Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Alpine Vision: Tohle je moderní nástupce legendární A110

115 komentářů

Avatar - Anonym
Anonym
to nevypadá vůbec špatně.

Pěkný desing, líbí se mi interiér a hlavně talčítkově ovládaná převodovka :yes: :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Po dlouhé době krásnej renault, ale úplně mě praštily do očí ty A7mičkové zadní lampy. I když v tomto případě to asi není nic proti ničemu.
Avatar - Bubáq
Bubáq
... omlouvám se předem za případné popuzení, ale tvrdit, že "Po dlouhé době krásnej renault" je fakt úlet! Renault dělá krásný design už pár let a úroda let 2012-2015 je po designové stránce famózní!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Máš pravdu, zapomněl jsem na tohle [odkaz] a na tohle [odkaz] . Ten zbytek mě tolik nebere.
ericn
jj to celkem sedí, btw tenhle koncept Alpiny vypadá skvěle. Design na jedničku, zválště v té modré a ani toho motoru 1.8l od Renault Sport bych se nebál. Uvidíme, co realita 😉 :yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Tak hlavně ta modrá Alpina RS je technika GTR :yes: , ale obávám se, že tyto projekty nedojdou do prodejní fáze.
IPace
zadek ala A7 v tom vidim taky, a je skoda ze nova A7 ho jiz mit nebude
cendakocour
Tak ho třeba bude mít nějaká nová Škoda 😉
Anonym
Většinou jsem zajedno s Ádou...

Ale tohle se moc povedlo. není to násilně retro, ale člověk pozná, co to je.

Super
:yes:
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Jen aby to nedopadlo jako 90% renaultovských konceptů. Prototyp do salónu krásnej, sériovka tragédie typu Wind, nebo Vel Satis. 😉
Avatar - CHerokee
CHerokee
Trefná poznámka. Uvidíme.
Avatar - Emel
Emel
Po pravdě jsem čekal, že už se představí finální auto a ne jen další prototyp...
Avatar - fOE
fOE
Taky, z toho titulu trochu zklamani.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Tak na tomhle "prototypu" je vidět, že do série se toho na něm už nemá moc co změnit.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
[odkaz] renault neměl koule udělat něco pořádného /teď nepočítám verze sport jeho HB/. Vždycky to bylo spíš něco pseudo pro buzíky, slečinky a školáky.
Alpina vypadá líp. :yes:
Anonym
Souhlasím a doufám, že to tentokrát daj. Je divný házet miliony do F1 a pak těm lidem, co se na tuhle reklamu chytěj v salonu nabídnout superteplej Wind.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
:yes: 😄
Arese
Však taky ty prodeje toho Windu tomu pak odpovídaly, jeho výroba byla zastaveno opravdu brzy! :-!
Prak V8
Můj názor je, že to vypadá špičkově! Jestli se s cenou udrží okolo 1 mil., tak do toho půjdu. Zrychlení za 4,5s je na úrovni Porsche 911 Carrera S verze 997, nebo Carrera verze 991, takže neni o čem...
Škoda, že to nemá natáčecí zadní nápravu. Nebo v článku se o tom nepíše, a ve videu nebylo znát, že by se pootočila.
Motor je dostačující. 1.8 Tce 250k, na váhu 1100 kg.
Avatar - Bully_
Bully_
K cemu by ti byla nataceci zadni naprava u malinke lehke zadokolky s kratkym rozvorem? Auta s motorem uprostred zataci uz silou myslenky 😉
Jinak skoda toho automatu, nevim, proc to cpou do aut tehle kategorie. Pochopim to u supersportu se zrudnym krouticim momentem, ale ne u hracky na vikendy.
Anonym
Nepíšou, jestli to bude zadokola. Asi jo. Natáčecí zadní náprava je hovadina tak jak tak, hlavně u lehkýho sporťáku.
S tím zrychlením si to moc nemaluj. Z 0-200 bude 911 dávno pryč. Ale beru, taky se mi ten parametr líbí.
Prak V8
911 má také natáčecí zadní nápravu. Dělá to auto ještě agilnější. Samozřejmě v malém autě je to otázka. Nikdy jsem sportovní auto ani neřídil, takže si to představit nedokážu. Ale mohlo by to být zajímavé, to srovnání s řiditelnou, a "fixní" nápravou.
MariAchi
911 ji ma zejmena proto, ze potrebovali trochu umravnit tu hmotu za zadnimi koly, u auta s motorem uprostred mi to prijde zbytecne.
_MT_
Do GT3 šla proto, aby kompenzovali zvětšení rozvoru. Obecně myšlenka za tímhle řešením je zkrátit rozvor do ostřejších zatáček (agilita) a prodloužit ve vysokých rychlostech jako na dálnici (stabilita).
Anonym
A co 4C? Připomíná mi ji to trochu...filosofií a zaměřením
Avatar - speedfred
speedfred
presne, při pohlade na to ma napadla 4C.
Anonym
Někoho napadla natáčecí zadní náprava. >😁
MariAchi
Zakladem je udajne KTM X-BOW, podobne jako u AR4C, a ten motor je pry jen modifikovany Alfa 1750TBi. Stejne tak prevodovka je vlastne ze 4C - tedy tato Alpina je postavena na AR4C (no nevim, jestli ten zdroj nekeca).
Avatar - Bully_
Bully_
Jestli jde o modifikovanou 4C, pochybuju, ze bude stat polovinu jeji ceny. Byla by to financni sebevrazda.
Zajimalo by me, odkud mas uz tu informaci, ze by mela mit AR 4C konstrukcne neco spolecneho s KTM X-Bow.
Avatar - Emel
Emel
Já zase pochybuju, že to bude do milionu. V UK se spekuluje 40-50kŁ.
MariAchi
Ja jsem o polovine ceny AR4C nikde nic nepsal.
Co se tyka toho zakladu z KTM, tak o tom se psalo jeste pred uvedenim 4C, no sam si nejsem jisty, jestli to nakonec opravdu pouzili a pokud ano tak do jake miry, dal uz jsem konstrukci 4C nesledoval.
Az nedavno jsem na nejakem foru zahledl prave spekulace o nove Alpine a tam prave diskuteri psali o zaklady ve 4C, no jak pisu - nevim, na kolik je to forum a diskuteri na nem akuratni, sam uz si ani nepamatuju, kde to bylo...
Avatar - Bully_
Bully_
Na internetu toho diskuteri nadiskutuji spoustu. Zkus si jenom porovnat sasi 4C s sasi KTM X-Bow a zjistis, ze jde o uplne rozdilne vozy. Nehlede na motorizaci, samozrejme. O spekulaci 4C + pripravovana Alpine nic nevim, ale naopak se vsude pise o Renaultem vyvijenem motoru 1,8T a o celem vyvoji sasi apod. prave taky v dilnach Renaultu. Tenhle motor by se mel udajne pouzit i v novem Megane RS. Obavam se, ze pujde opravdu jenom o cirou spekulaci.
Ad polovicni cena- pokud spekulujes o prevzeti techniky z AR 4C, potom 4C stoji v zakladu 1,8 milionu. Alpine mela puvodne v nizsi vykonove verzi stat pod milion, coz je polovina tehle ceny. Tezko bude shodny vuz se shodnou technikou v jinem kabatu stat polovinu ceny sveho "darce", nemyslis?
MariAchi
Tak predne znovu k te cene😒br /> JA JSEM O CENE NIKDE NIC NEPSAL. Chapes? Nikde o cene nespekuluju, nikde nepisu, kolik by mela Alpine stat a ani v clanku jsem si nejakych spekulaci o cene nevsiml, nevim, proc mi to tu porad s tou polovicni cenou vysvetlujes.

O te konstrukci jsem rpave psal "udajne", sam zadne odborne zdroje nemam a hledat se mi to ted nechce. Pokud vis jiste, ze AR4C nema zaklad v X-BOW, a Alpine ma vlastni vyvoj, tak OK, rad si to zapamatuju.

BTW.: Ta AR4C mela puvodne taky stat pod mega...
Avatar - Bully_
Bully_
Ty o cene nespekulujes a ani to o tobe netvrdim. Spekulujes jenom o stejne konstrukci a motoru z auta, co v realu stoji 2x tolik, nez ma udajne stat Alpine. Podle me bude Alpine (i s vlastnim vyvojem) stejne realne stat okolo 1,5 milionu.
Peace, rozciluj se tam, kde to ma nejake opodstatneni 😉
MariAchi
Ja se nerozciluju, napsal jsem to tak, abysis toho vsiml 😉
_MT_
Pokud si dobře pamatuji, původně měli spolupracovat s Lotusem. Pak z toho sešlo a měli na tom snad dělat sami, ale jistý si nejsem.
Avatar - Bully_
Bully_
Takhle vznikaji famy >😁 S Caterhamem, a ten od toho odstoupil.
_MT_
Tak si to pamatuji špatně (nebo to tenkrát napsal někdo v článku špatně). 😄 Už je to nějaký ten pátek, co byl předchozí koncept.
Avatar - Covenant
Covenant
Na AUTOE😜RESSU cena 50-55 tisíc liber 😒
Avatar - Emel
Emel
Viděl jsem... v ČR to může být jinak, ale taky moc nevěřím na to, že by takové relativně sofistikované malosériové auto mohlo stát pod milion... v době, kdy hothatche pomalu šplhají nahoru.
Avatar - Bully_
Bully_
Tech 1,5 milionu muze byt docela realny odhad. Cena konkurence: AR 4C od 1.800.000,-, Lotus Elise v porovnatelne motorizaci a daleko spartanstejsi od 1.320.000,-. Pomalejsi (0-100 o vterinu), luxusnejsi a hlavne Porsche 😄 718 v zakladni verzi od cca 1.500.000,-.
_MT_
4C začíná na zhruba 60 tisících €, co si pamatuji.
Avatar - Bully_
Bully_
Zaklad zhruba na 65.000,- €, takze tech cca 1.800.000,-Kc. Mozna pujde vyhandlovat sleva za nejaky lehce ojety, vystaveny nebo predvadeci vuz, ale na novy tezko, kdyz je cekaci doba pres 12 mesicu. Cena za Spider potom zacina na +- 75.000,-€.
_MT_
Otevřel jsem německý ceník a tam je 62.200. Což je pod 1,7 (něco jako 1,6😄.
Avatar - Bully_
Bully_
1,7 nebo 1,8, je to mozne, lisi se to v jedne zemi od druhe a na tom, za kolik si vymenis € 😄 Zalezi i na aktualnosti ceniku, po "faceliftu" sla cena nahoru.
_MT_
:yes:
Avatar - Snooob
Snooob
Dizajn je na jednotku!
Bude to FWD alebo RWD?
Prak V8
motor uprostřed, takže zadní 😉 Kdyby ve předu, tak to nemusí ani dělat.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
dal bych renault k soudu, ty přední kulatý svítilny + umístění, nám ukradl z Yetiho. >😒] >😁
Anonym
>😒] >😒] >😒] >😒]
A voni by Ti právě postavili před čumák tu původní Alpinu. Platil bys soudní výlohy.
>😁 >😁 >😁 >😁
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Musíme trochu kompenzovat dieselgate. >😁 >😁 >😁
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
To už dřív, u minulého Twinga (FL) >😒]
Nicco
a stahovani oken na stredovem tunelu :no:
Avatar - Egi
Egi
S elektrickou ručkou souhlas, ale stahování oken na středovém tunelu má opravdu výhody. Míval jsem stejný koncept v M3 e46 a upřímně je to fajn, když má člověk levou ruku na volantu a pravou může řadit, ovládat klimu, rádio nebo právě stahovat okna, aniž by pustil volant. Já vím, že na dveřích je to takové typičtější a asi i logičtěji umístěné, mám to tak dnes v autě taky, ale když si na ta okna na tunelu zvyknete, tak to je opravdu fajn.
webpaja
K čemu mechanická ruční brzda?
Nicco
Mechanicke auto je pro tento format lepsi volba. Klasicka rucka je navrat k tradicim, je lehci, levnejsi, neni poruchova, zatahnes ji za 0.5s a nemusis cekat 2sekundy, muzes zatahovat za jizdy napr na snehu a muzes davkovat zatazeni 0-100% ne jenom on-off.
Avatar - Bully_
Bully_
Alpine bude zadokolka s motorem uprostred.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Mimo drifterů jsem ještě nepoznal řidiče zadokolky, který by se neobešel bez mechanické ručky 😄
_MT_
To si jen myslíš, nebo to máš nějak podložené? Co mi bylo řečeno, na papíře jsou elektronické lepší. Už si nejsem jistý hmotností (co si vybavuji, měly by být lehčí), ale mají být spolehlivější (méně reklamací), méně náročné na údržbu, méně náročné na zástavbu, pro automobilky by snad měly být levnější (z hlediska celkových nákladů), umí pracovat s ABS/ ESP (možnost nouzového brzdění všemi koly na stisk tlačítka) a asi ještě něco. Jinak brzdí okamžitě, nemusíš čekat (využívá provozních brzd). Na druhou stranu, kolik lidí dopřává ruční brzdě pravidelnou údržbu? Kdežto případná porucha u elektronické půjde hůř ignorovat. A papír snese ledacos. Pokud tomu tedy rozumíš, rád bych se dozvěděl detaily.
Nicco
Vychazim z elektricke rucky v mem aute. Nemam kolizni asistenty. Zatahovani lanka dela elektromotor rumunske vyroby misto moji ruky. I kdyz staci na cervene zatahnout jenom na 10%, tak zatahne na max jako z kopce se sklonem 40%. Nastesti neodchazi nejak casto, jenom lanovod u koncernu maji hydrauliku a tam praska domecek zadnich brzd. Co se hmotnosti tyce, tak klasicka rucka je lanovod a paka, elektricka ma motor nebo pist, tlacitko, kabely a lanovod. Navic je furt pod napetim baterie. Cena je tak 3x vyssi, nez klasika. Jedine co dokaze je hillholder, ale to takova blbost pro lidi, co se neumi rozjizdet s ruckou.
_MT_
Samozřejmě jsem psal o plnohodnotném systému, kde žádné lanko není.

Hill-hold se dá udělat i s klasickou ruční brzdou (normálně by měl využívat provozních brzd, ne parkovací; a v autech byl snad už před druhou světovou). A ty se do kopce běžně rozjíždíš s ručkou? To už musí být, abych ji použil (třeba při parkování v kopci, kde je velmi malá tolerance oběma směry).
Arese
Přesně, tohle by si současní šéfové automobilek měli povinně číst každý večer před spaním (snad s výjímkou konstruktérů velkých rodinných MPV)! :-!
Arese
A blbější otázku tam nemáš? >😁
MariAchi
Tak zrovna tyto dve veci jsou u lehkeho sportaku s motorem uprostred fakt dealbreaker >😁
Avatar - euro89
euro89
Ovládání oken na středovém tunelu mám i v SAAB a Lancia tam má ovládání pro řidiče na zadní okna, takže já jsem na tohle zvyklý a nevidím v tom žádnou nevýhodu oproti ovládání na dveřích. Dřív to tak mělo třeba i BMW. Ovšem ten zbytek v čele s automatem, el. ručkou a hromadou elektroniky z toho dělá tradičně nezajímavé auto dnešní doby. A určitě to nebude výrazně levnější než třeba Lotus, který mi nabídne ještě opravdu sportovní auto pro řidiče.
Avatar - Bubáq
Bubáq
Jasně, o tom, jak jezdí, se teprve dozvíme. Ale jinak je to nádherné auto. Mazda 5 má trochu problém.
Je dobře, že ve srovnání s A110 má větší celkovou výšku: kdo zná A110 naživo, asi stejně jako já žasne, jak se do toho mohli nasoukat takoví chlopi jako Vladimír Hubáček 😄 .
Francouzi ukazují, co nabídnou za rozumné peníze: RCZ a Alpina jsou fakt parádní!
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Myslíš to mpv co už se nevyrábí?
/a pokud myslíš mx5, tak to je cabrio, trochu jiná parketa/
Avatar - Bubáq
Bubáq
Ty jsi ale šťoural: opravdu mám na mysli malý, lehký sportovní vůz, a celkem je mi jedno, jestli je to cabrio nebo coupé... Ještě něco?
Avatar - Bully_
Bully_
Coupe nebo cabrio je sakra rozdil. A dalsi zasadni rozdil ve filozofii je ten, ze Miata vubec neni o nejakych sportovnich vykonech.
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Bully má pravdu předsedo. 😄
MariAchi
Mazda MX-5 ma jediny problem a to neni nejaky prototyp, ktery zatim ani nikdo nevidel nazivo, ale kapacita tovarny, ktera nestiha vyrobu.
Avatar - Enthusiastic.driver
Enthusiastic.driver
Opravdu si myslíš, že roadster s klasickou koncepcí může mít problém s dvakrát dražším kupé s motorem uprostřed?
Avatar - pumpkin
pumpkin
Sakra, toto je pecka! Veľmi dobre sa s tým pohrali. Držím palce, vidím v tom trochu aj ideovú reinkarnáciu športiakov od Matry.
Avatar - Dylan McKay
Dylan McKay
Představuju si ho v klasické modré a nemá chybu! :yes:
Avatar - Bully_
Bully_
:yes: To je fakt, bude vypadat jeste lip.
_MT_
:yes:
IPace
ze tohle bude bijec aut jako 4C, Boxster, Cayman a mozna i Elis/Exige a podobnych malich kupatek, cena ukaze jestli to nesesadi i BRZ a GT86, jizdne ale verim ze to bude paradni auto, o to se v Renault Sport jiste postaraj 😄
Avatar - Uživatel_5340709
Uživatel_5340709
Může být, ale věřit budu až uvidím sériovku.
Avatar - Emel
Emel
Já se bohužel bojím právě toho, že se to do milionu nevejde.
MariAchi
Super, auto je jen na obrazcich a Porsche aby uz radeji zavrelo fabriku, Alfa muze skoncit rovnou a Lotus prezije snad jen diky tomu, ze ma volant na blbe strane >😁
IPace
tak jsem to samo nemyslel, ostatne tyhle auta stejne dost spolehaj na fandt znacky, vpodstate kazda z tech znacek si sve zajemce najde, Renault by s timhle proste jen ukousnul kus kolace
_MT_
Z toho seznamu bych ti věřil možná 4C. Na ten zbytek bych musel vidět finální produkt a ceník. Lotus je maloobjemová záležitost a stávajícím zákazníkům jen tak něco jiného neprodáš. Porsche se snaží nabídnou pohodlí a hračky, všude kůže, když chceš, všechno "v elektrice" a je to Porsche. Co se GT86/ BRZ týče, osobně si myslím, že tohle bude citelně dražší.
Avatar - netcar.xx
netcar.xx
byla nadherna a tohle zrovnatak. Prvni Renault o kterem bych uvazoval. Cena bude ( pokud bude ) lehce pres milion.
Avatar - CHerokee
CHerokee
Spíš si myslím, že to bude konkurence pro Alfu 4C...a tedy cenou úplně mimo. Proto i nová značka, aby se neříkalo 1,5 za Rendlíka.
Avatar - Anonym
Anonym
Alpina byla vždy samostatná řada. Jak A110 tak 310.
310 se mi jako malému vždy líbila, když sem jí vídal v Auto Motor und Sport v reklamách
Avatar - CHerokee
CHerokee
Tak jasné, je to legenda. O tom žádná. Teď jde o to, aby to dobře udělali, Francouzi šli kvalitou dolů, nedělají moc pořádná auta.
Avatar - Anonym
Anonym
A kdo dneska dělá v Evropě, všude se kouká na náklady a výnosy.
Avatar - Emel
Emel
Mně se teda naopak 310 silně nelíbila, to auto bylo prostě divný 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Mě jo, asi mam rád divný auta

https😐/upload.wikimedia.org/wikipedia… />[odkaz]
Anonym
:yes:
Avatar - Emel
Emel
Odkaz musí být bez https... ale já vím jak 310 vypadá, viděl jsem ji několikrát naživo... a i když je to nepochybně zajímavý auto, tak pro mě je proporčně špatně... a velká světla to nevylepšují. A110 je mnohem harmoničtější.
Avatar - Anonym
Anonym
Jo já taky, ale přiznám se že poprvé až na Legendách, nicméně v reálu se mi líbí víc než na foto, jen sem jí čekal trochu větší, ale i tak je to fešanda
Arese
Přesně tak, hlavně ty nevyplněný díry v podbězích, jak u nějakého off-roadu... ;-\
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ozaj pekne auto.. prave taketo sikovne lahke kupatka podla mna na trhu dnes uz moc chybaju a akosi nam doslova zmizli z trhu ..... takze budem velmi rad ak sa taketo nieco krasne a emocionalne dostane do predaja.... priznavam ... cakal som ze ukazu uz seriovku ale snad sa nebude moc lisit od tohto realistickeho konceptu lebo podla mna je dokonaly..... vizualne uno nuno perfekto 😉 .... uz len zacat vyrabat :yes:
Anonym
Přesně :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Jak chýbajů, dnes se prodává v Evropě i u nás, jestli dobře počítám, nějakých 13 malých kupátek (BMW Z4, Subaru BRZ, Toyota GT86, Peugeot RCZ, Audi TT, Porsche Boxster, Alfa 4C, Nissan 370Z, Lotus Elise, Exige, Evora, Hyundai Genesis, Mercedes SLK). Zkus mi říct v kterém roce se prodávalo víc takových aut, ať to nemáš těžký tak třeba jenom od války dodnes.
Problém vůbec není, že by chyběla malá kupátka na trhu, problém je, že je lidé málo kupují a to je trochu rozdíl.
Arese
Přesně tak, hlavní problém této kategorie jsou malé prodeje. Lidi dnes hrozně zpohodlněli a většina z nich už vlastně ani pořádně neumí řídit... ;-\
_MT_
Kupé jsou relativně nepraktická (to je prakticky z definice). To je jádro pudla. Samo o sobě to zvedne cenu. A má to být exkluzivnější zboží. Letí tu tradičně HH, protože se nevzdávají praktičnosti a díky sdílení mnoha dílů a linek jsou levnější než samostatné modely (a jsou méně nápadné, takže se spíš vyhneš závisti; je to smutné, ale i "na západě" lidé umí dělat naschvály jen proto, že si podle nich příliš vyskakuješ).
norday
Trochu v tom vidím Toyotu Celicu
[odkaz]

Musím uznat, že tento Renault vypadá moc dobře.
Arese
Jenže Celica nikdy neměla motor před zadní nápravou! 😉
Arese
... proč má proboha toto klasicky tvarované, lehké a na řidiče orientované auto samočinnou převodovku?!! Motor 1,8 turbo by si s ní i s klasickou spojkou přece rozumněl naprosto bez problémů? A co ta elektrická ruční brzda?!! To je prostě zločin, tenhle debilní vynález ať si nechají do Scénica, ale ne to takového sportovního skvostu!!!! Pokud Renault u finální verze odstraní tyto dvě zásadní chyby a pokud se základní verze vejde do milionu Kč, bude to automobilová megabomba! :-!
Avatar - Anonym
Anonym
Proč maj automaty Lambo, Ferrari, Aston atd?
To jsou auta vyloženě orientovaná na spolujezdce >😁
Arese
A proč je někdo demagog? Pokud to nevíš, tak nesmyslně srovnáváš Alpinku s motorem 1,8 l a supersporty několikanásobně silnějšími motory, které jezdí kolem 300 km/h! >😁
Avatar - Anonym
Anonym
Ten automat dnes umí řadit rychleji jak průměrný řidič, v tom je ta pointa 😄
Arese
Tak to je právě ta úplně špatná "pointa", protože u takto koncipovaného auta měla být nekompomisně zvolena pointa "maximální radost z jízdy" a tu může zajistit jen trojice pedálů a ručně řazená převodovka. Ale nemalujme čerta na zeď, třeba se Renault poučil z posledního Clia RS a Alpinku nabídne i s manuálem! 😄 :yes:
Avatar - beibej
beibej
tak se nech vozit profesionálním závodníkem, jistě umí řadit rychleji než ty.
Avatar - Anonym
Anonym
Nepotřebuju, mě stačí automat a vyrzím s ním na světlech většinou dřív než ti kolem mě s fofrklackem. >😁
Arese
No jsi prostě klasický případ automatem degenerovaného řidiče, aspoň že to přiznáš! 😄
Avatar - Anonym
Anonym
Jo já to přiznám. Já sem chtěl vždycky automat a naopak po manuálu sem nikdy netoužil. A sem naprosto spokojený, měl sem 3x 4stunpnový HDM, 1x 5 a 3x 6. Od renomovaných firem jako ZF, Mercedes a GM.
Avatar - Bully_
Bully_
Zavodnik na 0-50? A zaregistrovali to vubec ostatni, ze jsi zrovna prodelal adrenalinovy zazitek?
_MT_
Což nemá nic moc společného s tím, jakou mají převodovku.
Avatar - Anonym
Anonym
Ale s tím jak umějí řadit (a samo i s tím co maj pod kapotou, vono jako 1,2 HTP a TSI a podobné peklostroje má problémy i se 16 let starou 2,4 v posmívaném Aleru) >😁
_MT_
Nebo s tím, jak dávají pozor a jak rychle se chtějí rozjet. A jde snad o rozjezd a práci nohou, samotné řazení je těžko problémem (strčit tam jedničku zvládne i dítě).
Avatar - beibej
beibej
protože to jsou auta pro pozéry, co by manuál nezvládly.
Avatar - aproximus
aproximus
zamést tuhle zprávu pod koberec a naservírovat čtenářům další nálož škodovek...