Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Renault Mégane odhaluje kompletní ceník, ceny začínají na 339.900 Kč

Vedle speciální Premiere Edition bude nový Renault Mégane dostupný v pěti stupních výbavy. Výbava rozhodně zaujme.
Zpět na článek
23. 2. 2016 12:57
23. 2. 2016 17:57
neregistrovaný "SR20"
23. 2. 2016 13:01
23. 2. 2016 15:13
23. 2. 2016 16:26
23. 2. 2016 16:31
23. 2. 2016 16:47
23. 2. 2016 17:23
23. 2. 2016 18:04
23. 2. 2016 18:40
23. 2. 2016 20:59
23. 2. 2016 19:50
23. 2. 2016 17:34
23. 2. 2016 18:39
23. 2. 2016 19:42
23. 2. 2016 19:52
30. 3. 2016 15:33
23. 2. 2016 12:57
Ceny
Dobře nastavené ceny,za grandtour bude příplatek asi 20000 a to za takový kus auta jde :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
5
23. 2. 2016 14:19
Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE
jj SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE :
350.000 nákupka
400.000 / 200.000 km PÁLIVO
60.000 za 20 let ročně olej
100.000 za 20 let povinnýho + ekodaně
20 let to používat nebudete, za 10 let vám vláda jeho používání zakáže [odkaz] ...
sečteno:
630.000 CZK za 100.000 km a 10 let používání a je pak bezcenný, ekonepoužitelný na silnici a do šrotu za eko poplatek samozžejmě 10.000 CZK =
vyhozených 650.000 CZK za spalovací popelnici [odkaz] co se ledasere a fur řadit musíte soudruzi :-)
No není lepší místo ní si pořídit za 550.000 CZK parádní BEZÚDRŽBOVÝ ELEKTROMOBIL [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D >:D :yes:
23. 2. 2016 16:22
Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE
NENÍ
nákupka toho úžasného nového 750 tisíc - ten jetý za 550 má 50 tisíc takže baterka už má něco za sebou , dojezd tak 200 km - to na cestu z Prahy do Ostravy prostě nedá

za 10 let spalovací se 100 tis km bude tak za 100

nabíjení také něco stojí

no možná za těch 10 let to bude dilema ale teď na spalovací nemá
Avatar - Googlit
23. 2. 2016 17:59
Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE
Autem z Prahy do Ostravy? Vlakem si tam rychleji a pohodlněji.
:no:
:no: :no:
:no: :no: :no:
:no: :no: :no: :no:
23. 2. 2016 20:23
Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE
JE
nový není třeba civilistou řešit , to vyčeší jiní. Civilista řeší nákup ojetiny na SAUTO.CZ nebo MOBILE.DE tento LEAF konkrétně 03/2015 takže jako nový v plný náloži, 50.000km do 150.000 v pohodě udělá na cesty do města nákupy výlety do práce ideální, povinné 1.000CZK servis 9let žádný takže na cestu z Prahy do smradlavý rakabudící Ostravský díry nikdo normální nejezdí natož autem maximálně vlakem TAM a HONEM ZPĚT >:D
Spotřeba 60/100 = 50.000 CZK na 100.000km a 10 let ježdění znamená bezva investici za celkových 600.000 CZK ;-)
a kdo říká že v roce 2020 nebude nová 35kWh baterka do něj [odkaz] stát 20cku >:D
1. 3. 2016 16:45
Re: SKUTEČNÁ Cena SPALOVACÍ POPELNICE
je potřeba srovnávat to stejné - ta vaše ekonomická úvaha vycházela z ceníku nového Meganu a o tom že by jste jezdil raději vlakem tam už nebylo vůbec nic .

a ve chvíli kdy ta "čistá" elektřina vzniká hlavně z atomu a uhlí tak ten "smrad" je koncentrovaný někde jinde je to ekologický dost pokrytecké - já jsem ten čistý bez emisí a kde se to vzalo už není můj problém

Až si takovou baterku nabiji ze soláru na vlastní střeše bude to mít smysl. Takže to většinou skončí tím vlakem protože u nás zase tak nesvítí a nebude čím nabíjet.
23. 2. 2016 12:57
základní motor
je čtyřválec, dokonce atmosferický. Tříválec žádný. Tím se vracím k diskusi o vyhození čtyřválce 1.2 TSI z Octavie a jeho nahrazení litrovým tříválcem. To by se snad ve Škodovce museli zbláznit...
Rozbalit vlákno
17
23. 2. 2016 13:16
Re: základní motor
to budou fsechny oktafky povinne jen s tim tříválcem ??
23. 2. 2016 13:27
Re: základní motor
To určitě ne, ale motor 1.2 TSI 81kW, o jehož "vyhození" jde, tvoří značnou část prodejů. Navíc tříválec 1.0 TSI má mít výkon 85kW, což zřejmě bude znamenat i vyřazení výkonově blízkého motoru 1.4 92kW. První rozumný motor by tak byla verze 1.4 TSI 110kW nebo nějaká její inkarnace, což už je cenově značný skok.
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 13:32
Re: základní motor
ak sa nemylim tak ten 1,4 92kw uz nenajdes ani dnes v ziadnej octavii ... mas tam tsi 1,2 81kw a bum potom az 110kw 1,4 tsi... docela pekna fuga ( aj cenova )
23. 2. 2016 13:34
Re: základní motor
je jasny, ze zmizi i 1.4, když to vypada na radu 1.0 - 1.5 - 2.0
me by spis zajímalo, proc ty renoldacky papirove silnejsi 1.2tce mají proti papirove slabsim 1.2tsi papirove vyrazne horsi zrychleni

napr.
megan 1.2tce/97kW/205Nm 10.6sec
rapid 1.2tsi/81kW/175Nm 9.7sec
octavia 1.2tsi/81kW/175Nm 10.3sec
23. 2. 2016 13:48
Re: základní motor
Ono je důležitější pružné zrychlení ;-)
23. 2. 2016 13:59
Re: základní motor
hodnoty o pruznem zrychleni pro porovani nemame
ale jestliže ani vykon i tocivej moment vetsi o 20% proti vetsi a nejspis i tezsi O3 nestaci na lepsi zrychleni, tak to o necem asi vypovídat bude.
23. 2. 2016 13:56
Re: základní motor
to vies, papier znesie vela a ten skodovacky papier je urcite kvalitnejsi, tak znesie rychlejsie zrychlenie jak ten francuzsky
23. 2. 2016 14:00
Re: základní motor
jestli vis něco vic, tak to sem hod
23. 2. 2016 14:22
Re: základní motor
Sice je to test dieselu ale třeba tady
[odkaz]
23. 2. 2016 14:39
Re: základní motor
nejspem prekvapenej, ze M6, která ma objem 2.2 litru a tocivy moment 380Nm ma oproti SIII s 2.0 litru a tocivym momentem 340Nm lepsi zrychleni, i když maj oba motory stejny vykon.
to ze SIII na udavany zrychleni z 0-100 za 9.0 v testu tezce zaostal s namerenymi 10.85 prikladam podminkam, za jakých to bylo testovany (mokro + zimaky). vona ani ta mazda nedosahla na papirovy hodnoty, a i to zastaveni ze 100 na 0 je velice bidny u obou aut ale je to dany podminkama

co me prekvapuje u tech benzinovych stejneobjemovych 1.2, tak ze renault s docela vyrazne silnejsi motorem jak vykonem tak momentem nestaci na vetsi a nejspis i tezsi OIII
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 14:50
Re: základní motor
mna prekvapilo aj to zrychlenie 1,2tce 97kw ( 10,6s ) ... atmo gdi 99kw to da za 9,9s ... pritom vykony su vcelku podobne....

len pre porovnanie zakladna mazda 3 s 1,5kou 74kw ma zrychlenie 10,8s ...
23. 2. 2016 14:53
Re: základní motor
je mozny ze tam maj chyby
vona i ta maximalka necelých 200 při 97kW je dost malo, ale to muze byt aerodynamikou
na 200 by mělo stacit cca 80kW
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 14:56
Re: základní motor
je dost mozne ze tie tce aj atmo sce uz silne zvieraju emisne limity ( nie su to zrovna najnovsie motory uz ) .... inak si tie pomalsie zrychlenia neviem vysvetlit.. tsi je v tomto uplne inde .. iny vesmir.... a aj mazda 3 uz v zaklade defakto v zrychleni konkuruje o 23kw silnejsiemu tce ... co je vcelku sila... mozno to chce uz novsie motory ...

prave o tom pisem nizsie... co bude u tohto auta motorove optimum je vcelku zaujimava otazka.... auto je pritom ale urcite ozaj podarene...
neregistrovaný "SR20"
23. 2. 2016 17:57
Re: základní motor
Problém bude v extrémne dlhých prevodoch. Kým sa turbo nadýchne, stratí desatinky. Napríklad Pulsar s 1,2t dá na dvojke stovku a pod tisícosemsto otáčok moc netahá. Taká i30 gdi má trochu kratšiu prevodovku a plynulejší záťah.
23. 2. 2016 15:54
Re: základní motor
Německý kůň je silnější a árijštější než francouzský kůň.
Ne, teď vážně. IMHO je to dáno tím, že pro zrychlení z 0 na 100 neexistuje žádná závazná norma. Jeden to může změřit s řidičem, druhý s polovinou užitečné zátěže, třetí úplně jinak.
23. 2. 2016 16:30
Re: základní motor
myslenka urcite zajimava, ale pochybuju, ze nejaky výrobce bude dobrovolne udavat zrychleni s plne obsazenym autem a s rakvi na strese k tomu.
to bych spis veril tomu, ze z auta vymontuji vse co jen trochu pujde
23. 2. 2016 15:05
Re: základní motor
Když v Oktávce končila atmo 1,6 a byla nahrazena 1,2 tsi tak tu všichni naříkali a teď, když přichází litřík, tak je vám holoto jedna najednou "stará dobrá" 1,2 dobrá >:-[]
23. 2. 2016 13:01
Lakave
Velmi prijemne ceny a to este urcite pojdu dole ked sa trochu okuka. GT bude urcite lakave ako kazdodenne auto. Chcem vidiet toho tupca ktory by pri tychto parametroch radsej vybral naftove gt >:D
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
23. 2. 2016 13:12
Ožužlaný Golf s interiérem naruby a ošizený o základní ovlad
bude mít velký problém.
Rozbalit vlákno
0
23. 2. 2016 13:15
me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni
dira 80 koni mezi 1.2 a 1.6 mi prijde moc
130 koni u 1.2 mi zadna slava neprijde
a v souvislosti s udavanym zrychlenim uz vůbec ne
Rozbalit vlákno
5
23. 2. 2016 15:57
Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni
Bohužel, to jsou Francouzi. Dají na výběr několik motorů do města, jeden na okruhy, ale na rozumně svižnou motorizaci si nevzpomenou.
23. 2. 2016 18:56
Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni
A pokud by ti nabídli 1.6 TCe 160 za stejnou cenu jako 1.6 TCe 200, tak by jsi byl spokojenej?
24. 2. 2016 09:33
Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni
TCe 160 s manuálem (a volitelně automatem), to je přesně to, co tam chybí. U konkurence jako je Golf, Focus nebo Astra je něco takového samozřejmostí.
Ceny by samozřejmě musela být oproti 1.6 TCe 200 mnohem nižší, minimálně o 100 tisíc Kč, protože by to nemělo "zbytečnosti" jako je automat EDC, natáčecí zadní náprava 4Control, zvětšené kotouče na obou nápravách, 17" kola, sportovní sedadla, pseudodifuzory atd.
24. 2. 2016 14:32
Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni
A Golf, Focus nebo Astra má 160k benzín o 100 000,- levnější než 200k Mégane? Pokud ne, tak buď rád za 40k navíc.
Avatar - Emel
24. 2. 2016 15:37
Re: me tam, chybi neco normalniho kolem 160 koni
Mají o 100k+ levnější motor se 150k. Jasně, třeba v horší výbavě a bez automatu, ale mají.

TCe 160 nebo 150, to už je fuk, mít o 10k víc než konkurence by bylo u novinky milé... ale klidně TCe 150.

Leon FR 1.4TSI 150k 500t, Octavia Active 150k 432t, Astra Enjoy 1.4T 420t, Focus Trend Sport 1.5EB 437t.
23. 2. 2016 13:15
Nový Renault no nevim
Já teda autům moc nerozumím, ale kupovat nový je blbost. Dáš za to strašně moc peněz, ale už ho nikdy za ty prachy neprodáš. Já kupuju vždycky v bazaru, na nákupy a občasnou návštěvu mi to stačí.
Rozbalit vlákno
32
23. 2. 2016 13:17
Re: Nový Renault no nevim
Ano, vším za první čárkou potvrzuješ první větu "Já teda autům moc nerozumím." ;-)
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 16:18
Re: Nový Renault no nevim
No ale i on má na svou volbu právo a bere auto jako vozku na nákup a návštěvu. Why not? Taky nikde nenapsal, jakou "ojetinu" kupuje. Ono i demo je vlastně už ojetina.
23. 2. 2016 13:17
Re: Nový Renault no nevim
z tohodle pohledu je blbost kupovat i novy spodni pradlo...
23. 2. 2016 13:18
Re: Nový Renault no nevim
>:-[] :yes:
23. 2. 2016 13:28
Re: Nový Renault no nevim
:yes:
23. 2. 2016 13:18
Re: Nový Renault no nevim
Ještě měla přijít zmínka kde, ať máš šéf bazaru radost! ;-)
Avatar - strýček BOB
23. 2. 2016 13:20
Re: Nový Renault no nevim
Ehm, že jsem tak smělý, ale partnerku máš novou nebo ojetou? ;-\
23. 2. 2016 13:30
Re: Nový Renault no nevim
S tymto by som bol opatrny, v dnesnej dobe "novu" partnerku uz tazko zozenies, vsetky maju uz nieco "nabehane" :-)
23. 2. 2016 15:45
Re: Nový Renault no nevim
však s informací o ojetosti děvčat se zachází podobně jako se stavem na tachometru. Taky se často silně stáčí. Kluci chtějí děvče co měla max. 2 kluky, tak se těch 18 dalších stočí...
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2016 18:58
Re: Nový Renault no nevim
ono jsou bohužel mnohé taky stočené >:-[]
23. 2. 2016 13:41
Re: Nový Renault no nevim
...nemá smysl pátrat co má za sebou, jako pečlivě zhodnotit co může mít před sebou ;-)
23. 2. 2016 13:53
Re: Nový Renault no nevim
u kone je dulezity aby mel zdravy zuby, to pak muze vorat ještě docela dlouho :-)
23. 2. 2016 15:22
Re: Nový Renault no nevim
Ty asi hledáš ve státem zakázaných vodách a nebo u Amišů >:-[]
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 16:19
Re: Nový Renault no nevim
Možná si vezme tu tvou, která má ojeté jen první tři centimetry a jinak je jako funlovka.... >:-[] ;-)
23. 2. 2016 17:01
Re: Nový Renault no nevim
:no:

Zato ty bys ji propich skrz na skrz vid

Mas velmi detinske chovani
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 17:26
Re: Nový Renault no nevim
Opět jsi to pobral po bambussku, bambusane :-)
23. 2. 2016 19:21
Re: Nový Renault no nevim
A to znamená co prosím tě?

PS dej bacha na to palcování ať nechytneš zánět do ukazováku, ale když to tvé mysli prospívá dej mi :no: klidně milión
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 13:21
Re: Nový Renault no nevim
niekto musi kupovat aj nove auta.... inak skrachuju aj autobazare .... potravinovy retazec nepusti ... bez novych aut nebudu ani jazdenky ... ( kedze kazda jazdenka bola raz novym vonavym autom )
23. 2. 2016 13:24
Re: Nový Renault no nevim
Aha, a kdyby si nové nekoupil nikdo, tak v tom bazaru budeš za pár let kupovat co?
Čímž samozřejmě nepopírám, že pro někoho je to opravdu racionální volba! :-)
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 13:25
Re: Nový Renault no nevim
;-) :yes:
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2016 19:00
Re: Nový Renault no nevim
Ojeté Passaty a Oktávie v dýzlu jako dnes??
23. 2. 2016 13:54
Re: Nový Renault no nevim
>:D >:D >:D

Já teda jídlu moc nerozumím, ale kupovat nový je blbost. Dáš za to strašně moc peněz, ale stejně vždy končí na tom stejnym místě..Já kupuju vždycky jen prošlé, na ten můj pupek a pro občasnou návštěvu to stačí.
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 16:21
Re: Nový Renault no nevim
Od tebe se dočkat něčeho vtipného by byl čistý naivismus.
23. 2. 2016 16:59
Re: Nový Renault no nevim
Naivni by bylo ocekavat, ze ty neco pochopis..pokud to beres jako vtip nemame se o cem bavit.

A tvuj vtip o "funlovce" to je dokonala ubohost.

Jeste k dalsimu tvemu prispevku nikdo nerika co si ma Filalak kupovat, jen jak jak je jeho kratkozraky pohled prihlouply a o to se sem se prave snazil i ja svou "upravou".
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 17:26
Re: Nový Renault no nevim
Funglovka není můj vtip, badateli ;-) Jeho pohled je relevantní a přirozený. Že ty to nepobíráš .... myslet si, že bys něco pobral by byl jen čistý naivismus. Tvá úprava je opravdu tvá >:-[]
23. 2. 2016 19:18
Re: Nový Renault no nevim
"čistý naivismus" to sis naštudoval na wiki nebo proč to pořád opakuješ?

Alzheimere "Možná si vezme tu tvou, která má ojeté jen první tři centimetry a jinak je jako funlovka...." to je co?

OK ještě speciáně pro tebe to zkusím zopakovat - jeho pohled mu tu nikdo nebere, ale koukat na to jen z jednoho úhlu, je prostě pitomost.
Avatar - miromen
23. 2. 2016 17:08
Re: Nový Renault no nevim
Buď rad že jsou "blbci" kteři maji na ty nove auta pro vas chude.
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2016 19:02
Re: Nový Renault no nevim
VÁS chudé? S průměrným příjmem u nás na nové auto téhle třídy nemáš ani kdyby ses pos....
Avatar - miromen
23. 2. 2016 20:42
Re: Nový Renault no nevim
Nic v tom nehledej....rypnuti , za to odsuzovani nakupu novych aut.
Avatar - white label
23. 2. 2016 21:47
Re: Nový Renault no nevim
S průměrným platem u nás nikdo nemá na novou nižší střední, ani kdyby se pos...?
Avatar - Ronault.
23. 2. 2016 22:09
Re: Nový Renault no nevim
Jak se to veme. Když bude pár oba s průměrným platem, tak jo, ale stačí 1-3 děti a s nema spojená mateřská/rodičovská, plus vlastní bydlení a není ani na Felicii
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 08:41
Re: Nový Renault no nevim
Tak nějak. Asi už se děti hlásí o slovo koukám :*)
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 14:18
motorove optimum?
no zrejme to vyzera na 1.2 tce 97kw..... som rad za atmosferu ale vzhladom na objem a vykon mi pride jej zrychlenie ponekud "slabe" ( atmosfericka 1,6 litrova konkurencia to vie niekde okolo 10-11,7s ) .... neviem ;-\ .... rovnako ta slabsia 1,2tce mi svojou maximalkou 179 pride trosku pod uroven ( mensi 1.0 tgdi 73kw v ceede ma maximalku 185 ) ...

