Jihokorejská Kia je známá svými masovými modely, vydělává hlavně na kompaktech a SUV. Ale chce svou nabídku zatraktivnit a mladší klientelu přilákat na sportovní sedan.
Tyto auta jsou zamerena na Ameriku a Asii. Evropa zajima jen VW koncern a proc? je to evropska znacka, proto Kia utoci na Asijsky trh, proc? je to Asijska znacka. A mimochodem modely zname jako K....jsou v Americe oblibena, ale tam jste nebyl ze? jinak by jste si toho vsiml :-)
ja by som tento segment 4 dverovych radobykupatok neprecenoval ... jak nenapadne prisiel tak dost mozno nenapadne aj odide..... ( momentalne je to v mode ako kedysi kupekabria s pevnou strechou ) ...... ale snad v kii vedia co robia ked sa pustaju do tohto nie moc perspektivneho segmentu ..... ok... ale klamal by som keby som tvrdil ze sa na to GTcko od kie netesim.... ano tesim sa na neho ale neprecenujem to.... otazne je kde ma byt jeho taziskovy trh.... europa nim podla mna ( vzhladom na nemecku konkurenciu aj vyrobne kapacity ) asi nebude... a v amerike ci australii alebo cine kazdy skor optimu turbo/K5.... alebo forte koup.... nuz uvidime .. aby sa kia nepopalila v tomto .... popravde by som radsej od kie videl seriove velke SUV telluride ako nejake radobykupatko... kazdopadne drzim palce ... je to dost odvazne rozhodnutie a odvazny model... pre takuto vcelku "beznu" znacku ;-)
ale ja by som povedal ze soulu sa dari skor na zapadnej pologuli ako na vychodnej ( v cine je soul nepredajna kusovka ) .... je mozne teda ze v clanku je preklep ..... lebo 90 percent vsetkych globalnych predajov soulu robi prave severna amerika ;-)