Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Royal Enfield Himalayan: Terénní revoluce z Čennaí

Indický Royal Enfield boduje. Představil cestovní enduro s všeříkajícím názvem Himalayan. Čekáte konkurenci BMW GS nebo Africa Twinu? Ale no tak!
Zpět na článek
17. 2. 2016 10:48
Sedlo je 80 mm nad asfaltem
Sedlo je 80 mm nad asfaltem

>:D >:D >:D >:D >:D

Čili vhodné pro igráčky ;-)
Rozbalit vlákno
0
17. 2. 2016 13:03
Kde je spojka ?
Citace: "... Pětistupňová převodovka posílá na zadní kolo přes vícelamelovou mokrou spojku, jak jinak než pomocí řetězu, celých 32 N.m/4000-4500 min-1..."

Dovolil bych si pochybovat o pravdivosti. Neznám motocykl, u kterého by byla spojka až mezi převodovkou a zadním kolem. Kromě toho se hodnota točivého momentu v převodech mění. Předpokládám tedy že údaj o krouťáku se nevztahuje ani k převodovce, ani k zadnímu kolu ale k motoru. Asi by to chtělo opravit
Rozbalit vlákno
2
17. 2. 2016 13:15
Re: Kde je spojka ?
To už mi tak trochu připadá jako hledání chyb za každou cenu. Moc to pitváš. To co mi na Royal Enfield vadí, jsou zcestné ceny za obstarožní techniku. Volba objemu okolo 400 ccm pro enduro je dle mých zkušeností fajn a ani nižší výkon není na škodu. Problémem je vysoká hmotnost, prostě 180 kg (i když je to pohotovostní) je někde na úrovni XT 600 a výkon je na úrovni 4-taktní 250 ....
17. 2. 2016 14:14
Re: Kde je spojka ?
Souhlasím, se 180 kg je to tak maximálně na polní cestu. Do opravdového terénu bych s tím asi nechtěl, díra 220 mm pod motorem to už nijak nezachrání