Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

blé
| 8. 2. 2016 16:32
původní název se mi tedy líbil mnohem víc, jednoduchý a výstižný...
Avatar - 3_diamanty
podobny usmev
| 8. 2. 2016 16:39
aj kukadla ma v podstate aj sportage ( len trosku v inej takzvanej SUV podobe )

svetla u novsich aut co som si vsimol zacinaju byt uz kdesi uplne hore na blatnikoch , masky naopak su posedene coraz nizsie a koncia svojim hornym vrchom niekedy aj o uroven nizsie ako vobec zacina uroven svetiel ... v podstate aj mazda to ma podobne vyriesene... svetla su kdesi az nad maskou .. a cela maska je posadena nizko a pod svetlami ... a tento styl sa ponesie casom vsade... hyundai to ma tiez tak.... a mnoho dalsich vyrobcov sa prida casom ( moze byt za tym aj bezpecnost chodcov, aerodynamika )

neviem ci prave tento styl ulozenia masky dole a svetiel nahor neprisiel prave zo sportovych aut ako su ferrari a porsche do "beznych aut" .. len tak ma napadlo ked vidim to ferrari
Avatar - Petrolhead_CZ
skok kupředu
| 8. 2. 2016 16:50
Původnímu FF jsem nemohl přijít na chuť, tohle je ovšem krása. Ladnější předek, atraktivnější profil a záď se vrací ke dvojitým kulaťákům, což rád vidím :-)

A interiér je nádherný! Za název taky palec nahoru, s GTC přichází reminiscence starých GTček a s Lusso odkaz na nádhernou 250 GT Lusso. Opravdu povedené GTčko, snad první 2+2 od modelu 365 GTC/4, které ke mě promlouvá naplno.
Avatar - CHerokee
skok kupředu
| 8. 2. 2016 17:26
Nemůžu si pomoci, motor krásný, předek taky, pohon 4x4 rozhodně ne a zadek...to je tragédie...Ferrari kombi....to opravdu není pěkné. Škoda, že to nedotáhli.
Avatar - Petrolhead_CZ
skok kupředu
| 8. 2. 2016 21:19
A to já si zas myslím, že tahle koncepce si svou existenci a formu bez problému obhájí, viz. prodeje, zájem a hodnocení kritiky. 4x4 jsem původně taky odsuzoval, ale u tohohle auta dává perfektní smysl. Kdo nechce nekompromisní supersport, tak je to ta nejlepší volba. Můžeš ztrestat okresky, dálnice, okruh, svézt 4 lidi po celé Evropě, v zimě na hory, atd. Na papíře je to auto kacířství, ale když se podívá člověk ve skutečnosti jaké možnosti reálně nabízí, tak se vůbec nedivím, že se prodává úspěšně. Kdo chce pravý a nekompromisní dvanáctiválcový supersport s motorem vpředu, tak sáhne po F12 Berlinettě nebo F12 TDF. Vážně nevidím důvod, proč by v nabídce vedle těchto aut nemohli mít 4x4 vůz s karosérií shooting brake. Nějak nerozumím tomu tvému udivení nad tvarem, SB už bylo i FF. Tady je to řešeno krásně a s citem, u FF jsem si na to nezvykl, tady to funguje.
Avatar - CHerokee
skok kupředu
| 8. 2. 2016 21:52
Prodeje nejsou argument...ještě líp se prodávají Dacie, ale ne proto, že by byly dobré, ale proto, že se většina lidí s řidičákem o auta nezajímá. Když chci V12 a pohodlně jezdit po Evropě ve 4 lidech, tak si koupím S Klasse S V12 nebo ještě lépe Rolls Royce.

U Ferrari je tato konstrukce pohonu a tvar karosérie dosti nekonvenční, spíše až kacířská.
Avatar - Petrolhead_CZ
skok kupředu
| 8. 2. 2016 22:18
Prodeje argumentem jsou. A jakým, vyvrací totiž tvé stížnosti a připomínky, protože kupců a zájemců je až až. Tudíž se automobilka trefila.

Vůbec nechápeš podstatu tohoto auta. S Merglem S Klasse, Rolls Roycem, Bentleym a dalšími můžeš na okruh? Prohnat je po okresce a dostat agilitu a sportovnost? Nebo závan emocí? Vyjet na hory? Nemůžeš. Tohle je prostě kompletní balík, který v reálu funguje dokonale, nikdy to pro mě nebude srdcovka, ale pro ten přístup, zachování ''čistoty'' díky motoru a jízdním vlastnostem, každodenní využitelnosti a dalších pozitivních aspektů, to se dá jen obdivovat a věřim, že majitelé jsou nadšení. Beru to jako kategorii samu pro sebe, která nijak nenabourává image či exkluzivitu značky.

Kacířská konstrukce by měla formu SUV nebo crossoveru. SB je v podstatě tradiční silueta kupé, s výhodou objemnějšího kufru. Ne, že by tenhle aspekt byl něco na čem Ferrari staví, ale ber to pořád jako praktičtější alternativu. U 4x4 nevidím problém, zvlášť u auta podobného ražení a s přihlédnutím k tomu, že jinak má automobilka nabídku vyhrazenou čistě jen zadokolkám. Jak píšu, komu tohle nevoní, jde si pro F12. Kdyby to byl takový propadák jak píšeš, tak bychom se nikdy nedočkali nové verze a prodeje by nebyly tak dobré.

V garáži snů a ideálů mé nadšenecké a puristické části mého já pro tenhle stroj místo není, ale v té racionální, praktičtější malé části už si místo obhájí beze zbytku. Ber to tak, že hodně lidí má/bude mít k FF/GTC4 minimálně jedno a více Ferrari sportovnějšího a ortodoxnějšího charakteru, takže když bude chtít majitel na delší cestu nebo na lyžovačku, nechá LaFerrari, 458 Speciale, F12 a další doma v suchu v teplé garáži a práci nechá na tomhle.
Avatar - flyboyeda
skok kupředu
| 9. 2. 2016 07:38
Souhlas, je to hnus, nejhnusnější auto od Ferrari všech dob, je to ostuda, že tomuhle někdo říká Ferrari
skok kupředu
| 8. 2. 2016 17:27
Souhlas, FL FF dost pomohl. Jak přední, tak hlavně zadní část je parádní. Nové jméno je ale tak trochu krkolomné ;-)
Avatar - Petrolhead_CZ
skok kupředu
| 8. 2. 2016 21:21
Název pokračuje v tradici. V 60. letech přece vyjelo Ferrari 365 GTC/4 a také Ferrari 250 GT Berlinetta Lusso. Ferrari v názvu odkazuje na propojení ideí těchto dvou strojů ;-)
Je to ako
| 8. 2. 2016 17:27
F12 kombi.Ked som to zbadal tak ma to napadlo.
Je to ako
| 8. 2. 2016 21:27
Musím souhlasit. Původní auto bylo skutečně shooting brake, tady to je spíš touring.
Paráda,
| 8. 2. 2016 18:08
ti, kdo si nedávno koupili FF si budou rvát vlasy. Tohle významně lepší než původní design.
Avatar - kosmonaut
Paráda,
| 8. 2. 2016 19:13
Nevěřím že po světě chodí moc lidí, kteří by si rvali vlasy z toho že mají Ferrari. Osobně si myslím, že u Ferrari je celkem jedno, jestli máš novou generaci, starou generaci, facelift, či historika. To není Hyundai.
Avatar - Romeo
Paráda,
| 8. 2. 2016 20:39
suhlas.....ale toto je o trochu lepsie... :yes: >:D
Avatar - beibej
LUSSO?
| 8. 2. 2016 21:25
Tohle vyjmečné pojmenování si měli u Ferrari nechat pro nějakou exkluzivní sérii 25 kousků odvozenou od TDF.
Avatar - Petrolhead_CZ
LUSSO?
| 8. 2. 2016 21:52
Od F12 TDF se bude odvozovat možná kabriolet, Barchetta nebo Superamerica ;-) Lusso je vyhrazeno pro kupé. Ferrari vůbec vrací v poslední době staré názvy, viz GTB nebo Tour de France. Jsem zvědav, kdy přijde další GTO :-) A hlavně jak se bude jmenovat nástupce Dina a slibovaný jubilejní speciální hypersport, který se má představit někdy příští rok k 70. výročí od založení značky.
Avatar - beibej
LUSSO?
| 8. 2. 2016 22:03
Můj smutný pohled říká, že GTO už přišlo (bohužel ve formě 599 která je moc pěkná, ale čekal jsem od GTO novou karoserii) Na výročí 70 nebude nic. Protože La přišlo prostě moc brzo. :-(
Avatar - Petrolhead_CZ
LUSSO?
| 8. 2. 2016 22:21
No od 599 GTO už je to nějaký ten pátek, bude to 6 let ;-) Já myslel nějakou novinku. Tipoval bych to možná na ostřejší verzi 488? Nebo si to nechají na později, kdo ví.

No já si taky říkám, že by představení novýho špičkovýho hypersportu nabourávalo pozici a prestiž LaFerrari, ale po internetu se to hemží tolika spekulacemi, že na tom něco pravdy být musí, navíc značka samotná něco v tom smyslu naznačovala. Necháme se překvapit.
Corveta
| 8. 2. 2016 22:13
Zadek mi pripadne trosku vic hranatejsi, blizici se Corvete.
Avatar - Pekelná Micinka
FF to GTC
| 8. 2. 2016 23:24
Čumák se mi líbí víc, zadek ne, jednoduché svítilny větších rozměrů působí víc nadčasově a hrději, stačil by jen jiný design.
FF to GTC
| 9. 2. 2016 07:11
Souhlasím, záď je takto zbytečně objemná.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku