Japonci měli štěstí v neštěstí,Rus jim sice sebral Kurily,ale zbytek okupoval Američan,kdyby tomu bylo naopak,tak by těch 40 mil.Coroll nikdy nevyrobili. >:D
No když tady vládl Kreml(ke kterému s velkou nadějí hledí spousty místních dikutérů),tak se automobilový průmysl holt moc nerozvíjel a embéčka,stodvacítky a favority v civilizovaných zemích zrovna nefrčely.Rus odkráčel zpět do Asie,vzal to do ruky Němec a hle,škodovky už nejsou vysmívanými kraksnami a kupují si je i lidé na západě. >:D
Pššt, řici tuto "bolestnou" pravdu tak naplno, to je tedy opravdu politicky "nekorektní". Některým zdejším rusofilům a Putinolízačům můžeš způsobit infarkt! >:D >:D >:D:yes:
U nás taky ne. U tebe by mě to nepřekvapilo kdybys jezdil Jak se říká: odříkaného chleba největší krajíc. A navíc lidi kteří mají patent na to aby určovali co je nebo není pravda bývali většinou komunisté.
Hele,přestaň kecat nesmysly,ruské křápy si nekupují dokonce ani komunisti,takže to není o žádném patentu na pravdu,ale prostém faktu,že na nějaké lady tady není nikdo zvědavý,přestože je kdejaký trouba zamilovaný do báťušky Putina a jeho režimu,vychvaluje. >:-[]
Nesmysly kecáš ty. Od prvního příspěvku v tomto vlákně. Nikdo nic o Putinovi, rusácích a o tom že by měl rád Ladu tady nepsal. O tom jsi začal ty a jen předvádíš svou hloupost. Howg.
Správně si to napsal. Jen to Němec nevzal do ruky, ale koupil. Takže na západě se to prodává jako relativně levné velké auta s technikou VW. A ono to vlastně nic jiného není. Technika koncernu v jiném kabátě. To že Superb nedostane to co Passat a například RS Fabie už nebude je důsledkem toho že je to levnější značka a nemá nárok na to nejlepší z koncernu.
Němec poctivě! koupil a tvrdě zainvestoval do toho, co před ním komunisti ukradli (pardon "znárodnili") a za 40 let (pod vedením a vojenským dozorem sovětů) přivedli prakticky ke krachu. A výsledek? Dnes, ještě nedávno vysmívaná značka, směle, a hlavně velmi úspěšně, konkuruje tradičním zavedeným značkám včetně Fordu. Viz statistiky evropských prodejů, ocenění v zahraničních soutěžích/anketách apod.
Proč? Je to značka s dlouhou historií a dnes firma vlastnící tu značku dělá auta postavená z velké části na komponentech sdílených s VW (na jejichž vývoji se podílí a výsledný balíček si dělá sama). Je tedy obojím, i když záleží, co přesně jsi myslel tím druhým.
V jiných koncernech se asi technika nesdílí, že? Superb má i tak lepší nabídku motorizací než většina konkurentů a RS Fabia by možná byla, kdyby ji reálně někdo kupoval.
A vůbec, stěžovat si na to, že Škoda "musí" využívat techniku největšího evropského koncernu zní vzhledem k jejímu stavu po revoluci jako velmi špatný vtip.
Škodovka má obrovské vlastní vývojové i deisgnové středisko, přičemž její vývoj pracuje i pro ostatní koncernové značky. Takže o nějaké "montovně" opravdu nelze hovořit (na rozdíl od Hyundaie v Nošovicích a TPCA v Kolíně).