Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Audi A4 Allroad: Nová generace nazula pohorky

78 komentářů

Nonsens
to je iný rapid
Kharl.ANTIDIESEL
narovinu
VW AUDI kerýmu v americe naúčtují 90B$ pokuty [odkaz] za DÍZLZLODĚJNU proti LIDSKOSTI nemá NIC NOVÉHO NEŽ PŘEBOUCHANÉ DÍLZPOPELNICI [odkaz] k nabídnutí !!

NOVÁ GENERACE?? TOHLE JE NOVÁ GENERACE !!! [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Pavel.U
A co na to váš psychiatr ? >😁
Avatar - white label
white label
Asi už to vzdal, podobně jako já. Je to jediný nick, který jsem tu kdy měl/mám na hate listu. 😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Tak to jsme na tom stejně. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Jo, mně se A4 allroad vždycky líbila, možná i víc než A6. Ta přední maska je možná zbytečně přiostřená... ale jo, tohle by šlo. A pěkná kombinace v interiéru :yes:
Mig_35
Jo, je to pohledný auto. Zajímalo by mně, jestli dostane A4 biturbo 3,0 TDI... neví někdo?
Avatar - Emel
Emel
To by bylo velké překvapení, 3.0TDI je top nafta pro A6... podle mě bude jako top 3.0TDI 200kW. Ale nikde jsem to nečetl...
Joab
Jsem linej to hledat..to dvoulitrovy biturbo nebude? Ten podladenej trilitr je supr, ale prekvapuje me to. Skoda ze uz nechodi Kylie, ty by rupla zilka..😊
Avatar - Emel
Emel
Jak podladěnej? 200kW je plnotučná varianta.
Joab
Ale ne, mluvim o ty 160kw variante trilitru.
_MT_
A to nedávno začali dávat do A7 140 kW třílitr. 😄 Jen ať toho vyhoněného prcka nechají Pašíkovi, alespoň ještě generaci. Další milník, kdy by ho mohli nasadit, je nástup Euro6c v 9/2018 (pro již homologované vozy), ale to už by byla nejspíš další generace toho dvoulitru. Zatím to vypadá, že Audi nehodlá dál pokračovat ve zmenšování objemů. Uvidíme, jestli se toho přístupu budou držet a kde se objemy ustálí.
Avatar - boost.
boost.
Koukal jsem nedávno do konfigu a ten 140kW 3-liter je i v A6 Allroad. :yes:
Avatar - Emel
Emel
Hmm... jako jo, ale pro výkon 140kW je v dnešní době ten třílitr asi... nechci napsat zbytečnej, ale prostě nevidím moc smysl ladit velký motor na ještě menší výkon aby bylo možné prodávat ho za míň peněz (a následně čipnout zpět na 200 😄 ).
_MT_
Buď rád, že ti za ty peníze ty dva válce navíc dají. 😄 Prakticky je to náhrada za starou 2,7 a dávají ho (zatím) jen do modelů, kde dříve pod šest válců nešli (prolomili to až s 2,0 TFSI), kde by čtyřválce neměly co dělat (otázka je, jestli tam má co dělat 140 kW motor).

U A4 jsem rád, že zachovali 160. To je ještě relativně nízká hodnota. Bohužel k němu nenabízí quattro. Je to škoda. U A6 jsem je za to chválil, dříve ho nenabízeli k slabšímu šestiválci a dokonce i 140 kW verzi nabízí s quattrem (i v A7), což mě (příjemně) překvapilo.
Avatar - Emel
Emel
Jako zákazník to beru, ale takovým tím "vnitřním citem pro souměrnost a krásu vesmíru" cítím, že 160kW je ten správný kompromis a 140kW už je trošku moc na sílu do teritoria dvoulitrů.

Je to jako kdyby zahradník sesbíral krásná jablka, pak jich třetinu vyválel v prachu, třetinu pomlátil kladivem a jen třetinu prodal za plnou cenu 😉
Avatar - white label
white label
Viz 19:11
Avatar - white label
white label
Není to primárně proto, aby se dal V6 koupit za ještě méně peněz, ale o tom, aby někd👋někde nemusel platit daň z ("nad")výkonu a přitom nutně nepřišel o kultivovanost V6, která je (zvlášť u dieselu) úplně jinde než u R4.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Je zbytečnej >😁

140 kW je fakt už moc málo :no: 😉

Třeba výbornej 4válec OM651 2.1 150kW je tu už 8 let = s těma 140 kW to trochu přeháněj :-!
Avatar - white label
white label
Vzpomeň Kylie a sakra je tady co by dup... >😒]
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: >😒]

A teď ten Vorsprung durch Technik 2016 třílitr V6 140 kW - co na to říkáš? >😁
Avatar - white label
white label
A co říkáš na to, že zase ta Kylie neměla pravdu... :😉 >😒]

Kdybych byl např. zaměstnanec a zaměstnavatel mi řekl, že si můžu vybrat nové služební auto s dieselem do 140kW, tak za ten V6 TDI/140kW budu Audi velmi vděčný. :yes:
Případný náskok (díky technice) se měří vrcholnými verzemi, nikoli těmi záměrně podladěnými). A větší výběr oběma směry je samozřejmě obecně plus.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Hezký a teď ten Vorsprung durch Technik 2016 třílitr V6 140 kW >😁 >😒]
Avatar - Dinar
Dinar
Ty teda umíš dávat příklady, zrovna MB 2,1 biturbo je motor, který na konkurenci nestačí, resp. stačí dynamicky při soupeření s jednoturbovými verzemi 2,0 tdi audi nebo 20d bmw a projevem je na něm opravdu znát, že je tu s námi těch 8 let, je to bída. Navíc, u MB si až do vyšší střední v naftě nic lepšího nekoupíš, tady jim audi a bmw dávají těžce na zadek.

Ale podstatou je, že když srovnáš jakýkoliv R4 dýzl s R6/V6 dýzlem tak je to nebe a dudy z hlediska projevu, a u těch R4 vyhoněných verzí 150kW+ už není ani výhoda nižší spotřeby, R6/V6 o stejném výkonu má v reálu spotřebu stejnou nebo lepší, a lepší tím víc, čím víc se od motoru chce. R4 dýzly s výkony nad 150kW jsou z nouze ctnost, prostě je poptávka po výkonu i v autech, která mají motory napříč, pohon předních kol a šestiválec se do nich nevejde. U premiovek je jejich používání jen poplatné čistě honbě za tabulkovými hodnotami emisí a úsporám, je nutno audi velmi hlasitě tleskat, že tuto hru nehraje a pořád nabízí v této výkonové úrovni šestiválce. :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
A přesně proto sem 160 kW verzi nechal bejt. Ta 140 kW už je trapná 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Proč trapná, že za srovnatelnou cenu dostaneš v dané výkonové variantě u audi šestiválec a u mercedesu čtyřválec? To je trapnost? 😲

Pořád se tu brečí, jak se downsizuje, mizí pořádné motory, a když audi nabízí šestiválce i ve výkonových spektrech, které se dají pokrýt čtyřválci, tak je to zas špatně?
Ani prd, Hammunasakro, sám dobře víš, že je to na pochvalu, jen je třeba překročit vlastní stín a pochválit něco, co dělá značka, která je pro tebe fuj a nepřítel... Svedeš to? 😉
Avatar - white label
white label
Na to samozřejmě nemá, důkazů už tu k tomu nechal dost.
R4 diesel v eSklase zřejmě naopak trapný není.... protože to není Audi, kdyby byl podobný motor v A8, tak z toho má sakra Vánoce pět let v kuse.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No White tady kecáš plácáš meleš kraviny atd. 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jo výkon 140 kW z šestiválce je v roce 2-16 trapnost :-!

Přehnanej downsizing stejně jako přehnaný podladění je blbost = proto akceptuju 160 kW i když to je v dnešní době hodně málo.

U audi dou do takovýho extrému zřejmě z důvodu že hodnocení 2.0 TDI neni až tak skvělý a v pásmu nižších otáček je prostě horší než by měl bejt. A mít stejnej motor v škodovkách prémiovýmu image nepřispívá

Jak vidno někdo se snaží i z nouze udělat přednost >😒]

Když se ti nelíbil 8 let starej OM651 Mercedesu tak stejnej výkon měl před 13 lety AJD-V6 v Jaguaru = a to už je fakt dlouho. Svedeš si přiznat že 140 kW je na třílitr fakt málo? Když už fakt hodně let to hravě dávaj i mainstreamový čtyřválce? A kultivovaně?

Zrovna v A4 má uložení motoru vliv = za 200 kW což je tak výkon odpovídající době to stojí. Když chceš extrémní podladění - i těch 160 kW je snad zkousnutelnejch i když to je už dost málo. Takhle zaslepeně hájit 140 kW = to bych čekal tak WL a podobnejch - který by hájili kdykoli cokoli >😁

A vůbec = normální člověk si koupí benzín :yes: 😄
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
opytam sa ta takto - teba s tvojou Alpinou...😒br /> chcel by si Bavora, staci ti vykon 140 kW...v nafte
mas moznost mat pre BMW / Alpinu typicky R6, alebo ako veli downsizova doba R4 ( mozno o chvilu aj R3 biturbo >😒] )
Co si vyberes ?

A nezvaluj to na moj nick a podobne. Vzdy som bol za viacvalce, aktualne mam tiez "hodne-valec" atmo-benzin, takze skor to ber ako vec presvedcenia, ze do poriadneho auta patri poriadny motor, bezohladu na znacku.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tiež som za viacvalce ale s výkonom Alpiny a ne Dacie 😉

Kolik by podle tebe měl bejt rozsah výkonu 2.0 čtyřválců a hlavně 3.0 šestiválců? Od 140 kW do 300 kW? 😄
A kolik 2litry? Od 110 do 130 kW? 😉
_MT_
2,0 TDI je na prd, proto ho dávají do A6. To je mi logika. Jak jsem napsal, tuhle verzi dávají jen do modelů, které dříve pod šestiválce nešly (výjimkou je 2,0 TFSI, který je přeci jen kultivovanější a těžko říct, jestli nezmizí s příští generací třílitru v duchu 140 kW 2,0 TFSI).
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Že je na prd říkáš ty - já citoval aktuální test a předtím zmínil vliv naftovýho V6 před přední nápravou A4. To WL a Diner vnímaj rozdíl 140 kW z 2.0 R4 a 3.0 V6 jako zcela zásadní 😉

Drsnej mi přijde citát z testu A6 2.0 TDI 140 kW: Vůz má problémy s trakcí :no: 8-s
Avatar - white label
white label
Reakce hodna tvé diskusní úrovně. Ztráta času, chtít s tebou dospěle diskutovat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Určitě se tomuhle řiká dospělost? 😄

Ale fajn šanci si dostal 😉

Za 140 kW z V6 3.0 bys byl v roce 2-16 vděčný :yes: >😁
Avatar - white label
white label
Jsi dyslektik?
Jak ještě víc polopatě to potřebuješ napsat?
Máš na výběr dva totožné vozy. Akorát jeden má R4D/140kW, druhý V6D/140kW.
Čemu dáš přednost a proč?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tos trefil [odkaz] to je má oblíbená :yes: 😄

Na takhle vytrženou otázku z kontextu je jasná odpověď - o tom žádná 😄

A nebo vezmeš v úvahu co sem napsal v 20:56 a předtim Dinarovi v 19😁3 a hned je to trochu složitější 😉

Jaký výkony bys teda viděl pro 2.0 naftu? Od 110 do 130 kW? 😄

Že to je blbost vědi i u Audi a tady správně pro 140 kW použili 4válec. V6 je od 160 kW což je nic moc výkon ale akceptovatelnej 😉
Avatar - white label
white label
Jaká je ta "jasná odpověď" a proč?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak ještě víc polopatě to potřebuješ napsat?

Co ty 2litry? Od 110 do 130 kW nebo jak to vidíš?

Když už i 1.6 už maj 118 kW
Avatar - Emel
Emel
Až bude, tak bude fajn 😄
Dixik2
Jenom ten 3.0 TDI 200 KW.Tak on slušně hýbe i s novou Q7. :yes😒br />
[odkaz]
Avatar - white label
white label
V6 BiTDI pro A4/A4 Allroad aktuálně v plánu není. Vrcholnou dieselovou motorizací je pro něj V6 TDI/200kW. Na rozdíl od A6 Allroad má tahhle verze v A4 Allroad o 20 Nm víc (600 vs. 580Nm), ale hlavně má 8st. tiptronic, který má A6 Allroad až u verze V6 BiTDI.
Mig_35
To mně docela překvapuje, že tenhle revír nechají BMW s jejich 335d...
Avatar - white label
white label
Třeba přijdou s nějakou dieselovou S4, po vzoru SQ5.
Avatar - boost.
boost.
Mně moc Allroady nezaujaly, ale B9 fplastu vypadá moc pěkně. Jedinou vadu vidím v tom, že 3.0 TDI má výfuk už jen na jedné straně.
Avatar - white label
white label
Mně se Allroady moc nelíbí právě "fplastu", v horším případě v tmavém laku v kombinaci s s (tmavě) šedými plasty. Ještě, že je možnost zaškrtnout celo lakování, kdy dostaneš plasty taky v matu, ale v barvě karoserie.
Avatar - boost.
boost.
Ty ho máš v celolaku?
Avatar - white label
white label
Jo😒br /> [odkaz]
[odkaz]
Lesklý lak a k tomu matný rozšířený lem blatníku ve shodném odstínu (metalická šedá láva).

Jinak nový A4 Allroad má shodný obvod/rozměr kol/pneu s předchozím A6 Allroad (při 18" - 245/45).
Avatar - boost.
boost.
A já jsem měl za to, že celolak znamená všechno v lesklolaku a ne plasty v matu.

Tuhle jsem zahlédl při řízení C7 Allroad v té červeno-vínové s černými plasty (jiné ani k dané barvě nejdou objednat). Ta by šla. A ten den jsem ještě v protisměru potkal C7 Avant v Nogaroblau - asi S6 s černým paketem. Na tu jsem si ale nestihl udělat názor, nicméně podle fotek na netu mi pasuje víc k agresivnější RS 4. 😄
Avatar - white label
white label
Mně se ten odstín granátově červené na A6 Allroad moc nelíbí, ještě, že má černé plasty a ne šedé. Ty šedé plasty vypadají hrozně, jak Fabia Junior. 8-s Mají je všechny tmavé a bílé laky. Tmavý Allroad zásadně v celo laku.
Odstín modré Nogaroblau je pro mě na velikost A/S6 (včetně allroadu) příliš výstřední.
Avatar - Machýrek
Machýrek
Prvni A4, ktera se mi libi a o ktery bych uvazoval. S aktualnim A4 Allroadem jsem mel tu cest 2 tydny a i kdyz k zakladnimu naftovemu ctyrvalci, jimz byl vybaven, a vzhledu urcite vyhrady mam, celkovy dojem na me udelal hodne pozitivni. Tohle uz vypada dospele.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejako nie som zrovna fanda audi ... ale toto sa mi vizualne ozaj pozdava... ovela viac ako pompezne barokove MB C alebo rozplastene vycerene BMW 3 ... kazdy chvilku taha pilku...... akoby to bolo dnes uz prave audi ktore je v dizajne na koni .... a ktore z nemeckej trojice hraje prve husle.... krasne auto... ale stale ten sedan A3 je u mna kusocek vpredu z ponuky audi ..... a nadalej neprekonany 😉

audi aspon svoje auta nezvejka jak modne doplnky podla rocneho obdobia ... a ked uz nejako neohuruje emocionalne tak aspon svoje auta vizualne nejako nekazi ... a tym si drzi stale latku hodne vysoko.... :yes:
s500
vidíš to je uhel pohledu, tohle auto nesaha C ani po kotníky .. 😄
Avatar - white label
white label
Tvůj výchozí úhel pohledu je vzhledem k formě nicku poměrně jasný, podobně jako tvůj tendenční příspěvek na adresu BMW, pod Mercedesem prohranou srovnávačkou eSka a 7er. 😉
s500
To mas pravdu....jsem tendencni nebot mam zkusenosti jak s MB tak i BMW. Ale moji srdcovou zalezitosti je Maserati GranCabrio 😄
Avatar - white label
white label
Mám jisté zkušenosti s celou D3 a přesto se u mě (ve většině případů) do "finálového boje" dostává spíš Audi a BMW. Zejména právě u vozů se dvěma páry dveří.

Maserati GrCa je krásné.
webpaja
...že A4A nemá vzduchový podvozek. Jinak se jí dá vytknout máloco.. 😉
Avatar - white label
white label
U minulé generace ještě (ne)prostornost, ale to je problém celé střední prémie obecně.
Ten chybějící vzduchový podvozek je (proti A6 Allroad) poměrně zásadní nedostatek. Možnost změny světlé výšky je základním stavebním kamenem univerzálnosti jeho většíh👋staršího sourozence.

P.S. Mimochodem taková 911ka se dnes umí zvednou až o 20 mm i bez klasického vzduchového podvozku.
webpaja
To kdyby zafungovalo i tady, bohatě to stačí 😉 Moc se mi jinak líbí.
Avatar - white label
white label
Ano, takové variabilní dva cenťáky (u adaptivního podvozku, který přitom umí i verzi offroad) by se šikly.
Avatar - boost.
boost.
[odkaz]

O 34 mm výše než standardní Avant. To mi přijde OK. Ale za vzduch by se nikdo nezblobil, to je jasný.
Avatar - white label
white label
Ale nemůžeš si to snížit! Nejde o nějaké potenciální dva další cenťáky světlé výšky navíc, jde o to, že v případě variability to můžeš naopak i snížit. Díky tomu umí A6 allroad nejen bezpečně chodit po špičkách tam, kde je to potřeba, ale taky zakleknout pěkně k zemi. 😉

P.S. I ta zmiňovaná 911 umí jít zase o ty dva cenťáky zpět k zemi. V tom je to hlavní kouzlo. "Nakopnout" (nebo naopak snížit) auto fixně!, to není žádné umění, ale kdo s tím pak má svištět po dálnicích, nebo lítat po hladkých okreskách.
Avatar - boost.
boost.
To je pravda, no... Ale bude to reálně lidem vadit? Nebo to tak moc neprospívá jízdní stabilitě ve vysokých rychlostech?

991.2 se umí zvednout o 40 mm. Mám někde uloženou stránku, kde dopodrobna nafotili a rozebrali detaily podvozku GT3 a je tam myslím nafocený Liftsystem. Zaujalo mě, že váží jen něco kolem 4 kg.
Avatar - white label
white label
Zvýšená světlá výška jízdní stabilitě samozřejmě neprospívá (tím spíš ve vysokých rychlostech, nebo ostřejších zatáčkách), podobně jako měkčí charakteristika odpružení preferující komfort. A6 Allroad se chová výrazně jinak v jednotlivých módech vzduchového odpružení s různou světlou výškou a tuhostí.
_MT_
Jde také o odpor vzduchu. K zemi se na dálnici přicucává i A8. Musel bych se podívat, ale v té nejnižší poloze jde myslím pod 9 cm.
_MT_
Mne neskutečně ser... štvou těmi neustále se zmenšujícími nádržemi. I ty volitelné jsou menší a menší. Nejradši bych někomu za to zakroutil krkem.
Avatar - Emel
Emel
To je fakt... 50l už je de facto standard a mnozí se neštítí jít i pod 😡
_MT_
A4 má základ myslím 40 litrů, volitelná je snad 56, nebo tak nějak. Umíš si představit, co s tou nádrží udělá přeplňovaný zážehový třílitr?
webpaja
A ta argumentace k tomu, asi jako kdysi úsporný zrcátko u spolujezdce...úžasný a jak to všichni chtějí. 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Menší nádrže, čtyřválce místo šestiválců, vše pro lepší tabulkový výsledek. Taky mě to sejří, ale automobilky celkem logicky boxují v rámci ringu, na vině jsou ti, co z fotbalového hřiště udělali plácek velikosti boxerského ringu.
_MT_
Chápu, že si chtějí trochu vylepšit tabulkovou hmotnost, ale to jim nebrání zachovat velkou nádrž jako volitelnou. Q7 dnes končí na 85. To samé Bentayga. Takže tak nejspíš dopadne i Cayenne. Přitom dnes má 100 (někde v základu, jinde volitelně). A vůbec bych se nezlobil za řekněme 120 (co 120, 200 by nemuselo být marných).

Je možné, že velikost nádrže volí dle normovaných spotřeb. Ale to je na hlavu. Spotřeby klesají, ale ne o tolik jako na papíře.
Avatar - salamoon
salamoon
tak to je aby sa potom mohli chvalit, o kolko to auto schudlo.... :no:
novy model lahsi o 100kg-120, z toho ale pri vazeni ide dajme tomu stvrtina-patina na nadrz a pohonne hmoty v nej... tak to aspon robili pri novom C-cku :no:
_MT_
Zkus spíš desetinu. 10 litrů je 7-8 kg v palivu. A do hmotnosti se počítá nádrž z 90 % plná, vychází to tedy tak na 6,5-7. Pro ně je to ale hodně, počítají každé deka. Ušetřit 12 kg na prakticky jedné komponentě je ohromná věc. Jak jsem napsal, tohle je však nenutí zmenšovat i volitelné nádrže. Tedy... ty velké bývají standardní u vrcholných modelů, žádné větší typicky nenabízí. Mohli by samozřejmě udělat ještě větší, asi se jim tolik nádrží nechce dělat.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Litr benzinu = 0,75 kg; nafty asi 0,85 kg 😄
pandora
s vw to jde neskutečně rychle ke dnu,hnus hnus oplastovaný golf....
webpaja
Golf? Kde se tu berou??? ;-\
Avatar - Dinar
Dinar
Zkus květy.cz, tam by ses v diskusi mohl se svou erudicí chytit. 😉
Avatar - donPedro
donPedro
A jaképak známenko bys prosím použil mezi tyto dva výrazy: MLB ? MQB
Děkuji.