Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VW v Ženevě ukáže modernizovaný Up! Najdete nějaký rozdíl?

Modernizovaný minivůz od Volkswagenu se dočkal nových nárazníků a přeplňovaného motoru. Koncept T-Cross pak naznačí podobu chystaného malého SUV.
Zpět na článek
22. 2. 2016 16:47
22. 2. 2016 19:04
22. 2. 2016 23:31
22. 2. 2016 19:56
22. 2. 2016 17:25
23. 2. 2016 06:52
23. 2. 2016 14:02
22. 2. 2016 18:39
23. 2. 2016 17:12
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2016 16:04
krok spravnym smerom
podla mna podareny facelift... velmi ma hnevali tie budiky u predchodcu... obzvlast maly otackomer ... som rad ze vw to napravil... teraz ta kaplicka pristrojov hned vyzera dostojnejsie .. pochvala aj za zmeny na prednej a zadnej casti auta... a to tsi so 66kw tiez vyzera ako zaujimavy tah.... v malickom aute nemam nic proti litru..... ale do octavie mi to vazne nepasuje.. fakt ze ne ... no ale naspat k upu ... velmi pekny a podareny facelift ... normalne sa mi to auto zacina uz pacit ... vw odstranil par nedostatkov a hned je to docela solidne mini ( a ani to nebolelo ) ... jo uz by to slo :yes: tentokrat vw :yes:
Rozbalit vlákno
1
23. 2. 2016 21:02
Re: KONZERVA TO S EPA BUDE MÍT TĚŽKÝ ...
jj
TA SE SOUDRUZI BUBE PLAZIT ! TA BUDE NOHY LÍBAT !! i S 90tiMILIARDAMAtyoe >:D >:D >:D >:D [odkaz]
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
22. 2. 2016 16:16
Rozdíly v interiéru
MF volant
Ovladač světel s funkcí AUTO
Aut.klimatizace
Jiné rádio
Větší displej palubního PC
Vyhřívané čelní sklo
Rozbalit vlákno
2
22. 2. 2016 17:27
Re: Rozdíly v interiéru
Přidej, přidej...
Avatar - Uživatel_5340709
22. 2. 2016 16:18
Za ten dietní
facelift může EPA >:-[] !!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - pumpkin
22. 2. 2016 16:33
Malý Up! s veľkým potenciálom
Up! je tak navrhnutý, že aj za 10 rokov bude vyzerať dobre, stačí robiť len malé úpravy. Veľmi sa mi páči ako zatmavili zadné svetlá, takže sa podobá viac konceptu. Je to taký pekný čistý high tech dizajn. Pri ďalšom facelifte už ale očakávam full LED svetlá.
Rozbalit vlákno
20
22. 2. 2016 17:29
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Potenciál já zase nevidím. Ostatní hráči tj. Fiat, Renault, TCPA a dokonce Hyundai pozice posilují a VW ztrácí. V tomto segmentu nevidím růstový potenciál pro chladně krabicoidní VW trio. Ostatní vsadili na opak a zjevně se jim to podařilo.
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Malé auto má byť hravé, príliš vážne línie potláčajú jeho charakter. To je akoby limuzína vyššej strednej nosila tvár Renaultu Twingo...
A kde vidíš high-tech?
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2016 21:35
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Proč by mělo být za každou cenu hravé? VW se prostě rozhodl, že udělá malé auto jinak než Renault a nevidím na tom nic špatného.
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Inak ako všetci ostatní a rovnako ako všetky svoje ostatné autá - to si myslel?
Avatar - pumpkin
22. 2. 2016 22:52
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Ja by som netvrdil, že zákonite hravé, ale skôr sympatické.
High-tech? Napríklad zadná časť s integrovanými svetlami do sklenených dverí. Sú to jasné línie, zaoblené tvary... Neviem ti to presne opísať, ale príkladom high tech dizajnu je napríklad pes AIBO, iPod, robot EVE vo filme Wall-E. Jednoducho taká puristická vlna v úžitkovom dizajne, ktorá je charakteristická pre začiatok tohto storočia.

Samozrejme to žiaľ nemôže vyzerať ako koncept, ale facelift ho k tomu trochu priblížil.

[odkaz]
[odkaz]
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2016 19:16
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
vacsie budiky chvalim asi najviac :yes: ... uz sa na tu kaplicku pristrojov da konecne aj pozerat.... a nie je tam len na oko...

pozeram ze smerove svetla sa presunuli do spatnych zrkadiel ... vidim aj novy volant... chromovana linka po vzore golfa v prednej casti masky tiez dodava autu viac stylu... zadok to iste.... tie zatmavene svetla plus novy naraznik... a ejha... razom je z toho pomaly nove auto... ked k tomu priratame litrove na tuto triedu celkom silne male turbo... tak mame aj docela slusne "delo" v mini triede... up mal nejake zadrhely ale tymto faceliftom ich par ozaj pekne a elegantne vymazal.... velmi prijemne prekvapenie .... up je nahodou sikovne auto ale chcelo to presne tychto par vylepseni aby to auto nebolo aj navonok az moc osizene.... teraz to konecne uz posobi ako dostojne mini.... par veci tam este najdeme ktore by som zmenil ( nadalej tie hole plechy na dverach v interieri ako v skode 105L ) ale vcelku som uz spokojny.... tentoraz palec hore... takto mal ale up vyzerat uz od zaciatku... ale radsej neskoro ako nikdy :yes:
Avatar - pumpkin
22. 2. 2016 23:34
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Vidíš. Teraz si predstav, že o tri roky zase pomenia pár vecí a zas to bude ako nové auto. Pri iných modeloch od nich mi to vadí, tu je to zaujímavé sledovať.
22. 2. 2016 19:58
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Tak ti připomenu ten potenciál z roku 2011:

Novinka ve výrobním programu značky Volkswagen nahradí někdejší model Lupo, VW Up se má stát nejprodávanějším vozem Volkswagenu a klíčovým prvkem v plánu posunout VW Group v roce 2018 na pozici největšího producenta automobilů na světě.

Potenciál z roku 2014:

Dokonce ani trojice ekonomických aut Mii, Citigo a Up!, kterou vyrábí bratislavská továrna VW, nenaplňuje očekávání koncernu. Před uvedením na trh se počítalo s výrobou 4,5 milionu vozů během devítiletého životního cyklu. Jenže Volkswagen vyrábí stěží 200 000 těchto aut

Realita 2015:

Up: 105tis
Citigo: 39tis.
Mii: 24tis
celkem: 168tis

Pro pořádek:
2012: 161tis.
2013: 204tis.
2014: 191tis.

Pro porovnání:
Fiat 500: prodeje 2015: 180tis
TCPA: prodeje 2015: 218tis

Za mě zbytečný model, který nemá úspěch a nemůže se nikdy zaplatit a vyplatit.
A E-Up to s pár tisíci nevytrhne.
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2016 20:38
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
napriek nenaplneniu ocakavaneho up podla mna neskonci... ten potencial ozaj ma... ale nad citigom a mii sa uz zmraka ... tie su ozaj defakto k nicomu a posobia vedla upu ako taki dvaja prerobeni srandisti do poctu.... uvidime uz coskoro
22. 2. 2016 21:03
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Potenciál měl akorát v hlavách VW. V rámci VW je to propadák a jeho prodeje se přibližují stejně neúspěšnému Lupu.
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2016 21:08
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
bohuzial vw nevie vyrobit male sikovne auto za adekvatnu cenu ... lebo dat 10 tacov za 55kw up moze zrejme len blazon alebo velky fanda znacky .... v tej cene ma clovek uz vcelku slusne rio s vacsim motorom kufrom... razvorom... proste vsetkym... ze jo ... ak vw zapracuje na cenovej politike tak by up mohol mat zmysel... ale takto to samozrejme nepojde... predavat miniauto za cenu maleho je ozaj kusok "scifi" a az moc optimisticky tah ... takze ma jeho "nenaplnene" predaje vobec neprekvapuju
22. 2. 2016 21:44
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Si protiřečíš...nejdřív má potenciál a pak ho zatracuješ.
Problémem je, že za hodně peněz nabízí málo. V tomto segmentu hraje hodně velkou roli individualizace, odlišnost, wau efekt...jsou to takové kabelky...udělej si svojí kabelku. Ale Up působí jako hadrový batoh na výlet do lesa...
Avatar - 3_diamanty
22. 2. 2016 22:04
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
u nas je problem cena.... na zapade mozno je to ine.... ale u nas si miniauto za cenu maleho auta kupi malokto ... auto to nie je ale zle.... potencial tu je... facelift sa navyse podla mna podaril.. ak upravia cennik tak preco nie... na zapade ale nemaju problem kupit mini za cenu maleho auta.. vid dansko ... holandsko... belgicko... ale aj nemecko... akurat ze vw je na to sam... skoda a seat mu svojimi derivatmi vobec nepomahaju.... trosku je tu problem aj v tom ze su opat len akymsi koncernovym priveskom a neprinasaju nic nove a osobitne... a na to doplaca aj samotny vw potom

up po facelifte na fotkach vyzera celkom prijemne a prekvapujuco dobre .. rozhodne krajsie ako povedzme amorfne Kacko ktore v eu predava sotva polovicne pocty upu
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2016 21:42
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Očekávání možná zcela nenaplnil, ale z porovnání s konkurenty mi nevychází, že by šlo přímo o propadák nebo že by se nikdy nemohl vyplatit.
22. 2. 2016 21:49
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
No mě očekávání a tedy rozpočítané náklady na 500tis ročně oproti realitě 191tis přijdou jako propadák...v rámci koncernu. VW nemůže v Evropě prodávat model s takhle nízkými prodeji.
Fiat mini prodá 400tis, TPCA 218tis, Renault s Twingem se blíží s Hyundaiem v zádech. To není nic pro VW.
Avatar - pumpkin
22. 2. 2016 23:18
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Svoj podiel v segmente majú a nepríde mi nijak tragický. Ja som rád, že ľudia sa nejdú pozabíjať kvôli všetkému s VW znakom.
Avatar - pumpkin
22. 2. 2016 23:05
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Prečo zbytočný? Lebo nenaplnili svoje prestrelené plány? Ale no tak...
Môžme sa baviť či malo zmysel robiť Citigo aj Mii, ale projekt NSF sám o sebe určite nepovažujem za zbytočný.

Je to ten typ dizajnu, ktorý bude vyzerať dobre aj o 10 rokov. Stačí vždy pomeniť pár vecí, ako optiku svetiel, zrkadlá atď a stále bude vyzerať aktuálne. Navyše z toho môžu robiť pomerne jednoducho rôzne verzie.
Avatar - white label
22. 2. 2016 23:10
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
Souhlas.
Mimochodem, chtěl bych vidět marketing, který při premiéře nového modelu bude naopak tvrdit:
"No nic moc od toho vlastně ani nečekáme, jenom to tak zatím opatrně zkoušíme a jsme samozřejmě připraveni stáhnout to z trhu ..." ;-)
Avatar - white label
22. 2. 2016 23:14
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
23. 2. 2016 11:22
Re: Malý Up! s veľkým potenciálom
To by mě zajímalo, odkud vzali, že počítali v průměru s půl milionem ročně. To je v tomto segmentu neskutečné číslo a co vím, naopak se báli malých prodejů, proto mají tři klony a rozhodli se použít techniku kompatibilní s MQB místo samostatného řešení.
22. 2. 2016 16:47
A co kufr?
Zajisté povedené facelift a silnější výkonová verze je jistě také vítaná. Ještě by mě ale moc zajímalo, jestli se NSF po této modernizaci konečně zmůže na plastem krytou nákladovou hranu kufru (dosud jen lakovaný plech!) a boční koberce kryjící zadní podběhy (dosud také jen lakovaný plech)! :-( :'-( :'-(
Rozbalit vlákno
7
Re: A co kufr?
Ešte by ma zaujímalo ovládanie elektrických okien u trojdveráka, a či je prepážka nad kufrom už na šnúrkach a pri zavretí kufra sa sklopí sama...
22. 2. 2016 19:04
Re: A co kufr?
Podle fotek na jiném webu je zavazadlový prostor oplastovaný, plato je na šňůrkách a na dveřích řidiče jde ovládat také okno spolujezdce u 3dv... :-!
Avatar - twistedTSD
22. 2. 2016 21:47
Re: A co kufr?
Tak to zní dobře. Ještě mi vadila nemožnost variabilně nastavit interval stírání a otevírání oken u 5dveřáku taky nic moc (ale to už facelift určitě nezmění). Právě výrazné šetření bylo to, co Up (i jeho sourozence) docela sráželo.

Jinak nejvýznamnější novinkou je určitě nástup TSI! Nechápu, proč to tak trvalo, když v Brazílii už dávno jezdí. A to se při uvedení mluvilo dokonce i o malém dieselu.
Re: A co kufr?
Tak to by bolo plus, konečne z toho bude plnohodnotné mini. Ešteže aspoň občas počúvajú hlasy z éteru.
Avatar - pumpkin
22. 2. 2016 23:31
Re: A co kufr?
Ten oplastovaný kufor som zatiaľ nenašiel, zvyšok čo píšeš sedí. :-)
22. 2. 2016 19:20
Re: A co kufr?
Up ma zakrytovany kufr skoro od zacatku. Ovladani oken a snurky u plata uz 2-3 roky zpet.
22. 2. 2016 19:56
Re: A co kufr?
Od začátku určitě ne, ještě loni při testu Upu s oplastovanou kastlí měla nákladová hrana kufru nekrytý plech a také zadní podběhy byly nekryté, s holým plechem - lze si zde na stánkách snadno vyhledat. Takže se domnívám, že se mýlíš. No možná tam nějaké plasty nebo boční koberce nyní při modrnizaci přidají. :-!
P.S. O zavěšení krycího plata kufru vím, a proto jsem jeho absenci samozřejmě nekritizoval! :-!
Avatar - praděda7
22. 2. 2016 17:25
Up
....V nabídce zůstává i varianta na stlačený zemní plyn a elektromobil e-Up!

........a kdepak zůstala moje oblíbená varianta na stočenou gumu....?

>:D
Rozbalit vlákno
2
23. 2. 2016 06:52
Re: Up
Tu v rámci úspor nahradila šlapací varianta.
22. 2. 2016 18:39
Golf GTI vs. Up
"Díky němu Up! vystartuje na stovku za 10 sekund, což je mimochodem stejně jako původní Golf GTI."
Původní Golf GTI (1.6 81 kW) akceleroval na stovku za 9,2 sekundy. Jetta GLI se stejným motorem za 9,5 sekundy, Scirocco GTI za méně než 9 sekund.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - SCHROJF
22. 2. 2016 20:12
Re: Golf GTI vs. Up
Ale Mk1 GTI vazil v roku 1976 cca 810 kg...UP vazi dnes cca 929 kg... ;-)
23. 2. 2016 11:30
Re: Golf GTI vs. Up
Těch 929 je už po odečtení normovaného řidiče a zavazadla? Není, že. Jak se udávala hmotnost v roce 1976, nemám páru. :-)
23. 2. 2016 02:04
Re: Golf GTI vs. Up
Nechápu, proč tu novou verzi 1.0 TSI podladili jen na 66 kW. O co lépe by to znělo, kdyby se to autíčko mohlo chlubit 81 nebo alespoň 74 kW ("magických" 100 koní). Podvozek i velmi tuhá kastle by to bezesporu suverénně zvládla!
23. 2. 2016 11:31
Re: Golf GTI vs. Up
1,0 TSI prvně ukázali v konceptu up! GT a měl 81 kW. Kdo ví, možná se k němu někdy dopracují. Předpokládám, že nejsou moc přesvědčeni o návratnosti.
Avatar - white label
23. 2. 2016 12:38
Re: Golf GTI vs. Up
Taky mě hned napadlo, že nechávají dostatečnou výkonovou "mezeru" pro GT, které už by mohlo mít i 1.0 TSI/85kW.
Co Up!u dost chybí je slušný automat, chtělo by to aspoň dsg z Pola, protože asg v Up!u stojí za starou bačkoru.
Avatar - Nadzvukovy
23. 2. 2016 17:12
- 1500€
Mali sa vykaslat na " modernizaciu " , radsej mali stiahnut zakladnu verziu o 1 500 € ( aj pri c.go+mii ) ... :-!
Rozbalit vlákno
0
25. 2. 2016 02:13
Méně emocí, ale...
NSF bezesporu nemají tak emocionální design, jako třeba F500 nebo nové Twingo, ale zase to vyvažují nejlepšími jízdními vlastnostmi ve třídě a také skvostným využitím obestavěného prostoru. Stačí si uvědomit hodnotu rozvoru a délku předního převisu.. :yes:
Rozbalit vlákno
0