Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Kia Optima Plug-in Hybrid: Evropská premiéra v Ženevě, u nás od podzimu

6 komentářů

kalousek
V technických datech je chyba, elektromotor nemůže poskytovat výkon 50 kW v rozsahu otáček 0-3300 jak je uvedeno.

A nerozumím ani informaci že lithium-polymerový akumulátor je v novem modelu až o 60% účinnější. To jako že původní akumulátor měl tak obrovské ztráty ?
comper
Som rozcarovany. Z profilu na tych kolesach vyzera zadok auta zufalo. A pri tom vykone je odpich na stovku za 9,4 fiasko.
kalousek
Pane Mička přeji také dobrý den

Děkuji za upřesnění, nicméně pojem hustota energie vyjadřuje něco úplně odlišného než účinnost a navíc u té hustoty by mělo být ještě udáno vzhledem k čemu se počítá - například k objemu, hmotnosti apod. Jinak jde o silně neurčitý údaj.

Energetická účinnost pak vyjadřuje poměr mezi energií vydanou k energii dodané. Nechce se mi věřit že původní akumulátory byly opravdu tak špatné aby se je podařilo v tomhle ohledu vylepšit o celých 60%

Myslím že fostek to vyjádřil trefně, jak se do toho vloží marketing, jde fyzika stranou. Asi by chtělo trochu ty jejich nesmysly při psaní článků korigovat
Anonym
Chybí mu cca 27 koní, není to fyzikálně možné.
Anonym
Jak se do toho vloží marketing, jde fyzika stranou. Není to poprvé - ostatně ty to víš nejlíp.
admin badgeAvatar - Honza Mička
Honza Mička
Dobrý den,

píše se tak v oficiálních technických údajích. U toho akumulátoru jde především o větší hustotu energie a energetickou účinnost.