Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Žádné překvapení
| 10. 1. 2016 17:10
To je zajímavé, všichni odborníci z branže i běžní lidi, co se o auta zajímají měli jasno, že Qoros nemá v Evropě abolutně žádnou šanci, jenom vední firmy je "překvapené" a "rozčarované" >:D >:D >:D
Žádné překvapení
| 10. 1. 2016 17:40
Tak to zkusili ;-) Tu firmu asi řídí manažeři nikoliv vlastníci a zadání bylo jasné. Podle mého názoru to dobře vyhodnotili a pokud budou schopni rychle nabídnou elektroauto normální velikosti za peníze podobné autům stejné velikosti poháněných spalovacím motorem, tak je dobrá šance uspět.
Žádné překvapení
| 10. 1. 2016 18:05
presne tak, elektromobilita je ted nova zalezitost se spousta trhu ktery teprve ceka, a do rekneme roku 2018 ten trh stale bude cekat protoze zadna "zabehnuta" automobilka do te doby nehodla nabidnout nic co by melo potencial se prodavat ve vetsim mnozstvi, i predstaveny Bolt bude spise limitka a pocita se jen s prodeji okolo 30k kusu rocne, coz je doslova smesny pocet na auto za $37k kdys i v prumeru $100k Tesly S se rocne proda 50 tisic kusu, pritom elektromobil okolo ceny $30k s 40-60kWh baterkou by dokazal slusne zatopit prodejum, vpodstate "nove" automobilky maj ted moznost si udelat dubudoucna diky elektromobilite jmeno stejne tak jako se to povedlo Tesle

zrovna Qoros 5 SUV se me hodne libi co se designu tyce, a kdys by splnilo bezpecnostni podminky EU, nabidlo elektropohon okolo 150kW s baterkama okolo 50kWh, poradnou lapubni nabijecku a zajimavou cenou, tak bych nemel problem ho zaradit na seznam kandidatu na budouci auto :-)
Žádné překvapení
| 10. 1. 2016 21:01
Elektromobilita má jakous takous šanci možná tak u dodávek, jezdících ve velkých městech. Jinak je to naproto slepá ulička vývoje, jen si to někteří ekoblouznivci stále nechtějí přiznat. Zatím nikdy není schopen vyvinout a hlavně levně vyrobit baterie ani s polovičním poměrem energie a hmotnosti, než je palivová nádrž s benzínem či naftou. Elektromobily jsou schopny uspokojivých prodejů jen v zemích, kde je brutálně znásilněn trh jejich obrovskými dotacemi a naopak extrémním zdražením normálních vozů se spalovacím motorem (hlavně Dánsko). Jinak je vědecky dokázáno, že když se započte výroba nutná výměna baterií a potřebná výroba elektřiny, je produkce elektromobilů dokonce škodlivější pro životní prostředí, než běžná auta se spalovacími motory. Elektromobily si proto Qorus uričtě nepomůže! :-!
Žádné překvapení
| 11. 1. 2016 01:08
Souhlas. Málokdo si uvědomuje že ty super čisté Li-ion baterie způsobují zamoření řek i oceánů rtutí, kyanidem a podobnými svinstvy. Lidé mají kontaminovanou vodu i půdu a umírají po tisících, dokonce i my díky tomu jíme kontaminované mořské ryby. A všechno proto, aby se pár "ekologicky smýšlejících" pracháčů mohlo plácat po zádech jak strašně šetří přírodu... Je to stejné jako s biopalivy - aby jich bylo dost, vypalují se ohromné plochy deštných pralesů a potom se suroviny pro výrobu vozí do Evropy nákladní lodí spalující nejhorší ropu a ze které doslova proudem teče kolem lodních šroubů olej. Každá plavba takové lodi způsobuje ohromnou devastaci nemluvě o tom, že díky biopalivům dnes plno chudých lidí hladoví - poptávka zvedla ceny. :no:
Žádné překvapení
| 11. 1. 2016 08:40
Těžba lithia a recyklace lithiových aku není žádný problém. Lithium se bude těžit i v ČR, tak uvidíš.
úplne zle
| 11. 1. 2016 09:45
tak vybehnúť na eu a nemať žiadnu históriu, technicky nič extra a cena jak za zavedené značky? Celé zle. A keď sa nezadarilo, tak že elká a nové techno? Opäť zle. Kto zožerie nové technológie od značky, ktorá si stihla pokaziť ešte neexistujúcu reputáciu? Niekedy žasnem, ako veľké firmy s množstvom peňazí urobia banálne strategické chyby. Ale myslím, že nikomu chýbať nebude.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku