No já bych byl opatrnější, jestli RWD bude pro alfu v tomto segmentu až tak pádný argument pro koupi a celková výhoda. Jasně každý petrolhead řekne jedině zadek a ježdění bokem................................ , ale situace je taková, že běžný zákazník to skoro dnes ani nerozlišuje, a když, tak někteří mají oproti generálně rozšířenému přednímu náhonu ze zadku jisté obavy. Viz ještě menší twingo, ještě jsem neslyšel, že by tohle auto šel někdo koupit kvůli RWD.
No, ale o tom to je... jasně, většina lidí si vystačí, dokonce možné preferuje, předokolku. A ti, co chtějí poctivou zadokolku nebudou mít v téhle velikosti moc na výběr.
Po odchodu BMW 1 nebudou mít na výběr už vůbec... takže mi to přijde jako rozumné, s relativně nízkými investicemi rozšířit nabídku.
....potřebují především Fiatu ukázat, že se uživí. Jestli to bude se 2 nebo 5 modely je nepodstatné. Důležité je, aby měli co nejdřív na trhu alespoň jednu "masovku", která bude "mávat AR praporem" a vydělávat peníze. :-!
Cílová skupina: namachrovaní uhrovatí mládenci... No, každý si ve své řidičské historii někdy potřebuje nabít hubu s technicky nevhodným zadním náhonem.
zase tu bude tento rok od alfy viac planov a fantazii ako realnych "novych" aut vo vyrobe, vsadim sa ;-) ... este by som rad vedel kedy pride ta nova uzasna giulia... ci vobec to stihne do leta alebo si tuto chutovku nechaju az na dalsi rok .... zakaznik alfy musi mat nervy zo zeleza.. uprimne obivujem
ja som zase cital ze premiera novej Julinky sa uskutocni niekedy mozno az na prelome rokov 2017/2018..... takze s tym zaciatkom predaja by som bol opatrny.... je dost mozne ( vzhladom na povest alfy a jej uzasne tempo obmeny a nabehu modelov do predaja ) ze tej zadokolky sa zakaznici tak skoro nedockaju... a razom to moze byt az rok 2019 .... co su este minimalne 3 az 3,5 roka roka cakania...
Já jsem rozporoval to, že problém Giulietty je, že je drahá.
Dovybav si Oktávku na úroveň té Giulietty... a odhlédneme teda od toho, že jsou věci, které prostě Oktávka nenabizí...
A ano, Oktávka je těžká "spotřebka", takže by měla být o hodně levnější... ;-)
Z toho je patrný náskok díky - marketingu.
Alfa se neprodává... protože ji nikdo nechce.
Nikdo ji nechce, protože o ní většina lidí neví, k čemu je dobrá... a zbytek ji nechce, protože tím neomráčí okolí...
A to tě do těch tří zadokolek někdo nutil a nebo jsi měl právě ony uhry? Jinak to jsou úplně magické čísla - 3, stovky, tisíce,... Jak kdybych četl příspěvky puboše, který dychtivě čeká na řidičák aby se vyřádil na olítané feldě.
Když jezdíš v Outlanderu pédé tak doporučuji nesoudit zadokolky. Nežít v horách, tak mám doma zadokolku taky. Ostatně na C 220 cdi jsem najezdil nějakých 80 000 a uhry jsem neměl, hubu jsem si nenabil.
V zásadě souhlasím... zejména s tou půlkou, že Giulia chybí...
Stávající Giulietta je fajn autíčko... a kdo na ní má chuť, tak si ji koupit může, aniž by udělal chybu.
Stejně jsme se chytili na plácání novinářů... v praxi člověk z automobilky akorát na přímou otázku odpověděl, že "technicky je pohon zadních kol možný"... aniž by někdy skutečně řekl, že to tak bude.
Říkám jen, že by se mi to líbilo a chápal bych i ten obchodní záměr.
Já mám Alfy rád, řídil jsem jich opravdu hodně, celou řadu jsem jich vlastnil, v jedné jsem se málem zabil a dodnes jezdím "veteránem" 164... ale stejně si novou Alfu nekoupím.
Stárnu... a mám úplně jiné priority...
Takže můj pohled asi nebude pro automobilku úplně klíčový.
to uz asi skor na malte nasnezi meter snehu ako alfa predstavi nejaku realnu seriovu masinku v showroomoch .. bohuzial .... fungovat touto zotrvacnostou ale uz dlho nevydrzia ... nasledujuce dva tri roky vidim ako klucove... ked dovtedy nepride aspon 5-6 novych aut od alfy do predaja... tak jej neslavny koniec je vcelku dost realny
Ano, mluvilo se o tom. Ale ta voda už dávno odtekla a upřímně, .......VW...na co by jim AR dnes byla? Vozy se sportovním zaměřením v době která jim nepřeje? Nebo chcete-li, v době, která je k takovým vozům vyloženě nepřátelská... ;-\
Stávající Gulietta je fajn autíčko, ale neprodává se, protože je moc drahá na to co nabízí. A možná, a právě možná, že cíloví zákazníci by ji i koupili, ale opravdovým nadšencům asi chybí manuální převodovka... ;-\
S VW by si teda pomohli. S bláta do louže, až by jim naordinovali nějaké to TSI nebo hůř TDI a unifikovali do nějaké nudné šedi. Dyť už i to Lambo ztrácí koule, Ferrari je s designem někde jinde. Doba podle mě přeje takovým autům pořád, jen je dost náročné držet krok v nesmyslně nastavené EU. Fiat by měl pomoci prorazit Alfě do USA, tam by ji nesvázali CO2, nemusela by nabízet rakovinomet.
Mě se tedy politika AR nelíbí. Evidentní nepřipravenost nových modelů mě straší a přitom na každý nový model Alfy čekám a těším se na něj. Poznámku o podvodu nechápu. Fiat podvádí? :-)
No.. myslím, že jde o rozpor v názvosloví: 2017 uvedení do prodeje... tedy premiéra technická.
2018 pak zahájené prodeje = premiéra obchodní... nevidím v tom rozdíl, v těch prohlášeních.
Protože pan redaktor to nenapsal tak jak to napsat měl. Giluietta určitě není konkurent nové řady BMW 1, která cílí na zcela jiné zákazníky a z toho důvodu bude mít i pohon předních kol. BMW řady 2 je budoucí soupeř a tam zadek zůstává.
Dávám AR tak 3 roky. Jestli nezačne vydělávat peníze, tak ji Fiat buď prodá nebo "zařízne".... ;-\ Nejsmutnější na tom je, že AR má coby součást FCA, jen omezené pravomoci a velmi slabou výchozí pozici. ;-\
obavam ze ze kym pride giulia na trh ... tak uz aj zostarne... a potom sa budu cudovat ze preco im ich "nove" auto nepredava v eu take cisla ake chceli .. nerozumiem ich taktike vobec o co im ide .. k comu bola dobra ta letna saskaren s top verziou giulie ked realna seriovka je nadalej v nedohladne ... pride mi ze tam vladne dost chaos... a takto sa fungovat dlhodobo neda....
a pak je tam spousta drobností (držáky na to a ono atd.), co Julča nemá a co zas nemá OIII, tj když je dovybavíš, jsme stále na rozdílu víc jak 60tis Kč. Tak teď bych rád věděl, co OIII v základu ani nenabízí? ;-)
"Potřebují dva typy... a na těch se pracuje." - dobrá a pravdivá věta, už asi 10let. 159 se přestala vyrábět tuším že v roce 2011, tj. Giulia už tu měla cca 4roky být a ještě další 2 roky nebude. dle posledních zpráv >:D
Nová Giulietta má být na zkrácené platformě Giulie = tak reálně 2019-20, paráda :no:
Giulietta 1.4T 150k Sprint za 607t Kč
Octavia 1.4T 150k Style za 539t Kč
To je rozdíl 68t Kč, což není málo. Nicméně Alfa má pořád nádech vyjímečnosti a je fakt, že na českých silnicích je to celkem vzácnost a nestratíš se v záplavě Octávek ;-)
No, já jsem s 3 různými zadokolkami pár stovek tisíc km najezdil. Ne, opravdu nemluvím o Škodovce 120 apod. Je fakt, že to bývá občas adrenalinový setup. ;-) Je to dobré jen na předvádění před holkami. Jinak se s tím jezdí hůř, méně bezpečně a ve výsledku pomaleji, než s předokolkou, o jediném technicky správném druhu náhonu ani nemluvě. A jaká je výhoda zadokolky oproti dalším způsobům náhonu? Je výrobně levnější... :-) Ale který z těch mládenců, kteří mi tady dávají palce dolů, si ještě se zadokolkou nenabil hubu, ten dosud není vodič, ale jen polovodič :-)