Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Mala chybicka
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 25. 1. 2016 09:15
Co sa tyka kompaktnych SUV, tak "klasický hybrid ale doposud na trhu nebyl" neplati.

Na trhu je uz nejaky ten piatok Lexus NX, co je kompaktny hybrid vo velkosti Rav4.

Ak si dobre pamatam, tak sa predavalo aj nejake male SUV od PSA, ktore malo bateriou pohananu zadnu napravu.

No a na americkom trhu sa predavali dvojicky Mazda Tribute a Ford Neviemaky, ktore boli k dispozicii aj s hybridnym pohonom.
Avatar - 3_diamanty
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 09:30
s tym PSA... ano mas pravdu.... myslim ze slo o P3008 dizlovy hybrid .... s 4x4..... ktore kludne dnes uz mozeme zaradit aj medzi SUV ... vzhladom na to ze pojem "SUVecko" uz dnes nema nejake vytycene hranice ako kedysi ......

co sa tyka NX200 ... tak je tak na hrane podla mne medzi kompaktom a vacsim SUV .... povedal by som ze je dlzkou nieco ako Q5 alebo X3 alebo outlander.... nie zeby to bolo nejake velke SUV to rozhodne nie.... tych 6cm medzi nim a RAVkou je ozaj hranicnych....... ale predsa tiguan kadjar alebo sportage su este rozmerovo kompaktnejsie a nizsie posadene ako NX200 a aj RAVka ma k nim blizsie ako k NX200 podla mna... ale je to len moj nazor.... mozno som uz moc detailista ... otazne je co sa da este dnes nazvat kompaktnym SUV... lebo dlzka nad 4,6m uz moc kompaktna nie je.... ale samozrejme vsetko je to relativne... ved vieme ako nam auta stale rastu a clovek uz potom ani nevie co je este kompakt a co uz "velka obluda" ... NX200 by som ale ja osobne ku "kompaktnym" SUV neradil... ciste subjektivne ;-)
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 09:41
i vetsi lexus 450h je SUV
Avatar - Michal Fokt
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 10:30
P3008 opravdu není SUV ;-) a Lexus NX je o kategorii větší.

S Escape ale mát pravdu, úplně jsem na něj zapomněl. Respektive bylo někde v podvědomí zasunuté, ale kolegové z ostatních redakcí mě zviklali a už jsem to neřešil. Díky za upozornění. :yes:
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 11:01
Lexus NX je o kategorii větší, eh? Má celkem o dva a půl cenťáků víc, to jo. Rozvor stejnej, šířka stejná.
Avatar - Michal Fokt
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 11:47
Teď mi to došlo u Sheldona. Měl jsem na mysli kategorii mainstream vs prémie, ne velikost. Jsem dneska nějak mimo. :-O :*)
Mala chybicka
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 25. 1. 2016 11:14
NX a Rav 4 su surodenci, NX stoji na platforme RAV 4, auta maju rovnaky razvor, rovnaky motor v hybridnej verzii...
Avatar - Michal Fokt
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 11:26
Však ano, stejná auta, jiný segment.
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 11:36
..vysvětleno výše:)
Avatar - Michal Fokt
Mala chybicka
| 25. 1. 2016 11:52
Už jsem se srovnal, pardon. Jak píšu v článku ohledně rozšíření hybridů - NX jako prémiový model není vůz, který by byl katalyzátorem nějakého boomu, na rozdíl právě od Toyoty, kde se dá očekávat, že její kroky budou další automobilky následovat. Stejně tak není z tohoto pohledu podstatný PHEV Outlander.
Mala chybicka
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 25. 1. 2016 12:30
Sir, your apology is accepted :-)
"kvality" podvozku
| 25. 1. 2016 09:45
Cituji z článku: "přejezdy nerovností doprovází výrazné rázy a obávám se, že vůz i posádka budou na našich tankodromech trpět. Vyzkoušeli jsme i úsek nezpevněné kamenité cesty, což byl z pohledu jízdního (ne)komfortu skutečný „zážitek“."

Vypadá to, že nejsložitější disciplínu u SUV (vzhledem k jejich vysoké stavbě), tedy dosažení alespoň přijatelného jízdního komfortu (vůči běžným osobákům) se Toyotě zvládnout nepodařilo... škoda
Avatar - Googlit
"kvality" podvozku
| 25. 1. 2016 10:14
RAV4 byla vždycky určena pro lidi menšího vzrůstu a především se zdravými zády. Neustále pohupování a drncání ravky na našich cestách opravdu není pro každého... Pokud RAV4 recenzuje někdo kdo na problémy s páteří trpí tak se to v jeho hodnocení vždy oprávněně objeví. Já jsem po prvních pár kilometrech myslel že z auta musím utéct.
"kvality" podvozku
| 25. 1. 2016 10:49
Pro lidi menšího vzrůstu? Bolest zad? To by mě zajímalo, jak k takovým závěrům dojde člověk po jedné projížďce. Spíš by to chtělo zajít k doktorovi, evidentně je problém na Vaší straně. Máme doma současnou a min. generaci, řidiči 186 a 195 cm. Časté i dlouhé cesty, včera 900km z Alp a o zádech nevím.... Třeba spolujezdci si pochvalovali zadní sedadla vč. prostoru pro nohy.
Avatar - Googlit
"kvality" podvozku
| 25. 1. 2016 11:33
Se současnou generací opravdu jen pár km a pohupování je na tom stejně jako v předchozí generaci se kterou jsem najezdil od novoty jako řidič 100tkm. Jedná se o takové malé odskakování, které neustále nutí tělo zatínat zádové svaly a tyto odskoky vyrovnávat.

Pro úplnost dodávám že také měřím 195cm a na sedadle řidiče mi chybělo cca 5cm posunu dozadu proto abych se cítil komfortně, navíc sedadla nebyla v elektrice a japonci nemají sklápění opěradel vyřešeno plynule, ale po americku tedy po předdefinovaných odskocích takže z posunu opěradla do komfortní polohy se stal pravidelný tělocvik při kterém jsem nejprve musel sedadlo odlehčit odklonem těla a poté potáhnout páčku... za jízdy opravdová lahůdka. Toto obojí jsou faktory o kterých si uvědomuji, že mi vadily a na stav mých zad mohly mít dopad a vy můžete mít sedadla v elektrice a nebo vám rozsahy nevadí, případně máte bederku nebo já nevím co.

A samozřejmě vám věřím že se zády problémy nemáte. Já sem-tam bohužel ano a s ravkou jsem byl na obstřicích 3×, po posledním strašení doktora s CT páteře jsem si uvědomil, že se záda sekly vždy ráno po vystoupení z auta když jsem dojel do práce... moje ravka je už prodaná. Třeba jde jen o shodu mnoha věcí dohromady, ale faktem je že od té doby se mi záda neblokly a roční nájezd mám pořád stejný.
Avatar - Michal Fokt
"kvality" podvozku
| 25. 1. 2016 10:31
Ano, u SUV jde o poměrně výrazný nedostatek, snad ho zjemní menší kola.
Digitálky
| 25. 1. 2016 11:42
No musím říct, že minutu ticha jsem držel, protože krásné klasické červené digitálky mám rád. Naštěstí v Lanceru jsou, stejně jako předtím byly i v Subaru Forester a předtím v RAVce ....
Avatar - 3_diamanty
Digitálky
| 25. 1. 2016 12:03
v lanceri je tych "retro" prvkov viacej ... ono aj tie tubusy ktore ukryvaju budiky uz dnes pomaly vychadzaju z mody .... ale kedysi boli "in" ..... ale napriklad tie velke kolecko-tlacika klimy na palubovke su na nezaplatenie... alebo aj velke spatne zrkadla... .. toto su veci ktore moze zavidet lanceru aj hociktore dnesne uplne novucicke auto ... ;-) ....
Avatar - Hittman
Zajímalo by
| 25. 1. 2016 10:03
mne, jak se atmosferický motor popere s emisemi...
Spotreba
| 25. 1. 2016 10:32
No tak tých 7,5 sa mi nezdá ako nejaká ohurujúco nízka spotreba, na hybrid. Ale to je asi daň za SUV. Štandardné benzínové prevedenie tohto auta má akú priemernú novinársku spotrebu?
Spotreba
| 26. 1. 2016 09:11
U 200 kobylového AWD "esúvéčka", co je na kile za 8 vteřin, ti přijde spotřeba 7,5 jako nic moc? Předchůdce s multidrivem jezdil když dobře tak za 10. A na stovku mu to trvalo málem o polovinu déle.
Spotreba
| 27. 1. 2016 13:16
Tak mínus 2,5 litra na sto km a mínus 4 se*** pri zrýchlení z 0-100km to už je iná káva. Takto to zmysel má.
Kde se to fasuje?
| 28. 1. 2016 13:43
To chci! Jen je škoda, že zmizela z nabídky barev ta předchozí pěkná červená (3R3 Barcelona), tahle (3T0 Granátová) vypadá děsně navíc všechny auta jsou teď od černé, přes šedou a stříbrnou k hnědé/bronzové ;-\
vyber auta Toyota vs Subaru
| 29. 3. 2017 08:52
Aj aj som sa dlho rozhodoval ci kupim RAV4 hybrid 4x4 alebo Subaru outback 2,5i. Rozhodovanie mi trvalo strasne dlho, ale nakoniec som sa rozhodol pre Subaru, nakolko kozeny interier v RAV4 vypada strasne (umelo) a aj predajca mi povedal "nekupujte si auto v kozi - lebo je zla - nevydrzi dlho" A dalsi argument bol test RAV4 hybrid 4x4 v terene v porovnani este aj s Kiou bola horsia. Proste RAV4 ma sklamala. Je to ludove vozitko do mesta pre zeny - len koli spotrebe. Nekupujem si auto takmer za 40 tisic koli spotrebe, ale to snad nikto :-) Mimochodom, na dialnici ma vacsiu realnu spotrebu ako Subaru outback. O pohodli podvozku ani nehovorim. RAV je strasne tvrde auto a pride mi na nase rozbite cesty nepohodlna.
Keby som si mal kupit auto od Toyoty, tak by to musel byt koncernovy Lexus, ten sa uz da porovnavat so Subaru - kvalitou prevedenia interieru. Len ten Lexus stoji trocha ine peniaze :(. Toyota je ako Seat alebo Skoda od koncernu VW. Sadnite si do RAVky a do Subaru outback a pocitite rozdiel spracovania interieru hned. O priestore ani nehovorim, mam skoro 2m.
Subaru je proste ina liga, ale to pochopi az ten kto sa v nom odvezie :)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku