Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW M760Li xDrive: Pekelně rychlá dvanáctiválcová limuzína s 600 koňmi

33 komentářů

comper
Tomu poviem spravny motor pod kapotu vlajkovej lode premioveho vyrobcu, nie trojlitrova nafta. Rozdiel v dynamike oproti 750ke si vsimne asi malo kto, ale chod to musi mat zamatovy. Stastie ze downsizing este sem nezasiahol.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tohle nejspíš hned tak někdo netrumfne :yes: :yes: 😄
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
S65 AMG 😉
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
No to právě ne žejo 😄
ryccardo
Souhlas 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Googlit
Googlit
Je paradoxem že zatímco u spalovacích motorů se hledá co nejsametovější projev tak v případě použití zcela bezhlučného elektromotoru by tady diskuzí lítaly vulgární výrazy.
Anonym
I když mám nečekaně radši V12 než elektriku 😊, musím uznat, že je to zajímavá myšlenka a nedá se na to nic moc říct. :yes:
Avatar - Hotwire
Hotwire
Myslim ze kritika elektromotorov nieje kvoli zvukovemu prejavu ale hlavne kvoli absencii dobijacej siete, samotnej dobe nabitia a potom dojazd. 😉
Avatar - jimmbo205
jimmbo205
furt lepší V6 nafta než čtyřválcovej benzín, viz S90...
Anonym
ještě žijou. !!! Mám z toho skvělou náladu. Bravo do Mnichova a díky za pěkný článek a galerii.
Můžete sem klidně šoupnout něco o nějakým korejským pekáči nebo o supersportu kombi TDI - dneska už mě nerozhodíte >😁 >😁 >😁

:yes: :yes: :yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bacha supersporty kombi TDI tu maj nečekaně hodně příznivců >😁
Anonym
Aj hrnce na rejži. Prostě: čím víc palců dolu, tím kvalitnější příspěvek 😄
Jinak máš asi pravdu, že to nikdo jen tak netrumfne...
Medvěd má 630 koní, ale není 4 kola - nebo se pletu?
A Audina má 605, ale to je S8, čili ne dvanáctka a není prodloužená.
Čili tohle bávo je úplná špička.
Teda po RS TDI kombi s černou fólií na kapotě...😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: 😄

Jo a Medvěd má 4MATIC pro krátký i dlouhý S 500 a S 63 AMG L :-!
Anonym
Ale já psal o 65AMG...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já vím proto sem napsal kde je 4MATIC = S 65 AMG je klasická zadokolka
Mig_35
S65 AMG je 4x4
S600 tuším není...
Anonym
Není. 4Matic je jen 63. Já psal o AMG 65 když jsem psal o 630 koních. A to je zadokolka. Už jsem si to našel. 😄
Avatar - Machýrek
Machýrek
Rovnez to vnimam jako dobrou zpravu. Akorat by me zajimalo, proc to chtej delat jen v longu, standardni krasti verze mi prijde zajimavejsi.
Avatar - Dinar
Dinar
Ale dělali vůbec někdy 760i jako krátkou? Taky bych si myslel, že v této motorizaci, která by se dala brát jako ekvivalent vrcholných M motorizací v nižších třídách, by 7er dávala smysl hlavně v krátké verzi, ale u bmw to evidentně vidí jinak.
Avatar - fOE
fOE
Ja si naopak myslim ze v teto motorizaci to auto bude nejspis volit nekdo s ridicem a ne ten co si to chce ridit sam, a ikdyby snad ne tak zjevne nekdo kdo chce max a ten long by si stejne priplatil.
Co mi naopak vadi je to M performance (aspon redakce by mohla psat o aute jako M performance kdyz nejde o zadne plnohodnotene eMko), je to za me trochu cirkus. Na V12 se divam jinak, ma to byt vlajkova lod, ne sportovni limuzina co to o sobe krici kolem. Modre brzdove trmeny mi tak na tom aute prijdou stejne mimo jako by mi prisli na Rollsu. ;-\
Avatar - white label
white label
Souhlas, na 7er v Longu! nemají ta barevná "///Mka" co dělat...., je to jak pěst na oko.
Tohle je přece aktuálně (v prvé řadě!) nejluxusnější BMW, může být samozřejmě i velmi rychlé, ale sportovní? Proč???
Avatar - HitmanPB
HitmanPB
Áno, 760i sa robila krátka F01 a dlhá 760iL F02.
MariAchi
Ze by pro kratkou verzi pripravovali jeste nejaky vetsi narez?
Avatar - praděda7
praděda7
Mě by potěšili víc, kdyby nám dali vědět, co dělají proto, aby se mohli všechny ty Mka v Evropě rozumně používat. Co je platný, že to jede, když kromě německých dálnic (a to ne všude), se nikde jinde (vyjma okruhů), víc než 130km/hod legálně nedá jet. A pozor! Podobné "rychlonožky" vyrábí ještě řada dalších automobilek. :-!
samael
Hlavně u nás bude teď daleko lepší jet z Ostravy do Prahy vlakem než se ploužit po dálnici,kde na řidiče budou číhat radary na každé mýtné bráně.Přitom si moc dobře pamatuju,jak nás konejšili,že na branách ŽÁDNÉ radary určitě nebudou. :-! :no:
gil54
.... jestli se vrozená choroba z V8 (N93) geneticky nepřenese i na tuto novou V12.

Myslím přehřívání a zapékání turb, umístěných "šikovně" mezi válci a ještě k tomu - pro jistotu - dokonale zakrytovanými.

Evolucí se povedlo z vynikající a bezproblémové atmosféry N92 (snad i dokonce tehdy motoru roku) udělat postrach, jenom tím, že přidali turba a změnili kvůli zástavbovým poměrům směr sání - výfuk z původního zevnitř véčka ven na opačný, tedy sání zvenku a výfuky s turby vevnitř mezi válci. 8-s .
Avatar - AUDIRS6
AUDIRS6
BMW tvrdi, ze ten motor uz prepracovalo, tak hadam to uz maju vybavene... :-!
Tato V12 je ale "klasicka" - turba su na vonkajsej strane V-cka, ved je to defakto motor, ktory urobili pre Rolsa, tak si ho len zobrali nazad. A ze by v Rolsoch mal problemy som nepocul. 😉
gil54
Dík.
Tak to mi spadl kámen ze srdce. 😉
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
...to možná ano. Ale ten design to zabíjí, jak jiní nadávali na čínská zadní světla u předchozí generace, tak teď je to vzadu víc sterilní, než Audi. A čumák se mi taky nelíbí, pro mě tím jednoznačně až na chvostu výběru, vlastně dneska bych už čekal na nový XJ, ale a) tyhle auta se mě netýkají b) to je pořád ještě daleko. Takže do té doby, raději současné XJ, nebo S-klasse. LS ve fl jsem zatím naživo snad ani nepotkal, tak nechci hodnotit.
Avatar - white label
white label
Ten zadek mi naopak zas až tak nevadí, ale ten čumák se mi taky nelíbí, hlavně ty přerostlé ledviny, ze kterých se staly jakési "megabrýle".
Ta fotka přímo zepředu vypadá, jako by ses na ty ledviny/brýle díval přes lupu😒br /> [odkaz]
webpaja
...že je luxusní verze v longu je pochopitelný, ale proč verze s magickým M musí vozit dlouhý dveře vzadu navíc naprosto nepochopím. To je slušnej přešlap!
ales5
Těším se na srovnání s Mercedes-Benz S65 AMG 😄