Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

EU se dohodla na kompromisním snížení spotřeby/emisí CO2 u aut

5 komentářů

marianek
Kdyz se uz musi snizovat limity emisi oxidu uhliciteho, potom by mel byt stejny metr pro vsechny. Plosne snizit limity o (rekneme) 20% do roku 2015 a to nejen u aut, ale hlavne u topnych elektraren a prumyslovych zarizeni. U automobilu je to jednodussi. Ucinnou se projevila podpora prodeju automobilu na alternativni ekologictejsi pohon. Technologie tu mame, pouze na nich nekdo stale sedi jako zaba na prameni. O duvodech se neni treba zminovat, jsou jiz zname.
Toto rozhodnuti pouze dava dalsich 6 let stagnace a laknace tem, kteri tento cas vyuziji k lobby na pude evropskeho parlamentu a evropske komise. Obavam se, ze se v roce 2014 dozvime o dalsim pozdrzeni snizovani emisi, protoze nemecti vyrobci luxusnich vozu vyhrozuji se snizovanim pracovnich mist prave kvuli pripravovanemu snizovani emisi.
ZocelenyDrapalik
Tak uplna stagnace to neni, spise jsou to propasovana cisla automobilek, o kterych uz dnes vedi ze je dosahnou v danem roce diky prirozenemu "mirnemu pokroku v mezich zakona". V konstrukcnich oddelenich uz jsou tyto motory realitou dnes. Ta cisla nenuti k zadnemu zvysenemu usili. Ke 130g v beznych vozech se vetsina automobilek priblizuje uz s motory, ktere se uvadeji do vyroby v soucasnosti. No a na tech par procent luxusnich a velkych aut dostanou automobilky darem od statu penize pod krycim nazvem uvery. Takze vitezstvi - automobilky mohou slavit - nebudou muset delat nic vice nez dnes a jeste dostanou penize. Dilo se podarilo.
marianek
Samozrejme jsem mel na mysli tepelne elektrarny.
Klaudius
:-!
oIoo
Za chvíli bude místo svíčkové se šesti jenom svíčková s pěti, protože průměrný Pierre žere mušle. Tahle blbost s CO2 je největší pakárna v poslední době.