními vozy mám dost zkušeností na to, abych si jistá tvrzení mohl doložit či obhájit na základě vlastní zkušenosti. Pokud s něčím zkušenost nemám, nebo to není obecně známý fakt, doložený několika osvědčenými odbornými zdroji a kritikou, logicky to nekomentuji a nervu se za to.
A tvá odpověď tehdy: ''Ty toho očividně nechápeš víc''. Vyhýbavá, primitivní odpověď, typická pro adolescenta nebo pro člověka, který nechce přiznat, že má ten druhý pravdu ;-)
A je fajn, že tu neustále obdivuješ můj přehled o supersportech a sporťácích :-) Škoda veliká, že ty jsi tu své nadšení a znalosti neprojevil snad nikdy, ta role zahořklého mravokárce tě baví očividně více.
Ano, opakovat se dokázes. A ne, tvůj přehled o supersportech a sporťácích neobdivuji.
Samozrejme, ze jsem "tu své znalosti projevil", ale nejednalo se o supersporty, takze to se pro "superexperta na supersporty" holt nepocítá. >:D >:D >:D
Jak bys mohl vůbec čemukoliv rozumět a cokoliv uznávat, když tu vystupuješ jako automobilový diletant? Pokud vezmeme v potaz většinu odvětví. A bez uznání a obdivu ústavního odchovance se bez problémů obejdu >:D
Jiste, ten kdo se nezajímá o to co ty tak je diletant a nicemu nerozumí. >:D >:D >:D
Ústav toho typu který más na mysli jsem sice nikdy nenavstívil ale dovedu si predstavit ze tam mají celé pokoje "superexpertu na supersporty". >:D >:D >:D
Jinak az príste budu mluvit treba s séfem McLaren Automotive tak se ho zeptám jestli zná nejakého "superexperta na supersporty", známého také jako "ceský Petrolhead", nekde od Kladna, Czech Republic. Uvidíme co na to rekne.
Ale až se probudíš a spatříš zničehonic svého vrchního psychiatra, nebuď překvapený >:D
Hlavouni elitních automobilek musí být všichni moc rádi, že mají takovou prestižní českou spojku jako je Gilgit IPA Multinick Ústav Slavíček, jehož největším úspěchem je BAN na webu Auto.cz >:D
Zatím podle tvých reakcí vypadás na psychiatra ty. Hlavne ze znás muj největší úspěchem.
Je zajímavé jak údajného superexperta na supersporty s vybraným vyjadrováním dokáze rozhodit kdyz nekdo napíse neco co se mu nelíbí.
"Hlavounum elitních automobilek" na bycharském webu Auto.cz zrejme moc nezálezí. (Jinak uz ten výraz "elitních automobilek" je zase na Chocholouska).
Ale séfa McLaren Automotive se na tebe muzu zeptat. Ted, kdyz se v CR má otvírat autorizované dealerství znacky McLaren, prece "nejvetsího ceského experta na supersporty" musí v McLarenu znát kazdý. >:D >:D >:D
Hele já nejsem rozhozený ani omylem, nýbrž perfektně naladěný, jestli sis toho náhodou nevšiml >:D
A teď hezky klid, docente, pěkně nohy v teple, punč do ruky (či okenu dle libosti), rozhoupat křeslo, zapálit dýmku a volat do McLarenu, později už by ti to nemuseli vzít a zítra o Štědrý den jim za to nebude stát ani největší Kapacita v oboru Získávání BANů, Předseda automobilových nýmandů a Mistr českých mravokárců, Pan Jiří Slavíček Gilgit, řečený docent >:D >:D
Předseda namyslených automobilových nýmandů, to na tebe ceský Petrolheade sedí. Uz ten avatar hovorí za vse. >:D >:D >:D
