Novinky
MF volant
Ovladač světel s funkcí AUTO
Aut.klimatizace
Jiné rádio
Větší displej palubního PC
Vyhřívané čelní sklo
Ovladač světel s funkcí AUTO
Aut.klimatizace
Jiné rádio
Větší displej palubního PC
Vyhřívané čelní sklo
Up! je tak navrhnutý, že aj za 10 rokov bude vyzerať dobre, stačí robiť len malé úpravy. Veľmi sa mi páči ako zatmavili zadné svetlá, takže sa podobá viac konceptu. Je to taký pekný čistý high tech dizajn. Pri ďalšom facelifte už ale očakávam full LED svetlá.
Potenciál já zase nevidím. Ostatní hráči tj. Fiat, Renault, TCPA a dokonce Hyundai pozice posilují a VW ztrácí. V tomto segmentu nevidím růstový potenciál pro chladně krabicoidní VW trio. Ostatní vsadili na opak a zjevně se jim to podařilo.
Malé auto má byť hravé, príliš vážne línie potláčajú jeho charakter. To je akoby limuzína vyššej strednej nosila tvár Renaultu Twingo...
A kde vidíš high-tech?
A kde vidíš high-tech?
Proč by mělo být za každou cenu hravé? VW se prostě rozhodl, že udělá malé auto jinak než Renault a nevidím na tom nic špatného.
Ja by som netvrdil, že zákonite hravé, ale skôr sympatické.
High-tech? Napríklad zadná časť s integrovanými svetlami do sklenených dverí. Sú to jasné línie, zaoblené tvary... Neviem ti to presne opísať, ale príkladom high tech dizajnu je napríklad pes AIBO, iPod, robot EVE vo filme Wall-E. Jednoducho taká puristická vlna v úžitkovom dizajne, ktorá je charakteristická pre začiatok tohto storočia.
Samozrejme to žiaľ nemôže vyzerať ako koncept, ale facelift ho k tomu trochu priblížil.
[odkaz]
[odkaz]
High-tech? Napríklad zadná časť s integrovanými svetlami do sklenených dverí. Sú to jasné línie, zaoblené tvary... Neviem ti to presne opísať, ale príkladom high tech dizajnu je napríklad pes AIBO, iPod, robot EVE vo filme Wall-E. Jednoducho taká puristická vlna v úžitkovom dizajne, ktorá je charakteristická pre začiatok tohto storočia.
Samozrejme to žiaľ nemôže vyzerať ako koncept, ale facelift ho k tomu trochu priblížil.
[odkaz]
[odkaz]
vacsie budiky chvalim asi najviac :yes: ... uz sa na tu kaplicku pristrojov da konecne aj pozerat.... a nie je tam len na oko...
pozeram ze smerove svetla sa presunuli do spatnych zrkadiel ... vidim aj novy volant... chromovana linka po vzore golfa v prednej casti masky tiez dodava autu viac stylu... zadok to iste.... tie zatmavene svetla plus novy naraznik... a ejha... razom je z toho pomaly nove auto... ked k tomu priratame litrove na tuto triedu celkom silne male turbo... tak mame aj docela slusne "delo" v mini triede... up mal nejake zadrhely ale tymto faceliftom ich par ozaj pekne a elegantne vymazal.... velmi prijemne prekvapenie .... up je nahodou sikovne auto ale chcelo to presne tychto par vylepseni aby to auto nebolo aj navonok az moc osizene.... teraz to konecne uz posobi ako dostojne mini.... par veci tam este najdeme ktore by som zmenil ( nadalej tie hole plechy na dverach v interieri ako v skode 105L ) ale vcelku som uz spokojny.... tentoraz palec hore... takto mal ale up vyzerat uz od zaciatku... ale radsej neskoro ako nikdy :yes:
pozeram ze smerove svetla sa presunuli do spatnych zrkadiel ... vidim aj novy volant... chromovana linka po vzore golfa v prednej casti masky tiez dodava autu viac stylu... zadok to iste.... tie zatmavene svetla plus novy naraznik... a ejha... razom je z toho pomaly nove auto... ked k tomu priratame litrove na tuto triedu celkom silne male turbo... tak mame aj docela slusne "delo" v mini triede... up mal nejake zadrhely ale tymto faceliftom ich par ozaj pekne a elegantne vymazal.... velmi prijemne prekvapenie .... up je nahodou sikovne auto ale chcelo to presne tychto par vylepseni aby to auto nebolo aj navonok az moc osizene.... teraz to konecne uz posobi ako dostojne mini.... par veci tam este najdeme ktore by som zmenil ( nadalej tie hole plechy na dverach v interieri ako v skode 105L ) ale vcelku som uz spokojny.... tentoraz palec hore... takto mal ale up vyzerat uz od zaciatku... ale radsej neskoro ako nikdy :yes:
Tak ti připomenu ten potenciál z roku 2011😒br />
Novinka ve výrobním programu značky Volkswagen nahradí někdejší model Lupo, VW Up se má stát nejprodávanějším vozem Volkswagenu a klíčovým prvkem v plánu posunout VW Group v roce 2018 na pozici největšího producenta automobilů na světě.
Potenciál z roku 2014😒br />
Dokonce ani trojice ekonomických aut Mii, Citigo a Up!, kterou vyrábí bratislavská továrna VW, nenaplňuje očekávání koncernu. Před uvedením na trh se počítalo s výrobou 4,5 milionu vozů během devítiletého životního cyklu. Jenže Volkswagen vyrábí stěží 200 000 těchto aut
Realita 2015😒br />
Up: 105tis
Citigo: 39tis.
Mii: 24tis
celkem: 168tis
Pro pořádek😒br /> 2012: 161tis.
2013: 204tis.
2014: 191tis.
Pro porovnání😒br /> Fiat 500: prodeje 2015: 180tis
TCPA: prodeje 2015: 218tis
Za mě zbytečný model, který nemá úspěch a nemůže se nikdy zaplatit a vyplatit.
A E-Up to s pár tisíci nevytrhne.
Novinka ve výrobním programu značky Volkswagen nahradí někdejší model Lupo, VW Up se má stát nejprodávanějším vozem Volkswagenu a klíčovým prvkem v plánu posunout VW Group v roce 2018 na pozici největšího producenta automobilů na světě.
Potenciál z roku 2014😒br />
Dokonce ani trojice ekonomických aut Mii, Citigo a Up!, kterou vyrábí bratislavská továrna VW, nenaplňuje očekávání koncernu. Před uvedením na trh se počítalo s výrobou 4,5 milionu vozů během devítiletého životního cyklu. Jenže Volkswagen vyrábí stěží 200 000 těchto aut
Realita 2015😒br />
Up: 105tis
Citigo: 39tis.
Mii: 24tis
celkem: 168tis
Pro pořádek😒br /> 2012: 161tis.
2013: 204tis.
2014: 191tis.
Pro porovnání😒br /> Fiat 500: prodeje 2015: 180tis
TCPA: prodeje 2015: 218tis
Za mě zbytečný model, který nemá úspěch a nemůže se nikdy zaplatit a vyplatit.
A E-Up to s pár tisíci nevytrhne.
napriek nenaplneniu ocakavaneho up podla mna neskonci... ten potencial ozaj ma... ale nad citigom a mii sa uz zmraka ... tie su ozaj defakto k nicomu a posobia vedla upu ako taki dvaja prerobeni srandisti do poctu.... uvidime uz coskoro
Potenciál měl akorát v hlavách VW. V rámci VW je to propadák a jeho prodeje se přibližují stejně neúspěšnému Lupu.
bohuzial vw nevie vyrobit male sikovne auto za adekvatnu cenu ... lebo dat 10 tacov za 55kw up moze zrejme len blazon alebo velky fanda znacky .... v tej cene ma clovek uz vcelku slusne rio s vacsim motorom kufrom... razvorom... proste vsetkym... ze jo ... ak vw zapracuje na cenovej politike tak by up mohol mat zmysel... ale takto to samozrejme nepojde... predavat miniauto za cenu maleho je ozaj kusok "scifi" a az moc optimisticky tah ... takze ma jeho "nenaplnene" predaje vobec neprekvapuju
Si protiřečíš...nejdřív má potenciál a pak ho zatracuješ.
Problémem je, že za hodně peněz nabízí málo. V tomto segmentu hraje hodně velkou roli individualizace, odlišnost, wau efekt...jsou to takové kabelky...udělej si svojí kabelku. Ale Up působí jako hadrový batoh na výlet do lesa...
Problémem je, že za hodně peněz nabízí málo. V tomto segmentu hraje hodně velkou roli individualizace, odlišnost, wau efekt...jsou to takové kabelky...udělej si svojí kabelku. Ale Up působí jako hadrový batoh na výlet do lesa...
u nas je problem cena.... na zapade mozno je to ine.... ale u nas si miniauto za cenu maleho auta kupi malokto ... auto to nie je ale zle.... potencial tu je... facelift sa navyse podla mna podaril.. ak upravia cennik tak preco nie... na zapade ale nemaju problem kupit mini za cenu maleho auta.. vid dansko ... holandsko... belgicko... ale aj nemecko... akurat ze vw je na to sam... skoda a seat mu svojimi derivatmi vobec nepomahaju.... trosku je tu problem aj v tom ze su opat len akymsi koncernovym priveskom a neprinasaju nic nove a osobitne... a na to doplaca aj samotny vw potom
up po facelifte na fotkach vyzera celkom prijemne a prekvapujuco dobre .. rozhodne krajsie ako povedzme amorfne Kacko ktore v eu predava sotva polovicne pocty upu
up po facelifte na fotkach vyzera celkom prijemne a prekvapujuco dobre .. rozhodne krajsie ako povedzme amorfne Kacko ktore v eu predava sotva polovicne pocty upu
Očekávání možná zcela nenaplnil, ale z porovnání s konkurenty mi nevychází, že by šlo přímo o propadák nebo že by se nikdy nemohl vyplatit.
No mě očekávání a tedy rozpočítané náklady na 500tis ročně oproti realitě 191tis přijdou jako propadák...v rámci koncernu. VW nemůže v Evropě prodávat model s takhle nízkými prodeji.
Fiat mini prodá 400tis, TPCA 218tis, Renault s Twingem se blíží s Hyundaiem v zádech. To není nic pro VW.
Fiat mini prodá 400tis, TPCA 218tis, Renault s Twingem se blíží s Hyundaiem v zádech. To není nic pro VW.
Prečo zbytočný? Lebo nenaplnili svoje prestrelené plány? Ale no tak...
Môžme sa baviť či malo zmysel robiť Citigo aj Mii, ale projekt NSF sám o sebe určite nepovažujem za zbytočný.
Je to ten typ dizajnu, ktorý bude vyzerať dobre aj o 10 rokov. Stačí vždy pomeniť pár vecí, ako optiku svetiel, zrkadlá atď a stále bude vyzerať aktuálne. Navyše z toho môžu robiť pomerne jednoducho rôzne verzie.
Môžme sa baviť či malo zmysel robiť Citigo aj Mii, ale projekt NSF sám o sebe určite nepovažujem za zbytočný.
Je to ten typ dizajnu, ktorý bude vyzerať dobre aj o 10 rokov. Stačí vždy pomeniť pár vecí, ako optiku svetiel, zrkadlá atď a stále bude vyzerať aktuálne. Navyše z toho môžu robiť pomerne jednoducho rôzne verzie.
Zajisté povedené facelift a silnější výkonová verze je jistě také vítaná. Ještě by mě ale moc zajímalo, jestli se NSF po této modernizaci konečně zmůže na plastem krytou nákladovou hranu kufru (dosud jen lakovaný plech!) a boční koberce kryjící zadní podběhy (dosud také jen lakovaný plech)! 😒 😢 😢
Ešte by ma zaujímalo ovládanie elektrických okien u trojdveráka, a či je prepážka nad kufrom už na šnúrkach a pri zavretí kufra sa sklopí sama...
Podle fotek na jiném webu je zavazadlový prostor oplastovaný, plato je na šňůrkách a na dveřích řidiče jde ovládat také okno spolujezdce u 3dv... :-!
Tak to zní dobře. Ještě mi vadila nemožnost variabilně nastavit interval stírání a otevírání oken u 5dveřáku taky nic moc (ale to už facelift určitě nezmění). Právě výrazné šetření bylo to, co Up (i jeho sourozence) docela sráželo.
Jinak nejvýznamnější novinkou je určitě nástup TSI! Nechápu, proč to tak trvalo, když v Brazílii už dávno jezdí. A to se při uvedení mluvilo dokonce i o malém dieselu.
Jinak nejvýznamnější novinkou je určitě nástup TSI! Nechápu, proč to tak trvalo, když v Brazílii už dávno jezdí. A to se při uvedení mluvilo dokonce i o malém dieselu.
Tak to by bolo plus, konečne z toho bude plnohodnotné mini. Ešteže aspoň občas počúvajú hlasy z éteru.
Up ma zakrytovany kufr skoro od zacatku. Ovladani oken a snurky u plata uz 2-3 roky zpet.
Od začátku určitě ne, ještě loni při testu Upu s oplastovanou kastlí měla nákladová hrana kufru nekrytý plech a také zadní podběhy byly nekryté, s holým plechem - lze si zde na stánkách snadno vyhledat. Takže se domnívám, že se mýlíš. No možná tam nějaké plasty nebo boční koberce nyní při modrnizaci přidají. :-!
P.S. O zavěšení krycího plata kufru vím, a proto jsem jeho absenci samozřejmě nekritizoval! :-!
P.S. O zavěšení krycího plata kufru vím, a proto jsem jeho absenci samozřejmě nekritizoval! :-!
....V nabídce zůstává i varianta na stlačený zemní plyn a elektromobil e-Up!
........a kdepak zůstala moje oblíbená varianta na stočenou gumu....?
>😁
........a kdepak zůstala moje oblíbená varianta na stočenou gumu....?
>😁
"Díky němu Up! vystartuje na stovku za 10 sekund, což je mimochodem stejně jako původní Golf GTI."
Původní Golf GTI (1.6 81 kW) akceleroval na stovku za 9,2 sekundy. Jetta GLI se stejným motorem za 9,5 sekundy, Scirocco GTI za méně než 9 sekund.
Původní Golf GTI (1.6 81 kW) akceleroval na stovku za 9,2 sekundy. Jetta GLI se stejným motorem za 9,5 sekundy, Scirocco GTI za méně než 9 sekund.
Ale Mk1 GTI vazil v roku 1976 cca 810 kg...UP vazi dnes cca 929 kg... 😉
Nechápu, proč tu novou verzi 1.0 TSI podladili jen na 66 kW. O co lépe by to znělo, kdyby se to autíčko mohlo chlubit 81 nebo alespoň 74 kW ("magických" 100 koní). Podvozek i velmi tuhá kastle by to bezesporu suverénně zvládla!
1,0 TSI prvně ukázali v konceptu up! GT a měl 81 kW. Kdo ví, možná se k němu někdy dopracují. Předpokládám, že nejsou moc přesvědčeni o návratnosti.
Mali sa vykaslat na " modernizaciu " , radsej mali stiahnut zakladnu verziu o 1 500 € ( aj pri c.go+mii ) ... :-!
NSF bezesporu nemají tak emocionální design, jako třeba F500 nebo nové Twingo, ale zase to vyvažují nejlepšími jízdními vlastnostmi ve třídě a také skvostným využitím obestavěného prostoru. Stačí si uvědomit hodnotu rozvoru a délku předního převisu.. :yes:
TA SE SOUDRUZI BUBE PLAZIT ! TA BUDE NOHY LÍBAT !! i S 90tiMILIARDAMAtyoe >😁 >😁 >😁 >😁 [odkaz]
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D