Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

USA prý žádají VW, aby emisní skandál odčinil výrobou elektrovozů

28 komentářů

Avatar - praděda7
praděda7
.....prodloužená ruka ecofašistů.... 😲
Avatar - Romeo
Romeo
politicka objednavka....do *... :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Zajímavé ale nepřekvapuje. Diesely byly trnem v oku, přímo břevnem na cestě do elektrokomunizmu. Cíle byly stanoveny vysoko a značky které elektr👋hybridy nevyráběly, byly těžce penalizovány a prostředky dodnes udržují Teslu nad vodou.
EPA je stát ve státě. Ať už diesely v USA nebudou nebo budou, měly by se značky v USA proti EPA spojit a vylobovat si snížení pravomocí této neprůstřelné organizace, asi tak neprůstřelní jako je BERNAVERNET v Norsku.
IPace
>😁
Kharl.ANTIDIESEL
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - praděda7
praděda7
Jasně! Souhlas! Tyto státní organizace jsou pijavicemi přisáté na daňovém poplatníkovi. Nechápu, jak to může někdo (pokud samozřejmě není součástí tohoto zlodějského systému) nevidět. Za ochranu přírody nebo občanů a dětí se tihle hajjzzlové jen schovávají. :-! Jde jim jen o jejich koryta. :-!

Už se tady jeden hajjzzl zloděj ozval. >😒]

To se to vyrojilo hajjzzlů korytářů...fuj!
Nicco
Dnes tady mame ale diesel-komunizmus. Dotace na lenou naftu - bionaftu, dotace na znizenou dan z paliv na naftu. Nizsi emisni normy pro diesely v kazdem EURO. STK nemeri NOx, jenom kourivost, i tu nemeri poradne. V nekterich statech dotace na auta s nizkym CO2 = na naftu.
Este ti v prispevku chybaju iluminati, chemtrails a UFO.
Avatar - praděda7
praděda7
.já vím...i buzzerranti chybí.... >😁
Nicco
ekofasista je ten co dnes jezdi dieslem, protoze setri korunu na ucet naseho zdravi - NOx se na STK nemeri, dokonce vyrobci podvadi. Dale ten, co ma stary diesel pod EU6 a ten, co odstranil DPF, EGR a SCR.
Avatar - praděda7
praděda7
Máš to nějak popletené brácho. Ekofašista je ten, co blokuje výstavbu dálnic mimo lidská sídla na účet tvého i mého zdraví. >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
v amerike to dizle od vw maju stejne uz zratane .... ale vw by sa mohol hybridnou cestou dostat tam kde chcel povodne s dizlami.... buducnost v dizli stejne nie je a v usa uz duplom.... takze ak rozsiria portfolio hybridov a zavedu aj nejake novinky .. pripadne postavia zopar cistokrvnych hybridov ( ako prius ) tak preco nie... a mozno je fajn ze vw uz moze pozerat dnes na cestu hybridnu... a na tu dizlovu sa uz pozerat az tak nemusi... a prave z tohto by mohol vytazit... kedze mnoho vyrobcov si este na dizloch stale zaklada a akosi su spokojni s tymto stavom ... ale buducnost nejde oklamat...
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
jo to říkali komunisti v roce 1948 a podobná hesla - možná že ses narodil do špatné doby 😄
ale život říká něco jiného - "dobrými úmysly jest dlážděna cesta do pekel"
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ale benzinove hybridy su jasny trend... a nejde tu len o emisie... ja tu vidim aj ine vyhody... aj spolahlivostne .... v pripade plug-in- aj moznost nejakej tej "nudzovej" jazdy na elektriku ... dizel v offroade alebo nakladaku ano.... ale pchat ho do fabie ci kabioletu je nezmysel
IPace
WinDiesel ma naftak doma i v holicim strojku nebo kartacku na zuby, nafta jiz mu tak vyleptala sedou kuru, ze dnes ji ma spise mazlavou
Avatar - Anonym
Anonym
>😁 >😁 >😁 >😁

Má doma dieselagregát tím pohání všechno >😁

A to víš, ty saze sou tuze škodlivé, tak to má následky >😁
gil54
A já tu vidím "aj ine nevýhody"

Větší hmotnost, více zastavěného prostoru, dražší pořizovací cena, větší složitost dvou pohonů a tím ruku v ruce daleko víc možností jak poruch, tak i víc možností pro výrobce instalovat díly s programovanou životností tzv. kurvítka.

Ponechám na každém soudném jedinci, jestli se jedná o jasný trend či nikoliv, pokud se jedná o benzínové hybridy, jak uvádíš ty. Já o tom tak skálopevně přesvědčen, jako ty, nejsem.
IPace
vsechno ma sve pro a proti, a vetsinou oboji jde ciste na vrub vyrobce

hybridni Toyoty jsou povazovane za jedny z nejspolehlivejsich aut, a to diky tomu ze je to obycejna "jednoducha" atmosfera kterou i po tech letech jen malinko upravujou + celkem zastaralej ale lety overenej a vysperkovanej hybridni system, realne ma cela hybridni soustava v Toyotach mensi vahu a mensi prostorove naroky nez dieselova varianta
Avatar - praděda7
praděda7
Jasný, na nějaké to trckání po městě dobrý. Ale celková úspora město + mimo město podle všech testů nic moc. :-!
Vsetkych testov? Vazne?
Avatar - praděda7
praděda7
Čemu nerozumíš? Napsal jsem všech, tak všech! >😒]
IPace
podle vsech testu ktere jsi cetl? kolik jsi jich cetl? jeden? a urcite to byl test nekoho jako je Jeremi kde se testovalo stylem, vezmem to na okruh, dame par ostrych kolecek, pak to vezmem na letiste aby se zmeril sprint na 4km, zajeden do Nemec na dalnici a budem s tim litat co nejvic k 220km/h a udelame z toho prumernou spotrebu ne?
gil54
Proč srovnáváš s dieselovou variantou, když můj koment je o benzínovém hybridu. To je demagogie.

Oproti benzínovému motoru má navíc hybrid vše, co se týká hybridní technologie. Takže musí být těžší, složitější, asi i dražší, větší šance na poruchy, míň místa.......

Chápeš ?
IPace
benzinova varianta je v nekterych variantach vybav lehci v jinych tezsi nez hybrid (u Toyoty)

jinak ja s jednim z jejich hybridu, ac v jine znacce mam zkusenost a pokud se ti zda prumer okolo 8 litru na 2.2 tunove SUV s 220kW jako spatna hodnota ac vetsina jizd je po "dalnici" da li se tak D1 nazvat, tak pak netusim jestli jsou na tom jine podobne vykonne a podobne tezke SUV lepe, ale podle tebe zrejme ano 😄 ja jsem hlavne rad ze je to proste jen benzinova atmosfera s 6 valci a ze to moc nebasti
HSD od Toyoty, teda full hybrid, nema mnohe veci, bez ktoreho sa klasicky spalovaci motor nezaobide.
Nema timing belt, nema alternator, nema starter... de facto ani prevodovku.

Skutocne, hrat kartou komplexnosti pri chabom pokuse popisat nevyhody hybridu, moze len clovek, ktory tomu nerozumie.

Nie je hybrid ako hybrid, existuju riesenie, ktore potrebuju starter, turbo, alternator, dve spojky... , ale Toyota HSD je asi najjednoduchsi automotive pohonny system so spalovacim motorom.
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Tím "dobrým úmyslem" byla v případě Evropy nízká spotřební daň z nafty. Dieselové peklo pak vidíme v ulicích evropských měst...
Gvick2
v USA ukazují, že VW koncern tam má podíl přes 10% v EV autech, vzhledem k tomu, že jejich podíl na trhu je hodně pod 10%, tak jejich donucení k nějakému navýšení na trhu, který navíc jako celek neroste, lze vidět jako docela typicky socialistické opatření ve stylu poručíme větru dešti.
[odkaz]
Avatar - Barry Lyndon
Barry Lyndon
Oproti Tesle mají baterie používané VW cca dvounásobnou hmotnost (resp. poloviční kapacitu)... Přitom 50%ntní rozdíl je obrovský....