Je dobře, že TPCA funguje, ale na druhou stranu začínali s produkcí 300 tisíc aut a teď jsou i po uvedení nových modelů na 220 tisících. Je jasné, že zásadní vliv mělo uvedení UPa a jeho derivátů. Další věcí je, že technicky se ta nová auta moc nezměnila a většina věcí se odehrála jen v oblasti designu, což po tak dlouhé době evidentně úplně nestačí.
citigo a mii uz mozno nastupcov ani nedostanu... ktovie... ich predaje su ozaj v eu poslabsie.... a udajne ani up nema tie cisla ake boli vysnivane .... v tomto smere su trojicky 108, C1 a aygo do buducna podla mna ovela perspektivnejsie.... suma sumarum... aj predavaju v eu spolocne viacej ako up a citigo a mii dohromady .. o kolinske trojicky by som sa nebal...... naopak .. skor skodu mozu cakat uz mozno coskoro ( po roomsteri ) dalsie "necakane" skrty v portfoliu... uvidime....
Zatím jsem se nedíval, kolik se UPu prodalo, ale za předminulej rok to bylo tuším něco kolem 200 tisíc kusů + asi 30 tisíc Citiga a 20 tisíc Mii (možná ty čísla byla trochu jiná).
Suma sumárum ty prodeje budou v součtu minimálně stejně jako u TPCA, takže si nemyslím, že by byl důvod to rušit. Pravda ale je, že zisková marže u těchto aut není příliš zajímavá a díky tomu se příliš neinvestuje ani do dalšího vývoje (alespoň u TPCA tomu tak bohužel je). Jinak by se mělo u VW snad připravovat do výroby mini SUV na platformě UPa, což má být i auto pro Indii, takže i z tohoto důvodu bych to na rušení výroby neviděl. U TPCA jsem zatím neslyšel o tom, že by připravovali další verze.
tak ono Up asi nezrusia... ja ale hovorim o citigu ;-) .... ktore predava len malu cast toho co Up .... a Mii ten predava este menej ako citigo.... podla mna tieto derivaty od Upu to maju dost nahnute .... uvidime ... kolinske trojicky naopak... tie podla mna porastu do buducna
A který výrobce dokáže vyrobit 300 tisíc aut této kategorie ? Od té doby přibyla spousta konkurentů a i kdyby každý ukousl jenom jedno auto (Citigo s bídou pár desítek tisíc), tak to těžko dá zase třístovku i se sebelepším autem, když zákazníků je stejný počet. Toť realita, včera není dnes.
V kategorii miniaut tradičně dominuje Fiat, na prodeje jeho 500 i Pandy nikdo jiný prostě nemá! :-):yes: Na konkurenty pak zbývají už jenom takové větší drobky...
Zas tak výrazně jsem se nemýlil... ;-) Prodej TPCA je v průměru podobný jako u VW a mění se podle toho, kdy kdo uvede nový model. UP je trhu 5 rokem, z toho bych nevyvozoval nic zásadního. Až bude nový, tak se prodeje pravděpodobně zase otočí.
Jinak prodej Fiatu dobrý. Konec konců pětistovka a panda je to jediný co je drží.
Zase plácáš. Up dosáhl nejvyššího prodeje 2013 v druhém roce prodeje.
Takže zatímco prodeje VWtrio boys od roku 2013 strmě padají, TPCA od 2013 roste rok co rok. I v době než najeli nový model.
A nepřijde mi podobný 205tis vs 162tis. To je prohra VWtrio boys o 27%. A ke konci roku to bude ještě víc. A příští rok bude ještě hůř.
Trošku nechápu tvojí zášť. Pro připomenutí TPCA měla výrobu na 300 tisíc kusů. Myslím, že jí dokonce ze začátku navyšovali nad plánovaný rámec a dnes po uvedení nových modelů je to 220 tisíc... To, že VW do tohoto segmentu poměrně výrazně zasáhl je realita, ať se ti to líbí nebo ne. Osobně je mi to ale fakt šumák jestli VW prodává 100 nebo 200 tisíc (to jen aby jsi nežil v omylu, že to nějak řeším... >:D )
žádná zášť :-)
Ale tvoje: Je jasné, že zásadní vliv mělo uvedení UPa a jeho derivátů. Další věcí je, že technicky se ta nová auta moc nezměnila a většina věcí se odehrála jen v oblasti designu, což po tak dlouhé době evidentně úplně nestačí.
je absolutně mimo realitu, na to jsem reagoval.