podla mna podareny facelift... velmi ma hnevali tie budiky u predchodcu... obzvlast maly otackomer ... som rad ze vw to napravil... teraz ta kaplicka pristrojov hned vyzera dostojnejsie .. pochvala aj za zmeny na prednej a zadnej casti auta... a to tsi so 66kw tiez vyzera ako zaujimavy tah.... v malickom aute nemam nic proti litru..... ale do octavie mi to vazne nepasuje.. fakt ze ne ... no ale naspat k upu ... velmi pekny a podareny facelift ... normalne sa mi to auto zacina uz pacit ... vw odstranil par nedostatkov a hned je to docela solidne mini ( a ani to nebolelo ) ... jo uz by to slo :yes: tentokrat vw :yes:
Up! je tak navrhnutý, že aj za 10 rokov bude vyzerať dobre, stačí robiť len malé úpravy. Veľmi sa mi páči ako zatmavili zadné svetlá, takže sa podobá viac konceptu. Je to taký pekný čistý high tech dizajn. Pri ďalšom facelifte už ale očakávam full LED svetlá.
Potenciál já zase nevidím. Ostatní hráči tj. Fiat, Renault, TCPA a dokonce Hyundai pozice posilují a VW ztrácí. V tomto segmentu nevidím růstový potenciál pro chladně krabicoidní VW trio. Ostatní vsadili na opak a zjevně se jim to podařilo.
Malé auto má byť hravé, príliš vážne línie potláčajú jeho charakter. To je akoby limuzína vyššej strednej nosila tvár Renaultu Twingo...
A kde vidíš high-tech?
Ja by som netvrdil, že zákonite hravé, ale skôr sympatické.
High-tech? Napríklad zadná časť s integrovanými svetlami do sklenených dverí. Sú to jasné línie, zaoblené tvary... Neviem ti to presne opísať, ale príkladom high tech dizajnu je napríklad pes AIBO, iPod, robot EVE vo filme Wall-E. Jednoducho taká puristická vlna v úžitkovom dizajne, ktorá je charakteristická pre začiatok tohto storočia.
Samozrejme to žiaľ nemôže vyzerať ako koncept, ale facelift ho k tomu trochu priblížil.
vacsie budiky chvalim asi najviac :yes: ... uz sa na tu kaplicku pristrojov da konecne aj pozerat.... a nie je tam len na oko...
pozeram ze smerove svetla sa presunuli do spatnych zrkadiel ... vidim aj novy volant... chromovana linka po vzore golfa v prednej casti masky tiez dodava autu viac stylu... zadok to iste.... tie zatmavene svetla plus novy naraznik... a ejha... razom je z toho pomaly nove auto... ked k tomu priratame litrove na tuto triedu celkom silne male turbo... tak mame aj docela slusne "delo" v mini triede... up mal nejake zadrhely ale tymto faceliftom ich par ozaj pekne a elegantne vymazal.... velmi prijemne prekvapenie .... up je nahodou sikovne auto ale chcelo to presne tychto par vylepseni aby to auto nebolo aj navonok az moc osizene.... teraz to konecne uz posobi ako dostojne mini.... par veci tam este najdeme ktore by som zmenil ( nadalej tie hole plechy na dverach v interieri ako v skode 105L ) ale vcelku som uz spokojny.... tentoraz palec hore... takto mal ale up vyzerat uz od zaciatku... ale radsej neskoro ako nikdy :yes:
Vidíš. Teraz si predstav, že o tri roky zase pomenia pár vecí a zas to bude ako nové auto. Pri iných modeloch od nich mi to vadí, tu je to zaujímavé sledovať.
Novinka ve výrobním programu značky Volkswagen nahradí někdejší model Lupo, VW Up se má stát nejprodávanějším vozem Volkswagenu a klíčovým prvkem v plánu posunout VW Group v roce 2018 na pozici největšího producenta automobilů na světě.
Potenciál z roku 2014:
Dokonce ani trojice ekonomických aut Mii, Citigo a Up!, kterou vyrábí bratislavská továrna VW, nenaplňuje očekávání koncernu. Před uvedením na trh se počítalo s výrobou 4,5 milionu vozů během devítiletého životního cyklu. Jenže Volkswagen vyrábí stěží 200 000 těchto aut
napriek nenaplneniu ocakavaneho up podla mna neskonci... ten potencial ozaj ma... ale nad citigom a mii sa uz zmraka ... tie su ozaj defakto k nicomu a posobia vedla upu ako taki dvaja prerobeni srandisti do poctu.... uvidime uz coskoro
bohuzial vw nevie vyrobit male sikovne auto za adekvatnu cenu ... lebo dat 10 tacov za 55kw up moze zrejme len blazon alebo velky fanda znacky .... v tej cene ma clovek uz vcelku slusne rio s vacsim motorom kufrom... razvorom... proste vsetkym... ze jo ... ak vw zapracuje na cenovej politike tak by up mohol mat zmysel... ale takto to samozrejme nepojde... predavat miniauto za cenu maleho je ozaj kusok "scifi" a az moc optimisticky tah ... takze ma jeho "nenaplnene" predaje vobec neprekvapuju
Si protiřečíš...nejdřív má potenciál a pak ho zatracuješ.
Problémem je, že za hodně peněz nabízí málo. V tomto segmentu hraje hodně velkou roli individualizace, odlišnost, wau efekt...jsou to takové kabelky...udělej si svojí kabelku. Ale Up působí jako hadrový batoh na výlet do lesa...
u nas je problem cena.... na zapade mozno je to ine.... ale u nas si miniauto za cenu maleho auta kupi malokto ... auto to nie je ale zle.... potencial tu je... facelift sa navyse podla mna podaril.. ak upravia cennik tak preco nie... na zapade ale nemaju problem kupit mini za cenu maleho auta.. vid dansko ... holandsko... belgicko... ale aj nemecko... akurat ze vw je na to sam... skoda a seat mu svojimi derivatmi vobec nepomahaju.... trosku je tu problem aj v tom ze su opat len akymsi koncernovym priveskom a neprinasaju nic nove a osobitne... a na to doplaca aj samotny vw potom
up po facelifte na fotkach vyzera celkom prijemne a prekvapujuco dobre .. rozhodne krajsie ako povedzme amorfne Kacko ktore v eu predava sotva polovicne pocty upu
No mě očekávání a tedy rozpočítané náklady na 500tis ročně oproti realitě 191tis přijdou jako propadák...v rámci koncernu. VW nemůže v Evropě prodávat model s takhle nízkými prodeji.
Fiat mini prodá 400tis, TPCA 218tis, Renault s Twingem se blíží s Hyundaiem v zádech. To není nic pro VW.
Prečo zbytočný? Lebo nenaplnili svoje prestrelené plány? Ale no tak...
Môžme sa baviť či malo zmysel robiť Citigo aj Mii, ale projekt NSF sám o sebe určite nepovažujem za zbytočný.
Je to ten typ dizajnu, ktorý bude vyzerať dobre aj o 10 rokov. Stačí vždy pomeniť pár vecí, ako optiku svetiel, zrkadlá atď a stále bude vyzerať aktuálne. Navyše z toho môžu robiť pomerne jednoducho rôzne verzie.
Souhlas.
Mimochodem, chtěl bych vidět marketing, který při premiéře nového modelu bude naopak tvrdit:
"No nic moc od toho vlastně ani nečekáme, jenom to tak zatím opatrně zkoušíme a jsme samozřejmě připraveni stáhnout to z trhu ..." ;-)
To by mě zajímalo, odkud vzali, že počítali v průměru s půl milionem ročně. To je v tomto segmentu neskutečné číslo a co vím, naopak se báli malých prodejů, proto mají tři klony a rozhodli se použít techniku kompatibilní s MQB místo samostatného řešení.
Zajisté povedené facelift a silnější výkonová verze je jistě také vítaná. Ještě by mě ale moc zajímalo, jestli se NSF po této modernizaci konečně zmůže na plastem krytou nákladovou hranu kufru (dosud jen lakovaný plech!) a boční koberce kryjící zadní podběhy (dosud také jen lakovaný plech)! :-(:'-(:'-(
Tak to zní dobře. Ještě mi vadila nemožnost variabilně nastavit interval stírání a otevírání oken u 5dveřáku taky nic moc (ale to už facelift určitě nezmění). Právě výrazné šetření bylo to, co Up (i jeho sourozence) docela sráželo.
Jinak nejvýznamnější novinkou je určitě nástup TSI! Nechápu, proč to tak trvalo, když v Brazílii už dávno jezdí. A to se při uvedení mluvilo dokonce i o malém dieselu.
Od začátku určitě ne, ještě loni při testu Upu s oplastovanou kastlí měla nákladová hrana kufru nekrytý plech a také zadní podběhy byly nekryté, s holým plechem - lze si zde na stánkách snadno vyhledat. Takže se domnívám, že se mýlíš. No možná tam nějaké plasty nebo boční koberce nyní při modrnizaci přidají. :-!
P.S. O zavěšení krycího plata kufru vím, a proto jsem jeho absenci samozřejmě nekritizoval! :-!
"Díky němu Up! vystartuje na stovku za 10 sekund, což je mimochodem stejně jako původní Golf GTI."
Původní Golf GTI (1.6 81 kW) akceleroval na stovku za 9,2 sekundy. Jetta GLI se stejným motorem za 9,5 sekundy, Scirocco GTI za méně než 9 sekund.
Nechápu, proč tu novou verzi 1.0 TSI podladili jen na 66 kW. O co lépe by to znělo, kdyby se to autíčko mohlo chlubit 81 nebo alespoň 74 kW ("magických" 100 koní). Podvozek i velmi tuhá kastle by to bezesporu suverénně zvládla!
Taky mě hned napadlo, že nechávají dostatečnou výkonovou "mezeru" pro GT, které už by mohlo mít i 1.0 TSI/85kW.
Co Up!u dost chybí je slušný automat, chtělo by to aspoň dsg z Pola, protože asg v Up!u stojí za starou bačkoru.
NSF bezesporu nemají tak emocionální design, jako třeba F500 nebo nové Twingo, ale zase to vyvažují nejlepšími jízdními vlastnostmi ve třídě a také skvostným využitím obestavěného prostoru. Stačí si uvědomit hodnotu rozvoru a délku předního převisu.. :yes: