je pravda ze japonsky trh je pre ford uz dlhsie "nedostupny" ale vzhladom na jeho istu "izolaciu" od inych trhov ma to az tak neprekvapuje .. v japonsku to je poslabsie s mnohymi zvucnymi menami takze nie je to az taka "trága"...
co ma ale viac prekvapuje je odchod z indonezie... dnes jeden z najperspektivnejsich trhov do buducna... jedna z najludnatejsich krajin sveta ( poctom obyv - asi ako stvrtina europy ) .... kde sa bezne mainstremaove znacky mozu uchytit vzhladom na to ze tento trh nema take vlastne zvucne a svetove automobilove mena ..... je urcite lahsie presadit sa na trhu kde nedominuju vlastne domace znacky ako "dobyvat" povedzme spominany japonsky trh kde panuju vsetko domace automobilky svetoveho mena ... ale ako sa ukazuje aj v indonezii panuje nadvlada japonskych znaciek ( toyota, honda, mitsubishi, daihatsu, suzuki ) ...... ford mi ale do indonezie pasuje ... je to svetova automobilka ktora vyraba auta vhodne pre akykolvek trh ... ma zopar SUVeciek aj malych lacnejsich aut... tak neviem.... tento trh vsak casom fordu moze chybat ... ale snad sa tam za par rokov vrati ... indonezia ma totiz automobilovu buducnost stale este len pred sebou ... takze ten odchod z indonezie je podla mna len kratkodoby
Naopak Ford moc levná auta neumí, neříkám, že auta typu Fiesta nebo Focus jsou špatná, ba naopak, ale spíše Fordu chybí nějaká levná auta pro rozvojové země. To platí i o Lincolnu, potřebují plnohodnotnou luxusní značku. A to že mají v Japonsku 1,5% s třemi auty mi nepřipadá špatné, chtělo by tam prodávat i Focus a jiné.