Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Dinar
erko
| 22. 1. 2016 09:37
[odkaz] Bude to žrádlo. :-) :yes:
erko
| 22. 1. 2016 10:23
Jen si říkám, proč tomu neříkají GTS. I když tam byl recept trochu jiný, pořád to měla být nejlepší Carrera na silnice. R ve mně vyvolává dojem, že to vevnitř nebude mít ani kliky. Jinak atmosféra, manuál, elegantní karoserie Carrery, pokud možno v širším provedení, to si nechám líbit.
erko
| 22. 1. 2016 10:29
Nejsem zrovna expert na modelovou řadu Porsche, ale přesně to stejné mě napadlo taky - - - proč se ten model nejmenuje GTS???
Avatar - Dinar
erko
| 22. 1. 2016 10:44
GTS verze nejsou tak výbavově ořezané, erko mimo jiné znamená extrémní atmo výkon, na tohle se odcházející GTS 911 výkonově dívá z dálky.
erko
| 22. 1. 2016 16:06
GTS by neměly být ořezané, naopak jsou bohatěji vybavené než S (hlavně z "performance" kategorie příplatků).
Avatar - Dinar
erko
| 22. 1. 2016 10:41
Ano, bez klimy, bez klik, prostě erko, taková slabší GT3, ale purističtější, páč manuál. GTS jsou bezesporu nejlepší varianty Porsche napříč modely, jsem zvědav, co se stane s GTS variantou po faceliftu.
Avatar - white label
erko
| 22. 1. 2016 10:50
Zřejmě bude "nenápadně" přeplňovaná... ;-)
erko
| 22. 1. 2016 16:04
Čekám, že zachovají recept, tedy S s power kitem (možná 331 kW), větším rozchodem, extra výbavou (podvozek, výfuk atp.), interiérem v základu v Alcantaře, trochu jiným naladěním.

Nakonec, dodělat kliky je mnohem snazší, než dovnitř transplantovat jiný motor nebo převodovku. :-) Jen nejprve zaplatíš za to, aby ti je tam nedali, a pak znovu, aby je tam vrátili. >:D Obrazně řečeno. Tak snad nevykuchají tlumící materiály. Všeho s mírou. :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku