Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Pokles prodeje aut VW se v USA prohloubil, trh byl celkově slabší

Vedle Volkswagenu během ledna klesly americké prodeje také Toyotě nebo Fordu. Důvodem je hlavně sněhová bouře, kvůli níž zákazníci řešili jiné problémy než nákup nového auta.
Zpět na článek
3. 2. 2016 11:14
3. 2. 2016 11:20
3. 2. 2016 11:24
3. 2. 2016 12:12
3. 2. 2016 13:15
3. 2. 2016 15:23
3. 2. 2016 12:35
3. 2. 2016 14:17
3. 2. 2016 15:25
3. 2. 2016 20:32
3. 2. 2016 22:37
3. 2. 2016 10:59
nechapu, ze se amici tak brani naftovym autum
krome všech nevyhod s emisema ma naftovy auto i jednu jedinou - ale velkou - vyhodu, kterou by americane urcite ocenili během soucasnych snehovych bouří - naftu z nadrze auta by mohli precerpat do kamen a trochu se tak ohrat
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Hittman
3. 2. 2016 11:06
Re: nechapu, ze se amici tak brani naftovym autum
To můžeš i s benzínem.
3. 2. 2016 11:08
Re: nechapu, ze se amici tak brani naftovym autum
to sice jo
otázka je, jestli to je dobrej napad
aby ty kamna nevyletely kominem
navíc benzin ma na objem mensi vyhrevnost nez nafta, tak by ses tolik neohral
to je i jeden z důvodu, proc ma benznovy auto vyssi spotrebu
3. 2. 2016 11:33
Re: nechapu, ze se amici tak brani naftovym autum
Já myslel, že je to primárně vyšší účinností vznětového motoru
3. 2. 2016 12:03
Re: nechapu, ze se amici tak brani naftovym autum
10% dela ta vyhrevnost
takze jen z pohledu vyhrevnosti 6 litru naftových odpovida 6.6 litrum benzinovejm
psal jsem jeden z duvodu, ne jedinej duvod
Avatar - white label
3. 2. 2016 12:22
Re: nechapu, ze se amici tak brani naftovym autum
"Problém" je (v tomto ohledu) v tom, že se ropná paliva neprodávaji na hmotnostní jednotky, ale na jednotky objemové.
3. 2. 2016 15:17
Re: nechapu, ze se amici tak brani naftovym autum
to mas samozrejme pravdu, ale vzhledem k tomu, jak EU sili ohledne CO2, mel by byt benzin zatizen o 10% nižší spotrebni dani nez nafta v prepoctu na objem, protože spalenim 1 litr nafty vznikne o 10% vic CO2 nez spalenim 1 litru benzinu
3. 2. 2016 12:05
Re: NEŠETŘETE JE A ROVNOU ŘEKNĚTE ŽE DÍZLPOPELNICE VW ..
jj
NEŠETŘETE JE A ROVNOU ŘEKNĚTE ŽE DÍZLPOPELNICE [odkaz] VW [odkaz] v AMERICE SKONČILA
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 12:11
Re: NEŠETŘETE JE A ROVNOU ŘEKNĚTE ŽE DÍZLPOPELNICE VW ..
>:D >:D >:D
Regular 87 za 0,79 USD/barel a nafta za 1,36 USD/barel. Pořád nechápeš? >:D >:D
3. 2. 2016 12:36
Re: NEŠETŘETE JE A ROVNOU ŘEKNĚTE ŽE DÍZLPOPELNICE VW ..
za barel??
benzin i nafta cca $2 za galon
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 12:45
Re: NEŠETŘETE JE A ROVNOU ŘEKNĚTE ŽE DÍZLPOPELNICE VW ..
Za galon, překlep....

Nesmysl, benzín je v USA výrazně levnější, pošlu ti fotku totemu od kluka co žije v Texasu >:D
3. 2. 2016 15:15
Re: NEŠETŘETE JE A ROVNOU ŘEKNĚTE ŽE DÍZLPOPELNICE VW ..
nafta rozhodne není skoro 2x drazsi jak pises
plus o cca 10% levnejsi nez dyzl
coz odpovida tomu, ze v USA není benzin umele znevyhodnen vyssi spotrebni proti nafte jako v EU

[odkaz]
3. 2. 2016 11:14
VW
Jestli bude pokračovat takový pokles, tak dávám VW rok, nanejvýš dva, pak zavřou v USA krám. A nepomohou ani plky provozního ředitele :-)
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hittman
3. 2. 2016 11:20
Re: VW
Pro úsporu a marnou snahu to mají zavřít už teď a továrny v USA prodat, aby měli čím splácet flastr.
3. 2. 2016 11:24
Re: VW
Asi pořád ještě naivně spoléhají, že jim to v USA nějak poevropsku projde :-)
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 12:12
Re: VW
Jo podvádět a vyrábět nafitněné a nekvalitní plečky se nevyplací, v USA dvojnásob >:D >:D >:D
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2016 13:15
Re: VW
inak ja tomu januarovemu prepadu chrysleru 200 vobec nerozumiem.... pred rokom v januari vyse 14 tisic kuskov.... a tento rok v januari len nieco cez 5 tisic.... pritom to auto cely minuly rok predajne rastlo .... a je stale vcelku nove a neokukane este aj dnes .... co sa s nim zrazu deje ... viem ze ma skoncit bez nastupcu ale nechce sa mi verit ze by za tieto slabe januarove cisla mohli serdzove plany a prognozy ... lebo zakaznici taketo veci zvacsa pri kupe auta neriesia co kto kedy povie

lexus v januari uz je v amerike pred vw ako pozeram .... sila.... a co sa tyka fiatu.... jeho povedal by som "dost symbolicke" predaje v amerike zacinaju uz tiez viditelne klesat .... bolo jasne ze 500L tam nemoze uspiet a mala f500 zazrak uz tiez nespravi... ma tam serdzo tiez o com premyslat .. ten nedavny prichod fiatu do ameriky s 500kou a 500L sa veru moc nevydaril ... cakal som ovela viac
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 15:23
Re: VW
Ten propad byl už v prosinci a Dart měl loni propad ve většině roku.

FCA sedny neumí a pokud pohřbí Dart a 200, zbyde jim akorát duo Charger/300 což je dílo Mercedesu a Cerberusu.

Hodně smutný a to Chrysler měl špičkové sedany v 90. let, co se prodalo jen Stratusů (Cirrus/Breeze), Sebringů, Avengerů, Concorde(vision, intrepid), 300m, LHS (new yorker), Neonů a 300C/charger......

A ted maj 4 ušmudlaný sedany, z nich dva sou aktuálně propadáky a třetí nic moc (300C). Jo a pak se mě tu smáli když sem Fiat krtizoval.

Podívej se na nabídku GM a podívej se jak šel v Lednu Nahoru Buick, všechny modely nárůst. A Bucik je v USA přímá konkurence značky Chrysler.
A kolik modelů má buick a kolik Chrysler.

A pak mam Fiat chválit? Za co proboha...
Avatar - 3_diamanty
3. 2. 2016 12:35
uz davno
mali prist s niecim co vyzera americky a ponukne aj adekvatne motory v danom trhovom prostredi ( to vravim stale ) .. europske manazerske kravataky s dizlami tam proste nikdy frcat nebudu... amerika je iny svet.. nerozumiem .. tak velka znacka .. v podstate svetovy automobilovy gigant akym vw urcite je a napriek tomu to stale pochopit nechcu a nedokazu ze to co v ich podani frci v eu v amerike nikdy frcat nebude

keby boli vo vw len kusok flexibilni a pruzni uz davno tam maju aspon jedno velke SUV alebo pickupy site na mieru americanom..... taki japonci a korejci uz davno zistili co tam frci a dokazu sa velmi sikovne prisposobit akemukolvek trhu sveta .... vw ale ide hlavou proti muru ( uvidime co je silnejsie ) .... a v amerike je s tymto svojim pristupom na najlepsej ceste ako tam definitivne skoncit .. bude to velka hanba ak ho tam tento rok v predajoch uz sunda aj drahy a premiovy lexus ... uz v roku 2015 to lexusu takmer vyslo
Rozbalit vlákno
0
3. 2. 2016 14:17
Bariku,
ale ty výsledky FCA nejsou vůbec špatné. ;-) Jistě, ty napíšeš Dart, 200, atd... Ale FCA roste nejrychleji ze všech významných hráčů a to dlouhodobě. ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Barrichello
3. 2. 2016 15:27
Re: Bariku,
FCA roste, ano.

Chrysler ztráta, Alfa i fiat v USA ztráta, roste Jeep (i když wrangler v lednu taky pokles) , RAMu už dochází dech, 5% je nic moc a nečekaně se zvedlo Dodge no.

Všechno díky suv a truckům, osobáky krom Chargeru propadák, minivany už melou z posledního dechu a krom Journey už FCA nic nemá.
A to co má úspěch vytvořil krom Renegade, přelepených Ducat a obludy Cherokee všechno Mercedes a Cerberus, naopak produkty FCA až na ty 4 auty propadák. Blbý co, žít už 7 let z práce někoho jiného a vydávat to za svůj úspěch
Avatar - praděda7
3. 2. 2016 15:25
VW
S přihlédnutím k tomu, jaké hysterii VW čelil v poslední době, ty prodeje nejsou zas tak špatné....mnozí předpovídali totální kolaps VW US sales...ale k tomu nedošlo.... :-!
Rozbalit vlákno
2
3. 2. 2016 20:32
Re: VW
"...předpovídali totální kolaps VW US sales..." Za 1000 babek si koupili loajalitu, ne? :-!
Avatar - praděda7
3. 2. 2016 22:37
Re: VW
Tak tak. Za peníze v Praze dům nebo i dva a k tomu ještě jeden v Brně..... ;-)