Ekonomika
doufám, že se z toho GM dostane... po Fiatu je to můj druhý nejoblíbenější koncern - všechny jeho značky mám rád... Chrysler je mi ukradenej... ten, ať si zkrachuje...
Fajímavá úvaha, pravděpodobně sedíš v dozorčí radě GM a fiatu, ne? Nebo, že by ti včera Mikuláš přinesl v punčoše něco od buraga? Ukradej jsi tu především ty :no: Ten, kdo má k autům vztah fandí každé automobilce a s každou automobilkou soucítí. Napřed se nauč pořádně žít, až teprve potom se pokoušej psát. Obráceně jsi jen k politování :no: :no: :no:
fandi kazde automobilce a s kazdou automobilkou souciti...i ty GTI s Fiatem? 😉
Přestaň si hrát na mentora ty osle a nauč se radši, místo těch svých "mouder", žít s pocitem, že existují i lidé s jiným názorem, než je ten tvůj. ;-\
Že by se nám rýsovala další největší automobilka světa? Toyotě se to přece musí zatrhnout, ten primát, to je jasný. >😁 Na tohle se bude Japonec dotahovat ještě dlouho - tak rok, rok a půl. >😒]
No teď vážně. Fúze by asi nebyla tak hloupé řešení. Portfolio značek by se smrsklo na Vette, Chevy, Caddie, Chrysler, Jeep a možná Dodge. To by mohlo pokrýt nejžádanější modely, sloučil by se výzkum, vývoj, výroba. Otázkou je, jestli to bude stačit. Každopádně pro mě určitě lepší varianta, než ty dinosaury nechat každého zvlášť.
Ale objevuje se tu další téma - co Ford? Že by byl oproti těm dvěma fakt "za vodou"? No jsem zvědavý, jak se to "vyvoslí".
No teď vážně. Fúze by asi nebyla tak hloupé řešení. Portfolio značek by se smrsklo na Vette, Chevy, Caddie, Chrysler, Jeep a možná Dodge. To by mohlo pokrýt nejžádanější modely, sloučil by se výzkum, vývoj, výroba. Otázkou je, jestli to bude stačit. Každopádně pro mě určitě lepší varianta, než ty dinosaury nechat každého zvlášť.
Ale objevuje se tu další téma - co Ford? Že by byl oproti těm dvěma fakt "za vodou"? No jsem zvědavý, jak se to "vyvoslí".
[odkaz]