Novinky
Ham.
0
Ty benzíny jsou jak z minulýho století. Žádný výkon, krouťák malej, hrůza. Nasazení slušného dieselu je fajn ale v době kdy ostatní si zájemce o diesely už rozebrali je to trochu málo protože pravověrní benzíňáci utečou k moderní konkurenci.
Přejít do diskuze
cital si ten rozhovor s diajnerom? Nie... Proste mazda6 1g prisla s maskou HONDY a to je pre mazdu dost hanba :no: A hlavne preto vyzeral 7G ako keby kopiroval od 6-ky. Co ale malo robit po uvedeni mazda6? Prepracovat dizajn, ked bolo auto vlastne hotove???
Nechapem, ze aj dost inteligentny prispievatel Tovjho formatu nevie takto jasnu vec pochopit.
Nechapem, ze aj dost inteligentny prispievatel Tovjho formatu nevie takto jasnu vec pochopit.
Ty nedas pokoj, vid? Jasne, z ACCO6 vychazi Mazda6 1G, HAHAHAHAHAHAHAAAA. Podivej se, jak vypada Mazda626 GF, pane, tady mi chces taky tvrdit, ze Mazda ukradla petiuhelnik Honde, jo? Kdyz opet ACCO 6G byl uveden na trh o nekolik mesicu pozdeji nez Mazda626 GF. Babo, nech uz toho, jo? 😄 Nakonec prijdes s tim, ze Mazda mela v Honde v 90. letech sve spiony >😒]
a joshua, proste mazda6 dosla na trh s maskou s accordu uz 6g. Proste ukradli masku a potom jasne, ze ludia, co moc nesledovali auta, povedali ze acoco vyzera ako mazda6. Co podla Teba mala honda robit, ked jej ukradli 5uholnik??? Ked uz mali tiez hotove auto, mali ho prepracovat? Tazko ze... bol to vtedy dost velky podraz a je smutne, ze ludia si to dnes pamataju opacne :no:
2.0 sucasny od mazdy je fakt bieda. Je mi to luto, je to tak. V6 v ACCORDE? No zrovna ako v mazda6 a mondeu :yes: .
mazda3 mps je zrovna tak premotorizovane auto, ako focus st-3 montune. je mi luto. Blbe je, ze M3 MPS nepomohla ani spera, smutne. Precitaj si, ako dopadol ST... A to niekto mudroval, ako aj viac vykonne verzie su v pohode >😒] >😒]
[odkaz]
[odkaz]
No, myslím, že Japonci se už vrhají k rýsovacím prknům, aby ti něco hezkého nabídli. Přece nepřijdou o věrného zákazníka, že? >😒]
Zacinal jsem na skode 120, pres Fabii 1,4 a ted mam stavajici 3ku v 1,6ce a musim rict, ze jsem s ni docela spokojeny... ale jak rostu, tak jsem chtel zase neco silnejsiho a v duchu jsem si rikal, ze by nova generace mohla prijit s necim vykonejsim. Nejaka 1.4, 1.6 nebo 1,8 DISI nacpana nejakou moderni technikou primy vstrik, systemem start-stop... by mi urcite nevadila. Stejne jako 6ti stupnova prevodovka. Ne, ze bych se bal vytocit atmosferu za 6000ot, ale asi starnu a nechce se mi v nejakem stoupani podrazovat nebo se placat s 5ti kvaltem na dalnici a poslouchat pri tachometrovych 140, motor jak spiva v 4000ot/min.
No jestli Japonci nezaberou, tak jdu k VW pro Scirocco.
No jestli Japonci nezaberou, tak jdu k VW pro Scirocco.
Škoda že se Mazda dala cestou jako třeba Pažout, ta přepůlená kapota a vysoký předek s ohromnou tlamou mě fakt nebere. A to monstrózní zvýraznění předního blatníku co dělá i Honda, no nic moc. Asi jsem konzerva, ale starší generace se mi líbí víc, tohle je taková karikatura Peugeotu. Ale zase je na druhou stranu pořád hezčí než příšerná Toyota Auris 😉
Sice mas prispevky na urovni 8 rocneho decka, ale v zivote som Ta neurazal, minimalne nenadaval. Vidis rikam to same blbo.
Aspon ze sa Ty nemusis bat, ze by sa tu nasiel neaky clovekoidny tvor, ktory by Teba kopiroval...
Ty si sa spamataj a neuraaj. Sice mas prispevky na urovni 14 rocneho decka, ale v zivote som Ta neurazal, minimalne nenadaval.
Radsej si hovor kazdy vecer andelicku muj obahamicku daj mliardicku mojmu fordicku 😄
Radsej si hovor kazdy vecer andelicku muj obahamicku daj mliardicku mojmu fordicku 😄
OK,ale tyto fotky jsem myslel, že už jsou právě z toho představení z Boloňe (Itálie), tak proto mě ten velký nárazník tak překvapil.
Ty jses ovce 😉
Jediny kdo kopiruje je Honda, to rika vecina designeru u Hondy!!!! Tak se nechovej jako blbecek. >😁 >😁 >😁 >😁
Jediny kdo kopiruje je Honda, to rika vecina designeru u Hondy!!!! Tak se nechovej jako blbecek. >😁 >😁 >😁 >😁
Mazdu kopirovala vzdy jen Honda!!!! Ty blbo blbo blbo blbo >😁 >😁 >😁
Mazda ma daleko napaditejsi soucasny design nez Honda nebo Nissan.
Mazda ma daleko napaditejsi soucasny design nez Honda nebo Nissan.
a provanj si styl accordov, nejake stylisticke prvky si drzia. aj medzi 6g a 7g su podobonosti, aj ked u 7g krasne vyzehlili tu "bruchatost" a celkovo postavili sedan, ktoremu sa dizajnovo snad neda nic vytknut... Az na velku medzeru medzi podblatnikmi a kolesom, co ho robi male (pripadne nie su vypukle blatniky)
To hovorili ludia, co sa tomu nerzoumeju, ako som Ti uz pvoedal... Ludia su casto ovce...
Zial uz sa mi v rychlosti nedari najst dalsie rozhovory s dizajnermi v anglicitine a na tento rozhovor budes namietat, ze nie je doveryhodni (lebo je to dizajner, co presiel od mazdy k honde). kazdopadne toto neskor priznali viaceri aj TI, co nepresli prave k HONDE.
[odkaz]
Proste za pravdu sa zas hadat budem, lebo je to tak... Mam prehlad uz dlhsie a dobre si to pamatam 😄
Zial uz sa mi v rychlosti nedari najst dalsie rozhovory s dizajnermi v anglicitine a na tento rozhovor budes namietat, ze nie je doveryhodni (lebo je to dizajner, co presiel od mazdy k honde). kazdopadne toto neskor priznali viaceri aj TI, co nepresli prave k HONDE.
[odkaz]
Proste za pravdu sa zas hadat budem, lebo je to tak... Mam prehlad uz dlhsie a dobre si to pamatam 😄
Jak jsem jiz rekl xkrat, z meho okoli nikdo nikdy nerekl na prvni Mazdu6: hele, vzdyt je to Honda. Vzdycky to bylo naopak: hele, ACCO7 vypada jak Mazda6, ze to u Hondy okopirovali?...
Co se tyce svetel, ano, tam spousta techto lidi, ktere zminuju vyse, take rekla, ze zadni svetla jsou tezkou inspiraci u Lexusu..s tim se dasouhlasit
Co se tyce svetel, ano, tam spousta techto lidi, ktere zminuju vyse, take rekla, ze zadni svetla jsou tezkou inspiraci u Lexusu..s tim se dasouhlasit
To je totalna blbost. Je sice pekne, ze ACCO 7G dosiel neskor, to neznamena ze mazda6 neukradla dizajn prvky hondy. Modely si priamo podobne nie su, ale mazda proste ukradla stylisitcke prvky hondy, to je problem.
Ja s mazdou nemam ziaden problem a na honde vidim spustu chyb... Lenze fakt su fakty a ludia to v historii obcas otacaju, totalne nezmyselne. Dnes si uz to ked mazda6 prisla na trh nikto nepamata (ale prave tie rakcie -> cece, vyzera to ako honda a tie svetla su urkadnute z lexusu, tie tam boli)
Ja s mazdou nemam ziaden problem a na honde vidim spustu chyb... Lenze fakt su fakty a ludia to v historii obcas otacaju, totalne nezmyselne. Dnes si uz to ked mazda6 prisla na trh nikto nepamata (ale prave tie rakcie -> cece, vyzera to ako honda a tie svetla su urkadnute z lexusu, tie tam boli)
ako 2.3 DISI na konkurenciu ala 2.0 TFSI tiez moc nema, ale nie je to zly motor. Ma pomerne velky turboefekt a nie je moc linearny, spicka je este inde. Snad nove verzie turba budu na tom lepsie
ano, priama podoba tam nie je, ale proste mazda6 vyzerala ako honda. Viacero prvkov, ktore by si tak cakal na honde a zrazu sup -> mazda. Navyse cire zadne svetla ala lexus.
m6 2g zas na to ide inak, predok a la lexus. Sice svetla su zoom zoom ( starej m3 sa hodili moc, novej m6 vobec), ale maska a jej zakomponovanie... hm. A profil sedanu uplne ako accord 7G (u liftbacku to nie je tak markantne a vacsinou behaju liftabcky, sedanov je malo).
Takze tak, mazda proste spaja myslienky inych automobiliek. Sice to pekneho, ulizaneho celku (vacsinou), ale za cenu kopriovania napadov. Obcas to ulizanie nevide, ako mazda3 sedan pre ameriku, co je hruza.
m6 2g zas na to ide inak, predok a la lexus. Sice svetla su zoom zoom ( starej m3 sa hodili moc, novej m6 vobec), ale maska a jej zakomponovanie... hm. A profil sedanu uplne ako accord 7G (u liftbacku to nie je tak markantne a vacsinou behaju liftabcky, sedanov je malo).
Takze tak, mazda proste spaja myslienky inych automobiliek. Sice to pekneho, ulizaneho celku (vacsinou), ale za cenu kopriovania napadov. Obcas to ulizanie nevide, ako mazda3 sedan pre ameriku, co je hruza.
Pokud vim, prvni se na trh dostala Mazda6, ACCO ji nasledoval az nekolik mesicu po tom. Uz aspon z tohohle pohledu logika hovori neco jineho. To je fuk, kazdy mame svuj nazor a takhle se tu muzeme dohadovat stejne jako s Deadliftem nad puvodem motoru Ford X Mazda X PSA >😒]
to je totalny nezmysel, ako som uz pisal. Ked vysla mazda6, tak kazdy povedal aha HONDA. Sami dizajneri niektori pripustili, ze to vtedy bola dost velka chyba a ze to vedeniu hovorili, ale necheli pocuvat. Podobne ako ukradnutie 5 uhlonika, aj ked honda nechcela mat vsetky prvky orvnake na kazdom modele a mazda si na tom postavila brandlook (podobne ako opel). Dnes uz si kopec ludi mysli, ze honda okopcila 5uholnik, co je rovnaka blbost ako s tym mazda6 vs. accord. je mi luto 😄
ACCORD 7G navazoval na dizajnerske crty hondy a je to honda a je znaznce dotiahnutejsia ako mazda6 1g.
stredovy tunel uz u m6 2g bol ala accord, ale toto je este jasnejsie :no:
ACCORD 7G navazoval na dizajnerske crty hondy a je to honda a je znaznce dotiahnutejsia ako mazda6 1g.
stredovy tunel uz u m6 2g bol ala accord, ale toto je este jasnejsie :no:
Opravdu? Exterierove nic? Vubec nic? Zajimave, dost lidi, ktere znam (a treba ne zrovna nejlip), by s tebou nesouhlasilo 😄 . To je fuk. Dneska se uz toho moc kosmopolitniho (rozumej, co by se libilo vetsine) noveho vymyslet neda, da se jen upravovat xkrat vymyslene a predvedene...
Tak teda bud som ja slepy, alebo mas len perfekne rozvinutu fantaziu, lebo ja teda ziadnu podobnost medzi Accordom a Mazdou 6 nevidim... a podla mna tazko najdes cloveka, kto by tan nieco videl.
Design dobrej, i ten vnitřek přežiju (nelíbí se mi tolik palubka s tím displejem), ale motorizace pokud zůstanou takový jak je tady napsáno, tak to hoši odflákli. Jen jedinej benzínovej motor s manuálem? - a ještě k tomu bude určitě jen 5ti kvalt - je to přeci jen základ...
Co si mám vybrat, když chci 6ti rychlostní manuální převodovku a 1.6 má pro mě moc malej výkon?
Něco mi říká, že kvůli motorům tohle auto předchůdce rozhodně nepřekoná 😒
Co si mám vybrat, když chci 6ti rychlostní manuální převodovku a 1.6 má pro mě moc malej výkon?
Něco mi říká, že kvůli motorům tohle auto předchůdce rozhodně nepřekoná 😒
A ACCO7 je okopirovana Mazda6 I. generace, takze je to fifty fifty a dost takovych uvah.
Ja si naopak myslim, ze prave ta vrchni prostredni cast s displejem navigace je zapracovana naprosto skvele, jedine, nad cim pochybuji, jsou dva tubusy a skviry kolem nich... A radicka? Hlavice je stejna, jako v aktualni M2, M5 a M6 (jen ma krapet jinou kuzi na obvodove casti okolo vrchni plosinky s vyobrazenim prevodovych stupnu). A v podstate stredovy tunel je takrka stejny jako u aktualni Mazdy6.
Ja si naopak myslim, ze prave ta vrchni prostredni cast s displejem navigace je zapracovana naprosto skvele, jedine, nad cim pochybuji, jsou dva tubusy a skviry kolem nich... A radicka? Hlavice je stejna, jako v aktualni M2, M5 a M6 (jen ma krapet jinou kuzi na obvodove casti okolo vrchni plosinky s vyobrazenim prevodovych stupnu). A v podstate stredovy tunel je takrka stejny jako u aktualni Mazdy6.
no ta cast je z civicu, riesenie okolo prevodovky zas z accordu, ovladace na radiu tiez ala accord... Potom sa cudujme, ze aj japoncov este maju za tych, co stale kopiruju a nemaju vlastne napady 😞
by som od mazdy cakal viac, OII aspon viem na com som a viem, ze to nechcem >😁
by som od mazdy cakal viac, OII aspon viem na com som a viem, ze to nechcem >😁
Netreba to s tym prehanat. Mne sa teda tiez nepaci ten interier ako celok, hlavne ta vrchne cast, to je jedna vec, ze sa inspirovali Civikom, ale ono to vobec neladi so zbytkom pristrojovky. ALE, radsej taketo inspiracie,ako interier Octavky vidiet v siestich autach koncernu....
mazda6 sa mi moc nepaci, hlavne predok a zadobok. A tato vyzera, ze by bola velka aj na 6-ku prave.
Civic mozno zrovna radicku nema moc dobru,hlavne ta hlava sa divne drzi a nie je az tak dokonala ani svojim chodom, ako CTR alebo ACCORD. Ale ta na fotke v M3 teda tiez nic moc.
originalita je podla mna dolezita a pajc co predviedla mazda je za hranicou dobehro vkusu... Ta cinska napodobenina X5 tiez vyzera celkom dobre nie (no teda mne sa X5 nepaci ani origo moc, ale to je detail)? To clovek odpusti tak korejcom, hlavne sef dizajner Kia chcel asi robit v HONDE (magnetis, to hyundai kompaktne coupe a este nieco su ciste kopie)
Civic mozno zrovna radicku nema moc dobru,hlavne ta hlava sa divne drzi a nie je az tak dokonala ani svojim chodom, ako CTR alebo ACCORD. Ale ta na fotke v M3 teda tiez nic moc.
originalita je podla mna dolezita a pajc co predviedla mazda je za hranicou dobehro vkusu... Ta cinska napodobenina X5 tiez vyzera celkom dobre nie (no teda mne sa X5 nepaci ani origo moc, ale to je detail)? To clovek odpusti tak korejcom, hlavne sef dizajner Kia chcel asi robit v HONDE (magnetis, to hyundai kompaktne coupe a este nieco su ciste kopie)
Bububu...uz jsi ji videl na vlastni oci, ze jsi tak nestastny z velke tlamy? Podivej se, jak vypadala na prvnich trech ofiko fotkach nova M6...a jak vypada v realu...celkem rozdil, ze? Aspon ja to tak vidim. A interier at si je vykradeny odkud chce, dulezite je, ze to dobre sladili a vypada to k svetu (dodnes treba nemuzu na Civicu vystat radici paku, to je proste des)
ale ved to je uprava pre USA. europsky to mat asi nebude. Stara m3 sedan aj hatch to pre USA tiez mali
interier je tazke lvoenie v studni hondy, ako som pisal minule. KOmbinacia civic a accord.. hm... Vyzera to pomerne fajn, ale trochu to prehnali.
Zoom zoom m3 na rozdiel od sestky celkom sedi, ale ta tlama je snad horsia ako na 308 😒 Inak vyzera fajn
Zoom zoom m3 na rozdiel od sestky celkom sedi, ale ta tlama je snad horsia ako na 308 😒 Inak vyzera fajn
pani, tak toto moze napiat len ten, kto M3 MPS nikdy nesiel. Ja dufam, ze mazda3 MPS nebude. Lebo zjavne zase nebude 4x4 aspon pripojitelny. A tych 260k bolo v starej tak na draka. neustale presmykovanie kol, nedaj boze zaprsalo... torque steer, no slaby HH, velmi slaby. 2.3 DISI je super, ale do CX-7 alebo v starej M6 MPS (co bolo ale tiez rychle auto, nie sprotove). Nie zdaleka tak linearny a v mazde 3 ho nezachranila ani spera. Leon CUPRA nie je tiez moc sportak, ale 240ps vyuzil daleko lepsie.
A hlavne, chce to aj normalne bezne motory
A hlavne, chce to aj normalne bezne motory
No me posadila na zadek. Proste kus krasneho auta se skvelym interierem. Uz se na ni tesim, az dorazi do salonu. Hlavne jak bude vypadat zakladni verze, vyobrazeni na fotkach tipuji na verzi GT se sportovnimi doplnky (ale mohu se mylit).
Co se motoru tyce, pripada mi to, jako by Mazda zkousela, co si muze dovolit. Mazda3 je nejuspesnejsi model znacky od dob Zoom-zoom konceptu. Takze prvni rok bude podle me Mazda sbirat feedback (potencialnich) zakazniku (uprimne, prece jen Japonce si kupuji jini lide nez Nemecka a jina auta) a podle toho pak bude reagovat. Jak vidno u MZR-CD 2.2 Mazdy6, Mazde nedela problem nasadit do rok stareho auta uplne novy motor, tak se mozna dockame i nove 1.6 s lepsim vykonem, mozna 1.4 s vykonem soucasne 1.6, kdo vi. Na druhou stranu, zlepseni kombinovane spotreby o vice jak pul litru, to je skvela prace. Vahy moc novinka neztratila, ale zrejme bylo zapracovano na aerodynamice, to taky autu pak pridava...tesim se, opravdu se tesim a nevylucuji, ze bude do roka v garazi..
Co se motoru tyce, pripada mi to, jako by Mazda zkousela, co si muze dovolit. Mazda3 je nejuspesnejsi model znacky od dob Zoom-zoom konceptu. Takze prvni rok bude podle me Mazda sbirat feedback (potencialnich) zakazniku (uprimne, prece jen Japonce si kupuji jini lide nez Nemecka a jina auta) a podle toho pak bude reagovat. Jak vidno u MZR-CD 2.2 Mazdy6, Mazde nedela problem nasadit do rok stareho auta uplne novy motor, tak se mozna dockame i nove 1.6 s lepsim vykonem, mozna 1.4 s vykonem soucasne 1.6, kdo vi. Na druhou stranu, zlepseni kombinovane spotreby o vice jak pul litru, to je skvela prace. Vahy moc novinka neztratila, ale zrejme bylo zapracovano na aerodynamice, to taky autu pak pridava...tesim se, opravdu se tesim a nevylucuji, ze bude do roka v garazi..
No nevím... mě osobně to teda nějak nebere... neuráží to, ale chybí mi tam trochu osobitosti...
Maska nove Mazdy 3 mi prijde velice povedena. Uprednostnuji hravy design pred zbytecne agresivnim. V porovnani s Peugeotem neni usmev prehnany a umisteni mlhovych svetel nabizi predstavu dolicku u usmevave tvare.
Spatne se to da vysvetlit. Jakoby Mazda 3 byla Melissa Theuriau [odkaz] a Peugeot Joel Godard [odkaz]
Je zkratka usmevavy a "usmevavy"
😄
Spatne se to da vysvetlit. Jakoby Mazda 3 byla Melissa Theuriau [odkaz] a Peugeot Joel Godard [odkaz]
Je zkratka usmevavy a "usmevavy"
😄
To je isté, ze MPS bude, dokonca tam sa zmena ani neziada, kludne to moze byt ten istý motor. Pre predaje je ale ovela dolezitejsí ten "optimálny" motor, co je v tejto triede stále 1,6-ka. A tu Mazda zaspala.
V tejto súvislosti mi napadá, ze Mazda by sa mohla posnazit získat know-how od kolegov z Hondy resp. Toyoty, ako sa robia poriadne benzínové stvorvalce (i-VTEC, VVTi), ak uz sama nestíha s vývojom 😉
Keby bol 77 kW základ, bolo by to fajn, nie som si tým vsak úplne istý, skor predpokladám, ze casom pribudne este nejaká jedna-stvorka, co je pravidlo v triede. Tiez je otázka, ci by M3 so základnou 1,6 mohla cenovo konkurovat ostatným vozidlám so základnou 1,4-kou. Preto som ako optimum videl 1,6 s cca. 85 - 90 kW, pod ktorú sa este "vojde" 1,4 s cca. 70-74 kW ako slusný základ.
no vidíš Pierro, a mne sa zase, čo sa exteriéru týka, ten predok pozdáva najviac, pretože je kompletne nový, kdežto v bočných a zadných partiách je to takpovediac fejsliftík alá fauvé, ale ako celok sa mi to páči, takže je to vec vkusu a názoru 😉 sklamaný rozhodne nie som a Mazda za posledné roky už viackrát potešila moje oči svojimi počinmi...taktiež interiér sa posunul vpred, i keď usporiadaním je inšpirovaný súčasným Civicom... :yes:
Lenze ber to tak, ze 1.6 je u M3 vlastne zaklad. A zakladny motor s vykonom 77kW je celkom slusne v nizsej strednej triede. Napriklad aj Golf ma 1.6/75kW (o 1.4/59kW radsej nehovorim, taky motor v ponuke, to je lepsie ho nemat)...
Mazdu 3 si koupí ten, komu se líbí design Peugeotu (přední usmívajíci se "tlama"),ale této značce neduvěřuje co do spolehlivosti
Mě se na M3 nelíbí ten obrovský vyčnívající zadní nárazník. Připomíná mi to staré Mercedesy dovezené z USA 😄
Mě se na M3 nelíbí ten obrovský vyčnívající zadní nárazník. Připomíná mi to staré Mercedesy dovezené z USA 😄
Opomenúc teraz dizajn (s ktorým nemám problém) som sklamaný motorovou stagnáciou, najma u benzínových motorov. Dva benzíny s nezmeneným výkonom, osobitne 1,6-ka s podpriemernými 77 kilowatmi je slabé. Síce podla vlastnej skúsenosti viem, ze 1,6 v minulej generácii jazdila lepsie ako papierové parametre slubovali, ale stále 77 kW v dnesnej dobe je zúfalo málo, najma zohladniac nedpriemerné rozmery hatchbacku.
Ten předek je fakt hrůza, 1,6ka jako základ je ok. Jen by to chtělo ještě výkonější variantu. Už teď mě zajímá souboj M3 a Megane ve spolehlivosti.
Myslím, že podobných názorov tu bude viac. Inak zaujímavé, inovácia je výraznejšia ko u nového Golfa, a predsa tak na mňa nepôsobí.
nevyzerá zle, ale ani ma nijak neuchvátila. Ako som to tu už raz písal, predošlá generácia bola krajšia a aj zaujímavejšia. U tejto novej ma najviac zklamal predok nie nepodobný novému Méganu. Jednoducho povedané - čakal som viac... 😐
Tvary sú skĺbením prvkov menšej Mazdy 2 a pôvodnej trojky, čo vyzerá vcelku fajn, na druhej strane je to pre mňa trochu nečakaný konzervatizmus na spôsob VW v podaní Japoncov. Pekné auto, ale nejak nadšený z neho nie som teda. Interiér vyzerá príjemne a funkčne, akurát s tými "tubusmi", v ktorých sú utopené prístroje, to už dosť preháňajú. Sympatické sú pomerne jednoduché, ale pekné výplne dverí. Dúfam, ale, že farebne to bude v ponuke ešte aj iné, tá čierna skombinovaná so striebornými plastami pôsobí hodne fádne až ponuro.
U väčšiny áut, túto Mazdu nevynímajúc ma irituje, ako dobre sú tvarované perdné sedadlá, a ako nechutne ploché, bez akéhokoľvek bočného držania sú zadné. Alebo ľudia vzadu nepotrebujú pevne a pohodlne sedieť a nelietať v zákrutách? Iste, má do toho čo povedať aj variabilita, sklápanie zadných sedadiel, ale myslím, že keby sa chcelo, vhodné riešenie, alebo aspoň kompromis by bolo možné nájsť.
Oceňujem kufor, ani nie tak pre objem, ako pre nádherne kubický tvar, s tým majú mnohí ešte problémy.
Motory - kupodivu, Mazda nezmenšuje objemy, nepripája turbá...ale určite by jej prospel nejaký ten základnejší základ, a tiež ostrejší benzín s manuálom.
Inak s údivom sledujem, jak je to auto už neskutočne veľké. Hatchback už dĺžkou atakuje Octaviu, ktorá je predsa len liftback a kus kufra vzadu má predsa len navyše. Pritom interiér Mazdy nie je nijak kráľovský, najmä čo sa miesta vzadu týka. Neduh prvej generácia, zdá sa, nová nijak nerieši.
U väčšiny áut, túto Mazdu nevynímajúc ma irituje, ako dobre sú tvarované perdné sedadlá, a ako nechutne ploché, bez akéhokoľvek bočného držania sú zadné. Alebo ľudia vzadu nepotrebujú pevne a pohodlne sedieť a nelietať v zákrutách? Iste, má do toho čo povedať aj variabilita, sklápanie zadných sedadiel, ale myslím, že keby sa chcelo, vhodné riešenie, alebo aspoň kompromis by bolo možné nájsť.
Oceňujem kufor, ani nie tak pre objem, ako pre nádherne kubický tvar, s tým majú mnohí ešte problémy.
Motory - kupodivu, Mazda nezmenšuje objemy, nepripája turbá...ale určite by jej prospel nejaký ten základnejší základ, a tiež ostrejší benzín s manuálom.
Inak s údivom sledujem, jak je to auto už neskutočne veľké. Hatchback už dĺžkou atakuje Octaviu, ktorá je predsa len liftback a kus kufra vzadu má predsa len navyše. Pritom interiér Mazdy nie je nijak kráľovský, najmä čo sa miesta vzadu týka. Neduh prvej generácia, zdá sa, nová nijak nerieši.