Testy
Hybrid je v dnesnej dobe urcite cesta. Keby sa napriklad Tesla vydala cestou hybridu, mala by predaje uplne ale uplne niekde inde. Nemuseli tam pritom davat plnohodnotny benzinovy motor, ale len maly pomocny motorcek o vykone par kW a nadrz na 10 litrov benzinu. Clovek by tak v zime nemusel rozmyslat ci si zapne kurenie a zastane na pol ceste do ciela alebo bude sediet v kabate a ciapke ale dostane sa tam kde chce.
Tesla by s hybridem asi uspela, ale zaroven by se tim prodrazila a zrejme o roky protahloi jeji uvedeni, vyvoj spalovacih👋zazehoveho a nasledne i hybridniho pohonu je extremne draha zalezitost, nemluve o splneni ruznych emisnich limitu ruzne po svete, nesmi se zapominat ani na absenci nejak vyrazne servisni site, ktera je prave diky tomu ze Ev as tak vyrazny servis nepotrebuje
oproti tomu elektromotor je jednoduchej, zadna slozita prevodovka, zadnej slozitej motor
pokud ma nekdo problem s vyhrevem v zime, existuje vcelku levna moznost v podobe Webasta, dela se i primo pro EV a jeho cena je smesnych cca 20-25 tisic vcetne instalace, spotreba je okolo 3 deci na 1 hodinu provozu
oproti tomu elektromotor je jednoduchej, zadna slozita prevodovka, zadnej slozitej motor
pokud ma nekdo problem s vyhrevem v zime, existuje vcelku levna moznost v podobe Webasta, dela se i primo pro EV a jeho cena je smesnych cca 20-25 tisic vcetne instalace, spotreba je okolo 3 deci na 1 hodinu provozu
Je to tak. BMW už se soustředí jen na pseudoekologické pí*ovinky a pro sportovní sedan člověk musí jinam v Evropě - třeba k Jaguaru XE.
Je to zbytečná zátěž, je to těžké a složité. A ještě se o tom lže, ale pro toho, kdo má auto asi jako pračku.... a zkousne za mega motůrek jak ze sekačky...teda jeden ze dvou, ten druhý z mixéru...
[odkaz]
Je to zbytečná zátěž, je to těžké a složité. A ještě se o tom lže, ale pro toho, kdo má auto asi jako pračku.... a zkousne za mega motůrek jak ze sekačky...teda jeden ze dvou, ten druhý z mixéru...
[odkaz]
... a proč nejít pro sportovní sedan k BMW pro 340i? Tyto hybridy jsou jen rozšířením nabídky, svoje kupce to mít bude, doba si to žádá, nevidím v tom problém ... ale vrcholnou verzí BMW je stále jeden z nejsportovnějších sedanů střední třídy, co se v Evropě nabízí, tak nechápu tenhle plakot ...
No dle zahraničních testů ani tato verze, o které píšeš, s biturbem není tím nejlepším.....a turboérou mnohé ztratila. A těch sportovních aut jinak už moc BMW nemá.... opravdový sporťák žádný, Z4 je už hodně letité....místo toho dávají 3 válce, předokolky a hybridy a spol.
proč se po sportovních autech poptává petrolhead, co jezdí v Mercedesu a na chopperu a za sportovní auto pokládá Mustang?
>😒]
>😒]
Kdyby v mercedesu, ale hlavně v typu, ve kterém se schází všechno to, co tu jakože kritizuje. Psedudoteréňák ve "sportovní" variantě s vyhoněným downsize čtyřválcem. Ryzí příklad masírky. >😁 :no:
Myslím, že to máte popletené... 😉 CHeero sedlá jinou káru. Ale choppera jste trefili, alespoň co vím, pořád ho má.
Já mám za to, že jste jeden a tentýž. 😉
Nejsou. Magister má GLA 45 AMG tuším a Cherokee dieselové áčko.
Aha, no, tak tím se vysvětluje ten Cherokeeho pláč, předokolka s dýzlem, nejlíp od Renaultu, to je prostě ten pravý purismus, pravý mercedes, ta pravá neekofašistická klasika. >😁 >😁
Ty jo ti se tu odkopali - prodejce Mercedesu assistent junior a jeho bracha >😁
Kdyby tu takhle mudroval někdo, kdo jako daily car používá caymana nebo GT86, tak řeknu fajn, je to prostě životní postoj, jsou lidé, kteří atmosféru a kvedlačku prostě do auta potřebují. Ale tihle herci... >😁
Sám jsi herec 😉 , co za vrchol považuje turbovaný motor. Vůbec nemáš tucha v čem jezdím, co dělám, co dávám dokupy atp.
No, co davas dokupy je tady videt docela dobre, se nediv, ze jsi pro smich.
A co je k smíchu? Pro mě je spíše k pláči, že tady je prezentován nějaký tříválec za milion a ještě se značkou BMW a ještě se budeme tvářit, že tato značka je značka pro enthusiasty a přitom nemá ani jeden sporťák či atmosférický pořádný motor....
Nic pro mě. Ale když tomu nerozumíš, tak klidně měj svůj lehce křečovitě přihlouplý úsměv a papouškuj reklamní spoty o emisích. 😉 HOWG
Nic pro mě. Ale když tomu nerozumíš, tak klidně měj svůj lehce křečovitě přihlouplý úsměv a papouškuj reklamní spoty o emisích. 😉 HOWG
petrolhead je tvor na vymreni, tato skupina zakazniku by neuzivila ani garaznika, natoz automobilku
naprosto drtive vetsine zakazniku je uplne jedno co za motor v BMW maji, hlavni a jedine co je zajima je ze je to zaprve BMW a zadruhe ze to moc nebasti a je to tedy "levne" na provoz, aneb diesely
naprosto drtive vetsine zakazniku je uplne jedno co za motor v BMW maji, hlavni a jedine co je zajima je ze je to zaprve BMW a zadruhe ze to moc nebasti a je to tedy "levne" na provoz, aneb diesely
Tak s tím nesouhlasím. Prodeje sportovních vozů spíše rostou, stejně jako hlad po klasice - tedy veteránech. I u nás jsou desítky, možná i víc, muzeií aut, motorek atp. Daří se více vozům z USA atd. Jezdí třeba u nás nejvíce motorek na obyvatele atd.
Krom toho Porsche.... tam je takový tlak, že se vracejí k manuálu a budou dělat pro tuto sortu lidí speciální modely od Caymana, po 911R GT3 GT3RS atd.
Krom toho Porsche.... tam je takový tlak, že se vracejí k manuálu a budou dělat pro tuto sortu lidí speciální modely od Caymana, po 911R GT3 GT3RS atd.
Presne tak. Ke vsemu nelze pristupovat chladne a s kalkulackou v ruce.
Taky myslím a ona to není malá skupina motoristů enthusiastů....a přibývá těch, kterým se nelíbí, kam evropský automobilový průmysl pod pseudoekologickým diktátem spěje...
jo jo, a schvalne jestli by ty zminena auta zvnikli i bez tech zakladnich modelu?.... pockej odpovimz a tebe, ne nevznikli, protoze by se jim nezaplatili 😉 Porsche by nemelo sanci bez tech desitek tisic prodanych kusu SUV, Panamer a dalsich "normalnich" Porsche vcetne dieselovich variant, bez nich by vsechny ty auta kde se nekalkuluje proste nevznikli 😉 a i tyto modely nemusi vsechny koncit u petrolheadu, to si namlouva jen CHerokee a par dalsich jedincu
proste petrolheadi jsou naprosta minorita a stale jejich ubytek je mnohem vetsi nez to kolik jich pribejva, at si CHerokee rika a paleckuje jak chce :-!
proste petrolheadi jsou naprosta minorita a stale jejich ubytek je mnohem vetsi nez to kolik jich pribejva, at si CHerokee rika a paleckuje jak chce :-!
To musi byt nejake zakulisni informace, ono se uz 340i, potazmo 435i GC neprodavaji?
Řeč je o BMW3, konfekčním autě střední třídy, v tomto článku o hybridní variantě, mmch. výborné. A je to jediné BMW, u kterého si lze v této třídě koupit i variantu puristickou, tj. zadokolku s benzinovým šestiválcem, manuálem a klasickou ruční brzdou. A to nemluvíme o žádné sportovní variantě. Nikdo jiný takové auto v konfekčních modelech nedělá. Jinými slovy, meleš *** jako vždy. 😉
Nevím, co je na na biturbu puristického. Sám obhajuješ něco, co už za to dávno nestojí. Ale rozumím ti, mě to taky štve. 😉
Svez se a uvidíš, tomu motoru (mmch. není to biturbo) nízkotlaké přeplňování na charatkeru neubralo, jen je dole a ve středech silnější. Je to nejlepší bmw šestiválec vyjma S54, což byl ale speciál, ever. A to říkám jako člověk, který s atmo R6 motory BMW najel milion km.
Problém je v tom, že jako ty mudrují většinou lidé, kteří s tím, co nostalgicky chválí a po čem pláčou, mají mizivou zkušenost. 😉
Problém je v tom, že jako ty mudrují většinou lidé, kteří s tím, co nostalgicky chválí a po čem pláčou, mají mizivou zkušenost. 😉
To jsou takove popularni fraze, ale neznam nikoho kdo by po okuseni 35i (btw. uz drahne let neni biturbo) ronil slzu za 30i. Naopak dost lidi z 30i do 35i presedlo a jezdi s usmevem od ucha k uchu protoze to je charakterem furt ten stary dobry benzinovy r6, jen s koulema navic.
Ronit slzu muze tak max ten kdo dnes sedla foukane r4 misto atmo 30i, ale 35i/40i je jina liga, liga kam atmo benzin v bezne 3er nikdy predtim nedosahl.
EDIT: tak Dinar byl rychlejsi.
Ronit slzu muze tak max ten kdo dnes sedla foukane r4 misto atmo 30i, ale 35i/40i je jina liga, liga kam atmo benzin v bezne 3er nikdy predtim nedosahl.
EDIT: tak Dinar byl rychlejsi.
Tak dokonalé to asi nebude. Kukni třeba na
[odkaz]
S BMW ale nemám zkušenost. XES mi ve srovnání s mercedesem přišlo hbitější a řidičtější. Ale měl jsme šanci jen chvilinku.
[odkaz]
S BMW ale nemám zkušenost. XES mi ve srovnání s mercedesem přišlo hbitější a řidičtější. Ale měl jsme šanci jen chvilinku.
335i už není, teď je 340i, lepší řízení i dotaženější podvozek, najdi si relevantní test. Já zkušenost mám s obojím, XE ve verzi S je jízdně vrchol, motoricky je ale dle mně lepší 40i, každopádně strkáš to jiným směrem, o tom tato debata není. Říkáš, že já obhajuju to, co za to už dávno nestojí, jenže žádná z dřívějších 328i/330i v kterékoliv generaci nejezdila lépe než aktuální 340i, a to v žádném ohledu (rozdíl ve výkonu neberu v potaz).
A znova opakuju, zadokolka, charakterní šestiválec, manuál, to v této třídě už nikdo vyjma bmw nenabízí, jinými slovy, jen tu s cherokeem naplano plkáte. 😉
A znova opakuju, zadokolka, charakterní šestiválec, manuál, to v této třídě už nikdo vyjma bmw nenabízí, jinými slovy, jen tu s cherokeem naplano plkáte. 😉
Osobně bych dal přednost kompresoru. Psal jsi o milionu kilometrů...u atmo tomu věřím, u biturba těžko. Dívám se na to jinak. BMW u mě spadlo, soustředí se na elektrické kraviny, kašle na sportovní modely, M3 je nekvalitní a jsou s ním problémy o 6 válci místo 8 válce nemluvě (a umělých zvucích do kabiny).
Mercedes je ale v závěsu....Němci holt blbnou.....
Mercedes je ale v závěsu....Němci holt blbnou.....
Proste jen kecy.
V kazde rade, kterou BMW dnes dela, muzes nakonfigurovat tu nejvic ridicsky puristickou, petrolheadskou, variantu, ze vsech soucasnych masovych vyrobcu.
Cemu BYS ty dal prednost, neni vubec relevantni, nebot o 35i/40i motoru nevis lautr nic, uniklo ti i to, ze uz davno neni biturbo a najeto s nim mas podle me nula nula nic. Ale rozumu plne kecky, jako ostatne vzdy.Nechapes ani psany text, o tom milionu km Dinar nepsal v souvislosti s jedinym motorem/autem, jezdil jich vice za ty roky.
Co se tyka M3, tak tam byl motor V8 naprosta uchylarna (krasna, o tom zadna) a v cele dlouhe rade M3 je to naprosta vyjimka, kdyz nepocitam uplne prvni M3, ktera byla (a ted bacha, at to s tebou nesvihne) ctyrvalec a k tomu bez turba.
Preji ti hodne uspechu v dalsim hazeni h*ven do vetraku...
V kazde rade, kterou BMW dnes dela, muzes nakonfigurovat tu nejvic ridicsky puristickou, petrolheadskou, variantu, ze vsech soucasnych masovych vyrobcu.
Cemu BYS ty dal prednost, neni vubec relevantni, nebot o 35i/40i motoru nevis lautr nic, uniklo ti i to, ze uz davno neni biturbo a najeto s nim mas podle me nula nula nic. Ale rozumu plne kecky, jako ostatne vzdy.Nechapes ani psany text, o tom milionu km Dinar nepsal v souvislosti s jedinym motorem/autem, jezdil jich vice za ty roky.
Co se tyka M3, tak tam byl motor V8 naprosta uchylarna (krasna, o tom zadna) a v cele dlouhe rade M3 je to naprosta vyjimka, kdyz nepocitam uplne prvni M3, ktera byla (a ted bacha, at to s tebou nesvihne) ctyrvalec a k tomu bez turba.
Preji ti hodne uspechu v dalsim hazeni h*ven do vetraku...
Pokud někomu připadá, že turbované motory jsou ideální pro petrolheada, tak asi nepochopil význam toho slova. 😉 ...a nejel s pořádnou atmosférou.
Jestli sis nevsiml, nebo spis nepochopil (toto nechapani psaneho textu je u tebe a Magistra tak presne shodne, ze fakt neverim tomu, ze nejste jedna a tataz osoba), tak ti tu opet nikdo nepise o idealu pro petrolheda v podobe oturbeneho motoru, ale o tom, ze auto (mysleno jako celek) BMW 340i je lepsi, nez starsi modely s atmo motory a navic je tam ten turbomotor s vyssim vykonem.
Mimochodem - ctitel CTR, Focusu ST a RS, Golfu GTi (fuj, ble, golf, ja vim >😁 ), Imprezy v jakekoliv generaci, Acka AMG, nebo vlastne dnes uz jakhokoliv AMG, nebo trebaaaa... Corvetty Z06 - jsou to petrolheadi, nebo jen pozeri jako vy dva?
Mimochodem - ctitel CTR, Focusu ST a RS, Golfu GTi (fuj, ble, golf, ja vim >😁 ), Imprezy v jakekoliv generaci, Acka AMG, nebo vlastne dnes uz jakhokoliv AMG, nebo trebaaaa... Corvetty Z06 - jsou to petrolheadi, nebo jen pozeri jako vy dva?
Dřív nebo později přijde na to, že velká atmosféra se nehodí vždy a všude. A že třeba C63AMG se nemohlo rovnat ovladatelností a efektivností soudobé M3. A že do menšího auta je potřeba přeplňování, aby z něho nebyla letící kovadlina. Tvoje "petrolheadství" se drží sveřepě jedné jediné věci, velkého atmosférického motoru. Ale auto dělá daleko víc věcí než jen motorizace. A že americké auta, které mají to, co ty považuješ za svatý grál, povětšinou moc sportovní nejsou.
C 63 AMG minulé generace bylo mnohem zajímavější auto než dnešní BMW M4. Alespoň z mého pohledu. Ale tu není co řešit V8 atmo má prostě charakter narozdíl od foukaného 6 válce s šidítkem.
Zde test Autocaru.
[odkaz]
Ale klidně se plácejte dál po zádech. On už ani Mercedes AMG takové auto nepostaví. Bohužel.
Zde test Autocaru.
[odkaz]
Ale klidně se plácejte dál po zádech. On už ani Mercedes AMG takové auto nepostaví. Bohužel.
Minulá generace CAMG měla atmo osmiválec, stejně jako minulá generace M3 nebo RS4, a co? V současné generaci jsou turba všechno. Mmch. v minulých dekádách AMG znamenalo většinou přeplňování, jinými slovy Mercedes začal s "šidítky" daleko dříve, v dobách kdy bmw na 340 koní stačila atmosféra (E46 M3) potřeboval MB na podobný výkon kompresor (C32 AMG). A to je patnác let zpět!
Každopádně tato debata nebyla o tom jestli je ve vrcholných modelech turbo nebo ne.
Každopádně tato debata nebyla o tom jestli je ve vrcholných modelech turbo nebo ne.
"M3 je nekvalitní a jsou s ním problémy o 6 válci místo 8 válce nemluvě"
...on byl někdy pro M3 typickej motor V8? Byl v jedné jediné generaci, stejně jako R4, zatímco R6 je typický pro rovnou 3 generace M3 ... a nevidím na tom nic špatného a už vůbec ne krok zpět...
...on byl někdy pro M3 typickej motor V8? Byl v jedné jediné generaci, stejně jako R4, zatímco R6 je typický pro rovnou 3 generace M3 ... a nevidím na tom nic špatného a už vůbec ne krok zpět...
Takze ta 225xe je takove rodinne i8. 1.5 trivalec+elektromotor, zrychleni za 6,7 vypada taky zajimave... Akorat bych se trochu bal te spotreby. Pokud ve meste (tedy tam, kde ma vsechny predpoklady pro to, aby exceloval) zere 2x tolik, co ma, tak kolik si to potom vezme na dalnici.
"který prostřednictvím šestistupňového manuálu pohání výhradně přední kola."
"Líbil se nám i šestistupňový automat,"
a v tabulce mate u prevodovky 6A
tak je v 225xe manual nebo automat?
"Líbil se nám i šestistupňový automat,"
a v tabulce mate u prevodovky 6A
tak je v 225xe manual nebo automat?
U modelu 225xe neexistuje vzhledem ke zcela oddělenému uspořádání obou motorů žádný kombinovaný točivý moment. Hodnota 385 Nm uvedená v technických údajích pod článkem pravděpodobně vznikla laickým sečtením momentů obou motorů, z technického hlediska však jde o naprostý nesmysl
Tak jsem vyhrabal příslušnou tiskovou zprávu a ta také hovoří o 385 Nm. Bohužel neuvádí hodnotu pro elektromotor, takže není úplně jasné, jak se k tomu dostali. Dá se určit i jinak než prostým sčítáním; vezmeš maximum na kolech beze ztrát a podělíš to převodem pro spalovací motor. K čemu takové číslo je, ať posoudí každý sám.
je jediná smysluplná varianta hybridu. Pro mně osobně nezajímavé, dokud bmw neudělá tuhle variantu se šestiválcem, ale 330e jsem zkusil a jedno do firmy objednal, pro kolegu, který najede denně max. 20 km do práce z práce a spalovací motor využije max. dvakrát týdně. Jsem zvědav, jak si auto povede.
Bohužial, autor článku vzhľadom k tomu koľko mal možnosť najazdiť má trochu skreslené predstavy o spotrebe 225XE. Mal som možnosť s týmto autíčkom absolvovať 2300 km. 95% jazdy bolo po diaľnici. Priemerná spotreba nám vyšla 9,86 l/100 km. Vďaka 36 l nádrži sme tankovali cca každých 340 km. 36 l je kompletná zásoba paliva, po jeho vyčerpaní je ako rezerva iba to čo máte v batérii ! Auto pri zostatku benzínu na 90 km zobrazí upozornenie že nemáte predbiehať, že sa môže znížiť výkon motoru. Pri nabití batérie zo zásuvky zobrazil elektrický dojazd 37 km. Vzhľadom k tomu že ide o auto prémiovej značky a samozrejme za prémiovú cenu (za ktorú konkurencia ponúkne o triedu vyšší model) prekvapilo ma že auto malo iba klasický tempomat (nie adaptívny), nemalo asistenta pre jazdu v pruhoch, stráženie mŕtveho uhlu a ďalšie systémy ktoré sú dnes samozrejmosťou aj u podstatne lacnejších modelov. Jediné čo musím vyzdvihnúť sú jazdné vlastnosti ktoré sú naozaj výborné.
5.5 litru na 100km je hezky, s vetsi vzdalenosti pujde nahoru, ale tipuju ze max k 6.5.
pristi testy spotreby hybridu prosim na vzdalenost 50km, 100km, 200km a 500km, pak se uvidi, jestli je hybrid vhodny hlavne pro ty co jezdi ***cky, nebo i pro ty, co natoci vic kilometru v kuse. a samozrejme - rozlisit dalnici a okresku.
hezky test
:yes:
[odkaz]