Citace: "... Pětistupňová převodovka posílá na zadní kolo přes vícelamelovou mokrou spojku, jak jinak než pomocí řetězu, celých 32 N.m/4000-4500 min-1..."
Dovolil bych si pochybovat o pravdivosti. Neznám motocykl, u kterého by byla spojka až mezi převodovkou a zadním kolem. Kromě toho se hodnota točivého momentu v převodech mění. Předpokládám tedy že údaj o krouťáku se nevztahuje ani k převodovce, ani k zadnímu kolu ale k motoru. Asi by to chtělo opravit
To už mi tak trochu připadá jako hledání chyb za každou cenu. Moc to pitváš. To co mi na Royal Enfield vadí, jsou zcestné ceny za obstarožní techniku. Volba objemu okolo 400 ccm pro enduro je dle mých zkušeností fajn a ani nižší výkon není na škodu. Problémem je vysoká hmotnost, prostě 180 kg (i když je to pohotovostní) je někde na úrovni XT 600 a výkon je na úrovni 4-taktní 250 ....