Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
Mig_35
ale vizuálně je to velmi pohledné auto. Proti první X1 velké zlepšení.
Vidim to castecne podobne. Vzhled je obrovsky skok kupredu, a technika? Inu, MPV a SUV jsou dve skupiny aut kde je FWD asi nejmin na skodu a pri predstave kdo asi budou potencialni zakaznici (nekdo kdo dal prednost SUV pred cca stejne drahou trojkou) si rikam, ze to na skodu nebude vubec. Sameho me SUV nezajimaji a jako auto pro manzelku by mi FWD koncepce prisla spis jako klad.
Co mi ale z testu vyznelo a co me osobne na tom aute nejvic mrzi je, ze je to proste nejake auto. Nevynika v tom ani onom, proste dalsi z rady. Trochu malo na 1,4mil a znak BMW na kapote.
Co mi ale z testu vyznelo a co me osobne na tom aute nejvic mrzi je, ze je to proste nejake auto. Nevynika v tom ani onom, proste dalsi z rady. Trochu malo na 1,4mil a znak BMW na kapote.
Tohle je ale čtyřkolka...
Jo, jestli to jezdí jako každá jiná předokolka s přiřaditelným zadkem...pak velká škoda. Předchozí X1 měla klasické vychování a řídit ji byla a je na poměry malých SUV radost 😉
Předchozí X1 byla proti tomuhle crossover, v podstaně přizvednutý HB, jízdně úplně jinde než konkurenční SUV. Nová je SUV, jezdit bude podle toho, ve čtyřkolce nevěřím, že by s jejími jízdními vlastnostmi mohl mít někdo problém. Pro mně je spíše otázkou, co má předvádět příští X3, protože nová X1 je na tom prostorově naprosto stejně a projevem (odhlučnění, komfort) o generaci dál. Bude se muset X3 hodně zlepšit, aby dávala smysl, momentálně ho se čtyřválci nedává. 😉
A nedávají tam už právě tenhle dehtový dvoulitr? Ten i v 320d už zní akceptovatelně... 😄
Ano, vypadá o moc lepší....ale za cenu ztráty šestiválce... ;-\
Který si ovšem moc lidí do X1 nebralo. Ale škoda ho i tak.
...R6 škoda je, ale obludky ne..... 😉 Doufám, že toho, kdo ten starý styling podepsal, bude ta obludka ve snech chodit strašit až do smrti... 😉 V6 by i do té nové vešel...ale bohužel není v BMW repertoáru.... ;-\ No nevadí, snad pokrášlí i novou X3 a tam by už R6 mohl být, i když stylista by to měl s V6 jednoduší... 😉
V Evrope kazdopadne ne, nebot nebyl v nabidce ’ 8-s
Ale byl. Přeplňovaný 35i/225kW (od 2013 v X1 pro americký trh) přece nebyl jediný R6/3.0 v X1 I. g.
Co ty původní atmo R6 25i/28i - 160kW/190kW (09/2009 - 03/2011), na ty už si zapomněl?
To si ale rozhodně nezaslouží... 😉
Co ty původní atmo R6 25i/28i - 160kW/190kW (09/2009 - 03/2011), na ty už si zapomněl?
To si ale rozhodně nezaslouží... 😉
Ja se nechci hadat, ale byl na trhu vubec 25i? A v Evrope 28i?
X1 benziňáky.........
Model Years Engine code Power Torque
sDrive18i 2010- N46B20 150 PS (110 kW; 150 hp)@6400 200 N·m (148 lb·ft)@3600
😁rive18i 2010- 143 PS (105 kW; 141 hp)@6000 190 N·m (140 lb·ft)@4250
sDrive20i
😁rive20i 2011- N20B20 184 PS (135 kW; 181 hp)@5000-6250 270 N·m (199 lb·ft)@1250-4500
😁rive25i 2010-2011 N52B30 218 PS (160 kW; 215 hp)@6100 277 N·m (204 lb·ft)@2500
😁rive28i 2009-2011 258 PS (190 kW; 254 hp)@6600 310 N·m (229 lb·ft)@2600-3000
😁rive28i
sDrive28i 2011
2012- N20B20 245 PS (180 kW; 242 hp)@5000-6500 350 N·m (258 lb·ft)@1250-4800
😁rive35i 2012-2015 N55B30 304 PS (224 kW; 300 hp)@5800 400 N·m (295 lb·ft)@1300-5000
Model Years Engine code Power Torque
sDrive18i 2010- N46B20 150 PS (110 kW; 150 hp)@6400 200 N·m (148 lb·ft)@3600
😁rive18i 2010- 143 PS (105 kW; 141 hp)@6000 190 N·m (140 lb·ft)@4250
sDrive20i
😁rive20i 2011- N20B20 184 PS (135 kW; 181 hp)@5000-6250 270 N·m (199 lb·ft)@1250-4500
😁rive25i 2010-2011 N52B30 218 PS (160 kW; 215 hp)@6100 277 N·m (204 lb·ft)@2500
😁rive28i 2009-2011 258 PS (190 kW; 254 hp)@6600 310 N·m (229 lb·ft)@2600-3000
😁rive28i
sDrive28i 2011
2012- N20B20 245 PS (180 kW; 242 hp)@5000-6500 350 N·m (258 lb·ft)@1250-4800
😁rive35i 2012-2015 N55B30 304 PS (224 kW; 300 hp)@5800 400 N·m (295 lb·ft)@1300-5000
Ano. 28i/190kW (09/2009-03/2011) a 25i/160kW (03/2010-03/2011) byly pro Evropu.
Od 03/2011 je nahradil přeplňovaný R4 28i/180kW.
R6 pouze pro Ameriku byl až později 35i/225kW.
Od 03/2011 je nahradil přeplňovaný R4 28i/180kW.
R6 pouze pro Ameriku byl až později 35i/225kW.
Čo bolo, to bolo, těrazky máme novou fešnou X1, opravdové SUV, ale na čtyřhrnkové dietě.... ;-\ V každém případě se s ní svezu jak to bude možné....pokud možno v nejsilnějším benzinu.... :-!
Jo, to cumim, panove, mate recht, kratce fakt byla X1 na trhu i se setihrnkem. Palec si rozdelte :yes: >😁
Na palec se vykašli, flaška to vyřeší i bez palce... 😲 :😉 >😒]
Dobre, pisu si flasku pro WL 😄 Cesta kolem tebe urcite bude 😉
Ani psát si to nemusíš, hlavně abys jel kolem... 😉
MBambus
Auto vypadá krásně, jak design na fotkách, tak i parametry na papíře, ale nevím jak je to s objemem palivové nádrže - uvádíte 61L, což by bylo dostatečné, ale na něměckých stránkách bmw mají 61L pouze u benzínových motorizací a u vrcholného dieselu, zbytek má "pouze" 51L, což už beru jako nedostačující. Na českém/slovenském bmw je 61L naopak i u tohoto dieselu a 51L u benzínu v manuálu. Má v tom prosím někdo přehled?
tych 51 litrov by malo byt po verziu 18d ... verzia 20d a vyssie ma uz 61 litrov ... povedal by som teda ze velkost nadrze zavisi tu v tomto pripade od vykonu ( motorizacie ) .. slabsie verzie X1 maju 51litrovu.. tie silnejsie uz 61 litrovu .. benzin to iste .. po verziu s 18i je to 51 litrov.. 20i a vyssie maju uz 61 litrovu ... aspon tak som nasiel a davalo by to aj logiku... 😉
... ale aj tych 51 litrov v slabsch motoriaciach je uplne v pohode... pri spotrebe aj 8 litrov mas stale realny dojazd 600km .. co je stale viac ako f500 s pazravym dvojvalcovym turbom jazdiaci v meste za 7 litrov ( realny priemer 6 ) .. vid testy
... ale aj tych 51 litrov v slabsch motoriaciach je uplne v pohode... pri spotrebe aj 8 litrov mas stale realny dojazd 600km .. co je stale viac ako f500 s pazravym dvojvalcovym turbom jazdiaci v meste za 7 litrov ( realny priemer 6 ) .. vid testy
Presnou odpoved nemam. Nicmene trend ve snizovani objemu nadrze je zrejmy. Snad jen volvo xc60 ma 70l nadrz a Q3 64l. To je odpovidajici velikost nadrze,
Yeti ma 55l a mazda cx5 56/58l. Jestli patri do stejne kategorie vozu jako X1 necham na jinych.
Yeti ma 55l a mazda cx5 56/58l. Jestli patri do stejne kategorie vozu jako X1 necham na jinych.
Celkem mě mrzí, že zmenšující se nádrže začínají být standardem. úspora místa a hmotnosti při honbě za setinkami ve spotřebě. Já mám 80 litrů a kdyby to mělo 100, tak by jsem se vůbec nezlobil. Tankovat musím cca jednou týdně.
nadrze idu dole to je pravda.... baleno uz bude mat udajne len 37 litrovu nadrz ... ale realne by mohlo jazdit za 5,5 litra.... co bude stale lepsi dojazd ako felda so 42 litrovou nadrzou so spotrebou 7 litrov ( v zime aj 8 ) ci 1,4mpi 50kw prva fabia ... s 45 litrovou nadrzou jazdiaca bezne cez 7 litrov ... kamarat ju mal - kupovali ju este o rok skor ako mi feldu ... a neskor ju predal a kupil prvy yaris ( ma ho dodnes ) ... ten zerie aj o 1,5 litra menej ako ta mpi fabia ... takze nie je to vzdy len o nadrzi.... ale aj o spotrebe ...
Takže když to jede za pět, tak tomu snížíme dojezd tím, že zmenšíme nádrž? Místo aby jsem pak tankoval jednou za 14 dní, tak stejně budu na pumpě každý týden.
Z českého ceníku vyplývá, že všechny nabízené verze X1 mají nádrž zvětšenou o 10 litrů, tedy na oněch 61 l.
peprnik
Jak muze auto, ktere
- neni komfortni
- je hlucne
- je drahe
dostat 4 hvezdicky?
- neni komfortni
- je hlucne
- je drahe
dostat 4 hvezdicky?
Oproti tomu např. xc60 je velmi komfortní, tichá /na poměry/, cenově balancovaná a navíc úspornější v lepší výbavě.... jo máš pravdu. Nicméně na ty 4 stáry si v rámci kategorie klidně sáhnout může.... 😉
XC60 je konkurentem spíše X3 než X1. Je komfortní, ale cenově vyjde výsledně i ta X3 skoro lépe, protože u Volva nedává prodejce tak velkou slevu na vůz do výroby jako u BMW.
drahé je len pre niekoho, to nie je slabina prémie
komfortné suv byť nemusí, na to sú iné triedy
hlučné by byť nemalo, mínus 1 hviezda, čiže 4
komfortné suv byť nemusí, na to sú iné triedy
hlučné by byť nemalo, mínus 1 hviezda, čiže 4
Ji/Ri
v testu zaznělo něco o legendární či pověstné spolehlivosti, kvalitě těchto motorů. Vždyť to není úplně pravda. Právě tyto motory měly ještě pár let problémy a ne malé a ze zkušeností bavoristů z okolí tak doporučení je 6v. Tak nevím, jestli to je taková pecka. Plus ta spotřeba. 7,3 je dost. Jako špatné vidím to, že chca nechca, se k pěti ani nepodívá. Tak ti nevím, čeče, jestli to je fakt taková pumelice do motorářské desítky. Nicméně na hodnocení tu jsou kolegové, které, prosím, mýlím-li se, opravte mě.
Vzhledově mi tento look pasne na x1 nejlíp. :yes:
Vzhledově mi tento look pasne na x1 nejlíp. :yes:
Bylo to podle mě myšleno obecně a povedených motorů mají bavorští určitě víc než těch nepovedených.
Obecně k R4 v naftě...pokud nejezdíš opravdu něžně, pak udávaný spotřeby jsou z říše snů. Superb s 2,0TDI při běžný jízdě +7, dtto Mondeo, Tucson, Disco Sport. Za to jedu se svým už velmi svižně. Prostě aktuální čtyřválce svázaný všemi dusítky nepředvádějí tolik za tak málo jako dřív.
Obecně k R4 v naftě...pokud nejezdíš opravdu něžně, pak udávaný spotřeby jsou z říše snů. Superb s 2,0TDI při běžný jízdě +7, dtto Mondeo, Tucson, Disco Sport. Za to jedu se svým už velmi svižně. Prostě aktuální čtyřválce svázaný všemi dusítky nepředvádějí tolik za tak málo jako dřív.
Nah, se Superbem 2.0 TDI jezdim dlouhodobe za 6.2, a to mam zpravidla ve vsech autech spotrebu spis vyssi, nez ostatni ridici.
K tyhle X1 moc nemam co rict, je to mimo moje loviste. Z meho pohledu su umi pekne chargnout za Quashkai 😄
K tyhle X1 moc nemam co rict, je to mimo moje loviste. Z meho pohledu su umi pekne chargnout za Quashkai 😄
QQ jsem měl minulý rok jemně zajetý z půjčovny a dostal mě, že i přes tvrdost podvozku je to žvýkačka a rozbředne při prvním serioznějším pokusu o svižnější jízdu, stejně tak se rozkolíbá na dálnici apod. Ten mě nezaujal.
Myslíš že to platí i pro motory s AdBlue? Myslel jsem, že tím se neblahý vliv Euro6 na spotřebu víceméně eliminoval...
Tento nový 20d je špička, předchozí byl skvělý v poměru dynamika spotřeba, ale projevem příliš hrubý. Spolehlivost byla mizerná do cca 2012, pak to snad odladili, každopádně v X1 je motor zcela nový.
Co se spotřeby týká, souhlas s webpajou, auto kolem 1,6 t vyšší (suv, crossover) nebo kombík a R4 dýzl si v reálu vezme víc než R6 v tom stejném autě. Ale v tabulkách ty 4,5 litru vypadají hezky, a ekosoudruzi jsou spokojení. 😉
Co se spotřeby týká, souhlas s webpajou, auto kolem 1,6 t vyšší (suv, crossover) nebo kombík a R4 dýzl si v reálu vezme víc než R6 v tom stejném autě. Ale v tabulkách ty 4,5 litru vypadají hezky, a ekosoudruzi jsou spokojení. 😉
Radek_89
Musím říct, že vzhled, kdy světlomety přímo nenavazují na ledvinky je daleko hezčí a podle mě i agresivnější. Moc doufám, že přicházející 5er bude mít podobný vzhled a ne ve stylu 7er, ikdyž se asi pletu...
MariAchi
...je uvnitř menší jen o jednotky centimetrů a to ještě jen v mezních hodnotách nastavení sedadel. Na šířku je na tom stará generace dokonce lépe. To opravdu dělá rozdíl mezi "titěrnou" a "konečně rodinnou"? Měli jste ta auta vedle sebe? Nebo jste, pane Bureši, starou x1 viděl jen na obrázku?
curwasportiva
Nevim nad cim se autor podivuje, znacka BMW je tak zdevalvovana, ze kdyby ji placli na kuka mobil, tak me to neprekvapi... >😒]
hnup
Minuly rok som mal moznost nejaky cas s novou X1 pojazdit presne s tymto motorom. Priestoru dost, nestazovala sa ani polovicka sediaca za mnou (meriam 193), na tvrdy podvozok uz ale kritika zo zadnych sedadiel prisla. Ani po prepnuti zo sportoveho rezimu sa mi nezdalo, ze by bolo auto maksie, zato sa dostavilo neprehliadnutelne oneskorenie na pridanie plynu (v rezime sport nebolo ziadne), takze som ostal len pri tom sporte.
Celkom sa stotoznujem s testom-vyborny pruzny a tichy motor, vyborna prevodovka, tvrdy a hlucnejsi podvozok. Navyse mne sa pacilo aj riadenie. :yes:
Celkom sa stotoznujem s testom-vyborny pruzny a tichy motor, vyborna prevodovka, tvrdy a hlucnejsi podvozok. Navyse mne sa pacilo aj riadenie. :yes:
Hlučný podvozek se dá "po kutilsku" řešit. Tvrdost je už těžší oříšek, ale i ten se dá "rozlousknout"... 😉 Takže komu se jinak líbí, hurá do toho... >😁
Vyhodit runflaty.
A do tý doby, než je, co nejrychleji ojedu abych se jich mohl co nejrychleji zabavit, tak je podhušťovat. O půl atm, oproti normálním pneu, podhuštěné runflaty se jim blíží komfortem a nejsou o nic víc deformované. Já to tak dělám u X5.
A do tý doby, než je, co nejrychleji ojedu abych se jich mohl co nejrychleji zabavit, tak je podhušťovat. O půl atm, oproti normálním pneu, podhuštěné runflaty se jim blíží komfortem a nejsou o nic víc deformované. Já to tak dělám u X5.
Ty ekologický ignorante, takhle spálíš jistě aspoň 0,5 l/100 km víc, což je xx g zbytečně vypuštěného C02!!! Asi na tebe budeme muset poslat ekologickou policii z Bruselu! >😁 >😁 >😁
Když vypouštíš CO2, tak podporuješ rostlinstvo, které CO2 vdechuje a vyrábí kyslík... 😉 [odkaz]
Zajímavý úhel pohledu! Budu to muset na mé X5 taky zkusit. I když abych pravdu řekl, na 19kách a na komfort setting se mě podvozek nějak tvrdý nezdá. Může to být ale tím, že jsem před X5 jezdil pár roků s M3 MPS a ta byla dost tvrdá.
bmw
Neměl jsem pocit, že by byla malá kabina. Naopak, tak akorát. Technika, vycházející z X3, byla skvěla. X1 20d 😁rive byl jeden z nejlepších BMW co se týká jízdních vlastností. Nová X1 mne nebere, je to předokolka. Takových je mraky, levnějších a není nejmenší důvod, proč si připlácet za značku. Takže nová X1 děkuji, nechci. Strčte si ji někam, soudruzi z NDR.
O tom to přeci není, navíc Mazda cx 9 není konkurentem BMW X1, ani prodejně 😉 Ještě k tomu v benzínu. Srovnáváš nesrovnatelné.
Přijde mi, že když se tě máma zeptá co chceš k večeři, odpovíš jí třeba MX-5... 😉
Ale celá ta argumentace CX-9 je mimo. To auto nemá českou cenu a ani se pokud vím nepotvrdilo, že se vůbec bude prodávat v Evropě... takže Pepaj zřejmě srovnává americkou cenu přepočtenou na Kč s českou cenou BMW vč. příplatků, což je nesmysl. Žádné technické údaje ani testy CX-9 jsem neviděl a myslím že ani nebyly, ale můžu s jistotou říct, že rozdíl ve spotřebě bude mnohem víc než litr.
Pokud jde o přepočítávání amerických cen, které jsou typicky bez daní, tak je třeba počítat minimálně s DPH a i clem, pokud daný model nevyrábí tady. Nekoukal jsem, jak to vychází u Mazdy, ale takový hrubý odhad je +50 %, přičemž +30 je minimum.