trosku mi tie parametre niektorych motorov pridu ozaj "zvlastne" ..... kazdopadne vidime ze dostat sa dnes s malymi turbami v zrychleni pod 10s nie je az taka sranda ako sa zda.... a ani v maximalke moc neexceluju ... ale kadopadne aj to zrychlenie atmosferickej 1,6tky je ozaj ponekud slabe ( mazda 3 1,5 74kw 10,8s ) tak teraz babo rad lebo ono ta 1,2 tce 97kw zase az taka lacna a dostupna uz tiez pre kazdeho nebude
Rozbalit vlákno
12
Avatar - fOE
23. 2. 2016 15:08
Re: motorove optimum?
Motorove optimum je 1.6 benzin a proc? Protoze ne kazdeho bavi zit v asketizmu se zrychlenim z devadesatek. :-) Uz v minule generaci byl benzin GT jedna z nejlepsich nabidek na trhu, 200k za pul mice v hezkem aute nizsi stredni? Proc ne. :yes:
23. 2. 2016 22:05
Re: motorove optimum?
220:-) zasadnejsi rozdil bude zrejme v podvozku, nove GT bude asi komfortnejsi...kdyz z te ceny odmyslim to nad 500 tak mi to vychazi jako bargain uz na startu. GT grandtour 205k na podzim za realnych 550-570 s mekcim podvozkem nez soucasne GT muze byt nejzajimavejsi volbou z cele modelove rady. Trosku uberou na zivocisnosti a chilli, pridaji na uzivatelske privetivosti a muze se to chytit. Fajn bude, jestli si nebudou hrat na limitovanou edici urcenou pouze pro 12(?) trhu, ale plesknou s tim na trh rovnou bez tech tanecku, ktere predvedli s predchozim GT (nekde bylo i jako kupe a hatch), jako s kusem stavnateho masa. A trh jim rekne svuj nazor...
Avatar - Ozzman
23. 2. 2016 15:16
Re: motorove optimum?
Žiješ jen tabulkama, bohužel.. v reálu to může být i naopak a TCe bude rychlejší, než ta tvoje milovaná Kia :-) Co jsem zkoušel, tak to mi přišly ty papírové hodnoty u korejců trochu nadhodnocené.... ale TCe jsem nikdy nejel. Navíc po zajetí si ten motor může sednout a být i o slušný kousek rychlejší, než nejlepší naměřené hodnoty testovacích kusů :-)
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 15:39
Re: motorove optimum?
zaujimave ze v pripade korejcov su v tabulkach vzdy optimisticke cisla ale v pripade konkurencie su zase vzdy v reale lepsie ako v tabulkach... koho na toto nachytas... uz ani male dieta ti na tuto bachorku neskoci .. nic v zlom...

inak ja nikde nepisem ze tce je zly motor.... pisem len ze tie niektore papierove udaje su ozaj kusok "zvlastne" .... v pripade atmo 1,6 dostat sa v zrychleni pod 12s by nemal byt najmensi problem ... neviem ci si rozumieme... je mozne ze zase ma chces poucit v niecom na co vobec mojim prispevkom nemierim... ale to nebude nic nove od teba ;-)

za mna osobne by som bral 1,6 sce ( o zrychlenie mi fakt moc nejde ) ... ale popravde asi najidealnejsi pre vacsinu uz dnes bude 1,2tce 97kw :yes:
Avatar - Ozzman
23. 2. 2016 15:47
Re: motorove optimum?
Já neříkám, že to Renault má dobře a je v reále lepší, ale ty tu hodnotíš pouze ten papír, a realita může být jiná... naposledy si takhle obhajoval 1.7 Crdi, který je prostě slabý i když má ty kilowatty a tabulkové údaje slušné, stejně jako GDI 99kw, nebo i 120kw GDI, které jsem též zkoušel a ty motory prostě nejedou na to, jak jsou silné...

Navíc, korejské vozy taháš všude ty, tak ti jen říkám, možné vysvětlení :-) A porovnáváš 6km/h v maximálce, což snadno eliminuje poryv větru, gumy atd.....

Je problém se projet? Sám si řikal, že u vás je spousty autorpodejců, jistě tě svezou :-)
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 15:52
Re: motorove optimum?
no tentokrat som si pre porovnanie pomohol aj mazdou 3..... jej zrychlenie v zaklade so 74kw 1,5kou fakticky atakuje 97kw tce... mozeme si vziat za priklad aj nejake to tsi od vw ale to by tce uz dostalo na frak .... kazdpadne su tie zrychlenia tce aspon teda na papieri trosku bieda to uznas sam ( tabulky netabulky... istu vahu tie cisla urcite maju ) ... a zeby atmo 1,6tka to nedala pod 12s? taky voz v tejto triede asi ani nenajdeme... teda okrem meganu .... ale je dost mozne ze za to mozu tie nase super emisne normy.... nebude to prvykrat co nejeden schopny motor kvoli nim dopadol neslavne ;-\
Avatar - Ozzman
23. 2. 2016 16:01
Re: motorove optimum?
TSI, zvláště ty jednadvojky opravdu jezdí celkem živě, nikdy jsem to nepřeměřoval, proto se nedivím, že mají lepší tabulkové údaje. A jednašetka pod 12 sekund? No ona to třeba dá, jen papírově to nevidíš. Sám jsem si přeměřoval u více aut zrychlení (samozřejmě za neideálních podmínek) a povětšinou zajeté kusy byly rychlejší, než papír, u VW s 1.6 to bylo naopak... je mnoho aspektů... proto není nad osobní zkušenost... s některými motory se prostě jezdí dobře i když nejsou kdovíjak silné... třeba budiž příkladem pro naftofily motory 1.9 TDI, který i s 66kw do 120ti km/h pocitově hezky tahá a přijde mi příjemný na jízdu i více, než silnější nafťový motor jiného výrobce, co naplat, že v reálu je ten jiný motor rychlejší :-)
23. 2. 2016 19:05
Re: motorove optimum?
Přečti si test v odkazu. Jde o srovnání Renaultu Kadjar 1.6dCi, Hyundai Tucson 1.7 CRDi a Toyota RAV4 2.0 D4-D. Tam má Kadjar taky o sekundu horší zrychlení než RAV4. Přesto je však mnohem lepší v pružnosti.
Kadjar: 30-50mph in 3rd/4th- 3.4/4.6 s, 50-70mph in 5th/6th - 7.3/9.4 s
RAV4: 4.1/6.3 s, 8.7/10.7 s

[odkaz]
23. 2. 2016 16:22
Re: motorove optimum?
maximalka o 6km/h je docela znat
napr. rozdil 200 a 206km/h znamena u beznyho auta rozdil ve vykonu 8-10kW
Avatar - fOE
23. 2. 2016 15:50
Re: motorove optimum?
Vykon motoru mas jednu vec, ale zprevodovani je stejne tak zasadni (veci treti by byla hmotnost, ale ta nizsi stredni vazi dnes cca stejne nehlede na znacku). Muzes mit i 200kw, ale kdyz budes mit hloupe poskladanou prevodovku ujede ti pri akceleraci z 0 na 100 i auto s 100kw, kdyz to prezenu...
Evidentne tedy renault ma delsi prevody, coz ti znici tabulkovy udaj pri 0-100 a jakykoliv udaj pruzneho zrychleni na stejny rychlostni stupen. Realne ale s takovym autem budes stejne jezdit jinak a tabulkovy udaj te nebude zajimat. Treba tam kde s renaultem budes akcelerovat na dvojku bys u konkurence s kratsim zprevodovanim akceleroval na trojku. Vysledny prevod (prevodovka + diferencial) bude stejny a pak se ke slovu dostavaji Nm a Kw kde vic je proste vic, a papirovy udaj z 0 na 100 je nic. ;-)
Avatar - Ozzman
23. 2. 2016 15:51
Re: motorove optimum?
:yes: Proto není nad reálné svezení, než vynášet tabulkové soudy :-)
Avatar - 3_diamanty
23. 2. 2016 15:54
Re: motorove optimum?
jasne sprevodovnie ... ktore je ake je kvoli emisiam... dava to logiku ..... :yes:
Avatar - miromen
23. 2. 2016 15:13
Pěkne
Cenik je opravdu překvapenim a verze GT je naceněna vyborně. Když vezmu v podaz kolik se připlaci za automat tak v manualu by cenikova cena byla někde pod 550tkč. Vzhledem ke zbytku zaslouži Renault palec.
Prodej sice teprve začina ale tohle zrovna pozitivně nezni a u GT verze s mechanickym řizenim se tohle snad nedočteme....

"Nový Mégane vůbec nevypadá špatně, ale teda řízení je ukázkou maximální nepřirozenosti"

[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 16:26
Re: Pěkne
:yes: k těm tlačítkům.... to jde o zvyk. Je to jako s mobilem. Ještě pět zpátky všichni kvičeli, že tlačítka ničím nenahradíš a že je to nepřehledné a td. A hele.... věci se mění. S takovou bysme dneska možná ještě lezli po stromech.
Avatar - miromen
23. 2. 2016 16:31
Re: Pěkne
Těžko soudit , nemam vyzkoušene. Ale třeba u telefonu se držim zuby nechty HW home button + senzory před SW tlačitky na displeji ktere jsou pro mě rozhodně meně pohodlne a ergonomicky huře stravitelne.
23. 2. 2016 16:47
Renault
Renault se bude muset hodne snazit s Megane RS, pac Pezal 308 R ukazuje zajimave drapky :-) [odkaz]
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 17:23
Re: Renault
Tak to je paráda! O tom se dá uvažovat jako o denním povoze :-) :yes:
Avatar - Ji/Ri
23. 2. 2016 18:04
Re: Renault
To jsem nepostřehnul úplně. Kolik?
23. 2. 2016 18:40
Re: Renault
Pokud se nepletu, tak je to jen koncept. A u toho se cena neříká.
23. 2. 2016 20:59
Re: Renault
koncept je to modro cerne, to co je maskovane bude zrejme predprodukcni verze kterou ukazou na nadchazejicim autosalonu, muj odhad je ze cena prodavane verze bude nekde mezi Golf R a RS3, tedy rekneme 1 az 1.1 mega
Avatar - white label
23. 2. 2016 21:45
Re: Renault
To je málo! Pod 50 tisíc éček by to nešlo.
Avatar - white label
23. 2. 2016 19:29
Re: Renault
Údajně něco kolem 60 tisíc éček.
23. 2. 2016 19:50
Re: Renault
Tak to asi vyrábět nebudou.
Avatar - white label
23. 2. 2016 21:32
Re: Renault
Měla by to být nějakým způsobem omezená série, ale i tak by to bylo hodně...
Avatar - Emel
23. 2. 2016 17:34
Re: Renault
Alternativně se na to můžou vyprdnout a za srovnatelné peníze nabídnout rovnou RWD Alpinu...
23. 2. 2016 18:39
Re: Renault
Nieco natom aute bude kedze tu dokonale vyskolilo na zrychleni RS3..vyzera to ako keby s tou RS3 zastavil ;-) [odkaz]
23. 2. 2016 19:42
Re: Renault
Cerstva zkusenost s dotykovym displayem v 308ce. Auto bylo vystavene venku, bylo privezeno do prodejny, sednu a po nastartovani display nefunguje, prodejce musel 2X zapnout a vypnout motor, aby se display rozjel a kdyz uz bylo vse ok, tak pri prochazeni menu bylo citelne znat zpozdeni. Pravdepodobne na to mela vliv teplota. Tohle cloveka odradi.
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2016 19:52
Re: Renault
Ono by to až tak nevadilo, kdyby ovšem nebyla přes ten dotykový panel ovládána i ventilace...
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2016 19:10
Povedený začátek
420 000,- za adekvátně vybavený diesel a 380 000,- za adekvátně vybavený turbobenzin? Ano, přesně tady má být základní cena. Časem mohou přijít nějaké slevy nebo zvýhodnění, ale cena zcela adekvátní nabízené hodnotě.

Pravý smysl opět dává ZEN s automatickou 2-zónovou klimou... Jinak výbava opravdu dobře poskládaná, dovybavit na srovnatelnou úroveň Octavii, tak cenovka lítá úplně v jiných cifrách.

Takže opět tradice - Mégane Grandtour i s příplatkem za kombi opět o řád zajímavější nabídka než ta naša česká oktávia... Pro rodiny Mégane Grandtour ZEN 1.2 TCe totální ideál, co se nejspíš vleze pod 400 000,-

Renault nasadil správný kurs :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2016 19:34
Re: Povedený začátek
Běžná rodina nebude ani potřebovat TCe, troufám si tvrdit, že SCe bude dost vhodný motor. Problém je akorát to, že si na něj budeme muset počkat.
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2016 19:50
Re: Povedený začátek
Turbomotor je uživatelsky přívětivější. Ale samozřejmě, že si za tu svoji řidičskou pohodlnost musíš připlatit... Atmosféra určitě postačí a pro toho, kdo si auto bude kupovat na 10 let, to může být skutečně lepší volbou.

Ale při záruce Renaultu 5 let/100 tis. km a při tom, jak spolehlivé motory dělá, se ani TCe vůbec není třeba obávat...
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2016 21:44
Re: Povedený začátek
Nezapomínej, že u nás jsou lidi dost velké konzervy. Já taky...
23. 2. 2016 19:51
Re: Povedený začátek
Pokud mne pamet neklame tak kdosi z Skoda auto v rozhovoru pro HN rikal, ze vetsina octavii bere fleet (80-90 procent? uz si to nepamatuji).

Problemu u Megane vidim nekolik:

- Image renautlu v nasich koncinach
- Trosku kolotocarsky pojaty interier (tablet, podsviceni), 1. oddeleni muze z toho tabletu snimat otisky prstu viz fotogalerie.
- Auto bude hlavne v kombi vypadat docela tluste na malych kolech
- Francouzske nedotazenosti

1,2 TCe v Zen vybave, v zime - kola k autu, nejaka sleva ci paket, s cenikovou cenou 377 - pekna nabidka.

Druha vec je, ze vetsina konkurence se dostane na stejne penize (+- 15 tisic korun) vcetne (skladoveho) Golfu.
23. 2. 2016 19:56
Re: Povedený začátek
Problémy to určitě jsou. Jen nějak nechápu, co s tím má společného Mégane.
Avatar - rohYpnol
23. 2. 2016 20:01
Re: Povedený začátek
1) image Renaultu není problém Mégane, ale problém demence českého zákazníka... ale v konečném je demence českého zákazníka problémem Renaultu a měl by s tím umět pracovat.
2) ano, poměr u těch Octavií máš správný. Tohle ale jen tak nezměníš, je tam hodně proměnných, ztráta hodnoty vozu především. Asi by pomohlo, kdyby se Renault domluvil na výhodných podmínkách s nějakýma velkýma leasingovkama typu leaseplan...
3) Francouzské nedotaženosti - nevím co tím myslíš

Konkurence je vyrovnaná, to je jasné. Dnes zkrátka snad ani nejde vybrat vyloženě špatně a největší rozdíly paradoxně budou ani ne tak ve spolehlivost, ale v trvanlivosti. Mnozí prostě začaly stavět auta jen "na záruku", zatímco někteří si stále snaží udržet tradiční hodnoty, třeba jako Renault.
Avatar - Blue Sun
23. 2. 2016 21:45
Re: Povedený začátek
Myslíš na dvouletou záruku? >:D
Avatar - Ronault.
23. 2. 2016 22:11
Re: Povedený začátek
Stejně jako všechny ostatní kombiky ve třídě. Megane ale začíná na 16, takovy Golf i v Highline ma 15 8-s
Avatar - Jaros71
24. 2. 2016 00:18
Re: Povedený začátek
Pokud máš Golf se slušným motorem máš vždy 16'
Osobně jsem nový model Golfa na 15 prakticky neviděl.
Lidi co nemají prachy si koupí francouze nebo korejce. ;-)
Avatar - Blue Sun
24. 2. 2016 07:42
Re: Povedený začátek
A lidi co nemají rozum, jdou pro VW.
24. 2. 2016 07:46
Re: Povedený začátek
Většinou je to jinak. Lidi, co nemají prachy si koupí základního Golfa. Tím se zařadí mezi ty, co prachy mají.
24. 2. 2016 08:18
Re: Povedený začátek
Ten rozdil se smazava, dneska jde Golf koupit za cenu ostatnich vozu, neberu ceny od, ale slusneji vybavena auta.

Pamatuji diskuze ohledne KIA a 7 let zaruky a ted dava Volkswagen k maraton edition 5 let zaruky/100k co nastane drive...mno casy se meni.
24. 2. 2016 08:16
Re: Povedený začátek
Asi jsi myslel comfortline, prave jsem koukal highline a tam je seriovka 16".
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 08:48
Re: Povedený začátek
Comfortline je speciálně nastavená pro náš trh, myslím, že je i dotovaná importérem a tahají se prostě na sklad. Výbava je vesměs dobře nastavená a v zásadě nic podstatného nechybí, ale třeba kola jsou takovým ústupkem. Už GVI myslím normálně začínal na 16p (ale plechy), zatímco Comfortline ti dal litá kola - což vypadalo dobře - jenže 15p...
Z druhé strany ono to není úplně špatné, protože 15p jsou pneu levnější a vlastně se i víc hodí na naše šílené cesty...
24. 2. 2016 16:29
Re: Povedený začátek
Nepleť si Comfortline a Comfort Edition. Comfortline je normální stupeň výbavy (mezi Trendline a Highline).
24. 2. 2016 16:21
Re: Povedený začátek
Myslíš Martina Jahna a pamatuješ si to špatně. Těch 90 % bylo k rozhodnutím, které si dělá Škoda sama. Tady je kousek toho článku:

"Prodej aut firmám je pro masové značky koncernu Volkswagen zejména v Evropě velmi důležitý. Z celkového množství vozů prodaných na tomto kontinentu jich do podnikových flotil míří téměř třetina. Na tomto náročném trhu dokázala výrazně zabodovat i mladoboleslavská octavia, která v Evropě patří mezi tři firmami nejžádanější automobily."
11. 3. 2016 08:17
Vypadá dobře, ale...
ale pokud bych ho měl někdy koupit, tak si počkám 2-3 roky a koupím ho jetý za třetinu... >:-[]
Rozbalit vlákno
0
30. 3. 2016 15:33
megan
no vypadá to na takovou klasiku, ale novy bych ho asi nebral....to bych si za ty penize poridil neco zajimavejšího jetyho :-!
Rozbalit vlákno
0