Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seriál: Zapomenuté prototypy Škoda. Od Nového osobního vozu k 1000 MB.

Ke Škodě 1000 MB vedla dlouhá cesta, jejíž součástí byly prototypy s různými koncepcemi pohonu. Nebo také prototyp pojmenovaný Favorit.
Zpět na článek
29. 12. 2015 14:42
29. 12. 2015 16:17
29. 12. 2015 16:54
29. 12. 2015 14:42
clasic- škoda
Jo je to škoda ,ale motorek jednoduchost jo to byla auta ne jako dnešní jako škodovka proberte se není! :no:
Rozbalit vlákno
5
29. 12. 2015 16:17
Re: clasic- škoda
Tak jednoduchy, ze byl ve sto tisicich zraly na generalku :yes:
29. 12. 2015 16:54
Re: clasic- škoda
za to ty dnesni mužes rovnou zahodit >:D >:D
Avatar - Stejsn
29. 12. 2015 19:25
Re: clasic- škoda
bla bla bla...
Avatar - wakantanka
29. 12. 2015 19:49
Re: clasic- škoda
Ak si dobre cital tak podla zadania mal vydrzat 50 az 60 tis.do generalky. Zadanie teda splnil ba dokonca vylepsil.
30. 12. 2015 12:34
Re: clasic- škoda
Tenkrát byla měřítka někde úplně jinde, auto bylo v té době opravdu moderní a o celohliníkovém motoru to platilo dvojnásob. A prakticky stejný motor se postupným vylepšováním dostal až do nové Octavie. V takové Felicii svojí výdrží zcela převálcoval motory VW a to navíc s minimálními náklady na údržbu.
Avatar - Ada je zase tady
29. 12. 2015 20:30
hezká vzpomínka
Pamatuji na to, jak tento vůz [odkaz] "in natura" parkoval v první polovině 60 let v Praze 10 Strašnicích v ulici Bečvářova. Před rokem 1968 už na něm silně hlodala koroze. Po roce 1968 se změnilo vše a ani já už jsem se do Strašnic nedostal.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MGRR
30. 12. 2015 19:16
Ssangyong Rodius - dobré auto za málo peněz
Dodáváme na ně díly, hodně se pozná z toho co se prodává. Na Rodius se prodává poměrně málo dílů, ty auta fungují.

1. Zadní nárazník, nebo vrata - lidský faktor, dlouhé auto a sloupky branky neuhnou :-)
2. repase mezinápravové převodovky TOD - ignoranství, kdy na autě s pohonem všech kol, lidi mají na přední a zadní nápravě nestejné pneu, resp. co kde našli, píchli třeba kolo, použili jinou rezervu/vzorek/typ, k tomu nikdo neřeší sbíhavost a nehlídají tlak pneu = trpí řetěz a ozubená kola v mezinápravové převodovce, který se časem vytahá a začne přeskakovat. Auto bude jezdit dál, ale časem už to bude ve fázi, že při prudkém rozjezdu se ozývají rány z převodovky, jak přeskakuje řetěz ozubení ozubených kol.
3. velmi málo nějaký čep, jsou samostatné a nejsou drahé
4. výfuk - běžné rychlejší opotřebení, jako u jiných aut, tady má snad tři metry a je dražší
5. brzdařina - je to velké auto, hmota + náklad a sedm lidí... má brzdy jako menší náklaďák a žádné neoriginální prostě nefungují - laciné, ani drahé... přitom neoriginální stojí často jako originál, někdy je neorig. výrazně dražší, než originál :)
6. Koroze povrchová - sponky, šroubky, má to dva pomocné rámy. První rám drží motor - ramena, diferenciál (vše se dá spustit dolů i s motorem najednou), druhý pomocný rám je v zadní části a drží vše kolem zadních kol, víceprvkovou zadní nápravu, diferenciál. Karoserie jako taková ale nezeraví. Nejhorší a to platí obecně, jsou auta z Rakouska, tam se k soli přilévá snad kyselina...
7. motory fungují, olej používat pouze 10W/40, vyjímečné jsou repase vstřikovačů a čerpadel. Nafta se ale musí hlídat i speciálníé originál Delphli filtr (nepoužívat neoriginál, má horší filtrovatelnost). Netankovat prémiové nafty, nepřilévat žádné časopisy a odborníky doporučované sajrajty typu VIF... když má vstřikování odejít, tak odejde a přiléváním srajdiček bohatne jen výrobce lektvarů... rozpouštíte to co na stěnách vstřikovačů, trubek, v nádrži... za léta vzniklo... takže se stává, že sem léta jezdí majitelé kteří jezdí na běžnou naftu - motor jede nádherně, auto koupí soused, začne do toho lít "drahou naftu a kdoví co ještě" a do měsíce-1/2 roku má zničené vstřiky i čerpadlo. Ještě nikdy nikdo z desítek Ssangyongů kolem Prahy co sem jezdí, nemusel nikdo dělat vstřiky, pokud kupoval běžnou Globusáckou naftu, ta funguje dobře.
8. Automaty žádný problém - automat je skvělý, točí o cca 500ot/min. méně než manuál. Automat doporučuji (nemá drahý dvouhmoťák, drahé hydraulické ložisko, dražší spojkový set) jen olej doporučuji vyměnit okamžitě po koupi a pak po 60.000km, já měním v našich autech po 30.000km. Je to na počkání, 2h, vč. filtru, těsnění, případně konektor a proplach. Jezdí sem auta s 300-400.000km a fungují.
9. Ruční brzda/manuální nožní - trochu bolest, pakny v kotoučích mají odlepené obložení, lanovody to chce vyměnit taky, je to lepší.

Auto nejí žádná hitparáda, ale za 100-150.000kč spolehlivá čtyřkolka s velkým motorem, sedm míst, otáčecí druhá řada a i v sedmi lidech do kufru naložíte nesložený kočárek... kdo kašle na image, nechce se zadlužovat a kupovat drahá auta (jaká vlastně...? nabídka téměř není, Mercedes 4x4 je servisně finanční katastrofou a Multivan T5 4x4 váz finančně zničí).

Není to krasavec, ale za sebe auto doporučuji, oblíbíte si jej právě proto jak je neobvyklé, sedíte vysoko a vše máte dobře dostupné. Díly Mirek Ssangyong 1234.cz
Rozbalit vlákno
1
Re: Ssangyong Rodius - dobré auto za málo peněz
Hlavička je zdravá? Mne sa zdá, že občas hapruje...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku