Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 140 kW – Otupený vrchol

Vrcholná výbava Laurin & Klement a nejsilnější turbodiesel s automatem je pro mnohé zájemce o Škodu Superb Combi velkým lákadlem. Na opravdový naftový vrchol si však budeme muset ještě počkat.
Zpět na článek
6. 1. 2016 12:19
6. 1. 2016 12:23
6. 1. 2016 12:22
6. 1. 2016 12:34
6. 1. 2016 12:39
6. 1. 2016 12:45
6. 1. 2016 12:47
6. 1. 2016 12:52
6. 1. 2016 12:56
6. 1. 2016 20:24
7. 1. 2016 08:50
7. 1. 2016 18:00
6. 1. 2016 12:57
6. 1. 2016 20:23
6. 1. 2016 14:00
6. 1. 2016 20:26
6. 1. 2016 22:24
6. 1. 2016 23:49
7. 1. 2016 00:20
6. 1. 2016 12:55
6. 1. 2016 13:09
6. 1. 2016 14:18
6. 1. 2016 14:21
6. 1. 2016 18:09
6. 1. 2016 20:33
7. 1. 2016 00:17
7. 1. 2016 11:03
6. 1. 2016 16:25
6. 1. 2016 22:21
7. 1. 2016 07:39
7. 1. 2016 11:07
6. 1. 2016 13:12
6. 1. 2016 13:14
6. 1. 2016 13:16
6. 1. 2016 14:10
6. 1. 2016 14:31
6. 1. 2016 16:17
7. 1. 2016 08:26
7. 1. 2016 13:46
6. 1. 2016 14:08
6. 1. 2016 14:30
6. 1. 2016 16:18
6. 1. 2016 16:39
6. 1. 2016 21:56
8. 1. 2016 08:51
6. 1. 2016 13:24
6. 1. 2016 14:11
6. 1. 2016 18:16
6. 1. 2016 21:58
7. 1. 2016 07:25
7. 1. 2016 09:32
6. 1. 2016 13:24
6. 1. 2016 14:11
6. 1. 2016 14:12
7. 1. 2016 09:32
6. 1. 2016 18:14
6. 1. 2016 21:59
7. 1. 2016 13:44
6. 1. 2016 19:14
6. 1. 2016 20:34
10. 1. 2016 10:02
16. 10. 2016 19:04
Avatar - Aoyagi
6. 1. 2016 12:19
Hm!
Hezky napsané, jen moc nevěřím, že VAGovský sazomet je kultivovaný obecně, ne jen relativně v porovnání s ostatními sazomety.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:23
Re: Hm!
Ale ano, je to už velký skok, pokud přesedláš ze starších TDI do nového dvoulitru ;) Ale bohužel už není takové "výbušné" jak si to kdysi všichni chválili :)
7. 1. 2016 10:58
Re: TO JE ALE OŠKLIVÁ VW DÍZLPOPELNICE ...
jj
DÍZLPOPELNICE [odkaz] [odkaz] Z BOLESLAVI TOŤ LEVÁ RUKA GERMÁNIE. ALE NEMUSÍ HOŘET [odkaz] [odkaz] STAČÍ KDYŽ KAPE [odkaz] ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:22
Sedačky
Mne tedy vyhovovali a řekl bych, že je to to nejlepší z interiéru Superbu ;) Nicméně mimo prostoru mne tam nic nenadchlo více, než u konkurence (hlavně VW, Ford a nyní i Talisman, kteří jsou v interiéru opravdu výše) a třeba věc o které se nezminujete je, že v zadu je to opravdu jen pro 2 lidi i tím, že vůz má hrozně vysoký a široký středový tunel a není kam dát nohy na prostřední sedačce. Neberu to jako velký mínus, ale někdo velky kombík opravdu používá i pro rodinu >:D

Auto je hezké, urcite dobře jede, tímto motorem jsem nejel, ale třeba po zkušenosti s BiTDi z Passatu mu ten výkon opravdu netipujete, řekl bych, že se to projeví minimálně. Třeba při zkušenosti jet se zatíženým 2.0 TDI 103 a 125Kw byl rozdíl minimální.

Trochu mne udivuje, že přes veškerá celkem koplexně zhodnocená negativa má i tak auto 4 hvězdy, nemělo by mít 3,5?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Emel
6. 1. 2016 12:34
Re: Sedačky
Jo... ty silnější verze TDI jsou oříšek... taky jsem to psal k Octavii RS TDI, že subjektivně nejede znatelně líp než 2.0TDI 110kW... na druhou stranu ale pak na dálnici koukneš na tacho a říkáš si, že tohle by ta slabší nedala.

S touhle 140kW verzí jsem zatím nejel v žádném autě.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:39
Re: Sedačky
V jednom či dvou lidech to určitě platí, stejně jako to BiTDi, kde tu sílu poznáš ne v 50, ale ve 150km/h. Jenže ten výkon v zátěži ztrácíš úměrně silnější motorizaci. U těch základních dvoulitrů ta ztráta při naloženém autě a v kopcovitém terénu není tak markantní, jako u silnějších dvoulitrů. Skoro si troufnu říct, že naložené silnější 2.0 TDI jede v těchto podmínkách skoro stejně jako ty verze kolem 100 Kw :-)
Avatar - Emel
6. 1. 2016 12:45
Re: Sedačky
Každopádně test vypadá jako další důvod sáhnout po... dejme tomu 2.0TSI 162kW, to je takový hezký skromný kompromis.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:47
Re: Sedačky
Souhlasím. Buď pro někoho komu stačí jen prumerný motor vzít 110Kw TDI a pro výkon jít do TSI :-)
6. 1. 2016 12:52
Re: Sedačky
bohuzel to je jen v automatu
Avatar - white label
6. 1. 2016 12:54
Re: Sedačky
A to zrovna u takového typu auta vadí?
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:56
Re: Sedačky
Bychařům ano >:D Já BYCH klidně 110Kw TDI v manálu >:D
6. 1. 2016 20:24
Re: Sedačky
clovece ja jsem byl strasne rad, ze v passatu se da poridit s manualem a nemusim trpet to hloupate dsg.
Avatar - Emel
7. 1. 2016 08:50
Re: Sedačky
Hele a zaregistroval jsi, že řešíme 2.0TSI? 2.0TDI jde s MT i u Superbu... v obou výkonových variantách.
7. 1. 2016 18:00
Re: Sedačky
No, že se ta poznámka o tom automatu vztahuje pouze k TSI jsem, pravda, nezaregistroval... Tedy tím lépe.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 12:57
Re: Sedačky
Bohužel jo... ale ta kombinace funguje (v Octavii) slušně.
6. 1. 2016 20:23
Re: Sedačky
ja nevim, ja mam presne tento motor v passatu a kolega ma passata s tim slabsim 110 kw. rozhodne neni tento motor v nizsich otackach linejsi, to se asi autorovi zda, protoze ten silnejsi ma mnohem vetsi silu kolem tech 2000 ot. nez ten slabsi (tzn. vetsi kontrast mezi volnobehem a plnou silou). objektivne je moje auto se 140kw mnohem zivejsi nez koleguv 110kw. a to mam jeste delsi kvalty (mame oba manual).
6. 1. 2016 14:00
Re: Sedačky
Pokud ten motor nějak neždímáš, tak je to 340 vs. 380 Nm. Tedy ne nějak velký rozdíl.
6. 1. 2016 20:26
Re: Sedačky
je to 400nm a jsou sakra znat (mam prime porovnani passat 2,0 tdi 110kw a 140kw).
6. 1. 2016 22:24
Re: Sedačky
Emel psal o Octavii, kde je to 110/ 340 proti 135/ 380 a oba motory jsou bez SCR, pokud vím.
6. 1. 2016 23:49
Re: Sedačky
hm, mas pravdu, ale neni to uplne zrejme..
7. 1. 2016 00:20
Re: Sedačky
Tak mohl jsem to upřesnit. :-)
Avatar - white label
6. 1. 2016 12:47
Re: Sedačky
Pokud někoho může nadchnout globálně unylý interér aktuálního Mondea, může někoho jiného nadchnout i relativně pouze průměrný interiér Superbu, Passat je v tomto ohledu jiná třída, než obě zmiňovaní auta. S Talismanem zatím zkušenost nemám. ;-)
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:55
Re: Sedačky
Mondeo mi nevadí, v Titaniu umí vypadat dobře a hlavně bytelně, což prostě u Superbu za 1mega chybí, Talisman doporučuji, tam je to obrovský skok proti Laguně ;)

edit: Nejde o to, že je strohý, to má dle mne i Audi a je to perfektní, ale o to, že působí až skoro levně, jako když je to "jen" Oktávka :)
Avatar - white label
6. 1. 2016 13:02
Re: Sedačky
V aktuálním Mondeu Titanium jsem si prémii rozhodně nepřipomněl (viz 12:54).
Že má Talisman lepší interiér, než Mondeo je klidně možné, naopak by mě ale (příjemně) překvapilo, kdyby měl interiér na úrovní vrcholné verze Passatu.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 13:09
Re: Sedačky
Já celkem ano. Vše v kůži dveře pořádně masivni obsite kůži. Takova Amerika v tom lepším slova smyslu. Ale je to dle úhlu pohledu. Passat je fajn ale celkem strohý jediný mínus dle mě je ten tvrdý plast u kolen. Ale to maj dnes už všichni :-( Ano pokud bych měl hodnotit initiale tak na ten Passat určitě dosahne. Horší to je až si se dnes dozadu. Tam mu nějaké centimetry nad hlavou chybí :-(
6. 1. 2016 14:18
Re: Sedačky
Titanium nemá kožené čalounění, pokud si dobře pamatuji. To je v nějakém paketu. A překvapilo mě (možná jsem to tu už psal), že tažné může být podle ceníku jen k dvoulitrům (s výjimkou hybridu), takže máš prakticky polovinu motorizací mimo hru, byť hmotnost brzděného přívěsu uvádí i pro 1,0 a 1,5.
Avatar - Verny_2013
6. 1. 2016 15:02
Re: Sedačky
Z celé střední třídy má Mondeo absoutně nejhorší sedačky s extrémně krátkým sedákem. To i řada aut o 2 třídy níž mají lepší. Pohodlný posez za volantem je jeden ze základů pohodlné jízdy. Tento zásadní fault nechápu
6. 1. 2016 18:09
Re: Sedačky
Ono u nejnovjšího Mondea je tech faulů bohužel podstatně víc - třeba z toho auta je katastrofální výhled, a to nejen dozadu, ale i šikmro dopředu. Snad u žádného jiného auta jsem ještě nezažil tak obludně silné sloupky A... :-!
6. 1. 2016 20:33
Re: Sedačky
muj dalsi kolega nafasoval mondeo pred vanoci (2,0 tdci 110 kw, awd hatch, manual) a stezuje si v prvni rade na infotainment od microsoftu a pak na ten vyhled dozadu - pry kdyby tusil, jak blbe je z toho pri couvani videt, tak vzal couvaci kameru. mne osobne v tom aute jeste vydesilo, jak malo je mista vpredu u spolujezdce na nohy - kdyz si dam sedacku tak, abych mel nohy pohodlne natazene, tak jsem metr od celniho skla a za sebe si rozmne nesednu (ma 180cm). dale kdyz sedim vzadu, tak nelze prakticky vsunout boty pod predni sedadla (je tam velmi nizka mezera). v praxi je diky temto dvema nepochopitelnym failum v primem srovnani s passatem uvnitr male
Avatar - Midlosek
7. 1. 2016 00:17
Re: Sedačky
Sice nové Mondeo nemám, ale podle toho co najdu tady na ACZ, tak v porovnání s novým Superbem jsou přední i zadní sedáky o 5 mm u Mondea kratší, ale výška opěradla je 40 mm ve prospěch Mondea u předních, výška zadních je stejná. Nikde nevidím žádné dvě třídy... Pro mě osobně je u nového Mondea problém středový panel, který za všech okolností tlačí do nohy. Sedáky a uspořádání místa řidiče v mém autě mi vyhovují mnohem víc, než v novém Titaniu. Starší model mi přijde nejen v interiéru, tak nějak vzdušnější a to mi nakonec vynahradilo téměř tři roky zpoždění nového modelu.
7. 1. 2016 11:03
Re: Sedačky
Mondeo mám měsíc a jak jsem již tady psal, porovnával jsem při výběru všechny tři Superb, Passat, Mondeo . Ty sedačky zas tak katastrofální nejsou, ano sedák je kratší oproti Passatu vepředu o 4 cm a u Superba o 2cm, ale zase je zadní sedák delší oproti Passatu i Superbu o 2cm. Pocitově je Mondeo na nohy nejmenší to je pravda, ale zase je nejširší. "A" sloupky jsou mohutné , to je pravda, ale je to věc názoru, zase se necítíte jak v Superbu jako by jste jeli obklopeni jen skořápkou od vajíčka. Mondeo je globální model stavěný i na americké bezpečnostní normy, z toho důvodu prostě někde ztrácí " vzdušnost a pocit prostoru" a někde je lepší "tuhost karoserie, odhlučnění , brzdy". Pravda asi bude , že nejlepší je celkově Passat, ale Ford měl prostě bezkonkurenční operák , takže to rozhodlo.
Mám kombi , takže vidím dozadu obdobně jak Superb, nebo Passat, na parkování stačí senzory , pravda je že ten infotaiment je na vraždu, tady Ford nasliboval hodně funkcí a tak 70% je jich v ČR nepoužitelných. Ani sami prodejci si s tím někdy nevědí rady.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 16:25
Re: Sedačky
V tom případě mnou zkoušený vůz měl ten paket. S těmi tažnými netuším, já ho mám na nejslabším dvoulitru a utáhne 2.2t :-)
6. 1. 2016 22:21
Re: Sedačky
No i teď bys potřeboval alespoň ten nejslabší dvoulitr, tedy nejméně 110 kW, pokud se bavíme o naftě. 1,5 TDCi podle ceníku mít tažné nemůže (byť v tom samém ceníku v technických údajích mají uvedenou hmotnost brzděného přívěsu pro všechny motorizace kromě hybridu, jak jsem napsal). A s manuálem žádná motorizace neumí více než 2 tuny. 88 kW 1,5 TDCi, tedy myslím nástupce tvé motorizace, má myslím psáno něco přes tunu (u toho tažného, které si nemůžeš objednat :-) ). U ECOnetic verze je to pak něco směšného.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2016 07:39
Re: Sedačky
Tohle je zvláštní, ale je monžné, že to půjde dodělat dodatečně. Je mi to ale také záhadou, proč to takhle zkazili. Jinak 1.5 TDCI je nástupcem 1.6 TDCi, který se montoval souběžně se slabším dvoulitrem několik let :-) Myslím, že muj motor vymřel po meči >:D
7. 1. 2016 11:07
Re: Sedačky
Také jsem si říkal, ale proč nedat tu možnost, když u dvoulitrů je. Jinak je zajímavé, že s dvouspojkou udávají větší hodnoty než s manuálem (u té 110 kW to myslím bylo 1,8 vs. 2,2 tuny, tedy +400 kg pro dvouspojku).
6. 1. 2016 12:42
doufejme, ze to SCR funguje tak jak ma
tedy ani malo (= jedovaty NOx)
ani moc (= smradlavy cpavek)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
6. 1. 2016 12:44
zvenku krásný, ale
Auto je vzhledově nádherné :yes: A "otupení" bych neviděl až tak dramaticky ;-) Ale ta přístrojovka, to je sociální recyklát :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:54
Škoda vs Renault
Už jsem to tu poznamenal minule, povedlo se mi dostat ještě na sklonku 2015 do salonu Renaultu na nový Talisman, shodou okolností dealer má i Škodovky ;)

Nebudu se bavit o jízdě (Talismani prej ještě nemaj značky:D), ale provonání s novinkou od Renaultu v interiéru je velmi zajímavé (LaK vs Initiale). Jediná věc, ve které je Superb lepší je prostor pro posádku vzadu, jinak materiály (obšitá palubka kůží, v mém případě bílou), zpracování (na úrovni němců), ale i ty sedačky (ty bych viděl nastejno) má Renault o třídu lepší. Kdo kdy seděl v highline Passatu či Fordu Titanium a uvažoval o tom, že tyhle auta v nejvyšší specifikaci už připomínají prémii, tak se stejně bude cítit i v Talismanu. K dokonalosti mu chybí měkčený plast u kolen ze strany středového tunelu, to mne zklamalo, ale to dnes už nemá ani Mondeo, které ještě jako MK IV mívalo.

Jsem zvědav na jízdi, ke které jsem skeptický díky torzce a slabým motorům, uvidíme.

Takže minimálně interiérem je Talisman na vrcholu mainstreamu. To asi dost lidí nerozdejchá co?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:00
Re: Škoda vs Renault
Dobře že jsi to napsal, že Talisman je podle tebe aspoň interiérem na vrcholu mainstreamu, on by totiž asi nikdo nevěděl, co má vůbec ohledně renaultu rozdýchávat. Aneb, s optimismem jde všechno líp. :-)
6. 1. 2016 14:35
Re: Škoda vs Renault
Nemá nahradit i Latitude? Já v tom nikdy nejel (nejsem si ani jistý, že jsem to kdy viděl), ale měla to být vyšší střední.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 14:38
Re: Škoda vs Renault
Ale jo, ona 508 taky nahrazovala 407 i 607... v praxi je to ale normální střední. Myslím, že jméno Latitude v salonech moc znít nebude...
6. 1. 2016 16:08
Re: Škoda vs Renault
Stejně tak Insignia měla být "mezitřídní." A u globálnějších modelů to automobilkám musí zlehčovat život, protože americká střední je velikostně zhruba evropská vyšší střední (A4 je pro ně kompakt).
6. 1. 2016 18:10
Re: Škoda vs Renault
Talisman jsem si už byl na showroomu taky omrknout. Zásadním problémem Talismanu je pro vyšší řidiče neuvěřitelná krátkost předních opěradel. Vzhledem ke své výšce 1,9 m jsem vůbec neměl podepřené lopatky! 8-s No a motory s jediným objemem 1,6 l snad ani nemá smysl komentovat :'-( :no:
6. 1. 2016 19:07
Re: Škoda vs Renault
Zkusil ses opřít? :-)

Ale vážně. Buď dost přeháníš, protože i kdyby rozdíl mezi sedačkou v Talismanu a např. v Superbu činil 5cm, pak to, že jsi neměl podepřené lopatky asi nemůže brát nikdo vážně. To bude asi trochu i tím, že je to Renault. ;-) Já jsem totiž už měl tu čest, a se svojí postavou jsem byl naprosto v pohodě. A dost lidí z branže se nechalo slyšet, že Talisman je výborně udělaný auto. Určitě bude mít svý chyby, ale kritizovat např. hned motor kvůli objemu... Nejel jsi s ním a soudíš. Gratuluju, jsi machr.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2016 07:40
Re: Škoda vs Renault
Mám 185cm a sedadla v intiale byla naprosto výborná. Jak jsem psal, měl sem problém vzadu s místem nad hlavou a před koleny už moc místa nezbývá.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2016 21:55
Re: Škoda vs Renault
https://www.youtube.com/watch?…
Docela zajímavé včetně tvrzení, že nic jiného než "jednašestka" nepříjde. Na videu vypadá Talisman moc pěkně, interiér taky, jízdní vlastnosti i přes torzku díky 4Control velmi schopné (totéž platilo v Laguně III)...taky věřím, že 118 kW stačí, ale opravdu stačí takový výkon v dnešní době jako vrchol nafty ve střední třídě a vlajkové lodi... :-O :-|
6. 1. 2016 23:27
Re: Škoda vs Renault
A pak nějaké drobnosti jako například odkrytá parkovací kamera (bez nějakého čistícího systému, pokud vím).
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:39
Re: Škoda vs Renault
Jak to myslíš "odkrytá"...? Já ji mám na allroadu v podstatě taky "odkrytou" a bez "čistícího systému". A teď třeba na novém (po faceliftu) CrossPolu je to taky tak. Např. na Golfu (od 6. g.) je schovaná v logu, ale to je spíš výjimka, než standard, ne?
7. 1. 2016 00:11
Re: Škoda vs Renault
Pokud si dobře pamatuji, je v prostředku toho jejich loga a čumí ven. Až praxe ukáže, ale podle mne je tam opravdu na ráně.
Avatar - white label
7. 1. 2016 00:33
Re: Škoda vs Renault
Jo, už si vzpomínám, tak to pak jo...
7. 1. 2016 08:47
Re: Škoda vs Renault
Tohto roku maju predstavit 2 litrove turbo diesle. Hovori sa o biturbe s 240 konmi a predpokladam, ze pridaju single turbo s cca 200, aby zaplnili dieru. Ak budu aspon tak dobre ako predchadzajuce 2.0 dci, tak sa je na co tesit :-!
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 12:54
Já bych
se za 2,0 BiTD vůbec nepřimlouval. Já se přimlouvám z zástavbu 3,0 TDI. Nakonec to bude i pořád levnější varianta. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
6. 1. 2016 12:56
Re: Já bych
Přimlouvat se můžeš, ale vzhledem ke koncepci "napříč" je to zbytečná debata...
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:04
Re: Já bych
To máš vlastně pravdu.
Nicméně cpát tam drahý a technologicky a technicky nářočný 2,0 BiTD asi nebude kasovní trhák.
Avatar - white label
6. 1. 2016 13:51
Re: Já bych
Tady jiná možnost silnějšího dieselu aktuálně není, takže lepší, než nic.
V principu mnohem nepochopitelnější je dávat (podélně uložený) R4D do prémie, kde je přitom možná bezproblémová šestiválcová zástavba, byť případně podladěná. Viz eSko s 250 CDI apod.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:04
Re: Já bych
Nebo viz. šestiválce v A4, ať zůstaneme u koncernu.
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:08
Re: Já bych
Šestiválce v prémii jsou naopak v pořádku.
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2016 13:04
Prostor na předních sedadlech je podivný,
vyzkoušel jsem si to a v Superbu sedíš jak mačo nalepený na předním skle, aby někdo za tebou měl před kolenama plno vzduchu. Už to ale není tak hrozné jak v minulém Superbu, kde jsem měl pocit , že sedím ve Fabii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 13:12
Avensis
... tady je volba jasná a padni komu padni, je to aktuální Avensis. :yes:
To joooo taaaa :-)
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Emel
6. 1. 2016 13:14
Re: Avensis
[odkaz] :-O

Proboha proč? V tobě aby se čert vyznal...
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 13:16
Re: Avensis
To když vyjedeš z Prahy na D1, tak má předek už v Humpolci >:D
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:10
Re: Avensis
Po D1 už jezdí snad jen nadšenci do adrenalinu, jedinci, jež mají před sebou 300 let a nevyčerpatelné nervy nebo milovníci parkování. Po D1 jsem nejel dobrých 3-4roky? ...tak nějak - když nebudu počítat pár nočních přeletů, kdy se nedalo napasovat spoj. :-)
6. 1. 2016 14:31
Re: Avensis
Takže po ní jezdíš, ale nepočítáš to :-)
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 16:17
Re: Avensis
... udělal jsem si statistiku narychlo a bylo to před 5ti lety na svatbu kamaráda, 1x Jihlava a před půl rokem tranzitem. Jinak jen vlakmo s vlakuškama v jídeláku :-) ;-)
7. 1. 2016 08:26
Re: Avensis
:--))))))))))))))))))))))))))))))))))))jsem se dobře zasmál.....:-))
já tam nejel tak 6 let......dokud ten trapný tankodrom (ostuda republiky) nebude hotový,nevjedu na tu pseudo D1...
7. 1. 2016 13:46
Re: Avensis
Pokud je jediným cílem jedno až dvě místa v konečný stanici, tak proč ne. Jinak to chce rozumně vybírat dobu a den vyjetí. Což není chyba D1, ale našich politiků, že není alternativní severní trasa.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:08
Re: Avensis
Je pravda, že Sup na fotkách vypadá v palbě řekněme kompaktněji jak zvenku tak vevnitř. V reále je to naopak. Ono všechny /skoro/ modely koncernu, až na výjimky, vypadají na fotkách líp. Pro mě v přímém porovnání po vzhledové a pocitu vnímané kvality a útulnosti to jasně vyhrává Avík. Plus jejich spolehlivost.... Tím neříkám, že sup je špatná volba, to jistě ne. V tomhle testu to navíc avík dostal od fotografa pěkně vyžrat... zamračeno, po dešti, v hnědce. Prubni toho avíka, jestli tě napadne něco podobného nebo ne. :-)
Avatar - Emel
6. 1. 2016 14:30
Re: Avensis
Viděl jsem ho i naživo a nevidím jediný důvod, proč bych do toho měl i sednout... zoufalé proporce, zoufalé motorizace a nic za to. Když už bych nutně chtěl Toyotu, tak si klidně za stejné peníze vezmu Auris Tourer, tam mám hybrid nebo novou 1.2T. Ale tady? Dvoulitr 112kW s variátorem již od 900? Come on...
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 16:18
Re: Avensis
Hm, tak se ti nelíbí. Mě zaujal a sednul a paráda.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 16:39
Re: Avensis
A ty jsi snad koupil Avensis? Jaký motor a výbavu? Asi naftu, ne? Tam není tak zle, 2.0D4D je řekněme standard.

Jak jsou špatně proporce, musel by ten zbytek být něco extra abych vzal to auto na milost, jako třeba u 159. Já jsem navíc Mazda-positive, pokud vedle postavím šestku tak nevidím jediný argument pro Toyotu... ale nakonec, každému dle jeho gusta.

Docela jsem přišel na chuť tomu Aurisu... obecně mám rád nízká přední světla a na ten divný zadek u kombíku jsem si dejme tomu zvyknul (co Honda představila Civica, už mi tak divný nepřijde).
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 21:56
Re: Avensis
xc60 .... ale jít do kombíku, tak tenhle by hrál první housle. Nakonec by rozhodlo jak by sme si "sedli"... ale mě fakt tou až audinosní kajutou nadchnul. Proti supu nic nemám, ale musel bych ho drobet více prubnout, protože jízda se 140kw mě do kolen neposlala.
Avatar - Emel
8. 1. 2016 08:51
Re: Avensis
Tak tos mě uklidnil a gratuluju, XC60 je fajn.

Ono je rozdíl jestli jen hodíš něco, co mírně rozvíří přitakávací vody, nebo kdyby sis fakt ten Avensis koupil :-) .
6. 1. 2016 13:24
Re: Avensis
Oni už tam začali montovat i nějaký motor? >:D
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:11
Re: Avensis
Ono s tím, co tam dávají teď, pokrývají 90% nároků českého řidičstva. Všichni hltají koně, ale jak příjde na lámání chleba, tak většina bere poníka /bez připomínek >:D /
6. 1. 2016 18:16
Re: Avensis
Myslíš Hyundai Pony? Ten už se dost dlouho nevyrábí! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 21:58
Re: Avensis
Nevyrábí. Ale legendy žijí stále. ;-)
7. 1. 2016 07:25
Re: Avensis
Ano, v nekterych srdcich zije ponik na veky :yes:
Avatar - Aoyagi
6. 1. 2016 13:24
Re: Avensis
Za mě Malibu. Škoda, že tu už není.

