Novinky
laboratorním režimu, ve skutečnosti to bude smrdět stejně.
je jasné.
Že okrem USA bude svet a EÚ zasmraďovať aj naďalej, je škandál.
Že okrem USA bude svet a EÚ zasmraďovať aj naďalej, je škandál.
No já osobně doufám, že móda dieselů končí a na trhu se začnou prosazovat LPG nebo CNG auta. Podle mě naftový motory v osobních autech nemají budoucnost.
CNG a LPG má smysl jen do chvíle, než na ně stát nasadí spotřební daň... Pak to bude stejně mrtvé palivo.
V Evropě pořád auta s těmito motory budou jezdit s násobně horšími škodlivinami než by měly mít a které způsobují prokazatelně rakovinu - a to i v tzv. nízkoemisních zónách, které jsou tím defakto nesmyslné. Zklidnění proudu vzduchu a jiný software nic neřeší a úprava ani nebude povinná.
Na této kauze je jasně vidět, že automobilová lobby má v EU velké slovo. Např. prosazení laserových světel si tady taky vymohli zatímco v USA je zakázali - zjistilo se, že tyto světlomety můžou trvale poškodit sítnici. Stačí docela málo: buď horizont nebo zašpinění kamery, která potom "nevidí" světla protijedoucích a pálí jim do očí pořád naplno. V EU povoleno stejně jako motory se super škodlivými emisemi...
Na této kauze je jasně vidět, že automobilová lobby má v EU velké slovo. Např. prosazení laserových světel si tady taky vymohli zatímco v USA je zakázali - zjistilo se, že tyto světlomety můžou trvale poškodit sítnici. Stačí docela málo: buď horizont nebo zašpinění kamery, která potom "nevidí" světla protijedoucích a pálí jim do očí pořád naplno. V EU povoleno stejně jako motory se super škodlivými emisemi...
Při laminárním proudění dostaneš průřezem víc vzduchu než při turbulentním. Navíc turbulencí se vzduch zahřívá a brzdí - musíš použít energii na jeho vtlačení do průřezu(chceme vzduch studený a ničím nebržděný, aby se daly poměry lépe regulovat).
Nepochybuji, že inženýři ve VW toto dokážou spočítat. Takže paradoxně méně může být více. Je třeba déle udržet laminární proudění do váhy vzduchu.
Howgh.
Ta "mřížka" měří na délku (hloubku) několik cm. Opravdu dokáže usměrnit proudění. Na změření to stačí.
Za další, nikdo tu doposavaď nebyl schopen přesně popsat, o kolik, a zdali vůbec, je cinknutý motor schopen/neschopen projít homologačním cyklem (jen oproštěn o testovací sekvenci).
Vzhledem k provedeným "úpravám" se dá předpokládat, že to není a nebylo žádný velký dráma.
NA JEDNÝ STRANĚ ATLANTIKU JSOU
MĚKKÝ VLEZDO***KOVÉ ...
a na druhý
TVRDÝ KAPITALISTI 😉
a tomu taky odpovídají výsledky [odkaz] >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
j usměrňovač LIDÍ to je ne vzduchu, já vám dám usměrňovač [odkaz] [odkaz] vy €JROSRRRR >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 po dobrým to nešlo [odkaz] ... tak to bude na férovku >😁 >😁 >😁 >😁 >😁