Novinky
comper
2
Tomu poviem spravny motor pod kapotu vlajkovej lode premioveho vyrobcu, nie trojlitrova nafta. Rozdiel v dynamike oproti 750ke si vsimne asi malo kto, ale chod to musi mat zamatovy. Stastie ze downsizing este sem nezasiahol.
Hammunasakra
0
Tohle nejspíš hned tak někdo netrumfne :yes: :yes: 😄
jimmbo205
2
S65 AMG 😉
Hammunasakra
0
No to právě ne žejo 😄
ryccardo
1
Souhlas 😉
3_diamanty
0
:yes: :yes: :yes:
Googlit
3
Je paradoxem že zatímco u spalovacích motorů se hledá co nejsametovější projev tak v případě použití zcela bezhlučného elektromotoru by tady diskuzí lítaly vulgární výrazy.
Anonym
4
I když mám nečekaně radši V12 než elektriku 😊, musím uznat, že je to zajímavá myšlenka a nedá se na to nic moc říct. :yes:
Hotwire
0
Myslim ze kritika elektromotorov nieje kvoli zvukovemu prejavu ale hlavne kvoli absencii dobijacej siete, samotnej dobe nabitia a potom dojazd. 😉
jimmbo205
1
furt lepší V6 nafta než čtyřválcovej benzín, viz S90...
ještě žijou. !!! Mám z toho skvělou náladu. Bravo do Mnichova a díky za pěkný článek a galerii.
Můžete sem klidně šoupnout něco o nějakým korejským pekáči nebo o supersportu kombi TDI - dneska už mě nerozhodíte >😁 >😁 >😁
:yes: :yes: :yes:
Můžete sem klidně šoupnout něco o nějakým korejským pekáči nebo o supersportu kombi TDI - dneska už mě nerozhodíte >😁 >😁 >😁
:yes: :yes: :yes:
Bacha supersporty kombi TDI tu maj nečekaně hodně příznivců >😁
Aj hrnce na rejži. Prostě: čím víc palců dolu, tím kvalitnější příspěvek 😄
Jinak máš asi pravdu, že to nikdo jen tak netrumfne...
Medvěd má 630 koní, ale není 4 kola - nebo se pletu?
A Audina má 605, ale to je S8, čili ne dvanáctka a není prodloužená.
Čili tohle bávo je úplná špička.
Teda po RS TDI kombi s černou fólií na kapotě...😁
Jinak máš asi pravdu, že to nikdo jen tak netrumfne...
Medvěd má 630 koní, ale není 4 kola - nebo se pletu?
A Audina má 605, ale to je S8, čili ne dvanáctka a není prodloužená.
Čili tohle bávo je úplná špička.
Teda po RS TDI kombi s černou fólií na kapotě...😁
:yes: 😄
Jo a Medvěd má 4MATIC pro krátký i dlouhý S 500 a S 63 AMG L :-!
Jo a Medvěd má 4MATIC pro krátký i dlouhý S 500 a S 63 AMG L :-!
S65 AMG je 4x4
S600 tuším není...
S600 tuším není...
Rovnez to vnimam jako dobrou zpravu. Akorat by me zajimalo, proc to chtej delat jen v longu, standardni krasti verze mi prijde zajimavejsi.
Ale dělali vůbec někdy 760i jako krátkou? Taky bych si myslel, že v této motorizaci, která by se dala brát jako ekvivalent vrcholných M motorizací v nižších třídách, by 7er dávala smysl hlavně v krátké verzi, ale u bmw to evidentně vidí jinak.
Ja si naopak myslim ze v teto motorizaci to auto bude nejspis volit nekdo s ridicem a ne ten co si to chce ridit sam, a ikdyby snad ne tak zjevne nekdo kdo chce max a ten long by si stejne priplatil.
Co mi naopak vadi je to M performance (aspon redakce by mohla psat o aute jako M performance kdyz nejde o zadne plnohodnotene eMko), je to za me trochu cirkus. Na V12 se divam jinak, ma to byt vlajkova lod, ne sportovni limuzina co to o sobe krici kolem. Modre brzdove trmeny mi tak na tom aute prijdou stejne mimo jako by mi prisli na Rollsu. ;-\
Co mi naopak vadi je to M performance (aspon redakce by mohla psat o aute jako M performance kdyz nejde o zadne plnohodnotene eMko), je to za me trochu cirkus. Na V12 se divam jinak, ma to byt vlajkova lod, ne sportovni limuzina co to o sobe krici kolem. Modre brzdove trmeny mi tak na tom aute prijdou stejne mimo jako by mi prisli na Rollsu. ;-\
Mě by potěšili víc, kdyby nám dali vědět, co dělají proto, aby se mohli všechny ty Mka v Evropě rozumně používat. Co je platný, že to jede, když kromě německých dálnic (a to ne všude), se nikde jinde (vyjma okruhů), víc než 130km/hod legálně nedá jet. A pozor! Podobné "rychlonožky" vyrábí ještě řada dalších automobilek. :-!
.... jestli se vrozená choroba z V8 (N93) geneticky nepřenese i na tuto novou V12.
Myslím přehřívání a zapékání turb, umístěných "šikovně" mezi válci a ještě k tomu - pro jistotu - dokonale zakrytovanými.
Evolucí se povedlo z vynikající a bezproblémové atmosféry N92 (snad i dokonce tehdy motoru roku) udělat postrach, jenom tím, že přidali turba a změnili kvůli zástavbovým poměrům směr sání - výfuk z původního zevnitř véčka ven na opačný, tedy sání zvenku a výfuky s turby vevnitř mezi válci. 8-s .
Myslím přehřívání a zapékání turb, umístěných "šikovně" mezi válci a ještě k tomu - pro jistotu - dokonale zakrytovanými.
Evolucí se povedlo z vynikající a bezproblémové atmosféry N92 (snad i dokonce tehdy motoru roku) udělat postrach, jenom tím, že přidali turba a změnili kvůli zástavbovým poměrům směr sání - výfuk z původního zevnitř véčka ven na opačný, tedy sání zvenku a výfuky s turby vevnitř mezi válci. 8-s .
BMW tvrdi, ze ten motor uz prepracovalo, tak hadam to uz maju vybavene... :-!
Tato V12 je ale "klasicka" - turba su na vonkajsej strane V-cka, ved je to defakto motor, ktory urobili pre Rolsa, tak si ho len zobrali nazad. A ze by v Rolsoch mal problemy som nepocul. 😉
Tato V12 je ale "klasicka" - turba su na vonkajsej strane V-cka, ved je to defakto motor, ktory urobili pre Rolsa, tak si ho len zobrali nazad. A ze by v Rolsoch mal problemy som nepocul. 😉
...to možná ano. Ale ten design to zabíjí, jak jiní nadávali na čínská zadní světla u předchozí generace, tak teď je to vzadu víc sterilní, než Audi. A čumák se mi taky nelíbí, pro mě tím jednoznačně až na chvostu výběru, vlastně dneska bych už čekal na nový XJ, ale a) tyhle auta se mě netýkají b) to je pořád ještě daleko. Takže do té doby, raději současné XJ, nebo S-klasse. LS ve fl jsem zatím naživo snad ani nepotkal, tak nechci hodnotit.
...že je luxusní verze v longu je pochopitelný, ale proč verze s magickým M musí vozit dlouhý dveře vzadu navíc naprosto nepochopím. To je slušnej přešlap!