Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Seriál: Zapomenuté prototypy Škoda. Specialitky pro mladé.

Praktičnost a velký vnitřní prostor, to jsou typické prvky vozů Škoda. Pamatujete si ale na stylovější vozy, určené hlavně pro mladé?
Zpět na článek
10. 2. 2016 08:32
10. 2. 2016 08:54
10. 2. 2016 09:51
10. 2. 2016 11:15
10. 2. 2016 11:37
10. 2. 2016 11:53
10. 2. 2016 12:16
10. 2. 2016 13:25
10. 2. 2016 13:48
10. 2. 2016 13:51
10. 2. 2016 08:42
10. 2. 2016 12:09
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
10. 2. 2016 12:09
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
10. 2. 2016 08:32
zisk
Faktem je, že Škoda Auto musí především generovat zisk, takže experimenty alá Joyster prostě nemají šanci. A přitom mně osobně se Joyster dost líbí, takový mobilní stan pro mladý, ovšem prodeje by to netrhlo a vo to de.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 08:54
Re: zisk
No třeba ten "ostrej" Rapid je škoda, že nevyrobili, stálo by je to prd, motor by šel použít buď vylepšenou 1.4, nebo rovnou 1.8TSI. S takovým autíčkem dejme tomu za 450-500 tisíc by se skoro mohla jít ORS bodnout >:-[] Né, přeháním, ale myslím, že Rapid přímo vybízí k ostré úpravě, proporce na to má a to i v liftu
Avatar - praděda7
10. 2. 2016 09:51
Re: zisk
.......by se skoro mohla jít ORS bodnout...........A právě proto nic takového neudělají....... ;-\
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 11:15
Re: zisk
Ono by stačilo tam dát 110Kw 1.4TSI, pořád by to bylo svižně jedoucí autíčko s lepší cenovkou, než ORS :-) Když už odepírají i tu Fabii RS :-)
Avatar - praděda7
10. 2. 2016 11:37
Re: zisk
Ano, dávalo by to smysl. Ale to by se nesmělo o takových věcech rozhodovat v DE, že?
Avatar - Stefič
10. 2. 2016 11:53
Re: zisk
maximalizace zisku? Myslíš, že to funguje jenom v DE? Smyslem podnikání je vydělat co nejvíc. Tak je to na celém světě
Avatar - praděda7
10. 2. 2016 12:16
Re: zisk
Sorry, ale nepochopil jsi mě. Chtěl jsem jen naznačit, že o tom co bude nebo nebude Škodovka vyrábět rozhoduje VW v Německu. Pamatuj si, že každému takovému rozhodnutí předchází důkladná analýza. A že VW bude svým rozhodnutím upřednostňovat a chránit domácí produkci a zaměstnanost, to zajistí zástupci odborů, kteří sedí v řídící radě. :-!
Avatar - Stefič
10. 2. 2016 13:25
Re: zisk
no to je sice pravda, nicméně v rámci původní myšlenky je nesmysl dělat z lowcost auta lowcost sporťák. Nikdo nevyrábí lowcost sportovní auta. Sportovní auta si chudí nekupují. Proto myšlenka výroby sporťáku z Rapida je zcela zcestná.

A to co píšeš v posledním příspěvku... Dost pochybuji, že okrajový model by nějak mohl ohrozit zaměstnanost v německu. Prostě sportovní Rapid je nesmysl. Klientela sporťáků hluboko do kapsy nemá a ten kdo chce sportovně laděné auto za rozumný si koupí ORS. Když chceš jezdit svižně, pak Rapid s 92kW bude sportovní dostatečně. A cena se blíží k půl míči
Avatar - praděda7
10. 2. 2016 13:48
Re: zisk
...ohrozit zaměstnanost v Německu? A co takové Polo GTi? To by Rapidem RS nebo Fabií RS ohrožené nebylo ? Samozřejmě že by ohrožené bylo. Proto ještě dlouho před uvedením nové Fabie na trh, nastavili soudruzi z NSR RS Fabii stopku... :-!
Avatar - Googlit
10. 2. 2016 13:51
Re: zisk
Ve světě kde dělá motor 1.8 TSI z auta sporťák a Škoda v něm má nějaké rozhodovací možnosti by jsi měl jistě pravdu. Tady u nás má ale pravdu děda 7, rozhoduje němec a na něm by rapid parazitoval, ne na oktavii.
10. 2. 2016 08:42
Auto pro mladé
Co to vlastně je? Pro osmnáctileté nebo vysokoskolaky? Těžko si někdo koupí při studiích auto za 300-400 tisíc. Na mladé v některých reklamách cilil captur, vitara a podobně. Některé z nich jsou za půl mega. Já byl rád, že jsem si koupil auto za 130, se kterým jsem spokojenej. Teď, když už neco vydělávám, tak bych si už dokázal koupit neco dražšího.
Auto pro mladé by mělo být přizpůsobené i cenou a nejen vzhledem
Rozbalit vlákno
22
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 08:56
Re: Auto pro mladé
Pro mladé.... tomu se říká z povolání syn/dcera >:D Ti si to mohou dovolit, když jim tatínek dopřeje nové auto v 18ti. Osobně si nemohu stěžovat, také mi naši zadotovali první auto, ale "jen ojeté" a jak jsem byl šťastný.
Avatar - dewill
10. 2. 2016 09:02
Re: Auto pro mladé
Taky si myslím, že celý koncept auta pro mladé je minimálně u nás trochu marketingově pomýlený.....auto pro mladé je ojetina do 100 tis. >:D

Ostatně se o tom sama přesvědčila Škodovka, když při uvedení Yetiho hrála na tuhle strunu, ale hlavními kupci byla kategorie 50+, protože se do něj dobře leze.....ale to samozřejmě v reklamě nemůžete říct, že to auto je vlastně pro vaši protivnou tchýni.
10. 2. 2016 09:09
Re: Auto pro mladé
Mně do kategorie auto pro mladé pasuje třeba Sandero stepway. Vím, že teď budu mít asi milion palců dolu, ale cenou a vzhledem, ktery se snaží být volnočasový, tam patří.
10. 2. 2016 09:19
Re: Auto pro mladé
Tím jste mi připomněli jeden díl comebacku. To je marketing pokud napíšete móda pro staré nikdo to nekoupí, móda pro mladé je vlastně móda pro staré, pro maldé je vohoz na skejt >:D
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2016 09:52
Re: Auto pro mladé
Sandero? Pro které mladé? Na to mu chybí image, výkon, sportovní vzhled...
Když dvacetiletý puboš přijede se Sanderem, i když to bude funglovka, neudělá s ním takový dojem, jako buran s dvacet let starým BMW nebo votuzeným Golfem. Nemluvě už o oktáfce v tédéí...
10. 2. 2016 10:28
Re: Auto pro mladé
Je to tak jak rikas. Bohužel. Mně přijdou týpci, který mají dvacetilety bmw nebo Octavii tdi s průměrem vyfuku metr k smíchu a urcite to na mě nepůsobí jako štýl. Ja jsem chtěl za ty peníze, který jsem měl na auto co nejlepší auto v dobrým stavu, což se mi podařilo. Najezdil jsem s nim dost a musím říct, ze jsem spokojen. A že nemám vylítanou premiovku mi fakt nevadí. A na kecy že mam pí.. ve znaku jsem si zvykl. :-!
Avatar - praděda7
10. 2. 2016 10:56
Re: Auto pro mladé
S 19kou Renaultem jsme objeli celou Evropu a velká spokojenost. Velmi pohodlný vůz. Jeden den jsme ujeli 1300km v kuse a po vystoupení z vozu jsme byli jak rybičky... :yes:
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 11:13
Re: Auto pro mladé
Mé první vlastní auto byl taky Renault a mam na nej ty nejlepší vzpomínky a když se mi smál tehdy čerstvě olítaný oktávkář (v té době O1), tak se pak nestačil divit, jakou mám výbavu a že mi to jede rychleji i s "pí" ve znaku.

Neříkám, že všechny staré BMW jsou špatné, dnes se dá sehnat i základní motorizace E46 za solidní peníze, což nemusí být hned špatná koupě na machrování, stejně jako ta Oktávka TDI. Horší je spíš ten "pitomec" za volantem, co z toho prémiovku dělá, nebo v horším případě závoďák na okrsce s čerstvými papíry a zkušeností z Playstationu...
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2016 12:28
Re: Auto pro mladé
Co jsou pro tebe "solidní peníze"? Málokdo je tak bohatý, aby mohl v 18-20 letech dát za auto kolem sta tisíc. Většina jich je ráda, když schrastí čtyřicet, padesát a to jim ještě část musí zůstat na provoz... A za to je třeba udělat co nejvíce parády.
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 12:34
Re: Auto pro mladé
Beru těch sto tisíc, co tu padlo výše :-) Samozřejmě to nemusí být pro každého, někomu přidají rodiče (což sem měl třeba štěstí já), někdo si na to už vydělá a někdo se spokojí(nebo musí spokojit) s autem v hodnotě poloviční. Každopádně dnes už je celkem solidní výběr a myslím, že éra votuzených golfů a Oktávek už trochu pomíjí. To platilo v mých 18ti, kdy frčelo Rychle a Zběsile >:D Sám jsem tomu nikdy nepropadl a na svoje auto sem žádné takové kraviny nedával >:D Radši jsem si zaplatil palivo a jel na výlet >:D
Avatar - Blue Sun
10. 2. 2016 13:18
Re: Auto pro mladé
Hm, závidím těm, kdo mohou ve věku dvaceti let vystřelit jen tak sto tisíc za auto, no... Před patnácti lety velké sci-fi...
Avatar - Ozzman
10. 2. 2016 14:26
Re: Auto pro mladé
Tak to jistě.... to s tebou souhlasím :-)
10. 2. 2016 18:35
Re: Auto pro mladé
Pěkná diskuse chlapi, v 18ti jsem jezdil tátovým zánovním Favoritem. Nicmnéně doba se mění a peníze tak nějak jsou. Btw souhlasím s tím, auto pro mladé je ojetina do 150k Kč. ;-)
Avatar - wakantanka
11. 2. 2016 13:19
Re: Auto pro mladé
Tak pred 15 rokmi malo tých 100 tis. trochu inú hodnotu ako dnes. Keď to vztiahnem len na autá, tak príjmy boli inde (nižšie) a ceny áut boli tiež inde (vyššie), jedno či nových alebo jazdeniek.
Avatar - twistedTSD
11. 2. 2016 01:04
Re: Auto pro mladé
A co je vlastně špatného na 20letém BMW? Majitel pěkné udržované E39 má můj respekt, ne posměch... (já vím, narážíte spíše na otuzené rezavé E36 před vesnickou diskotékou, ale...právě proto ukazuji i druhý pohled. ;-) ).
Avatar - twistedTSD
11. 2. 2016 01:05
Re: Auto pro mladé
Mohu tě ujistit, že Sandero Stepway je asi skoro poslední auto, které bych si jako mladý a nevázaný toužil koupit.
11. 2. 2016 09:08
Re: Auto pro mladé
Což ja bych ho taky asi nechtěl. Spíš jsem myslel že cenou a snahou vypadat outdoorově by mohlo cílit na mladý. Jiný auto mě nenapadlo
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
10. 2. 2016 12:09
Re: Auto pro mladé
Mlady na zapad od nas nastupi po VS do prace a dostane 1500 eur.
Mlady u nas dostane polovicu.

Takze po odratani nakladov na zivot ma mlady zo zapadu vacsi disponibiliny zostatok na leasing auta.

Na druhej strane, je funny ako s aut pre mladych velmi lahko stavaju auta pre dochodcov ;)
Avatar - Emel
11. 2. 2016 15:40
Re: Auto pro mladé
Jako že po VŠ nastupuješ za 750€ hrubýho? Hm, to by lecos vysvětlovalo :-)
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
10. 2. 2016 12:09
Re: Auto pro mladé
Vraj sa najskor nepodaril zapis do databazy. No ocividne to vyslo :)
Avatar - praděda7
10. 2. 2016 09:56
Re: Auto pro mladé
Ano. I mě tato blbost už roky vytáčí......... >:-[] Bohužel je to celosvětový marketingový trik. Oni dobře ví, že si to mladí nekoupí, protože na to nemají, ale ti starší, co na to mají si to koupí, aby se "cítili" mladí.....a tom to je......... ;-)
10. 2. 2016 10:40
Re: Auto pro mladé
Ona spousta mladých si to koupí a díky tomu vykročí do života s holým zadkem a dluhem k tomu.
anonym
8. 3. 2016 12:08
sportovní sázení, kvalitní info
kurzové ***, velmi spolehlivé informace :

www.***.blogspot.cz

[odkaz]
Rozbalit vlákno
0