Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus RX 450h AWD Luxury – Třikrát ano!

Čtvrtá generace Lexusu RX vsadila na výrazný design karoserie a zbrusu nové pojetí interiéru. Hybridní 450h AWD se základem v 3,5litrovém šestiválci je jedním z nejlepších luxusních SUV dnešní doby.
Zpět na článek
25. 1. 2016 11:07
25. 1. 2016 11:39
25. 1. 2016 12:24
25. 1. 2016 13:19
25. 1. 2016 14:12
25. 1. 2016 16:37
25. 1. 2016 17:19
25. 1. 2016 22:50
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
26. 1. 2016 09:22
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 1. 2016 10:37
Technologický pokrok
Bleskem jsem prolítnul předchozí testy stejného automobilu (RX400h i předchozího RX450h). Spotřeba, výkony, dynamika, nic se nezměnilo za posledních 10 let. Obdivuhodné, jak dlouho se dá prodávat fakticky stejný model automobilu:)
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
25. 1. 2016 11:12
Re: Technologický pokrok
Jen je ošklivější a ošklivější >:D Přístí generace už bude mít přední masku a kapotu uplně rozevřenou až k řidiči a motor bude odrkytý >:D
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 11:24
Re: Technologický pokrok
Snad jsi nečekal, že to auto začne létat ;-)
Avatar - KANKUNEN
25. 1. 2016 11:53
Re: Technologický pokrok
S tím už nic nenadělají, jedině by mohli vyvinout motor s podobnou technologií jako má Mazda a po dálnici by to méně žralo. V podstatě hybrid je pro toho, kdo s tím bude hrkat po městě.
25. 1. 2016 12:25
Re: Technologický pokrok
Mají motor s Atkinsonovým cyklem.
Avatar - KANKUNEN
25. 1. 2016 12:44
Re: Technologický pokrok
JJ, jenže atkinson snižuje krouťák. Takže výkon je až při vyšších otáčkách a to na spotřebu moc zase nebude.
25. 1. 2016 16:21
Re: Technologický pokrok
Proto tam mají i elektromotory.
25. 1. 2016 21:59
Re: Technologický pokrok
Ale 2GR-FKS v najnovsom RX450h pracuje aj v Ottovom cykle, ktory vyuziva prave v case, ked je potrebny vykon.
Avatar - rohYpnol
25. 1. 2016 17:23
Re: Technologický pokrok
Tak to pred temi 10 lety bylo evidentne scifi realita na automobilovem trhu... A je o to tristnejsi, ze konkurenti se nedotahli ani za tech 10 let...
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 10:46
zaujimave auto
jedno z tych ktore bude na cestach neprehliadnutelne :yes: ... lexus to robi velmi sikovne a stylovo zaroven .... fakticky akekolvek ine podobne velke SUV nemeckej produkcie je zrazu vela lexusu akoby uplna nuda stereotyp a nezaujimava klasika .... uz som to spominal.... ze mensi NX200 povazujem za najkrajsie SUV svojho segmentu a ked som ho videl prvy - druhy krat.... nedalo sa z neho sputit oci.... famozne auto.... dokonalost... a tak predpokladam ze vacsie RX vo mne zanecha na pohlad podobne pocity ...... a uz aj na fotkach vyzera snad este "atraktivnejsie" ako mensie NX.... z bocneho profilu by som snad ani nepovedal ze ide o SUV ako skor o nejaky scrossoverovy-shootingbrake alebo cross-hatch alebo taketo nieco ... vyzera to z istych pohladov ako nejaka specialna terenna bugina .. nizka stihla dlha hranata a na velkych kolesach.... uplne ine kafe ako mamutia neforemna tlusta X6tka alebo pocmulane damsky posobiace GLE coupe .....

lexus je skratka opat ina dimenzia ako vsetko naokolo... fakt neviem co tomuto autu moze z europskych masin konkurovat ale obavam sa ze priameho konkurenta z europy vlastne ani nema.... lebo uprimne... moc si neviem predstavit ze sa niekto rozhoduje medzi MB, BMW a tymto lexusom... napriek tomu ale porovnanie s takym RR sport by ma vazne zaujimalo.... technokaticka moderna a dokonalost proti nepriestrelnej charizme a noblese by bola zaujimava "konfrontacia" dvoch odlisnych svetov ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
25. 1. 2016 10:54
Re: zaujimave auto
už jsem se obával, že se obejdeš bez slov "charizma" a "noblesa" ale poslední řádek to zachránil...
-.- --- -.- --- -
...
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 10:57
Re: zaujimave auto
je mi ctou ze som tvoje obavy zazehnal :-) ... k RR sport by sa patrilo dodat ze v jeho pripade ide aj o velmi aristokraticky a monumentalny dizajn a to aj v pripade interieru .... to auto je spolu s lexusom vo vlastnom vesmire ... ich vzajomne porovnanie moze byt teda velmi zaujimave
25. 1. 2016 13:26
Re: zaujimave auto
H/K: prepac, ale citat tvoje prispevky da fakt zabrat. Vidim ze nie som sam, pre koho je to testovanie limitov trpezlivosti. Slusnymi slovami neviem dalej pokracovat, zvysok si domysli.
Avatar - kosmonaut
25. 1. 2016 10:52
zvenku X zevnitř
Interiér je nádherný. Čudlíky, budíky, mech.páka automatu, orámování pracoviště. Tohle mi sedí mnohem více, než ta předpo5raná křišťálovitost a hra na luxusní koupelnu v XC90.
Zato zvenku je to děs a hrůza. Vysvětli mi, jaktože ti Toyota vysype z rukávu vizuálně fantastický Highlander, a její luxní odnož představí takovouhle příšeru. Fuj, hnus, škoda perfektního vnitřku.
Rozbalit vlákno
18
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 10:55
Re: zvenku X zevnitř
suhlas ... interier lexusov je dnes vseobecne podla mna top.... paci sa mi aj interier noveho MB E a S .... ale lexus je vseobecne stale jeden z naj ;-) .... to vizualne wellness s megatebletom v podani XC90 tiez nemusim ... ale neporovnaval by som volvo s lexusom.... to dnes uz hadam ani nejde... ;-)
Avatar - Magister
25. 1. 2016 11:05
Re: zvenku X zevnitř
Tak mi se zrovna interiér nelíbí. Připadá mi přeplácaný, nevhodná barevná kombinace, včetně materiálů.
25. 1. 2016 11:11
Re: zvenku X zevnitř
Dvoubarevný volant - blééé
25. 1. 2016 16:44
Re: zvenku X zevnitř
Souhlasím, zařekl jsem se, že dokud mi nebude 65, tak mi do auta nesmí analogové hodiny na přístrojovce ani dřevěný interiér. Toho druhého se, hádám, dá u tohoto Lexusu zbavit vhodnou volbou výbavy, to první ale obávám se leda přelepit samolepkou s prasátkem.

Jinak zvenku to vypadá celkem ok, akorát asi budou mít (jako vždycky) problém přesvědčit lidi, že si mají koupit tohle a ne D3, nebo třeba Volvo, které bude navíc podobné i cenově.
Avatar - Individualita
25. 1. 2016 18:00
Re: zvenku X zevnitř
Na ruce snad nosíš digitálky?
27. 1. 2016 09:09
Re: zvenku X zevnitř
Co je proboha špatnýho na digitálkách?
Avatar - fOE
25. 1. 2016 11:22
Re: zvenku X zevnitř
To auto vypada uvnitr skvele (az na dreveny volant), a pokud k tomu prida ono dokonale odhlucneni, naftovy apetit a pritom benzinove seveleni je to mozna dokonale SUV (oprostme se ted od toho S z SUV, stejne si na to vsichni krom specialit ala X5M jen hraji, a o tom S podle me SUV byt nema). O to smutnejsi je pak pohled na auto zvenci. Jak pise toper, vedle nemcu (aut) vypada tento lexus jako zjev z jineho sveta a doby. Ano, stejne jako vedle beznych nemcu (lidi) bude i sloni muz vypadat jako zjev z jineho sveta, tezko se to da videt jako kladna vlastnost. Vnejsi vzhled je to co toto auto za me zabiji. ;-\
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 11:34
Re: zvenku X zevnitř
ale lexusu prave tento dizajn podla mna sedi ;-) ... nikto necaka ze technokraticky hypermoderny lexus pojde v dizajnovych slapajach starych jeepov alebo nejakej mahindry .... ja si "terenny" lexus predstavujem presne takto ako tento RX .... nema to byt bawo s maskou lexusu ani jeep s maskou lexusu ... ci volvo... lexus ma svoj styl ktory je inak velmi uspesny.... vyse 100 000 predanych modelov RX ( sice este prevazne predoslej generacie ) v amerike v roku 2015 je dokaz ze tento dizajn skratka funguje a ma vo svete velky uspech... ze v europe sa predajmi lexus uz nechyta na mb alebo bmw by ale nezmenil ziadny dizajn ... proste tu nema sancu akekolvek "mimoeuropske" auto... ja dizajn lexusu povazujem za top ... ale zase kolko ludi tolko chuti ... viem si ale predstavit ze v amerike to auto nebudu stihat predavat ... podla mna nove RX nema chybu .... mozno len tie previsy mohli byt kusok mensie... ale zase... kto s tym dnes uz bude brodit rieky a zdolavat teren... ach jo... SUV su uz o inom... ;-\ ;-)
25. 1. 2016 11:49
Re: zvenku X zevnitř
hypermoderný Lexus s dřevěným kormidlem
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 11:55
Re: zvenku X zevnitř
dokaz ze moderna ide ruka v ruke s prirodnymi materialmi ;-) :yes: tato symbioza sa mi paci
25. 1. 2016 12:06
Re: zvenku X zevnitř
důkaz, ze kterého 99% lidí v diskuzi zvrací:)
25. 1. 2016 12:43
Re: zvenku X zevnitř
přesně, dřevu v autech nerozumím, nechápu a nechci
25. 1. 2016 13:09
Re: zvenku X zevnitř
v určitém druhu vozidel může být ok. do Rollse bych si asi nic jiného představit neuměl.
25. 1. 2016 16:25
Re: zvenku X zevnitř
Třeba v i3 to docela pasuje :-)
25. 1. 2016 16:54
Re: zvenku X zevnitř
až budu chtít rozvážet pizzu, půjdu se podívat na i3:)
27. 1. 2016 00:01
Re: zvenku X zevnitř
Kúp si rapid s fotkou na palubovke a máš pokoj
25. 1. 2016 12:42
Re: zvenku X zevnitř
"Zvenku" je to nádhera, v bílé barvě to nemá chybu ... interiér mi úplně nesedí, ale zvyknul bych si >:D .
25. 1. 2016 12:44
Re: zvenku X zevnitř
Souhlasim, zvenku je to hruza i kdyz Lexus umi daleko horsi vytvory, ale ten vnitrek je taky odporny, i kdyz zase jinym zpusobem. Vydechy ventilace jako z favorita, stredovy panel jako z BMW E34, ten panel s tlacitky pred radici pakou jsou taky tezky osmdesatky. Kdyby misto tech rucickovych hodinek dali klasicky digitalky, tak je to aspon retro. Korunu tomu nasazuje nezakryta dira s 12V zasuvkou, ze ktere trci varovna cedulka, co vypada jako z nabijecky od notebooku. Ten dreveny volant je uz to nejmensi.
Avatar - rimow11
25. 1. 2016 11:07
lexus
vyzerá slušne :yes:
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2016 11:39
dd
Ten volant >:D >:D aneb jak zabit interier.... 8-s
Rozbalit vlákno
0
25. 1. 2016 12:24
Dobrý
Stalo se již málem pravidlem, že pokud jsem se už rozhodl někam přispět do diskuse, tak jen proto, abych uvedl na pravou míru mylná a někdy i smyšlená tvrzení autorů článků.
Tentokrát je to jinak. Článek se mi líbil. Ač jsem měl obavy, nekonalo se jinak běžné vzdychání, že to či ono přece Němci dělají jinak, samozřejmě lépe, že diesel by byl lepší, proč to vlastně není diesel atd. Ač platím za toho "největšího milovníka v lexusů v Česku", jak jsem byl nedávno v jakési diskusi nazván, nejsem nekritický vůči produktům této japonské automobilky. Ale ta disproporce mezi tím, jakého přijetí se dostávalo lexusům v zahraničí a v ČR, byla a stále ještě často bývá propastná. Časem jsem dospěl k přesvědčení, že to není specifikem českého trhu, ale spíše podivně rozostřená optika mnoha českých motoristických žurnalistů. Proto mě potěšil přístup autora tohoto článku, tolik vzdálený přístupu mnoha jeho kolegů napříč českým internetem. Takže, díky pano Mičko!
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
25. 1. 2016 14:12
Re: Dobrý
tak schvalne som si precital Honzov test este dvakrat a je to ozaj prijemne citanie..... vseobecne ked si vsimnes Honza ma velmi dobry styl pisania... jeho do istej miery flegmaticko-nekonfliktny pristup k akemukolvek autu v teste neraz ocenujem ... niekto to vie stylovo na kamere .... iny je zase hviezda v pisomnom podani... Honza to skratka vie v tejto podobe .... jeho test renegade-u z decembra tiez nemal chybu... podla mna ma ozaj velmi dobre testy.... aj ked samozrejme aj tu plati ze kazdemu z nas "sedi nieco ine" a chceme pocut alebo citat nieco ine.... vyhoviet kazdemu sa skratka neda...
Avatar - Emel
25. 1. 2016 16:37
Re: Dobrý
Nadšení patrné od prvních řádků textu je sympatické, jen se nabízí otázka, jestli to nadšení (konkrétně z designu) sdílí i původní cílovka, tedy ti prošedivělí architekti a lékaři...
Avatar - rohYpnol
25. 1. 2016 17:19
Re: Dobrý
V Nemecku jsou prodeje Lexusu doslova zalostne... Aby vubec prodal neco, musi se setsakra snazit...

Nevim proc Lexus sel do Evropy. Teda me se zamlouvaji, ale ten design je proste uplne jinak vystaveny. A doba, kdy Lexus byl jen sedou mysi pripominajici stare Medvedy je davno pryc... Lexus je jak Acura, proste jinej gang.
Avatar - rohYpnol
25. 1. 2016 17:14
Hybridni pritez
Vzhled noveho RX je veskrze neevropsky, coz neni kritika, jen konstatovani. Me treba chytlo za srdce, miluji tenhle japonsky komplokovany preafektovany design, kteremu se musite naucit rozumet.

Nicmene stale nechapu, proc bych mel volit hybridni technologii, tedy pokud nebudu lidumil a ohlizet se na to, jestli z auta leti saze... Ale i tohle uz moderni diesely umi, treba BMW je uplne v pohode a neleti z neho zadny hnus.

A jaky prinos ma pro majitele vozu v cene 2M nizsi spotreba ve meste, ke ktere se navic jako majitel musim probojovat vlastnim omezovanim? Vazne dava nekomu smysl, ze si koupi auto za 2M, aby se OMEZOVAL ve svem jizdnim stylu a chovani?

Navic na dalnici se z hybridniho ustroji stava jen zbytecne harampadi, ktere s sebou clovek musi tahat.

Takze nic proti Lexusu RX samotnemu, az na roletku zavazadeniku ala dacie a par ptakovin fajn auto, ale k cemu hybrid tohoto razeni? Pokud ma nekdo pocit, ze mu na zivotnim prostredi skutecne zalezi, mel by zvolit Priuse a ne hybridni tank...
Rozbalit vlákno
5
25. 1. 2016 19:32
Re: Hybridni pritez
Na dalnici zbytecna zatez, ve meste zase uleva. Pokud nekdo jezdi vyhradne dalnice, tak si jej asi nekoupi. Nic sloziteho.
25. 1. 2016 21:18
Re: Hybridni pritez
úleva? za jakou cenu? rozdíl mezi hybridním modelem a dvoulitrovým turbem u RX je 300 tisíc. jakápak asi bude návratnost té úlevy?
25. 1. 2016 22:04
Re: Hybridni pritez
To je individualni. Klidne okamzita v podobe dvou valcu navic ;-)
25. 1. 2016 22:14
Re: Hybridni pritez
Tak pokud to chceš porovnávat takhle, potom Lexus LS 460 vs LS600. tam je rozdíl snad půl mega:)
26. 1. 2016 13:10
Re: Hybridni pritez
Snazil jsem se naznacit, ze ne vsechno je nutne prepocitavat na penize. Za jak dlouho se majiteli vyplati Tesla, Prius...? Nekdo chce SUV na elektrinu a zaroven treba nechce byt odkazan jenom na baterky. Nekdo zase chce SUV s poctivym sestivalcem, ale nechce ho trapit za studena cestami 500 metru pro rohliky.
Avatar - Machýrek
25. 1. 2016 21:53
Dobre utajenych 230 kW
Mel jsem totez na den. Zavery spis rozpacite.
Doted porad nechapu, kde tech 230 kW je. Ja je tam nemel. Dynamika byla s bidou na urovni plne nalozene 520d, mozna jeste horsi. Dokonce i s tou prodlevou, i kdyz tohle zadny turbo nema, nez se zacne zrychlovat si musis chvili pockat.
Naprosto tragicky infotainment s hroznym ovladanim nemuze zachranit ani ten nejvetsi displej na svete.
Vybava u evropske konkurence bezna, tady vubec neexistuje, napr: chces ctyrzonovou klimatizaci? Mas smulu.
Jinak zbytek uz bych oznacil na standard, prekvapil mne velky vnitrni prostor, slusne odhlucneni a vcelku slusny zpracovani interieru.
Rozbalit vlákno
21
25. 1. 2016 22:26
Re: Dobre utajenych 230 kW
Dynamika byla s bidou na urovni plne nalozene 520d >:D >:D >:D
TAK TO KECAS :no:
Avatar - Machýrek
25. 1. 2016 23:40
Re: Dobre utajenych 230 kW
A dyt ani nevis o cem pisu..
26. 1. 2016 00:14
Re: Dobre utajenych 230 kW
Na rozdil od tebe RX450h mame, zrychluje normalne, zadna silena prodleva, ba naopak elektromotory hodne pomahaji. BMW 520d je proti tomu o dost linejsi. Naloz si RX a 520d, v RX to tedy nepoznas ani nahodou - rozdil 4 valec proti 6 valci. Kdybys napsal 530d tak mozna, i kdyz tam je to skoro srovnatelne v pruznem zrychleni. Pocitove diesel vic zatahne zezacatku, ale pak uvadne, RX tahne furt. Ale spotreba je u RX 2L nad 3L dieselem, tam RX ztraci hodne, zvlast na dalnicich, ve 180 je uz rozdil pres 5L ve spotrebe.
Avatar - Machýrek
26. 1. 2016 02:49
Re: Dobre utajenych 230 kW
S tou 530d jsi pobavil.
Jinak neni k cemu gratulovat, spatna volba.
26. 1. 2016 08:31
Re: Dobre utajenych 230 kW
hihihi: 520d 0-100 za 8 sekund, RX750h za 7,7 takže žádný velký rozdíl... Pružné zrychlení taky nebude moc rozdílné, bafovi pomáhá turbo, Lexu elektromotor...
26. 1. 2016 09:27
Re: Dobre utajenych 230 kW
Pisal s plne nalozenou 520d. To je + 400kg, ta teda nebude zrychlovat na 100km/h za 8s ani nahodou. Najskor ani za 9s. >:-[]
26. 1. 2016 10:29
Re: Dobre utajenych 230 kW
Si to projed, hlavne plne nalozenou 520d a RX450h, mam A6 3.0d a rozdil proti RX450h nijak znacny, 520d PLNE NALOZENA neda RX450h ANI NAHODOU, papir snese vsechno, ja vse jel. 4 hrnek nad 130 netahne ani nahodou.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
25. 1. 2016 22:50
Re: Dobre utajenych 230 kW
Nauc sa jazdit. A pouzivat pri pouzivani elektroniky hlavu.
Avatar - Machýrek
25. 1. 2016 23:14
Re: Dobre utajenych 230 kW
Jezdit umim. Elektroniku pouzivam denne.
Nauc se napsat prispevek na prvni pokus ty chytra hlavo.
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
26. 1. 2016 09:22
Re: Dobre utajenych 230 kW
1. V prispevku ti chyba ciarka.
2. To, ze elektroniku pouzivas denne, este neznamena, ze pri tom pouzivas hlavu.
Avatar - Machýrek
26. 1. 2016 12:00
Re: Dobre utajenych 230 kW
Zase vedle. Mraky carek. Mraky ;-)
26. 1. 2016 00:07
Re: Dobre utajenych 230 kW
Mam pocit, ze si plete RX s NX...
26. 1. 2016 00:17
Re: Dobre utajenych 230 kW
NX 230kW, to by bylo slusny >:D NX je opravdu liny jak mrcha a prodleva o dost horsi nez u RX, spis si myslim, ze tim nejel a keca a keca a keca ;-)
Avatar - Machýrek
26. 1. 2016 03:02
Re: Dobre utajenych 230 kW
Jinde v tomto vlaknu tvrdis, ze RX 450h je dynamicky na urovni 530d, cimz jen potvrzujes, ze tva realna zkusenost s predmetnymi vozy je velmi, velmi vzdalena.
26. 1. 2016 10:35
Re: Dobre utajenych 230 kW
Ma realna zkusenost je, ze je, asi si jel jinym RX450h nebo spis nejel a jen kecas, evidentne si BMW zaslepenec, to se pozna hned :no: :no: :no:
PS: RX mame jen na firme, neni to moje primarni auto, ale obcas s nim jezdim, takze vim ze oproti 3.0d to jede skoro stejne, jen nepatrne hure. Oproti 2.0d to jede o dost lepe, hlavne ve vyssich rychlostech. Rozjezdy z krizovatky tam je RX uplne jinde, odezva na plyn proti Audi/BMW jinde, tedy pokud nestojim na brzde a plynu zaroven ;-)
Avatar - Machýrek
26. 1. 2016 11:33
Re: Dobre utajenych 230 kW
530d vs RX450h - tady evidentne netusis o cem pises
520d vs RX450h - popisoval jsem svuj dojem z jizdy s aktualni RX, ten stale trva, 520d jsem pouzil jako primer (a ne nahodou) a klidne si mysli, ze kecam, je mi to fuk, moji zkusenost to nijak nezmeni, to auto je dynamicky proste dekadu za konkurenci.
A s tim zaslepencem to zas zas tak neprozivej ;-)
26. 1. 2016 12:18
Re: Dobre utajenych 230 kW
to auto je dynamicky proste dekadu za konkurenci >:D >:D >:D
Zij si svuj vlhky sen.
3. 2. 2016 09:30
Re: Dobre utajenych 230 kW
Pokud je v tabulce hodnota zrychleni z nuly na sto, v pripade BMW (6,1s), Audi (6,5s) a MB (7,1s) , spravne, tak Lexus (7,7s) je opravdu v tomto ohledu znacne za konkurenci.
Avatar - Machýrek
8. 2. 2016 17:30
Re: Dobre utajenych 230 kW
To je zbytecny. Clovek s nickem hihihi nic nechape. Mele porad totez dokola. ;-)
26. 1. 2016 12:24
Re: Dobre utajenych 230 kW
Lex:
Dohromady má celé hybridní soustrojí 299 koní (pozor, výkony jednotlivých motorů nelze sčítat). Maximálně se rozjede na elektronicky omezenou dvoustovku, na stovce je z klidu za 7,8 sekundy. Zajímavá je hodnota pružného zrychlení z 80 na 120kilometrovou rychlost 5,7 sekundy, které se v provozu hodí víc.

Zdroj: [odkaz]

BMW 520d:
Zdroj: [odkaz]
80 – 120 km/h
Aut. 6,82 s

A ted tu o karkulce :-)
26. 1. 2016 11:41
Re: Dobre utajenych 230 kW
Věřím. 230 kW a zrychlovat z nuly na sto za skoro 8 sekund. To musí být pěkně líný.
26. 1. 2016 08:07
Celkový točivý moment výrobce neuvádí....
Tahle poznámka je u srovnávací tabulky s konkurencí. Nevím co autor článku myslí tím celkovým točivým momentem. Pokud snad nějaký součet momentů všech tří motorů tak je jen dobře, že výrobce nic takového opravdu neuvádí. Byl by to nesmysl

EDIT: vidím mínusy, uměl by někdo z vás i fundovaně vysvětlit, v čem nemám pravdu ??
Rozbalit vlákno
0
26. 1. 2016 18:45
Interiér paráda, ale...
Interiér paráda, ale SUV je prostě přerostlá ošklivá obluda, ale zase na ty naše silnice... ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - MadPete
26. 1. 2016 19:19
Hybridy v Evropě
Podle mě nejsou hybridy a potažmo ani elektriky pro Evropu a ČR zejména moc přínosné. Jejich hlavní revír není dálnice, ale obrovské aglomerace a megapole v USA nebo Asii. Tam totiž lidé jezdí hlavně po městě a kolem něj, ne mezi městy, jako tady v Evropě. Takže dokud nebudu chtít korzovat denně magistrálu 3x tam a zpět nemá pro mě hybrid žádný přínost.
Rozbalit vlákno
1
26. 1. 2016 22:26
Re: Hybridy v Evropě
Ty myslis, ze se po tech "aglomeracich" presouvaji stylem "semafor kazdych 500 metru"?

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku