Novinky
vsechno ma sve pro a proti, a vetsinou oboji jde ciste na vrub vyrobce
hybridni Toyoty jsou povazovane za jedny z nejspolehlivejsich aut, a to diky tomu ze je to obycejna "jednoducha" atmosfera kterou i po tech letech jen malinko upravujou + celkem zastaralej ale lety overenej a vysperkovanej hybridni system, realne ma cela hybridni soustava v Toyotach mensi vahu a mensi prostorove naroky nez dieselova varianta
hybridni Toyoty jsou povazovane za jedny z nejspolehlivejsich aut, a to diky tomu ze je to obycejna "jednoducha" atmosfera kterou i po tech letech jen malinko upravujou + celkem zastaralej ale lety overenej a vysperkovanej hybridni system, realne ma cela hybridni soustava v Toyotach mensi vahu a mensi prostorove naroky nez dieselova varianta
>😁 >😁 >😁 >😁
Má doma dieselagregát tím pohání všechno >😁
A to víš, ty saze sou tuze škodlivé, tak to má následky >😁
Má doma dieselagregát tím pohání všechno >😁
A to víš, ty saze sou tuze škodlivé, tak to má následky >😁
WinDiesel ma naftak doma i v holicim strojku nebo kartacku na zuby, nafta jiz mu tak vyleptala sedou kuru, ze dnes ji ma spise mazlavou
ekofasista je ten co dnes jezdi dieslem, protoze setri korunu na ucet naseho zdravi - NOx se na STK nemeri, dokonce vyrobci podvadi. Dale ten, co ma stary diesel pod EU6 a ten, co odstranil DPF, EGR a SCR.
v amerike to dizle od vw maju stejne uz zratane .... ale vw by sa mohol hybridnou cestou dostat tam kde chcel povodne s dizlami.... buducnost v dizli stejne nie je a v usa uz duplom.... takze ak rozsiria portfolio hybridov a zavedu aj nejake novinky .. pripadne postavia zopar cistokrvnych hybridov ( ako prius ) tak preco nie... a mozno je fajn ze vw uz moze pozerat dnes na cestu hybridnu... a na tu dizlovu sa uz pozerat az tak nemusi... a prave z tohto by mohol vytazit... kedze mnoho vyrobcov si este na dizloch stale zaklada a akosi su spokojni s tymto stavom ... ale buducnost nejde oklamat...
Tím "dobrým úmyslem" byla v případě Evropy nízká spotřební daň z nafty. Dieselové peklo pak vidíme v ulicích evropských měst...
jo to říkali komunisti v roce 1948 a podobná hesla - možná že ses narodil do špatné doby 😄
ale život říká něco jiného - "dobrými úmysly jest dlážděna cesta do pekel"
ale život říká něco jiného - "dobrými úmysly jest dlážděna cesta do pekel"
benzinova varianta je v nekterych variantach vybav lehci v jinych tezsi nez hybrid (u Toyoty)
jinak ja s jednim z jejich hybridu, ac v jine znacce mam zkusenost a pokud se ti zda prumer okolo 8 litru na 2.2 tunove SUV s 220kW jako spatna hodnota ac vetsina jizd je po "dalnici" da li se tak D1 nazvat, tak pak netusim jestli jsou na tom jine podobne vykonne a podobne tezke SUV lepe, ale podle tebe zrejme ano 😄 ja jsem hlavne rad ze je to proste jen benzinova atmosfera s 6 valci a ze to moc nebasti
jinak ja s jednim z jejich hybridu, ac v jine znacce mam zkusenost a pokud se ti zda prumer okolo 8 litru na 2.2 tunove SUV s 220kW jako spatna hodnota ac vetsina jizd je po "dalnici" da li se tak D1 nazvat, tak pak netusim jestli jsou na tom jine podobne vykonne a podobne tezke SUV lepe, ale podle tebe zrejme ano 😄 ja jsem hlavne rad ze je to proste jen benzinova atmosfera s 6 valci a ze to moc nebasti
v USA ukazují, že VW koncern tam má podíl přes 10% v EV autech, vzhledem k tomu, že jejich podíl na trhu je hodně pod 10%, tak jejich donucení k nějakému navýšení na trhu, který navíc jako celek neroste, lze vidět jako docela typicky socialistické opatření ve stylu poručíme větru dešti.
[odkaz]
[odkaz]
Dnes tady mame ale diesel-komunizmus. Dotace na lenou naftu - bionaftu, dotace na znizenou dan z paliv na naftu. Nizsi emisni normy pro diesely v kazdem EURO. STK nemeri NOx, jenom kourivost, i tu nemeri poradne. V nekterich statech dotace na auta s nizkym CO2 = na naftu.
ale benzinove hybridy su jasny trend... a nejde tu len o emisie... ja tu vidim aj ine vyhody... aj spolahlivostne .... v pripade plug-in- aj moznost nejakej tej "nudzovej" jazdy na elektriku ... dizel v offroade alebo nakladaku ano.... ale pchat ho do fabie ci kabioletu je nezmysel
A já tu vidím "aj ine nevýhody"
Větší hmotnost, více zastavěného prostoru, dražší pořizovací cena, větší složitost dvou pohonů a tím ruku v ruce daleko víc možností jak poruch, tak i víc možností pro výrobce instalovat díly s programovanou životností tzv. kurvítka.
Ponechám na každém soudném jedinci, jestli se jedná o jasný trend či nikoliv, pokud se jedná o benzínové hybridy, jak uvádíš ty. Já o tom tak skálopevně přesvědčen, jako ty, nejsem.
Větší hmotnost, více zastavěného prostoru, dražší pořizovací cena, větší složitost dvou pohonů a tím ruku v ruce daleko víc možností jak poruch, tak i víc možností pro výrobce instalovat díly s programovanou životností tzv. kurvítka.
Ponechám na každém soudném jedinci, jestli se jedná o jasný trend či nikoliv, pokud se jedná o benzínové hybridy, jak uvádíš ty. Já o tom tak skálopevně přesvědčen, jako ty, nejsem.
Oproti Tesle mají baterie používané VW cca dvounásobnou hmotnost (resp. poloviční kapacitu)... Přitom 50%ntní rozdíl je obrovský....
podle vsech testu ktere jsi cetl? kolik jsi jich cetl? jeden? a urcite to byl test nekoho jako je Jeremi kde se testovalo stylem, vezmem to na okruh, dame par ostrych kolecek, pak to vezmem na letiste aby se zmeril sprint na 4km, zajeden do Nemec na dalnici a budem s tim litat co nejvic k 220km/h a udelame z toho prumernou spotrebu ne?
Proč srovnáváš s dieselovou variantou, když můj koment je o benzínovém hybridu. To je demagogie.
Oproti benzínovému motoru má navíc hybrid vše, co se týká hybridní technologie. Takže musí být těžší, složitější, asi i dražší, větší šance na poruchy, míň místa.......
Chápeš ?
Oproti benzínovému motoru má navíc hybrid vše, co se týká hybridní technologie. Takže musí být těžší, složitější, asi i dražší, větší šance na poruchy, míň místa.......
Chápeš ?
Jasný, na nějaké to trckání po městě dobrý. Ale celková úspora město + mimo město podle všech testů nic moc. :-!
Jasně! Souhlas! Tyto státní organizace jsou pijavicemi přisáté na daňovém poplatníkovi. Nechápu, jak to může někdo (pokud samozřejmě není součástí tohoto zlodějského systému) nevidět. Za ochranu přírody nebo občanů a dětí se tihle hajjzzlové jen schovávají. :-! Jde jim jen o jejich koryta. :-!
Už se tady jeden hajjzzl zloděj ozval. >😒]
To se to vyrojilo hajjzzlů korytářů...fuj!
Už se tady jeden hajjzzl zloděj ozval. >😒]
To se to vyrojilo hajjzzlů korytářů...fuj!
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Máš to nějak popletené brácho. Ekofašista je ten, co blokuje výstavbu dálnic mimo lidská sídla na účet tvého i mého zdraví. >😒]
HSD od Toyoty, teda full hybrid, nema mnohe veci, bez ktoreho sa klasicky spalovaci motor nezaobide.
Nema timing belt, nema alternator, nema starter... de facto ani prevodovku.
Skutocne, hrat kartou komplexnosti pri chabom pokuse popisat nevyhody hybridu, moze len clovek, ktory tomu nerozumie.
Nie je hybrid ako hybrid, existuju riesenie, ktore potrebuju starter, turbo, alternator, dve spojky... , ale Toyota HSD je asi najjednoduchsi automotive pohonny system so spalovacim motorom.
Nema timing belt, nema alternator, nema starter... de facto ani prevodovku.
Skutocne, hrat kartou komplexnosti pri chabom pokuse popisat nevyhody hybridu, moze len clovek, ktory tomu nerozumie.
Nie je hybrid ako hybrid, existuju riesenie, ktore potrebuju starter, turbo, alternator, dve spojky... , ale Toyota HSD je asi najjednoduchsi automotive pohonny system so spalovacim motorom.
EPA je stát ve státě. Ať už diesely v USA nebudou nebo budou, měly by se značky v USA proti EPA spojit a vylobovat si snížení pravomocí této neprůstřelné organizace, asi tak neprůstřelní jako je BERNAVERNET v Norsku.