Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 10:06
...ostatní si při chuti na GLE budou muset trošku zvyknout, ať už převodovka nebo podvozek mě osobně třeba nevoní. Tvary mě úplně neoslovily už při představení ještě jako M-Klasse a nutnost koupit AMG paket je zmíněna i v textu ;-) . Za mě tahá GLE za nejkratší konec mezi prémniovými SUV ve svý třídě.
Avatar - Dinar
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 10:11
Vidím to naprosto stejně, sice redaktor o jízdě raději moc nepíše, ale ta větička o tom, že řidič se vlastně jen tak nějak veze, je přesná. A to v této třídě na špičku nestačí, komfortní odpružení umí všichni, a špička k tomu přidává i schopnost zatáčet, nenaklánět se jako bárka, resp. se jízdně nerozsypat při prvním náznaku svižnější jízdy na trochu náročnějším povrchu. K tomu řízení spojené s koly gumovým obinadlem atp. GLE je bohužel jen facelift, tady to chtělo kompletně nový model, konkurence je o kus lepší. ;-)
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 10:24
Navíc až na diskutabilní Q7 umí vypadat líp ;-)
Avatar - Emel
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 10:32
Mám problém... fakt se mi líbí ta XC90 :-) .
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 10:43
Ta mi dava smysl jako hybrid, to už pojede tak jak by mělo. Navíc bych z absence brumlavýho D5 nedělal takový drama. ;-)
Avatar - Emel
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 11:30
Nejde jen o absenci D5, ale obecně to zatím z testů vypadá tak, že je XC90 spíš hezké než dobré SUV.
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 11:44
Mám osobní problém se vzduchovým podvozkem...čekal jsem, že přijde rychlá úprava, ale podle testů zatím nic podobnýho nenastalo. Líbí se mi zevnitř i zvenku, pohon bych řešil hybridem, takže zbývá jen téma pérování. ;-)
Avatar - Barrichello
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 13:06
XC90 sem tuhle viděl konečně v provozu a když já stál na ulici (předtím sem ho viděl vždy když sem seděl v autě). Za přechodem pro chodce na to šlápnul a zvukem mi to připomělo tak chevrolet aveo.

U SUV týhle třídy dost trapný >:D

Oproti tomu sem včera viděl MB GL , řídila ho pájova oblíbená blondýnka a kupodivu to nebyl diesel, ale GL 500 V8 benzín a to byla lahoda, za kterou by se nemusela stydět kdejaká moderní amerika.
Avatar - boost.
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 10:32
Já jsem kdysi jel ML 250 CDI v základu, nejmenší kola a ocelový podvozek... říkal jsem si, jestli vůbec jedu v "prémiovém" mercedesu. 8-s

Snad tu kvé-sedmu doladí při FL.
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 10:45
Q7 mi nesedí proporčně a se základem ML...ano. Ale to nebude žádná láce ani třeba u X5. Poslední generaci jsem poprvý zkoušel na comfort podvozku a předpokládal, že bude umět to samý, co exDinarova předchozí generace...do první zatáčky >:-[]
Avatar - rohYpnol
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 11:27
Q7 vypadá z fotek otřesně, design se nepovedl, je to ošklivé káče.

Ale naživo musím uznat, že to vůbec není tak horké jak se z fotek zdá. Q7 působí štíhle, majestátně. Ok, vyložená krasavice to asi nikdy nebude, ale kvality má prostě jinde. V kontextu vlastností a kvalit modelu tak nemám se vzhledem Q7 sebemenší problém. Naživo fakt pohoda, a sluší jí i světlé barvy ;-)
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 11:42
Mě se líbila víc I.gen po FL. Možná až příliš okázalá, ale měla něco do sebe ;-)
Avatar - rohYpnol
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 11:46
zaslechl jsem něco o tom, že nová Q7 je prodejně propadák, tak nevím ;-) Každopádně našim místním oligarchům je to jedno a nakoupili znovu Q7.
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:07
Zatím jsem našel jen nárůsty prodejů, těžko říct. Jsou vidět v A, I, D a u nás samosebou taky ;-)
Avatar - Emel
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:11
No za 2015 v Evropě je Q7 +97%, přičemž je jasně vidět nárůst koncem roku (9-12). Na X5 to sice nestačí, ale jinak to určitě propadák není.
Avatar - rohYpnol
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:14
podle mě to bylo myšleno celosvětově.
Avatar - Emel
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:32
Hm, v US zřejmě působil efekt dieselgate... i tak tam má Q7 za 2015 nějakých +10%... a za 01/2016 má +165% a zároveň měsíční rekord. V Číně se myslím neprodává a jinde ve světě po pravdě nevím.
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:28
Ty máš prodeje středních SUV global? Postni je ;-)
Avatar - Emel
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:33
Píšu snad v Evropě, ne? :-) Mám čísla za US a za EU.
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:45
Tak je sem hoď, jak jsou na tom SUV ;-)
Avatar - Emel
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:50
Evropa 2015: [odkaz]

V USA ještě nevyšel článek za celý segment za 2015, jen za Q1-Q3, nicméně na jednotlivých modelech už čísla jsou vč. ledna:
[odkaz]
[odkaz]
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 16. 2. 2016 07:54
Dodnes mi v uších zní věta...koupím si RRS, to nebude masovka >:-[]
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 16. 2. 2016 11:59
Je otázka, jak vůbec na jednotlivé trhy nastupovala. I v rámci EU to může být několik měsíců, než se dostane na všechny, natož celosvětově. A první generace se ke konci života prodávala překvapivě dobře, co si pamatuji.
Avatar - white label
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 16. 2. 2016 13:51
Ano, první generace se ke konci života prodávala (za velmi atraktivní ceny) jak teplé rohlíky...
Avatar - AUDIRS6
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:02
Presne :-) :yes:
A s 4.2 TDi to aj slusne ťahalo >:-[]
Avatar - rohYpnol
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:10
ano, tak předešlá Q7 prostě byla gangster hustokára, její kouzlo se vytratilo, nepochybně ;-)
Avatar - Machýrek
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 14:07
V dubnu by mela byt predstavena SQ7, ktera ma udajne mit specificky design. Tak doufam, ze se pochlapi a bude to o kousek blize tomu, co asi vetsina od designu nove generace cekala.
Avatar - AUDIRS6
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 14:25
SQ7 je hotova a mala byt uz v Detroite... - lenze dieselgate :-!
V dizajne necakaj ziadne extra vykriky - aj vsetky dnesne S-line pakety len malo ludi odlisi od praveho S-ka - aspon z predu to bude cca take iste. Vzadu to vylepsia 4 ( 2 dvojite ) hranate koncovky vyfukov a naznak difuzoru. Videl som fotky z testovania a kedze povazujem sucasnu Q7 ako "nasilu hranatu", tak na tej SQ7 uz tie hranky maju nieco do seba. ;-)
Avatar - wakantanka
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 11:55
ja som stretol novú Q7 v bielej a poviem ti ani naživo to na mňa dojem neurobilo. Zvnútra naopak úplne iný level. Na jazdu si budem musieť počkať, ale z doteraz zverejnených testov jazdí výborne. Som zvedavý.
Avatar - 3_diamanty
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:03
podla testov to vyzera ze nova Q7 je zatial jazdecky neporazitelna... audi sa vytiahlo.... dnes je Q7 mozno najlepsie SUV siroko daleko.... dizajn je subjektivny ale inak tento stihly technodizajn mi vcelku k audi pasuje... vedla neho je nove GLE ako beztvara hrouda alebo ako taky zaspaty medvidek ktory ozaj uz kusocek straca.... Q7 som videl uz parkrat a nazivo je to podla mna lepsie ako fotky.... biela je moc na taketo obludy az pompezna a auto nafukuje ale v svetlomodrej metalize.... takej belasej je to krasne auto... stihle a pritom masivne a vizualne moc techno ... audi sa naslo.... jak tu kazdu kitizoval fotky Q7 tak nazivo je to podla mna presne opacne... oproti neforemnej starej Q7 ktora vyzerala ako parnik titanic... je to zrazu hypermoderna a elegantna jachta....
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 18:34
hk svet to vyjadril velmi presne, len dodam, ze aj v ciernej metalize vyzera super :-)
Avatar - rohYpnol
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:07
u nás je právě v té bílé a jako, na to jak vypadala Q7 na prvních fotkách, tak smekám. Nicméně i tak si myslím, že v tmavé modré nebo černé bude Q7 o dost líp vypadat.
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:09
To co psal wakatanka asi taky funguje...interiér je fantastický a dokáže sakra přesvědčit. ;-)
Avatar - rohYpnol
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 12:13
tak ono svůdný pohled a křivky jsou fajn, ale když ti na talíři přistane bageta z mikrovlnky, tak tě to zkrátka rychle přestane bavit >:D >:-[]
Avatar - wakantanka
Kdo jezdí M-B nebude zklamán...
| 15. 2. 2016 13:07
Ja keď som na ňu narazil, prvá myšlienka bola, sakra nejaký divný allroad >:D Potom keď sme sa posúvali v kolóne a poriadne som si ju obzrel už to bolo iné , ale nejaký wau efekt ani náhodou, trošku taká šedá myš, "vyššie kombi od A6" ktoré zapadne v dave >:D V tmavej farbe nablýskaná v showroome to vyzeralo zase inak, ale tam dojem urobil zase hlavne interiér. To prvá generácia aká bola taká bola sa na ceste nestratí.
hodně
| 15. 2. 2016 10:29
mě pobavilo, že cena cca 1.7 milionu docela jde .. zvláště z úst redaktora internetového plátku to vyznělo dosti absurdně ... i když co já vím ... třeba si chlapci přijdou na prémie, když nechají v testu objektivně zvítězit okřídlený šíp ... no nic, hlavně nezávidět těm schopným a úspěšným ... >:D :no:
Avatar - Emel
hodně
| 15. 2. 2016 10:31
Komu adresuješ tu výzvu "hlavně nezávidět"? Cena je evidentně hodnocená v kontextu auta a ne v kontextu platu redaktora, vůbec nevím proč by do toho měl redaktor montovat svou finanční situaci... takhle to spíš vypadá, že jim závidíš ty neexistující prémie ;-)
hodně
| 15. 2. 2016 11:20
no vidíš a jsme u toho ... závist čecháčků ... >:D >:D
Avatar - rohYpnol
hodně
| 15. 2. 2016 11:24
taky vůbec nerozumím tomu, proč sem taháš tohle téma. A že si na GLE 350d redaktor nenašetří ani za 10 svých životů stejně jako 99,9% nás z diskuse? No a co?
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 11:08
S testem vlastně souhlasím. Nicméně právě tohle ML, tedy nově už vlastně GLE, je podle mě jedním ze svým způsobem nejpovedenějších Medvídků dnešní doby. Ne snad proto, že by Sko nebo Céčko byly nepovedené, ba právě naopak.

Jenže GLE podle mě výborně plní to, co se od SUV očekává. Ano, jízdně jsou tu nepochybně zajímavější modely. Ale kupuje si někdo SUV k tomu, aby se s ním bavil na silnici??

Tady je vše v takové zvláštní harmonii. Auto se nikam nežene, netváří se sportovně, nemá sobě prvek agrese. Prostě Medvídek na pohodu. Na dvacítkách pohodlný, prostorný, velmi pohledný...

Snad jen malá poznámka ke vzhledu - když přišla tahle generace ML, tak se mi zprvu zrovna dvakrát nelíbila a přišla mi taková, zženštilá. Nicméně zvykl jsem si a nyní musím uznat, že se mi po té prvotní podobě i trochu stýská. Tady je vzhled absolutně vyvážený, ale mírně to zavání takovým tím stuttgartským stereotypem.

Dovolím si ale jedno doplnění, co nezaznělo a je podle mě docela důležité právě u SUV téhle cenové kategorie a cílové skupiny. Nosnost 775 kg (takový Range-Rover by mohl závidět...) a bržděný přívěs až 3,5 t. Takže ideální společník na tahání koní, jachet, karavanů, přívěsů na auta a další zájmové aktivity. O tomhle je podle mě kategorie SUV, a ne o tom, že X5 projede zatáčku o 10% rychleji... ;-) :-!
Avatar - 3_diamanty
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 11:45
urcite je to pecka auto..... ale mne pride ze MB na poli SUV tak nejak uz na najlepsich straca... v casoch prveho ML a prvej X5ky nebolo pochyb o sile MB... a kto je tu nemeckym kralom.... dnes uz ale vidim MB jednoznacne za BMW a Qckami od audi ... a podla mna aj RR ho uz davno predstihol.... nieco mi na tych SUV od MB chyba... tazko to definovat.... ale aj ta bachrata X5 ma akesi vacsie caro... vacsie gule.. neviem... rovnako mensie GLA ci GLC mi pridu take nemastne neslane a to aj vizualne ... miestami na mna tie spominane GLA a GLC doslova posobia skoro ako damske doplnky nic v zlom samozrejme .... take X1 a X3 su pre mna rozhodne zaujimavejsie kusky .... ale je to aj vec sympatii... dizajnu.. vec pohladu ... podla mna MB prave v triede SUV najviac pokulhava.... inak zbytok portfolia ma neskutocne silny a fakticky neporazitelny ... to ano ;-)
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 11:57
Nevýhodou ML/GLE, ale zároveň i obrovskou výhodou, je podle mě to, že je zkrátka stále stejné. Nikam se nežene, nesnaží se být ani sportovní, ani cool, ani bižu, ani techno, ... je to prostě stále to jisté ML, které parádně plní funkci SUV, ale nic víc k tomu.

To třeba X5 se snaží být na špičce všeho, natřískaná technologiemi, ukrutně sportovní, nekonečně ekologická, maximálně rodinná, nevyčerpatelně luxusní... Jenže mě to přijde tak nějak od všeho moc. Zkrátka bych to nazval jako přemotivovanost.

Naproti tomu GLE? Pohoda jazz, no tak středový panel má na sobě trochu toho plebejského plastu a tlačítek, jízdně neleze do zadku rektálním otvorem... Mě zkrátka ten styl a usedlost GLE sedí.
Avatar - 3_diamanty
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 12:13
ano mas pravdu... BMW sa az moc snazi vzdy porazit mercedes.... a obcas potom ich kusky posobia "premotivovane" .... ale tentokrat si myslim ze BMW lepsie odhadlo vizaz SUVeciek co sa ludom v tychto vodach paci... skratka ich "priserky" sa viac podarili po tejto stranke... aj na cestach je to tak nejak sama X5 a X6 ale to ML aby clovek hladal ... teda aspon u nas :-)

ja viem.. MB nemusi nikomu nic dokazovat a nepochybujem o kvalitach ML teda GLE ... ale uprimne.... od MB by som predsa len cakal akusi vacsiu charizmu... viac stylu aj vizualne.... BMW X5/X6 mozno posobi az obludne ale paci sa mi ze nerobi v tomto kompromisy... proste jeho vzhlad je chlapacky nekompromisny... kym MB akoby sa chcel zapacit kazdemu aj damskemu publiku... aj starcekom... akoby chcel pokryt co najsirsie vrsvy zakaznikov .... a prave preto mozno az moc neutralne tie MB posobia ( aspon na mna ) ... a az moc uhladene..
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 12:19
Tak co bys chtěl, MB u nás prodává ne ML/GLE, ale my jsme rájem GL/GLS ;-)

Jinak pecka to podle mě bude v příští generaci. GLC je taky extrémně vydařená a sklízí samou chválu. A míří na mladší... A jestli GLC nebo X3 tak já bych měl jasno ;-)
Avatar - 3_diamanty
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 12:27
je to jasne... z tejto dvojice vyhrava .... chvilka napatia.... discovery sport ;-)
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 12:35
Discovery sport je proti GLC jízdně horší, v této třídě MB naopak tahá za nejdelší konec, je to akt. leader.
Avatar - 3_diamanty
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 12:43
situacia sa moze obratit v terene .... discovery sport musi pozerat aj na toto .... land rover je land rover... ;-) ... u MB GLC nikto necaka nejake extra terenne schopnosti takze tam sa mozu viac pohrat s kvalitou jazdy na ceste.... ale land rover musi pozerat aj na zadne vratka ;-) a svoju "terennu" povest
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 13:56
Disco Sport v terénu nesvede nic víc, než cokoliv v této třídě, jsou to čtyřkolky s přizdvihnutým podvozkem, systém awd na jedno brdo. Hlavním limitem jsou silniční pneu.
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 12:34
Nevíš, o čem píšeš, prakticky cokoliv z relevantní konkurence je jako celek harmoničtější auto, lépe sladěné a pohodové, jestli se v něm někam ženeš nebo ne, to je věc řidiče, že auto víc než prostou jízdu vpřed nezvládá, není přednost, ale nedostatek. A docela se divím, jak lze brát na milost suv, které se chová jako pojízdná skříň, bývá tu zvykem právě tuto vlastnost suv zmiňovat v každé diskusi, kde se hodnotí, jestli není kombík náhodou lepší auto než nějaká vysoká almara. Podstata je v tom, že ta špičková suv dané třídy se řídí jako kombíky vyšší střední, jenže GLE mezi ně nepatří, a to je podstatou kritiky. A komfort na dvacítkách jako nějaké plus? V této třídě je to běžný rozměr, takový RR sport zvládá komfort i na 22".

Jinými slovy, z tvé strany je to takové to domácí bychaření, i když bez bych, prostě zkušenost nulová, hodnocení zato JASNÉ. >:D
Avatar - 3_diamanty
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 12:38
akoby MB trosku zaspal s tymi SUV .... aj interierovo je to kusocek uz "mimo" podla mna ( vzhladom ku konkurencii ) ...... chce to uz kompletne novu generacie GLE... lebo toto je defakto len prerobene ML a je to vidiet... vek tu uz nejde skryt... ti najlepsi su dnes uz kusok vpredu pred MB ... premiovym lidrom v SUVeckach nemeckej produkcie je dnes za mna BMW
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 13:08
Ne. Podívej se třeba sem [odkaz]
GLE hraje i navzdory stáří vyrovnanou partii s konkurenty. Ano, celkově skončila poslední, ale s rozdílem pár bodů a ztrácela jen v kategoriích motor a jízdní dynamika. Naopak v kategorii pohodlí byla na druhém místě a získávala především v akustickém komfortu a hlučnosti uvnitř... A o čem je SUV? Ty si myslíš, že o jízdní agilitě na silnici, já si to nemyslím.

A rozdíl jde hodně na vrub hmotnosti, kdy právě Touareg a GLE je vidět, že jsou "ze staré školy", jenže v tom zlém ale i dobrém.
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 13:53
Já vím, že ta diskuse je zbytečná, máš názor, podložený pocitem, chtěním, ale hlavně JASNÝ.

"A o čem je SUV? Ty si myslíš, že o jízdní agilitě na silnici, já si to nemyslím."

Nic takového jsem nenapsal, což dobře víš. Všechna auta v této třídě jsou vysoce komfortní, snad s výjimkou XC90, komfort je ale jen jednou z částí v hodnocení jízdních vlastností, špička třídy umí lepší mix. všech vlastností, je lépe sladěná. GLE vyrovnanou partii se špičkou nehraje, kdybys měl reálně utratit své peníze v této třídě, vyzkoušíš vše, a buď si jistý, že pokud nejsi dřevo, kterému ke štěstí stačí hvězda na kapotě a kožené sesle, tak si GLE nepořídíš. Jo, mít jasný názor jen kvůli sympatiím k dané značce, resp. antipatiím k jiným bez reálné zkušenosti, je dobré max. na "chytré" tlachání v podobných diskusích.
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 14:14
1) Nevidím vůbec nic špatného na tom, když mám na něco jasný názor
2) Nepíšu do diskuse objektivní srovnání, to mají psát novináři, ale můj názor. Ty s ním můžeš a nemusíš souhlasit...
3) Podívej se na ten srovnávací test. Ten není vůbec o nějakém mém pohledu, o tom co si myslím já, ale jak vozy zhodnotili novináři...

Ty tady tvrdíš na jedné straně, jak jsou rozdíly v komfortu malé, zatímco jinak GLE ztrácí na konkurenci výrazně. Ale tak to není. Rozdíly jsou obecně malé. Ale v rámci těch malých rozdílů GLE vyniká právě v komfortu, naopak ztrácí v dynamice a motoru. Jenže si srovnej váhy a bude ti to jasné, GLE a Touareg jsou prostě ze staré školy...

A tohle není o mém pohledu či názoru, tohle je o tom, jak vozy zhodnotili novináři, ne já.
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 14:55
Ano, v tvém testu skončilo GLE poslední, najdi si jiný, ve všech srovnávačkách GLE prohrává. GLE ztrácí na konkurenci výrazně a není to harmonické auto, tedy nemá tu vlastnost, kterou´s, jako pro suv hlavní, ve svém původním příspěvku definoval. Chybí mu právě sladění celku, jízdně, designově i výbavou (ve smyslu ovládacích prvků, klima, infotainment), je to prostě staré auto. Q7 se mi designově zvenku nelíbí, ale je to auto o level jinde ve srovnání s GLE, projeď se jí nebo X5 či RR sportem a uvidíš, že kombinace komfortního a uvolněného projevu nemusí nutně znamenat gumové řízení a podvozek z dětské houpačky. Ale jak říkám, zbytečná debata, ty ses rozhodl, a názor měnit nebudeš, i když hodnotíš jen z obrázků... :no:
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 15:54
No neviem, ja som prave kvoli tomu X5 predal, to auto je v komforte na konci triedy a uz vobec by som ho nespominal v jednej vete s RR sport. Nehovoriac o pseudo stvorkolke xdrive. S novou Q7 som sa po par tisic km stotoznil ale interier je o dost stiesnenejsi oproti GLE. Mozno je to len dojem, GLE som len tak prebehol na hodinku dve.
Avatar - AUDIRS6
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 16:32
pockaj, to pises o novej Q7 ? :-|
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 19:23
Ano o novej, najnovsej, vonavej :-) 200kw verzia, nie bitdi
Avatar - AUDIRS6
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 19:28
ved BiTDi este ani nieje ( V6 BiTDi mam na mysli - do Q7 sa vraj neplanuje, mozno az ked daju E-Lader + 1 klasicke turbo ). BiTDi plus E-Lader bude az v SQ7 4.0 TDi ;-)
Toz, vsetka cest, nech sluzi a robi radost ! ;-)

PS: Viem ze je to este asi zavcasu ( nezabehnuty motor, "zimna" prevadzka...) ale spotreba / jazdny styl - ako ?
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 17:14
Počkej, nekaž mu to, teď už to nebude jen můj dojem z obrázků >:D >:-[] ;-)
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 07:11
Ale ty máš dojem jen z obrázků, žádný smajlík tomu nepomůže.
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 18:22
Suhlas, X5 je a dlho bude tvrda na nase nekvalitne cesty, bol som ju testovat,nakolko som bol o nej presvedceny..
No nova Q7, ku ktorej som sa dostal uplne nahodou a nepatrila medzi favoritov v mojom vybere musim povedat, ze teraz pred panmi z ingolstadtu smekam klobuk dole..
Komfort, podvozok, motor, interier a predovsetkym neskutocne ticho na palube sposobilo ze po prvej predvadzacej jazde som bez vahania toto auto objednal a momentalne mam na nom asi 6tis km. Pani nova Q7 je absolutna top a ziadne ine suv sa nu nechyta... ;-)
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 07:10
Jablka s hruškama, prodals jistě předchozí generaci X5, ne současnou, a tu starou jsi neměl s adapt. podvozkem. Pak ano, taková X5 byla nejtvrdší auto ve třídě, ale to je historie. Pokud bys tvrdil, že aktuální X5 s některou verzí adapt. podvozku je nejtvrdší auto ve třídě, pak já tvrdím, že jsi jí nejel.
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 17:28
Ano, však já taky nikde netvrdím, že GLE má srovnávací testy vyhrávat ;-)

Ale to, že vyniká (resp. je lepší než konkurenti) GLE v komfortu a nijak nestrádá ani v jiných oblastech, to prosím není MŮJ názor, to je názor mj. redaktorů autozeitung...

Jediné, kde prostě ztrácí GLE, je jízdní dynamika a motor, tak to je, to není o mém názoru z obrázků... Naopak to, že ty stále stavíš jízdní dynamiku na piedestal kritérií kategorie SUV, je ryze subjektivní a právě tohle tvoří jen TVŮJ pohled.

Že jízdně GLE ztrácí na konkurenty jsem nikde nevyvracel, koneckonců rozdíl v hmotnosti prostě musí být znát. Ale to, že GLE nemá jízdní agilitu svých soupeřů zkrátka neznamená, že by byl paušálně horším vozem. Mnohým je nějaká agilita u SUV wurst a ocení právě pohodlí, přirozenost a komfort GLE.
Avatar - CHerokee
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 20:32
GLE je výborné auto. V rodině už máme třetí - 2x ML a teď po nich nově GLE 350 d. Velmi příjemné, bezpečné a pohodlné auto. Člověk si v tom odpočne. Projede všude, kde potřebuje. A předjede většinu aut, co u nás jezdí, nedostatkem koní netrpí. Samozřejmě zdejším mladším diskutujícím obdivujícím hot hatche to nemůže nic říct.
Avatar - rohYpnol
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 20:37
O tom hovořím ;-)
Avatar - white label
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 21:01
Kolik těch MB v rodině celkem máte?
Dvacet, třicet...? >:D >:-[]
Avatar - CHerokee
Medvídek jak má být
| 15. 2. 2016 21:21
Máš s tím problém? >:D
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 07:12
My hoši co prodáváme Mercedes jsme jedna velká rodina >:D
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 07:27
Taky zírám, jeden chytrolín s televizí + jeden prodejce Mercedesu, spousta písmenek, GLE do každé rodiny... >:D
Avatar - white label
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 13:42
Vůbec ne, nedávno jsem byl u vás (na Rudné) a tolik aut jste neměli ani na showroomu... >:-[]
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 07:19
Skvělé, problém je jen v tom, že ostatní ve třídě tohle všechno umějí lépe.
Avatar - Dinar
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 07:17
.
GLE je paušálně horším vozem, důvody jsem vypsal už třikrát, testy to jen potvrzují, aktuálně patří na chvost třídy.
Že neumíš pochopit psaný text, agilito, je čistě tvůj problém, že máš jasný názor na něco, o čem nemáš potuchy, je jen projevem hloupé nadutosti.
Medvídek jak má být
| 16. 2. 2016 12:17
Schopnost tahat 3,5 tuny je u velkých SUV běžná (může být vázaná na nějaký příplatek). Zvládne to i ta X5. Když tu byla zmíněna Q7, ta je na tom v nosnosti skoro stejně (bude záležet, jaká výbava je v té hmotnosti započítaná) a v sedmimístné verzi má skoro 900 kg. K tomu ostatnímu se už vyjádřili jiní.
Avatar - Twingo
Pořádné auto
| 15. 2. 2016 14:47
Kdysi jste za volantem takých vozů viděli většinou chlapa ale dnes spíše nějakou městskou paničku. Trochu škoda ;-\
Pořádné auto
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 16. 2. 2016 16:39
Kedysi boli taketo auta naozaj pre chlapov - naozajstny offroad urceny primarne do tazkeho terenu.

Priorita bola dostat sa kde bolo treba mimo spevnenu vozovku.

Dnes je priorita, aby sa clovek nezaspinil pri nastupovani... :-)
Avatar - white label
Pořádné auto
| 16. 2. 2016 16:45
Naozajstný offroad od MB bylo/je Géčko, MLko je od začátku pouze SUVéčko.
Avatar - Ham.
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 18:31
v této třídě SUV se Mercedesu nedaří, tak jak má dominantní pozici v luxusní třídě, tak tady strádá a hraje nedůstojnou roli. Dá se říci, že GLE prakticky nemá silnou stránku, ani v jediné kategorii nedokáže přetlačit špičky třídy, někde se vyrovná, ale přidává příliš dlouhou řadu slabých vlastností (motor, spotřeba, handling, brzdy, infotaiment, přešlapy v interiéru, škubající automat). A není to jen o výsledku konkrétního testu a názoru redaktora, při hlasování peněženkou potenciálních kupců této třídy GLE prohrává na celé čáře a svou nedůstojnou roli jenom podtrhuje.
[odkaz]
A k názoru redaktora, že GLE pruží lepe než S-kláda, tak s tím nelze než nesouhlasit, S-kláda je jednoznačně pohodlnější, má lepší tlumení úplně všeho, rázů od kol, aerodynamického hluku ve vyšších rychlostech (tam zcela propastně), hluku motoru, prostě všeho, S-kláda se v těchto věcech asi přibližuje Rollsům či Bentíkům, GLE je někde o dvě patra níže, konec konců samotný autor konstatuje, že v pružení nestačí ani na starý pekáč na konci životního cyklu od mainstreamové automobilky a ten se nemůže v otázce odpružení S kládě podívat ani do výfuků.
Avatar - rohYpnol
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 18:52
Tak to sis opravdu hezky naběhl na vidle!

Protože v 2015 byl FL, tzn. prodeje jsou:
Mercedes-Benz M-Class 14.146
Mercedes-Benz GLE 9.221

Celkem tedy 23.367 ks, což je krásné 3. místo hned za RR Sport a prodejně suverénní BMW X5. Třetí místo v prodejích nedůstojná role?? Nic naplat, to sotva >:-[] >:-[]
Avatar - Ham.
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 19:58
Vzhledem k pozici v luxusní třídě, kde MB absolutně dominuje s velkým náskokem a vzhledem k pozici ML v minulosti, kdy bylo evropskou jedničkou, je současná pozice ve velkých SUV (ano krásná trojka) nedůstojná, co máš za problém?
Avatar - CHerokee
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 20:33
Ham je zaujatý. Že není GLE důstojné. Doporučuju si vyzkoušet. ;-)
Avatar - rohYpnol
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 20:47
On tu nedůstojnost myslí tak, že GLE neválcuje konkurenty rozdílem třídy jako C-class a S-class své konkurenty. Takové hodnocení je v podstatě v pořádku. Ano, GLE je "jen" vyrovnaným soupeřem pro svoji konkurenci ;-)
Avatar - Ham.
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 21:20
Buď v klidu, loňské ML mám vyzkoušeno.
Avatar - CHerokee
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 21:24
Já taky, i to předchozí a i GLE. ;-)
Avatar - rohYpnol
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 20:43
ML byla evropskou jedničkou, protože tenhle segment přitáhla přes velkou louži do Evropy a v té době nestálo X5 ani za zlámanou grešli... Dnes je situace jiná a konkurence vyrovnaná. Aktuální X5 se povedla, tak se není čemu divit.

A jestli považuješ místo na bedně s koncepčně a morálně nejstarším modelem ve třídě za nedůstojné, pak ok a nezbývá než dodat - co by konkurence za tu nedůstojnost dala >:-[] :-!
Avatar - white label
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 21:00
První generace ML (před face) bylo otřesné auto, zejména vzhledem k ceně, kterou tu za něj chtěli.
Avatar - rohYpnol
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 21:01
Jednooký mezi slepými králem.
Avatar - white label
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 21:03
Slepý a sám...
Avatar - CHerokee
Nic naplat,
| 15. 2. 2016 21:27
Chjo...
Avatar - white label
Nic naplat,
| 16. 2. 2016 13:48
Slepý (bylo to celkově "otřesné" auto), sám (tehdy ještě bez přímé konkurence v rámci D3).
Avatar - Barrichello
Nic naplat,
| 16. 2. 2016 14:46
hlavně krásně hnil >:D >:D
Avatar - rohYpnol
Detaily
| 15. 2. 2016 23:47
1) Výdechy klimy vyvedené na zadní stranu opěradel :yes:
[odkaz]

2) Vypnutá airbag spolujezdce? Proč?
[odkaz]
Detaily
| 16. 2. 2016 07:56
Nechci se mýlit, ale nejde o výdechy klimy jako takové, jen "odfuk" ventilace předních sedadel. Alespoň jsem to tak měl kdysi na R-Klasse.
Avatar - rohYpnol
Detaily
| 16. 2. 2016 08:45
jj ventilovaná sedadla ve výbavě jsou, takže asi to tak bude...
Detaily
| 16. 2. 2016 12:52
:-) To jsou výdechy ventilace sedadel.
Avatar - white label
Detaily
| 16. 2. 2016 13:43
Ad 1), slušný vlastňák! >:-[] ;-)
Avatar - deolator
Detaily
| 19. 2. 2016 17:33
8-s
Avatar - happy_driver
***
| 17. 2. 2016 15:13
Poriadne SUV. Pohodlný podvozok, priestranný interiér, solidna veľkosť kufra. Primerane rýchle, slušná spotreba (po 1,5r ukazuje PC na ML 350 spotrebu 8,6l), v pripade potreby zvláda aj zložitejší terén. Najviac si na ňom cením odhlučnenie (GLE presne neviem, ale ML bolo najtichšie vo svojej kategórii) a pohodlie jazdy. V závislosti od situácie podvozok spracuje aj hraničnejšie manévre na ceste, je možné, že užívateľa uskákaného a tvrdého podvozku od konkurencie to môže prekvapiť, ale auto to proste zmákne. Na kvalitnejšej ceste stačí prepnúť na Sport. Charakteristika auta celkovo mi maximálne vyhovuje a keď za 3-4 roky pôjde ML na obmenu, tak dúfam, že Mercedes bude stále vyrábať takéto všestranné, tiché a pohodlné SUV. Pre poriadok len dodám, že na požičanom GLE som najazdil len 2000km, ale aspoň na porovnanie s mojim ešte novotou voňajúcim ML to stačí...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku