Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Porsche 911R můžeme očekávat v Ženevě

Ondřej Pavlůsek Ondřej Pavlůsek 22. 1. 2016
11
8
Zobrazit náhledy (11)
Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911 Porsche 911
Puristické Porsche 911R se má představit již velmi brzy a očekává se, že premiéra novinky s atmosférickým motorem se odehraje právě na březnovém autosalonu v Ženevě.

Automobilka Porsche v loňském roce provedla zásadní modernizaci techniky modelové řady 911, když až na GT3 a GT3 RS osadila všechny ostatní verze přeplňovanými motory nebo je vyřadila z nabídky, což je případ provedení GTS.

Zároveň s modernizací devětsetjedenáctky se objevily první náznaky možného uvedení modelu s označením 911R, odkazujícím na jednu z prvních ostrých verzí z druhé poloviny šedesátých let.

Australský Motoring nyní získal nové informace ohledně premiéry, i když nejsou příliš konkrétní. Viceprezident produktové řady 911 August Achleitner na otázku ohledně představení modelu 911R v Ženevě odpověděl pouze to, že toto zjistíme až na samotném autosalonu.

Následně August Achleitner potvrdil, že výroba tohoto provedení devětsetjedenáctky bude silně omezena, ale zároveň odmítl potvrdit starší spekulace ohledně série 600 až 800 vozidel.

Podle nejnovějších neoficiálních informací má Porsche 911R skutečně spojovat poměrně civilní vzhled Carrery s technikou modelů GT3 a GT3 RS. Samotný Motoring uvádí, že je více než jisté, že v zádi bude atmosférický čtyřlitrový šestiválec s výkonem 368 kW (500 k) a točivým momentem 460 N.m.

Na rozdíl od dárce pohonné jednotky, využívajícího převodovky PDK, mají být zadní kola nové 911R roztáčena prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky. Standardem pak mají být 20-palcová kola s centrální maticí a karbon-keramické brzdové kotouče. S ohledem na použité jméno se počítá i s důkladným odlehčením.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

erko
| 22. 1. 2016
GTS by neměly být ořezané, naopak jsou bohatěji vybavené než S (hlavně z "performance" kategorie příplatků).
erko
| 22. 1. 2016
Čekám, že zachovají recept, tedy S s power kitem (možná 331 kW), větším rozchodem, extra výbavou (podvozek, výfuk atp.), interiérem v základu v Alcantaře, trochu jiným naladěním.

Nakonec, dodělat kliky je mnohem snazší, než dovnitř transplantovat jiný motor nebo převodovku. :-) Jen nejprve zaplatíš za to, aby ti je tam nedali, a pak znovu, aby je tam vrátili. >:D Obrazně řečeno. Tak snad nevykuchají tlumící materiály. Všeho s mírou. :-)
Avatar - white label
erko
| 22. 1. 2016
Zřejmě bude "nenápadně" přeplňovaná... ;-)
Avatar - Dinar
erko
| 22. 1. 2016
GTS verze nejsou tak výbavově ořezané, erko mimo jiné znamená extrémní atmo výkon, na tohle se odcházející GTS 911 výkonově dívá z dálky.
Avatar - Dinar
erko
| 22. 1. 2016
Ano, bez klimy, bez klik, prostě erko, taková slabší GT3, ale purističtější, páč manuál. GTS jsou bezesporu nejlepší varianty Porsche napříč modely, jsem zvědav, co se stane s GTS variantou po faceliftu.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku