Zaujimave, ze hned do uvodu pisete: "Může za to hlavně kauza Dieselgate". Kazdemu je vsak jasne, ze v tomto pricina urcite netkvie. V Cine a hlavne v Rusku, kde VW padol skoro o 40% nema s onou kauzou nic spolocneho a podobne vyse 30% prepad v Brazilii. Pricinu treba hladat niekde uplne inde, ci uz v samotnom VW alebo politicko-hospodarsko-socialnej oblasti jednotlivych krajin.
suhlas... navyse dizgejt sa na predajoch prejavil az v poslednych dvoch-troch mesiacoch minuleho roka ak vobec stihol sa este prejavit .... ale napriklad predaje vw v juznej amerike sa doslova prepadli a to uz celorocne .. nie len koncom roka ... ziaden dizlgejt tu teda nebude pricinou .... takisto cina a rusko
skor by som povedal ze dizlgejt bude mat na svedomi poklesy vw vo svete az v tomto r 2016 .. pockajme si na prve mesiace... v severnej amerike koncern zachranovalo rastuce audi ... inak samotny vw tam klesa a predpokladam ze "az" v tomto r 2016 sa dizlgejt prejavi vyraznejsie na ich predajoch vo svete... kazdopadne pockajme si aspon na prvy kvartal tohto roka ... potom budeme mudrejsi
Ano přesně tak. Dieselgate bude mít možná následky až tento rok a to jen lokálně.
Já to vidím na pomalé reagování na změnu v jednotlivých zemích a segmentech.
V Číně se musí rozloučit abnormální dominancí která skončila a čím dál větší koláč zaujmou čínské, korejské a japonské značky. Nehledě na to, že opět mají nepružné portfolio aut. V Rusku opět zaspali a hlavně HK jim dává lekci. V Brazílii to samé, zastaralé modely a GM, HK, Honda i Toyota jim ukrajují koláč.
Prostě si musí zvyknout, že nebudou růst do nebe, ale budou muset tvrdě hájit pozice...
Aj tu som na pochybach, ci Dieselgate predaje VW v Amerike az tak negativne ovpyvnil. Ak ano, ocakaval by som prepad vsetkych modelov, jednoducho prepad celeh znacky VW. Lenze ked sa lepsie pozeram na predaje, tak Tiguanu narastli predaje LEN v decembri o neuveritelnych 132% (za cely rok o 42,7%). Golf narastol pri porovnani december 2014 o 29,7%. Domnievam sa, ze keby sa v Amerike podpisala Dieselgate pod predaje VW, postihlo by to vsetky modely bez vynimky, avsak padal rapidne len Passat, Beetle a Jeta, takze by som skor videl problem v jednotlivych modeloch ako Dieselgate.
ono sa to prejavi az tento rok.... kto mal v septembri objednane auto a dostal ho v decembri ten uz asi objednavky nerusil... firmy takisto.... nejako sa to este nestihlo prejavit aj ked tie decembrove predaje vw v amerike uz ozaj kusocek pod priemer padli podla mna ... tak mozno je to uz zaciatok toho co prinasa dizlgejt..... ale az v tomto roku cakam ze sa dizlgejt prejavi.... skor ani nemal kedy....
kedze vw ani moc noviniek v amerike v blizkej dobe akosi nechysta a nadalej klesa... je jeho situacia aj bez dizlgejtu v tejto casti sveta proste nezavidenia hodna.... ked uz "nie moc giganticke" subaru predava v amerike ovela viac aut ako znacka vw tak asi nieco na strane vw nefunguje tak ako ma ..... otazne je kedy pridu nejake novinky za velku mlaku ... lebo sucasna jetta to tam zachranovat vecne nebude... a ten zbytok modelov od vw tam za vela ozaj nestoji... chce to uplne nove modely.. mozno nejake fullsize SUV, pripadne nejaku poriadnu limuzinu ( alebo aj viac limuzin ) ako konkurenciu pre fusion, optimu, impalu, chrysler 200, sonatu, maximu, camry, malibu, cadenzu, altimu, accord, genesis
Odkial mas informaciu, ze sucasna Jeta zachranuje VW v Amerike??? Prave naopak, Jeta uz treti rok za sebou predava menej a menej, tento rok je rozdiel za dezember minus 9,7, za cely rok dokonca minus 18,5 [odkaz] Ak nieco koncern VW v Amerike zachranuje, tak je to Audi vseobecne a model Golfu
Je zajímavé, že ta desítka (10 mil. prodaných vozů) je taková zakletá. Nejdříve jí dosáhlo GM až postupně nastal bankrot... Potom Toyota a nastaly velké svolávací akce... Teď jí kromě dvou zmiňovaných překročilo VW (za 2014) a je tu Dieselgate... >:D
Je to jedině dobře, ještě v Evropě by to mohlo spadnout. Těch odporných hrůz jezdí po silnicích stále moc. I když počet imbec.lů, co si myslí, že jsou "nad-lidi" a potřebují tedy "nad-auto" asi tak rychle klesat nebude :no:
Ja myslim, ze to WinNatural napsal dobre, jen pod spatny clanek. Taky si myslim, ze tech odpornych hruz od Hjondé jezdi po silnicich zbytecne moc a chtelo by to je z evrpskych cest vymest, ač o sobe v reklamach tvrdi, ze jsou to nad-lidi v nad-autech. Jen bych majitele Hjundaju nenazyval imbecily, jsou to proste lide, kteri nemaji dost penez na to, aby si koupili auto, tak si misto auta hold kupuji Hjundaj. Ale jsou tu i lepsi a soucasne levnejsi voziky, treba Dacka...
No, ještěže víš, jak jsem to myslel, chytrolíne - samozřejmě šlo o prolhaný VW, nebo-li Hitler-wagen s unylým, nudným až odporným designem a podprůměrnou kvalitou ;-)