Design
Co to vlastně je? Pro osmnáctileté nebo vysokoskolaky? Těžko si někdo koupí při studiích auto za 300-400 tisíc. Na mladé v některých reklamách cilil captur, vitara a podobně. Některé z nich jsou za půl mega. Já byl rád, že jsem si koupil auto za 130, se kterým jsem spokojenej. Teď, když už neco vydělávám, tak bych si už dokázal koupit neco dražšího.
Auto pro mladé by mělo být přizpůsobené i cenou a nejen vzhledem
Auto pro mladé by mělo být přizpůsobené i cenou a nejen vzhledem
Pro mladé.... tomu se říká z povolání syn/dcera >😁 Ti si to mohou dovolit, když jim tatínek dopřeje nové auto v 18ti. Osobně si nemohu stěžovat, také mi naši zadotovali první auto, ale "jen ojeté" a jak jsem byl šťastný.
Taky si myslím, že celý koncept auta pro mladé je minimálně u nás trochu marketingově pomýlený.....auto pro mladé je ojetina do 100 tis. >😁
Ostatně se o tom sama přesvědčila Škodovka, když při uvedení Yetiho hrála na tuhle strunu, ale hlavními kupci byla kategorie 50+, protože se do něj dobře leze.....ale to samozřejmě v reklamě nemůžete říct, že to auto je vlastně pro vaši protivnou tchýni.
Ostatně se o tom sama přesvědčila Škodovka, když při uvedení Yetiho hrála na tuhle strunu, ale hlavními kupci byla kategorie 50+, protože se do něj dobře leze.....ale to samozřejmě v reklamě nemůžete říct, že to auto je vlastně pro vaši protivnou tchýni.
Mně do kategorie auto pro mladé pasuje třeba Sandero stepway. Vím, že teď budu mít asi milion palců dolu, ale cenou a vzhledem, ktery se snaží být volnočasový, tam patří.
Tím jste mi připomněli jeden díl comebacku. To je marketing pokud napíšete móda pro staré nikdo to nekoupí, móda pro mladé je vlastně móda pro staré, pro maldé je vohoz na skejt >😁
Sandero? Pro které mladé? Na to mu chybí image, výkon, sportovní vzhled...
Když dvacetiletý puboš přijede se Sanderem, i když to bude funglovka, neudělá s ním takový dojem, jako buran s dvacet let starým BMW nebo votuzeným Golfem. Nemluvě už o oktáfce v tédéí...
Když dvacetiletý puboš přijede se Sanderem, i když to bude funglovka, neudělá s ním takový dojem, jako buran s dvacet let starým BMW nebo votuzeným Golfem. Nemluvě už o oktáfce v tédéí...
Je to tak jak rikas. Bohužel. Mně přijdou týpci, který mají dvacetilety bmw nebo Octavii tdi s průměrem vyfuku metr k smíchu a urcite to na mě nepůsobí jako štýl. Ja jsem chtěl za ty peníze, který jsem měl na auto co nejlepší auto v dobrým stavu, což se mi podařilo. Najezdil jsem s nim dost a musím říct, ze jsem spokojen. A že nemám vylítanou premiovku mi fakt nevadí. A na kecy že mam pí.. ve znaku jsem si zvykl. :-!
S 19kou Renaultem jsme objeli celou Evropu a velká spokojenost. Velmi pohodlný vůz. Jeden den jsme ujeli 1300km v kuse a po vystoupení z vozu jsme byli jak rybičky... :yes:
Mé první vlastní auto byl taky Renault a mam na nej ty nejlepší vzpomínky a když se mi smál tehdy čerstvě olítaný oktávkář (v té době O1), tak se pak nestačil divit, jakou mám výbavu a že mi to jede rychleji i s "pí" ve znaku.
Neříkám, že všechny staré BMW jsou špatné, dnes se dá sehnat i základní motorizace E46 za solidní peníze, což nemusí být hned špatná koupě na machrování, stejně jako ta Oktávka TDI. Horší je spíš ten "pitomec" za volantem, co z toho prémiovku dělá, nebo v horším případě závoďák na okrsce s čerstvými papíry a zkušeností z Playstationu...
Neříkám, že všechny staré BMW jsou špatné, dnes se dá sehnat i základní motorizace E46 za solidní peníze, což nemusí být hned špatná koupě na machrování, stejně jako ta Oktávka TDI. Horší je spíš ten "pitomec" za volantem, co z toho prémiovku dělá, nebo v horším případě závoďák na okrsce s čerstvými papíry a zkušeností z Playstationu...
Co jsou pro tebe "solidní peníze"? Málokdo je tak bohatý, aby mohl v 18-20 letech dát za auto kolem sta tisíc. Většina jich je ráda, když schrastí čtyřicet, padesát a to jim ještě část musí zůstat na provoz... A za to je třeba udělat co nejvíce parády.
Beru těch sto tisíc, co tu padlo výše 😄 Samozřejmě to nemusí být pro každého, někomu přidají rodiče (což sem měl třeba štěstí já), někdo si na to už vydělá a někdo se spokojí(nebo musí spokojit) s autem v hodnotě poloviční. Každopádně dnes už je celkem solidní výběr a myslím, že éra votuzených golfů a Oktávek už trochu pomíjí. To platilo v mých 18ti, kdy frčelo Rychle a Zběsile >😁 Sám jsem tomu nikdy nepropadl a na svoje auto sem žádné takové kraviny nedával >😁 Radši jsem si zaplatil palivo a jel na výlet >😁
Hm, závidím těm, kdo mohou ve věku dvaceti let vystřelit jen tak sto tisíc za auto, no... Před patnácti lety velké sci-fi...
Tak to jistě.... to s tebou souhlasím 😄
Mlady na zapad od nas nastupi po VS do prace a dostane 1500 eur.
Mlady u nas dostane polovicu.
Takze po odratani nakladov na zivot ma mlady zo zapadu vacsi disponibiliny zostatok na leasing auta.
Na druhej strane, je funny ako s aut pre mladych velmi lahko stavaju auta pre dochodcov 😉
Mlady u nas dostane polovicu.
Takze po odratani nakladov na zivot ma mlady zo zapadu vacsi disponibiliny zostatok na leasing auta.
Na druhej strane, je funny ako s aut pre mladych velmi lahko stavaju auta pre dochodcov 😉
Ano. I mě tato blbost už roky vytáčí......... >😒] Bohužel je to celosvětový marketingový trik. Oni dobře ví, že si to mladí nekoupí, protože na to nemají, ale ti starší, co na to mají si to koupí, aby se "cítili" mladí.....a tom to je......... 😉
A to co píšeš v posledním příspěvku... Dost pochybuji, že okrajový model by nějak mohl ohrozit zaměstnanost v německu. Prostě sportovní Rapid je nesmysl. Klientela sporťáků hluboko do kapsy nemá a ten kdo chce sportovně laděné auto za rozumný si koupí ORS. Když chceš jezdit svižně, pak Rapid s 92kW bude sportovní dostatečně. A cena se blíží k půl míči