Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kalifornie odmítla plán Volkswagenu na řešení emisního skandálu

99 komentářů

Avatar - vyroubal
vyroubal
Krásně je vidět, jak se VW třese před právním prostředí USA. Nabízí odkup vozidel, nové katalyzátory, odškodnění ve stovkách dolarů atd. Jen aby zmírnil devastační žaloby o miliardy EUR. A to vše kvůli zlomku aut, o které v součtu jde.

A co my v právně slabé Evpropě? Tam se VW jen směje. Nepovinné svolávací akce, kdo se jich zúčastní, dostane za ztracený den v práci akorát tak bonbón na přepážce servisu. Dostanete nahraný pofidérní software, který VW nedokázal za 5 let vymyslet a najednou ho po vypuknutí skandálu spíchnul za 3 měsíce. Možná se Vám zvýší spotřeba, klesne výkon, ale VW Vám zase nějak zacpe ústa.

Na svolávací akce půjde jen blázen, nikoho tam dobrovolně nedostanou, takže motory z koncernu Gas Auto nám budou dál likvidovat ovzduší, vše pod dozorem pana ministra Ťoka a celé EU.

Jo jo, není právo, jako právo...
Avatar - Anonym
Anonym
amící nejsou blbí a nedaj se opít rohlíkem >😁 >😁 >😁
Avatar - Hittman
Hittman
Přesně, mají dokonalejší právní systém, dokonce donutili i výrobce elektrospotřebičů dávat návod na užívání tlustý jako bibli, kde se člověk dočte i to, že třeba číča do mikrovlnky opravdu nepatří...
topten
ovzdusi likvidujou všechny dyzly, s výjimkou nekterych s SCR.
1 dyzl vypusti cca tolik jedu jako 10 benzinaku.
presto jsou dyzly skoro ve všech statech "zeleny" EU zvyhodnovany nižší spotrebni dani na naftu oproti benzinu
az se budu chtit nadýchat cistyho vzduhu, pojedu do USA, tady v evrope to svinstvo z naftových jed-rakovino-metu jen tak nezmizi...
Avatar - Anonym
Anonym
potřebuje, aby ze sebe nemohl dělat ***a a vysoudit na tom milion, kvůli ničemu jinému to tam není jen že se pár vychvánků soudilo a tahalo z výrobců prachy.
TommII
Mluvíme tady o stejných Americanech, kteří odmítli podepsat Kjotsky protokol??? Je to banda stupidních pokryteckych ***ů. Jejich automobilky přežívají pouze za neskutečné vládní podpory nebo ze zahraničních investic, tak je proste potřeba potrápit fungující konkurenci.
Avatar - Anonym
Anonym
to půjde stejně, až půjde čína dolů ještě víc než ted a s ní celej asijskej region a až se sem anvalí milion dalších vyžírků z afriky a asie
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jejich automobilky mají tradici a narozdíl od těch evropských ještě vyrábějí pořádná auta.
Avatar - Hittman
Hittman
Přesně, zakázal bych naftu úplně prodávat u stojanů čerpacích stanic, Stejně dnes už autobusy jezdí na plyn, nákladní doprava se bez nafty už také časem obejde a tratě se postupně elektrifikují, takže se zbavíme i těch smradlavých lokomotiv.
Avatar - Hittman
Hittman
Přesně, EU měla napařit taky alespoň 90 mil Eur, VW by musel začít prodávat majetek, některé továrny zavřít, přestal by se chvástat a konečně by začal nad auty přemýšlet a třeba i na nové nabízet větší slevy (po vzoru frantíků)..
...je tzv. half-assed a na to su Americania citlivi.

Takze Kalifornii tlieskam.
pandora
nechápu proč se vw s.r.a.l.o do usa s naftou(usa je benzínová země) je to jejich chyba a dobře jim tak,prostě se někomu zdálo že ve městě od té doby co tam jezdí hodně těch Deutsche kár Das Auto je nějak ve městě nahuleno a ejhle....to že se někdy za špatných rozptylových podmínek nedá dejchat tak poděkujte lidem v atech s "euro 6 " jen pro zajímavost felicie z roku 98 má lepší emise jako nejnověší passat bluemotin4x4!! strčtě si ty Euro emisní samolepky do ánusu!!
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
to este pred par rokmi s vw v amerike celkom nadejde ( stupajuce predaje cez 400 tisic ) plus nova jetta a beetle .... tento rok tam ale asi bude vw rad aj za 300 tisic aut... ak to takto pojde dalej tak za dalsie 3 roky to tam moze uz zabalit ... aj lexus ho tam uz preskoci ... nechapem ich pristupu ( a nezaujmu ) v amerike .... pritom je to tak velky a zaujmavy trh ako ziadny iny na svete
Avatar - Anonym
Anonym
nesmysl. Na naftu jezdí vlaky, lodě, nákladáky atd
Avatar - Anonym
Anonym
Tak by to asi chtělo ty šílence z Bruselu vymést nebo je aspon nevolit, že
Avatar - Anonym
Anonym
Lepší takové právní prostředí, než zákony co se daj vyložit třemi smysly jako tady a než totálně pomatení němci v čele s tetou Angelou.

Evropa se * do záhuby. Pomůže jí k tomu těch 10 milionů imigrantů a mezi nimi tak 200 000 agentů, duchovních a školitelů z IS, al kajdy a dalších
kuny
ja vim, ze uz jsme se spolu o tom take handrkovali, ale noxy vyposti i benzinaky, ty, co maji funkcni katalyzaor (to jsou tak +- auta mladsi desei let) je posuti nez se zahreji (prvnich pet - deset minut po startu), ty, co maj katalyzator v haji je pousi uplne normalne do ovzdusi podobne jako diesely.

nox jsou relativne nestabilni molekuly, ktere se pomerne rychle redukuji na stabilni a netoxicke, maji minimalni vyznam na emisich v globalnim slova smyslu, pouze lokalne ve mestech, kde postavaji auta na semaforech je jeich koncentrace nebezpecne velka.

co s tim delat? v prvni rade je potreba delat obchvaty mest, v dlouhodobem horizontu pak nahradit spalovaci motory uplne - studeny a nebo stary benzin, coz je typicky mestsky povoz, opravdu nepomuze.
Avatar - Hittman
Hittman
Přesně, první nabídka se přeci nikdy nepřijímá, určitě je potřeba VW vystrašit, ať se vytasí s více prachama pro ty chudáky, co si koupili naftové auto.
Avatar - Hittman
Hittman
jj, zkus to ale tady vysvětlit, aby to tady ti slepí a zfanatizovaní pochopili >😒]
Avatar - Anonym
Anonym
Tak já amíky rozhodně neobahuji za všechno co tam je, a zejména jejich zahraniční politika je tragédie, ale to soudnictví tak aspon nějak funguje i s občas asurditama. Tady absurdity nejsou, zato se každej druhej lotr vyhnul trestu.
Avatar - Anonym
Anonym
Odpovím ti tvým stylem - evropský politik ,který rozdělí přebytky peněz vybrané na daních tak, že je dá někomu jinému než kdo je tvrdě vydřel by zasloužil nakopat a shodit z mostu.

to je jako kdyby si v práci dřel, poctivě odváděl daně, dělal přesčasy a pak ti šéf řekl, že tvojí odměnu dá 5letýmu pepíčkovi, co šlohnul v obchodě lízátko nebo kdyby ti sebrali firemní bonusy co si vydělal navíc proti lonsku a dali je bezdíkovi na ulici co prolejvá hlavu krabičákem.

Ted kdo je větší pitomec
Avatar - CHerokee
CHerokee
VW se tam snaží uměle nasadit evropská auta, která jsou malá a s malými motory. A často i s diesely. A navíc v USA se běžně jezdí na 91 oktanový benzín, což jejich větší atmosférické motory v pohodě požvýkají, ale ty technické turbosrágory z Evropy ne.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
americania su zrejme dost citlivi na akekolvek podvody ( a je to logicke ) .... nevidim to tam s vw nejako ruzovo ani tento rok ... jeho imidz je tam uz defakto na bode mrazu .. aj dacia by ho tam dnes uz mala vacsi ak by tam bola na trhu ... ale pockajme si... tento rok tam moze byt pre vw dost klucovy tak uvidime ako z toho vykorculuju
Avatar - Anonym
Anonym
Jo a funkční konkurence? 2015 VW ztráta 5% na 2014 a v roce 2014 ztráta 10% na 2013. Opravdu oblíbená značka v USA. JD power vždy na chvostu ve spolehlivosti i oblíbenosti
Avatar - Hittman
Hittman
Je potřeba rozvoj elektromobilů, dokonce je i výhoda, že jsou draží, protože víc lidí začne používat ekologickou veřejnou dopravu.
Avatar - Anonym
Anonym
Tady ale vůbec nejde o nějak protokol ale o to že někdo podváděl a chce se z toho vykkroutit. A podváděl zcela záměrně s cílem to obejít. A v takové míře jako nikdo další. Když to neumí bez podvodů, at nedělaj sazomety, jenže v benzínu už neumí vůbec nic že >😁 >😁 >😁
Avatar - CHerokee
CHerokee
Jasné a naše hospodářství by šlo do kytek....
TommII
No, myslim si, ze dnes v noci z teto zpravy nebudou ridici Passatu klidne spat. Vubec nevim jak bych se s tim vyrovnal, ze me ma "pandora" za ***a, ktery podporuje VW >😁 Vidis, ja to mam zase tak, ze kdyz vidim noveho Passata, tak si rikam, ze to musela byt sakra slozita volba, jestli sahnout po Supovi nebo radeji Pasika... A na ridice techto aut koukam jako na lidi, kteri si proste dobre vybrali. Nejaky pomateny amici, kteri nejdriv sejmou Toyotu, pak Hjundaje a ted VW aby ochranili ty svoje plecky, ze me ze dne na den ultraekologa teda neudelaji. 😉
pandora
vw se z těch sracek už nikdy nevyhrabe...aura pryč,image pryč když vidím nového passata koukám na něj jako na zlo!!! a na řidiče jako na ***a co tuhle značku podporuje..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vw passat sa mi nikdy nepacil viac ako dnes... ale bohuzial cela znacka mi uz pride dlhsiu dobu sterilna a nezaujimava a dizlgejt to uz len cele dorazil ... pritom v 90 rokoch to bola ina kava.... ich auta boli nesmrtelne a napriklad polo z tych rokov vyzeralo lepsie ako kdejake ine male auto a mnohe z nich jazdia dodnes ... golfu IV sa vtedajci megane kvalitou nemohol rovnat ani nahodou ani 306tka ci povedzme prvy focus ... lenze vtedy este nemali problemy s motormi ani kvalitou... a aj dizajn mali akysi zaujimavejsi na tu dobu voci konkurencii.... dnes su uz ale nemastni neslani... a motoricky vlastne nevynikali nikdy ... navyse konkurencia je uz inde ako kedysi a nejedna znacka uz dnes vw davno preskocila... kym vw spravil 3 kroky za dekadu.... niektore znacky urobili 4 doslova skoky ...

vw sa podla mna z tohto dostane... akurat v amerike vidim ozaj poblem... ten trh mu asi nie je sudeny... co uz... v juznej amerike o par tisic km juznejsie ma pritom silnu poziciu ... otazne je ci mozno nie je lepsie zacat s cistym stitom... uplne odznova... nove modely.. nove myslenie... novy dizajn.. tak ako to povedzme robia japonci.... tazko sa vw presadi v amerike s tym svojim "neamerickym" dizajnom ... chce to nieco co by vyzeralo viac americky ako europsky ... a mozno by to slo..... a zabudlo by sa na tieto "nepodarky" z europy .... ked dokaze hyundai predat rocne vyse 700 tisic aut v amerike a pritom nema ziadne extra vozy ani ziadne legendy ..... tak by to mal dokazat aj vw... len to chce zacat odznova.... nie zase len dotiahnut europske vozy a cakat ze co frci v europe tak musi aj v amerike.... tadial cesta nepojde podla mna.... vw mal v amerike uz davno prist s nejakym fullsize SUV .... pickupom.. mozno MPVeckom aj nejakym sportacikom alebo niecim ako elantra... ci sonata .. cize elegantne 4 dverove auto s vyraznym kukucom a ladnymi krivkami ...
Johnn
Zatím nebylo prokázáno,že by jiní měli při minimální zátěži (podobné tetu) stejný problém,jako VW.Takže možná méně a každé zlepšení se počítá.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejde mi tu o naftak.... pisem o znacke vseobecne... vw uz dnes nema to neotrasitelne caro z minulosti... a pokial ide o motorizacie som tiez fanda benzinov ... dizlove auto si nekupim nikdy
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
stale je tu moznost pre zakaznika tieto auta od vw proste v eu ako europan nekupovat .... dnes vidim uz kopec zaujimavejsich a lepsich znaciek ako vw ... jeho caro z nedavnej minulosti ( aj kvalitativne aj motorove aj imidzove ) je uz fuc.... to uz dnes radsej skodu.... suzuki.. forda... mazdu .. hondu.. alebo cokolvek ine ...
Avatar - Anonym
Anonym
No poslední dobou hlavně amerika.

V6 3,6 atmo - 335 HP
V6 3,0 biturbo 405 HP

Co má v této kategorii Evropa - nic

A V8 6,2 kompresor má lepší výkon jak 5litrové otrubené AMG. Takže asi tak.

Jinak třeba Jaguar

Evropa moc ne, takové 4,4 turbo od BMW je tak fatálně prů*erový motor, že je o tom na webu materiál asi tak na 900 stránek A4 >😁 >😁 >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Svět je svět a USA je USA. A řeč bylo o USA.

Jinak když chce rekordy - GM nejvíce vyrobených aut na světě v celé historii, víc nikdy nevyrobil >😁 >😁 >😁
topten
naftova skoda, ford, mazda, renault ... jedy NOx snad nevypousti ??
me to prijde jako z blata do louze
Avatar - praděda7
praděda7
...je obdoba norského Barnevertu. Nezábývá se sice únosy dětí, ale buzeruje a terorizuje automobilky již téměř 50 let... >😒]
XTad
Je tohle dukaz dobreho pravniho prostredi? V normalnim pripade, by takoveho cloveka poslali pryc, at si dela srandu z nekoho jineho, zatimco v USA se musi prepisovat navody, platit odskodne atd.
Avatar - Hittman
Hittman
ale budeme mít čistý vzduch a zelený města! To za těch pár tisícovek navíc ročně přece stojí
TommII
>😁 presne tak, prumerny American potrebuje mit v navodu uvedeno, ze ziva kocka do mikrovlnky nepatri... To je typickym znakem vyspele inteligence >😁 >😁 >😁
kuny
vis, kouzlo vw stoupa s tim, jak ostatni vubec nechapou, co si s tim pocit. v podstate v evropskem mainstreamu akorat koncern vw dela prvoplanovite auta. francouzi stavi same ufo, japonci a korejci delaji kolotocarska vozidla, ford a opel je napodobuje, italove jsou prakticky mimo hru (snad jen fiat s oklesteniu paletou vyviji nejakou aktivitu). takze nikoliv vw, ale konkurence z nej dela jednicku v evrope. pamatuju, kdyz vyjelo prvni mondeo - passat ho tehdy sledoval z uctive vzdalenosti. dnesni mondeo je kus neceho, co tezko nekam rozumne zaradit. v takovem prostredi to ma passat u s vrzajici palubovkou a neuplne idealne slicovanou karoserii snadne (mluvim z vlastni zkusenosti - passat nejen me, ale i kolegum povrzava, a tak, ale tpza kolegovo mondeo bychom to nemenili).
Gvick2
Opravdu Evropa nic nemá?
Co třeba Porsche B6 3,4 atmo 340 hp, nebo B6 3,8 atmo 385 hp, nebo B6 3,8 atmo 475 hp nebo B6 4,0 atmo 500hp?
A v turbech
Porsche B6 3,8 turbo 580 hp, nebo Ferrari V6 2,9 turbo 510 hp nebo Audi V6 3,0 turbo 500 hp nebo BMW R6 3,0 turbo 431 hp?
Johnn
Relativně nestabilní,ano,ono je vše relativní.[odkaz]
Všichni výrobci aut zřejmě nemají úplně stejný problém jako VW.
TommII
Na politicke situaci se evidentne shodneme, ale rozhodne nemuzu souhlasit s tim, ze system, ktery umoznuje nekoho zalovat za to, ze mi na kelimek nenapsal, ze muze obsahovat horke napoje je lepsim prostredim. Predpokladam, ze by jsi velmi rychle menil nazor, pokud by jsi byl Ty osobne tim odsouzenym za vec, ktera odporuje "zdravemu rozumu" Amici tak dokonale degeneruji, protoze prestavaji myslet a pouze dodrzuji smernice... Zoufalci...
Avatar - praděda7
praděda7
Jo, tak tuhle věc vymysleli státní zaměstnanci aby měli dalších 1000 let co dělat... >😒]
TommII
Vis co ma Evropa v teto kategorii...??? Bandu ekosilencu v Bruselu... Jejich legislativa je postavena proste jinak a je to stejne, jako kdybych Ti ted tady zacal vysvetlovat, ze amici nemaji zadny poradny preplnovany litrovy trivalec...
TommII
To je presne ta americka idiocie. Nekdo zavre do mikrovlnky kocku, pekne si ji tam povari a pak vysoudi milion na vyrobci... Tohle obdivujes? To Ti prijde normalni? Jejich pravni system je k zbliti. Takovy americky hovado s kockou v mikrovlnce by potrebovalo poradne po drzce a rovnou do Bohnic a ne milion. Pokud mu nejake statni zrizeni umozni se soudit a dokonce spor vyhrat, pak je to spis dukaz toho, ze tam kluci hulej kvalitni matros. No a pak vyrabej nekonkurenceschopny plecky a musej skodit konkurenci, aby jim to tam nelehlo.
kuny
... a hned druhy den vpby te litr benzinu stal tolik, co dnes v souctu litr nafty a litr benznu 😉
TommII
No ono hodne zalezi na tom co povazujes za poradny. Myslim, ze jsme z Evropy zvykli na jiny standard, ale pokud mluvis o poctivych motorech, tak Ti davam za pravdu. Je ale potreba si uvedomit, ze to neni chybou evropskych vyrobcu aut, ale evropskou debilni legislativou. Vyrobci jen vyrabeji to, kam je dotlaci ty paka z Bruselu. Za to, ze mame dnes v Mondeu moturek se tremi valci a litrovym objemem neni mokry sen konstrukteru od Fordu, ale nutnost.
CrankyDude
"..Jestli vám to nikdo neřekl, tak to okranové číslo v USA neodpovídá " :-! Nerekl. A ja se zase neptal. >😁 Mea culpa. Diky za upozorneni. 😉
Netusil jsem ze amici meri objektivneji oktany AKI = (RON + MON)/2. >😒]
Nicco
Kalifornie odmítla plán Volkswagenu na řešení emisního skandálu
topten
jenze amici jsou ve snizovani produkce na CO2 uspesnejsi nez EU a to i bez toho, aby podepsali kjotsky protokol. navíc se svoje ovzdusi nenehaji zamorovat rakovinotvornými částicemi a jedy NOx z naftových motoru
topten
NOx vznika zejména při spalovani chude smesi, coz je domena naftových motoru, tedy plati naftovy motor = producent NOx a je pak jen otázka jak NOx zlikvidovat.

ano, i benzinove primovstriky v malem zatizeni jezdi na chudou smes, ale v době, kdy ještě katalyzator není ucinny, takovy primovstrik jede na stachiometrickou smes, kde je produkce NOx potlacena. (nejen) proto ma benzinovy motor vyrazne vyssi spotřebu nez se ohreje.

limit na NOx pro benziny euro3 je nižší nez limit pro naftaky s euro5, tedy pro cca 10 let novejsi naftaky. bavime se o limitu v laboratori, v realu naftaky limity radove prekracuji.
vzhledem k tomu, jak si v USA zakladaji na custote ovzdusi, tak silne pochybuju, ze benzinove motory v USA v realu neplni prislusne normy na jedy NOx. z toho prameni i soucasny koncernovy pruser - kdy limity v labortori snad plneny byly, ale v realu je radove prekracovaly. a protože princip motoru je v USA i v EU stejny, predpokladam, ze benziny v USA i EU plni limity na NOx i v realu.

to ze nikdo neprisel s tim, ze benziny limity prekracuji neznamena, ze se takovy testy nedelaly, ale spis ze vse je OK a benzinovy motor stanovene limity plni i v realu. většinou se pise o tom, co je spatne a ne o tom co je dobře. a lonsky test, kdy se porovnavaly 3 naftove motory a 1benzinovy (nejaky nisan SUV 1.6 turbo benzin) prokazal, ze benzin byl hluboko pod limitem na NOx pro euro 6, naftaky NOx vypostely radove vic nez benzin a to bez ohledu jestli se jednalo o euro4, 5 nebo 6.

obchvaty vse nevyresi, porad tam budou jezdit auta a i do center auta jezdit budou stále. spalovaci motory v horizontu 10 let nenahradíš, ale osobní naftaky ze silnic vyhnat muzes
Avatar - Anonym
Anonym
Regular 87 odpovídá našemu Naturalu 91 a Premium 91 odpovídá 95. Jestli vám to nikdo neřekl, tak to okranové číslo v USA neodpovídá tomu evropskému >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Přesně tak. A kdo se na ty ksichty má furt dívat >😁

Navíc já třeba do práce skrz MHD jedu 45 minut a autem 15 minut. To je úspora 1h/den, tedy 20h/měsíc, tedy 10dní ročně. 10 dní života každý rok strávených v MHD místo nějaké lepší činnosti.
Johnnn
Chtěl bych vidět centrum třeba NYC za plného provozu se stejným složením motorů jako u nás. Myslím, že by ještě záviděli Pekingu a v Central Parku by si zaběhali leda při koukání na Přátele.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, zato evropská žádná svolávačky nemaj. Ted tu o červený karkulace.

VW je typický příklad, řetězy TSI, motor VW V10 TDI, zatékání, koroze 5. dveří, vrzající palubky, váhy vzduchu, dvouhmotáky, DSG převodovky atd.
Takze Americania su zli lebo Kjoto.

A VW je dobry, pretoze predaval auta ako, de facto, Kjoto-friendly, a pritom to bola tovaren na smog.

Chlapce, mas vazny problem...
CrankyDude
".. ty chudáky, co si koupili naftové auto." Pises nesmysly. Americane co kupuji VW diesel nejsou chudaci, ba naopak... jsou namysleni currraaaci.
Avatar - Anonym
Anonym
jj, to sem měl na zrcátkách z USA na 300C, který sem pro někoho kupoval >😁
CrankyDude
"...amící nejsou blbí a nedaj se opít rohlíkem .." to bude asi tim, ze v amikarne rohliky nejsou? >😁 Neidylizuj si amiky...jsou to taky lidi..a tudiz je mezi nima spousta blbcu, jako tady. :-!
_MT_
Nutnost to není, jen se to výrobci hodí do krámu, tedy mu to usnadňuje plnění cílů. Nakonec je to na nás, kupovat to nemusíme a pro výrobce nemá moc smysl dělat něco, co se neprodává.
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Bingo! :yes:
_MT_
Vždyť je to trouba. Kdo nesuší kočku v troubě? >😁 By mě zajímalo, která kočka se nechá nacpat do mikrovlnky bez boje. I kdyby jí to neublížilo, z mého pohledu je to týrání. Asi jako mytí kočky v pračce. Že nechápe, jak funguje a proč je tedy nebezpečná...
_MT_
Dokud nejsi tím, kdo tu srandu platí. I když vyhraješ, obrana stojí kopu peněz. Což jen podporuje pijavice, protože je pro tebe levnější jim pohodit poměrně menší částku v mimosoudním vyrovnání a mít klid. Ani nechci přemýšlet, kolik mě ten skvělý americký právní systém už stál. Akorát to ve mně vyvolává chuť právníky postřílet.
TommII
:yes:
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
A to se někomu zatraceně nelíbilo... :no:
TommII
Bez diskuse s Tebou souhlasim. A kdo je vetsi pitomec? Kdo je vubec nejvetsi pitomec? To hovado, ktere dalo kocku do mikrovlnky a potrebuje to mit od zitrka v navodu >😁 amik...
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Chudák jsi ty. Nejenom proto, že raději jezdíš se starou popelnicí se zastaralým benzínovým motorem, ale hlavně proto, že to máš v hlavě zahnuté. :-!
TommII
Jednak nemuzes mit vubec tuseni kdo v jake mire podvadi s emisema, ze? Chapu, ze Tobe o nejaky protokol nejde, ale ja toto vlakno nazval pokrytectvi prave proto, ze stupidni amici jsou mistri sveta v obchazeni vseho za cenu poradneho businessu. Kjotsky protokol je jen ukazkou toho, ze pokud jde o business je jim ekologie ukradena. Jinak, kdo tedy umi benzinove motory? Pochlub se? 😉
TommII
Na to je jen jedina odpoved... V 6/2015 nejprodavanejsi znacka na svete. 9/2015 Dieselgate...
Avatar - Hittman
Hittman
Vzhledem k výše a četnosti pokud, co tam udělují automobilkám, je oproti tomu EU úplný ráj 😉
kuny
ale prosimte, schvalne jsem to nadsadil, nafta je nedilna cast ropy, kdyz ji nezuzitkujes, tak proste o ten jeji dil budou ostatni ropne produkty drazsi.
CrankyDude
Necham ti to posledni slovo. Uz mlcim. Jen na okraj - Za tech 100+ let co se delaji auta velkoseriove se furt neda koupit neco co se nesseerre, nerezne, nevybuchuje...atd...atd...to jsme to dopracovali s tou prumyslovou revoluci, eh? :-!
CrankyDude
"...měl na zrcátkách z USA na 300C.." 😉 Ja ctu pomalu, a tak mi to trvalo dele si to precist a behem toho casu co jsem cetl jsem pri couvani prejel decko, psa a shodil 4 popelnice. Ty velke, kontejnerove. >😁
Avatar - Individualita
Individualita
A že tam Toyota prodává 5x tolik a Hyundai 3x tolik co VW group? >😁
Avatar - Individualita
Individualita
Kočky jsou známé tím, že furt do něčeho lezou. Mají tendenci se někam nacpat. Takže už jen stačí zmáčknout knoflík >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Problémy se spínačky mělo taky víc značek a co třeba airbagy Takata že. Nebo hořící Lamba, Jeepy atd
CrankyDude
"Jinak, kdo tedy umi benzinove motory?" Benzinovy motor=V8, tak hlavne GM. :-!
CrankyDude
super nadpis! >😁 >😁 >😁
CrankyDude
"..evropská žádná svolávačky nemaj. Ted tu o červený karkulace." >😁 OK.
Byla, nebyla jednou mala holcicka, ktere umrela maminka. Tatinek byl hornik ve West Virginii, a proto poslal holcicku na prazdniny k babicce na venkov do Kalifornie. Babicka bydlela v malem domecku na kraji borovicoveho lesa. Pak prisel vlk, samotar, a sezral babicku pak i holcicku? 😉 Tuhle jsi chtel? >😁
Mas polo-pravdu, bo nic z toho co jsi vypsal nezabiji. Zato GM klicek startovani, ci FORD Pinto nadrz jsou takove exemplarni nedbalosti ktere ukonci nekomu zivot.
Avatar - Magister
Magister
Stačí nevolitdoleva a zelené, Brusel je jen obraz lidí, co je volili.
Avatar - maxi!
maxi!
mas pravdu a uz sme to tu x-krat preberali....
Nicco
K tem kamionum. Majitel spedicni firmy v rozhovoru rekl, ze vlakova doprava neni flxibilni a nevyhovuje dobe, proto se 80% nakladu vozi na kamionech.
Avatar - Anonym
Anonym
Takovou jako je Porsche ne.
Gvick2
Porsche nepatří do Evropy? Američani nemají sportovní značky?
Napsat, že Evropa nemá nic v kategorii šestiválců je prostě nesmysl.
topten
nedavno renault espace 1.6 160k 25x prekroceni limitu NOx v reulu, předtím nejaky opel 17x, volvo 14x atd. vpodstate az na výjimky nekterych naftaku s SCR dopadly spatne všechny naftaky.
vloni slibovaly, ze v lednu uverejni výsledky z testu na NOx průřezem všech vyrobcu v realu, tak jsem zvedavej jestli budou mit odvahu to uverejnit
CrankyDude
A delaji to tuze dobre. Mame v Kalifornii radi cerstvy vzduch abychom si vychutnali dym z te rostlinky ...420. >😁 >😁 Nemel jsi se vsak zastavit u nejakeho two-bit norskeho amaterskeho divadla, mohl jsi (zduraznuji mohl) sahnout po vetsim kalibru - gestapo. >😒] Ordnung muss sein.
Ted vazne[ji] - nebyt CARB tak dodnes to co vyprodukuje S120 by byl povazovano za normal. LA v 50-tych letech bylo to co je Cina dnes. Dnes je LA lepsi, ale smog tam furt je. Proc. On je tam furt, i kdyz tam Indiani kourili dymky miru - je to hold kotlina. At zije CARB! 😉
CrankyDude
Anglicky moc nemusis umet, pochopis to z toho obrazku jak se vyrabeji auta v Mmerice? >😁 [odkaz]
CrankyDude
"...nejdriv sejmou Toyotu, pak Hjundaje a ted VW". Tomu se rika "survival of the fittest" :-! Ono nikdo ty importery nenuti prodavat v Mmerice. Tarify a jine saskarny nejsou "in", jsou lepsi systemy jak nekoho potopit. :-!
CrankyDude
"Přesně, mají dokonalejší právní systém..." to jo...proto ty obalky jsou tlustsi, protoze to vezme vice casu ty zakony obejit. 😉
CrankyDude
"..ale budeme mít čistý vzduch a zelený města!..." a kure v kazdem hrnci, auto v kazde garazi >😁 >😁 >😁 to uz tu bylo: [odkaz]
CrankyDude
"..A navíc v USA se běžně jezdí na 91 oktanový benzín.." V USA se prodava unleaded (bez olova) benzin od 87 (normal) do 91 (premium) oktanu. Nejbezneji pouzivany v autech je prave ten 87. :-!
CrankyDude
"Jo jo, není právo, jako právo... "
Mas dobry nahled na vec...ale zbytecne moc slov - je to tak: He, who has the gold, makes the rules. Ten kdo ma zlato, pise pravidla. Pamatujes na Microsoft a Google soudy v Evrope? Miliardy ve vzduchu? No tak vidis..... >😁
CrankyDude
"..víc lidí začne používat ekologickou veřejnou dopravu." to vykrikuji vsichni, dokud je ekologicky spoluobcan bud nepoblije, nebo neokrade v MHD na ceste z prace domu. >😁
_MT_
Mým oblíbeným je ten nápis na zrcátku, že objekty jsou blíže, než se zdají. Pokud vím, to není jen krytí si zadku ze strany výrobce, je to povinné, tedy vyžadované předpisy.
Avatar - Anonym
Anonym
Jasně, Porsche. Sporotovní značka.

A tím Ferrari si to dodělal, kolipak pak stojí cehvrolet a cadillac a kolikpak ferrari.

napiš nám, co mají BMW? Audi a Mercedes.

Porsche a Ferrari si nech od cesty >😁

Pokud si dobře pamatuju, už v roce 2007 měl motor GM 3,6 větší výkon jak motory MB, BMW a Audi o objemu 3,5 či 3,6.

A pak ta kvalitka. Takové BMW 4,4 V8 turbo, to je etalon. Tam se zepjká olej rychleji jak v troubě >😒]
CrankyDude
>😁 >😁 >😁 Konecne! Dockal jsem se. Diky. >😁
CrankyDude
"to půjde stejně..." :yes: kazda bublina eventualne splaskne. Soudruhum z NSA se podaril pekny kousek jak zpomalit VW. :-!