Píšete: Automobily Daihatsu jsou v současnosti prodávány v osmnácti evropských zemích. Kde jsou prosím prodávány? Na všech webech co jsem teď prošel se píše, že od r. 2013 se Daihatsu neprodává, pouze se již servisují. Ani na ofic. stránkách jsem nic nedohledal, dokonce tak ani nepíší nic o žádném vozidle na www.daihatsu.com, vyrábí tedy vůbec ještě něco?
kedysi som jedno mal a to Charade GTi 1.0L turbo 100PS a točilo to 7500prm , to bolo povozenicko pri tej váhe. A nikto sa mi nesmial že to má iba 3 válce.
Redaktor načal trojicu najlepších, možno by sem mohol dať viac informácií ako sa veci majú - predajné čísla jednotlivých skupín a či tá akvizícia bude niečo znamenať v absolútnom poradí.
((Toyota) ...bude mít další významnou „páku“ v boji proti Volkswagenu a General Motors)
Len moje povrchné info, opravte ma kto viete viac:
Ak dobre viem, tak predaje osobných áut Toyota sú de facto len jej vlastné, Lexus aj Scion sú ňou vytvorené značky určené pre iné segmenty trhu. Daihatsu je tuším prvá akvizícia v osobných automobiloch (nerátam menšinové podiely, tie sa do predaja nezarávajú) a tou jej poskočia ročné predaje cca o milión áut. GM sú 4 automobilky, ak zoberieme vw, tak tí museli kúpiť ďalších 7 automobiliek aby sa dostali tam kde sú. Tuším chlapcom z Wolfsburgu plány byť svetovou jednotkou v r. 2018 neklapnú. :-! Alebo nastupuje konsolidácia a tipujete nejaké ďalšie akvizície? Kto a koho? :-)
Další bude Subaru a pak Mazda............. :-! V Subaru už nějaký ten podíl Toyota má a Mazda jako samostatný výrobce, který vyrábí asi tolik vozů jako Škodovka, těžko přežije. :-!
Toyota sice podíl na Subaru má (méně než 20%), ale pokud by se tyto firmy nedostaly do problémů, pak nevěřím tomu, že je Toyota odkoupí. Navíc Subaru (obvzlášť v USA) i Mazdě se poslední dobou poměrně dost daří.
Souhlasím. Když už tak k spolknutí bude spíš Mitsu.
Navíc redakce mohla zmínit, že daihatsu se specializuje na kei cars a ty díky japonské legislativě zažily propad a i to způsobilo propad prodejů v minulém roce.
Poměrně daří v dnešní době....means nothing......do vývoje jsou potřeba nekřesťanské peníze, FL každý 2 roky, nový model každý 4-5 let ...a do té doby se musí každý model zaplatit a něco vydělat....a s dnešními maržemi se musí prodat ohromné množství......a to jen tak někdo nezvládne...to je tvrdá realita vážení... :-!
kvůli Aichi Steel ;-)
TOKYO (Reuters) -- Toyota Motor Corp. is considering idling its domestic car manufacturing plants for at least a week from Feb. 8 due to a steel shortage following an explosion at its group firm Aichi Steel this month, TV broadcaster TBS News reported late Friday.
The heating furnace at Aichi Steel's Chita plant in central Japan exploded on Jan. 8, denting production of special steel parts, the company has said, adding it aims to resume operations in March.
Toyota could not be immediately available for comment.
Kyodo News said Toyota would stop overtime next week at all of its production plants in Japan and added that output could be suspended beginning Feb. 8.
Toyota manufacturers around 13,000 to 14,000 vehicles a day in Japan, Kyodo said.
OK. Někdy se sám sebe ptám proč sem chodím. Protože, třeba zprávy o nedostatku oceli Toyoty by měli být v rychlých zprávách. Ale ta rubrika je absolutně k ničemu, hlavně, že na hlavní stránce je polovina článků o ničem. Ale to co by tu mělo být tu není.
Tak u tebe mi to bylo jasný i když jsi byl trochu zklamán po představení nové gen. Co tě vrátilo do nálady? Já půjdu do starší generace, ale ta nová se mi líbí víc a víc... ;-)
Já vůbec nevím. Ale mám slíbeno zúčastnit se testování nové generace samotným šéfredaktorem Světa motorů. S ním vedu občas zajímavé debaty. Furt si dělá srandu. Úplně nejlepší chlap! :yes:
Jó nadávej Italům i když nevím jestli to nemá jiný význam ;-)
Kundaliní, tzv. hadí síla, je kosmická a současně lidská energie známá v hinduismu, tantrismu a v józe. Je uložena nad první čakrou (Múladhárou) v takzvaném múladháru v křížové kosti (os sacrum) a vyskytuje se zde v latentním stavu. Prostřednictvím soustav tělesných i duševních cvičení, které se liší podle jednotlivých škol, adepti usilují o její probuzení a následné vystoupání sušumnou jednotlivými čakrami s cílem dosáhnout stavu probuzení (mókša = seberealizace = sebepoznání).
Stoupání této energie bývá podle výpovědí adeptů doprovázeno pocity tělesného uvolnění, subjektivní radosti, lehkosti a klidu za současného zjemnění vnímání. Při průchodu Kundaliní šestým centrem (Adžňá čakra, Ajna čakra), oblastí, kde se kříží oční nervy, dochází vlivem Kundaliní k „pročištění vědomé pozornosti“, které je následováno plně bdělým stavem vědomí bez myšlenek