Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 08:26
tak tu X6 jsem nějk nepochopil. Nacpat du SUV takovej motor mi přijde jako slušná zhovadilost. Nicméně každé zboží má své kupce. Diamantový kovbojové a rapové gangsta-stars se maj na co těšit... ;-)
Avatar - T613
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 08:34
vader tě zastřelí za úsvitu
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 08:40
vader by si tuhle přemotorovanou bestii nekoupil, ten je sice diamantovej, ale taky soudnej... ;-)
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 08:41
když gangsta tak jedině escalade(v horším případě hummer) >:D
Avatar - Dinar
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 09:16
Pod přemotorovanou bestií rozumím auto, jehož podvozek nezvládá sílu svého motoru. Takový případ v celé historii BMW neznám, X6 má na to, aby ten motor podvozkově zvládlo, obecně, ničeho z produkce M divize bych se v tomto ohledu nebál, a rapper v emku?? >:D Co by s ním dělal? Jak říká bender, pro ty je eskaláde nebo hamr, tady je řeč o motóren verke, bajeriše motóren verke, jasný, Pierote? :-) ;-)
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 09:45
Dinare tohle auto by ti vytáhlo i nudli z nosu... ;-) Nicméně stejně mi nějak nejde na rozum, nač cpát do SUV 500 a více koní... :-|
Avatar - jurajos
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 09:51
Ja by som tomu na rozum prichádzal rád...pokojne hneď od zajtra! ;-)
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 09:54
juraj ty si ešte poriadne neprišiel na rozum ani stodvaciášku a hneď by si sa chcel voziť v eMku... >:-[]
Avatar - jurajos
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 09:56
Jak neprišiel? Odvtedy čo nám ho ukradli, roním každý večer slzu do vankúša. :'-( ;-)
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 09:59
tak to mi je úprimne lúto. netušil som aká tragédia sa ti stala. nebohý stodvaciášok, ktovie ktorý ruský mafiózo sa na ňom preváža v Moskve či Monte Karle... :'-( :-(
Avatar - jurajos
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 10:01
Pokojne na Severnej smyčke...ale ta zabíjačka pod prednou kapotou vtedy mrzela asi najviac.
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 10:13
v tom aute bola zabíjačka?? tak to muselo nas.rať dvojnásob... :-O
gangsta rap a diamanty
| 29. 11. 2008 16:03
To sa mi paci ,ze ak sa ukradne auto z divizie skoda 105-120S nebodaj LS,vacsina majitelov smuti napriklad za radiom,penazenkou alebo napriklad plnou nadrzou....
Avatar - Dinar
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 10:23
Podobné otázky se tu opakují pod každým větším autem s opravdu silným motorem, odpověď si najdi v nějaké minulé diskusi. Mě se na tom líbí jak se tu vždycky tváříte jakoby jediný smysl dával Caterham, pak tu napíše Švihák, jaký je to pocit, když cayenne turbo udělá vžúúm a už zdviháte palce, ta komfrontace s realitou je prostě příjemná, co, každý chlap má rád sílu. Takže tyhle teoretické plky pod články o podobných autech beru jen jako takové povinné vyjádření se automobilových puristů, mě to ale stejně vždycky více zavání proletářskými pláči ve stylu Klaudia apod. ;-)
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 10:36
tak to prrrr brachu - s proletářskými pláči na mě nechoď!!! :-! Podobné otázky kladu pouze pod SUV příp. MPV vybavená takto extrémně silnými motory. Co se týče švihákova Cayennu mám názor naprosto stejný jako na X6 M, či ML AMG63, GL AMG63, Q7 6,0 W12 atd. Prostě podobná monstra nejsou mou krevní skupinou a jejich opodstatnění mi zatím nikdo neyvsvětlil. Tím ale netvrdím že snad nepatří na silnici. Své příznivce si bezpochyb najdou (dinare nepřemýšlíš o podobném mazlíkovi?? ;-) ) a jsou vlastně takovým zpestřením běžné autoprodukce.
Avatar - Dinar
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 10:51
Pro mě SUV nebo SAV budou vždy v roli rodinného auta, takže podobný výkon nepotřebuju, ale nemám problém chápat,že existují lidé, kteří chtějí mít extrasilné a přitom jen jedno auto pro všechny potřeby.
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 10:55
co nová sedmička, kdy jí budeš sedlat??
gangsta rap a diamanty
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:17
ja myslim, ze ju Dinar uz sedlal :-)
Avatar - Dinar
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 12:01
Ochutnávka už byla, a příští týden bude ta srovnávačka s Qporte a S8. ;-)
Avatar - Pierro
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 12:03
jo táááák, já myslel, že 750i bude tvoje sedmičková prvnička... kterou variantu jsi ozkoušel už dříve??
gangsta rap a diamanty
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:17
presne, u mna by to bolo v pripade Q5 a nizsie bol kludne aj I4 atmo, alebo teda I4 prelnovany, vo velkosti typu TOUAREG a vyssie tak 3.0 diesel (keby som bol hooodne bohaty tak trebars aj benzin). Ked ale niekto chce Q7 V10 TDI, pre mna za mna... alebo vyslovene, ked CAYNENE, tak TURBO, to je asi jedine SUV kde to schvalujem (aj ked rad ho nemam)
Avatar - Dinar
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 12:00
Jo, i s tím 3,0 dýzlem v těžkém SUV na většinu toho, co jezdí po našich silnicích, stačíš, a jezdíš za jedenáct. Jediný benzinový motor, o kterém jsem vůbec ochoten uvažovat do velkého SUV je 35i, dynamika lepší běžných 3,0d s ještě akceptovatelným nárůstem spotřeby. Na Q5 se dívám podobně, smysl jeho koupě je také v tom, že je výrazně levnější než velká SUV, tj. nekazil bych jeho cenu použitím motoru z velkého SUV, ten 2,0TSI na něj v klidu stačí a bude to dlouhodobě tak kolem deseti na sto. ;-)
gangsta rap a diamanty
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 10:44
co 335i? >:D
Avatar - Dinar
gangsta rap a diamanty
| 28. 11. 2008 10:52
kušuj! >:D ;-)
gangsta rap a diamanty
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:11
:-)
M
| 28. 11. 2008 09:19
neviem ako to mam zobrat...turbo do M?atmosfera je atmosfera ale zjavne ma turbo vyhody
Nepraktické.
| 28. 11. 2008 10:08
K čemu hen taký motor aj také auto? Šak to nemá žádné odkládací plochy a šuflíky. Možu za to dat gulu? Do vinohrada s tym nemožu lebo bych to zasrál a celá dědina by ňa pomlůvala, že si jezdím jak neaký pražák a dělám grófa. Taký vrak enom na zlobení.
Avatar - Pierro
Nepraktické.
| 28. 11. 2008 10:18
tož strécu, kup škodylak a hybaj s ním cez dědinu na vinohrad aj s tou gulou... >:D
Nepraktické.
| 28. 11. 2008 10:28
Tož. Stařeček měli na konci 80tých roků auta 3. 1000MB s gulů do vinohradu, Žigula na cesty na prodej za příslušníkama s vínem a Mrcinu D200 na cesty po dědině.Byli to praktický člověk.
Avatar - KANKUNEN
Kdy nafta
| 28. 11. 2008 10:15
Kdy bude prosím první nafta. M už nebude M-
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 10:24
Jedna věc je, že ty hodnoty jsou pěkne, nižši emise, spotřeba a vykon stejny, ale vysokootačkova atmosfera je něco neuvěřitelně krásného. s tím se jako fanda BMW budu dlouho smiřovat...
druha věc je 500 koni v X6, myslim že pro pány ve svém věku, kterým se do toho nastupuje líp než do m5 ale jízdně jim to chybi je to auto akorát a znám minimalně 2 ve svém okoli (ale dobře jim tak už maji zakladni 50i xD). k nam miři jedna 35d a myslim že to je idealni motorizace pro x6 případně 35i....
Avatar - Dinar
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 10:47
Já ti rozumím, ale na druhou stranu, u velkých aut mi tohle oturbené řešení nevadí, už M5ka je dost těžká, a mimo režim, kdy ji vyloženě honíš, postrádá přesvědčivost výkonu, a nutnost motor točit abys měl při normálním ježdění adekvátní pocit výkonu zdvihá jednak spotřebu a nedovoluje plynulou pohodovou jízdu. Jinými slovy, pokud do emek budou dávat motory s filozofií podobnou 35i tedy ty V8ky budou softurba, aby se nezničil jejich charakter, pak není třeba se bát, sice ty motory přijdou o nějaký tisíc otáček nahoře, ale pořád budou točivé, i ten zvuk tam bude a pro běžné ježdění budou díky krouťáku dole příjemnější. Co mi naopak vadí, je, strkání podobných motorů do aut, která je nepotřebují, např. nechápu, proč neexistuje 130i coupé se samosvorem, ale místo něj je 135i, k čemu to, tomu autu by 270 koní naprosto stačilo, a byl to ideový pokračovatel E46 M3.
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 10:49
já bych spíše myslel že 135i coupé je jakýsi nepsaný nástupce E31 M3.. ;-)
Je třeba zapit žal...
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:07
no kazdy to tam to preplnovanie prave >:D
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:10
babo a išiel si s 135i ??
Je třeba zapit žal...
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 10:55
presne, to nedokazem pochopit, preco neexistuje 130i coupe. Myslim, ze samosvor ide dat aj do 135i aspon nejaky aftermarket (QUAIFE a podobne). Ale preco nie je 130i coupe, to nedokazem pochopit. Do toho by som fakt snad siel, keby existovalo
Je třeba zapit žal...
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 10:59
no a M5.. predsa M5 v beznych otackach nemoze ist horsie, ako Tvoja 530i 258ps , nie? Nie, M5 ani so soft turbom mi nesmakuje
Avatar - Dinar
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:24
Jistěže nejede hůř, ale pocitově, pokud ho nehoníš po hraně nejede jako auto s pětistykoňmi, schází mu ta suverenita obrovské převahy nad vším, co se po silnici pohybuje, takový ten kill factor, který si představuju u RS6, to můžeš sám nejlíp potvrdit. ;-) Jde o to, že honit M5 na hraně v normálním provozu nejde a i na okruhu se to musí umět, to auto má své hlavní kouzlo tam, kam se většina řidičů ani nepodívá, je hezké sledovat třeba Needela jak s tím driftuje někde na okruhu, ale v praxi (praxi trhu) je M5 autem k závodění na autobahnu, takže odpověď na to, proč se v této kategorii prodá více RS6ek bude celkem prostá. ;-)
Je třeba zapit žal...
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:41
lebo ludia su vokurky to je to!!!! :-)

pocity, to si nakupme diesle fuj :-) Tam mas pocit aj pri 320d 177 ps pri 2000rpm, ze to lieta. :-) Fabia 1.9 TDI ani nehovorim >:D

Alebo urobme benzin turba s obmedzovacom pri 5000, stejne to viacj nikto nevytoci.

RS6 az taky strasny kill efekt (aj ked ma poriadny, to je jasne) nema kvoli obrovskej vahe, to by ale chcelo ten blog :-) Skor je nehorazne, ze mas 230 na tacho a zrychluje akoby nic >:D
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:48
babo ktou generáciou si išiel?? tou najnovšou alebo tou pred tým?? Ja mám zkúsenosť s RS6+... ;-)
Je třeba zapit žal...
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:10
a este by som nesuhlasil s tym, ze strata 1000rpm nevadi. Prave tych 1000 robi vysokotackovu atmosferu specifickou. K 7000 toci dnes ledajaka sunka. Ale nad 8, k 8200 a podobne, to nedokaze kazdy. Vo velkych motoroch tak ferrari, lambo a podobne... a M3, M5 :-)
Avatar - Dinar
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:32
Ale no tak, každá šunka, přece nejde o absolutní otáčky, ale o charakter, nebo chceš říct, že třeba 3,0i je obyčejný motor, protože netočí přes 7tis.? V tom to není, já bych třeba ještě u M3 tu V8 nechal, na ni stačí (myslím tím i pro obyč. ježdění) a dává navíc ten bonus vysokootáčkové velké atmosféry, ale pro větší a těžší auta typu M5 nebo tuhle budoucí MX6 mi přidání turb za cenu ztráty tisíce ot. přijde jako lepší řešení s ohledem na to, že to nejsou čistě supersporty.
Je třeba zapit žal...
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:36
Jasne, 3.0i je desna sunka :-)

ale nie, zas to netreba brat doslovne. Ja si ale myslim, ze ked Ty na svojom 3.0i 258 jazdis v pohodicke v 530i, tak mi nehovor, ze s 5.0 v M5 nebudes jazdit v pohode aj pri beznej jazde, tomu neverim. Zial poriadnejsie som jazdil iba na starsej M5 a tam to bola uplna pohoda, sice vyrazne lahsie auto, ale aj nizsi vykon...

A preco nedaju miesto soft turba kompresor? To bude na jazdu este prijemnejsie

A ciste supersporty to nie su, ale aspon sa podobali :) A podla mna si tak pred pol rokom zam tvrdil, ze atmo M5 je pohoda, ze predsa len to ma krutak na to, aby sa s tym jazdilo v pohode :) (au au au, nebi ma Dinare :-) )
Avatar - Dinar
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:51
Já přece neříkám, že to nejede, jde o to, že nemáš v nízkých otáčkách při běžných rychlostech pocit těch pětiset koní, prostě pokud potřebuješ zrychlit, nestane se tak s nenuceností třeba kompresorové 55AMG, ale auto podřazuje a točí, abys v zápětí zas ubral, chybí tomu prostě nenucenost pohybu v, řekl bych, lidských rychlostech, protože čím rychleji jedeš a nakládáš mu, tím líp funguje a dává smysl, jenže, to fakt na cestě nejde, takže při jízdě s M5 v normálním provozu máš pořád takový rozplizlý pocit frustrace z nevyužitého výkonu a z toho, že když ho chceš a potřebuješ jen na chviličku je hůř dostupný. Prostě ta nenucenost tomu chybí, nezapomínej, že to není lambo, ke kterému pohyb přískoky, v normálním provozu patří, pomineš to, je to supersport. Jinými slovy, já jsem chvíli i M5 zvažoval, ale ne, protože opojení vyprchá za pár dní a pak bych byl naštvanej, že sem vyhodil mega navíc za něco, co nevyužiju. M3ka mě dává větší smysl, akorát se mi v sedanu moc nelíbí, uvidíme jak po FL. ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:04
no tak jasně ale ono m5 by se taky dala trošku odlehčit a šlo by to jinak všechno....Jako rozdíl v sedanu M3 a M5 je nějakych 170 kg což neni tak moc ale je to hobo a máš pravdu že na potřebne zrychleni v nižšich otačkach to neni idealni což se na okreskach vždycky hodi no, ale prostě si myslim že bych raději udělal model 4 litrovy s turbama a jeden Mkovy atmosfericky, je to sice mrhani, ale myslim, že by to byla taky možnost. nejvic že nova M3 se mi nějak pořad nemůže dostat pod kůži...
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:25
jasně no je to prostě i podle toho zatahu od spodu lepši, ale řikam si že M neni jenom výkon a hruba síla ale hlavně M jízdni požitky a něco víc než jenom super čísla ve všech směrech. Když si řeknu BMW a M tak vidim motor vytočený do otaček, sevřeny diferencial a úžasně vysoký zvuk, který jen tak nepotkáš...A spotřebu (vím pohled to neni optimalni ani globalni ani zelený) bych u těchto typu motoru neřešil, blikne že mam zajet na energetak tak pojedu, protože to auto mi to vynahradi 200x
Avatar - Dinar
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:41
Určitě, problém je v tom, že M se posunuje do kategorií, kde by podle původní filosofie emek nemělo co dělat. Já věřím, že zůstanou zachovány CSL verze, že bude M3 CSL se samosvorem stejně jako by se pod heslem 1-er coupe CSL mohla objevit ta nepochopitelně přeskočená verze 130i. Nějaký hliník na kapotu, karbon na střechu + vyházet pár nepotřebností a stopadesát kilo je dole, k tomu 200kW přímovstřik + samosvor, a BMW by zas jednou všem ukázalo, jak se dělá zábavné auto. Já myslím, že na to dojde. :-) ;-)
Je třeba zapit žal...
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:44
Myslis? No to by bolo fajn >:D
Avatar - Dinar
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:03
Jsem o tom přesvědčenej, nebo jim začnu vyhrožovat přechodem do Ingolstadtu, a to by nepřežili. >:D ;-)
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:06
tento tvůj nápad se mi velice líbí Dinare. Myslím, že časem až uzraješ stejně v tom Ingolstadtu skončíš.... >:D ;-)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:18
Ahoj Wolfe!
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:46
nojo jenže když povezu starou Blažkovou k doktorovi s kuřím vokem, veškerá úspora hmotnosti v případě M3 CSL bude tatam.... :-(
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:50
blažkovou si voz na dvoukolaku za autem
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 11:56
s dvoukolákem se nedá jezdit bokem hombre.... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:06
řikam dvoukolak přivazat za auto, a blažkova v něm, to jak bude jezdit je jedno ale ty si můžeš jet i bokem >:D když ji daš na delši provaz....no je to jedno...ja na ježděni bokem ještě nemam zkušenosti takže myslim jinak než vy řidiči :-)
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:08
michale musíš trénovat a koukej naklusat do autoškoly ať seš jeden z nás řidičů... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:20
klusat nikam nemusim >:D to jako už 3 měsice jezdim ale trénovat jízdu bokem neni doma s čím jedna 3.0d starši x5 ta po FL a nove M-B C220cdi mamky ale s tim bych to asi taky nedokazal >:D
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:24
tak jedině jezdit jezdit jezdit - jen zkušenost a najeté kilometry z tebe udělají mistra. kdes tu autošule dělal?
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:27
jezdim co to jenom půjčí, autoškolu jsem dělal nedaleko mého bydliště to ti asi stejně nic nepoví, nechci pochybovat o tvých schopnostech ale myslim že nebudeš znát školy 400km od tvého bydiště, jezdil jsem na stare felicii 1.3 Mpi nalitane okolo 300 tisic takže přestup byl docela drtivy, ale příjemny do automatu(ikdyž tady tomu ještě něco chybi)
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:30
čoveče 400 kilometrů?? to snad v rámci čech ani nejde?? Já jen myslel jestli jsi jezdil ve větším městě a hustém provozu?? No přechod z té Feldy musel být zajímavý... :-) já začínal na stodvaciáši a v žigulíku... ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:33
Celková délka: 400.2 km Takhle mi to vyhodily mapy.cz z domova do praglu :-D....Jezdil jsem v městě kde byl dostatečný provoz ale je to malé město, které cele projedeš za 10 minut při provozu 20 možna ani ne, jezdil jsem i nějake klidnějši okresky ale ted už mam i něco na dalnici asi najeto atd, snažim se jezdit no :-)
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:35
tak to mi tedy řekni jak se to tam u vás jmenuje! 400 km to snad není ani k Mostům u Jablunkova... :-O
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:37
Dolní Těrlicko...Je to tedy nejrychlejši podle nich ale je to trošku oklikou, obyčejně jezdime přes Nový Jičín a dává to asi 380... nebo tak nějak nevim

no nic sedam do auta jedu pro bratra do školy a hranolky k obědu protože mně trápí hlad
Avatar - Pierro
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:41
to jste někde z Beskyd co?? Krásnej kraj. A je to jak ty píšeš. nejkratšejc těch 380 km a nejrychlejc sice oklika, ale pak je těch 400 km reálných. ;-)
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 13:02
no do beskyd to je kousiček, zminovane Mosty u J. asi 50 km odhadem (možna trošku min?)
Je třeba zapit žal...
| 28. 11. 2008 12:28
Podle posledních zpráv byla M3 CSL odpískána. Doufám, že nejde o pravdivou informaci. A bez výhrady souhlasím s tvou první větou - bohužel.
Nesiem to tazko
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 10:50
Preco znacky, ktorym fandim, idu o desiatich k piatim? Nemam rad cayenne, nemam rad top vykonne X5 a X6, ale budis, ludia to tak chcu. ZE sa zrusi M3 CSL aby bolo na X5 M a X6 M, to mi uz zacina ako fanuskovi byt naozaj smutno, ale neda sa nic robit.
Horsie je to preplnovanie. Ano, konkurencia pre CAYENNE TURBO je potrebna a nech su motory v X5M a X6M preplnovane, tam sa to hodi.
Ale preco by mala byt M5 prelnovana??? Co chyba tomu 507k motoru? Sice som tym nesiel, isiel som len RS6 AVANT (zial stale sa nepodarilo spojazdnit blog, pan Zezulka vsetci na mna kaslu). Stale ale verim, ze M5 by bol proste lepsi, aj ked nie v priamke...
A snad ich nenapdne ani preplnovat M3. Co tak aby auta nerastli a boli lahsie? aspon vysokoobjemove atmosfery by mohli ostat
Avatar - Pierro
Nesiem to tazko
| 28. 11. 2008 11:01
babo aj keď nerád v tomto s tebou súhlasím. ako fanúšik škodylaku ti však možem vysvetliť prečo tie turbá... chceš?? >:-[] ;-)
Nesiem to tazko
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:06
Ty so mnou nerad suhlasis??? No pockaj :-) vsak Ty raz dojdes do BA >:D
Avatar - Pierro
Nesiem to tazko
| 28. 11. 2008 11:12
dojdem. na poctivom stodvaciášku. všetky baby z Petržky na mňa poletia, keď uvidia ten superšport s tygrími poťahmi a chlpatým volantom a v ňom těplákového kovboja!!! >:-[]
Nesiem to tazko
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:18
radsej dojdi na tom Seate :-)
Avatar - Pierro
Nesiem to tazko
| 28. 11. 2008 11:23
privelmi by si mi závidel.... :-)
Nesiem to tazko
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:36
jo, zavistlivy, to ja som >:D
Nesiem to tazko
neregistrovaný "MalejJarda"
| 28. 11. 2008 18:41
To je výsledek ekologický politiky EU! Užívejte silných motorů, dokud to jde, není daleko doba, kdy je zakážou úplně. Desetiválec nikdy nebude mít spotřebu 5 litrů a prostě jednoho dne nesplní normu EURO 15 :-) Bylo by potřeba těm papalášům vysvětlit, že za každý litr benzínu zaplatíme nehoráznou daň, tak by jim mohlo být jedno, jak ten benzin taky spálíme !!!
Turbo?
neregistrovaný "Paavo10"
| 28. 11. 2008 10:57
Tak tenhle clanek me zklamal.Nedokazu si predstavit silny BMW bez vyspickovane atmosfery otackama.Nejak mi to nejde k sobe.A M bez otacek pro mne neni M.Staci mi jenom 2.5 litr v e36, zadnej sportovec s 192 konema, ale spicka vykonu v 6000 a jeho strma krivka vyhnana otackama je podle meho gusta.R.I.P Mpower
Turbo?
neregistrovaný "babo"
| 28. 11. 2008 11:15
tak tak, kolega pred nedavnom len tak z nudy kupil E36 COUPE (no ono je to skor 2dverovy sedan :-) ) 325i. Ma nad 300 000 nabehane, stale funguje, ziadne pokazene turbo a tocivy je pomerne prijemne. Vyssie postavenu spicku mavala len honda, nad 6000 to zacinalo, pri 6800-7000 uz bolo fakt peklo :-) ale s tymi 4vlacami to nie je pre kazdeho a ten R6 ma fakt svoje caro :yes:
Nebude to az take hrozne...
| 29. 11. 2008 16:12
Ja by som sa toho turba az tak nebal. Tie Eko smernice su podla mna aj tak bastard ,lebo spotreba bude pri zatazi mozno aj vacsia ako teraz ale ked sa im pacia tie cisielka tak nech si ich zozeru...

A niekde som cital ze M sice bude mat turbo ale ze ich tam citit velmi nebude.Skor to bude na zlepsenie tociveho momentu ,ale chovanie motora bude velmi blizke tomu atmosferickemu.

Teda dufam, nechajme sa prekvapit
Avatar - Vampix(Diesel Power)
Nebude to az take hrozne...
| 29. 11. 2008 18:03
no nezda se mi že by se motor s 2 turby mohl chovat stejně jako atmosfera, to prostě nepujde ;-\

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku