Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Superb Combi 2.0 TDI DSG 140 kW – Otupený vrchol

Vrcholná výbava Laurin & Klement a nejsilnější turbodiesel s automatem je pro mnohé zájemce o Škodu Superb Combi velkým lákadlem. Na opravdový naftový vrchol si však budeme muset ještě počkat.
Zpět na článek
6. 1. 2016 12:19
6. 1. 2016 12:23
6. 1. 2016 12:22
6. 1. 2016 12:34
6. 1. 2016 12:39
6. 1. 2016 12:45
6. 1. 2016 12:47
6. 1. 2016 12:52
6. 1. 2016 12:56
6. 1. 2016 20:24
7. 1. 2016 08:50
7. 1. 2016 18:00
6. 1. 2016 12:57
6. 1. 2016 20:23
6. 1. 2016 14:00
6. 1. 2016 20:26
6. 1. 2016 22:24
6. 1. 2016 23:49
7. 1. 2016 00:20
6. 1. 2016 12:55
6. 1. 2016 13:09
6. 1. 2016 14:18
6. 1. 2016 14:21
6. 1. 2016 18:09
6. 1. 2016 20:33
7. 1. 2016 00:17
7. 1. 2016 11:03
6. 1. 2016 16:25
6. 1. 2016 22:21
7. 1. 2016 07:39
7. 1. 2016 11:07
6. 1. 2016 13:12
6. 1. 2016 13:14
6. 1. 2016 13:16
6. 1. 2016 14:10
6. 1. 2016 14:31
6. 1. 2016 16:17
7. 1. 2016 08:26
7. 1. 2016 13:46
6. 1. 2016 14:08
6. 1. 2016 14:30
6. 1. 2016 16:18
6. 1. 2016 16:39
6. 1. 2016 21:56
8. 1. 2016 08:51
6. 1. 2016 13:24
6. 1. 2016 14:11
6. 1. 2016 18:16
6. 1. 2016 21:58
7. 1. 2016 09:32
6. 1. 2016 13:24
6. 1. 2016 14:11
6. 1. 2016 14:12
7. 1. 2016 09:32
6. 1. 2016 18:14
6. 1. 2016 21:59
7. 1. 2016 13:44
6. 1. 2016 19:14
6. 1. 2016 20:34
10. 1. 2016 10:02
16. 10. 2016 19:04
Avatar - Aoyagi
6. 1. 2016 12:19
Hm!
Hezky napsané, jen moc nevěřím, že VAGovský sazomet je kultivovaný obecně, ne jen relativně v porovnání s ostatními sazomety.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:23
Re: Hm!
Ale ano, je to už velký skok, pokud přesedláš ze starších TDI do nového dvoulitru ;) Ale bohužel už není takové "výbušné" jak si to kdysi všichni chválili :)
7. 1. 2016 10:58
Re: TO JE ALE OŠKLIVÁ VW DÍZLPOPELNICE ...
jj
DÍZLPOPELNICE [odkaz] [odkaz] Z BOLESLAVI TOŤ LEVÁ RUKA GERMÁNIE. ALE NEMUSÍ HOŘET [odkaz] [odkaz] STAČÍ KDYŽ KAPE [odkaz] ;-)
>:-[]
>:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] :yes:
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:22
Sedačky
Mne tedy vyhovovali a řekl bych, že je to to nejlepší z interiéru Superbu ;) Nicméně mimo prostoru mne tam nic nenadchlo více, než u konkurence (hlavně VW, Ford a nyní i Talisman, kteří jsou v interiéru opravdu výše) a třeba věc o které se nezminujete je, že v zadu je to opravdu jen pro 2 lidi i tím, že vůz má hrozně vysoký a široký středový tunel a není kam dát nohy na prostřední sedačce. Neberu to jako velký mínus, ale někdo velky kombík opravdu používá i pro rodinu >:D

Auto je hezké, urcite dobře jede, tímto motorem jsem nejel, ale třeba po zkušenosti s BiTDi z Passatu mu ten výkon opravdu netipujete, řekl bych, že se to projeví minimálně. Třeba při zkušenosti jet se zatíženým 2.0 TDI 103 a 125Kw byl rozdíl minimální.

Trochu mne udivuje, že přes veškerá celkem koplexně zhodnocená negativa má i tak auto 4 hvězdy, nemělo by mít 3,5?
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Emel
6. 1. 2016 12:34
Re: Sedačky
Jo... ty silnější verze TDI jsou oříšek... taky jsem to psal k Octavii RS TDI, že subjektivně nejede znatelně líp než 2.0TDI 110kW... na druhou stranu ale pak na dálnici koukneš na tacho a říkáš si, že tohle by ta slabší nedala.

S touhle 140kW verzí jsem zatím nejel v žádném autě.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:39
Re: Sedačky
V jednom či dvou lidech to určitě platí, stejně jako to BiTDi, kde tu sílu poznáš ne v 50, ale ve 150km/h. Jenže ten výkon v zátěži ztrácíš úměrně silnější motorizaci. U těch základních dvoulitrů ta ztráta při naloženém autě a v kopcovitém terénu není tak markantní, jako u silnějších dvoulitrů. Skoro si troufnu říct, že naložené silnější 2.0 TDI jede v těchto podmínkách skoro stejně jako ty verze kolem 100 Kw :-)
Avatar - Emel
6. 1. 2016 12:45
Re: Sedačky
Každopádně test vypadá jako další důvod sáhnout po... dejme tomu 2.0TSI 162kW, to je takový hezký skromný kompromis.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:47
Re: Sedačky
Souhlasím. Buď pro někoho komu stačí jen prumerný motor vzít 110Kw TDI a pro výkon jít do TSI :-)
6. 1. 2016 12:52
Re: Sedačky
bohuzel to je jen v automatu
Avatar - white label
6. 1. 2016 12:54
Re: Sedačky
A to zrovna u takového typu auta vadí?
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:56
Re: Sedačky
Bychařům ano >:D Já BYCH klidně 110Kw TDI v manálu >:D
6. 1. 2016 20:24
Re: Sedačky
clovece ja jsem byl strasne rad, ze v passatu se da poridit s manualem a nemusim trpet to hloupate dsg.
Avatar - Emel
7. 1. 2016 08:50
Re: Sedačky
Hele a zaregistroval jsi, že řešíme 2.0TSI? 2.0TDI jde s MT i u Superbu... v obou výkonových variantách.
7. 1. 2016 18:00
Re: Sedačky
No, že se ta poznámka o tom automatu vztahuje pouze k TSI jsem, pravda, nezaregistroval... Tedy tím lépe.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 12:57
Re: Sedačky
Bohužel jo... ale ta kombinace funguje (v Octavii) slušně.
6. 1. 2016 20:23
Re: Sedačky
ja nevim, ja mam presne tento motor v passatu a kolega ma passata s tim slabsim 110 kw. rozhodne neni tento motor v nizsich otackach linejsi, to se asi autorovi zda, protoze ten silnejsi ma mnohem vetsi silu kolem tech 2000 ot. nez ten slabsi (tzn. vetsi kontrast mezi volnobehem a plnou silou). objektivne je moje auto se 140kw mnohem zivejsi nez koleguv 110kw. a to mam jeste delsi kvalty (mame oba manual).
6. 1. 2016 14:00
Re: Sedačky
Pokud ten motor nějak neždímáš, tak je to 340 vs. 380 Nm. Tedy ne nějak velký rozdíl.
6. 1. 2016 20:26
Re: Sedačky
je to 400nm a jsou sakra znat (mam prime porovnani passat 2,0 tdi 110kw a 140kw).
6. 1. 2016 22:24
Re: Sedačky
Emel psal o Octavii, kde je to 110/ 340 proti 135/ 380 a oba motory jsou bez SCR, pokud vím.
6. 1. 2016 23:49
Re: Sedačky
hm, mas pravdu, ale neni to uplne zrejme..
7. 1. 2016 00:20
Re: Sedačky
Tak mohl jsem to upřesnit. :-)
Avatar - white label
6. 1. 2016 12:47
Re: Sedačky
Pokud někoho může nadchnout globálně unylý interér aktuálního Mondea, může někoho jiného nadchnout i relativně pouze průměrný interiér Superbu, Passat je v tomto ohledu jiná třída, než obě zmiňovaní auta. S Talismanem zatím zkušenost nemám. ;-)
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:55
Re: Sedačky
Mondeo mi nevadí, v Titaniu umí vypadat dobře a hlavně bytelně, což prostě u Superbu za 1mega chybí, Talisman doporučuji, tam je to obrovský skok proti Laguně ;)

edit: Nejde o to, že je strohý, to má dle mne i Audi a je to perfektní, ale o to, že působí až skoro levně, jako když je to "jen" Oktávka :)
Avatar - white label
6. 1. 2016 13:02
Re: Sedačky
V aktuálním Mondeu Titanium jsem si prémii rozhodně nepřipomněl (viz 12:54).
Že má Talisman lepší interiér, než Mondeo je klidně možné, naopak by mě ale (příjemně) překvapilo, kdyby měl interiér na úrovní vrcholné verze Passatu.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 13:09
Re: Sedačky
Já celkem ano. Vše v kůži dveře pořádně masivni obsite kůži. Takova Amerika v tom lepším slova smyslu. Ale je to dle úhlu pohledu. Passat je fajn ale celkem strohý jediný mínus dle mě je ten tvrdý plast u kolen. Ale to maj dnes už všichni :-( Ano pokud bych měl hodnotit initiale tak na ten Passat určitě dosahne. Horší to je až si se dnes dozadu. Tam mu nějaké centimetry nad hlavou chybí :-(
6. 1. 2016 14:18
Re: Sedačky
Titanium nemá kožené čalounění, pokud si dobře pamatuji. To je v nějakém paketu. A překvapilo mě (možná jsem to tu už psal), že tažné může být podle ceníku jen k dvoulitrům (s výjimkou hybridu), takže máš prakticky polovinu motorizací mimo hru, byť hmotnost brzděného přívěsu uvádí i pro 1,0 a 1,5.
Avatar - Verny_2013
6. 1. 2016 15:02
Re: Sedačky
Z celé střední třídy má Mondeo absoutně nejhorší sedačky s extrémně krátkým sedákem. To i řada aut o 2 třídy níž mají lepší. Pohodlný posez za volantem je jeden ze základů pohodlné jízdy. Tento zásadní fault nechápu
6. 1. 2016 18:09
Re: Sedačky
Ono u nejnovjšího Mondea je tech faulů bohužel podstatně víc - třeba z toho auta je katastrofální výhled, a to nejen dozadu, ale i šikmro dopředu. Snad u žádného jiného auta jsem ještě nezažil tak obludně silné sloupky A... :-!
6. 1. 2016 20:33
Re: Sedačky
muj dalsi kolega nafasoval mondeo pred vanoci (2,0 tdci 110 kw, awd hatch, manual) a stezuje si v prvni rade na infotainment od microsoftu a pak na ten vyhled dozadu - pry kdyby tusil, jak blbe je z toho pri couvani videt, tak vzal couvaci kameru. mne osobne v tom aute jeste vydesilo, jak malo je mista vpredu u spolujezdce na nohy - kdyz si dam sedacku tak, abych mel nohy pohodlne natazene, tak jsem metr od celniho skla a za sebe si rozmne nesednu (ma 180cm). dale kdyz sedim vzadu, tak nelze prakticky vsunout boty pod predni sedadla (je tam velmi nizka mezera). v praxi je diky temto dvema nepochopitelnym failum v primem srovnani s passatem uvnitr male
Avatar - Midlosek
7. 1. 2016 00:17
Re: Sedačky
Sice nové Mondeo nemám, ale podle toho co najdu tady na ACZ, tak v porovnání s novým Superbem jsou přední i zadní sedáky o 5 mm u Mondea kratší, ale výška opěradla je 40 mm ve prospěch Mondea u předních, výška zadních je stejná. Nikde nevidím žádné dvě třídy... Pro mě osobně je u nového Mondea problém středový panel, který za všech okolností tlačí do nohy. Sedáky a uspořádání místa řidiče v mém autě mi vyhovují mnohem víc, než v novém Titaniu. Starší model mi přijde nejen v interiéru, tak nějak vzdušnější a to mi nakonec vynahradilo téměř tři roky zpoždění nového modelu.
7. 1. 2016 11:03
Re: Sedačky
Mondeo mám měsíc a jak jsem již tady psal, porovnával jsem při výběru všechny tři Superb, Passat, Mondeo . Ty sedačky zas tak katastrofální nejsou, ano sedák je kratší oproti Passatu vepředu o 4 cm a u Superba o 2cm, ale zase je zadní sedák delší oproti Passatu i Superbu o 2cm. Pocitově je Mondeo na nohy nejmenší to je pravda, ale zase je nejširší. "A" sloupky jsou mohutné , to je pravda, ale je to věc názoru, zase se necítíte jak v Superbu jako by jste jeli obklopeni jen skořápkou od vajíčka. Mondeo je globální model stavěný i na americké bezpečnostní normy, z toho důvodu prostě někde ztrácí " vzdušnost a pocit prostoru" a někde je lepší "tuhost karoserie, odhlučnění , brzdy". Pravda asi bude , že nejlepší je celkově Passat, ale Ford měl prostě bezkonkurenční operák , takže to rozhodlo.
Mám kombi , takže vidím dozadu obdobně jak Superb, nebo Passat, na parkování stačí senzory , pravda je že ten infotaiment je na vraždu, tady Ford nasliboval hodně funkcí a tak 70% je jich v ČR nepoužitelných. Ani sami prodejci si s tím někdy nevědí rady.
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 16:25
Re: Sedačky
V tom případě mnou zkoušený vůz měl ten paket. S těmi tažnými netuším, já ho mám na nejslabším dvoulitru a utáhne 2.2t :-)
6. 1. 2016 22:21
Re: Sedačky
No i teď bys potřeboval alespoň ten nejslabší dvoulitr, tedy nejméně 110 kW, pokud se bavíme o naftě. 1,5 TDCi podle ceníku mít tažné nemůže (byť v tom samém ceníku v technických údajích mají uvedenou hmotnost brzděného přívěsu pro všechny motorizace kromě hybridu, jak jsem napsal). A s manuálem žádná motorizace neumí více než 2 tuny. 88 kW 1,5 TDCi, tedy myslím nástupce tvé motorizace, má myslím psáno něco přes tunu (u toho tažného, které si nemůžeš objednat :-) ). U ECOnetic verze je to pak něco směšného.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2016 07:39
Re: Sedačky
Tohle je zvláštní, ale je monžné, že to půjde dodělat dodatečně. Je mi to ale také záhadou, proč to takhle zkazili. Jinak 1.5 TDCI je nástupcem 1.6 TDCi, který se montoval souběžně se slabším dvoulitrem několik let :-) Myslím, že muj motor vymřel po meči >:D
7. 1. 2016 11:07
Re: Sedačky
Také jsem si říkal, ale proč nedat tu možnost, když u dvoulitrů je. Jinak je zajímavé, že s dvouspojkou udávají větší hodnoty než s manuálem (u té 110 kW to myslím bylo 1,8 vs. 2,2 tuny, tedy +400 kg pro dvouspojku).
6. 1. 2016 12:42
doufejme, ze to SCR funguje tak jak ma
tedy ani malo (= jedovaty NOx)
ani moc (= smradlavy cpavek)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rokyta.p
6. 1. 2016 12:44
zvenku krásný, ale
Auto je vzhledově nádherné :yes: A "otupení" bych neviděl až tak dramaticky ;-) Ale ta přístrojovka, to je sociální recyklát :'-(
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 12:54
Škoda vs Renault
Už jsem to tu poznamenal minule, povedlo se mi dostat ještě na sklonku 2015 do salonu Renaultu na nový Talisman, shodou okolností dealer má i Škodovky ;)

Nebudu se bavit o jízdě (Talismani prej ještě nemaj značky:D), ale provonání s novinkou od Renaultu v interiéru je velmi zajímavé (LaK vs Initiale). Jediná věc, ve které je Superb lepší je prostor pro posádku vzadu, jinak materiály (obšitá palubka kůží, v mém případě bílou), zpracování (na úrovni němců), ale i ty sedačky (ty bych viděl nastejno) má Renault o třídu lepší. Kdo kdy seděl v highline Passatu či Fordu Titanium a uvažoval o tom, že tyhle auta v nejvyšší specifikaci už připomínají prémii, tak se stejně bude cítit i v Talismanu. K dokonalosti mu chybí měkčený plast u kolen ze strany středového tunelu, to mne zklamalo, ale to dnes už nemá ani Mondeo, které ještě jako MK IV mívalo.

Jsem zvědav na jízdi, ke které jsem skeptický díky torzce a slabým motorům, uvidíme.

Takže minimálně interiérem je Talisman na vrcholu mainstreamu. To asi dost lidí nerozdejchá co?
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:00
Re: Škoda vs Renault
Dobře že jsi to napsal, že Talisman je podle tebe aspoň interiérem na vrcholu mainstreamu, on by totiž asi nikdo nevěděl, co má vůbec ohledně renaultu rozdýchávat. Aneb, s optimismem jde všechno líp. :-)
6. 1. 2016 14:35
Re: Škoda vs Renault
Nemá nahradit i Latitude? Já v tom nikdy nejel (nejsem si ani jistý, že jsem to kdy viděl), ale měla to být vyšší střední.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 14:38
Re: Škoda vs Renault
Ale jo, ona 508 taky nahrazovala 407 i 607... v praxi je to ale normální střední. Myslím, že jméno Latitude v salonech moc znít nebude...
6. 1. 2016 16:08
Re: Škoda vs Renault
Stejně tak Insignia měla být "mezitřídní." A u globálnějších modelů to automobilkám musí zlehčovat život, protože americká střední je velikostně zhruba evropská vyšší střední (A4 je pro ně kompakt).
6. 1. 2016 18:10
Re: Škoda vs Renault
Talisman jsem si už byl na showroomu taky omrknout. Zásadním problémem Talismanu je pro vyšší řidiče neuvěřitelná krátkost předních opěradel. Vzhledem ke své výšce 1,9 m jsem vůbec neměl podepřené lopatky! 8-s No a motory s jediným objemem 1,6 l snad ani nemá smysl komentovat :'-( :no:
6. 1. 2016 19:07
Re: Škoda vs Renault
Zkusil ses opřít? :-)

Ale vážně. Buď dost přeháníš, protože i kdyby rozdíl mezi sedačkou v Talismanu a např. v Superbu činil 5cm, pak to, že jsi neměl podepřené lopatky asi nemůže brát nikdo vážně. To bude asi trochu i tím, že je to Renault. ;-) Já jsem totiž už měl tu čest, a se svojí postavou jsem byl naprosto v pohodě. A dost lidí z branže se nechalo slyšet, že Talisman je výborně udělaný auto. Určitě bude mít svý chyby, ale kritizovat např. hned motor kvůli objemu... Nejel jsi s ním a soudíš. Gratuluju, jsi machr.
Avatar - Ozzman
7. 1. 2016 07:40
Re: Škoda vs Renault
Mám 185cm a sedadla v intiale byla naprosto výborná. Jak jsem psal, měl sem problém vzadu s místem nad hlavou a před koleny už moc místa nezbývá.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2016 21:55
Re: Škoda vs Renault
https://www.youtube.com/watch?…
Docela zajímavé včetně tvrzení, že nic jiného než "jednašestka" nepříjde. Na videu vypadá Talisman moc pěkně, interiér taky, jízdní vlastnosti i přes torzku díky 4Control velmi schopné (totéž platilo v Laguně III)...taky věřím, že 118 kW stačí, ale opravdu stačí takový výkon v dnešní době jako vrchol nafty ve střední třídě a vlajkové lodi... :-O :-|
6. 1. 2016 23:27
Re: Škoda vs Renault
A pak nějaké drobnosti jako například odkrytá parkovací kamera (bez nějakého čistícího systému, pokud vím).
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:39
Re: Škoda vs Renault
Jak to myslíš "odkrytá"...? Já ji mám na allroadu v podstatě taky "odkrytou" a bez "čistícího systému". A teď třeba na novém (po faceliftu) CrossPolu je to taky tak. Např. na Golfu (od 6. g.) je schovaná v logu, ale to je spíš výjimka, než standard, ne?
7. 1. 2016 00:11
Re: Škoda vs Renault
Pokud si dobře pamatuji, je v prostředku toho jejich loga a čumí ven. Až praxe ukáže, ale podle mne je tam opravdu na ráně.
Avatar - white label
7. 1. 2016 00:33
Re: Škoda vs Renault
Jo, už si vzpomínám, tak to pak jo...
7. 1. 2016 08:47
Re: Škoda vs Renault
Tohto roku maju predstavit 2 litrove turbo diesle. Hovori sa o biturbe s 240 konmi a predpokladam, ze pridaju single turbo s cca 200, aby zaplnili dieru. Ak budu aspon tak dobre ako predchadzajuce 2.0 dci, tak sa je na co tesit :-!
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 12:54
Já bych
se za 2,0 BiTD vůbec nepřimlouval. Já se přimlouvám z zástavbu 3,0 TDI. Nakonec to bude i pořád levnější varianta. ;-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
6. 1. 2016 12:56
Re: Já bych
Přimlouvat se můžeš, ale vzhledem ke koncepci "napříč" je to zbytečná debata...
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:04
Re: Já bych
To máš vlastně pravdu.
Nicméně cpát tam drahý a technologicky a technicky nářočný 2,0 BiTD asi nebude kasovní trhák.
Avatar - white label
6. 1. 2016 13:51
Re: Já bych
Tady jiná možnost silnějšího dieselu aktuálně není, takže lepší, než nic.
V principu mnohem nepochopitelnější je dávat (podélně uložený) R4D do prémie, kde je přitom možná bezproblémová šestiválcová zástavba, byť případně podladěná. Viz eSko s 250 CDI apod.
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:04
Re: Já bych
Nebo viz. šestiválce v A4, ať zůstaneme u koncernu.
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:08
Re: Já bych
Šestiválce v prémii jsou naopak v pořádku.
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2016 13:04
Prostor na předních sedadlech je podivný,
vyzkoušel jsem si to a v Superbu sedíš jak mačo nalepený na předním skle, aby někdo za tebou měl před kolenama plno vzduchu. Už to ale není tak hrozné jak v minulém Superbu, kde jsem měl pocit , že sedím ve Fabii.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 13:12
Avensis
... tady je volba jasná a padni komu padni, je to aktuální Avensis. :yes:
To joooo taaaa :-)
Rozbalit vlákno
29
Avatar - Emel
6. 1. 2016 13:14
Re: Avensis
[odkaz] :-O

Proboha proč? V tobě aby se čert vyznal...
Avatar - Ozzman
6. 1. 2016 13:16
Re: Avensis
To když vyjedeš z Prahy na D1, tak má předek už v Humpolci >:D
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:10
Re: Avensis
Po D1 už jezdí snad jen nadšenci do adrenalinu, jedinci, jež mají před sebou 300 let a nevyčerpatelné nervy nebo milovníci parkování. Po D1 jsem nejel dobrých 3-4roky? ...tak nějak - když nebudu počítat pár nočních přeletů, kdy se nedalo napasovat spoj. :-)
6. 1. 2016 14:31
Re: Avensis
Takže po ní jezdíš, ale nepočítáš to :-)
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 16:17
Re: Avensis
... udělal jsem si statistiku narychlo a bylo to před 5ti lety na svatbu kamaráda, 1x Jihlava a před půl rokem tranzitem. Jinak jen vlakmo s vlakuškama v jídeláku :-) ;-)
7. 1. 2016 08:26
Re: Avensis
:--))))))))))))))))))))))))))))))))))))jsem se dobře zasmál.....:-))
já tam nejel tak 6 let......dokud ten trapný tankodrom (ostuda republiky) nebude hotový,nevjedu na tu pseudo D1...
7. 1. 2016 13:46
Re: Avensis
Pokud je jediným cílem jedno až dvě místa v konečný stanici, tak proč ne. Jinak to chce rozumně vybírat dobu a den vyjetí. Což není chyba D1, ale našich politiků, že není alternativní severní trasa.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:08
Re: Avensis
Je pravda, že Sup na fotkách vypadá v palbě řekněme kompaktněji jak zvenku tak vevnitř. V reále je to naopak. Ono všechny /skoro/ modely koncernu, až na výjimky, vypadají na fotkách líp. Pro mě v přímém porovnání po vzhledové a pocitu vnímané kvality a útulnosti to jasně vyhrává Avík. Plus jejich spolehlivost.... Tím neříkám, že sup je špatná volba, to jistě ne. V tomhle testu to navíc avík dostal od fotografa pěkně vyžrat... zamračeno, po dešti, v hnědce. Prubni toho avíka, jestli tě napadne něco podobného nebo ne. :-)
Avatar - Emel
6. 1. 2016 14:30
Re: Avensis
Viděl jsem ho i naživo a nevidím jediný důvod, proč bych do toho měl i sednout... zoufalé proporce, zoufalé motorizace a nic za to. Když už bych nutně chtěl Toyotu, tak si klidně za stejné peníze vezmu Auris Tourer, tam mám hybrid nebo novou 1.2T. Ale tady? Dvoulitr 112kW s variátorem již od 900? Come on...
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 16:18
Re: Avensis
Hm, tak se ti nelíbí. Mě zaujal a sednul a paráda.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 16:39
Re: Avensis
A ty jsi snad koupil Avensis? Jaký motor a výbavu? Asi naftu, ne? Tam není tak zle, 2.0D4D je řekněme standard.

Jak jsou špatně proporce, musel by ten zbytek být něco extra abych vzal to auto na milost, jako třeba u 159. Já jsem navíc Mazda-positive, pokud vedle postavím šestku tak nevidím jediný argument pro Toyotu... ale nakonec, každému dle jeho gusta.

Docela jsem přišel na chuť tomu Aurisu... obecně mám rád nízká přední světla a na ten divný zadek u kombíku jsem si dejme tomu zvyknul (co Honda představila Civica, už mi tak divný nepřijde).
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 21:56
Re: Avensis
xc60 .... ale jít do kombíku, tak tenhle by hrál první housle. Nakonec by rozhodlo jak by sme si "sedli"... ale mě fakt tou až audinosní kajutou nadchnul. Proti supu nic nemám, ale musel bych ho drobet více prubnout, protože jízda se 140kw mě do kolen neposlala.
Avatar - Emel
8. 1. 2016 08:51
Re: Avensis
Tak tos mě uklidnil a gratuluju, XC60 je fajn.

Ono je rozdíl jestli jen hodíš něco, co mírně rozvíří přitakávací vody, nebo kdyby sis fakt ten Avensis koupil :-) .
6. 1. 2016 13:24
Re: Avensis
Oni už tam začali montovat i nějaký motor? >:D
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:11
Re: Avensis
Ono s tím, co tam dávají teď, pokrývají 90% nároků českého řidičstva. Všichni hltají koně, ale jak příjde na lámání chleba, tak většina bere poníka /bez připomínek >:D /
6. 1. 2016 18:16
Re: Avensis
Myslíš Hyundai Pony? Ten už se dost dlouho nevyrábí! >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 21:58
Re: Avensis
Nevyrábí. Ale legendy žijí stále. ;-)
7. 1. 2016 07:25
Re: Avensis
Ano, v nekterych srdcich zije ponik na veky :yes:
Avatar - Aoyagi
6. 1. 2016 13:24
Re: Avensis
Za mě Malibu. Škoda, že tu už není.

Pak Insignii.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:11
Re: Avensis
Jsem zvědav na novou Insi....
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:12
Re: Avensis
>:-[] ach ty provinčníku .... ;-)
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:14
Re: Avensis
Ach ty provinční ironiku... ;-)
6. 1. 2016 18:14
Re: Avensis
S tím Avensisem to myslíš fakt vážně? >:D Doufám, že to byl jen blbej fór! :-O
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 21:59
Re: Avensis
Občas hodím něco, co mírně rozvíří přitakávací vody. Ale ten nový avensis mě velmi příjemně zaujal. ;-)
7. 1. 2016 13:44
Re: Avensis
Netvrdím, že někomu nemůže sedět víc Avensis, ale pokud bysme ve vícero lidech posuzovali a bodovali jednotlivé konkurenty, pak se právě Toyota bude krčit někde vzadu u průměrných ;-) .
To auto není špatný, pokud nebudu chtít než povoz právě jeho rozměrů a nekonfliktní image, pak by mohl vyhovět. Stejně jako i40 nebo jiný auta ničím nevybočující z šedošedýho průměru... :-)
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 13:21
Hodnocení motoru
je poněkud schizofrenní. 140kW varianta je určená na převážné jízdy po dálnici v plném nebo větším zatížení auta, kde nad 110kW variantou jednoznačně dominuje, čím víc se auto zatíží a čím víc se chce valit přes 150km/h třeba v Německu, tím rychleji 110kW varianta ztrácí dech a 140kW získává převahu. To autor nakonec potvrzuje větou "živost u červeného pole či příjemný cestovní charakter, kdy auto jede nenuceně i vyššími dálničními rychlostmi a naložené, kopec nekopec".
Naopak pro cestování kolem komína s nějakým částečným využíváním povolené hmotnosti je určitě příjemnější 110kW varianta, protože ta se dá po městě provozovat stylem "autobusák Áda" tedy mezi 1200 ot. a 1800 ot. a dynamika v tomto pásmu je určitě lepší než u silnější varianty. Ten kdo chce dělat hodinu autobusáka Ádu a pak hodinu valit v pěti lidech a s plným kufrem po dálnici 200+ a mít ještě nějakou dynamiku, tak musí holt do biturba nebo ještě lépe do šestiválce, jinak to nejde.
Rozbalit vlákno
61
Avatar - Jenik3
6. 1. 2016 13:31
Re: Hodnocení motoru
Pane jo, to je onanie nad vykonem motoru. V cele EU se jezdi nejvyse 120-130 kmh, coz zvlada kdejaky povoz. Jen Nemecko ma na nekterych usecich neomezenou rychlost a na tom se autor clanku toci?
Toto auto je o vybave, prostoru a automatickem fofrklacku. Honba za Kw je zcestna. 140 kmh zvladne i rapid s 1.2.
Avatar - Emel
6. 1. 2016 13:34
Re: Hodnocení motoru
Proč vlastně není v nabídce pro EU jen 1.6TDI, viď? Ach jo...
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:38
Re: Hodnocení motoru
Neboj, on s tím časem nějakej úředník určitě přijde. ;-)
6. 1. 2016 17:45
Re: Hodnocení motoru
Jo úředník? Ten přijde s čímkoliv, jen aby si udržel teplé místečko v teplé kanceláři s hrnkem kávy u počitače... >:-[]
Avatar - Jenik3
6. 1. 2016 14:44
Re: Hodnocení motoru
1.6d v nabidce je a kdo chce, koupi. Dokonce je motor naladen na 88 kW a zvladne i 200 kmh.
Toto auto symbolizuje komfort a temer luxusni vybavu. Psat o tom, ze 110 nebo 140 kW je dle meho zcestne (skoda papiru).
Avatar - Emel
6. 1. 2016 15:05
Re: Hodnocení motoru
Můžu se tě zeptat, proč máš v avataru Porsche? Není takové auto pro Evropu úplně zcestné a zbytečné?
Avatar - Ronault.
6. 1. 2016 20:27
Re: Hodnocení motoru
Nevidím, že by autor na kterého reaguješ kritizoval vyšší výkon, jen argumentace německou dálnici, že +40 kW ti pomůže se udržet na dálnici, je zcestná. Německo stopadesátkou proletím i Favoritem a Fabii TDI dvoustovkou.
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 13:38
Re: Hodnocení motoru
Pokud bereš auto jako ledničku tak jistě. Ale je určitá skupina lidí, kteří prostě výkon mají rádi a je celkem jedno, zda kvůli zrychlení nebo pro jízdu po německé dálnici nadstandardní rychlostí a pak není výkonu nikdy dost a 140kW není žádný zázrak.
6. 1. 2016 16:42
Re: Hodnocení motoru
Maximálka může být 130, ale otázka je, jak se na těch 130 dostaneš. Eventuálně by se tam vyškrábal i litr z Citiga (v Superbu). Neřeknu, kdyby tu padala čísla jako 400 nebo 500 kW. 150 na takhle velké auto není nic přehnaného. Co pak asi říkáš na 120 kW ve 240 kg motorce? :-)
6. 1. 2016 20:42
Re: Hodnocení motoru
maximalka klidne muze byt 130, ale drtiva vetsina ridicu ji bud nedodrzuje vubec nebo alespon tu a tam prekracuje. proc? protoze autum nedela potiz uhanet zcela v poklidu mnohem vysimi rychlostmi a lidem se to libi. vyrobci aut to dobre vedi a proto davaj kilowatt, co hrdlo raci. ze to blby urednik obecne stavi mimo zakon je pokrytectvi dnesni doby. a ted prosim od pokrytcu palce dolu. dekuji
7. 1. 2016 08:51
Re: Hodnocení motoru
Přesně tak....rozdíl mezi motory je výkonostně minimální,cena o dost vyšší,navíc se tam lejou chcanky a hlavně.... top speed je 130,takže nevidím jediný rozumný důvod pro silnější verzi...a za ty love,co stojí ten předražený 4 válcový předohrab je plno jiných aut..
např 6 válcový Touareg s 8 st.automatem 4x4 , nebo subaru Outback,který je jinde...
6. 1. 2016 13:39
Re: Hodnocení motoru
1 milion plus Kč za usranný čtyřhrnek.........to je teda ostrý lečo... ;-\
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 13:43
Re: Hodnocení motoru
U volva, nebo u renaultu se všichni rozplývají jak je to super.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:18
Re: Hodnocení motoru
Plácáš jedno přes druhé. Pokud je pro tebe Volvo na stejné úrovni jako škodovka, tak přeji pohodové driftování v diskuzních trenkách. 8-s >:-[]
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:21
Re: Hodnocení motoru
To byla reakce na ten čtyřhrnek.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:24
Re: Hodnocení motoru
Ok. :-) Zkus to srovnat v reále. TDI je neskutečný chrochták .... a to i při srovnání s konkkurencí /toyo, psa, opel..... :-)
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:32
Re: Hodnocení motoru
Nejsem moc příznivce nafty, TDI znám dlouho, k jpn naftě jsem dost rezervovaný, ale v poslední době mám možnost přímého srovnání s CDI od MB, něco i od fordu, a máš pravdu, TDI je co do kultiivovanosti chodu na tom nejhůř.
6. 1. 2016 14:37
Re: Hodnocení motoru
Čtyřhrnek v prémiích zůstane usranným čtyřhrnkem i kdyby byl od Rolexů.... ;-)
Avatar - Ham.
6. 1. 2016 13:51
Re: Hodnocení motoru
Souhlas. Ovšem Škodě se nedivím, protože dnes jsou automobilky, které si za čtyřhrnek říkají i dvakrát tolik a jsou automobilky, které si dvakrát tolik říkají za ještě "usrannější" tříhrnek. Dvoulitr v Superbu bude bohužel velmi rychle "královská" motorizace ve srovnání s tím, s čím přichází nebo se chystá přijít na trh konkurence v mainstreamové střední třídě (stačí se podívat na právě na trh vstupující Talisman a jeho více než skromnou nabídku). A jestli do Supa dají biturbo, tak bohužel konkurence bude koukat z velké dálky jak v benalu, tak v naftě. Šestiválce už nabízí jenom prémie a to ještě zdaleka ne každá, třeba C-klasse dodnes naftový šestihrnek neumí i když se na něj chystá a Volvo to zabalilo úplně.
Avatar - white label
6. 1. 2016 13:52
Re: Hodnocení motoru
Kam se to "hrabe" třeba na Volvo (XC90). ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2016 14:18
Re: Hodnocení motoru
Máš pravdu - nikde a v ničem. Začínáš se mi líbit a oceňuji, když už o něčem vynášíš soudy, tak sis to i sám projel. >:-[] :-)
Avatar - white label
6. 1. 2016 23:29
Re: Hodnocení motoru
Kde vynáším soudy?
Pouze logicky reaguji na jeho argumentaci:
"1 milion plus Kč za usranný čtyřhrnek.........to je teda ostrý lečo..."
Řeší snad on, co za ten milion (kromě čtyřhrnku) dostane? Neřeší, tak proč bych měl já řešit co dostanu ke čtyřhrnku za 2 miliony plus? Jde o úplně stejný princip.
A co je "ostřejší lečo", čtyřhrnek za + 1 mega, nebo čtyřhrnek za + 2 mega?
Mě prostě čtyřhrnek (tím spíš v dieselu) v autě za + 2 mega "uráží" nesrovnatelně víc, než v autě za 1 mega, a to zcela bez ohledu na jejich značky (čímž samozřejmě nemyslím jejich SPZ/RZ). ;-)
Avatar - fOE
6. 1. 2016 14:26
Re: Hodnocení motoru
nebo pekne vybavou napasovana 525xd za bratru 2mil, tam ty 4 valce taky chrochtaj blahem :-)
6. 1. 2016 14:32
Re: Hodnocení motoru
Tak tak, některým lidem se časem i v koncentráku začalo líbit... ;-\ Salámová metoda... :-!
Avatar - Uživatel_5340709
6. 1. 2016 14:43
Re: Hodnocení motoru
To není "salámová metoda", tohle je "syndrom oběti". ;-)
6. 1. 2016 17:27
Re: Hodnocení motoru
....to taky.... ;-)
Avatar - twistedTSD
6. 1. 2016 14:13