Zdá se, že řešení problémů pomocí palných zbraní není jen doména prezidenta poloviny České republiky. Nejinak to vidí i šéf FCA ohledně nových modelů od Ferrari.
Smutna doba kedze autam vladnu SUV,ale sam uvidis,ze Lambo Urus (Bentley Bentayga) bude predajny hit rovnako ako bol Cayenne pre Porsche..a Fiat na cele s Marchim zaspia dobu ako ju zaspali s Alfou.
Ferrari islo na burzu a ako tym padom uz sa spoveda aj akcionarom pre ktorych je dolezity zisk a v dnesnej dobe je proste trend robit SUV.Ked si to trh pyta a budu z toho zisky tak preco nie hlavne ked akcie Ferrari sa prepadaju.Ak o to nestoja memali hodit Ferrari na burzu.
Realne ,ale moj nazor je,ze SUV od Ferrari urcite nie.
O tom,že bude Ursus hit nepochybuju,ale nějaká obluda na kuřích nožkách by byla znehodnocením legendární značky Ferrari a to si nikdo příčetný nedovolí.Ferrari je totiž skutečná legenda a ne jen auto na machrování.
co kdyby neudělali obludu na kuřích nožkách, ale krásné SUV, vnímání legend se mění s generacemi, Porsche má nejlepší image v historii, nemusí se nám to líbit, ale měli bychom mít natolik inteligence, abychom to chápali
Nesmysl. Ferrari je věčná značka, ta bude prodávat 9000 ks ročně i kdyby prodávala trakaře.
Možná to porsche pomohlo k ziskům, ale co do té doby vlastně porsche prodávalo? Když nepočítám nějaké pokusy typu 914/924/928 apod.
Prodávalo přesně jedno kupé. Nepochybně skvělé auto.
První Cayenne se nyní prodává za 150 tis korun. Kup si tu dokonalost. žádnou 911 nekoupíš pod 500 ... náhoda ?
Ferrari prostě prodává nejlepší auta na světě. Nádherný dizajn a jistota budoucí hodnoty ( výjímku potvrzující pravidlo tvoří právě podléhnutí trendům, pravidlům - mondial/dino/400) a imidž Ferrari prostě budou stačit navždy. Není třeba podléhat módním trendům.
Vždyť ferrari existovalo vždy - po celou historii lidstva. Ti, kteří měli krásného plnokrevníka z dobrého chovu a slavným rodokmenem se vždy odlišovali od zbytku. Majetkem,původem,schopnostmi a nebo mocí.
Žádny šlechtic nikdy nevyjel do bitvy ani do ulic na krávě ať už to bylo mezi sedláky jakkoliv populární.
Hm, hezké, tak jsem si vzpoměl na reportáž v TV před pár dny, sklad aut zabavených z trestné činnosti, stála tam tři nebo čtyři Ferrari, jednu 458 po drogovém dealerovi ukázali i blíže. Ber to jen jako poznámku k těm šlechticům... ;-)
Zločinci nepochybně jezdili na krásných koních taky. Bohatí zlí lidé existují také od nepaměti. Netvrdím, že vlastnictví ferrari je známkou toho, že člověk je někdo více. Jen tím, že se odlišuje od davu. V tomto případě majetkem - jak jsem psal výše. Všechny společenské skupiny dneška mají předobraz v těch minulých. A ti co jezdívali na nejlepších koních dnes jezdívají ferrari. V lidské společnosti se nic nezměnilo.
A proto ferrari přetrvá minimálně do doby,dokud budou lidé jezdit auty.
ale v okamžiku kdy Ferrari začne vyrábět jiná auta než sporťáky a závoďáky, ztratí u mě naprosto tvář. Asi jako když porsche začlo dělat ty své napuchlé obludy.
Je to skutečně tak. Muži, kteří dnes kupují cayenne v mládí vnímali porsche jako něco naprosto exotického. Dnes je to tak běžné auto,že za pár let může zaniknout jako Lancia/Saab z toho důvodu, že dnešní kluci už to vnímají jako běžnou věc. ( mluvím o západu )
já SUV zásadně nemusím.Ale tato zrůda od Ferrari je vášně už moc.Než SUV mi připomíná monstertruck ze skořepinou sportovního auta.Něco jako autíčko Matchbox.To samé BMW X6 a Porsche Cayenne.Vypadají jak čtrnáct dní stará mrtvola.