Novinky
To je možná poprvé, co EU nevymyslela zbytečnou kravinu. Taky si říkám, že pokud má VW za skandál dávat odškodnění, aby si získala zpět důvěru, měla by ho dávat každému, koho se problém týká. Proč by měl Američan dostat 1000 dolarů a Evropan tak nanejvýš omluvu? Není to trochu (ačkoliv to slovo nemám rád, tak se hodí) diskriminující?
To mas tak, je rozdiel odskodnit par desiatok tisic zakaznikov v USA a niekolko milionov Europanov.
Celkom by ma zaujimalo ako sa na vzniknutu situaciu okolo odskodnenia divaju samotny Nemci. Ich materska automobilka na nich kasle a planuje odskodnit iba Americanov 😄
Myslim, ze teraz maju vaznejsie starosti ako patrat v ktorej postkomunistickej diere skoncili ich ojazdene herky 😉
Já hlavně nevím proč by měl být zákazník odškodněný, když mu žádná újma nenastala. Buď si nechá auto zadarmo upravit nebo s ním bude dál jezdit jak je a žádná škoda mu nevzniká, tak proč se řeší nějaký odškodnění?
a to, že to plní normy jen při testu a v normálním provozu ne, to je jako v pořádku?
pokud to tedy v normálním provozu normy neplní, buď to dát do pořádku anebo vrátit peníze...
pokud to tedy v normálním provozu normy neplní, buď to dát do pořádku anebo vrátit peníze...
To ovšem každý auto vykazuje v reálným provozu jiný hodnoty spotřeby a emisí než při laboratorních testech.
Můžeš jmenovat jediné nové auto, které je v normálním provozu plní? >😁
muzes jmenovat jedine nove benzinove auto, které limity podle prislusne euro x normy v realnym provozu neplni??
Mazda 6 r.v. 2015 2,0i 107kw komb. 5,5/100 realita 7,2/100 jestli chceš tvrdit, že se přebytečný benzín spálil na vodu tak můžeš přepočítavat to nebudu.
který parametr normy euro 6 tahle mazda prekracuje??
ano, část benzinu se spalenim premeni na vodu, cast na CO2 a část na emise, z nichž ty sledovane se musí vejit do limitu prislusne euro x normy.
ptam se ještě jednou, ktery emisni limit podle platne euro 6 tahle mazda neplni??
ano, část benzinu se spalenim premeni na vodu, cast na CO2 a část na emise, z nichž ty sledovane se musí vejit do limitu prislusne euro x normy.
ptam se ještě jednou, ktery emisni limit podle platne euro 6 tahle mazda neplni??
Mě se líbí jak někteří naivové jako třeba ty věří, že když auto plní nějakou EURO normu tak je snad pomalu zdravý ho čuchat a když ji neplní, tak kvůli tomu umírají tisíce lidí. Já nechápu, že to někdo takhle strašně žere ty EURO normy na emise >😁
hele ty chytraku, dyzlgejt je o NOx, coz jsou emise podle euro x kontrolovane a jejich prekroceni v testu znamena, ze auto emisnim testem neproslo.
prekroceni CO2 nad nejaky limit stanoveny nejakou smernici neznamena, ze auto emisnim testem neproslo.
CO2 je v podstate neskodny plyn, i když to neznamena, ze ve vysokych koncentracích není jedovaty. o NOx tahle neskodlivost neplati, i proto se NOx v emisnim homologacnim testu tak sleduje...
prekroceni CO2 nad nejaky limit stanoveny nejakou smernici neznamena, ze auto emisnim testem neproslo.
CO2 je v podstate neskodny plyn, i když to neznamena, ze ve vysokych koncentracích není jedovaty. o NOx tahle neskodlivost neplati, i proto se NOx v emisnim homologacnim testu tak sleduje...
Ako už písali hore ide o získanie dôvery späť. O pár rokov si budú rovnakí majitelia kupovať znovu autá. Čiže treba to brať ako investíciu do budúcnosti. Trochu divné je to ,že americký zákazník je pre nich dôležitejší. ( Pretože VW to berie tak ,my sme tu doma (v EU) a naši nám odpustia ( Európania ))
V Americe je jiná legislativa a navíc tam jsou schopný podávat žaloby na kde co. Amíci jsou trošku jiný, takže bych to nepoměřoval s Evropou.
Amíci jsou trochu jiný. Netolerují podvody a firma která u nich přijde o kredit to má těžké. Víš proč v EU nebude VW vykupovat auta a v USA ano? Protože americká společnost je velmi citlivá na to s čím je spojovaná a většina amiku nechce před sousedy být ten co podporuje podvodníky. V EU to tak nefunguje.
by se spíše měla postarat o to, aby evropské normy měření nešlo obcházet. VW může dát pokutu, odsoudit jej k výplatě odškodného nebo jakkoliv jinak potrestat až ve chvíli, kdy jim prokáže, že u evropského měření podváděl (jako to dokázali Američané). Protože dodnes nikdo v EU nic takového neudělal, nemusí si VW z požadavku paní komisařky dělat těžkou hlavu (na rozdíl od USA, kde soudy nejspíše rozhodnou o odškodnění jak v žalobě státu proti VW, tak i v individuálních žalobách).
prosím si jedno odškodnenie za to, že eú neplní v bežnej prevádzke normu a vypúšťa oveľa viac škodlivín ako píšu v letákoch.
kdo odskodni nas, co musíme ty smrady a jedy dýchat??
soudružka komisarka by spis mela prosadit zvyseni spotřebni dane na naftu tak, aby kolenovrti s naftou skoncili.
Nakonec do dopadne tak, ze svolavacka povinna nebude a jeste dostanou i odskodeni, napriklad 100 litru nafty zdarma.
VW podvadel, popravu to odskace, ale z hlediska smradu co musis dychat je cela afera naprosto nepodstatna.