Jen si říkám, proč tomu neříkají GTS. I když tam byl recept trochu jiný, pořád to měla být nejlepší Carrera na silnice. R ve mně vyvolává dojem, že to vevnitř nebude mít ani kliky. Jinak atmosféra, manuál, elegantní karoserie Carrery, pokud možno v širším provedení, to si nechám líbit.
simson33
0
Nejsem zrovna e😜ert na modelovou řadu Porsche, ale přesně to stejné mě napadlo taky - - - proč se ten model nejmenuje GTS???
Dinar
0
GTS verze nejsou tak výbavově ořezané, erko mimo jiné znamená extrémní atmo výkon, na tohle se odcházející GTS 911 výkonově dívá z dálky.
_MT_
0
GTS by neměly být ořezané, naopak jsou bohatěji vybavené než S (hlavně z "performance" kategorie příplatků).
Dinar
0
Ano, bez klimy, bez klik, prostě erko, taková slabší GT3, ale purističtější, páč manuál. GTS jsou bezesporu nejlepší varianty Porsche napříč modely, jsem zvědav, co se stane s GTS variantou po faceliftu.
white label
1
Zřejmě bude "nenápadně" přeplňovaná... 😉
_MT_
0
Čekám, že zachovají recept, tedy S s power kitem (možná 331 kW), větším rozchodem, extra výbavou (podvozek, výfuk atp.), interiérem v základu v Alcantaře, trochu jiným naladěním.
Nakonec, dodělat kliky je mnohem snazší, než dovnitř transplantovat jiný motor nebo převodovku. 😄 Jen nejprve zaplatíš za to, aby ti je tam nedali, a pak znovu, aby je tam vrátili. >😁 Obrazně řečeno. Tak snad nevykuchají tlumící materiály. Všeho s mírou. 😄
Nakonec, dodělat kliky je mnohem snazší, než dovnitř transplantovat jiný motor nebo převodovku. 😄 Jen nejprve zaplatíš za to, aby ti je tam nedali, a pak znovu, aby je tam vrátili. >😁 Obrazně řečeno. Tak snad nevykuchají tlumící materiály. Všeho s mírou. 😄