Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v lednu 2016: Hyundai hlásí propad o 25 %

Zatímco Hyundai nebo Citroën hlásí za leden citelný propad, Škodě nebo Audi se výrazně dařilo.
Zpět na článek
4. 2. 2016 11:51
4. 2. 2016 12:06
4. 2. 2016 12:21
4. 2. 2016 13:00
4. 2. 2016 13:41
4. 2. 2016 13:54
4. 2. 2016 14:44
4. 2. 2016 14:43
4. 2. 2016 15:11
4. 2. 2016 16:42
4. 2. 2016 16:53
4. 2. 2016 15:37
4. 2. 2016 17:56
4. 2. 2016 18:14
4. 2. 2016 18:25
4. 2. 2016 18:30
4. 2. 2016 18:34
4. 2. 2016 19:00
4. 2. 2016 19:56
4. 2. 2016 20:25
4. 2. 2016 20:33
4. 2. 2016 20:43
4. 2. 2016 20:49
4. 2. 2016 20:45
4. 2. 2016 20:55
4. 2. 2016 21:15
4. 2. 2016 22:06
4. 2. 2016 22:41
4. 2. 2016 22:55
4. 2. 2016 23:06
4. 2. 2016 23:25
5. 2. 2016 11:15
5. 2. 2016 01:01
5. 2. 2016 11:18
4. 2. 2016 18:31
4. 2. 2016 12:55
4. 2. 2016 13:08
4. 2. 2016 14:09
4. 2. 2016 14:21
4. 2. 2016 14:23
4. 2. 2016 14:47
4. 2. 2016 15:47
4. 2. 2016 16:50
4. 2. 2016 12:39
4. 2. 2016 19:09
4. 2. 2016 14:07
11. 3. 2016 08:24
15. 3. 2016 18:30
17. 3. 2016 11:11
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 11:51
tazke casy
po rokoch rastu prichadzaju na hyundai tazke casy? uvidime..... kazdopadne vecne rast nemozu.... ale januar je dost specificky mesiac... tak uvidime ci ide o docasny stav alebo ma hyundai uz to najlepsie za sebou.... a sinusovka uz zacne klesat..... az prvy kompletny kvartal tohto roka napovie viac

misak zase slusny narast ... asi v tom budu mat prsty zase nejake tie akcie na nesmrtelne ASX :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 12:04
Re: tazke casy
zlé časy přicházejí na fiat....Lancia 0, Alfa Romeo 2 ks, to sou prodejní čísla, lepší má i UAZ (9 ks) >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 12:07
Re: tazke casy
Zlé časy? Majitel Fiatu bude mít větší exkluzivitu než majitel F150 >:-[] ;-)
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 12:07
Re: tazke casy
tam je to ozaj bida.... ale nejak ma to ani neprekvapuje priznavam.. uz davno tu mala byt nova giulia .. 5 dverak od MiTa a hadam aj nova giulietta.... v alfe proste zaspali dobu .... a lancia? neviem ale predava sa este u vas? tusim jej zanik je uz neodvratny

mna prekvapil ten narast superbu.... skoncit pred rapidom asi nebude o nahode... ;-)

pozeram ze fiesta u vas preziva druhu mladost ... tiez moc pekne cisla
Avatar - Uživatel_5340709
4. 2. 2016 12:10
Re: tazke casy
Už se těším na rétoriku, že alfa a lancia jsou západní zoufalci /s čímž bych i nyní souhlasil/ a UAZ je východní hvězda prodejů se svými devíti zářezy. :-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 12:13
Re: tazke casy
Se tešíš zbytečně, protože jediným zoufalcem je tady koncern FCA >:D >:D
Avatar - Uživatel_5340709
4. 2. 2016 12:14
Re: tazke casy
Já to říkal.............. >:D
4. 2. 2016 15:46
Re: tazke casy
tak Lancie už není důvod řešit, a Alfa zatím taky ne, když pořádně nic neprodává...ale v koncernu se za r. 2015 dařílo Jeepu a Fiat ten propad nemá tak katastrofální.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 15:52
Re: tazke casy
U jeepu to drží akorát Renegade a Grand Cherokee, obluda Cherokee je v čr propadák a Wrangler kupuje jen specifická klientela.
4. 2. 2016 23:49
Re: tazke casy
tak zrovna náš trh není zrovna berná mince a v celkových číslech se tady Jeepu daří a ta narážka na Cherokee...no je to individuální- osobně jich pár v Ostravě potkávám a líbí se mi, jen to podle moho přehnali s cenou, což je problém...osobně se mi zase vůbec nelíbí právě Ranegade..ale Grand Cherokee se mi líbí hodně a potkávám je tak často, že mám pocit, že je někde rozdávali
Avatar - Barrichello
5. 2. 2016 01:21
Re: tazke casy
Já vídám pro praze vícemně jen dva kusy + předváděčky. Co se týče cherokee, většině lidí se to nelíbí, at lidem kolem amerik tak i lidem mimo co jezdí evropská auta.

Renegade je jasná prodejní jednička v Evropě, ale s Jeepem to nemá skoro nic společnho.

Zbývají teda tradiční modely Grand Cherokee a Wrangler.
5. 2. 2016 14:36
Re: tazke casy
nechci zabřednout do debat kolem designu, ale v mém okolí se zrovna líbí...takže asi tak, ale to nemá cenu řešit. Po Ostravě jsem za poslední týden potkal čtyři, což je uspech. Jasný, Renegade je převlečený Fiat, což mi nevadí a samotný Fiat se mi líbí, ale renegade mi prostě nesedí vůbec, ale to muže bejt Jeepu celkem jedno :-) :-)
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2016 16:08
Re: tazke casy
No, aspoň Giuliett by se pár prodat mohlo.
4. 2. 2016 23:53
Re: tazke casy
no mohlo se jich pár prodat, hodně se mi líbí, ale už je prostě na trhu dlouho a co si budem povídat, dost to pohřbilo,že to nemá třeba odvozené kombi a také páni novináři, kteří ji oketě ve srovnáváních ignorují...no a nehorázná cenová politika našeho zastoupení ve srovnání třeba s Polskem, nebo Slovenskem to je na další debatu...
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 12:06
Ooops...
...kde se asi stala chyba?

Zřejmě nejde o H-faktor, ale o H-fu(c)ktor... A to i30 má po FL stejně jako další modely... Ale není se čemu divit, když mi v reklamě p.Vošický tvrdí, že i20 je vynikající RODINNÝ vůz, tak asi budu po rodinné návštěvě autosalonu poněkud zklamaný...

A atmosféra mezi prodejci Hyundaie tomu také nepomáhá. Je to o to smutnější, že Hyundai konečně nabízí modely, které jsou zcela rovnocennými soupeři pro ostatní tradiční evropské modely.

Takhle to zkrátka dopadá, když se příliš tlačí na pilu a když všichni manažeři chtějí mít úspěch hned, nejlépe včera...
Rozbalit vlákno
43
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 12:12
Re: Ooops...
nieco na tom bude.... ale hodne stratila aj kia... ale januar je dost nepredvidatelny mesiac.... kludne to moze dohnat vo februari alebo v marci.... aj sukromnici ( u kie tvoria dost podstatnu cast ) nakupuju auta v januari v zime menej ako po ine mesiace... a tentoraz je ta zima kusok silnejsia ako pred rokom ked sme mali cely januar u nas plus 5 stupnov co si pamatam ( chodil som vtedy celu zimu v outdoorovych polovickach ) .... tak mozno sa to zrovna este ... samozrejme firemne vozy nestratili ( skoda, vw )

uvidime... este to nemusi byt take hrozne ako vyzera..... ;-) ... snad to este dozenu
4. 2. 2016 12:21
Re: Ooops...
Škoda také kdysi (ne tak dávno) v reklamě tvrdila, že do Fabie II C se vejde "stádo ovcí". No, zas tak daleko od pravdy vlastně nebyla
;-)
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 13:00
Re: Ooops...
No dobře, ale podívej se na reklamy Hyundaie. Co reklama, to totálně přemrštěná (tzn. prázdná) hesla.

Tucson - a teď tu vládnu já
i20 - rodinný vůz

atd.

Navíc totálně nesmyslné vymezování se vůči Škodě... Kdyby se Korejci zabývali sami sebou, pracovali na kvalitě a měli poctivou reklamní kampaň založenou na důvtipu, zákazníci by si k nim našli cestu sami, jen by to trvalo výrazně déle.

Jenže management chtěl všechno hned. Ale prodejní čísla se prostě nedají diktovat shora. Klasický případ organizační struktury, kde neexistuje zpětná vazba a kde vedení nemá pojem o realitě.
Avatar - R32
4. 2. 2016 13:41
Re: Ooops...
S tou reklamou (v CZ) to Hyundai preháňa, sledujem aj české programy a reklama na Hyundai - teda ten pokec k nej je fakt hrozný. U nás na Slovensku bežia cca tie isté reklamy no žiadne "masírovanie" sa nekoná. Úplne normálna reklama bez povyšovania alebo porovnávania s konkurenciou...
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 13:54
Re: Ooops...
přesně, taky jsem si všiml. Zahraniční verze reklam jsou v pohodě. Jen u nás má Hyundai potřebu reklamou něco dokazovat...

Jak říkám, prodejní čísla diktovaná zhůry. Tohle vždy dopadá špatně.
4. 2. 2016 14:44
Re: Ooops...
heh, koukám, že jsme všichni tři dali stejnou myšlenku snad ve stejný okamžik:)
4. 2. 2016 14:43
Re: Ooops...
Ale to je fakt záležitost českého regionu a trpišovskýho.

V Evropě třeba reklama na i30 s dědou vyznívá úplně normálně, jen v čechách je v tom cítit taková arogance a komplexy z golfu.

Jinak je to jak říkáš: konečně mají modely, o kterých by i člověk uvažoval.

Dávám trpišovskýmu rok, maximálně dva.
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 15:11
Re: Ooops...
Trpišovský byl ten imbecil co vybrzdil... ty myslíš Vošického, ne >:-[] ;-) ?
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 16:53
Re: Ooops...
no, blboni to jsou stejnak oba >:D >:-[]
Avatar - Riceeater
4. 2. 2016 15:19
Re: Ooops...
Nemyslím si, že zrovna Škodovka je nějak výrazně kvalitněji postavený vůz... myslím současné generace.

V dobách první i30/Ceedu a O2 to bylo na první pohled zřejmé, tam "bil" rozdíl kvality do očí hned... ale dnes?
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 15:37
Re: Ooops...
Přesně tak. Navíc propad v kvalitě nových Octavií je ze statistik jasně patrný. Sešup na úroveň Dachen.
4. 2. 2016 17:56
Re: Ooops...
Kdyz to rikas.. bude to teda asi pravda. Jen bych ti doporucil jednu vec. Nez budes neco komentovat, neco si o tom zjisti. A tim nemyslim to, co vyctes z diskuzi. Ja zdejsi diskuzi ctu celkem dlouho. Skoda, ze je to tady samy netovy placal a bychar.. a lidi, co skutecne vedi o cem mluvi a neco si osahali i v realu.. je tu kolik? 5? Ja ale chapu, ze tobe jde o zabavu, traveni volneho casu na diskuzi.. ne o auta.. o kterych nevis vubec, ale vubec nic. Ty ani nechapes ze je kazdemu kdo aspon neco malo odjezdil tak k smichu to tve placani.. ted si vybavim ten tvuj nazor ze 80kw staci..100kw je az dost.. u Optimy.. >:D Interier je na vrcholu mainstreamu.. jak jinak nez podle fotek.. Jasne no.. nevis o cem mluvis.. skoda jen ze se ani nesnazis neco dozvedet. Ja byt tebou nebo ted napr Aychim.. tak drzim hubu a krok, hltam informace od zkusenejsich a neztrapnuju se.. vubec se pak nedivim, ze clovek co skutecne nejake realne zkusenosti ma do diskuze vubec nejde protoze ho nebavi cist cancy od zamindrakovanejch blbecku jako jsi ty (evidentni viz diskuze pod Borhyovou, ktera je mi mmch. take nesympaticka..) Cest Webpajovi, AudiRS6 a jednomu dvoum dalsim, kteri evidentne skutecne vi.. a obcas asi nevydrzi a sice zbytecne, ale prece se snazi uvest tyhle vase blitky na pravou miru. Ja jsem se taky zaregistroval teprve kdyz mi dosla trpelivost s urcityma blitkama od lidi, kteri by vubec nikam psat nemeli, pokud by meli nejakou soudnost.

Kia, Hyundai - sazi na libivy design a prijatelnou cenu. Jenze to druhe uz neplati az tolik jako driv, tak jdou k sipku. Negativni kampan v CR kolem problemu s Vosickym ale i hloupa reklamni strategie jsou jen poslednim polickem.

Ver, ze chtit auto a mit ty penize, pujdes radsi nez do i30 nebo Ceedu do Oktavky.. proc? Protoze je presne o tolik ve vsem lepsi, o kolik je drazsi. Vyjimkou muzou byt naproste holobyty kde Korejci preci jen muzou bodovat. Pokud ale budes chtit poradne auto s nejakou vybavou.. pujdes vylozit prachy na stul ke koncernu jeste rad.. ver mi ;)
4. 2. 2016 18:14
Re: Ooops...
Můžeš mně ty znalče vysvětlit, proč není jinde ta Octávka o tolik lepší a dražší jako u nás? Pro jiné trhy je snad jiná?
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 18:25
Re: Ooops...
Klid, pan expert nám to vysvětlí, že jedině u nás známe skutečnou hodnotu Octavie >:D >:D ;-) Jinde ještě nepochopili a nedokážou ji docenit a prodává se za dumpingové ceny... >:D
4. 2. 2016 18:30
Re: Ooops...
A kde je prosimte levnejsi, v porovnani s konkurenci? Z toho vo vim ja, je to vsude v EU +- stejne. Jasne, u nas je v nekterych pripadech vyhodnejsi koupit Golfa nebo Passata ale to se bavime o konktetnich prodejcich, konkretnim case nakupu a ko konktetnim naspecifikovanym modelu. I pri zapocitani mozne slevy od dealera podle meho okoli, neni samozrejmosti aby napr. Passat vychazel lepe nebo stejne nez Superb. Jinde v EU napr. u O RS muzes mit v zakladu treba bohatsi zakladni vybavu.. ale to jsou detaily. Podbizivou cenu Skoda nema nikde, vsude je na stejne cenove hladine, i v porovnani s ostatnimi znackami. Takze co zase resime? Dalsi vyblity dogma.. ze Skoda je u nas predrazena a jinde je to nejlevnejso strep. Urcite. Skoda ze to tak neni. Zkus prosim porovnat nabidku O RS nebo Superbu Style u nas a jinde. Pridej odpovidajici Golf a Passat. Ale bude to ztrata casu.. zjistis, co pisu.

Ohledne koncern vs. H/K.. zalezi co od auta cekas, jak vnimas jednotlive atributy.. za me.. sedni do tech aut.. ne holobytu, ale aspon stredni vybavy.. a poznas :-)
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 18:34
Re: Ooops...
Ani ta Octavie nestojí stejně u nás jako v zahraničí, ale to je fuk - i kdyby. Jenže podstatou je, že ostatní značky tu jsou výrazně levnější, takže Octavia je prostě poměrově dražší než ostatní konkurenti.

Proč? Protože si to může dovolit. Protože firmy ji kupují za úplně jiné ceny. Ale ne proto, že je Octavia o tolik lepší. Rozumíš tomu rozdílu?
4. 2. 2016 19:00
Re: Ooops...
Ty cenové rozdíly jsou obrovské. Cena je daná postavením na trhu. Tvoje tvrzen, že je přesně o tolik ve všem lepší, o kolik je dražší, je prostě nesmysl.
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 19:56
Re: Ooops...
tak čistě akademicky si dokážu představit, že někde můžeš napsat, že o co je dražší, o to je lepší - v případě, že nějak kvantifikuješ to o kolik % je jedno auto lepší než druhé (třeba tabulkové bodové hodnocení).

Ale jestli tahle úměra někde platí, pak určitě ne u nás. Cenový rozdíl i30 a Octavie je výrazný, kvalitativní rozdíl je spíše diskutabilní.
4. 2. 2016 20:25
Re: Ooops...
Kvalitativni rozdil tam je. ale jiste se najdou lide, pro ktere to neni na prekazku. protoze ne kazdy, je olizovac plastu. viz me predchozi prispevky. To, ze kontra diskuze je interier Supu hned po Passatu na vrcholu mainstreamu ( beru Passat, Sup, MA6, Mondeo) z hlediska kvality, zpracovani a slicovani neznamena, ze to je stejne meritko pro vsechny. Pro nekoho je daleko dulezitejsi dojem a vubec nehodnoti detaily.. Ten to muze naopak povazovat oproti opulentnejsimu Mondeu za propadak a vubec nebude chapat co mu rikam. Koneckoncu, kolik lidi nakupuje ciste srdcem (ocima) a vse ostatni jde stranou? Hoodne. Bezny zakaznik naopak vubec neresi.. temer nic z toho, co nadsenec doaut.. To je treba dle me priklad H/K crossoveru/SUV ktere jsou ve vsem prumerne, ve vsem o neco horsi nez Tiguan etc.. ale proste mnohym lahodi oku.. nabidnou co je potreba.. a za prijatelnou cenu.. tak sup a IX 35 je doma.. i kdyz je to.. no, nic :-) Nicmene pokud budeme porovnavat vyrobek jako takovy.. tak H/K je levnejsi.. logicky, je take horsi. VE VSEM. Ale pro mnohe nepatrne, prakticnost/uzitna hodnota stejna = i30/Ceed naprosto idealni rodinne auto.. Pokud to s autem budu myslet vice vazne, travit v nem vic casu, byt narocnejsi na detaily, moznost vybav.. Skodovka je jasne pred.. napric vsemi kategoriemi kde stavi soupere v +- podobne generaci/stari, nelze samozrejme stovnavat novy vs. vybehovy model..
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 20:33
Re: Ooops...
Znovu - Octavia ve všem rozhodně lepší není. i30 má mnohé klady.

Sám si protiřečíš, když uvádíš že praktičnost/užitná hodnota je stejná, z čehož logicky vyplývá, že nemůže být VE VŠEM horší >:-[]

A právě že když budu v autě trávit víc času, tak mě hodně brzo začne štvát laciný interiér Octavie nebo nic moc sedačky (i30 má citelně pohodlnější) nebo hůře odhlučněná zadní náprava (a případně torzka).
Avatar - dal
4. 2. 2016 20:43
Re: Ooops...
Když trávíš v autě více času, tak tě budou štvát i detaily.
To je nej důvod proč se např. Golf tak dobře prodává. Neexceluje ve všem ale ze všech jeho konkurentů tě nejméně věcí dokáže prudit. Ať se ti to líbí nebo ne, koncern má ty auta prostě nejdotaženější.(pochopitelně vyjma prémie)
4. 2. 2016 20:49
Re: Ooops...
pro diskuzni teoretiky je to holt prekvapeni ze jak Octa tak Sup jsou i pres vsechny vyhrady.. vlastne hned po VW na druhem miste.. to nic nemeni na tom, ze je to spise smutne, kde ta uroven autovyroby je..
4. 2. 2016 20:45
Re: Ooops...
je ve vsem lepsi, ale jsou to detaily. prakticnost a uzitna hodnota 3er nebo A4 jsou taky podobny.. a presto asi nebudes mit problem s tim, ze jsou krapet lepsi :-) Optikou ma to ctyri kola, motor a pet dveri.. na detaily kasle pes.. Ceed staci. Znova placas a placas.. laciny interier u Oktavie.. hmm.. chces mi tvrdit ze Cees nebo i30 ma lepsi? >:D Doufam ze ai vcas uvedomis, ze jsi zase vycetl kravinu a radsi to prejdeme. Naopak, pokud v tom budes sedet vice.. za vyssi lacinnost vseho od kastle po interier.. ti da vzpomenout ze v H/K sedis v Korejci.
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 20:55
Re: Ooops...
Znovu - znám jak Octavii, tak i30. A interiér Octavie aby vypadal musí být Style + Columbus, případně LaK nebo RS či Scout.

Takže ano, pokud srovnám Active nebo Ambition s i30/Ceed, tak i30/Ceed je lepší (hodnotnější) volbou :-!
4. 2. 2016 21:15
Re: Ooops...
U holobytu (Active) se klonim na stranu H/K. I presto ze od prvniho dotyku budes mit pocit lacinejsiho auta. Ale nez uplna soc Oktavie, je tak nejak zajimavejsi. Uz vyssi vybavovy stupen s nejakymi malymi priplatky ( kozeny paket, o stupen lepsi radio, xenony) rekneme v cene 50, 60 tisic, z oktavie dela jednoznacneho viteze.

I ten Active ma interier lepsi, lepe zpracovany, slicovany.. preslap v podobe vyplne dveri.. je v podstate jediny.. a vzhledem k tomu jak casto si toho vsimnes.. neresim.

skoda torzky, ktera by mela byt stejne jako u Golfu jen u nejslabsich verzi. U 110kw TDI opravdu pusobi nepatricne a mas pravdu, ze boucha. Jel jsem ale s vice auty a mam za to, ze v prubehu zivotniho cyklu to asi i vymenou tlumicu zlepsili. Jenze jizdni vlastnosti i30 jsou presto horsi.
Avatar - Emel
4. 2. 2016 22:06
Re: Ooops...
Ten Active má těch kompromisů víc... schránka na brýle je zaslepená, loketní opěrka chybí, řadící páka má jen gumovou hlavici... to tak namátkou. Takový ten důstojný základ je Ambition+ za 460 (1.2TSI 81kW 6MT) - pořád bez senzorů, xenonů, navi, dynamic sedaček apod.

To je nějak ten bod zlomu (v benzínu) - mít aspoň těch 460, už se dívám na Octavii. Mít 400, asi si raděj trošku dovybavím Ceeda SW. Obecně je ale Octavia po posledním zdražení v těch základech dost drahá.
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 22:41
Re: Ooops...
Je to tak, důstojný základ u Škody vždy byl až Ambition s pár příplatky. Ve stejné ceně můžeš mít i30 v TOP a to je jiná liga.

Jak říkám, Octavia má navrch až ve Style+Columbus a výš, a to jsme cenově úplně jinde než i30. Jinak řečeno - srovnatelná Octavia na i30 nemá :-!
Avatar - Emel
4. 2. 2016 22:55
Re: Ooops...
i30 SW 1.6GDI Weekend za 445t žádná jiná liga není, naopak dynamicky je ta 1.2TSI živější motor a ve výbavě je jen pár zajímavých extras (vyhřívaný volant, zadní senzory, rádio na volantu. Mít na volbu tyhle dvě, vezmu už Octavii.

i30 mi dává smysl jako Czech Edition Plus za 360 s tempomatem, klimou, senzorama, koženým volantem atd. (stále 1.6GDI SW). Za ty peníze tomu nic důležitého nechybí a stejně drahá Škodovka bude mnohem větší kompromis.

PS: jako top má i30 paket Premium za 105t... ale třeba za chromované kliky dveří bych jim urazil ruce :-)
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 23:06
Re: Ooops...
Nic proti ale 1.2 TSI úplně živější není než GDI. Už se to tu řešilo mockrát. TSI je přirozeně pružnější (jenže u GDI stačí podřadit), ale nad 100 kmh je GDI jasně silnější. 99 kW vs. 81 kW neokecáš. GDI směřuje spíš na 1.4 TSI (90 kW).
Avatar - Emel
4. 2. 2016 23:25
Re: Ooops...
Papírově (vmax, 0-100) je to vyrovnané, větší krouťák kompenzuje menší výkon. Viděl jsem pár srovnávaček a obecně 1.6GDI zaostává za očekáváním. 1.4 TSI je už úplně jiná liga, má o 50% větší krouťák dostupný v širším spektru otáček, to je soupeř pro TGDI.
Avatar - rohYpnol
5. 2. 2016 11:15
Re: Ooops...
Tohle už se tu taky řešilo, uváděný kroutící moment je "na klice", ne "na kolech", TSI má těžší převody, takže v konečném ten rozdíl není nijak dramatický.

1.4 TSI 90 kW jede srovnatelně s 1.6 GDI, a to i v pružných zrychleních. Na silnější 1.4 TSI už se GDI nechytá, to je pravda, ale se slabší je srovnatelná.

Že někdo měl od GDI přehnaná očekávání, že pojede stejně jako turbo, je věcí jinou.
5. 2. 2016 01:01
Re: Ooops...
jina liga? ach zas ty expresivni vyrazy.. no jina liga je premie, urcite ne i30 v TOP :-) ja bych dal prednost te skromneji vybavene ale celkove poctiveji postavene Octavii.. a asi nejsem sam :-) i30 v topu je neco jako Octavie za 1,1 mega.. nesmysl :-)
Avatar - rohYpnol
5. 2. 2016 11:18
Re: Ooops...
Poctivěji postavená Octavia ... jojo, zas ty růžové brýle >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 18:31
Re: Ooops...
Octavia a i30 si nemají co vyčítat. Někdy je lepší i30, jindy Octavia. Ano, když se budu bavit o Octavii za 650 tis.+, tak opravdu bude působit líp jak Hyundai.

Jenže v běžných výbavách a motorizacích má Octavia jediný klad - a tím jsou TSI. Stačí ale uvažovat o dieselu a není co řešit - 1,6 CRDi.

V Octavii připlácím za nic, žádné zásadní rozdíly nejsou, ani v kvalitě, ani ve zpracování. Mimochodem je to právě Škoda, která přechází od Continentalů třeba k Hankooku nebo Nexenu...

Tak mě tu pouč o těch rozdílech, pane experte :-!
Avatar - pelikoš
4. 2. 2016 12:55
Re: Ooops...
obrovský rodiný vůz a to jerozdíl >:-[]
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 13:08
Re: Ooops...
Jasně, měli rovnou napsat luxusní dálniční manažerský dostavník i20, to zní přesvědčivěji :*)
Avatar - Hittman
4. 2. 2016 14:09
Re: Ooops...
No v Kroměříži Hyundai vydržel cca dva roky, než zmizel...
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 14:21
Re: Ooops...
U nás je prodejce Hyundaiů úspěšný, dřív prodával Seaty... Na Hyundaie přešly i některé firmy.
Servis je nic moc, ale z druhé strany - autorizovaný servis a prodejce Škoda je u nás mnohem větší bída. No, vlastně je to asi celkem jedno, celkem si můžou podat ruce.
Avatar - Hittman
4. 2. 2016 14:23
Re: Ooops...
Servisům Škoda se většina v Kroměřiži vyhne a jedou raději do Holešova, kde to kluci umí a dělají poctivěji..
Oproti H se v KM Kia zatím drží a prodává...
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 14:47
Re: Ooops...
Mě vždy přišlo zbytečné, když někdo prodává Kiu a ne Hyundai a naopak. Technika je stejná, mnohé ND stejné... Ale asi to tak Korejci sami chtějí, že prodejce se zřejmě zaváže, že nebude prodávat druhou značku. Podle mě by Kia a Hyundai pod jednou střechou byla ideál. Ne každý má rád korejské fluidní vlnobytí...
Avatar - Bubáq
4. 2. 2016 15:47
Re: Ooops...
Se vším souhlasím až na toto: "...že Hyundai konečně nabízí modely, které jsou zcela rovnocennými soupeři pro ostatní tradiční evropské modely.".
Stále nejsou a nebudou rovnocenné. Pokud je myšlen design a technické parametry, pak ano. Pokud se ale podíváme pod skořápku, pak uvidíme neskutečně ošizené všechno možné... Pravda, ložiska se už naučili dělat o něco obstojněji (200 tis. km namísto původních 80 tis. km), ale konstrukce všeho dalšího je dovedená až za hranici toho, co můžeme považovat za trvanlivé, spolehlivé nebo snad kvalitní. prostě jsou to pořád auta na 150 tis km, dále už to za rozumných nákladů nejde.
A navíc si myslím, že speciálně v ČR se nepovedla strategie, že H bude vnímán jako domácí výrobce. Hodně lidí si podvědomě (a zcela správně) spojují Korejce s drastickou kulturou vůči vlastním zaměstnancům, s kulturou, které je ochrana prostředí šumafuk, prostě s mnoha negativy. A tyto vjemy byly srdnatě podporovány H v počátcích jeho fungování v ČR, nyní jsou stejně srdnatě podporovány kulturou nově příchozích dodavatelů... Jo, abych nezapomněl, ten pan Vošický má na tom taky svůj podíl, na tom, že na H se kouká jako na sprostou firmu.
Avatar - rohYpnol
4. 2. 2016 16:50
Re: Ooops...
Nic proti, byl jsem jak v Nošovicích, tak v Mladé Boleslavi. Netvrdím, že Hyundaie jsou stavěny na víc jak 150 tis. km, ale úplně stejné je to u Škody. Jestli má někdo stále pocit, že Škoda je ta Německá kvalita, zatímco Hyundai ta nekvalitní rejže, tak má podle mě růžové brýle. Ty dvě značky si nemají co závidět a pokud si srovnám Octavii s i30, tak opravdu nevím, za co mám tučně připlácet za Octavii, která se umisťuje na konci spolehlivostních žebříčků...
Avatar - Uživatel_5340709
4. 2. 2016 12:08
U korejců je
teď období "sklizně" toho co zaseli. Ford a PSA by si měli vzít svůj díl spravedlivě zpátky. :yes:
Rozbalit vlákno
0
4. 2. 2016 12:11
sen ceskych ridicu
tak panove, priznejte se, pro koho z vas je ten i30 na obrazku snem, jak maj napsany na dverich.
>:D
Rozbalit vlákno
14
4. 2. 2016 12:27
Re: sen ceskych ridicu
Je to kombik, tak jich urcite bude hodne >:D
4. 2. 2016 12:44
Re: sen ceskych ridicu
představa ze s tim nekam prijedu a vedle me se postavi tenhle sen s reklamnim napisem, takze všichni co pujdou okolo budou mit o mych snech jasno ...
... asi bych musel sbirat hodne odvahy abych do toho vlez a nejel vlakem
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 13:15
Re: sen ceskych ridicu
Někdo zas sbírá odvahu, když leze do výrobku fa Spolek předražených podvoníků AG, odštěpný závod Junge Boleslavu popř. vlhohrad >:D >:D
4. 2. 2016 13:42
Re: sen ceskych ridicu
jestli do lidlu jezdis v Rolls-Royce, tak chápu, ze bys nechtel, aby te spolunocleznik z ubytovny videl jak lezes do vagnu
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 14:34
Re: sen ceskych ridicu
V Lidlu už sme dlouho nebyl >:D
Avatar - Riceeater
4. 2. 2016 15:26
Re: sen ceskych ridicu
No, zrovna v tomhle řetězci se dá nakoupit mnoho kvalitních potravin, na rozdíl od jiných...

Samozřejmě některým lidem stále zvoní v uších ta počáteční masáž pro ČR: LIDL JE LEVNÝ!

To je ale, samozřejmě, obrovský omyl :-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 15:39
Re: sen ceskych ridicu
Já proti Lidlu nic nemam, ale už sem tam prostě dlouho nebyl.

Já jezdím hlavně do Globusu, tam maj proti Lidlu asi tak 40x větší sortiment a zbytek bud přes net nebo občas do Billy.
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 13:14
Re: sen ceskych ridicu
sen českých řidičů je přeci hatapák v kombajnu nebo sazometová oktávka >:D >:D
Avatar - Riceeater
4. 2. 2016 15:27
Re: sen ceskych ridicu
Ideálně z Áček po dědkovi z reichu, bratru za "stopade" >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 15:41
Re: sen ceskych ridicu
Jo, 10 let starý, najeto 120 tis a děda jezdil jen do kostele. Serviska falešná nebo není, km smazané hned po dovozu a udělaná čerstvá stk už s novými km.
Trochu naleštit, nový volant a šaltr páka a hurá do světa.

Mámo, jezdí to za 5 litrů >:D
Avatar - Riceeater
4. 2. 2016 15:51
Re: sen ceskych ridicu
Pár takových šťastlivců znám >:-[]
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 15:52
Re: sen ceskych ridicu
Já taky, je jich docela hodně
Avatar - Emel
4. 2. 2016 16:03
Re: sen ceskych ridicu
Alternativně jiná deset let stará ojetina ;-)
Avatar - Riceeater
4. 2. 2016 15:23
Re: sen ceskych ridicu
Snem ne, ale určitě racionální volbou... já například stále nemůžu pochopit, proč někdo vyhodí 350tis za Fabii, když za stejné peníze může mít o třídu větší vůz... a není nezbytně nutné zůstat u rýže, že?
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 12:16
Brutální čištění registrů pokračuje
škoda - 10 663 ks vyřazeno, vw 1287, seat 468 a audi 343. Koncernisti ubývaj rychlejc jak přibývaj. >:D >:D

Škoda prodala v lednu 6493 ks OA+LUV a vyřazeno 10 663 ks. HEHE
VW 1631 ks nových a 1287 ks vyřazeno.
A Audi se Seat taky jen mírně v zisku - 484 ks nových vs 343 vyřazený resp. 506 nových vs 468 vyřazených >:D >:D
Rozbalit vlákno
15
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 12:21
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
ale nielen korejci ale aj toytoa hodne klesla... pride mi ze klesli hlavne sukromne predaje znackam .... v minus 10 ( mali sme tu polku januara velke mrazy ... zrejme aj u vas boli ) asi malokto kupuje auta ;-) ... lebo pred rokom bola tepla zima ... dalo sa chodit cely januar v botaskach
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 12:23
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
Auta s ekupují furt, spoust alidí měla taky objednaná auta z lonska a na salon přišla až v eldnu. dostaneš od prodejce telefon, pane /paní máte tady vás vůz, přijedte si pro něj a máš smolíka i když je -15.

Se prodali 4 Tesly třeba a to je taky auto co by se v lednu teoreticky nemělo vůbec prodávat.
Avatar - 3_diamanty
4. 2. 2016 12:25
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
ano to je jasne ale niektori sukromnici ktori kupuju auta tak obcas cez zimu pockaju.... a kupia neskor ked je teplejsie ... napriklad skladovky a tak... proste tie vozy ktore su k dispozicii alebo je len kratucka doba cakania .... tiez nepojdes ako sukromnik kupit nove auto v najvacsej zime :-) ... my sami sme kupovali auto az na jar... a pritom sme ho mohli mat uz v zime ... ale chceli sme pockat a nahodit aj rovno letne pneu a aby nebol bordel na cestach ved to pozname .... auto pritom uz dostupne bolo aj v zime ( otazka par dni ) ... nebol by problem ... takze niektori majitelia zrejme ( sukromne osoby tuziace po toyotach kii a podobne ) zrejme si nechali kupu na neskor ked sa otepli trosku... uvidime... prvy kvartal bude klucovy
4. 2. 2016 12:48
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
Jen potvrzuješ to, co o tobě mnozí tušili již dávno ;-) >:-[]
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 13:10
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
že nemam rád koncern? to už tu každý ví 17 let co sem chodím >:D >:D
4. 2. 2016 13:50
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
To jsem nemyslel (ani nevím jestli myslíš koncern GM, FCA, Ford, PSA, VW...) spíš tu jednoduchost názorů ;-)
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 14:35
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
Myslím koncern Spolek podvodníků AG, Vlkohrad >:D >:D

Ono na tom není nic složitého, čím méně těhle aut na silnici i v registru, tím líp >:D
Avatar - twistedTSD
4. 2. 2016 16:16
Re: Brutální čištění registrů pokračuje
Jestli ti k radosti stačí vyřazení pár shnilých Favoritů...šťastný to muž...
Avatar - Barrichello
4. 2. 2016 22:03