Pak Insignii.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:11
Re: Avensis
Jsem zvědav na novou Insi....
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:12
Re: Avensis
>:-[] ach ty provinčníku .... ;-)
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:14
Re: Avensis
Ach ty provinční ironiku... ;-)
6. 1. 2016 18:14
Re: Avensis
S tím Avensisem to myslíš fakt vážně? >:D Doufám, že to byl jen blbej fór! :-O
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 21:59
Re: Avensis
Občas hodím něco, co mírně rozvíří přitakávací vody. Ale ten nový avensis mě velmi příjemně zaujal. ;-)
7. 1. 2016 13:44
Re: Avensis
Netvrdím, že někomu nemůže sedět víc Avensis, ale pokud bysme ve vícero lidech posuzovali a bodovali jednotlivé konkurenty, pak se právě Toyota bude krčit někde vzadu u průměrných ;-) .
To auto není špatný, pokud nebudu chtít než povoz právě jeho rozměrů a nekonfliktní image, pak by mohl vyhovět. Stejně jako i40 nebo jiný auta ničím nevybočující z šedošedýho průměru... :-)
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 13:21
Hodnocení motoru
je poněkud schizofrenní. 140kW varianta je určená na převážné jízdy po dálnici v plném nebo větším zatížení auta, kde nad 110kW variantou jednoznačně dominuje, čím víc se auto zatíží a čím víc se chce valit přes 150km/h třeba v Německu, tím rychleji 110kW varianta ztrácí dech a 140kW získává převahu. To autor nakonec potvrzuje větou "živost u červeného pole či příjemný cestovní charakter, kdy auto jede nenuceně i vyššími dálničními rychlostmi a naložené, kopec nekopec".
Naopak pro cestování kolem komína s nějakým částečným využíváním povolené hmotnosti je určitě příjemnější 110kW varianta, protože ta se dá po městě provozovat stylem "autobusák Áda" tedy mezi 1200 ot. a 1800 ot. a dynamika v tomto pásmu je určitě lepší než u silnější varianty. Ten kdo chce dělat hodinu autobusáka Ádu a pak hodinu valit v pěti lidech a s plným kufrem po dálnici 200+ a mít ještě nějakou dynamiku, tak musí holt do biturba nebo ještě lépe do šestiválce, jinak to nejde.
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Jenik3
6. 1. 2016 13:31
Re: Hodnocení motoru
Pane jo, to je onanie nad vykonem motoru. V cele EU se jezdi nejvyse 120-130 kmh, coz zvlada kdejaky povoz. Jen Nemecko ma na nekterych usecich neomezenou rychlost a na tom se autor clanku toci?
Toto auto je o vybave, prostoru a automatickem fofrklacku. Honba za Kw je zcestna. 140 kmh zvladne i rapid s 1.2.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 13:34
Re: Hodnocení motoru
Proč vlastně není v nabídce pro EU jen 1.6TDI, viď? Ach jo...
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:38
Re: Hodnocení motoru
Neboj, on s tím časem nějakej úředník určitě přijde. ;-)
Avatar - praděda7
6. 1. 2016 17:45
Re: Hodnocení motoru
Jo úředník? Ten přijde s čímkoliv, jen aby si udržel teplé místečko v teplé kanceláři s hrnkem kávy u počitače... >:-[]
Avatar - Jenik3
6. 1. 2016 14:44
Re: Hodnocení motoru
1.6d v nabidce je a kdo chce, koupi. Dokonce je motor naladen na 88 kW a zvladne i 200 kmh.
Toto auto symbolizuje komfort a temer luxusni vybavu. Psat o tom, ze 110 nebo 140 kW je dle meho zcestne (skoda papiru).
Avatar - Emel
6. 1. 2016 15:05
Re: Hodnocení motoru
Můžu se tě zeptat, proč máš v avataru Porsche? Není takové auto pro Evropu úplně zcestné a zbytečné?
Avatar - Ronault.
6. 1. 2016 20:27
Re: Hodnocení motoru
Nevidím, že by autor na kterého reaguješ kritizoval vyšší výkon, jen argumentace německou dálnici, že +40 kW ti pomůže se udržet na dálnici, je zcestná. Německo stopadesátkou proletím i Favoritem a Fabii TDI dvoustovkou.
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 13:38
Re: Hodnocení motoru
Pokud bereš auto jako ledničku tak jistě. Ale je určitá skupina lidí, kteří prostě výkon mají rádi a je celkem jedno, zda kvůli zrychlení nebo pro jízdu po německé dálnici nadstandardní rychlostí a pak není výkonu nikdy dost a 140kW není žádný zázrak.
6. 1. 2016 16:42
Re: Hodnocení motoru
Maximálka může být 130, ale otázka je, jak se na těch 130 dostaneš. Eventuálně by se tam vyškrábal i litr z Citiga (v Superbu). Neřeknu, kdyby tu padala čísla jako 400 nebo 500 kW. 150 na takhle velké auto není nic přehnaného. Co pak asi říkáš na 120 kW ve 240 kg motorce? :-)
6. 1. 2016 20:42
Re: Hodnocení motoru
maximalka klidne muze byt 130, ale drtiva vetsina ridicu ji bud nedodrzuje vubec nebo alespon tu a tam prekracuje. proc? protoze autum nedela potiz uhanet zcela v poklidu mnohem vysimi rychlostmi a lidem se to libi. vyrobci aut to dobre vedi a proto davaj kilowatt, co hrdlo raci. ze to blby urednik obecne stavi mimo zakon je pokrytectvi dnesni doby. a ted prosim od pokrytcu palce dolu. dekuji
7. 1. 2016 08:51
Re: Hodnocení motoru
Přesně tak....rozdíl mezi motory je výkonostně minimální,cena o dost vyšší,navíc se tam lejou chcanky a hlavně.... top speed je 130,takže nevidím jediný rozumný důvod pro silnější verzi...a za ty love,co stojí ten předražený 4 válcový předohrab je plno jiných aut..
např 6 válcový Touareg s 8 st.automatem 4x4 , nebo subaru Outback,který je jinde...
Avatar - praděda7
6. 1. 2016 13:39
Re: Hodnocení motoru
1 milion plus Kč za usranný čtyřhrnek.........to je teda ostrý lečo... ;-\
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:43
Re: Hodnocení motoru
U volva, nebo u renaultu se všichni rozplývají jak je to super.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:18
Re: Hodnocení motoru
Plácáš jedno přes druhé. Pokud je pro tebe Volvo na stejné úrovni jako škodovka, tak přeji pohodové driftování v diskuzních trenkách. 8-s >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:21
Re: Hodnocení motoru
To byla reakce na ten čtyřhrnek.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:24
Re: Hodnocení motoru
Ok. :-) Zkus to srovnat v reále. TDI je neskutečný chrochták .... a to i při srovnání s konkkurencí /toyo, psa, opel..... :-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:32
Re: Hodnocení motoru
Nejsem moc příznivce nafty, TDI znám dlouho, k jpn naftě jsem dost rezervovaný, ale v poslední době mám možnost přímého srovnání s CDI od MB, něco i od fordu, a máš pravdu, TDI je co do kultiivovanosti chodu na tom nejhůř.
Avatar - praděda7
6. 1. 2016 14:37
Re: Hodnocení motoru
Čtyřhrnek v prémiích zůstane usranným čtyřhrnkem i kdyby byl od Rolexů.... ;-)
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 13:51
Re: Hodnocení motoru
Souhlas. Ovšem Škodě se nedivím, protože dnes jsou automobilky, které si za čtyřhrnek říkají i dvakrát tolik a jsou automobilky, které si dvakrát tolik říkají za ještě "usrannější" tříhrnek. Dvoulitr v Superbu bude bohužel velmi rychle "královská" motorizace ve srovnání s tím, s čím přichází nebo se chystá přijít na trh konkurence v mainstreamové střední třídě (stačí se podívat na právě na trh vstupující Talisman a jeho více než skromnou nabídku). A jestli do Supa dají biturbo, tak bohužel konkurence bude koukat z velké dálky jak v benalu, tak v naftě. Šestiválce už nabízí jenom prémie a to ještě zdaleka ne každá, třeba C-klasse dodnes naftový šestihrnek neumí i když se na něj chystá a Volvo to zabalilo úplně.
Avatar - white label
6. 1. 2016 13:52
Re: Hodnocení motoru
Kam se to "hrabe" třeba na Volvo (XC90). ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:18
Re: Hodnocení motoru
Máš pravdu - nikde a v ničem. Začínáš se mi líbit a oceňuji, když už o něčem vynášíš soudy, tak sis to i sám projel. >:-[] :-)
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:29
Re: Hodnocení motoru
Kde vynáším soudy?
Pouze logicky reaguji na jeho argumentaci:
"1 milion plus Kč za usranný čtyřhrnek.........to je teda ostrý lečo..."
Řeší snad on, co za ten milion (kromě čtyřhrnku) dostane? Neřeší, tak proč bych měl já řešit co dostanu ke čtyřhrnku za 2 miliony plus? Jde o úplně stejný princip.
A co je "ostřejší lečo", čtyřhrnek za + 1 mega, nebo čtyřhrnek za + 2 mega?
Mě prostě čtyřhrnek (tím spíš v dieselu) v autě za + 2 mega "uráží" nesrovnatelně víc, než v autě za 1 mega, a to zcela bez ohledu na jejich značky (čímž samozřejmě nemyslím jejich SPZ/RZ). ;-)
Avatar - fOE
6. 1. 2016 14:26
Re: Hodnocení motoru
nebo pekne vybavou napasovana 525xd za bratru 2mil, tam ty 4 valce taky chrochtaj blahem :-)
Avatar - praděda7
6. 1. 2016 14:32
Re: Hodnocení motoru
Tak tak, některým lidem se časem i v koncentráku začalo líbit... ;-\ Salámová metoda... :-!
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:43
Re: Hodnocení motoru
To není "salámová metoda", tohle je "syndrom oběti". ;-)
Avatar - praděda7
6. 1. 2016 17:27
Re: Hodnocení motoru
....to taky.... ;-)
Avatar - twistedTSD
6. 1. 2016 14:13
Re: Hodnocení motoru
Volvo by mohlo vyprávět.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:19
Re: Hodnocení motoru
... a učit :yes:
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:16
Re: Hodnocení motoru
... ano, schizofrenie je slovo, které /nejen motor/ vystihuje.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2016 20:25
Re: Hodnocení motoru
Nemám aktuální data, ale téměř bych se vsadil, že jako vždy bude mít silnější verze kratší převody, jako tomu bylo i v minulé generaci a obecně v koncernu, dle logiky pro ty spořivější slabší s dlouhými převody na dálnici. Počítám, že i 110 kW na dálnici 200 km/h dá.
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 20:45
Re: Hodnocení motoru
Ano, 140kW verze má kratší převody jako tomu bylo u starých verzí 103/135kW aby snáze překonala turboloch, který má pod 1800 ot. Naopak 110kW jede dobře právě mezi 1200-1800 ot, což je ideální pásmo na takovéto courání po městě. Podle toho jaká je skladba jízd platí, že pro převahu jízd kolem komína je lepší/příjemnější 110kW verze, pro převažující dálkový provoz s využíváním užitečného zatížení je vhodnější 140kW verze. Co se týče spotřeby, tak jsou na tom obě verze stejně (při stejné dynamice jízdy).
6. 1. 2016 20:51
Re: Hodnocení motoru
no, nevim jak skodovka, ale ja mam u passata delsi prevody (140kw motor) nez kolega se 110 kw motor. maximalku oba shodne dosahujeme na posledni sesty rychlostni stupen.
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 21:16
Re: Hodnocení motoru
Passat 140 kW manuální převodovka
například 3 st. gear ratio 1,3 final ratio 3,04 takže celkový převodový poměr na trojce 3,95
při 120 na 6 st. točí cca 2200 ot/min
[odkaz]
Passat 110 kW manuální převodovka
například 3 st. gear ratio 1,26 final ratio 2,92, takže celkový převodový poměr na trojce je 3,67
při 120 na 6 st. točí cca 2000 ot.
[odkaz]
S výjimkou 1st má 110 kW varianta všechny stupně delší.
6. 1. 2016 21:48
Re: Hodnocení motoru
tady je jeste mozne to, ze jsem opomnel, ze kolega ma 4x4, to by mohlo mit take jinak poskladane kvalty...
6. 1. 2016 21:58
Re: Hodnocení motoru
110 kW 4x4 má kvalty poskládané jinak, logicky je má kratší než dvoukolka, protože se pere s většími jízdními odpory.
6. 1. 2016 22:02
Re: Hodnocení motoru
... proc by to melo byt logicke? jestlize auta maji prakticky totoznou maximalku (4x4 vs. predokolka), pak by zcela logicky ta predokolka se stejne poskladanymi kvalty jako 4x4 byla ostrejsim vozem.
6. 1. 2016 22:19
Re: Hodnocení motoru
To jsem nějak nepochopil, podle mě je logické, že auto s větší hmotností (haldex je 50-100 kg navíc) a většími pasivními odpory hnacího řetězce má kratší převody než auto se stejným motorem, ale v předokolce s nižšími jízdními odpory.
6. 1. 2016 22:57
Re: Hodnocení motoru
jestlize maji obe auta (110kw) prakticky totoznou maximalku - predokolka 220 km/h, 4x4 ma 215 km/h, tak pokud bude mit ta predokolka stejne poskladane kvalty jako ta 4x4, nepochybne dosahne maximalky 220 km/h a bude celkove ostrejsi auto nez soucasne provedeni s dlouhymi kvalty (viz. ham). o svem aute (140kw) vim, ze na sestku pri necelych 4500 ot. mi na tachometru sviti poctivych 245 km/h (vic to nejede a odpovida to udajum, ktere postnul ham.) a rozum mi nebere, proc ma ta slaba predokolka tezsi kvalty nez ja, kdyz se do techto vysin se svym vykonem nikdy nepodiva.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 23:18
Re: Hodnocení motoru
Zřejmě nejde až tolik o ty výšiny jako spíš o ty doliny :-) .
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 23:51
Re: Hodnocení motoru
Ano, vůbec najde o hořejšek, ale o spodek, jak jsem psal už 20:45, silnější motor má kratší převody aby lépe překonal spodní pásmo otáček, protože má velké turbo a tudíž velkou turbodíru. To je celé.
6. 1. 2016 23:56
Re: Hodnocení motoru
?? nereagujes k veci. myslis, ze s kratsi prevodovkou by snad ten slabsi passat jel hure nez s tou svoji dlouhou?
Avatar - Ham.
7. 1. 2016 00:43
Re: Hodnocení motoru
Nejde o to, jak by jel slabší Passat s kratší převodovkou, ale jde o to, že silnější Passat by s delší převodovkou, např. stejně dlouhou jako má ten slabší, jel dole už hodně blbě, už tak je mu spodní pásmo vyčítáno kvůli turbodíře do 1800 ot. a s delší převodovkou by to stálo dole úplně za pendrek. Slabší Passat by s kratší převodovkou byl dole z logiky věci asi ještě dynamičtější než je, ale spodek je už dnes jeho doména, takže tam posilování asi není nijak zvlášť potřeba. Takže jestli by jel s krátkou převodovkou lépe či hůře nevím, to by se muselo vyzkoušet, možná by stoupla spotřeba, možná by byl problém jinde, nejsem konstruktér převodovek ani motorů a myslím, že to je dotaz na vývojáře, protože auto s jinou převodovkou "na zkoušku" nám nikdo asi nepostaví.
Avatar - Emel
7. 1. 2016 08:56
Re: Hodnocení motoru
Tak hlavně těch cca. 2100 otáček při 130 je z mého pohledu obrovská deviza té slabší 2.0TDI, pro opravdu rychlé cestování po dálnici je ten motor relativně tichý a hodně úsporný.
7. 1. 2016 13:21
Re: Hodnocení motoru
No tak ve 130 km/h o motoru nevíš ani u mé verze, natož u kolegy, co má 110kW 4x4 (kde jsou otáčky myslím vyšší). Co se spotřeby týče tak tady asi nepatrná úspora bude, vše ale za cenu zhoršené dynamiky.
7. 1. 2016 13:19
Re: Hodnocení motoru
No dobře no, já si o tom myslím své, jelikož mám zkušenosti s motory 103kW (EA188), 110kW (EA288; passat 4x4, Octavia III předokolka) a ten svůj 140kW. Po všech stránkách je ten nejsilnější motor zdaleka nejživější a to i v nízkých otáčkách samozřejmě zabírá stejně nebo lépe. Jo že má možná větší turbodíru to reálně nepozoruju, od dob Passatu B5.5 96kW je tento efekt výrazně minimalizován. Pozoruju samozřejmě, že rozdíl mezi volnoběhem a tím, že zabere naplno (400 Nm) je u něj samozřejmě výraznější než u těch slabších variant.

S kratší převodovkou by byl samozřejmě projev celkově dynamičtější. Jestli je dlouhá převodovka požadavkem na emise (nižší normovanou spotřebu), tak to nevím, v reálu je přínos dlouhých převodů diskutabilní, už u mého auta je potřeba v mimoměstském silničním provozu reálně podřazovat na pětku, protože když rychlost jízdy klesne k sedmdesátce, šestka už se blbě sbírá (slabší verze motoru s delšími kvalty na tom je samozřejmě hůře).
Avatar - Ham.
7. 1. 2016 16:01
Re: Hodnocení motoru
Nesouhlasím, v nízkých otáčkách zabírá lépe ten slabší motor. Jde to poznat pocitově a je to odměřené na dynamometru (Vaculík, časopis Diesel). Slabší motor se sbírá od 1200 otáček a v 1800 už táhne na plné kule, ten silnější se sbírá na 1800 ot. a na plné kule táhne někde v 2500 ot. Ty motory mají velmi podobné charakteristiky, ovšem posunuté na ose otáček o 500-600 ot. Takže když pojedeš v obou autech po městě třeba na 4 st. a otáčky u obou spadnou k 1200 ot. tak ten slabší se z toho sebere celkem statečně a ten silnější se do 1800 trápí (prostě jede jako atmosférický diesel). Jinak řečeno, když oběma motorům dám omezovač otáček na 2000 ot., který by je oba dál nepustil, tak ten slabší pojede lépe. Samozřejmě nad 2000 ten silnější všechno dožene a pak slabší motor rozdrtí (v reálu má naměřeno při 3000 ot až 441 Nm což je o dost víc než udává výrobce a i výkon 151kW je lepší než udávaný, slabší motor má jenom 121,5 kW a 349 Nm).
Je to logické, velké turbo silnějšího motoru dole motoru nijak nepomáhá a jeho existence se projeví až kolem těch 1800 ot. U slabého motoru turbo nabíhá daleko dříve, ale zase ve vyšších otáčkách už není schopné dodat dostatečný přetlak a za velkým turbem nad 2000 ot. zaostane.
7. 1. 2016 19:24
Re: Hodnocení motoru
no sice nevim, krom te turbodiry, proc by velke turbo melo v nizkych otackach davat maly plnici tlak oproti turbu malemu, ale budiz, podrobnosti neznam, krivky jsem nevidel, neznam ani parametry toho vykonoveho mereni (rychlost). mam jen praktickou zkusenost s obema motoy a s tim vykonejsim se proste jezdi celkove lepe, jedno kde jsi. samozrejme, kdyz se podivam na priplatek nejakych 50000 za tohle vetsi turbo a nadobku na adblue, tak mi to (kdybych to mel platit) prijde neprimerene.
6. 1. 2016 23:54
Re: Hodnocení motoru
... oba motory maji max vykon od 3500 ot. no a navic u te 4x4 asi tedy jde o vysiny, pokud chces z motoru tahat max. dynamiku, musis ho provozovat v okoli oblasti maximalniho vykonu, ale to je jedno, o to vic jsem rad, ze mam tu silnejsi variantu, kdyz ta slabsi ma takhle zmrvenou prevodovku.
Avatar - wikinko
6. 1. 2016 21:12
Re: Hodnocení motoru
Ako si prisiel na to, ze 140kw ich ma kratsie?
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 21:18
Re: Hodnocení motoru
Přečetl jsem si to. :-) a jel jsem se všemi třemi variantami 2.0 TDI v Passatu.
viz já 21:16
Avatar - Ronault.
6. 1. 2016 21:50
Re: Hodnocení motoru
Nevím, jestli a kolik toho nařídíš, ale pokud budu jezdit kolem komína, tak budu chtít krátké převody, protože budu častěji měnit rychlost jízdy a tedy častěji řadit, naopak na dálnici se mi budou hodit právě delší převody. O ničem jiném to není, ne o tak rozdílné turbodíře v obou výkonových variantách. A taky se s tím počítá, že služebáci spíše šáhnou po slabší verzi, nižší spotřeba, nižší cena, zatímco soukromý zákazník si spíše připlatí a vyrazí i jinam.
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 23:48
Re: Hodnocení motoru
Nařídil jsem se a nařídím se toho hodně, dříve 50-60 tkm, nyní cca 30 tkm ročně a je mi 60+. A všechny tři varianty 2.0 TDI mám v Passatu projeté. Do města je prostě 110 kW varianta příjemnější, protože táhne „vocpoda“ a jezdí se s ní jako s autobusem, 1200-1800 ot. pokryje veškeré ježdění po Praze a přilehlých okreskách s velmi slušnou dynamikou. Na dálnici, naložené auto se 110kW už nemá dynamiku, kterou bych si představoval, netvrdím, že se s tím nedá jezdit, jezdit se dá i s 50kW, ale tady nejde o to, co jde, ale o to co je příjemnější, nenucenější etc. Naopak varianta 140kW je ve městě méně přátelská, protože se musí vytáčet nad těch cca 1800 ot (viz i popis v testu) a to je do města zbytečné a daleko méně uživatelsky přívětivé. Opět, jezdit se s tím samozřejmě dá, ale příjemnější je ta charakteristika slabšího motoru, který je silný dole a chybí mu výkon nahoře. Ve městě potřebuji především výkon dole a max. výkon je mi na draka, na dálnici v Německu potřebuji výkon nahoře, jakmile na dálnici naláduji spodní kvalty a přeskáču turbuloch, tak jde o to, aby na 6st. auto mělo nějakou dynamiku i ve 170, to slabší verze nemá, ano rozjede se na 210, ale silnější verze ve stejném pásmu zrychlí a protože po dálnici ani v tom Německu se nedá jet kontinuálně 200, tak je to o neustálém přibrzďování a opětovném zrychlování třeba na těch 200 a to je u silnější varianty daleko nenucenější a samozřejmě příjemnější (protože ta na 6st. dobře táhne v nějakém běžném dálničním rozmezí 2000-3500 ot., kde naplno fučí velké turbo). To, že silnější verze točí na dálnici o 200 otáček více je zcela irelevantní, protože při 160-180 stejně neslyšíš motor ale aerodynamický hluk, takže to není vůbec podstatné.
S tím kupování aut do firem znám situaci u velké mezinárodní firmy a tam je situace taková, že lidé mají limit, ve střední třídě je u nás momentálně 900 tis. (s DPH) s tím, že u VW, Škoda je sleva 16% z ceníku a u Fordu 18% z ceníku a ve vyšší střední je limit 1,7 mega a slevy Audi 16%, BMW 17% a Mergl 15%, představenstvo má tuším limit okolo 3 mega. Výsledkem je, že si lidé berou velmi rozdílné konfigurace, 110 kW a velkou výbavu, 140kW a slušnou výbavu a jsou i tací co se vejdou s tou slevou třeba do „holátka“ v sedanu v BiTDI a stejné je to ve vyšší střední, někdo nabuší 520d, někdo vezme malou výbavu v 530d dtto u Mergla nebo Audi. Ti rozumnější se rozhodují často právě podle charakteru cest, lokální ředitel, který má na starosti pobočky v Praze a okolí zvolí spíše slabší motor a plnou výbavu, ten kdo dělá na mezinárodních projektech a musí minimálně jednou týdně drtit Praha-Mnichov-Praha volí spíše silný motor a nižší výbavu. Samozřejmě jsou výjimky, někdo dá za znáček 3.0 TDI nebo 30d i poslední love i kdyby jezdil jenom 5km po Praze a měl místo světel petrolejky a někdo prostě kašle na motor a narve auto výbavou až po střechu. Já bych se řídil tím, co jsem napsal, na ježdění po Praze a po okreskách by mě nerušil Passat/Mondeo 110kW nebo 520d a užil bych si výbavu, na dálkové jízdy bych volil vždy silnější čtyřválec nebo u prémie šestiválec. Jinak podle prodejců jak střední třídy tak i prémie je to zcela opačně než říkáš, pokud někdo kupuje silné a vybavené verze tak jsou to především firmy, u prémie stoprocentně a i ve střední třídě platí, že soukromníci koukají na každou korunu a kupují ty nejlevnější verze, samozřejmě i u firem jsou různé výjimky, ale dražší verze jsou prakticky doménou firem. Vignale, L&K a nevím jak se ty vrcholné výbavy a s nimi spojené motorizace jmenují se nedělají kvůli soukromníkům, ale především kvůli firemním zákazníkům, v ČR, v Německu stejně jako v Rakousku se kupují především "na firmu".
Avatar - speedfred
7. 1. 2016 08:40
Re: Hodnocení motoru
No skôr by som povedal,ze na tie dlhé štreky by bola aj lepšia výbava nech si to užiješ a odpocinieš + výkon ako bonus.
Na nejaké cesty okolo komína vydržíš aj v obyč sedačkách.
Avatar - Emel
7. 1. 2016 08:59
Re: Hodnocení motoru
Hele a máte nějaké omezení na palivo? Pokud bych já bral střední a nemělo to být na to Praha - Mnichov - Praha, chtěl bych benzín... ale soused mi říkal, že oni mají finanční limit + povinně naftu (banka). Jemu to teda vyhovuje, je jedním z těch, co si nasekají 1.6 naftu a k tomu fullhouse :-)
Avatar - speedfred
7. 1. 2016 09:03
Re: Hodnocení motoru
Ja si kupujem auto sám a palivo si platím sám. Minulý rok som namotal cca 80.000km a preto píšem aj o výbave,nech má človek nejaký komfort.
Avatar - Ham.
7. 1. 2016 10:57
Re: Hodnocení motoru
Ano v současnosti už máme. Povolená je jedině nafta. Jestli si dobře pamatuji, tak do 2008 jsme mohli jak benal, tak naftu a dost lidí to využívalo, já jsem tehdy jezdil střední a jedině v benalu. Ale jak už to bývá, přišli lidé z kontrolingu, předložili při projednávání nové car policy spotřeby nás benzíňáků a bylo po srandě (skrouhli to jak ve střední, tak vyšší střední a i představenstvo musí naftu). Palivo platí firma a lidé platí jenom daně z části paliva, kterou dobrovolně vykáží jako spálenou pro soukromé účely, takže nikoho tehdy nepálilo jestli na soukromé cesty propálí 100 litrů benalu nebo 70 litrů nafty, to v dani ze mzdy udělalo nula nula prd, ovšem zaměstnavatel ten si to spočítal a následně to spočítal nám benalistům.
Avatar - Emel
7. 1. 2016 11:22
Re: Hodnocení motoru
To je škoda... ale holt když firma hradí palivo na firemní i soukromé cesty... asi to tak má víc firem.
7. 1. 2016 20:15
Re: Hodnocení motoru
u nas ve firme je zase limit na produkci co2 (mimo jina omezeni) podle tabulky vyrobce. v praxi to znamena, ze muzes mit diesel s kombinovanou spotrebou v technicaku max. 4,8l a benzinak s max 5,4l takze logicky maj vsichni naftaky, kde do spotreby vejdes s vyrazne vykonnjsim motorem.
Avatar - speedfred
7. 1. 2016 20:48
Re: Hodnocení motoru
a má z toho firma nejaké bonusy za nízke CO2 , alebo to je iba kvôli spotrebe,či nebodaj má majiteľ také "eko cítenie" ?
Avatar - white label
7. 1. 2016 20:51
Re: Hodnocení motoru
Majitel je možná dobrovolný "ekoterorista"... >:-[] ;-)
7. 1. 2016 21:15
Re: Hodnocení motoru
ce je spravne ;-). ... samozrejme se bavime o nadnarodnim koncernu.
6. 1. 2016 14:01
SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Škoda, že se v žádném testu nepíše nic o podvozku. Máme Škodu Superb III 4X4 s adaptivním podvozkem. Při jízdě na běžných nerovnostech se ozývají od podvozku podivné zvuky a klepání. Nyní vzpomínáme na předchozí generaci Superb II, kde byl na stejných cestách podvozek tichý. Klepání podvozku v novém Superbu III je při jízdě na běžných nerovnostech nesmírně obtěžující a únavné. K tomu se přidají vibrace a hluk motoru 1,4 110 KW při jízdě na dva válce a máte pocit, že jedete ve staré rachotině a ne v novém automobilu za téměř 1 mil. Kč. Doporučení pro všechny zájemce o novou Škodu Superb zní: Pořádně si vůz otestujte, než si jej objednáte. Po naší zkušenosti bychom si Superb nové generace znovu nekoupily. Spokojenější jsme byli s generací přechozí.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:15
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Tohle neslyším poprvé. :-|
6. 1. 2016 14:29
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
.....a já jsem si to vyzkoušel....měl jsem tři dny Mondeo a pak tři dny Superb. Přesednout z Mondea do Superbu je pocitově jako do auta o zřídu níž ! Prostor, nalepení an předním skle, žádná příď .....jo, vzadu mnoho ( zbytečného místa ) a kufr s mnoha litry.....ale v předu jako v kombajnu :-)

A další minus Superbu : nýtovací hrubý hlučný zvuk motoru, především v nízkých rychlostech, při akceleraci... ale také třeba při volnoběhu. To v Mondeu se člověk musel podívat, jestli motor běží nebo ho odstavil Start-Stop, to v Superbu se třesete pořád.......
Avatar - speedfred
6. 1. 2016 14:33
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
No počkaj,teraz ti za to dajú..... >:D
6. 1. 2016 14:40
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
......ak daju tak daju ! :-)

je to prostě tak, Superb je moc hezký, mně se interiér a ovládání libí, za tmy krásně podsvícené...... jenže u auta mně asi záleží na jiných věcech , než podivná proprcionalita a deštník ve dveřích :-) Mondeo má víceprvkovou nápravu i vepředu ( pokud se nemýlím, Superb ne, až Pasat ), Mondeo má LED světlomety ( zase až Pasat ), Mondeo má 154 kW ( bi-turbo ), ......a stojí to cca stejně.

Nejsem zaujatý, já jsem se celou dobu na nový Superb těšil ....než jsem si ho vyzkoušel....... :-(
Avatar - Emel
6. 1. 2016 14:54
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Pokud vím, má Mondeo, Passat i Superb vpředu normální McPherson a vzadu víceprvek.

Co se ceny týče, je sice Mondeo Titanium BiTDI Tournier za 924, ale třeba LED světla tam nejsou... Superb má xenony, ale už od Ambition v základu... a Ambition je za 862. Chybí pár dalších věcí jako navi, ale na první pohled mám pocit, že Titaniu odpovídá nejlíp právě Ambition.

Jo, Mondeo je BiTDI a má o 14kW víc, v maximálce i zrychlení ale mírně ztrácí.
Avatar - speedfred
6. 1. 2016 15:05
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
To vieš,ale ide aj o priebeh toho výkonu .
Avatar - Emel
6. 1. 2016 15:12
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Jasně, těch faktorů je víc. Biturbo by teoreticky mělo být schopné spojit ty dva světy o kterých píše Ham., dostupnost výkonu dole se špičkou nahoře. U Mondea to ale obecně vypadá, že se ten výkon někam ztrácí... a nejsou to jen papírové údaje, ale i různé srovnávačky a dojmy majitelů... už jsem slyšel, že ani silnější 2.0EB není taková raketa, jak by člověk vzhledem k výkonu čekal. Objevují se spekulace, že je Mondeo výrazně těžší než konkurence (viděl jsem i nějaká čísla)... a nebo jen tak dobře maskuje skutečnou rychlost?

Žádnou srovnávačku Mondea s TDCI-Bi proti konkurenci jsem ale ještě neviděl...
Avatar - speedfred
6. 1. 2016 15:38
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Tiež mam 150kW diesel a nejak mi tam tie kone akoby chýbajú-asi sa stratia v HDM prevodovke.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 15:51
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Někde jsem teď zahlédl reklamu na 508, GT v kombíku v akci za 880 mi přišlo jako slušná nabídka... ale teď už tam je jen 2.0HDI 180k. Nevíš jestli tam zůstaly dvojité lichoběžníky?
Avatar - speedfred
6. 1. 2016 16:26
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
To neviem, ale motory menili iba kvôli E6, takze podvozok by mohol ostať. Na 19 kolách to celkom ide,passat na 18 bol hodne tvrdší.
A s tou cenou to musi isť ešte dolu,ak nie je v plnej poľnej
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 22:03
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Měly by. Technické změny se podvozku týkat neměly. ;-)
6. 1. 2016 15:10
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
....myslím si , že Mondeo víceprvek má, ale hledat se mi to nechce.

Světlomety adaptivní u Superbu byly, bohužel, velmi problematické. Občas zhasínala dálková světla nepochopitelně, třeba kvůli odrazkám na svodidlech nebo patnících....takže především před zatáčkami. Protože to není led, neumí Superb měnit kužel světla, neumí udělat utlumení jen části paprsku.... má jen systém motorky kroužících clonek kolem xenonu.....LED diody jsou o mnoho mnoho lepší. To mi nikdo nevymluví, najel jsem s oběmi auty pár set km v různých podmínkách .....
Avatar - Emel
6. 1. 2016 15:14
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
A co rozumíš pod víceprvkem vpředu?

K těm světlům - a jak to svítí na klopené? Už jsem tu psal... najel jsem pár kilometrů v noci s A6 s těmi Matrix LED, vykrývání segmentů super, na dálkové to svítí fakt hezky a funguje to spolehlivě. Jakmile to ale přepnulo na klopené, tak byla najednou dost tma, subjektivně větší než u běžných xenonů... což mi teda celkový dojem docela zkazilo.
6. 1. 2016 15:55
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
...neměl jsem ten dojem....asistent světel jsem měl na automat a nic jsem neřešil celou cestu , viditelnost nádherná.

Naproti tomu Superb na stejné cestě svítil taky dobře....jenže pořád zhasínal na sebemenší podněty : odrazky podél cesty, pouliční světla v dálce.... Zvláště ty odrazky byly problém...třeba svodidlo na okreskách s odrazkami do prudké zatáčky to před nájezdem spolehlivě zhasínalo...a to fakt při hluboké tmě v noci bylo nedobře...musel jsem to zapínat ručné, ale to už člověk zase pár metrů ujede.....

Tlumená světla byly O.K u obou, ledky dělají zajímavý modrý efekt na osvícených okrajích - třeba na dopravních značkách....
Avatar - Emel
7. 1. 2016 09:01
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Třeba to někdy prubnu... automatická světla jako taková pro mě nejsou zajímavá, zajímavé to začne být s tou možností vykrývání segmentů, což je asi hlavní argument pro LED.

A ten podvozek? Je pro tebe MacPherson víceprvek nebo ne?
Avatar - sgt
7. 1. 2016 09:17
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
McPherson nie je žiadny viacprvok, ten sa bohužiaľ v mainstreame na prednej náprave už nenosí...
Dvojité lichobežníky drží ešte PSA u C5 a 508 GT, či ešte niekto neviem...
Avatar - speedfred
6. 1. 2016 15:33
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Kupil,objednal si nakoniec nieco?
6. 1. 2016 15:37
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
.... ještě ne..... asi se ještě zkusím svézt v tom Pasatu....ale nedělám si iluze, že by se motor a jeho projev choval jinak .....
6. 1. 2016 18:23
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
No protože je to auto šíleně těžký, v reálu prý ještě tak o 180 kg těžíš, než Ford uvádí 8-s
6. 1. 2016 15:40
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Nalepeny na skle... Copak Superb nema posunovaci sedadlo?
6. 1. 2016 15:49
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
To má....ale nemá posunovací přední sklo :-)
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 22:04
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
>:D >:D to je hláška :yes:
6. 1. 2016 16:59
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
To by mě zajímalo, jaký dělá hluk, protože nedělal problémy ani v Polu (i když tehdá měl ještě 103 kW). Jinak to doporučení platí snad pro všechno. Nikdy jsem nechápal, jak si někdo může koupit auto, aniž by ho vyzkoušel (pokud ho nemá jen do sbírky). To není věc, kterou mohu snadno druhý den vrátit, a vybrat si jiný kus. Ale chápu, že není snadné získat předváděčku s tím správným motorem, převodovkou, podvozkem, řízením atd. To je někdy řádný opruz (až nemožná mise).
6. 1. 2016 18:17
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Dobrý den pánové, je to měsíc co jsem si přebral Mondeo na operák 132kW 4x4 automat. Při výběru rozhodovalo hlavně financování které měl Ford prostě bezkonkurenční, ale při výběru jsem samozřejmě zkusil Superb i Passat. Mondeo má spoustu věcí které nemají dotažené , ale pravda je že mi přišlo na rozdíl od Superbu líp udělané , robustnější a bezpečnější. Motor taky nemá pocitově 132kW, až když se mrknu na tachometr tak vidím , že asi fakt jede, tišší oproti koncernu je možná tím , že má systém akustického potlačování hluku v interiéru, když zarazíte plyn do podlahy tak motor slyšíte a poznáte že je to nafťák. Ale Superb má dotaženější infotajment, ten v Mondeu včetně hlasového ovládání všeho je na zešílení. U Superbu jsem se ještě bál celkového zpracování měnil jsem Mondeo za O III a tam to byla katastrofa a hlavně všechno bylo strašně ořezané a ošizené.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2016 07:45
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
To utlumení má Ford na výbornou a v Mondeu V to dotáhli na vrchol mainstreamu. Tím motorem bez 4x4 jsem jezdil a byl slyšet jen opravdu vytočený kdesi v pozadí. Už MK IV je dost odhlučněna, stejně to platí i pro Fokusy III. generace, hlavně po faceliftu :-)
6. 1. 2016 18:21
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
A já jsem kdesi četl nějaký reklamní článek o tomto motoru, že odpojeví dvojice válců v úsporném režimu ani nepoznáš.. >:-[] :no: :no: :no:
7. 1. 2016 13:38
Re: SUPERB III - hlučný klepající podvozek
Pan kolega zřejmě jezdív Rollsu, jinak mě nenapadá jak by na podobnou věc přišel. Do Supu na 18" kolech jsem přesedal z posledního Mondea na 17" a právě proto mě Sup překvapil tím, že relativně menší míra komfortu odpovídala spíš rozdílu ve velikosti kol než hůře naladěnému odtlumení.
Ano, Mondeo má akusticky lépe utlumené hluky obecně, přesto u Supu nelze namítat proti o mnoho víc.

Takže všemožný snahy o výpis negativ beru jen jako projev osobní nevraživosti a snahou kritizovat za každou cenu.
6. 1. 2016 15:36
jenom 4 hvězdy?
Takže to není nejlepší auto na světě?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
6. 1. 2016 19:14
Umíte
otestovat i něco jiného než Škodu?? 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
6. 1. 2016 20:34
Re: Umíte
minulorocny januar sa tiez niesol na masivnej koncernovej vlne... a vies jak sa vravi.... jak na novy rok tak po cely rok ;-) ... nejake iluzie o zmene ( rozlozenia znaciek v testoch ) si teda opat nerobim ... teraz by to chcelo par testov seatu s 1.0tsi... nejaku tu audinu ( Q7 alebo A4 )... potom zase par golfikov ... plus pomoze aj stale zazracna octavka a je to.... a na dalsi mesiac s testami je vystarane ... koho by tu aj zaujimal zbytok sveta ked sa nachadzeme v skodalande... nebud smiesny
7. 1. 2016 09:55
4 x New Superb na firemním parkovišti...
z toho 1 x kombík... a ať kolem těch vozů chodím jak chodím, ať s tím jezdím jak jezdím ( obdržel jsem k novému roku nový fasung, dvoulitr nafťák 4x4 DSG)... tak bych za tohle auto z vlastních peněz nedal ani korunu. Sorry Škoda. Řečeno klasikem - mnoho povyku pro nic. To už fakt raději ten Passat. Je mi líto, že to musím takhle napsat, ale ze svých bych za Superb nedal ani korunu. Jsem velmi zklamán. Velmi zklamán.
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Shr3k
7. 1. 2016 10:08
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
Souhlasím s tím, že proti Passatu je vidět ta cenová úspora docela zřetelně.
7. 1. 2016 10:39
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
ono to bude všude podobné, taky bych si to Mondeo (viz výše) za hotovost nekoupil (1.006.000,-Kč) ,ta cena je přemrštěná a každý očekává za hodně peněz hodně muziky a nedostane ji adekvátně ani u Superbu , ani u Mondea a ani u Passatu. Dnes jsem parkoval vedle nového Passatu taky kombi ve 4x4 Highline , Passat se krásně ukazuje všude nápisy 4motion, červené TDI, Highlinea pod., na Mondeu ani čárka, hodně tím ztrácí, pár nápisů a udělá to hodně, zas Mondeo bylo vedle Passatu viditělně mohutnější auto.
Avatar - Emel
7. 1. 2016 10:44
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
No já nevím... nedávno se za částky blížící se milionu kupovala mnohem skromněji vybavená auta, bez 4x4 apod. Jestli je té muziky hodně nebo málo záleží na úhlu pohledu, podle mě je jí docela dost... dost prostoru, dost výkonu, dost výbavy, dost komfortu...
7. 1. 2016 13:53
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
:yes: Přesně jak píšeš. Tolik muziky za milion jako dnes včetně započtení dynamiky, schopnosti podvozku, pohodlí atd by jsi před několika lety těžko dával dohromady.
7. 1. 2016 18:04
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
Ano mohli bychom samozřejmě polemizovat, tolik úspor materiálů, ústupků kvality materiálů, technologií které dnes stojí zlomek ceny než před pár lety, globálně vyráběných komponentů pro všechny modelové řady bys před pár lety také těžko dával dohromady :-) , viz výrobcem uváděná životnost vozu u maistreamu 150-170tis km, tu ovšem v prospektech nenajdeš
7. 1. 2016 13:40
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
Podobným výkřikům se musím leda zasmát. Přijdou mi až dětinský, většinou nekonkrétní a když už tak nesmyslný...
7. 1. 2016 13:44
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
Tak jo... i tvé komentáře mi někdy přijdou upjaté a hloupé. Ale to tak prostě je, s tím už holt nic nenaděláme.
7. 1. 2016 13:48
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
Co jsi k tomu napsal konkrétního vyjma prohlášení, že by jsi za Supa nedal ani korunu?
7. 1. 2016 13:58
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
V první řadě promiň za mou agresívní reakci – nezasloužíš si ji.
OK, mám s tím autem jeden zásadní problém. Ani v jednom z režimů necítím, co mám pod zadkem (pod koly), a to ani v patě pravé nohy (což bývá při současném nastavení poslední možnost, jak odhadnout „terén“, když volant je nastaven pro batolata)
Druhou věcí, která mi vyloženě leze na nervy, je zpracování / design interiéru.
Třetí věcí je – hluk v kabině! Za tyhle peníze? Sorry. Takovej randál, za to bych někoho nejraději nakopal víš kam.
7. 1. 2016 14:24
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
V pohodě, nejsme holky ;-) . Přiznám, že jsem nejel kombík, ale liftback na mě zapůsobil velmi dobře. Žádný auto v mainstreamový střední ti nedá ochutnat povrch po kterým jedeš, to je jednoduše přání většiny, být izolován. Pro mě to je fatální věc, řidič by to vědět měl. Odhlučnění o drobet horší než mnohem těžší Mondeo, ale o to líp se kupodivu skládá do zatáčky bez pocitu přesunu větší hmoty. Design interiéru á la Octa mě příliš netěší, ale opět srovnání s konkurenčním Fordem odhalí, že vyjma tý podobnosti s levnější sestrou nejde o nic tragickýho.
Avatar - white label
7. 1. 2016 14:30
Re: 4 x New Superb na firemním parkovišti...
Souhlas.
Avatar - Shr3k
7. 1. 2016 10:07
Můj dojem z toho samého auta z podzimu
na 19" kolech je:
1) Olejová DSG6 tam sází první tři kvalty pěkně rychle.
2) Rozsah otáček je u tohoto 140kW motoru opravdu hodně malý, pod 2000 to normálně nejede a na 4000 už je zase konec. Asi už moc velké singleturbo.
3) Podvozek se strašně houpe na příčných nerovnostech v režimu Normal, Comfort režim skoro nebezpečný, na Sport se jezdit dá.
4) Močka je předností, neředí se a neznehodnocuje se olej, spotřeba je tak velmi rozumná.
5) Kdybych si tohle auto kupoval, vezmu 2.0 TSI, ať už 280k nebo úspornější FWD 220k s vyšší kompresí.
Rozbalit vlákno
0
10. 1. 2016 10:02
vw
nou coment vw je v ......
Rozbalit vlákno
0
16. 10. 2016 19:04
dd
Súdiac podľa diskusie a skúseností s novými autami(nielen škoda), som zistil, že súčasné nové autá sú riadne šroty. Ja som vždy kupoval iba nové auto a teraz nie je auto, ktoré by som kúpil....
Rozbalit vlákno
0