Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Video: Acura RL – Honda Legend v luxusnějším balení

17 komentářů

toto ma sluzit na dvihnutie povedomia, alebo co je zmysel tohto prispevku??? 😄 Ano ACURA RL sa predava v EU ako HONDA LEGEND. ACURA RL pred par mesiacmi zaznamenala F/L a zmenu motora z 3.5 na 3.7, par dalsich zmien a zial otrasnych prednych svetlometov... v EU LEGEND F/L nasledoval... ale tiez to uz je nejaka doba... Chape niekto zmysel prispevku, ci to len ja som uz prispaty??? 😄
Navtech
Asi máš narozeniny, tak to chtěli udělat radost.
poznam lepsie darceky, ako video ACURA RL. S tymi svelometmi americka verzia po F/L vyzera dost zle, pred F/L to bolo daleko lespie 😄
Navtech
Hele, když ti nevadí, že se z toho v garáži pobleješ, tak je to OK! >😁 >😁
nezacinaj zas!! 😄 😄 >😒] Z europskeho LEGEND pred F/L ani po F/L sa nepoblijem, to RL by som asi musel do garaze parkovat cumakom dopredu, aby som nan nepozeral 😄 😄
Navtech
RL nevim co je, ale mě Legend nevadí ani ten a ani onen.
RL je ACURA RL a to je to na tom videu.. 😄 😄 kapis to? >😁 ACURA RL = (v podstate) HONDA LEGEND
Navtech
Jo aha... video je OK, na to jsem koukal... celkem slušnej ten jeřáb, co kolem toho auta krouží... Kdyby byl Akord s tou technikou, co má Legend, tak by z toho bylo dokonalý auto a přiznám se, že mi nepřipadá jiný, než ten Akord. Připlať si a budeš dravec 😉
No dizajnovo odislne su pomerne dost. Legend zatial prinicianle nie je pre mna, ani 5er, ani nic podobne velke 😄

Acco z tej techniky v top executive nema len chladene sedacky (co ma v triede tusim len lexan IS), to tvorenie protivln na potlacenie hluku v kabine a mozno par drobnosti, naopak ACCo ma navyse LKAS (na udrzanie v jazdnom pruhu). No a samozrejme chyba acco ten V6 😢 😲
Sparrow
Jako fanouška Hondy mě americký Legend nenadchnul. Původní design (evropský,2006) mě připadá lepší. Ten chromový "zobák" vpředu na masce je nepovedený. Myslím, že ten nárůst výkonu a krouťáku není zas tak značný, aby se z "nového" Legendu stalo trošku, ale jen trošku sportovnější nářadí, jak odpovídá duchu Hondy. K tomu by Legend potřeboval ne 295 koníků a 351 Nm (model 2006), ale spíše 450 koní a kolem 500 Nm. Ale to už by byl jiný příběh.
Na druhé straně je pravda, že Legend není o sportovním duchu, ale o pohodlí, tichu a plavnosti jízdy. To, že je to "jen" 5-ti kvalt nevadí, motor je úžasně točivý. Vidím to následovně: nižší hmotnost nebo vyšší výkon. Jedničku si ale zaslouží za neprůstřelnou spolehlivost a poměr mezi cenou a výbavou. Takže bravo Honda. Negativní reakce od těch, co Legend vlastní, jsem zatím nezaznamenal.
Ten motor nie je zly (myslim 3.5), ale je uz starsi, chcelo by to novy poriadny V6, nie len prevrtanie na 3.7. Automat je vyslovene americky, radi pomaly. SH-AWD ma velky potencial, co ukazuje nova TL TYPE S s 6MT. A znizit vahu by legend fakt potreboval
Chromovy zobak - poznam par ludi, co dost nadavali na zobar u RL alebo novej ACURA TL. A dosli z USA ako vymeneny, vraj to na ich trhu vyzera uzasne. Tak neviem, rozhodne si myslim, ze na RL po F/L su zle tie svetlomety. Ja do USA asi tak skoro nepojdem, tak neviem, kedy to budem moct zhodnotit 😄
Avatar - Pierro
Pierro
Tak ja by som skutočne rád vedel čo mi na toto povie Míra Dušín (babo)... >😒] do USA asi nepojdem ale v Petržke by som sa objaviť mohol a potom by som rád vedel názor odborníka... >😒]
ze si Ty tam, kde si v piatok skoncil??? >😁
Avatar - Pierro
Pierro
ako myslíš, že ma chytil rovnaký magorismus?? >😁
persne :yes: :yes: >😒] >😒] >😒]
Avatar - Pierro
Pierro
němal som piť tú borovičku... >😒]
nemal, nemal