No jo, Audi tam není brána jako rovnocenná prémiová značka a stále se jim to nedaří změnit. Amíci nejsou jako Evropani. Nedají tolik na cingrlátka ale především na to jaké je to Auto.
Však maj poslední rok taky docela mega problémy. A ty budou eště pokračovat. Ale zatimco v Evropě nebo Americe moc potenciál nahoru neni tak v Ćíně eště gigantickej. Je jich 1 a půl miliardy a v našem standardu tam žije něco mezi USA a Evropou = 300 - 500 milionů lidí
Plus díky direktivnímu komunistickýmu řízení maj šanci současnou krizi zvládnout možná líp než kdyby to byl plně svobodnej trh
MB tlaci na pilu. Teraz vyliezlo nove E a C je car of the year a predava sa ako ponozky v Lidl.... CLA a CLS su nadherne auta. S je nepriestrelny etalon a A cko je pekny voz az na tu 180 D s francuzkym motorom to nemuseli....MB ma naslapnute nehorazne aj ked je tazke vybrat medzi BMW alebo Audi su to vsetko vozy s vysokou technikou a vysokou cenovkou hlavne tie 4 x A4 listy s priplatkovou vybavou ta stoji ako 3 Skody Oktavky + cena vozidla. Kto chce kam pomozme mu tam.....
Jistě, normální hospodářský cyklus, i v době krize je to zdaleka největší trh světa, co teprve až krize odezní a nastane zase růst, pak Evropa s USA ani nedají dohromady čísla v Číně.