Tem ktere by ta akce zaujala a zvazovali cestu a bali se treba, ze nepojedou na druhorade Lipsko kdyz existuje Frankfurt, tak za sebe muzu rict ze Lipsko je ten lepsi z Nemeckych autosalonu. Vyrazne lepe organizovany od prijezdu, cez parkovani az po umistneni pavilonu a nutnost toho "nabehat kilometry bokem". Nema vehlas a objektivne ani velikost Frankfurtu, i tak tam ale clovek najde v podstate vsechna auta a hlavne vyrazne min lidi takze ten celkovy pocit z navstevy je o level lepsi. :yes:
Samozrejme, ale pak je otazka co te tam laka. Jestli neco konkretni noveho, nebo proste jen ta akce a tak nejak vsechno. Frankfurt sice ukoji tu prvni potrebu, ale ma to nekolik hacku. Treba fronta do pavilonu audi byla loni dlouha tak ze 2x obkrouzila pavilon a dostat se dovnitr znamenalo stat asi hodinu, hodinu a pul ve fronte? Mercedes to same, jen fronta byla lehce kratsi, nebyla totiz organizovana takze se tam lidi tlacili jako stado. Takze tam byla novinka A4, ja ji ale (ve Frankfurte) nevidel. Jak u audi tak u MB jsem si rekl ne, dekuji. V Lipsku zadne takove omezeni nemeli, nebylo treba, mene lidi a celkove lepsi atmosfera. Zena si treba na autosalonu v Lipsku vybrala sve nove auto. V Frankfurtu si to nedovedu predstavit (projit vsechno za jeden den, stat ve fronte u kazdeho auta, pohybovat se po vyrazne (zbytecne) vetsim vystavisti atd.).
To ze je to vyrazne bliz je pro cechy a slovaky uz jen takova tresnicka na dortu. ;-)
Já jsem ve Frankfurtu na takové megafronty nenatrefil (pravda, loni jsem tam nebyl), ovšem, že je ten areál nejrozsáhlejší ze všech evropských autosalonů (např. s Paříží nesrovnatelné) je pravda. Pokud ti stačí současná produkce bez významnějších premiér, pak není co řešit.