Kvuli takové blbosti nikam extra telefonovat nebudu ale Mika Flewitta se na tebe zeptám az s ním budu príste mluvit. Není mozné aby jednu z "vedoucích kapacit mezi znalci supersportu této zemekoule" neznal. >:D >:D >:D
Na Flewitta se vyprdni, jdi rovnou za Velkým šéfem chaosu a letargie Ronem, řečeným Luhárem >:D A pochval ho za jejich ''vynikající'' výkony a formu v F1 a to geni(t)ální rozhodnutí spolupracovat s Hondou. To bys v té narkóze, rauši, nirváně, nebo do čeho tě to Mudr Slavíček uvádí mohl stihnout >:D
Jo a vyřiď všem z McLarenu, že zaslání mého autogramu pro všechny zaměstnance nebude problém ;-) >:D
Takze te nezná. Ne ze by to u plácala který ze sebe delá superexperta na supersporty prekvapilo. Ale stejne není jasné jak firma vyrábející supersporty vubec muze existovat bez tvého pozehnání. >:D >:D >:D
Formule 1 me tak moc nezajímá ale je zcela jasné ze i v této oblasti jsi "superexpert". >:D >:D >:D
Docente řeknu ti tajemství, povídku, která je v podobné ezoterické mýtické rovině jako tvoje uvažování a všechny tvoje příspěvky >:D Byl jsem to já, kdo založil Ferrari, Lamborghini, Maserati, Pagani a další, celou dobu já, Bůh supersportů, poklekni, docente! >:D >:D A momentálně žehnám a rozhoduji o projektech Maestra Marchionneho, který mi ve skutečnosti čistí boty a nosí Martini do mé luxusní kóje.
Tak, teď můžeš říct tento příběh všem svým známým, Flewittovi, Ronovi a hlavně Mudr Slavíčkovi, který tě na základě tohoto story doufejme uzamkne na nějakou chvíli na samotku >:D
A o F1 toho vím také hodně, leč největší sláva série již pominula...můžeme probrat třeba WEC, ELMS, Blancpain GT, GT Open, Ferrari Challenge a další, troufáš si, nýmande? >:D Nebo zkusíme tvé oblíbené kategorii supersportovních, hypersportovních a sportovních vozů? Zavolej nejdřív Flewittovi, schválně jak ti poradí >:D >:D
(Takhle jsem se v diskuzním prostoru už dlouho nepobavil) >:D
Jak říkám. Jsi dobrý, kultivovaný, krásný a chytrý. Myslíš, že ho zajímá to, s čím se tu camráš? To je má stejnou vypovídací hodnotu, jako by tě někdo vyzval na steč, kdo má lepší vanilkové rohlíčky. Hlavně teda, že se vyznáš v Phaetonu... tam jsi se odkopal, GilIPE krásný, sedmitečný. :-)
Odkopal? Myslís tu "diskusi" s tvojí novou modlou Xonikem který uvedl jediné císlo a to bylo o polovinu nizi nez skutecnost. >:D >:D >:D Kdyz ty, znalec automobilového prumyslu na slovo vzatý, to tak vidís tak to jo. S blázny a neználky nemá smysl diskutovat.
V té diskuzi jsi bohužel nenapsal nic jiného, než že Xoník kecá.
Což je možná škoda. Těžko to pak brát vážně, bez jakýchkoliv argumentů. Nebo jsem je jen přehlídl?
V té diskusi jsem napsal ze Volkswagen strednedobe plánoval prodej okolo 20.000 Phaetonu za rok, ze v továrne ve Zwickau je nainstalovaná kapacity výroby 150 karosérií D-Klasse (Phaeton a Bentley) na den a ze nikdo neinstaluje kapacitu výroby 150 karosérií za den kdyz jich ve skutecnosti potrebuje tretinu. Taky jsem napsal ze i kdybychom, ciste teoreticky, vzali rok s nejvyssí výrobou Phaetonu za tu cílovou produkci (coz tak nebylo) tak by to znamenalo ze po vetsinu let byla výroba podstatne nizsí nez kapacita. Ten projekt proste nesplnil ocekávání.
Xonik jenom kecal a argumentoval porovnáním s výrobou Audi A8. Bohuzel se ukázalo ze tento "koncernový insider" tvrdil ze Audi A8 se vyrobí okolo 20.000 rocne zatímco ve skutecnosti to je témer 40.000. Jiné seriózi argumenty nepouzil.
Takze v té diskuzi jsem bohužel napsal argumenty, ne jenom že Xoník kecá. Od tebe bych cekal ze se budes drzet toho jak to ve skutecnosti bylo.
Jirku cital som si to viackrat dokola ,ale nikde som si nevsimol,ze by mal X-ko navrch a dal by nejaky fakt okrem dohadov.Kazdy triezve zmyslajuci clovek musi uznat,ze Phaeton je a bol brutal prepadak od doby este pred spustenim vyroby.Obycajny dizajn prerasteneho Passatu,interiet nudny,slaba predajnost a neexistuje nastupca..to je realita.Ostatne su len dohady diskuterov vratane Gilgita,ale pre mna je je vitaz debaty Gilgit kedze zdielam jeho nazor,ze Phaeton bol srot a vyplod chorej Piechovej hlavy,ze chcel z VW Phaetona urobit luxusny VW co vlastne ani ta firma nema v nazve.
Rozumím, i když si myslím, že byste aspoň na Vánoce mohli odložit ty svoje tomahawky a hodit se do klidu. Oba, všichni. Vzpomínáš si, co z toho bylo předloni? Diskuzní hnůj na závěr roku.
Ale co mi hlava nebere, jsou ty průběžně se zde objevující nicky Gilgit, IPA, Gilgit. atd. Který je tedy opravdu tvůj a které jsou ty těch, co tě kopírují? Já jen, aby v tom měl člověk jasno a ne guláš v hlavě jako teď. Dík
Floyde!Aby ti to brala hlava tak já jsem klon.Gilgit s tečkou alias bradavicí je následný Gilgita bez bradavice.IPA-KLATOVAN-snad i Gijgit 50na 50 gil 54 jsou diskutabilní . Abys pochopil,proč tu není Gilgit bez bradavice[odkaz] Hezké vánoce všem :yes:
Bc. Gilgith klone, dík za vysvětlení, ačkoliv - teď mi to hlava bere, ale zase z toho mrazí, číst to, že tady někdo má dvojitý, trojitý, čteratý nicky?! O ou.
Gilgit., tedy s teckou, jsem já. Ale objevilo se tady nekolik extrémních primitivu kterí mají potrebu navázet se do nekoho jiného nejprimitivnejsím zpusobem a vyvolávat flame a konflikty. Jeden z nich se ti hned ozval, dalsí pouzívají nicky Gilgit, IPA, Gilgit. (ve slove Gilgit se dá místo malého "el" napsat velké "í" a vypadá ne první pohled stejne). Proste ubozáci kterí se poznají také podle toho ze k tématu clánku vetsinou neumí napsat budto vubec nic nebo jenom blábol.
Jak vidís tak Bc. Gilgith má dokonce tu neuveritelnou drzost naznacovat moznost ze clovek kterého vubec neznám jsem vlastne já a tím se navází do diskutéra který s celou vecí nemá nic spolecného. Ale to je pro tento druh lidí typické, me to nejak zvlást nevzrusuje.
Ten skutecný Gilgit. má okolo 3.500 príspevku, podle toho to poznás.
Kdo jsi ty tu nikoho nezajímá. Jsi tu za lowendového bavič a to stačí, kafemajstře. Ale aby se lépe spalo, mohl bys tu vyjet seznam, komu všemu jsi tento týden volal a kdo všechno ti to zvedl. >:-[]
To bych mohl, Jiríku. Ale vzhledem k tomu ze automobilovému prumyslu rozumís jako koza petrzeli a más o nem predstavy jako Hurvínek o válce tak by ti vetsina jmen i tak nic neríkala. >:D >:D >:D
Ty mě pořád bavíš. Jak sis vyčmuchal a vyšmíroval, tak brzo mám narozeniny. Moh bys mi dělat fontánku na čokoládu.... ;-)
Závěr roku byl ale pro tebe dynamický, že? ... z mnoha vyšvihnu jednu podstatnou: Redakce acz /dle tebe odpadní web, ale kam kde jsi byl už dvakrát vyhozen a dvakrát ses "hrdě" vrátil/ tě vychovala. Drž se toho. Bylo by škoda přijít hamunovu ozvěnu. ;-)
Nikam jsem se dvakrát nevracel, zase obvyklá lez moravskoslezského "podnikatele". Jinak bohuzel i neco takového jako ty se evidentne kdysi narodilo. Den narození lháre.
No, k tomu, abych fandil nějaké značce, zvláště pak Ferko či jiné mazlíky, je nutné je vlastnit? Nevím no.... nebo myslíš, že to je nutné? To by pak každý fanoušek fotbalu musel čutat nebo mít alespoň kopačák? Jen se ptám.
Reagoval jsem na hejtra s nickem gilgit, který má tyhle zkreslené představy. Pokud máš tu odvahu, projeď si celé vlákno a možná tě jeho dementní mentorování taky zvedne ze židle..
No, moc nechápu tvou volbu a historii s vlastnictvím sportovních aut a tvé následné tvrzení s tím, že neuznáváš premiéru nového Ferrari a dáváš jí menší význam, než odhalení nového Priusu, nepřijde ti to trochu na palici? ;-) To musel být velký životní zlom nebo velké zklamání z tvých předchozích aut, že jsi náhle takto otočil. Protože člověk, který si pořídí sportovní auto (primárně z emocionálních popudů), je nadšenec - z menší nebo větší míry a má hlad po benzínu a jízdních zážitcích, jakožto bývalý majitel sportovních aut bys měl mít z oznámení nového Ferrari minimálně radost, mohl bys prokázat uznání a respektoval bys jeho existenci...a najednou lobuje za Prius, tedy auto, které si pořizují lidé hlavně z pohnutek pseudoracionálních, u kterého emoce vzbuzuje jen jeho kontroverznost. Tóčo o 180°.
Pokud ti to nevadí, tak do toho bys mohl vnést trochu světla.
To bylo tak. Žena jezdila Muranem V6 a stěžovala si na jeho spotřebu. Chtěla něco málo žravého, ale ne tolik obyčejného. Neobyčejný mi přišel Prius. Nejen vzhledem, ale hlavně pohonem. Nebylo koho se zeptat, prostě jsem jí ho koupil. Časem jsem svojí nehranou spokojeností ovlivnil hodně lidí, co si Prius nebo jiný hybrid koupili.
Jezdil jsem v té době 911. Ta byla skvělá. Ale nerozdávala vůbec úsměvy lidí. Často jsem se dostával do řečí. A já mám úsměvy rád. Na ty byl nejlepší Avantime.
Začal jsem si od ženy půjčovat Prius čím dál častěji. Až jsem si koupil svůj. Porsche zapadávalo prachem a dokonce mu odešla baterie. Později šlo pryč.
Samozřejmě, že se mi líbí hodně aut. Ale jak jsem přičichl k automatu, přišlo mi řazení archaické. Teď jsem několikrát přičichl k elektrice a přijde mi archaický i spalovací motor. Prostě to tak je. A rozhodně v tom není vymytý mozek ekology. Mám rád pokrok. Vrcholem zasrtaralosti je pro mě diseselové auto s manuální převodovkou. Nikdo se na mě nesmí zlobit. Je to můj názor.
No pokud to tak cítíš a naplňuje tě to, tak těžko s tím jakkoliv polemizovat ;-) Životní přesvědčení, nároky a vkus se u někoho holt mění a tvarují dynamicky, někdo je ortodoxní benzíňák a uspokojuje ho jízda jako taková, projev atmosférického motoru, zvuk, ovládací prvky, odezva, podvozek, řízení a řazení, zábava a propojení s autem, atmosféra a entuziasmus a všechny ty emoce a pohnutky, prostě balík, které na papír nehodíš a pro které hodně lidí včetně mě žije. Někdo má potěšení z nových technologií, nevšedních designových řešení a netradičních koncepcí.
Díky žes tomu věnoval čas a dal tomu souvislosti. Toho si cením a má to na rozdíl od Gilgitových plků výpovědní hodnotu a nějakou úroveň.
Gilgit takový není, jen nedokáže pohladit. Po reakcích vybraných oponentů se mnohdy nedivím. To ale k anonymním diskusím patří.
Nemůžu to ani napsat, ale teď o víkendu jsem v Německu jezdil Teslou. Ale nepiš to Kharlovi nebo mě usmajlíkuje! ;-)
Co jsem si z toho odnesl? Vyzkoušej si jí a změníš si nick na Auto.cz:-)
No, jsi sice zvláštní a neznám tvoje potřeby od auta, ale tak nějak to z toho stručného vysvětlení chápu. Asi by byl možná trochu problém v tvém rozhodování, kdyby měla být i 3 jako jediné auto ve tvé domácnosti.
gil54? Tak po tomto příspěvku už tomu zase tak nějak nerozumím ;-)
Bc. Gilgith dnes 20:44
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: No
Floyde!Aby ti to brala hlava tak já jsem klon.Gilgit s tečkou alias bradavicí je následný Gilgita bez bradavice.IPA-KLATOVAN-snad i Gijgit 50na 50 gil 54 jsou diskutabilní . Abys pochopil,proč tu není Gilgit bez bradavice[odkaz] Hezké vánoce všem
Že můj nick zařadil nějaký Bc. Gilgt někam, kam nepatří, je nedůležité. Bystří zde to poznají a ví. Ty nejsi evidentně úplně dobře zorientovaný. Nic ve zlém.
Nejsem, přiznávám a nestydím se za to. Chodím sem jen občas a pro informace o autech, do diskuzí moc nepřispívám, nemám na to čas, nesleduji kdo s kým a pro koho a kdo ne s kým a proti komu. Tak proto. Jo a nesmyslel jsem to zle ;-)
Mě se naopak u carrery líbí ten lesk v očích malých kluku a úsměvy taťků. Je pravda, že část mého bližšího okolí překabátilo úsměv ve škleb a rádi povídali historky ze soudku neuvěřitelné. Ale vždy jsem si razil svou. Zrovna dneska jsem Karču protáhl po stezkách a na široké ji i pobídl k radosti. ;-) .... však ty mi rozumíš.
Inu, všem se zalíbit nemůžeš... je jen pár nekonfliktních aut jako třeba Kachna, které budí jen pozitivní emoce - protože nebudí závist. 911 zahřeje u srdce petrolheady, Prius zase greenheady... :-)
Půjde po tobě jako slepice po flusu. Až otevřeš lednici, bude tam! Až se půjdeš po plavání osprchovat, bude tam! Až ráno otevřeš oči, bude tam! Petrolhead_CZ a jeho FERRARI!!!
>:-[] >:-[] >:-[]
Kdepak, koukal jsem kdo tady zase bez diskuse tolik palečkuje a viděl jsem ho připojenýho. Naposledy napsal před více než rokem. Mě tedy chybí, i když jsem s ním o VW nesouhlasil.
Ty máš někde seznam nicků, kde ho můžeš vidět? Jsem myslel, že už nejsi v redakci.
Tak jako tak z toho těžko poznáš, který gigant mysli zrovna "obdarovává". :-)
Koukni na Moje.auto.cz, tam máš seznam zrovna přihlášených. Často se pozná, jak někdo hbitě překlikává své nicky, aby si sám se sebou zasouhlasil a popovídal >:D
Takoví tu vážně jsou? Že si někdo takhle dává palce bych i věřil, ale že si se sebou i obdivně povídá? >:D >:D
Edit: tak jsem nakoukl, a mám "favorita" - nick Prasák, žádné příspěvky, to musí být palcař! >:D
Je otázka, jestli to byl GTI (velké G, velké T, velké měkké i) nebo jestli to nebyl jeho imitátor GTl (velké G, velké T, malé L). Myslím, že poznat se to, od doby, co se nezobrazuje datum první registrace nicku, dá jen přibližně - z počtu uveřejněných příspěvků.
Kdo palečkuje se dá nějak poznat ? Doufám, že tím, že mám počítač zapnutý, nejsem v hledáčku anonymních zoufalých palcařů. Já se umím vyjádřit slovy. :-)
Ikona? To bych sice neřekl, ale to že patřil k tomu nej nej nej na tomto webu, to si myslím taky. Rozhodně měl svůj osobitý styl a neurážel jako někteří. A uměl i rýmovat, to bylo fajn.
"..že by Astra mohla ohrozit Golfa, si páni od Opelu." :yes: Ani nahodou!
Nova Astra vyvolava stejny pocit jako kdyz clovek sedne do Fluence ci Rapid.
Markantni rozdil oproti te minule generaci. Bonus je baterie v kufru. :-!
su vzdy do istej miery subjektivne ... ked sa nebudem na svet pozerat len z pohladu europana ale nasadim si globalnejsi pohlad tak by som do 10tky zaradil z mojho subjektivneho pohladu aj kiu optimu a novy tuscon ci sportage .... naopak... to ferrari co vidim v rebricku je z realneho pohladu a dopadu na celosvetovy trh pre mna v tabulke zbytocnym autom ... ale s niektorymi modelmi ktore tam vidim sa stotoznujem.... talisman by som tam tiez zaradil... aj novu astru ;-):yes:
mna prevapil hlavne chybajuci tucson.... nielen ze sa hyundai vratil naspat k menu tucson ale ide zaroven o svetovo velmi rozsirene a oblubene SUV.... samozrejme ako nic proti talismanu ( jeho cas este len pride a vitam ho ) ale tucson je vo svete dnes uz rozhodne vacsi pojem .... optima to iste.... v amerike jedno z najpredavanejsich aut svojho segmentu... ktore poznaju ludia od australie cez koreu cinu afriku europu az po aljasku ... ano ... vesta by tiez mohla byt... pre ladu obrovsky skok... aj z pohladu jej posobenia na roznych trhoch velka novinka
povedal by som ze tento rebricek v clanku je velmi uzkospektralny.... pouzitelny mozno tak akurat pre nemecky trh ... ale z celosvetoveho globalneho pohladu ... to vidim inak
Ano...subjektivní článek, ty jsi si nasadil globální pohled a vyřadil Ferrari, protože z tvého (tedy subjektivního pohledu) nehraje celosvětově žádnou roli.
Použiju slova diskuzního takykolegy a můžeme tedy Ferrari nazvat: Provinčním malovýrobcem pro naprosto nevýznamnou skupinu kupců. ;-)
Optima, která nepřinesla vyjma lehký revize tvarů a techniky vůbec nic je pak tou pravou štikou v TOP10 >:D
Ja chápem, že novinár je len človek a že je to jeho výber, ale ako movinár by mal predsa len byť viac profesionálny a mať širší rozhľad... absolutne mi tu chyba Honda Civic Type R a Hyundai Tucson!!!! Profesionalita by nemala byť zatlačená osobnými emóciami novinára.
Za mne tam navíc není nejprodávanější střední SUV nový VW Tiguan..ani nové MPV
VW Touran..luxusní auta jsou jistě zajímavá na fotce , prodeje ovšem hovoří jasně pro jiné vozy.
Jinak je výběr celkem fajn , těch novinek bylo letos dost.
Já jsem zvědavý na novou Bugatku... ;-)
Pro mě byla nejdůležitější novinkou r. 2015 Mazda CX-3. Jako jedno z hodně mála moderních aut mě oslovuje na tolik, že má velkou šanci stát v brzké budoucnosti v mé garáži. Jinak určitě i CX-9, ale tam jsem viděl zatím jen pár fotek a zklamalo mě rozhodnutí Mazdy opět nenabízet velké SUV v Evropě.