Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

pěkně napsáno
| 23. 2. 2016 17:14
Moc pěkně popsané první dojmy, ještě k tomu, když to asi bylo psané dost narychlo :yes:

Překvapily mne dvě věcy - klasická ruční brzda (to tak budou mít všechny verze?) a motor bez krytu.

OT: chci se ještě zeptat, jako čerstvý uživatel auta s automatem - jakto, že ve všech autech je manuální řazení (podle mého názoru logicky) směrem k řidiči a já to mám naopak? (superb) Dřív jsem si toho nevšímal, ale teď na to koukám u každého testu a zatím všichni mimo koncern k řidiči.
pěkně napsáno
| 23. 2. 2016 17:20
El.parkovačka je za příplatek 4 000 Kč.
Avatar - Emel
pěkně napsáno
| 23. 2. 2016 17:21
A u Bose v sérii.
pěkně napsáno
| 23. 2. 2016 17:24
Díkes)) Já si teď nemůžu vynachválit hlavně automatickou brzdu na semaforech, tady to bude asi docela opruz, připlatil bych si za ní hned, radši než abych jednou za rok mohl jet smykem po sněhu...
pěkně napsáno
| 23. 2. 2016 23:49
Chvála bohu!!!!! :-) :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes: :yes: VW Golf by si měl vzít příklad! :-!
Avatar - Emel
GT
| 23. 2. 2016 17:19
Za prvé gratulace Renaultu, na první pohled vypadá GT fakt dobře, tahle warmhatch kategorie mi je sympatická a i cena vypadá ok.

Za druhé, GT... jak se mi na promo fotkách líbilo víc než klasika, tady už si tak jistý nejsem, ve finále vypadá nejlíp červené auto non-GT, až pak modré GT. A černá je naprostá tragédie.

Za třetí... obrázek č. 42... mé škodolibé já má chuť se podívat na komentáře Renault-fans na téma falešná koncovka u Octavie RS TDI a trošku je v tom vymáchat... >:-[]
Avatar - rohYpnol
GT
| 23. 2. 2016 18:49
Ona nemá RS-TDI falešné obě koncovky >:-[] ?
Avatar - Petr07
GT
| 23. 2. 2016 20:16
Jo a saze se skladujou v kufru v pytli a jednou za 1000km se vysypou do kontejneru.... >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Avatar - aproximus
GT
| 23. 2. 2016 23:20
s tou červenou to vidím stejně. ty klasické mlhovky vypadají líp..
Avatar - iudex
GT
| 24. 2. 2016 09:36
Falošná koncovka je trápna u akejkoľvek značky. Zrovna nedávno som stál za RS TDI a bolo to smiešne, ako sa z jednej koncovky sa dymilo a z druhej nie.
Avatar - Rubb
Nový Mégane
| 23. 2. 2016 18:04
zvlášť ve verzi GT vypadá dobře :yes: Pokud si Renault pohlídá i kvalitu, tak si myslím, že půjde o úspěšný model. Jen ten "tablet" uprostřed palubky ve stylu Tesly mě moc nebere. Líbilo by se mi citlivější zakomponování, ale jinak :yes:
Avatar - M1chal
...
| 23. 2. 2016 18:16
To logo, tam je, ale fakt jak pěst na oko >:D
...
| 23. 2. 2016 18:35
Tak černá barva mu vůbec nesluší, horší jsou ty hokejky u předních světel, to je tak nevkusný. Logo se dá potáhnout matnou fólií a zmizí. Takhle to má kolega u šedého Clia RS předchozí generace a vypadá to dobře ;-)
...
| 23. 2. 2016 21:02
Na aute nič hnusnejšie ako zamaskované logo, nemôže byť.
...
| 23. 2. 2016 21:19
Tak v případě Renaultu je to právě naopak :yes:
...
| 24. 2. 2016 22:32
Aj ty sa chceš rátať medzi nemenovaných primitívov? Máš tu dobrú reputáciu, nekaz si to.
...
| 24. 2. 2016 22:46
Moje vysvětlení si přečti dole. Btw fakt to tomu Cliu sekne - šedá metla, matně černá kola a doplňky, včetně loga ;-)
...
| 24. 2. 2016 08:08
Jestli to bude jedina vec, ktera bude na novem Megane ke kritice, tak ma Renault vyhrano.
Avatar - rohYpnol
Měření emisí
| 23. 2. 2016 18:32
Tady [odkaz] se zřejmě měří emise podle EURO6 ...
Avatar - Petr07
Měření emisí
| 23. 2. 2016 20:17
Takhle koncovka zvládá i limity EURO 8. V naftě a benzínu a bez močoviny. >:D >:D >:D
Avatar - rohYpnol
Klobouk dole
| 23. 2. 2016 18:45
První dojmy potvrzují ambice. Ve třídě začíná solidní tlačenka, těžit z toho bude jen a jen zákazník.

Já jsem v prvé řadě rád, že Mégane zůstal Méganem a nesnažili se v Renaultu přijít opět s revolucí za každou cenu a nevydali se ani na zcestí vyrobit francouzský Golf. Ne, je tu opět Mégane, opět tu stojí vyzývavé linie, opět výborný interiér s dotaženou ergonomií, opět herberg pod kapotou (neuklizený motorový prostor, což však na nic nemá vliv)...

S převodovkou je vidět, že Renault se učí a na Cliu RS posbíral zkušenosti. A jde správným směrem, dvouspojka v téhle třídě se pomalu stane samozřejmostí a po manuálním kvedlání ani pes neštěkne...

Výrazně je třeba ocenit tu přímost Renaultu. Mégane GT je skutečným gétéčkem jak se patří. Rychlý, ale pohodlný. Právě na pohodlí dnes automobilky v trapné snaze udělat i z karavanu sportovní náčiní výrazně zanevřely. Pro ortodoxní jezdce nepochybně přijde Renault s Méganem RS.

Souhlasím s autorem, že modrá mu sedí mnohem víc, ale i červená sedí perfektně. Černá a bílá mi k němu dvakrát nepasuje, ale možná je to dešťěm...

Myslím, že můžeme být víc než spokojení, Mégane se vrací zpět na výsluní své třídy :yes: :yes: :yes:
Avatar - rohYpnol
Opravte si
| 23. 2. 2016 18:51
...liší se velikostí a orientací displeje – vertikální má úhlopříčku 7“, horizontální 8,7“...

naopak ;-)
Avatar - JohnyCarWash
Opravte si
| 23. 2. 2016 19:11
Díky! :-)
Megane
| 23. 2. 2016 18:53
Hezké, ale zase jenom další HB. Jo, a že nemají v GT manuál to je přece nabíledni.
Když Renault nebyl schopen vyrobit "poctivý" manuál, ( třeba jako Honda), tak ho tam raději nedávají vůbec. Problém vyřešen. :yes:
Avatar - miromen
Megane
| 23. 2. 2016 19:06
Nevim jestli schopnosti nebo neschopnosti ale souhlas. Stejně tak jako s tim že je to jen dalši HB , ktery zda se ničim nevyčniva až snad na GT verzi a zatim hapruje s nabidkou motoru.
Megane
| 23. 2. 2016 19:13
Schopen-neschopen......zatím jsem nikde v testech nečetl, že by Renault měl v nějakém voze opravdu (radost používat), manuální převodovku.
Avatar - miromen
Megane
| 23. 2. 2016 19:27
Tak za mě alespoň pruměrny manual než jakykoliv automat. :-)
Megane
| 23. 2. 2016 19:33
Souhlas :yes:
Megane
| 23. 2. 2016 23:50
Přesně! :yes:
Megane
| 24. 2. 2016 08:10
Blbost.
Projel jsem nedavno Cupru a manula je v ni tak o nicem, ze je lepsi i spatny automat, nez takovy manual. Ale to chce vyzkouset.
Predstavovany Megane je GT a ne ostre okruhove naradi a prave do tehle tridy hatchu mi automat sedi vic, nez kamkoliv jinam.
Avatar - woody-alien
Megane
| 24. 2. 2016 08:37
To je marný vysvětlovat. Ani to nezkoušej. ;-) Přitom popis 7-EDC vypadá dost slibně, slušné vychování, žádný panikářský odřazování v omezovači, pádla (btw: pořád trvám na tom, že pro mě je pevné umístění na sloupku přirozenější a při jízdě lepší řešení než s volantem se pohybující jako u GTI), změny chování podle nastaveného režimu atd.

Jenže zkrátka s automatem jseš trubec, co neumí řadit, a jasně...frčíš jako kráva, jenže nudně, zatímco tady kolegové si užívají průměrný manuál...ať už teda na šestku na dálnici nebo mezi jedničkou a dvojkou na Jižní spojce. Umět si užívat je zkrátka k nezaplacení. >:-[]
Megane
| 24. 2. 2016 08:54
>:D :yes:
Avatar - iudex
Megane
| 24. 2. 2016 09:39
Ale jo. ;-)
Megane
| 24. 2. 2016 10:34
Ale jo...když je člověk línej a lempl nebo gramlavej a starej, tak automat, proč ne, že? :-!
Avatar - Bully_
Megane
| 24. 2. 2016 10:56
Ja si treba u rodinneho auta automat umim predstavit docela v pohode. Stejne by s nim jako ted jezdila skoro porad jenom moje zena. I vsechny HH a podobna "GTcka" jsou skoro ze 100% pouzivana jenom jako rodinna nebo proste cestovni auta, proc je zatracovat kvuli nejakemu automatu. A kdybych to chtel a nemiril se zrovna s absenci manualu, nedelal bych si nasili a podival se po cemkoli jinem.
Avatar - SrandistaSK
Megane
| 24. 2. 2016 14:24
Problem podla mna nie je ani tak v dostunosti automatu, ale v neexistencii manualnej volby. A tu sa nemusime bavit len o tom, ze su ludia, ktori by automat nezniesli (lebo priznajme si, ich pocet zda sa z roka na rok klesa), ale napr aj o tom, ze automat, toboz dvojspojka je na akukolvek formu poruchy daleko nachynejsia ako manual, na ktorom sa nema skoro co pokazit. A potom tu mame samozrejme aj cenovu politiku, kedy dvojspojka bude vzdy drahsia ako manual (coz je ale na druhej strane jednym z dovodov, preco tam vyrobcovia tuto prevodovku davaju a obhajuju si tak vyssiu cenu vozidla).

Nastastie, ako vravis, je na trhu este dostatok alternativ z fofrklackem :-)
Avatar - iudex
Megane
| 24. 2. 2016 10:59
To bolo len také žmurknutie na woodyho, on totiž dobre vie, že ja som veľký odporca automatov. ;-)
Avatar - Emel
Megane
| 24. 2. 2016 11:36
Musím přiznat, že teď by se mi automat hodil... prostě všechno špatně, znáš to... unylý zvuk turbomotoru přebitý aerodynamickým svistem od mizerně odhlučněné koncernové plechovky, bezcharakterní projev TSI, archaické manuální řazení... a najednou koukám, že je ručička už fakt docela hluboko v červeném poli :-)
Avatar - woody-alien
Megane
| 24. 2. 2016 21:25
>:-[] No vidíš, ještě jsi zapomněl na cca dvouvteřinovou prodlevu turba. A mně ještě ke všemu ta debilní dvojspojka cuká a cuká a cuká a cuká..jsem už tak vycukanej, že ani nedokážu zaregistrovat další dvouvteřinovou prodlevu reakce na pokyn k přeřazení...no hotový peklo. ;-)
Megane
| 24. 2. 2016 11:01
Vysvetluj to kompletnimu jezdeckemu (a testovacimu) poli v F1 a dalsich atomobilovych disciplinach ;-)
Megane
| 24. 2. 2016 11:09
Jo kamarád fajka, v F1 a dalších automobilových závodních disciplinách jde o setinky vteřiny. A pokud jsou automaty povolené, tak závodní stáji nic jiného nezbývá než je použít. Ale pozor! Kritika od samotných jezdců v F1 jasně naznačuje, že toto je jedna z věcí, která dělá F1 nezajímavou, protože díky různým elektronickým pomocníkům, "kvalita jezdce" již hraje jen velmi malou roli. :-!
Avatar - Bully_
Megane
| 24. 2. 2016 11:21
Jako ze by v serialu F1 dokazala vyhrat i cvicena opice?
Megane
| 24. 2. 2016 11:27
No a nevyhrává...? ;-)
Avatar - white label
Megane
| 24. 2. 2016 23:53
>:D
Jasně, přesně od té doby co už se v F1 nemusí kvedlat, je to úplná brnkačka..., nechápu, že s tím výběrem pilotů dělají pořád takovou vědu, přitom bez "mistrovského kvedlání" je už v podstatě jedno kdo jen šlape na plyn/brzdu a točí kormidlem. >:-[]
Megane
| 25. 2. 2016 07:23
Uz vic ani nemusi rikat, jdu tam >:D
Avatar - woody-alien
Megane
| 25. 2. 2016 08:09
Co mi to jen připomíná ? Jo, už vím.

"Když tě v Amsterodamu zastaví policajt, nemá právo tě prohledávat. Tohle právo poldové v Amsterodamu nemaj."
"Ty voe, tam jedu. Už nemusíš nic říkat, jedu tam !" >:D
Megane
| 25. 2. 2016 17:33
Naprosto presne! :-) :yes:
Megane
| 25. 2. 2016 18:50
A kdo ví jak je to s tím šlapáním na plyn/brzdu. Všem jezdcům to nějak podezřele dobře vychází.....a to točení s volantem? Autonomní auta..... ;-)
Avatar - miromen
Megane
| 24. 2. 2016 11:56
Všechno špatně. Je sice faj , že jizlivě střiliš do vlastnich řad , ale ja neodsuzuju ty co davaji přednost automatu a vubec si nemyslim , že by s fofrklackem neuměli.
Tobě asi nemusim vysvětlovat , že komunikace a kontak s autem je rozdilny při použivani manual vs automat. Navic ja prakticky neznam přecpana města nebo dalnice a už vubec nejezdim jižni spojku. Řekl bych takove zlate středni cesty. A přiznam se , že u testu přeskakuji pasaže popisujici automaticke převodovky. Takovy popis u převodovky mě vždy řidičsky potěši vic......

[odkaz]
Avatar - woody-alien
Megane
| 24. 2. 2016 21:02
Hele, v pohodě. Mohlo by se zdát, že jsem nějakej fanatickej zastánce automatů, ale tak to vůbec není. ;-) Jenom holt jsou už dneska některé argumenty proti automatům pasé....a divím se, že se v diskusích donekonečna omílají. A představa, že v autě s moderním automatem jenom tak znuděně sedíš, jednou rukou držíš volant, druhou bůhvíco >:-[] a šlapeš jak cvičená opice na plyn nebo brzdu, je taky lichá. Jinak ale každého věc. Nemožnost volby taky kritizuju, ale takovej "vnucenej" automat je pro mě asi tak na stejné úrovni jako "vnucená" výbava třeba u Mazdy. Taky bych se obešel bez celé řady jejich serepetiček, ale bez nich žádanej motor nedostaneš.
Avatar - miromen
Megane
| 24. 2. 2016 22:32
Hele na tohle se mi těžko odpovida. Prostě ač jsem zastancem pouze manualu a automaty zatim přehližim tak něco načteno mam. Ale ne od "odborniku" ale běžnych uživatelu. A věřim , že dnes jsou automaty jinde.Taky netvrdim , že nikdy se nezbavim krabi nohy , ale zatim nenastal u mě ten pravy čas.
S vnucovanim a nemožnosti volby nemužu jinak než souhlasit. O co menši komromis o to větši radost.
Megane
| 25. 2. 2016 07:31
Aha, nacteno...
Megane
| 25. 2. 2016 19:03
Jedna věc je jasná. I když jsem měl a současně mám vůz s automatem a s pádly pod volantem, které umožňují manuální řazení, nikdy je nepoužívám. Není totiž proč. Když bych se cítil na nějaké sportování, tak bez šlapání na spojku by mě to připadalo jako lízání zmrzliny přes sklo.... ;-)
Avatar - white label
Megane
| 25. 2. 2016 21:57
A co "šidítka" typu drift mód apod. na FoRS se kterými může driftovat i "blonďák", ty ti naopak nevadí? :*)
Aneb jak napsal woody:
"Pokud je někdo tak zásadní odpůrce berliček pro nemehla (míněn pochopitelně automat) jako děda7, nebude mu na (údajně) objednaném FoRS vadit, že za něj driftuje elektronika? Nebude poněkud odtržen od spojení s autem tím, že si jeho chování bude upravovat stisknutím čudlíku ? Nebude ho rozčilovat, že si řídící jednotka po nastavení režimu track možná bude pro sebe brblat : teď pozor, vemeno si jde zajezdit na okruh, buďme ve střehu..." ;-)
Megane
| 25. 2. 2016 22:48
1) Nejsem zásadní odpůrce "berliček".
2) Máme v tuto chvíli 2 auta a obě s automaty.
3) Jsou to auta, která nejsou sportovní a ani na sportování, takže automat je fajn.
4) Nicméně, jsem podporovatel manuálních převodovek a zásadní podporovatel manuálních převodovek tak, kde patří...tj. do sportovních vozů.
5) O žádném čudlíku na FFRS nevím a i kdyby tam byl, používat ho nebudu, protože driftování a race track už mám dávno za sebou a mile rád ho přenechávám mladším generacím... ;-)
Avatar - white label
Megane
| 25. 2. 2016 23:26
Jak to, že nevíš o tom čudlíku, dyť jsem ti tu dával odkaz na jízdní dojmy a tam byl ten čudlík taky.
Zrovna hh je typ auta někde na hranici mezi běžnou produkcí a sportovními modely.
Megane
| 26. 2. 2016 11:24
soooooooory, informace nedorazila.......... ;-) Jediný čudlík co pamatuju, byl ten šulek ze zadního nárazníku....... :-)
Avatar - white label
Megane
| 26. 2. 2016 13:22
A jak se ti na tom videu líbila ta bazénově modrá o které jsi uvažoval?
Mně teda moc ne.
Megane
| 26. 2. 2016 15:02
Modrá na videu? Nepamatuji se. Je to jednoduché. Jestli bude ta modrá jako nebo blízko té Nitrous na konfigurátoru, tak jdu do ní. Pokud ne, tak bych bych zvážil tu šedou Stealth. Bílá se mě také líbí, ale kastla Focusu v ní nevyniká.
Avatar - white label
Megane
| 26. 2. 2016 15:12
[odkaz]
Megane
| 26. 2. 2016 16:18
No, na některých záběrech je ta modrá trochu divná, ale na většině myslím, že to ten Nitrous odstín je....... :-!
Avatar - white label
Megane
| 24. 2. 2016 23:43
Je to marné, je to marné, je to marné...
Prostě fůra (nejen) Čechů/Slováků má podobné předsudky (a z nich vznikající klišé) zakořeněny přímo v DNA... ;-)

("Předsudek je zakořeněný úsudek či názor, který není založen na spolehlivém poznání, ale na pouhém mínění či předpokladu. Obvykle vychází z neoprávněného zobecnění nebo jiného zjednodušení zkušenosti.")
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 19:37
tak predpokladam realny ceny o 50-150tis nižší podle motoru a vybavy proti ceniku.
pak by to GT mohlo byt zajimavy :-)
Avatar - miromen
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 19:45
Mě přijde ta cena GT verze zajimava i tak jak je cenikově nastavena. Ostatně celkově mi přijde cenik dobře nastaveny a konkurence schopny.
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 19:55
dvoulitrovej golf gti je drazsi o 70tis
a navíc ma manual
nerikam ze to je neprodejny, ale kdybych chtěl podobny auto, tak si tech 70tis priplatim.
vybavy neporovnávám, ale predpokladam, ze uplny holatko to nebude
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 19:58
Neřekl bych, že je Golf GTI neprodejný. Své zákazníky s určitě najde.
Avatar - _Karel_
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 21:04
>:D >:D >:D
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 24. 2. 2016 08:11
A ver, ze jich bude podstatne vic, nez tech, co koupi Megana.
Ale chapu tu tvoji frustraci...
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 24. 2. 2016 16:01
Co má tvoje nechápavost společného s mojí frustrací?
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 24. 2. 2016 11:30
Všiml jste si jak to topten myslel. Píše, že si nemyslí že by Mégane byl neprodejný (ne Golf), ale že by si raději připlatil za Golf.
Avatar - miromen
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 20:12
Když odhlednu od svych preferenci tak si k tomu Golfu přičti cenu za DSG.
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 20:23
to je ten problém
renault manual nemá
a kazdej automat nechce
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 23:51
Tesat do kamene! :-!
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 26. 2. 2016 19:10
Golf gti v plné výbave s dsg MILION!!!!!!! NAPROSTO SROVNATELNÁ AUTA!!!!!proto mam jiz objednane GT :-) V PLNE VYBAVE 670TISIC KDO SE NESVEZE AT DRZI HUBU JEN BLBEC DA O 350TISIC VIC JEN ZA LOGO >:D
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 27. 2. 2016 13:32
Ano 730 beze slevy!! Dále ukaž mi auto co ma lepší výbavu v téhle třídě??Golf za milión nemá tak jmenuj
Avatar - white label
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 27. 2. 2016 14:52
Myslím, že jsem to napsal dost jasně:
"Vzhledem k výbavě, je to určitě hodně atraktivní cena (i na poměry mainstreamu)..."
Golf k benzínovému Meganu GT ani aktuálně nemá úplně přímou konkurenci, protože benzínový Golf GT byl naposledy u 5. g. Golfu. Dieselový Golf GT nahradil od 6. g. obnovený Golf GTD (před tím byl naposledy ve 3.g.), který by se dnes dal přímo srovnat s dieselovým Meganem GT.
Golf logicky nemá ambice být cenově nejvýhodnější koupí své třídy, to by jeho prodeje musely vypadat jinak. A zrovna od Golfu GTI asi nikdo moc nečeká, že bude primárně cenově konkurovat Meganu GT. Golf GTI je dražší (včetně příplatků), a to nejen, než Megane GT, je taky dražší, než jeho (výkonnější) sourozenec Leon Cupra. Prostě si to může dovolit. Proti Meganu GT nemá jen jiné logo a 40letou tradici, má taky vyšší výkon, možnost aktivního diferenciálu, volbu ze dvou převodovek, větší možnosti individualizace (byť je před údajným faceliftem)..., v tomto ohledu je někde mezi špičkou mainstreamu a prémií, což se do jeho ceny pochopitelně promítá také.
Hlavně, že je z čeho vybírat a věřím, že nový Megane GT (i díky poměru cena/výbava) bude určitě hodně zajímavou alternativou na trhu sportovněji orientovaných hb.
Avatar - white label
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 27. 2. 2016 14:53
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 19:47
A kdo není mistr světa v akčních nabídkách?
Avatar - Emel
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 23. 2. 2016 21:29
Třeba Mazda.
Avatar - woody-alien
renault je mistr sveta v akcnich nabidkach
| 24. 2. 2016 08:29
Bohužel... ;-) Klidně bych oželel trochu z hrdosti výrobce na svůj produkt ve prospěch svojí peněženky. Jo, jsem sobec, a nebojím se to přiznat. >:-[]
:D
| 23. 2. 2016 19:57
Takhle prerostly zadni sterac jsem naposledy videl u Aurise...

[odkaz]
:D
| 23. 2. 2016 20:04
Co to? >:D 8-s
Avatar - miromen
:D
| 23. 2. 2016 20:45
S FL ty 2cm přihodi , ale stejně to tomu vyhledu moc nepomuže. Takovy FR Civic. >:D
Avatar - rohYpnol
:D
| 23. 2. 2016 20:38
Tak jsi tu asi jediný, kdo by chtěl větší stěrač než zadní okno >:-[] :*)
:D
| 23. 2. 2016 21:57
Presne. S takovym vykonem a jizdnima vlastnostma bude ridic sledovat jen co se deje pred nim. Vzadu se bude vse jen rychle vzdalovat. Uz takto velky sterac je vlastne dost velky luxus >:-[]
Avatar - miromen
:D
| 23. 2. 2016 22:04
A co nejvykonnějši běžna verze na ktere si smlsne kde jaka Fabia >:-[]
Avatar - Emel
:D
| 23. 2. 2016 22:47
Kucí, vy si tak hezky rozumíte... vlastně tam to zadní okno ani nemuselo být, co?
adblock
| 23. 2. 2016 19:59
tvl chapu, kdyz mi jednou nebo 2x vyskoci, ze pouzivam adblock, ale aby mi to tady vyskakovalo kazdou navstevu vasich stranek, tam to je dost otravny!!!
Avatar - Petr07
adblock
| 23. 2. 2016 20:20
Tak pro stránky dej vyjimku v adbloku. Jako jsem to udělal já.
Že používám adblock již nevyskakuje a reklamu žádnou nevidím. :-(
Avatar - iudex
adblock
| 24. 2. 2016 09:42
Presne. 8-s
Avatar - Petr07
Automat.....
| 23. 2. 2016 20:13
Zase jenom možnost s automatem......... 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s

ŠKODA. VELKÁ. :'-( :'-( :'-( :-(
Automat.....
| 23. 2. 2016 23:53
Renault snad trpí nějakou úzkostnou poruchou z manuálů, jinak si to nedovedu vysvětlit! 8-s :no:
Automat.....
| 26. 2. 2016 19:03
já třeba hledal hlavně takovy automat
Avatar - rohYpnol
Porušení předpisů?
| 23. 2. 2016 21:01
Docela mě zaráží čísla nalepená na čelním skle. S ohledem na skutečnost, že na čelním skle může být jen dálniční známka a jinak nic se dost divím, že Renault oficiálně takto porušuje předpisy, resp. předá redaktorům auta ve stavu porušujícím předpisy 8-s

Asi se spoléhají na výklad, že zorné pole řidiče = to, co setře stěrač, což jim u dvojciferných čísel asi zrovna dvakrát nevyšlo...
Avatar - 3_diamanty
nuz neviem
| 23. 2. 2016 21:05
asi budem zase divny ale pride mi ze klasicka verzia posobi vizualne krajsie ako to GTcko ... ta cervena na fotkach v beznom prevedeni je bozi a fakt nema chybu ... naproti tomu to tmave GT je docela des .. v modrej je to uz lepsie ale ten predny naraznik a ta "prazdna" maska sa mi proste nijako nelubi... klasicka verzia s gulatymi hmovkami a chromovanymi linkami na maske je daleko elegantnejsia a pohladnejsia aj smrncovnejsia ... ani ten do umely sivy plast u GTcka vpredu ci vzadu krasy teda moc nepobral.... za mna jasne vedie klasika ( najlepsie v cervenej ) :yes:

este jedna poznamocka... ked uz to ma byt GTcko s radostou z jazdy .. preco to teda nema ( okrem ineho ) aj nejaky poctivy manual.... nemam nic proti automatu ale preco manual v ponuke chyba? myslim ze viac ako polovica zaujemcov o taketo GTcko by siahala prave po "staromodnom manuale" aj napriek tomu ako tu kazdy automat vynasa do nebies..... v konecnom dosledku sa ale renault sam obera o zakaznikov ale je to jeho vec ok

takze za mna je najkrajsi klasicky megane v cervenej ... GT je pre mna skor vizualne sklamanie ( akoby az moc chcel vyzerat sportovo ale chyba tomu akasi vizualna lahkost a prirodzenost ) ... ale je to len moj nazor... nikomu ho nevnucujem.... a prve co bude ked pride facelift... uvidite ... tie kly na svetlach podla mna pojdu prec.... vsadim sa ;-)
nuz neviem
| 23. 2. 2016 21:18
Já bych se spíš vsadil, kdo z konkurence tam ty kly dá jako první.
Avatar - 3_diamanty
nuz neviem
| 23. 2. 2016 21:23
nestras... ;-) ... nevidim na tento krok od konkurencie ziaden dovod ... naopak svetla buducich aut budu mensie kompaktnejsie a jednoliate... takyto natiahnuty patvar je uz pomaly prezitok ;-\ .... podla mna svetla scenicu vyzeraju daleko lepsie ... ze je to tak
Avatar - Emel
nuz neviem
| 23. 2. 2016 21:31
Ad Scenic - rozhodně :yes:
Avatar - 3_diamanty
nuz neviem
| 23. 2. 2016 21:35
paradoxne by kly viac sedeli vyssie posadenemu a menej sportovo posobiacemu MPVcku ci SUVecku ... ale nizky sportovo sa tvariaci hatch ich ozaj mat nemusel ... co uz... obcas su veci proste naopak ... to GT posobi vizualne na mna menej sportovo ako hocijaka zakladna 308micka ktora ma sportovu vizaz uz vo svojej DNA ( tento renault ju ale bohuzial nema a ta radoby sportova maska a sive plastiky to fakt nespravia ) ... a problem vidim prave aj v tych obludnych svetlometoch .. tie si mohol renault nechat pre pompezny talisman ale k meganu mi tie kly a tym padom aj celkovo velka plocha svetlometov uz moc nepasuju ( som zvedavy na vizaz meganu RS ) ... chvalabohu aspon ze scenic sa im dokazal vyhnut... a ze mu to bez tych tesakov moc slusi ... a moc :yes:

PS: vizaulny duel francuzskych GTciek uz dnes jasne vyhrava peugeot: [odkaz] [odkaz] ... ziadne gycove farebne plasty v naraznikoch ... ziadne vizualne prerabky masky... ziadny vysoky predok a megasvetla ... ziadna vizualna tazkopadnost a mohutnost ... len cista elegancia a sportovost v tej najcistejsej forme .... peugeot to zvladol na jednicku ;-) :yes: ... navyse peugeot ponuka ako sa na GT patri ... manual ... takze nie je o com...
Avatar - Blue Sun
nuz neviem
| 24. 2. 2016 07:41
Co třeba prostě skutečnost, že si to Renault umí spočítat a ví, kolik zákazníků bralo manuál a kolik automat?
nuz neviem
| 24. 2. 2016 16:03
Ty počty jsou celkem jednoduché. Buď možnost celkem levného automatu nebo manuál a drahý automat.
asi nejzajimavejsi fotka
| 23. 2. 2016 21:06
asi nejzajimavejsi fotka je ta ctvrta od konce, procpak je to vyko nadrze take velike a je tam toliko mista navic?
asi nejzajimavejsi fotka
| 23. 2. 2016 21:11
na chcanky pro jedomety??
[odkaz]

kvůli naftakum dekl jako vokno v panelaku >:D
asi nejzajimavejsi fotka
| 23. 2. 2016 21:40
nojo vlastne
asi nejzajimavejsi fotka
| 23. 2. 2016 21:15
Ta nádrž je bezvíčková. O jakém víčku mluvíš?
asi nejzajimavejsi fotka
| 23. 2. 2016 21:40
ok, tak kryt
asi nejzajimavejsi fotka
| 24. 2. 2016 08:28
Je mozne, ze platforma je nachystana i na alternativni paliva, treba benzin + LPG, nebo pro hybrid, nebo elektromobil, a konektory je treba nekam umistit, pricemz karosarske dily jsou u vsech verzi stejne...
No predstav si, ze by delali Megane i jako elektriku a nabijeci konektor byl umisteny jako u Golfu GTE a kabel bys todiz musel strkat do...diamantu >:D
asi nejzajimavejsi fotka
| 24. 2. 2016 11:37
nejsem si vůbec jistej, jestli by bylo rozumny dat nabijeci konektor hned vedle hrdla nadrze. prece jen tam bude nespis par set voltu a tyct desitky amper.
to by se ten dimant moh pekne rozpalit ...
asi nejzajimavejsi fotka
| 24. 2. 2016 15:58
A kam jinam by jsi ho asi strkal?
[odkaz]
Diky za pekny clanek
| 23. 2. 2016 21:36
Sice jsou to jen prvni dojmy, ale ten clanek je (opet, pane Micko) hodne ctive napsany. Docela rad si vase testy procitam. Sice nesdilim vzdy vas nazor (nebo rekneme nadseni z toho ktereho vozu), ale napsano je to vetsinou opravdu zdarile.
Tak, jak se dnes rika, "palec nahoru" a at se dari i nadale!
A k autu ... tesim se na plnotucny test a posleze k nasemu mistnimu dealerovi (jestli to sem do te nasi pampy vubec dostane), protoze tohle vypada jako hodne povedena kombinace schopneho motoru, dobrych jizdnich vlastnosti, zabavy a ridicskeho komfortu.
Avatar - Ronault.
Honza umí!!! a Renault taky...
| 23. 2. 2016 22:03
Honzo, výborně napsané první jízdní dojmy, úplně mě to nalakalo zavolat prodejci, kdy bude mít Megana k zapůjčení...a tak to má být :yes: :yes: :yes:

No a Megane...vypadá to, že se očekávaně podařil :yes:
Honza umí!!! a Renault taky...
| 24. 2. 2016 00:20
Heč, já už mám tejden doma pozvánku na oficiální prezentaci Megana pro veřejnost. Doufám, že budou k dispozici i nějaký obyčejnější verze, aby bylo porovnání od základu. Hned tam prubnu i Talismana.
Avatar - Blue Sun
Honza umí!!! a Renault taky...
| 24. 2. 2016 07:40
Ty seš... vrrr....
Honza umí!!! a Renault taky...
| 24. 2. 2016 07:52
že Vás to tak bere, je to jen Megane, ale i tak málo stačí ke štěstí... ;-)
Avatar - Ronault.
Honza umí!!! a Renault taky...
| 25. 2. 2016 10:25
Si ho vemu na weekend ;-)
Avatar - aproximus
příď
| 23. 2. 2016 23:02
moc masivní a poněkud překomplikovaná, z fotek to vypadá, že moc neladí ke zbytku auta.. zbytek ujde :-)
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 08:26
Znak na masce, falesne koncovky, tablet a povinny automat a...a to je asi tak vsechno, co by se tomuto getecku dalo bez projizdky (i kdyz Honza popsal jizdu paradne) vytknout.
Super ochutnavka!
Cena je taky nastavena paradne, aktualne se muze jit zahrabat zejmena Hjonde i30 turbo (vi tu vubec nekdo, ze existuje?), ale s nim i trochu schisofrenni Kia Ceed GT. Golf GTi muze byt v klidu, cena GTi je cenou, od ktere se zacina stoupat nahoru, naopak cena Megane GT pujde pri jednanich o koupi spis uz jen dolu, takze tohle nejsou konkurenti, ale spis se idealne doplnuji, nebot Golfum a Leonum s 1,8 TSI chybi ta Renaultsport stava.
Proste - jaro je za dvermi, barman Renault namichal paradni koktejl a me chyta slina :-)
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 08:45
Suhlas, GTI specialne s Performance paketom je o kategoriu vyssie, viac hot ako warm hatch a cena to aj zohladnuje. Inak Megane vyzera zaujimavo, snad bude menej zravy ako predchazdajuce GT.
Pre mna ma vsak jednu velku vyhodu oproti Golfu - mozes mat aj kombi, co nedokazem pochopit u Golfu, ktory v pripade kombi nuti ist do R-ka (diesel ma nezaujima) a v R-ku zial nie je schopny ponuknut vybavu zodpovedajucu autu v jeho cenovej kategorii - nemoznost mat sedacky a spataky s pamatou ma fakt serie neskutocne u auta za +- 40k euro 8-s
Takze Renault Combi GT :yes: :yes:
Avatar - woody-alien
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 08:47
Jo, tohle GT vypadá jako docela dobrej kup. A mimochodem leze svou cenou do zelí i Cliu RS. Mírně horší rychlostní parametry vyváží o třídu větší auto, už bez problému použitelné nejen pro převoz Pygmejů a nakonec i nějakej ten nákup tam dáš. Navíc 4-control atd.

Slušná konkurence i pro ty Leony 1.8 TSI a podobně.

PS: Znak na masce mi nevadí. ;-)
Avatar - iudex
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 10:22
Zaujímavá dilema: rovnaký motor v menšom aute poskytne viac zábavy, väčšie auto Ti zase dá viac univerzálnosti. Zrejme by som obetoval trochu tej dynamiky v Cliu RS, ale získal plnohodnotne použiteľného univerzála v podobe Megana GT.
P.S. Tiež mi znak nevadí, Ty vieš, čo mi vadí. >:-[]
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 19:23
Vidiš a mě ten znak vadí, ale ještě víc ty hokejky v předních světlech a automat u konečně slušného motoru ;-)

A jestli volit, tak si raději dojdu pro toho Leona 1.8TSi s manuálem a ještě ušetřím :yes:

Btw Diamant přece vypadá úplně jinak...
Avatar - woody-alien
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 21:19
Proti názoru na vzhled a "vnucený" automat se ohrazovat nebudu. Co se znaku týká, většinou maj na Renault nejvíc keců odpůrci celého francouzského "portfolia". Což není tvůj případ a tedy mě to u tebe trochu překvapuje. Ale někdy jsou sympatie či antipatie prostě dané, to se nedá nic dělat, taky nezačnu najednou fandit Spartě. ;-) Mně to vážně nevadí, v mainstreamu nenajdu "znáček", kterej by měl v mých očích nějak větší prestiž než ten "diamant". Mě zkrátka víc zajímaj konkrétní modely, nikoliv výrobci sami o sobě.
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 21:34
No a to si představ, že mým prvním autem bylo Clio Mk1, sloužilo k mé plné spokojenosti a tehdejší logo mi vůbec nevadilo ;-) jenže jak se pořád zvětšuje a cizeluje, tak mi vadí víc. Větší ranou jsou ale ty děsný hokejky u přednich světel brr...

Francouze mám rád, měli jsme jich doma dost od PSA a ještě máme >:D Btw jeden mi za posledních 14 dní přibyl, koupil jsem mladýmu něco na začátečnický skákání ;-)
Shrnovačka
| 25. 2. 2016 05:44
Přečti si diskuze na francouzských webech a pochopíš, že jediná francouzská značka je PSA. Renault a nenáviděný Ghosn jsou jen globální zrádci Francie. Pro PSA fans je vždy lepší koncern než Renault.
Avatar - woody-alien
Shrnovačka
| 25. 2. 2016 07:09
Na francouzských webech si vážně moc nepočtu, tou řečí nevládnu, ale co se týká reálných prodejů, tak francouzským vlastencům zřejmě "zrádci" příliš nevadí. ;-)
Shrnovačka
| 25. 2. 2016 07:41
Vlastenci kupují PSA. PSA na tom má ve Francii postavený marketing.
Shrnovačka
| 25. 2. 2016 18:01
Tak ty si dobrej, PSA fans >:D Mě Renault jako automobilová značka nevadí, jen se mi nelíbí části nového designu - viz obří logo a hokejky. A také to, že cpe k použitelným motorům jen automat, do velkých aut jen downsizingové motory a podobné věci, ale to se určitě poddá.

Rozhodně si nemyslím, že je Renault šrot, stačí se podívat na prodeje Clia, Capturu, Scénicu. To rozhodně nesvědčí o nekvalitě, ač se mi nový design moc nezamlouvá, trh to vídí jinak a hlavně jsem rád, že se Renault jako Evropská automobilka drží a jede :yes:
Avatar - OndraGT
Shrnovačka
| 24. 2. 2016 17:47
Dnes jsem si ho na salonu jen tak zbezne prohlednul. Zvenku hezke (az na tu slepou koncovku-detail) uvnitr hezke... Ten interier je oproti predchozimu GT o par levelu vys. Zase ale ja preferuju analogove pristroje. Ale jinak se mi interier moc libil. Automat bych nemusel ale zajimalo by me srovnani s mym 2.0 GT. Co se mi ale vylozene nelibilo - nezakrytovany motor. Vypada to dost hnusne. Co by se jim stalo kdyby tam dali dekl s napisem Renault Sport jak na starem GT...
Cena vzhledem k vybave je slusna
shrnovacka
| 26. 2. 2016 18:52
Takže lidi,dnes jsem si objednal GT v modré mimochodem reálně nejhezcí barva,dal jsem si plnou výbavu a vyšlo to na 670t.pozor to auto je nabušený vším co mají premiové značky v nej výbavách!Golf gti v té semé výbavě né li horší stojí MILION KORUN!!!!!!!co se tyče materialu opravdu srovnatelné s golfem a jízdní vlastnosti lahoda !!jak podvozek tak motor a super automat který si clovek zamiluje nenutí to jezdit pecky ale když chceš tak to prostě tahá a řadí suprově kdo se s tím neprojede tak at radši drží hubu,jezdil jsem s leonem tsi,mazdou3,octavia,golf focus takže jsem měl z ceho vybírat,je to prostě srovnatelný s golfem gti golf má silnější motor ale to je vše je to desingově porád stejné a nudné a dát za nabušený gti milon nechápu. :-) :-)
Avatar - white label
shrnovacka
| 26. 2. 2016 22:55
Prosím tě, můžeš sem dát seznam té "plné výbavy" se kterou vyjde Megane GT na 670 tis. a přitom je vybaven "vším co mají premiové značky v nej výbavách!"?
shrnovacka
| 27. 2. 2016 09:07
Koukni se. Na stránky renault nebudu ti tu vse vypisovat ma minimálně to co gti za milión!!!to mluví za vše tečka
Avatar - white label
shrnovacka
| 27. 2. 2016 12:59
Vypisovat nic nemusíš, stačilo dát odkaz.
V plné (možné) výbavě mně to aktuálně vyšlo na 728.900,- Kč.
Vzhledem k výbavě, je to určitě hodně atraktivní cena (i na poměry mainstreamu), ovšem tvrzení, že za 670 tisíc: "to auto je nabušený vším co mají prémiové značky v nej výbavách!" je minimálně úsměvné.
Ale tak hlavně ať ti to slouží/jezdí dle tvých představ.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku