Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Design

Zpět na článek

Opel Calibra 2017: To by byla paráda

9 komentářů

gil54
Napřed malůvka Superbu a teď konečně i X-Tomi. ;-\ 8-s
Joab
Jo. Méně je více, přátelé..
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
popravde je to asi prvykat co by som skutocne tento Tomiho zjav velmi rad videl aj v seriovej vyrobe.... hlavne nech sa to bude vyrabat... lebo takychto kupatok je stale moc malo... pritom kedysi bola calibra doslova kultove auto... a bola aj v 4x4 ...
Nicco
Daji se na tom vydelat penize? Ocekavane prodeje 5-10tisic za rok.
IPace
kdysi byla Calibra velice solidni GT, a dnes pokud by se cena udrzela nekde na urovni Mustanga, tedy lehce nad 1 milionem, tak by se jiste dalo hovorit o zivotaschopnem modelu
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
Suhlas ! :-!
Malo to byt moje prve mnou kupene ( second-hand ) auto. 😄
Nakoniec vyhral priestor a zvuk vzduchom chladeneho V8 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Dají, pokud by se to prodávalo i v USA jako Buick či Cadillac a spolu s usa samo i Kanada, Mexiko, jižní amerika, austrálie a arabský svět.

To už by mohlo hodit takových 50-80 000 ks ročně
Avatar - CHerokee
CHerokee
Je to pěkná malůvka a naše divoké sny. Opel už tady dlouho žádné takové pěkné auto nepředvedl...a v jejich paletě by se V8 vedle těch prcků vyjímala zvláštně. Ačkoliv bych si to taky přál, pořádných aut není nikdy dost. Vlastně jich je dnes v Evropě už dost málo.
IPace
V8 by tam ani bejt nemusela, dnes by tomu bohate stacil i V6 a 4 valec, konkurencnich aut as tolik neni a maloktere z nich ma tu V8, vpodstate jen americka "konkurence" ma V8

CAlibra byla spise variantou k autum jako Mistubishi 3000GT, Nissan ZX a podobnym, a dnes by konkurovala mnohem sirsimu spektru od Ccirocco prez Boxster/Cayman nebo Evoru po Mustang