Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Noblesa
| 21. 2. 2016 08:25
Uff, nádherné auto, pěkný textík, ale pane redaktore, co ty džíny, mikina a firemní červené triko? To je jako kdybyste lezl do postele ke Scarlett Johansson v jégrovkách a tlustých ponožkách, to se prostě nehodí.
Noblesa
| 21. 2. 2016 11:08
Třeba zrovna jeli do mekáče testovat, jestli si z toho auta jde objednat hambáč?
Avatar - vabis
Noblesa
| 21. 2. 2016 13:19
Džíny samy o sobě nevadí, dokud je k nim dobré sportovnější sako tak se dá. Já v pátky chodím taky neformálně bez kravaty. Wraith je navíc volnočasové auto. Styl kazí spíše afroameričtí rappeři atd. Cena je právě pohoda a auto je už teď komerčně úspěšné.
Phantom je nesrovnatelně dražší. Uvidíme jak dopadne SUV. V Autotestech to vyšlo před x měsíci, až po čase v běžném čísle, web dokonce enormní zpoždění. Normálně to tak nebývá. Přízrak jezdí parádně, na Rolls je to i dobře dynamické. Zbytek je takový klasický. Věřím, že ty dny se Babor do práce vyjímečně i těšil. Na tuzemské poměry to není špatně napsané.
Šmejdi
| 21. 2. 2016 09:22
Prostě šmejdi. Jiná možnost není, protože 5 t za vyšití loga na jednu opěrku by nevzal ani zlatník za vyšití zlatou nití. Podle článku mě také napadá, že největší luxus je posezení v masážním křesle v obyváku, kdy není slyšet žádný motor, šum větru aj.
Avatar - Emel
Šmejdi
| 21. 2. 2016 10:19
Taky je zlatník na každém rohu. 25t? Pro typického kupce výdělek za necelou hodinku práce, takže z toho úhlu pohledu to taková křivda není. Ale samozřejmě že je nejlepší sedět v hospodě s chlapama a nadávat na zbohatlíky ;-)
Šmejdi
| 21. 2. 2016 10:25
Tak nějak. Borec nechápe že tyhle auta si kupují lidé kteří vydělávají i když spi. Každé ráno když se vzbudi mají na účtu mnohem a mnohem víc než je cena toho vyšití loga.
Šmejdi
| 21. 2. 2016 11:30
Ale taky to není potřeba démonizovat. Dnes je myslím vcelku běžné si rolls koupit i pro ,, obyčejného ,, člověka ,, . Nemusí to být nutně miliardář nebo nějaký vážený lord. Vždyť je to pouhých 7 mio.

Na to dosáhne dnes spousta lidí - když beru cenu auta jako 10% jejich ročního výdělku.

Spíš bych řekl, že rolls není zase tak úžasný a je to prostě nesmyslně předražené. Teda dle mé krátké a značně omezené zkušenosti.
Avatar - Emel
Šmejdi
| 21. 2. 2016 12:03
A zmíněný příplatek za vyšité logo je pouhých 25t, to přece taky nejsou nějaké závratné peníze... některé příplatky v Audi Exclusive... no dobře, neříkám že jsou stejně vysoké, ale zase takový rozdíl to není.
Šmejdi
| 21. 2. 2016 12:08
To máš pravdu, vždyť za ty prachy, co stojí tenhle auťák se nedají ani zrenovovat semafory na jedné pražské křižovatce.
Avatar - PlumJelinek
Šmejdi
| 21. 2. 2016 13:14
Předražené.... tohle není auto ve stylu "value for money". Kromě vší té dokonalosti se platí za exkluzivitu, vyjímečnost. Kdyby to bylo levnější, koupilo by si to víc lidí a ztrácelo by to na své okázalé jedinečnosti. Podobný přístup má Ferrari, když nedávno prohlásili, že nechtějí překročit určitý počet vyrobených kusů za rok, jelikož by pak už vlastnictví Ferrari nebylo tak vyjímečné. A tenhle přístup se mi líbí a podle mě do téhle třídy luxusních výrobků patří.
Šmejdi
| 21. 2. 2016 17:47
Šmejd je o tom, že výrobní cena je zlomek ceny prodejní. To je to celé. Není to o tom, že ten na to má a onen ne, ale o tom, že se najdou šmejdi, kteří odírají lidi. Takový český typický důchodce má přece také na Zepter, ale když si ho koupí, tak najednou se odsuzují "šmejdi", kteří mu ho prodali. Dtto v RR dělají voly z milionářů.
Avatar - Emel
Šmejdi
| 21. 2. 2016 19:44
Mohl bych ti napsat pět rozdílů v těch dvou situacích, nebo hodit pár čísel o ziskovosti RR... ale mám pocit, že tady žádná úrodná půda nečeká.
Avatar - sargis
Šmejdi
| 22. 2. 2016 07:35
Toto nie je iPhone vyrabany v Cine s nakladmi dajme tomu za 200 a predajnou cenou 3x vyssou.
Toto auto robia vynimocne materialy a hlavne tie talentovane ruky, ktore ho navrhnu a aj zmontuju - a tie sa nechaju zaplatit.
PS - Nepopieram, ze par % z ceny je urcite aj za tradiciu a imidz s nou spojeny. Ale aspon to nestrelis po 6 rokov v AAA >:D
Šmejdi
| 21. 2. 2016 10:22
Jo a navíc to má jenom dvoje dveře, malý kufr a velkou cenu. Prostě na Superba to nemá a fertig.
Šmejdi
| 21. 2. 2016 11:28
Nabízí co klienti chtějí a co jsou ochotni za to zaplatit.
Avatar - fostek
Krásné auto
| 21. 2. 2016 10:22
a krásný článek. Děkuji do redakce za pěkný počin v mém nedělním dopoledni. Takhle to má být! :yes: :yes: :yes:
Avatar - fostek
Ospalost
| 21. 2. 2016 10:28
Chlapi, když jsem si otevřel tenhle článek, měl jsem ještě ulepený voči, jak jsem chrápal. No a asi pět vteřin jsem si myslel, že je to česká značka na přání, na které stojí "Hnis Děs" a říkal jsem si, že majitel je neskutečnej vostříž. >:D
Avatar - Barrichello
Nádhera
| 21. 2. 2016 10:45
RR má prostě styl, duši a charakter a to i po koupi BMW.
Vždycky když občas nějaký vidím v provozu, je to skoro jako zjevení, jako přízrak který tiše propluje ulicí a vy se jen ve strnulém úžasu díváte za ním a říkáte si jestli je to pravda nebo se Vám to jen zdálo.

Naživo v těsné blízkosti je to pak ještě jiný level.

No a Wraith je prostě nádherné kupé :yes:

Jinak super test.
Avatar - fostek
Nádhera
| 21. 2. 2016 11:10
A já myslel, že ve strnulém úžasu jsou lidi, jen když to nějakej bambula rozbalí u Tesca s elektrickejma šoupačkama vod svého Voyageru.
>:D >:D >:D >:D
Avatar - Barrichello
Nádhera
| 21. 2. 2016 11:13
Na 70% národa stačí ty el. šoupačky u Voyagera a další věci, co měly US káry v době, kdy evropa u aut ve stejný cenový relaci a třídě švihadla a míto klimy tak leda šíbr >:D >:D
Avatar - fostek
Nádhera
| 21. 2. 2016 11:17
To máš nepochybně pravdu. však to byl fór... >:D
:yes:
Zrovna koukám do vitríny na model Packardu. A myslím, že Packard zrovna zkoušel klimu do aut jako první, snad ještě před válkou. Ale jistej si nejsem. Neboj, vedle packardu stojí osmnáctina Cadyho V16 z přelomu 20 a30. :yes: :yes: :yes:
Avatar - Barrichello
Nádhera
| 21. 2. 2016 11:34
Ano, máš dobrý přehled. Byl to Packard, ale zařízení moc účinné nebylo a bylo příliš rozměrné. První použitelnou a funkční klimu měl Chrysler Imperial.
Více viz muj blog [odkaz]
Avatar - fostek
Nádhera
| 21. 2. 2016 11:38
Dík. Rád mrknu.
:yes:
Nádhera
| 21. 2. 2016 11:27
Střízlivý a věcný příspěvek ;-) :yes:
Avatar - 3_diamanty
Nádhera
| 21. 2. 2016 12:33
krasne auto..... a nazivo este krajsie a majestatnejsie ako na fotkach... co sa mi paci je to ze podla tych foto to vyzera tak ze sa bude dat celkom slusne pouzit aj ako 4 miestne auto... co ani v pripade velkych luxusnych kupe nie je vzdy uplna samozrejmost... k tomu vsetkemu aj na rolls to ma neskutocne velky kufor.... skratka nadpozemska dokonalost ;-)
Avatar - Deutsch
poradil by mi nekdo
| 21. 2. 2016 11:03
jak vypnu tu cervenou listu? uz me pekne s*re
Avatar - Barrichello
poradil by mi nekdo
| 21. 2. 2016 11:14
musíš leda vypnout ADBlock pro tuhle stránku
poradil by mi nekdo
| 22. 2. 2016 11:00
teď mně to docvaklo:) jinak jsem napoprvé pochopil tvůj příspěvek tak, že máš RR Wraith a vevnitř ti svítí nějaká červená lišta, kterou nemůžeš vypnout:)
Avatar - Bully_
OT
| 21. 2. 2016 11:18
Tak repre auto a ma na ceske pomery tak interesantni RZ >:D
HNIS DES
Avatar - fostek
OT
| 21. 2. 2016 11:24
koukni vejš
Avatar - Bully_
OT
| 21. 2. 2016 11:39
:yes: Necetl jsem vsechno, nekteri lidi tu obcas pisou hrozne kecy.
Avatar - Emel
OT
| 21. 2. 2016 12:00
Zajímavé je, že je to na britských značkách s volantem vlevo...
Avatar - speedfred
OT
| 21. 2. 2016 14:03
mám pocit,že v británii zaregistruješ auto LHD a RHD a to isté asi aj v Holandsku.
Avatar - Emel
OT
| 21. 2. 2016 15:42
Ale jo, v Británii zaregistruješ celkem kde co, nakonec už i u nás se "pravák" dá přihlásit... spíš mě to tak zaujalo, že to mají jako předváděčku zřejmě.
OT
neregistrovaný "Sheldon Cooper"
| 22. 2. 2016 07:28
Slovensko a Estonsko su jedine krajiny EU, ktore neumoznuju registraciu RHD aut - a to v rozpore s europskou legislativou, ktoru de facto i de iure prijali do svojich zakonov.

V Britanii tento EU predpis dotiahli k dokonalosti - poistovne nesmu upravovat sadzbu podla toho, na ktorej strane ma auto volant.

Jedine co musi majitel LHD auta na ostrovoch urobit je presunut zadnu hmlovku/cuvacku ak su asymetricke, vymenit predne svetla (pripadne ich prepnut do RHD rezimu - na niektorych sa to da) a vymenit cifernik rychlomeru, aby bol dominantny udaj v milach.
A koule?
| 21. 2. 2016 11:21
Dá se k tomu vůbec namontovat tažné zařízení? ;-)
A koule?
| 22. 2. 2016 17:41
No, na takový auto opravdu potřebuješ koule:)
Otáčkoměr....
| 21. 2. 2016 12:58
.....tohle auto vůbec nemá, autor si popletl otáčkoměr s tachometrem. ;-\

(Cituji: A z osmdesátky na stodvacítku se tenká ručička otáčkoměru přemístí za podobně fascinujících 2,8 se***.)
Avatar - Ondore
Mám rád prirovnania
| 21. 2. 2016 13:37
Mám rád prirovnania a toto z článku sa mi fakt páči:
"Vyrobit jedno kupé Wraith trvá 450 hodin, to je 18 a tři čtvrtě dne. Samotný interiér zabere 17 dní. Takové Toyotě trvá jedno auto 17 hodin."

Len celkom nerozumiem, čo to znamená v praxi, to akože je Wraith vymazlenejší ako Toyota? Kto by toto povedal?!?? :-) :-) :-) Btw, taký volant do Lexus LS sa vyrába 38 dní ;-) [odkaz]

Teraz vážnejšie. Mám rád RR, mal som tú česť cca 400 km ako spolujazdec v Ghost-ovi a vysoká vlna na koberčekoch ma tiež dostala :-) Ale čoby plebs bez rodokmeňa zodpovedne hovorím, že na takové to domáci ježdení stačí jeden obyčajný LS 600h L, potom poľahky zatlačíte slzu za Ghostom ;-)
hlavně
| 21. 2. 2016 13:47
to chce v pátek vypraný džíny a sportovní sáčko, pak si i RR dá zkousnout ... >:D :no:
pružnosť
| 21. 2. 2016 20:09
Tak to pružné zrýchlenie je fakt sila.
Avatar - Dinar
Rolls
| 22. 2. 2016 08:21
jakkoliv s plebejskou technikou BMW je prostě něco, něco, co se nahradit sebelepším modelem premiového výrobce nedá. To kouzlo je právě v těch x hodinách ručního sestavování, které Rollsy staví na jiný level než sebelepší produkt linkové výroby. Prostě dokonalost v každém detailu a jízdní zážitek nesrovnatelný s jinými auty. :yes:

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku