Los Angeles 2010
Ada je zase tady
0
Nissan se ovsem diskvalifikoval spolupraci s firmou rendlik a syn. A proto vsechny takove snahy o uvedeni znacky Infinity (ostatne - nezni vam to podobne nabubrele jako "Aral - alles super"?) na evropsky trh bude evropskymi zakazniky hodnoceno timto negativnim prismatem. ;-\
mozgog
0
přesně, řečeno vše
0
No právě spojení s Renaultem zachránilo Nissan před krachem, takže kdyby to neudělal tak by už možná dnes neexistoval. Něco za něco, získal špičkové naftové motory a na druhou stranu se vzdal např. Primery což je velká škoda, předposlední Primera byla velice slušné auto.
Marko zase super clanok. Na Infiniti sa uz tesim budem to osviezenie premioveho segmentu v Europe a dufam ze uspesne. FX modelovy rok 2009 nam pride z USA v januari tak sa tesim, ze si to vyskusam. Platia sa mi aj standardy predajne infiniti s tou drevenou podlahou ako na luxusnej jachte. No nic novy hrac na Europskom trhu, ktory to bude mat velmi tazke.
Tak konečně. Ne tedy, že by se měla německá prémiová trojka jakkoliv obávat nájezdu nových samurajů, přesto přichod vyšlechtěných infinitivních aut do Evropy příjemně oživí zdejší autopark. Konečně japonská auta, která voko solidním kontem obrněného evropského diamantového kovboje smlsne jak malinu. Žádnej samuraj v permanentním kozelci, žádná hybridní gejša, infi je "naše" vizuální parketa. A jestli ovšem někdo může začít špicovat zpětná, je to lex... tomu nejspíše nastanou v Evropě těžší chvíle.
Sázím v uvedeném kontextu jednoznačně na infi. Infi má přenádherné jméno, zmíněnou evropskou vizualitu, má u znalců zvuk (vzpomeň na Datsuny z přelomu šedesátých/sedmdesátých let minulého století) a tedy i náležité image. Myslím, že infi může začít svou evropskou pouť jako příjemný, inspirativní subpremiový produkt. První housle naštěstí hrajou zde, v USA, koneckonců i v Japonsku jiní - především Mercedes-Benz a BMW a AUDI, to je liga vyvolených k níž v pokoře vzhlíží všichni.
Přivítejme novou produkci na naše trhy vřele, mile, ovšem s vědomím vlastního postavení. Co máš v garáži, to je pro tuto chvíli velmi podružné...
BRAVO INFI a BRAVO MARKO :yes:
Sázím v uvedeném kontextu jednoznačně na infi. Infi má přenádherné jméno, zmíněnou evropskou vizualitu, má u znalců zvuk (vzpomeň na Datsuny z přelomu šedesátých/sedmdesátých let minulého století) a tedy i náležité image. Myslím, že infi může začít svou evropskou pouť jako příjemný, inspirativní subpremiový produkt. První housle naštěstí hrajou zde, v USA, koneckonců i v Japonsku jiní - především Mercedes-Benz a BMW a AUDI, to je liga vyvolených k níž v pokoře vzhlíží všichni.
Přivítejme novou produkci na naše trhy vřele, mile, ovšem s vědomím vlastního postavení. Co máš v garáži, to je pro tuto chvíli velmi podružné...
BRAVO INFI a BRAVO MARKO :yes:
1., Infiniti ma urcite 'azijskejsi' desig ako Lexus.
2., Ak si az tak obrovsky odbornik na auta, tak by si mal vediet, ze Lexus sa v Japonsku zacalo predavat iba pred tromi rokmi, a v tomto kontexte su tie predaje uz urcite zaujimavejsie. A prichodom LS sa situacia celkom zmenila, za mesiac sa predalo 12000 kusov iba z LS, co je aj na tak velky trh, viac nez krasny vysledok
2., Ak si az tak obrovsky odbornik na auta, tak by si mal vediet, ze Lexus sa v Japonsku zacalo predavat iba pred tromi rokmi, a v tomto kontexte su tie predaje uz urcite zaujimavejsie. A prichodom LS sa situacia celkom zmenila, za mesiac sa predalo 12000 kusov iba z LS, co je aj na tak velky trh, viac nez krasny vysledok
A co jako jsi tím chtěl říci? 😄 Nic se neděje, beekey, jen nad pelestí vyměníš příští rok plakáty. Infi to tu má vyhrané už dnes. Ale, jak ty bys to mohl vědět.
Co? Iba to, ze tvoje keci su ako vacsinou nepodporene argumentmi, iba polopravdy naservirovane s omackou.
Vymena plakatov sa mna asi tykat nebude, som zasadne loajalny typ, a plakaty nikde nemam, ani som nikdy nemal, ale Ty sa v tom plakatovani urcite vyznas, ked uz to v zivotnej velkosti mat nemozes.
No ja to vediet ani nechcem, ale tak isto to vediet nemozes ani Ty, akurat si to priat. Infiniti prajem vela uspechov, ktore bude mat jadnoznacne na ukor nemcov.
Vymena plakatov sa mna asi tykat nebude, som zasadne loajalny typ, a plakaty nikde nemam, ani som nikdy nemal, ale Ty sa v tom plakatovani urcite vyznas, ked uz to v zivotnej velkosti mat nemozes.
No ja to vediet ani nechcem, ale tak isto to vediet nemozes ani Ty, akurat si to priat. Infiniti prajem vela uspechov, ktore bude mat jadnoznacne na ukor nemcov.
Kasli na nej, nenech se vyprovokovat. V US se pro jemu podobne pouziva vyraz "wannabe..." - chce byt nekym/necim na co nema. Proste niemand, kteremu internetova anonymita umozuje kompenzovat si sve pochroumane sebevedomi urazenim jinych a hranim si na neco, co neni.
V US se takovejm, jako ty říká "redneck". Doufám, že víš, co to je.
Copak, "Guru" uz sel spinkat, ze reagujes ty? Tak si zase vlez tam, kam patris, rektalni alpinisto, a nemichej se do rozhovoru dospelych.
Nebýt tady GTI, tak si tě s těma tvejma třiceti přicmrndávacíma příspěvkama nikdo ani nevšimne. Je dobře, že ti leží v žaludku a trefuje se na tvoje mindráky. :yes:
Tak ted jsi mi to opravdu natrel. :yes:
Az vyrostes, pochopis, ze kvantita neni to, oc tu kraci...
Napsani 3284 pritroublych prispevku za 8 mesicu z tebe hvezdu neudela.
Az si jednou treba najdes holku pochopis, ze jsou i lepsi veci nez travit veskery volny cas na netu. Ale neboj, ja ti verim, urcite ti nejaka nekdy da. Dokonce mozna i zadarmo.
Az vyrostes, pochopis, ze kvantita neni to, oc tu kraci...
Napsani 3284 pritroublych prispevku za 8 mesicu z tebe hvezdu neudela.
Az si jednou treba najdes holku pochopis, ze jsou i lepsi veci nez travit veskery volny cas na netu. Ale neboj, ja ti verim, urcite ti nejaka nekdy da. Dokonce mozna i zadarmo.
no tak teraz si to natrel Ty vsetkym. GTI-ho fanusik sice fakt nie som, prehlad o autach nema ale vobec zly (aj ked nie dokonaly). Ze je "europsky vlastenec" a fandi VW kedze ta vlastni Skodu a top premiovu trojku BMW, AUDI, MB (k tomu nejake to volvo a par dalsich) je jeho vec. Trochu nadradeny styl mozno tiez, obcas je to vystupovanie, ako keby jazdil v S-klasse a 911 TURBO popri tom. Ale da sa s nim, len to treba pochopit... A popularny tu je, ci sa Ti to paci, ci nie
Skus mu ale radsej neico vyvratit, vyviest ho z omylu a nie tu stekat a navtech si ma najst niekedy holku? No to si sa hrubo netrafil, urobil si zo seba zial akurat tak vola. :-!
Skus mu ale radsej neico vyvratit, vyviest ho z omylu a nie tu stekat a navtech si ma najst niekedy holku? No to si sa hrubo netrafil, urobil si zo seba zial akurat tak vola. :-!
Jestli je GTI mezi teenagery popularni je mi uplne jedno, kdyz vidim jeho prispevky plne lzi, hlouposti, arogance a urazek, budu reagovat.
S tou holkou jsem asi vazne slapnul vedle - ja nevim jak to mezi vama, kluci, chodi. Myslel jsem, ze jeden vzdycky dela holku...
Mozna by to chtelo predtim, nez zacnes reagovat, pouzit tu vec na krku a popremyslet, co chtel autor prispevku rict. Ale diky za pobaveni, takhle po ranu. :yes:
S tou holkou jsem asi vazne slapnul vedle - ja nevim jak to mezi vama, kluci, chodi. Myslel jsem, ze jeden vzdycky dela holku...
Mozna by to chtelo predtim, nez zacnes reagovat, pouzit tu vec na krku a popremyslet, co chtel autor prispevku rict. Ale diky za pobaveni, takhle po ranu. :yes:
Toho posledního odstavce se drž! Zatím urážíš jen všechny okolo vědátore
Urcite jsi uz slysel to - kdo seje vitr...
dobrá výmluva, každý sklouzává tam kde patří.
Precti si toto vlakno od zacatku, premyslej a pak reaguj. Ja s tim nezacal, pouze reaguji.
katikale, chce to hlavně klid. A kde se fasujou mokré hadry a froté ručníky ti snad nemusím říkat... 😉
Nevim, do toho patra nechodim. Ale zeptam se GTI nebo Navtecha, oni uz budou vedet...
PS: ja jsem naprosto klidnej, ale je tu par jedincu, kterym jsem zjevne slapnul na kuri oko a vyskakuji jako zalud z predkozky...
PS: ja jsem naprosto klidnej, ale je tu par jedincu, kterym jsem zjevne slapnul na kuri oko a vyskakuji jako zalud z predkozky...
ty teda máš dneska hotové spisovatelské střevo. Vyskočenej žalud z předkošky na základě přišláplého kuřího voka, to je vážně zajímavej slovní obrat.. >😁 >😒] vlastní zkušenost?? >😁
no ja som naozaj zvedavy.
1. Infinity FX -> X6 pozeraj sa, takto ma vyzerat luxusne netradicne SUV, ci skor crossover. FX35 ci FX45 boli uzasne, nove FX37 a FX50 sa nenechali zahnbit, interier pekny, exterier mnam mnam
2. G37 GT, G37S -> 3er, A4 traste sa 😄
Urcite im ale atial chyba viacej modelov, EX sa mi osobne az tak nepaci a ani v USA nema prilis uspech, chyba vlajkova lod... Par ludi, co sa chce odlisit po tom siahne, ale ja myslim, ze neprekonaju ani Lexus v EU. Skoda, lebo prave FX a G su fakt perfektne
1. Infinity FX -> X6 pozeraj sa, takto ma vyzerat luxusne netradicne SUV, ci skor crossover. FX35 ci FX45 boli uzasne, nove FX37 a FX50 sa nenechali zahnbit, interier pekny, exterier mnam mnam
2. G37 GT, G37S -> 3er, A4 traste sa 😄
Urcite im ale atial chyba viacej modelov, EX sa mi osobne az tak nepaci a ani v USA nema prilis uspech, chyba vlajkova lod... Par ludi, co sa chce odlisit po tom siahne, ale ja myslim, ze neprekonaju ani Lexus v EU. Skoda, lebo prave FX a G su fakt perfektne
Tak mne ososbne znie meno INFINITY bez histórie. Akoby chceli umelo vytvoriť exkluzívny názov. Naviac, s BMW sa súdili v Austrálii za "M". Kde bolo Infinity, čo Infinity, Nisan, keď tu už bolo BMW M3. A s Audi za Q. Pritom Audi už dávno malo sovje quattro. Ale musím uznať, že Infinity vyrába veľmi atraktívne autá pre fajnšmekrov.
to tu zas niekto nieco trafil. Infinity bez histrie je, ale ze by mu prave AUDI malo ist prikladom. Historia AUDI je na smiech trebars "JAGUARu" a britskej aristokracii, ktora ju za premiu stale odmieta prijat (skostnatenci).
AUDI ma prave skoro taku japonsku minulost. AUTO UNION a podobny nepriami predchodcovia nie su zaujimavi (dvojtakty a podobne, to nechajme motorkam), ved po vojne ich vlastnil aj Daimler Benz tusim a VW kupilo v 64' ci 65' ci kedy. A passat a 80-ka tiez vznikli z rovnakeho zakladu, len casom - co keby to AUDI bolo premium. Tomu pomohlo QUATTRO a ako luxusna znacka zacali byt brani az na zaciatku 90-tych rokov s A8 a V8. To zrovna uz mali uspechy v USA Infiniti a Q45 zrovna tak s V8 a navyse RWD.
Proste ak sa rozpravame o rodokmenoch, AUDI radsej tak trochu vynechajme z hry 😄 Proste sa do premie dostali sikovnou pracou a dobrou technikou. :yes:
AUDI ma prave skoro taku japonsku minulost. AUTO UNION a podobny nepriami predchodcovia nie su zaujimavi (dvojtakty a podobne, to nechajme motorkam), ved po vojne ich vlastnil aj Daimler Benz tusim a VW kupilo v 64' ci 65' ci kedy. A passat a 80-ka tiez vznikli z rovnakeho zakladu, len casom - co keby to AUDI bolo premium. Tomu pomohlo QUATTRO a ako luxusna znacka zacali byt brani az na zaciatku 90-tych rokov s A8 a V8. To zrovna uz mali uspechy v USA Infiniti a Q45 zrovna tak s V8 a navyse RWD.
Proste ak sa rozpravame o rodokmenoch, AUDI radsej tak trochu vynechajme z hry 😄 Proste sa do premie dostali sikovnou pracou a dobrou technikou. :yes:
Ta historie Audi je trochu složitější, Audi vzniklo v roce 1909, když August Horch odešel ze své první firmy Horch (založena 1899), nemohl použít znova svoje jméno tak ho přeložil do latiny. První auto Audi vyjelo v roce 1913. V 30, letech prodal Horch firmu Audi firmě DKW a vznikla firma Auto Uion (spojení firem DKW, Audi, Horch a Wanderer). Tím skončila historie původní firmy Audi. Novodobá historie firmy Audi se začala psát v roce 1964. když VW koupil od firmy Daimler Benz firmu DKW a přejmenoval ji na Audi. První Audi 75 bylo DKW F102 kde byl původní dvoutaktní 3-válec (jako Wartburg-stejný základ) nahrazen vodou chlazeným 4-válcem OHV od firmy Mercedes Benz (VW v té době uměl vyrábět jenom vzduchem chlazené boxer motory-konstrukce Porsche a díky 3 mil. DM, které musel zapltit v roce 1961 Tatře za porušení jejích patentů a použití její konstrukce u VW Brouk neměl moc peněz na vývoj nových modelů). Toto auto se stalo základem pro všechny další Audi a taky VW Passat.
ale jasne, v podstate je ale v skutku zaujimava az novodoba historia, stejne tam tie auta vznikali skoro od nuly. Ved aj Datsun sa datuje do nejakeho 1914 alebo kedy.
Inak si to ale napisal v skratke pomerne presne :yes:
Inak si to ale napisal v skratke pomerne presne :yes:
Neviem, že odkaiľ vieš, že to napísal dobre, keď tu píšeš také nezmysli, že Audi vzniklo z AUTO UNION.
to som nikde nenapisal, matelko.. 😉 "AUTO UNION a podobny nepriami predchodcovia nie su zaujimavi "
AUDI sice v podstate vzniklo v 1909 ale Datsun 1914 a Nissan potom 1930 ci kedy 😊 😊 To ale nebolo zmyslom debaty
AUDI sice v podstate vzniklo v 1909 ale Datsun 1914 a Nissan potom 1930 ci kedy 😊 😊 To ale nebolo zmyslom debaty
Pán Bburago, ty si tu pleteiš DKW a AUDI a pritom tu hovoríš, ako tu jeden diskutér napísal správne o histórii Audi. O tom som písal. Máš v tom strašný miš maš a pritom tu hovoríš, ako tu iný píše o histórii AUDI správne.
Neber tie latky ako Deadlift, asi mate rovnakeho dealera 😄
nevkladaj mi do "pera" slova, ktore som "nenapisal"
nevkladaj mi do "pera" slova, ktore som "nenapisal"
Já hovorím len o tom čo si napísal.
ja som napisal len, ze historia a AUTO UNION. Prave stale NEPRIAMY predchodca to je. ja som nikdy nepisal, ze neviem, ze AUTO UNION vznikolo spojenim DKW, AUDI a 2 dalsich firiem. Ani ze VW kupil DKW, lebo DWK zdedilo prava AUTO UNION. Ale na co sa tu v tom vrtat?
V historii mam prave jasno, ale nebudem tu na 5 stran rozpisovat zanme veci. Ano, AUTO UNION vzniko v 32' spojenim AUDI, Horch, DKW a Wanderer. A prave tam vznikol symbol styroch kruhov, matelko. A preto ja som pouzil prave AUTO UNION. Finta je, ze DKW sa ostala vlastnikom prav a ked to VW kupilo, od Daimler Benz, tak mohli pouzivat 4 kruhy nadalej. Preto som tam len AUTO UNION pouzil. Chape to Tvoja teenagerska hlava? Nie, ze. Snazis sa chytat sloviciek.
Princip, je ze tie firmy pred 1964 nemali moc spolocneho s modernou AUDI a ze potom malo VW problem odlisit modely, ale nakoniec sa podarilo. A dolezite taktiez bolo, ze ako luxusna automobilka zacali byt vnimani az od 1990. Takze tej v tej historii, co by premium oproti infiniti, nemali. TO JE GRO, toho, co som chcel povedat. :-! :-!
V historii mam prave jasno, ale nebudem tu na 5 stran rozpisovat zanme veci. Ano, AUTO UNION vzniko v 32' spojenim AUDI, Horch, DKW a Wanderer. A prave tam vznikol symbol styroch kruhov, matelko. A preto ja som pouzil prave AUTO UNION. Finta je, ze DKW sa ostala vlastnikom prav a ked to VW kupilo, od Daimler Benz, tak mohli pouzivat 4 kruhy nadalej. Preto som tam len AUTO UNION pouzil. Chape to Tvoja teenagerska hlava? Nie, ze. Snazis sa chytat sloviciek.
Princip, je ze tie firmy pred 1964 nemali moc spolocneho s modernou AUDI a ze potom malo VW problem odlisit modely, ale nakoniec sa podarilo. A dolezite taktiez bolo, ze ako luxusna automobilka zacali byt vnimani az od 1990. Takze tej v tej historii, co by premium oproti infiniti, nemali. TO JE GRO, toho, co som chcel povedat. :-! :-!
Ta historie firmy Audi je ještě mnohem složitější, napsal jsem ji ale jen ve zkratce. Je pravda, že obnovení značky Audi v roce 1964 bylo něco podobného jako před nedávnem obnovení Mini nebo Bugatti, to znamená, že s původní firmou Audi to nemělo nic moc společného, jen to, že firma DKW byla vlastníkem ochraných známek na Auto Union a Audi a VW měla potřebu novou firmu odlišit od té původní. V každém případě se to VW vyplatilo a ač na cizím technickém základu (DKW a Mercedes-Benz) podařilo se rozvinout firmu Audi k velmi prosperující firmě. Nakonec se vozy a motory Audi staly základem pro nový VW Passat. Ona firma VW vývoj nových aut řešila v té době nákupem celých firem. Stejný scénář byl v roce 1969, když VW koupila firmu NSU, která již vývojově pracovala na nástupci NSU Printz a měla zkušenosti s motorem vpředu i s příčným uspořádáním vodou chlazeného motoru. Výsledkem byl VW Golf s italskou karosérií od Giugiara. Ale to už je jiná historie.
Presne tak, historiu AUDI by sme tu mohli rozpisovat na x stran a stale by to nebolo presne. Preto som sa to nesnazil rozpisovat a sustredit sa az prave od kupenia VW v 1964
A preto tiez suhlasim, ze AUDI od 1964 ci uz s AUTO UNION, alebo AUDI, ktore zalozil HORCH v 1909 moc spolocneho nema a su to vsetko nepriami perdkovia.
Ano, NSU kupilo VW, vtedy NSU vyrabalo hlavne motorky a dokonca sa venovali jeden cas aj Wankelom sa mi zda. Teraz sa fabrika v Neckarsulm stale pozuiva, hlavne na modely RS ze ano 😄
A preto tiez suhlasim, ze AUDI od 1964 ci uz s AUTO UNION, alebo AUDI, ktore zalozil HORCH v 1909 moc spolocneho nema a su to vsetko nepriami perdkovia.
Ano, NSU kupilo VW, vtedy NSU vyrabalo hlavne motorky a dokonca sa venovali jeden cas aj Wankelom sa mi zda. Teraz sa fabrika v Neckarsulm stale pozuiva, hlavne na modely RS ze ano 😄
V době, kdy VW koupilo NSU bylo NSU na mnohem vyšší technické a technologické úrovni než VW. VW v té době vyrábělo stále 30 let starého brouka a nepříliš povedené nástupce (typ3 a typ4), stále však s rámem a vzduchem chl. motorem vzadu. NSU v té době vyrábělo jak tehdy populární malý NSU Printz se samonosnou karosérií a NAPŘÍČ uloženým vodou chlazeným 4-válcem vzadu, tak moderní limusinu NSU Ro80 (auto roku 1969)s 2-rotorovým motorem Wankel v předu. Dále připravovalo do výroby trochu menší NSU K70, který uvedl až VW pod svou značkou VW K70 (první auto VW s motorem vpředu a pohonem předních kol), dále pracovalo na nástupci NSU Printz s příčně uloženým motorem vpředu, ze kterého za pár let vývoje již pod taktovkou VW vznikl VW Golf (nejúspěšnější VW všech dob).
Vidím babo, že tovje úbohé poznakty z histórie aut sú naozaj strašné. Audi vzniklo už v roku 1909 a až potom za začlenilo do AUTO UNION. Auto Uniom nie je nijaký predchodca značky.
ale je to sucastou jej historie, Ty borec. Zmyslom bolo, ze novodoba historia aj tak zacina v 1964. Proste AUTO UNION a perd tym, dvojtaktne motory, to nie je zaujimave.
A V8 urobili v 1990, co je o rok neskor, ako Infiniti... >😁
A V8 urobili v 1990, co je o rok neskor, ako Infiniti... >😁
Ale AUTO UNION nie je jeho predchodom, lebo Audi tu bolo ešte pred AUTO UNION. A dvojtaktné motory vyrábalo DKW, ktoré bolo tiež v AUTO UNION. Ale určite nie AUDI, Ty boreček.
Markove clanky su pisane v dvoch rovinach - technickej - modely, motory, facelifty ale ovela pre mna hodnotnejsej - strategickej. Totiz snazia sa pomenovat motivy konania - PRECO. To nas podnecuje rozmyslat a pochopit svet aut. Za to Markovi velka vdaka.
K Nissanu - nerozumiem. Ako mohli investovat nemale zdroje do riskantneho projektu Infinity a pritom zabudnut na taziskovy segment nizsej strednej /zaciatkom az koniec min. desatrocia/ Kolko stoji vyvoj konkurecieschopneho auta Golf triedy a kolko - prakticky z nuly - technologiou nabitej patmetrovej limuziny?
Tiez je zaujmave ze vseobecne - nejak nam ta "americka" produkcia zacina "dobyvat" Europu - Ja neviem Dodge, Chrysler, Ifinity, Acura... Dosledok globalizacie alebo citia ze za mlakou vela priestoru na rast nie je. Moj typ: nikto sa z nich zasadne nepresadi. Ale kazdopadne v Europe je ponuka pestra tak ako nikdy predtym. Karty sa rozdali, ale mam pocit ze uz je viac hracov ako kariet. Neviem, pre mna vstup takeho Hyundaiu do Europy posobi pre mna vcelku prirodzene - tak nejak sa na nic sa nehraju, narozdiel od spozamlaky flotila brandov a modelov vytvorena tymi "najlepsimi mozgami v oblasti marketingu"
K Nissanu - nerozumiem. Ako mohli investovat nemale zdroje do riskantneho projektu Infinity a pritom zabudnut na taziskovy segment nizsej strednej /zaciatkom az koniec min. desatrocia/ Kolko stoji vyvoj konkurecieschopneho auta Golf triedy a kolko - prakticky z nuly - technologiou nabitej patmetrovej limuziny?
Tiez je zaujmave ze vseobecne - nejak nam ta "americka" produkcia zacina "dobyvat" Europu - Ja neviem Dodge, Chrysler, Ifinity, Acura... Dosledok globalizacie alebo citia ze za mlakou vela priestoru na rast nie je. Moj typ: nikto sa z nich zasadne nepresadi. Ale kazdopadne v Europe je ponuka pestra tak ako nikdy predtym. Karty sa rozdali, ale mam pocit ze uz je viac hracov ako kariet. Neviem, pre mna vstup takeho Hyundaiu do Europy posobi pre mna vcelku prirodzene - tak nejak sa na nic sa nehraju, narozdiel od spozamlaky flotila brandov a modelov vytvorena tymi "najlepsimi mozgami v oblasti marketingu"
Luxusne znacky nikdy nestavali svoje predaje na nizsej strednej. AUDI tu ma svoju A3 najdlhsie, MB nie prilis podarene A-cko a 1er su tu dlhsie. Urcite ale stale nie su taziskom predaja. To skor stredna, striedavo nejake to SUV alebo u AUDI aj ALLROAD...
Vlajkova lod a konkurencia S-klasse, 7er, LS a spol bude chybat viacej. AJ ked ano, lexus aj infinity, ci acura mali zareagovat kompaktom skorej. Acura mala coupe RSX, ktore sa dost dobre predavalo, ale nakoneic sa nejako nehodilo k smerovaniu automobilky (aj ked podla mna skor automobilka k podarenemu COUPE 😄 )
Vlajkova lod a konkurencia S-klasse, 7er, LS a spol bude chybat viacej. AJ ked ano, lexus aj infinity, ci acura mali zareagovat kompaktom skorej. Acura mala coupe RSX, ktore sa dost dobre predavalo, ale nakoneic sa nejako nehodilo k smerovaniu automobilky (aj ked podla mna skor automobilka k podarenemu COUPE 😄 )
Ja som to ale myslel obecnejsie - proste nechapem Nissan - co urobili na konci osemdesiatych rokoch. Namiesto toho aby rozvyjali NISSAN, vrhli zdroje do noveho segmentu a vytvoreni novej znacky, co bolo za horizontom ich moznosti. Uznavam ze tato konstrukcia je postavena na vode, cele to bolo omnoho komplikovanejsie, tak ci onak Nissan stratil samostatnost a patri Renaultu.
Mame tu suhvezdia - velke ucelene portfolia - VW group napriklad, mame velke hviezdy a ich krasne satelity BMW - Mini, dvojhviezdy PSA, Hyundai-KIA, no a neopisatelny utvar Renault-Nissan-Infinity a ... Dacia.
Mame tu suhvezdia - velke ucelene portfolia - VW group napriklad, mame velke hviezdy a ich krasne satelity BMW - Mini, dvojhviezdy PSA, Hyundai-KIA, no a neopisatelny utvar Renault-Nissan-Infinity a ... Dacia.
Ako si prisiel na to, ze by Nissan prestal rozvijat svoje mainstram modely a vsetko vrhol do Infinity? Tak celkom to nebolo.
Virtualne znacky proste vymyslela honda s acurou, stali sa top hracom v mainstreame v USA, chceli aj do luxusnejsich tried. ACURA mala zo zazciatku uspech, nasledovali LEXUS a INFINITY (keby ACURA nemala uspech, nevznikli by). ACURA mala uspechy na zaciatku (inak by lexus a infi ani nevznkikli). Dost vdaka stastiu, mierne prerobene a mierne luxusnejsie verzie beznych hond sa predavali dobre. ACCORD bol popularny, 2.5 motor VTEC 151ps na tu dobu bomba (mavime sa o druhej polovici osemdesiatych rokov), ACCORD COUPE vyzeral luxusnejsie, aj interier, 10ps navyse (tusim), dobra cena, vyborne jazdne vlasntosti a ACURE sa darilo, popri tom aj s Integrou. To ACURU nechalo prilis spat na vavrinoch a mysleli si, ze postavit trochu lepsiu hondu bude stacit. LEXUS a INFINITY ale prisli s RWD a V8 (a novy LEGEND zas len V6 a FWD).
Nissan teda vobec nezastavil vyvoj, tiez postavil Infinity na zaklade modelov, ktore uz mal. Postavil Q45 na zaklade Nissan President (V8 RWD), ktory mal v japonsku, M30 coupe na zaklade Nissan Leopard (tiez v japonsku posobil dovtedy)a neskor dosla G20 na zaklade primery japonskej/europskej. ( Uspesna bola len Q45, M30 mala slaby vykon a G20 tazko povedat, preco sa nedarilo)
Tym padom pokracovala produckia nissanu nezavisle a v 90tych rokoch hlavne na zaciatku sa darilo aj v europe, hlavne s Primerou, ktora nemala chybu, P10 aj P11. A prave tu Tvoju nizsiu strednu sa snazili "piplat" vo forme Almery od 1995.
A prave ta Almera bola podla mna skoro az hrobnikom pre nissan v eu. Neperesadila sa tak, ako by sa mala. 1ka mala asi smolu, lebo dobre jazdila na tu dobu, mala celkom dost miesta a vybornu spolahlivost. Bola oblubena nadpreiemerne len v UK. 2ka jazdila tiez velmi dobre, klasicky dobra ovladatelnost, ale zabilo ju malo miesta v zadu a maly kufor (dosla po aliancii s nissanom, ale to uz obla kvali vyvinuta).
Nissan nizsiu strednu po alliancii s Renaultom a dalsom nie oslnivom uspechu Almery potom proste odpisal a almera len dozivala. Nepochopitelne sa ale nechali ovplyvnit prechodom aj primery z P11 na P12. P12 sice je dizajnovo cista, ale prehnany vystrelok v triede. Ked uz, tak mali spravit prave almeru2 nejako putavu a P12 nechat konzervativnu, stredna trieda je jedna z najkonzervativnejsich. Navyse ten interier P12 ala renault, dislay v strede, na nissan dost zla spolahlivost (casto za to mohli diely z renaultu a trebars aj 1.9 dCi a odchadzajuce turbo). Hi tech finitcka ako cuvacia kamera bolo prilis malo. Smrt Almery a Piremry nema s Infinity nic moc spolocne.
Jedine spojitko bola spominana G20 co bola a v USA sa nikdy moc nepredavala proti ACURA Integra a LEXUS ES ci co to vtedy bolo. A po problemoch v japonsku a v europe infinty dost stagnovalo, lexus a acura jej unikli.
Nissan ale pomerne sikovne presiel na SUV a Crossover, mal v offroadoch dobru tradiciu. A preto v EU opustil klasicke pozicie v nizsej strednej a strednej, ale na azijske pomery sa mu nedari zle.
A Infinity tiez dostalo renesanciu. lexus ma velky naskok, lebo pracoval od 1989 poctivo a ma celu modelovu radu nezavislu od Toyoty a tu podobnost s Toyotou uz odhali fakt maximalne skusene oko Navtecha, co dlho vozil svoj cteny zadok v Camry 😄 😄 ACURA tiez zaspala po uspechu ACCORD COUPE a v druhej polovici 90tych rokov na tom bola sice lepsie, ako INFINTY, ale nic moc. Zachranila ju az ACURA TL a integra, neskor premenovana na RSX. Potom aj ACURA TSX sa predavala az necakane dobre (znama ako europsky ACCORD).
Infinity sa ale prenieslo aj cez neuspec QX4 a po stabilizacii situacii samotneho nissanu to zacalo klapat, G35, M35 a M45, a perfektne postavene FX znacili obrovsky vzostup a skoro az dobehnutie acury a pre par modelov celkom dobra moznost uchmatnut nieco aj v EU... Ako sa bude dalej darit uvidime 😄
Virtualne znacky proste vymyslela honda s acurou, stali sa top hracom v mainstreame v USA, chceli aj do luxusnejsich tried. ACURA mala zo zazciatku uspech, nasledovali LEXUS a INFINITY (keby ACURA nemala uspech, nevznikli by). ACURA mala uspechy na zaciatku (inak by lexus a infi ani nevznkikli). Dost vdaka stastiu, mierne prerobene a mierne luxusnejsie verzie beznych hond sa predavali dobre. ACCORD bol popularny, 2.5 motor VTEC 151ps na tu dobu bomba (mavime sa o druhej polovici osemdesiatych rokov), ACCORD COUPE vyzeral luxusnejsie, aj interier, 10ps navyse (tusim), dobra cena, vyborne jazdne vlasntosti a ACURE sa darilo, popri tom aj s Integrou. To ACURU nechalo prilis spat na vavrinoch a mysleli si, ze postavit trochu lepsiu hondu bude stacit. LEXUS a INFINITY ale prisli s RWD a V8 (a novy LEGEND zas len V6 a FWD).
Nissan teda vobec nezastavil vyvoj, tiez postavil Infinity na zaklade modelov, ktore uz mal. Postavil Q45 na zaklade Nissan President (V8 RWD), ktory mal v japonsku, M30 coupe na zaklade Nissan Leopard (tiez v japonsku posobil dovtedy)a neskor dosla G20 na zaklade primery japonskej/europskej. ( Uspesna bola len Q45, M30 mala slaby vykon a G20 tazko povedat, preco sa nedarilo)
Tym padom pokracovala produckia nissanu nezavisle a v 90tych rokoch hlavne na zaciatku sa darilo aj v europe, hlavne s Primerou, ktora nemala chybu, P10 aj P11. A prave tu Tvoju nizsiu strednu sa snazili "piplat" vo forme Almery od 1995.
A prave ta Almera bola podla mna skoro az hrobnikom pre nissan v eu. Neperesadila sa tak, ako by sa mala. 1ka mala asi smolu, lebo dobre jazdila na tu dobu, mala celkom dost miesta a vybornu spolahlivost. Bola oblubena nadpreiemerne len v UK. 2ka jazdila tiez velmi dobre, klasicky dobra ovladatelnost, ale zabilo ju malo miesta v zadu a maly kufor (dosla po aliancii s nissanom, ale to uz obla kvali vyvinuta).
Nissan nizsiu strednu po alliancii s Renaultom a dalsom nie oslnivom uspechu Almery potom proste odpisal a almera len dozivala. Nepochopitelne sa ale nechali ovplyvnit prechodom aj primery z P11 na P12. P12 sice je dizajnovo cista, ale prehnany vystrelok v triede. Ked uz, tak mali spravit prave almeru2 nejako putavu a P12 nechat konzervativnu, stredna trieda je jedna z najkonzervativnejsich. Navyse ten interier P12 ala renault, dislay v strede, na nissan dost zla spolahlivost (casto za to mohli diely z renaultu a trebars aj 1.9 dCi a odchadzajuce turbo). Hi tech finitcka ako cuvacia kamera bolo prilis malo. Smrt Almery a Piremry nema s Infinity nic moc spolocne.
Jedine spojitko bola spominana G20 co bola a v USA sa nikdy moc nepredavala proti ACURA Integra a LEXUS ES ci co to vtedy bolo. A po problemoch v japonsku a v europe infinty dost stagnovalo, lexus a acura jej unikli.
Nissan ale pomerne sikovne presiel na SUV a Crossover, mal v offroadoch dobru tradiciu. A preto v EU opustil klasicke pozicie v nizsej strednej a strednej, ale na azijske pomery sa mu nedari zle.
A Infinity tiez dostalo renesanciu. lexus ma velky naskok, lebo pracoval od 1989 poctivo a ma celu modelovu radu nezavislu od Toyoty a tu podobnost s Toyotou uz odhali fakt maximalne skusene oko Navtecha, co dlho vozil svoj cteny zadok v Camry 😄 😄 ACURA tiez zaspala po uspechu ACCORD COUPE a v druhej polovici 90tych rokov na tom bola sice lepsie, ako INFINTY, ale nic moc. Zachranila ju az ACURA TL a integra, neskor premenovana na RSX. Potom aj ACURA TSX sa predavala az necakane dobre (znama ako europsky ACCORD).
Infinity sa ale prenieslo aj cez neuspec QX4 a po stabilizacii situacii samotneho nissanu to zacalo klapat, G35, M35 a M45, a perfektne postavene FX znacili obrovsky vzostup a skoro az dobehnutie acury a pre par modelov celkom dobra moznost uchmatnut nieco aj v EU... Ako sa bude dalej darit uvidime 😄
Tak. ja som to zjednodusil do extremu az prilis. Ty si to cele pomenoval a tak to aj je.
Nissan inak vlastni nejaky 17% Renaultu a Renault 43% Nissanu. Je jasne, ze Renault viac vlastni Nissan ako Nissan Renault a Nissan ma aj "nehlasujuci" podiel. Neda sa ale povedat, ze by Nissan bol vlastneny Renaultom, to nie je presne.
S tym rozpisanim som to zas raz trochu prehnal, ide ale o to, ze Nissan sa s Almerou snazil v strednej nezavisle na Infinity, len to nevyslo podla predstav a Almera mala snad fakt smolu, ako pomerne nadany spevak, co sa ale proste v branzi nepresadi
S tym rozpisanim som to zas raz trochu prehnal, ide ale o to, ze Nissan sa s Almerou snazil v strednej nezavisle na Infinity, len to nevyslo podla predstav a Almera mala snad fakt smolu, ako pomerne nadany spevak, co sa ale proste v branzi nepresadi
Nejen vzhledem k tomu, že infinity patří k mým oblíbeným značkám musím tě Marko jako vždy pochválit za tradičně již velice dobře napsaný článek. Skromný dotaz jen na závěr, netušíš, kde by se člověk dostal k návrhům budoucí vlajkové lodi Infinity Q50??
No..obrazky Infiniti Q novej genercie zhanam posledne dva roky. K nicomu sa neviem dostat. Vzhladom k tomu, ake krasne auta Infiniti robi(lo) cakal som nadhrny 5m. sedan. Lezne ziadne obrazky som nenasiel. ;-\
Inak, dakujem vsetkym za pozitivne reakcie. Tento vikend som nestihal (zas raz) diskutovat, pretoze som "systematizoval" material, ku ktoremu vyjde "trochu specialny clanok" niekedy cez sviatky. (Ak ho stihnem napisat ;-\ 😉 )
Inak, dakujem vsetkym za pozitivne reakcie. Tento vikend som nestihal (zas raz) diskutovat, pretoze som "systematizoval" material, ku ktoremu vyjde "trochu specialny clanok" niekedy cez sviatky. (Ak ho stihnem napisat ;-\ 😉 )
Oni to Q-cko snad vyvijaju na marse, ja soms sa tiez snazil parkrat vypatrat, ze ako to bude asi vyzerat... Som dost zvedavy, ale zacinam mat pocit, ze nova vlajkova lod ACURY (legend nad 5 metrov s V😄 a napodobne Q pridu uz po funuse. K tomu financna kriza... aby tie modely vlastne vobec dokoncili, par projektov vo svete automobilovom uz stopnutych bolo a par este bude.
Akurat, ze infiniti ma vo vyvoji vyhodu, V8 maju davno hotovy.
Akurat, ze infiniti ma vo vyvoji vyhodu, V8 maju davno hotovy.
babo na tú osemválcovú Acuru, rovnako ako na vstup Accury na Európsky trh ja už neverím.... ;-\
V8 ACURA... no maju to skoro hotove (uvidime), ved aj NSX V10 je uz prakticky hotova. Ci ale vstup ACURA na EU trh, tazko povedat. Bolo by to mozne, ale to by HONDE minimlane museli zobrat LEGENDA a modely ACURA a HONDA by sa prekryvali uz iba v ACCORDE europskom / ACURA TSX.
Hlavne im plany moze skrizit financna kriza. A inak po pravde, mna cela ACURA dost se.e uz dlhy cas 😄
Mozno sa ale nasli, nova ACURA TL TYPE S 6 MT je fakt pecka. Rozssekat od tried mensie 335i na M a S4, G37S , to nie je prave zly vykon 😄 😄 ( a to edmunds vacsinou acure pekne naklada)
[odkaz]
Hlavne im plany moze skrizit financna kriza. A inak po pravde, mna cela ACURA dost se.e uz dlhy cas 😄
Mozno sa ale nasli, nova ACURA TL TYPE S 6 MT je fakt pecka. Rozssekat od tried mensie 335i na M a S4, G37S , to nie je prave zly vykon 😄 😄 ( a to edmunds vacsinou acure pekne naklada)
[odkaz]
accura je príliš podobná honde. V tomto má Infiniti aj Lexus designovo dosť náskok. Čo sa týka osemválcov a aj Accury ako takej, bude to práve príza, ktorá tieto plány zhatí... 😒 ale podobne ako ty ani ja nemám k Accure boh vie aký vzťah. Beriem ju v podstate ako luxusnejšiu Hondu určenú pre Ameriku... 😐
No NSX je fakt snad uz hotova😒br />
[odkaz]
Toto nie je hra vo photoshop, kto by sa hral s prierezom vozidla??? A podla inych informacii dokonca neopjde o 5.5 motor, ale 5.0 V10 s vykonom az k 600ps
[odkaz]
Toto nie je hra vo photoshop, kto by sa hral s prierezom vozidla??? A podla inych informacii dokonca neopjde o 5.5 motor, ale 5.0 V10 s vykonom az k 600ps
Babo mě spíš podle velikosti toto přijde jako novodobé CRX, ( o kterém už zprávy taky nějakou dobu prosakují ) hlavně poměr velikosti sedaček a zbytku auta.
Situace kolem nástupce NSX mě už docela se... Byli k vidění ( a představeny ) asi už 3 studie s více méně ověřenými zprávami, že teď už je to ono a pořád nic. Dokud to auto neuvidim v ceníku, tak už Hondě nevěřim ani slovo. Podobná situace je i kolem novodobé Supry ( LF-A ), i když tam už s tim aspoň závoděj. Každopádně taky se to táhne už roky. Ještě, že se ten Nissan pochlapil a jak řekl, tak udělal.
Situace kolem nástupce NSX mě už docela se... Byli k vidění ( a představeny ) asi už 3 studie s více méně ověřenými zprávami, že teď už je to ono a pořád nic. Dokud to auto neuvidim v ceníku, tak už Hondě nevěřim ani slovo. Podobná situace je i kolem novodobé Supry ( LF-A ), i když tam už s tim aspoň závoděj. Každopádně taky se to táhne už roky. Ještě, že se ten Nissan pochlapil a jak řekl, tak udělal.
Toto uz ale nie je ziadna studia, vsak to jazdi po Ringu.
A CRX asi 5.0 mat nebude 😊 , novodobe CRX je CRZ.
[odkaz]
NSX sa naozaj dlho tahala, ale teraz je uz skoro hotova, ovsem financna kriza ju moze opat utopit, to je fakt
A CRX asi 5.0 mat nebude 😊 , novodobe CRX je CRZ.
[odkaz]
NSX sa naozaj dlho tahala, ale teraz je uz skoro hotova, ovsem financna kriza ju moze opat utopit, to je fakt
Já budu jen rád, ale že je to maskovaný na Ringu ještě nemusí být výhra ( vuz. již zmiňované LF-A ). Každopádně pro sportovní image Hondy jsou podle mě nástupci NSX a CRX hodně důležití. Jsem docela rád, že se japíci vykašlali na dohodu o 280HP. Teď se každopádně ukáže, jak se dělají supersporty v japonsku.
Je fakt, že vztah nebo role Infiniti - Nissan je jiný než Honda - Accura, v případě Acury se to dá mnohem víc chápat jen jako přelepený znáček Hondy pro Američany. 😉
no dnes uz sa celom snazia. Mas R😱, M😱 a TL (taka honda nie je a TL podla odkazu, co som hodil s perfektne nasvatenym SH-AWD moze byt kldune super pre 5er a spol, daleko lepsia, ako sucansy LEGEND), ktore uz nie su prelepenim ziadnej hodny.
A v podstate dnes je to naopak, zvysny europsky ACCORD a LEGEND su ACURY, s prelepenym honda znakom a to je dost velky rozdiel 😄
Preto napriklad CR-V uz nema interier ani subpremiovy (na rozdiel od takeho ACCO 8G). Lebo CR-V je CR-V a nie je to ziadna ACURA. A myslim, ze aj nova NSX bude len ACURA.
Ak sa im podari novy LEGEND a v HODNE ho zrusia uplne, tak su na tom s modelmi mozno aj lepsie, ako INFINITY. Lenze presne, moze byt pozde. Typicka HONDA, nieco vymysli a potom si necha ten napad prebrat a celkovo sa nechat predbehnut konkurenciou 😄
A v podstate dnes je to naopak, zvysny europsky ACCORD a LEGEND su ACURY, s prelepenym honda znakom a to je dost velky rozdiel 😄
Preto napriklad CR-V uz nema interier ani subpremiovy (na rozdiel od takeho ACCO 8G). Lebo CR-V je CR-V a nie je to ziadna ACURA. A myslim, ze aj nova NSX bude len ACURA.
Ak sa im podari novy LEGEND a v HODNE ho zrusia uplne, tak su na tom s modelmi mozno aj lepsie, ako INFINITY. Lenze presne, moze byt pozde. Typicka HONDA, nieco vymysli a potom si necha ten napad prebrat a celkovo sa nechat predbehnut konkurenciou 😄
Neexistuje automobilová značka Infinity, stejně jako Audy, Ferrary, trenér Scolary, počítač Atary a koneckonců ani přispívatel Pyerro :-!
hehe, dost dobre 😄
babo babo, ty sa moc nesmej inak najdeš večer svoj stodvaciášok s prázdnymi kolesami bez ventilkov... >😒]