Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Barrichello
Až na ten motor
Barrichello
| 16. 2. 2016 15:42
to nevypadá vůbec špatně.

Pěkný desing, líbí se mi interiér a hlavně talčítkově ovládaná převodovka :yes: :yes:
Avatar - J@...
Až na ten motor
J@...
| 16. 2. 2016 15:50
Po dlouhé době krásnej renault, ale úplně mě praštily do očí ty A7mičkové zadní lampy. I když v tomto případě to asi není nic proti ničemu.
Avatar - Bubáq
Až na ten motor
Bubáq
| 16. 2. 2016 16:40
... omlouvám se předem za případné popuzení, ale tvrdit, že "Po dlouhé době krásnej renault" je fakt úlet! Renault dělá krásný design už pár let a úroda let 2012-2015 je po designové stránce famózní!
Avatar - J@...
Až na ten motor
J@...
| 16. 2. 2016 16:46
Máš pravdu, zapomněl jsem na tohle [odkaz] a na tohle [odkaz] . Ten zbytek mě tolik nebere.
Až na ten motor
ericn
| 16. 2. 2016 17:46
jj to celkem sedí, btw tenhle koncept Alpiny vypadá skvěle. Design na jedničku, zválště v té modré a ani toho motoru 1.8l od Renault Sport bych se nebál. Uvidíme, co realita ;-) :yes:
Avatar - J@...
Až na ten motor
J@...
| 16. 2. 2016 18:01
Tak hlavně ta modrá Alpina RS je technika GTR :yes: , ale obávám se, že tyto projekty nedojdou do prodejní fáze.
Až na ten motor
SamanAR
| 16. 2. 2016 17:02
zadek ala A7 v tom vidim taky, a je skoda ze nova A7 ho jiz mit nebude
Až na ten motor
cendakocour
| 16. 2. 2016 17:14
Tak ho třeba bude mít nějaká nová Škoda ;-)
Avatar - fostek
Dobře
fostek
| 16. 2. 2016 15:50
Většinou jsem zajedno s Ádou...

Ale tohle se moc povedlo. není to násilně retro, ale člověk pozná, co to je.

Super
:yes:
Avatar - J@...
Dobře
J@...
| 16. 2. 2016 15:53
Jen aby to nedopadlo jako 90% renaultovských konceptů. Prototyp do salónu krásnej, sériovka tragédie typu Wind, nebo Vel Satis. ;-)
Avatar - CHerokee
Dobře
CHerokee
| 16. 2. 2016 16:59
Trefná poznámka. Uvidíme.
Avatar - Emel
Dobře
Emel
| 16. 2. 2016 17:36
Po pravdě jsem čekal, že už se představí finální auto a ne jen další prototyp...
Dobře
fOE
| 16. 2. 2016 22:15
Taky, z toho titulu trochu zklamani.
Avatar - Enthusiastic.driver
Dobře
Enthusiastic.driver
| 17. 2. 2016 09:21
Tak na tomhle "prototypu" je vidět, že do série se toho na něm už nemá moc co změnit.
Avatar - J@...
Od tohoto počinu:
J@...
| 16. 2. 2016 15:59
[odkaz] renault neměl koule udělat něco pořádného /teď nepočítám verze sport jeho HB/. Vždycky to bylo spíš něco pseudo pro buzíky, slečinky a školáky.
Alpina vypadá líp. :yes:
Avatar - fostek
Od tohoto počinu:
fostek
| 16. 2. 2016 16:12
Souhlasím a doufám, že to tentokrát daj. Je divný házet miliony do F1 a pak těm lidem, co se na tuhle reklamu chytěj v salonu nabídnout superteplej Wind.
Avatar - J@...
Od tohoto počinu:
J@...
| 16. 2. 2016 16:16
:yes: :-)
Od tohoto počinu:
Arese
| 17. 2. 2016 00:30
Však taky ty prodeje toho Windu tomu pak odpovídaly, jeho výroba byla zastaveno opravdu brzy! :-!
Nejlepší auto na světě!
Prak V8
| 16. 2. 2016 16:12
Můj názor je, že to vypadá špičkově! Jestli se s cenou udrží okolo 1 mil., tak do toho půjdu. Zrychlení za 4,5s je na úrovni Porsche 911 Carrera S verze 997, nebo Carrera verze 991, takže neni o čem...
Škoda, že to nemá natáčecí zadní nápravu. Nebo v článku se o tom nepíše, a ve videu nebylo znát, že by se pootočila.
Motor je dostačující. 1.8 Tce 250k, na váhu 1100 kg.
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 16. 2. 2016 16:17
K cemu by ti byla nataceci zadni naprava u malinke lehke zadokolky s kratkym rozvorem? Auta s motorem uprostred zataci uz silou myslenky ;-)
Jinak skoda toho automatu, nevim, proc to cpou do aut tehle kategorie. Pochopim to u supersportu se zrudnym krouticim momentem, ale ne u hracky na vikendy.
Avatar - fostek
Nejlepší auto na světě!
fostek
| 16. 2. 2016 16:17
Nepíšou, jestli to bude zadokola. Asi jo. Natáčecí zadní náprava je hovadina tak jak tak, hlavně u lehkýho sporťáku.
S tím zrychlením si to moc nemaluj. Z 0-200 bude 911 dávno pryč. Ale beru, taky se mi ten parametr líbí.
Nejlepší auto na světě!
Prak V8
| 16. 2. 2016 17:22
911 má také natáčecí zadní nápravu. Dělá to auto ještě agilnější. Samozřejmě v malém autě je to otázka. Nikdy jsem sportovní auto ani neřídil, takže si to představit nedokážu. Ale mohlo by to být zajímavé, to srovnání s řiditelnou, a "fixní" nápravou.
Nejlepší auto na světě!
MariAchi
| 16. 2. 2016 18:56
911 ji ma zejmena proto, ze potrebovali trochu umravnit tu hmotu za zadnimi koly, u auta s motorem uprostred mi to prijde zbytecne.
Nejlepší auto na světě!
_MT_
| 17. 2. 2016 14:02
Do GT3 šla proto, aby kompenzovali zvětšení rozvoru. Obecně myšlenka za tímhle řešením je zkrátit rozvor do ostřejších zatáček (agilita) a prodloužit ve vysokých rychlostech jako na dálnici (stabilita).
Avatar - fostek
Nejlepší auto na světě!
fostek
| 16. 2. 2016 16:19
A co 4C? Připomíná mi ji to trochu...filosofií a zaměřením
Avatar - speedfred
Nejlepší auto na světě!
speedfred
| 16. 2. 2016 16:29
presne, při pohlade na to ma napadla 4C.
Avatar - fostek
Nejlepší auto na světě!
fostek
| 16. 2. 2016 16:32
Někoho napadla natáčecí zadní náprava. >:D
Nejlepší auto na světě!
MariAchi
| 16. 2. 2016 16:33
Zakladem je udajne KTM X-BOW, podobne jako u AR4C, a ten motor je pry jen modifikovany Alfa 1750TBi. Stejne tak prevodovka je vlastne ze 4C - tedy tato Alpina je postavena na AR4C (no nevim, jestli ten zdroj nekeca).
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 16. 2. 2016 16:36
Jestli jde o modifikovanou 4C, pochybuju, ze bude stat polovinu jeji ceny. Byla by to financni sebevrazda.
Zajimalo by me, odkud mas uz tu informaci, ze by mela mit AR 4C konstrukcne neco spolecneho s KTM X-Bow.
Avatar - Emel
Nejlepší auto na světě!
Emel
| 16. 2. 2016 17:33
Já zase pochybuju, že to bude do milionu. V UK se spekuluje 40-50kŁ.
Nejlepší auto na světě!
MariAchi
| 16. 2. 2016 18:55
Ja jsem o polovine ceny AR4C nikde nic nepsal.
Co se tyka toho zakladu z KTM, tak o tom se psalo jeste pred uvedenim 4C, no sam si nejsem jisty, jestli to nakonec opravdu pouzili a pokud ano tak do jake miry, dal uz jsem konstrukci 4C nesledoval.
Az nedavno jsem na nejakem foru zahledl prave spekulace o nove Alpine a tam prave diskuteri psali o zaklady ve 4C, no jak pisu - nevim, na kolik je to forum a diskuteri na nem akuratni, sam uz si ani nepamatuju, kde to bylo...
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 16. 2. 2016 19:30
Na internetu toho diskuteri nadiskutuji spoustu. Zkus si jenom porovnat sasi 4C s sasi KTM X-Bow a zjistis, ze jde o uplne rozdilne vozy. Nehlede na motorizaci, samozrejme. O spekulaci 4C + pripravovana Alpine nic nevim, ale naopak se vsude pise o Renaultem vyvijenem motoru 1,8T a o celem vyvoji sasi apod. prave taky v dilnach Renaultu. Tenhle motor by se mel udajne pouzit i v novem Megane RS. Obavam se, ze pujde opravdu jenom o cirou spekulaci.
Ad polovicni cena- pokud spekulujes o prevzeti techniky z AR 4C, potom 4C stoji v zakladu 1,8 milionu. Alpine mela puvodne v nizsi vykonove verzi stat pod milion, coz je polovina tehle ceny. Tezko bude shodny vuz se shodnou technikou v jinem kabatu stat polovinu ceny sveho "darce", nemyslis?
Nejlepší auto na světě!
MariAchi
| 16. 2. 2016 19:45
Tak predne znovu k te cene:
JA JSEM O CENE NIKDE NIC NEPSAL. Chapes? Nikde o cene nespekuluju, nikde nepisu, kolik by mela Alpine stat a ani v clanku jsem si nejakych spekulaci o cene nevsiml, nevim, proc mi to tu porad s tou polovicni cenou vysvetlujes.

O te konstrukci jsem rpave psal "udajne", sam zadne odborne zdroje nemam a hledat se mi to ted nechce. Pokud vis jiste, ze AR4C nema zaklad v X-BOW, a Alpine ma vlastni vyvoj, tak OK, rad si to zapamatuju.

BTW.: Ta AR4C mela puvodne taky stat pod mega...
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 16. 2. 2016 19:57
Ty o cene nespekulujes a ani to o tobe netvrdim. Spekulujes jenom o stejne konstrukci a motoru z auta, co v realu stoji 2x tolik, nez ma udajne stat Alpine. Podle me bude Alpine (i s vlastnim vyvojem) stejne realne stat okolo 1,5 milionu.
Peace, rozciluj se tam, kde to ma nejake opodstatneni ;-)
Nejlepší auto na světě!
MariAchi
| 16. 2. 2016 22:36
Ja se nerozciluju, napsal jsem to tak, abysis toho vsiml ;-)
Nejlepší auto na světě!
_MT_
| 17. 2. 2016 19:19
Pokud si dobře pamatuji, původně měli spolupracovat s Lotusem. Pak z toho sešlo a měli na tom snad dělat sami, ale jistý si nejsem.
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 17. 2. 2016 19:23
Takhle vznikaji famy >:D S Caterhamem, a ten od toho odstoupil.
Nejlepší auto na světě!
_MT_
| 17. 2. 2016 20:00
Tak si to pamatuji špatně (nebo to tenkrát napsal někdo v článku špatně). :-) Už je to nějaký ten pátek, co byl předchozí koncept.
Avatar - Covenant
Nejlepší auto na světě!
Covenant
| 16. 2. 2016 17:32
Na AUTOEXPRESSU cena 50-55 tisíc liber :-(
Avatar - Emel
Nejlepší auto na světě!
Emel
| 16. 2. 2016 17:36
Viděl jsem... v ČR to může být jinak, ale taky moc nevěřím na to, že by takové relativně sofistikované malosériové auto mohlo stát pod milion... v době, kdy hothatche pomalu šplhají nahoru.
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 16. 2. 2016 19:39
Tech 1,5 milionu muze byt docela realny odhad. Cena konkurence: AR 4C od 1.800.000,-, Lotus Elise v porovnatelne motorizaci a daleko spartanstejsi od 1.320.000,-. Pomalejsi (0-100 o vterinu), luxusnejsi a hlavne Porsche :-) 718 v zakladni verzi od cca 1.500.000,-.
Nejlepší auto na světě!
_MT_
| 17. 2. 2016 18:37
4C začíná na zhruba 60 tisících €, co si pamatuji.
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 17. 2. 2016 19:04
Zaklad zhruba na 65.000,- €, takze tech cca 1.800.000,-Kc. Mozna pujde vyhandlovat sleva za nejaky lehce ojety, vystaveny nebo predvadeci vuz, ale na novy tezko, kdyz je cekaci doba pres 12 mesicu. Cena za Spider potom zacina na +- 75.000,-€.
Nejlepší auto na světě!
_MT_
| 17. 2. 2016 19:14
Otevřel jsem německý ceník a tam je 62.200. Což je pod 1,7 (něco jako 1,68).
Avatar - Bully_
Nejlepší auto na světě!
Bully_
| 17. 2. 2016 19:33
1,7 nebo 1,8, je to mozne, lisi se to v jedne zemi od druhe a na tom, za kolik si vymenis € :-) Zalezi i na aktualnosti ceniku, po "faceliftu" sla cena nahoru.
Nejlepší auto na světě!
_MT_
| 17. 2. 2016 19:58
:yes:
Avatar - Snooob
WAW!
Snooob
| 16. 2. 2016 16:12
Dizajn je na jednotku!
Bude to FWD alebo RWD?
WAW!
Prak V8
| 16. 2. 2016 16:16
motor uprostřed, takže zadní ;) Kdyby ve předu, tak to nemusí ani dělat.
Avatar - J@...
A vůbec,
J@...
| 16. 2. 2016 16:22
dal bych renault k soudu, ty přední kulatý svítilny + umístění, nám ukradl z Yetiho. >:-[] >:D
Avatar - fostek
A vůbec,
fostek
| 16. 2. 2016 16:24
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
A voni by Ti právě postavili před čumák tu původní Alpinu. Platil bys soudní výlohy.
>:D >:D >:D >:D
Avatar - J@...
A vůbec,
J@...
| 16. 2. 2016 16:34
Musíme trochu kompenzovat dieselgate. >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
A vůbec,
twistedTSD
| 16. 2. 2016 20:16
To už dřív, u minulého Twinga (FL) >:-[]
eletricka rucka
Nicco
| 16. 2. 2016 16:35
a stahovani oken na stredovem tunelu :no:
Avatar - Egi
eletricka rucka
Egi
| 16. 2. 2016 16:49
S elektrickou ručkou souhlas, ale stahování oken na středovém tunelu má opravdu výhody. Míval jsem stejný koncept v M3 e46 a upřímně je to fajn, když má člověk levou ruku na volantu a pravou může řadit, ovládat klimu, rádio nebo právě stahovat okna, aniž by pustil volant. Já vím, že na dveřích je to takové typičtější a asi i logičtěji umístěné, mám to tak dnes v autě taky, ale když si na ta okna na tunelu zvyknete, tak to je opravdu fajn.
eletricka rucka
webpaja
| 16. 2. 2016 18:41
K čemu mechanická ruční brzda?
eletricka rucka
Nicco
| 16. 2. 2016 20:50
Mechanicke auto je pro tento format lepsi volba. Klasicka rucka je navrat k tradicim, je lehci, levnejsi, neni poruchova, zatahnes ji za 0.5s a nemusis cekat 2sekundy, muzes zatahovat za jizdy napr na snehu a muzes davkovat zatazeni 0-100% ne jenom on-off.
Avatar - Bully_
eletricka rucka
Bully_
| 16. 2. 2016 21:17
Alpine bude zadokolka s motorem uprostred.
Avatar - Enthusiastic.driver
eletricka rucka
Enthusiastic.driver
| 17. 2. 2016 09:24
Mimo drifterů jsem ještě nepoznal řidiče zadokolky, který by se neobešel bez mechanické ručky :-)
eletricka rucka
_MT_
| 17. 2. 2016 18:56
To si jen myslíš, nebo to máš nějak podložené? Co mi bylo řečeno, na papíře jsou elektronické lepší. Už si nejsem jistý hmotností (co si vybavuji, měly by být lehčí), ale mají být spolehlivější (méně reklamací), méně náročné na údržbu, méně náročné na zástavbu, pro automobilky by snad měly být levnější (z hlediska celkových nákladů), umí pracovat s ABS/ ESP (možnost nouzového brzdění všemi koly na stisk tlačítka) a asi ještě něco. Jinak brzdí okamžitě, nemusíš čekat (využívá provozních brzd). Na druhou stranu, kolik lidí dopřává ruční brzdě pravidelnou údržbu? Kdežto případná porucha u elektronické půjde hůř ignorovat. A papír snese ledacos. Pokud tomu tedy rozumíš, rád bych se dozvěděl detaily.
eletricka rucka
Nicco
| 18. 2. 2016 09:28
Vychazim z elektricke rucky v mem aute. Nemam kolizni asistenty. Zatahovani lanka dela elektromotor rumunske vyroby misto moji ruky. I kdyz staci na cervene zatahnout jenom na 10%, tak zatahne na max jako z kopce se sklonem 40%. Nastesti neodchazi nejak casto, jenom lanovod u koncernu maji hydrauliku a tam praska domecek zadnich brzd. Co se hmotnosti tyce, tak klasicka rucka je lanovod a paka, elektricka ma motor nebo pist, tlacitko, kabely a lanovod. Navic je furt pod napetim baterie. Cena je tak 3x vyssi, nez klasika. Jedine co dokaze je hillholder, ale to takova blbost pro lidi, co se neumi rozjizdet s ruckou.
eletricka rucka
_MT_
| 18. 2. 2016 10:07
Samozřejmě jsem psal o plnohodnotném systému, kde žádné lanko není.

Hill-hold se dá udělat i s klasickou ruční brzdou (normálně by měl využívat provozních brzd, ne parkovací; a v autech byl snad už před druhou světovou). A ty se do kopce běžně rozjíždíš s ručkou? To už musí být, abych ji použil (třeba při parkování v kopci, kde je velmi malá tolerance oběma směry).
eletricka rucka
Arese
| 18. 2. 2016 23:00
Přesně, tohle by si současní šéfové automobilek měli povinně číst každý večer před spaním (snad s výjímkou konstruktérů velkých rodinných MPV)! :-!
eletricka rucka
Arese
| 18. 2. 2016 22:59
A blbější otázku tam nemáš? >:D
eletricka rucka
MariAchi
| 16. 2. 2016 18:57
Tak zrovna tyto dve veci jsou u lehkeho sportaku s motorem uprostred fakt dealbreaker >:D
Avatar - euro89
eletricka rucka
euro89
| 17. 2. 2016 04:31
Ovládání oken na středovém tunelu mám i v SAAB a Lancia tam má ovládání pro řidiče na zadní okna, takže já jsem na tohle zvyklý a nevidím v tom žádnou nevýhodu oproti ovládání na dveřích. Dřív to tak mělo třeba i BMW. Ovšem ten zbytek v čele s automatem, el. ručkou a hromadou elektroniky z toho dělá tradičně nezajímavé auto dnešní doby. A určitě to nebude výrazně levnější než třeba Lotus, který mi nabídne ještě opravdu sportovní auto pro řidiče.
Avatar - Bubáq
Krásný a snad povedený
Bubáq
| 16. 2. 2016 16:46
Jasně, o tom, jak jezdí, se teprve dozvíme. Ale jinak je to nádherné auto. Mazda 5 má trochu problém.
Je dobře, že ve srovnání s A110 má větší celkovou výšku: kdo zná A110 naživo, asi stejně jako já žasne, jak se do toho mohli nasoukat takoví chlopi jako Vladimír Hubáček :-) .
Francouzi ukazují, co nabídnou za rozumné peníze: RCZ a Alpina jsou fakt parádní!
Avatar - J@...
Krásný a snad povedený
J@...
| 16. 2. 2016 16:48
Myslíš to mpv co už se nevyrábí?
/a pokud myslíš mx5, tak to je cabrio, trochu jiná parketa/
Avatar - Bubáq
Krásný a snad povedený
Bubáq
| 16. 2. 2016 16:58
Ty jsi ale šťoural: opravdu mám na mysli malý, lehký sportovní vůz, a celkem je mi jedno, jestli je to cabrio nebo coupé... Ještě něco?
Avatar - Bully_
Krásný a snad povedený
Bully_
| 16. 2. 2016 17:02
Coupe nebo cabrio je sakra rozdil. A dalsi zasadni rozdil ve filozofii je ten, ze Miata vubec neni o nejakych sportovnich vykonech.
Avatar - J@...
Krásný a snad povedený
J@...
| 16. 2. 2016 17:22
Bully má pravdu předsedo. :-)
Krásný a snad povedený
MariAchi
| 16. 2. 2016 18:59
Mazda MX-5 ma jediny problem a to neni nejaky prototyp, ktery zatim ani nikdo nevidel nazivo, ale kapacita tovarny, ktera nestiha vyrobu.
Avatar - Enthusiastic.driver
Krásný a snad povedený
Enthusiastic.driver
| 17. 2. 2016 09:26
Opravdu si myslíš, že roadster s klasickou koncepcí může mít problém s dvakrát dražším kupé s motorem uprostřed?
Avatar - pumpkin
Držím palce!
pumpkin
| 16. 2. 2016 16:57
Sakra, toto je pecka! Veľmi dobre sa s tým pohrali. Držím palce, vidím v tom trochu aj ideovú reinkarnáciu športiakov od Matry.
Avatar - Dylan McKay
No páni!
Dylan McKay
| 16. 2. 2016 16:58
Představuju si ho v klasické modré a nemá chybu! :yes:
Avatar - Bully_
No páni!
Bully_
| 16. 2. 2016 17:13
:yes: To je fakt, bude vypadat jeste lip.
No páni!
_MT_
| 17. 2. 2016 19:21
:yes:
nebal bych se
SamanAR
| 16. 2. 2016 17:01
ze tohle bude bijec aut jako 4C, Boxster, Cayman a mozna i Elis/Exige a podobnych malich kupatek, cena ukaze jestli to nesesadi i BRZ a GT86, jizdne ale verim ze to bude paradni auto, o to se v Renault Sport jiste postaraj :-)
Avatar - J@...
nebal bych se
J@...
| 16. 2. 2016 17:21
Může být, ale věřit budu až uvidím sériovku.
Avatar - Emel
nebal bych se
Emel
| 16. 2. 2016 17:33
Já se bohužel bojím právě toho, že se to do milionu nevejde.
nebal bych se
MariAchi
| 16. 2. 2016 19:01
Super, auto je jen na obrazcich a Porsche aby uz radeji zavrelo fabriku, Alfa muze skoncit rovnou a Lotus prezije snad jen diky tomu, ze ma volant na blbe strane >:D
nebal bych se
SamanAR
| 16. 2. 2016 19:28
tak jsem to samo nemyslel, ostatne tyhle auta stejne dost spolehaj na fandt znacky, vpodstate kazda z tech znacek si sve zajemce najde, Renault by s timhle proste jen ukousnul kus kolace
nebal bych se
_MT_
| 17. 2. 2016 19:30
Z toho seznamu bych ti věřil možná 4C. Na ten zbytek bych musel vidět finální produkt a ceník. Lotus je maloobjemová záležitost a stávajícím zákazníkům jen tak něco jiného neprodáš. Porsche se snaží nabídnou pohodlí a hračky, všude kůže, když chceš, všechno "v elektrice" a je to Porsche. Co se GT86/ BRZ týče, osobně si myslím, že tohle bude citelně dražší.
Avatar - netcar.xx
A110
netcar.xx
| 16. 2. 2016 17:35
byla nadherna a tohle zrovnatak. Prvni Renault o kterem bych uvazoval. Cena bude ( pokud bude ) lehce pres milion.
Avatar - CHerokee
A110
CHerokee
| 16. 2. 2016 17:47
Spíš si myslím, že to bude konkurence pro Alfu 4C...a tedy cenou úplně mimo. Proto i nová značka, aby se neříkalo 1,5 za Rendlíka.
Avatar - Barrichello
A110
Barrichello
| 16. 2. 2016 18:48
Alpina byla vždy samostatná řada. Jak A110 tak 310.
310 se mi jako malému vždy líbila, když sem jí vídal v Auto Motor und Sport v reklamách
Avatar - CHerokee
A110
CHerokee
| 16. 2. 2016 19:14
Tak jasné, je to legenda. O tom žádná. Teď jde o to, aby to dobře udělali, Francouzi šli kvalitou dolů, nedělají moc pořádná auta.
Avatar - Barrichello
A110
Barrichello
| 16. 2. 2016 19:40
A kdo dneska dělá v Evropě, všude se kouká na náklady a výnosy.
Avatar - Emel
A110
Emel
| 16. 2. 2016 19:41
Mně se teda naopak 310 silně nelíbila, to auto bylo prostě divný :-)
Avatar - Barrichello
A110
Barrichello
| 16. 2. 2016 19:58
Mě jo, asi mam rád divný auta

https://upload.wikimedia.org/wikipedia… />[odkaz]
Avatar - fostek
A110
fostek
| 16. 2. 2016 20:14
:yes:
Avatar - Emel
A110
Emel
| 16. 2. 2016 20:39
Odkaz musí být bez https... ale já vím jak 310 vypadá, viděl jsem ji několikrát naživo... a i když je to nepochybně zajímavý auto, tak pro mě je proporčně špatně... a velká světla to nevylepšují. A110 je mnohem harmoničtější.
Avatar - Barrichello
A110
Barrichello
| 16. 2. 2016 21:23
Jo já taky, ale přiznám se že poprvé až na Legendách, nicméně v reálu se mi líbí víc než na foto, jen sem jí čekal trochu větší, ale i tak je to fešanda
A110
Arese
| 18. 2. 2016 23:05
Přesně tak, hlavně ty nevyplněný díry v podbězích, jak u nějakého off-roadu... ;-\
Avatar - H/K_svwet
je to moc pekne
H/K_svwet
| 16. 2. 2016 20:02
ozaj pekne auto.. prave taketo sikovne lahke kupatka podla mna na trhu dnes uz moc chybaju a akosi nam doslova zmizli z trhu ..... takze budem velmi rad ak sa taketo nieco krasne a emocionalne dostane do predaja.... priznavam ... cakal som ze ukazu uz seriovku ale snad sa nebude moc lisit od tohto realistickeho konceptu lebo podla mna je dokonaly..... vizualne uno nuno perfekto ;-) .... uz len zacat vyrabat :yes:
Avatar - fostek
je to moc pekne
fostek
| 16. 2. 2016 20:13
Přesně :yes:
Avatar - Ham.
je to moc pekne
Ham.
| 16. 2. 2016 23:57
Jak chýbajů, dnes se prodává v Evropě i u nás, jestli dobře počítám, nějakých 13 malých kupátek (BMW Z4, Subaru BRZ, Toyota GT86, Peugeot RCZ, Audi TT, Porsche Boxster, Alfa 4C, Nissan 370Z, Lotus Elise, Exige, Evora, Hyundai Genesis, Mercedes SLK). Zkus mi říct v kterém roce se prodávalo víc takových aut, ať to nemáš těžký tak třeba jenom od války dodnes.
Problém vůbec není, že by chyběla malá kupátka na trhu, problém je, že je lidé málo kupují a to je trochu rozdíl.
je to moc pekne
Arese
| 17. 2. 2016 15:23
Přesně tak, hlavní problém této kategorie jsou malé prodeje. Lidi dnes hrozně zpohodlněli a většina z nich už vlastně ani pořádně neumí řídit... ;-\
je to moc pekne
_MT_
| 17. 2. 2016 19:49
Kupé jsou relativně nepraktická (to je prakticky z definice). To je jádro pudla. Samo o sobě to zvedne cenu. A má to být exkluzivnější zboží. Letí tu tradičně HH, protože se nevzdávají praktičnosti a díky sdílení mnoha dílů a linek jsou levnější než samostatné modely (a jsou méně nápadné, takže se spíš vyhneš závisti; je to smutné, ale i "na západě" lidé umí dělat naschvály jen proto, že si podle nich příliš vyskakuješ).
toyota celica
norday
| 17. 2. 2016 00:28
Trochu v tom vidím Toyotu Celicu
[odkaz]

Musím uznat, že tento Renault vypadá moc dobře.

toyota celica
Arese
| 17. 2. 2016 15:24
Jenže Celica nikdy neměla motor před zadní nápravou! ;-)
Krásný design, ale...
Arese
| 17. 2. 2016 00:42
... proč má proboha toto klasicky tvarované, lehké a na řidiče orientované auto samočinnou převodovku?!! Motor 1,8 turbo by si s ní i s klasickou spojkou přece rozumněl naprosto bez problémů? A co ta elektrická ruční brzda?!! To je prostě zločin, tenhle debilní vynález ať si nechají do Scénica, ale ne to takového sportovního skvostu!!!! Pokud Renault u finální verze odstraní tyto dvě zásadní chyby a pokud se základní verze vejde do milionu Kč, bude to automobilová megabomba! :-!
Avatar - Barrichello
Krásný design, ale...
Barrichello
| 17. 2. 2016 08:33
Proč maj automaty Lambo, Ferrari, Aston atd?
To jsou auta vyloženě orientovaná na spolujezdce >:D

Krásný design, ale...
Arese
| 17. 2. 2016 09:34
A proč je někdo demagog? Pokud to nevíš, tak nesmyslně srovnáváš Alpinku s motorem 1,8 l a supersporty několikanásobně silnějšími motory, které jezdí kolem 300 km/h! >:D
Avatar - Barrichello
Krásný design, ale...
Barrichello
| 17. 2. 2016 09:49
Ten automat dnes umí řadit rychleji jak průměrný řidič, v tom je ta pointa :-)
Krásný design, ale...
Arese
| 17. 2. 2016 10:59
Tak to je právě ta úplně špatná "pointa", protože u takto koncipovaného auta měla být nekompomisně zvolena pointa "maximální radost z jízdy" a tu může zajistit jen trojice pedálů a ručně řazená převodovka. Ale nemalujme čerta na zeď, třeba se Renault poučil z posledního Clia RS a Alpinku nabídne i s manuálem! :-) :yes:
Avatar - beibej
Krásný design, ale...
beibej
| 17. 2. 2016 13:50
tak se nech vozit profesionálním závodníkem, jistě umí řadit rychleji než ty.
Avatar - Barrichello
Krásný design, ale...
Barrichello
| 17. 2. 2016 14:01
Nepotřebuju, mě stačí automat a vyrzím s ním na světlech většinou dřív než ti kolem mě s fofrklackem. >:D
Krásný design, ale...
Arese
| 17. 2. 2016 15:26
No jsi prostě klasický případ automatem degenerovaného řidiče, aspoň že to přiznáš! :-)
Avatar - Barrichello
Krásný design, ale...
Barrichello
| 17. 2. 2016 20:52
Jo já to přiznám. Já sem chtěl vždycky automat a naopak po manuálu sem nikdy netoužil. A sem naprosto spokojený, měl sem 3x 4stunpnový HDM, 1x 5 a 3x 6. Od renomovaných firem jako ZF, Mercedes a GM.
Avatar - Bully_
Krásný design, ale...
Bully_
| 17. 2. 2016 19:10
Zavodnik na 0-50? A zaregistrovali to vubec ostatni, ze jsi zrovna prodelal adrenalinovy zazitek?
Krásný design, ale...
_MT_
| 17. 2. 2016 19:56
Což nemá nic moc společného s tím, jakou mají převodovku.
Avatar - Barrichello
Krásný design, ale...
Barrichello
| 17. 2. 2016 20:54
Ale s tím jak umějí řadit (a samo i s tím co maj pod kapotou, vono jako 1,2 HTP a TSI a podobné peklostroje má problémy i se 16 let starou 2,4 v posmívaném Aleru) >:D
Krásný design, ale...
_MT_
| 18. 2. 2016 02:22
Nebo s tím, jak dávají pozor a jak rychle se chtějí rozjet. A jde snad o rozjezd a práci nohou, samotné řazení je těžko problémem (strčit tam jedničku zvládne i dítě).
Avatar - beibej
Krásný design, ale...
beibej
| 17. 2. 2016 13:49
protože to jsou auta pro pozéry, co by manuál nezvládly.
Avatar - aproximus
honem rychle
aproximus
| 17. 2. 2016 13:56
zamést tuhle zprávu pod koberec a naservírovat čtenářům další nálož škodovek...

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku