Faktem je, že Škoda Auto musí především generovat zisk, takže experimenty alá Joyster prostě nemají šanci. A přitom mně osobně se Joyster dost líbí, takový mobilní stan pro mladý, ovšem prodeje by to netrhlo a vo to de.
No třeba ten "ostrej" Rapid je škoda, že nevyrobili, stálo by je to prd, motor by šel použít buď vylepšenou 1.4, nebo rovnou 1.8TSI. S takovým autíčkem dejme tomu za 450-500 tisíc by se skoro mohla jít ORS bodnout >:-[] Né, přeháním, ale myslím, že Rapid přímo vybízí k ostré úpravě, proporce na to má a to i v liftu
Sorry, ale nepochopil jsi mě. Chtěl jsem jen naznačit, že o tom co bude nebo nebude Škodovka vyrábět rozhoduje VW v Německu. Pamatuj si, že každému takovému rozhodnutí předchází důkladná analýza. A že VW bude svým rozhodnutím upřednostňovat a chránit domácí produkci a zaměstnanost, to zajistí zástupci odborů, kteří sedí v řídící radě. :-!
no to je sice pravda, nicméně v rámci původní myšlenky je nesmysl dělat z lowcost auta lowcost sporťák. Nikdo nevyrábí lowcost sportovní auta. Sportovní auta si chudí nekupují. Proto myšlenka výroby sporťáku z Rapida je zcela zcestná.
A to co píšeš v posledním příspěvku... Dost pochybuji, že okrajový model by nějak mohl ohrozit zaměstnanost v německu. Prostě sportovní Rapid je nesmysl. Klientela sporťáků hluboko do kapsy nemá a ten kdo chce sportovně laděné auto za rozumný si koupí ORS. Když chceš jezdit svižně, pak Rapid s 92kW bude sportovní dostatečně. A cena se blíží k půl míči
...ohrozit zaměstnanost v Německu? A co takové Polo GTi? To by Rapidem RS nebo Fabií RS ohrožené nebylo ? Samozřejmě že by ohrožené bylo. Proto ještě dlouho před uvedením nové Fabie na trh, nastavili soudruzi z NSR RS Fabii stopku... :-!
Ve světě kde dělá motor 1.8 TSI z auta sporťák a Škoda v něm má nějaké rozhodovací možnosti by jsi měl jistě pravdu. Tady u nás má ale pravdu děda 7, rozhoduje němec a na něm by rapid parazitoval, ne na oktavii.
Co to vlastně je? Pro osmnáctileté nebo vysokoskolaky? Těžko si někdo koupí při studiích auto za 300-400 tisíc. Na mladé v některých reklamách cilil captur, vitara a podobně. Některé z nich jsou za půl mega. Já byl rád, že jsem si koupil auto za 130, se kterým jsem spokojenej. Teď, když už neco vydělávám, tak bych si už dokázal koupit neco dražšího.
Auto pro mladé by mělo být přizpůsobené i cenou a nejen vzhledem
Pro mladé.... tomu se říká z povolání syn/dcera >:D Ti si to mohou dovolit, když jim tatínek dopřeje nové auto v 18ti. Osobně si nemohu stěžovat, také mi naši zadotovali první auto, ale "jen ojeté" a jak jsem byl šťastný.
Taky si myslím, že celý koncept auta pro mladé je minimálně u nás trochu marketingově pomýlený.....auto pro mladé je ojetina do 100 tis. >:D
Ostatně se o tom sama přesvědčila Škodovka, když při uvedení Yetiho hrála na tuhle strunu, ale hlavními kupci byla kategorie 50+, protože se do něj dobře leze.....ale to samozřejmě v reklamě nemůžete říct, že to auto je vlastně pro vaši protivnou tchýni.
Mně do kategorie auto pro mladé pasuje třeba Sandero stepway. Vím, že teď budu mít asi milion palců dolu, ale cenou a vzhledem, ktery se snaží být volnočasový, tam patří.
Tím jste mi připomněli jeden díl comebacku. To je marketing pokud napíšete móda pro staré nikdo to nekoupí, móda pro mladé je vlastně móda pro staré, pro maldé je vohoz na skejt >:D
Sandero? Pro které mladé? Na to mu chybí image, výkon, sportovní vzhled...
Když dvacetiletý puboš přijede se Sanderem, i když to bude funglovka, neudělá s ním takový dojem, jako buran s dvacet let starým BMW nebo votuzeným Golfem. Nemluvě už o oktáfce v tédéí...
Je to tak jak rikas. Bohužel. Mně přijdou týpci, který mají dvacetilety bmw nebo Octavii tdi s průměrem vyfuku metr k smíchu a urcite to na mě nepůsobí jako štýl. Ja jsem chtěl za ty peníze, který jsem měl na auto co nejlepší auto v dobrým stavu, což se mi podařilo. Najezdil jsem s nim dost a musím říct, ze jsem spokojen. A že nemám vylítanou premiovku mi fakt nevadí. A na kecy že mam pí.. ve znaku jsem si zvykl. :-!
S 19kou Renaultem jsme objeli celou Evropu a velká spokojenost. Velmi pohodlný vůz. Jeden den jsme ujeli 1300km v kuse a po vystoupení z vozu jsme byli jak rybičky... :yes:
Mé první vlastní auto byl taky Renault a mam na nej ty nejlepší vzpomínky a když se mi smál tehdy čerstvě olítaný oktávkář (v té době O1), tak se pak nestačil divit, jakou mám výbavu a že mi to jede rychleji i s "pí" ve znaku.
Neříkám, že všechny staré BMW jsou špatné, dnes se dá sehnat i základní motorizace E46 za solidní peníze, což nemusí být hned špatná koupě na machrování, stejně jako ta Oktávka TDI. Horší je spíš ten "pitomec" za volantem, co z toho prémiovku dělá, nebo v horším případě závoďák na okrsce s čerstvými papíry a zkušeností z Playstationu...
Co jsou pro tebe "solidní peníze"? Málokdo je tak bohatý, aby mohl v 18-20 letech dát za auto kolem sta tisíc. Většina jich je ráda, když schrastí čtyřicet, padesát a to jim ještě část musí zůstat na provoz... A za to je třeba udělat co nejvíce parády.
Beru těch sto tisíc, co tu padlo výše :-) Samozřejmě to nemusí být pro každého, někomu přidají rodiče (což sem měl třeba štěstí já), někdo si na to už vydělá a někdo se spokojí(nebo musí spokojit) s autem v hodnotě poloviční. Každopádně dnes už je celkem solidní výběr a myslím, že éra votuzených golfů a Oktávek už trochu pomíjí. To platilo v mých 18ti, kdy frčelo Rychle a Zběsile >:D Sám jsem tomu nikdy nepropadl a na svoje auto sem žádné takové kraviny nedával >:D Radši jsem si zaplatil palivo a jel na výlet >:D
Pěkná diskuse chlapi, v 18ti jsem jezdil tátovým zánovním Favoritem. Nicmnéně doba se mění a peníze tak nějak jsou. Btw souhlasím s tím, auto pro mladé je ojetina do 150k Kč. ;-)
Tak pred 15 rokmi malo tých 100 tis. trochu inú hodnotu ako dnes. Keď to vztiahnem len na autá, tak príjmy boli inde (nižšie) a ceny áut boli tiež inde (vyššie), jedno či nových alebo jazdeniek.
A co je vlastně špatného na 20letém BMW? Majitel pěkné udržované E39 má můj respekt, ne posměch... (já vím, narážíte spíše na otuzené rezavé E36 před vesnickou diskotékou, ale...právě proto ukazuji i druhý pohled. ;-) ).
Ano. I mě tato blbost už roky vytáčí......... >:-[] Bohužel je to celosvětový marketingový trik. Oni dobře ví, že si to mladí nekoupí, protože na to nemají, ale ti starší, co na to mají si to koupí, aby se "cítili" mladí.....a tom to je......... ;-)