Ekonomika
V rámci zaváděcí nabídky - buďte v klidu, tohle jsou ceny za které to bude i v dalším roce, konkurence v segmentu je silná.
Navíc si Ford moc dobře pamatuje, jak původní Káčko první rok "trhalo prodeje" a dalších jedenáct let po něm nikdo ani neštěknul ...
Navíc si Ford moc dobře pamatuje, jak původní Káčko první rok "trhalo prodeje" a dalších jedenáct let po něm nikdo ani neštěknul ...
A to jsi cetl kde?
co, ty prodeje ?
pokud vím tak první enerace Kačka byla loni nejprodávanějším autem ve svém segmentu v UK a to je poměrně důležitý trh. Takže toto "neprodejné" 11 let staré auto bylo nejprodávanější.... ale taky podle mě má víc ducha než nové Ka. Měli jit cestou evoluce, ne revoluce
UK ano, myslel jsem českou cenu a tím i český trh.
Někdy 2001 mě ve Francii vzal jeden řidič ve Fordu Ka směrem do Čech, rozjel to z mírného kopce na 170 km/hod, třepalo se to komplet celé, čekal jsem, že nás předběhnou vlastní kola >😁
Někdy 2001 mě ve Francii vzal jeden řidič ve Fordu Ka směrem do Čech, rozjel to z mírného kopce na 170 km/hod, třepalo se to komplet celé, čekal jsem, že nás předběhnou vlastní kola >😁
Ano, cesky trh je velmi dulezity :yes: A proc jsi nejel vlastnim, kdyz se ti to nelibilo?
A čo to bolo za blba, že autíčko do mesta rozbiehal na takú šialenú rýchlosť?
To už nevím, ale člověk napříč Evropou občas potkal lidi různé - úchyláky, kecalisty, leklé ryby, egoisty, feťáky, ... Ale jel bych zase a klidně hned.
Za ty penize a s takovou podpruměrnou 1.2 😒
Raději Chevrolet Aveo 1.2 62kw 😉
Raději Chevrolet Aveo 1.2 62kw 😉
Když pominu Fordí "nijaký" design, který se mi osobně příliš nezamlouvá ( což je ale můj problé, že ), tak mě celkem potěšil interiér. Je otázkou, jaký bude na "posaz". Motory klasika, která pro konkrétně tohle autíčko bohatě stačí. Jen trochu škoda, že Ford nenavázal na předchozí originalitu Káčka. Stejně jako Renault neposunul svěží design Megana 2.g. a nebo Subaru jak nevydrželo u zajímavého předku první Tribeci. Takže sesumírováno svěží interiér v uniformním kabétě. Nic převratného, ale vlastně chceme od mainstreamu převratné věci ?
Často slýchávám (i na Fiestu), že přes to, že i nové generace těchto modelů mají skvělé jízdní vlastnosti, předchůdci byly orientovány jako automobily pro skutečné řidiče. Já s nimi zkušenosti neměl (ani nemohu... 😄 ), takže na toto téma nepodám verdikt. Ale designově se mi více líbilo Ka první generace, které se inspirovalo hravostí a stylem Twinga I., o čemž svědčí jeho nadčasovost. A jestli je jeho podvozek skutečně tak zábavný, jak se o něm píše...hmmm 😄
no zozadu to vyzera vyslovene ako corsa 3d. Ale podvozok to lepsie naladeny ako Fiat 500 urcite bude mat a trebars aj posilovac riadenia. Na to si u fordu daju pozor a vedia to
S tou Corsou souhlas. Zepředu se mi to (hlavně z dálky) jeví trochu jako Twingo II. Řízení bude ostřejší než u Fiatu, který dopřává pohodlnou a prestižní městskou projížďku. Ovšem s výjimkou Abarthu 500... 😄
I bez vyjimky Abarthu 500, kde rizeni je take nic moc.
no sice mas mozno pravdu, ale isiel si Abarathom 500? Ja nie a Ty urcite tiez nie, takze psssssst.
A Abarath aj nejaka ostrejsia verzia Ka budu mat sakra co robit s Twingom RS, ci Twingom RS Cup... Twingo nici akurat ohyzdhny interier
A Abarath aj nejaka ostrejsia verzia Ka budu mat sakra co robit s Twingom RS, ci Twingom RS Cup... Twingo nici akurat ohyzdhny interier
Na Abarth F500 uz davno bylo par testu kde rizeni bylo ohodnoceno stejne blbe jako u radove 500, ne ze bych vsem testum veril, ale kdyz ty tak veris vsem "testum" ver i vsem testu o Abarth 500. Dik
KA ST moc prace s Twingem RS/Cup mit nebude uz proto ze bude mit rozhodne lepsi podvozek i rizeni i asi vetsi vykon turbo motoru a navic vazi o 100kg mene nez F500. 😉
KA ST moc prace s Twingem RS/Cup mit nebude uz proto ze bude mit rozhodne lepsi podvozek i rizeni i asi vetsi vykon turbo motoru a navic vazi o 100kg mene nez F500. 😉
"Často slýchávám (i na Fiestu), že přes to, že i nové generace těchto modelů mají skvělé jízdní vlastnosti, předchůdci byly orientovány jako automobily pro skutečné řidiče."
Neni to pravda.
Nova Fiesta i KA v tom pokracuji stejne dobre, staci se svezt 😉 Rozhodne neni pravda ze by stara Fiesta jezdila lepe. Nejezdi. Nova Fiesta se priblizuje vyrazne urovni Focuse MKI a to je velka pochvala. Podvozek je proste o generaci dal a to je dobre. V tom nema nova Fiesta ve sve tride konkurenci.
Neni to pravda.
Nova Fiesta i KA v tom pokracuji stejne dobre, staci se svezt 😉 Rozhodne neni pravda ze by stara Fiesta jezdila lepe. Nejezdi. Nova Fiesta se priblizuje vyrazne urovni Focuse MKI a to je velka pochvala. Podvozek je proste o generaci dal a to je dobre. V tom nema nova Fiesta ve sve tride konkurenci.
odviest sa staci a stara fiesta bola uplne inde podvozkovo... Lepsie. Toto je viac auto pre masy a aj pre "slecinky"...
Ne to neni pravda, se starou Fiestou mam najeto xy tisic narozdil od tebe, iternetoveho Honda ridice kecala. 😉
Toto je viac auto pre masy a aj pre "slecinky" ano ale designem, podvozek i rizeni je jeste lepsi nez u minule generace 😉.
Mimo to Fiesta vzdy byla pro masy - at slecny, tak rodiny i pro chlapi nebo duchodce, proste pro vsechny. Uz za dob XRII nebo RS.
Toto je viac auto pre masy a aj pre "slecinky" ano ale designem, podvozek i rizeni je jeste lepsi nez u minule generace 😉.
Mimo to Fiesta vzdy byla pro masy - at slecny, tak rodiny i pro chlapi nebo duchodce, proste pro vsechny. Uz za dob XRII nebo RS.
...necham stare KA >😁 ale teraz vazne. toto nove ka sa mi nepaci.je to take nijake.skorej mi to prijde ako nejaka karikatura.uz tu bolo pisane ze KA2 nedosahuje hravost a styl predchodcu a musim tak trochu suhlasit.ja by som si to nekupil.ale videl som aj horsie 😉
"nedosahuje hravost a styl predchodcu"
To je dost odvazne tvrzeni s minimem informaci >😁
To je dost odvazne tvrzeni s minimem informaci >😁
Možno odvážne, ale rozhodne pravdivé, pokiaľ sa dizajnu týka. Čo sa jazdy týka, to sa bude dať komentovať až po odskúšaní 😄
Pro názornost
"Sada Individual Grand Prix - Interior zahrnuje unikátní design sedadel v červeno-bílém provedení, přední a zadní velurové rohože s obšitím v červené barvě, volant v červeno-černém provedení, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v červené barvě, čalounění dveří v červené barvě, perleťově bílé dekorace madel dveří, výdechů klimatizace a středové konzoly, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, přihrádku pod sedadlem spolujezdce, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, kapsy na zadní straně předních sedadel a ISOFIX úchyty pro upevnění dětských sedaček. K ní si zákazník může doobjednat ještě analogickou sadu pro úpravu exteriéru, do níž patří vnější zpětná zrcátka v kontrastní barvě, sportovní mřížka předního nárazníku s rámem v kontrastní barvě, sportovní pruhy na kapotě, střeše a dveřích zavazadlového prostoru, pruhy na bocích karoserie, chromovaná koncovka výfuku. Sada je dostupná s vybranými barvami karoserie a pouze v kombinaci s koly z lehkých slitin."
[odkaz]
Pekne :yes: :yes:
"Sada Individual Grand Prix - Interior zahrnuje unikátní design sedadel v červeno-bílém provedení, přední a zadní velurové rohože s obšitím v červené barvě, volant v červeno-černém provedení, hlavici řadicí páky a madlo ruční brzdy v červené barvě, čalounění dveří v červené barvě, perleťově bílé dekorace madel dveří, výdechů klimatizace a středové konzoly, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, přihrádku pod sedadlem spolujezdce, zadní sedadla dělená v poměru 50:50, kapsy na zadní straně předních sedadel a ISOFIX úchyty pro upevnění dětských sedaček. K ní si zákazník může doobjednat ještě analogickou sadu pro úpravu exteriéru, do níž patří vnější zpětná zrcátka v kontrastní barvě, sportovní mřížka předního nárazníku s rámem v kontrastní barvě, sportovní pruhy na kapotě, střeše a dveřích zavazadlového prostoru, pruhy na bocích karoserie, chromovaná koncovka výfuku. Sada je dostupná s vybranými barvami karoserie a pouze v kombinaci s koly z lehkých slitin."
[odkaz]
Pekne :yes: :yes:
Áaa, vypisovač fordích prospektů opět úřaduje. >😁
Kdyz uz tak pise se Ford ne ford! 😉
Omyl, jossalito použil meno Forda len ako prívlastok, a ten sa píše s malým písmenom! 😄
Deadlift je hloupý, on to neví. Tudíž ho to do jisté míry omlouvá a nikdo ho zde nebere vážně. 😉
NE fordích prospektů, ale Fordovych prospektu !!!!!
A pise se velke F podle pridavnych jmen privlastnovacich.
Jako treba Pavlovi kamarádi, Čapkovy pohádky atd.
Totéž pravidlo platí i při obráceném slovosledu: děti Novákovy, sourozenci Královi (ale: potkal jsem sourozence Královy), sestry Dvořákovy, viděl jsem manžele Nedělovy.
Tedy plati i prospekty Fordovy !!!!
A pise se velke F podle pridavnych jmen privlastnovacich.
Jako treba Pavlovi kamarádi, Čapkovy pohádky atd.
Totéž pravidlo platí i při obráceném slovosledu: děti Novákovy, sourozenci Královi (ale: potkal jsem sourozence Královy), sestry Dvořákovy, viděl jsem manžele Nedělovy.
Tedy plati i prospekty Fordovy !!!!
Určitá originalita předchozího Káčka chybí, :yes: ale jako celek je to velmi líbivé malé auto. Škoda, že podobně líbivá není i nafouklá sestra Fiesta, té jsem stále nepřišel na chuť. Nedávno jsem si ji prohlížel u Charouze a je to volaké čudné ;-\
Tohle se opravdu dobře čte. Protože Fiat 500 s tímhle štírkem za zády se už nebude moci prodávat za tak přemrštěnou cenu. :-!
Podle mě tohle je moc malý...chtělo by to něco jen o trochu většího, stačilo by o maličko😄...na můj vkus je to taky trochu usedlý...řekl bych, že by Ford mohl trochu víc popustit uzdu své fantazie a inspirovat se třeba u Italů😄...ty maj totiž podle mého názoru jedny z nejhezčích aut na světě,,,hlavně pak ty nové auta se jim velmi daří...jedno za všechny bych mohl jmenovat třeba nové krásné MITO😄
Mimochodom, teraz sa začína ukazovať nadčasovosť "tlamy" z dielne peugeota. S podstatným sklzom, ale nakoniec ju začínajú používať všetci - Ford, Mazda...keď Peugeot vymyslí zase niečo nové, bude ju mať možno aj nový Golf VIII... >😁
Třeba Peugeot opravdu poněkud předčasně otevřel dveře do třinácté komnaty. Sklidil nevoli, ale patří mu dík a uznání..
Příště snad v poněkud umírněnější podobě.