Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DS 4 Crossback 1.6 BlueHDi EAT6 – Míra soudnosti

Móda velí – oplastujte vše, co by mohlo jen vzdáleně připomínat SUV. Už tak zvláštní model DS 4 se tak dočkal verze Crossback.
Zpět na článek
24. 2. 2016 09:49
24. 2. 2016 10:36
24. 2. 2016 10:46
24. 2. 2016 15:03
24. 2. 2016 11:25
24. 2. 2016 11:51
24. 2. 2016 12:50
24. 2. 2016 13:07
24. 2. 2016 13:45
24. 2. 2016 13:25
24. 2. 2016 13:48
24. 2. 2016 13:26
24. 2. 2016 17:21
24. 2. 2016 13:39
24. 2. 2016 15:16
25. 2. 2016 22:18
24. 2. 2016 13:43
24. 2. 2016 13:47
24. 2. 2016 13:54
24. 2. 2016 14:07
24. 2. 2016 14:46
24. 2. 2016 15:10
24. 2. 2016 15:18
24. 2. 2016 15:22
24. 2. 2016 15:28
24. 2. 2016 15:26
24. 2. 2016 15:30
24. 2. 2016 15:03
24. 2. 2016 15:43
24. 2. 2016 15:59
24. 2. 2016 20:25
24. 2. 2016 17:28
24. 2. 2016 22:46
24. 2. 2016 17:48
24. 2. 2016 21:04
24. 2. 2016 18:04
24. 2. 2016 09:49
Chlapče zlatá
Tobě už Citroen, natož bohyni DS k testování nikdo nepůjčí >:-[]
Rozbalit vlákno
15
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2016 09:59
Re: Chlapče zlatá
Tomu nerozumím, autor dal 2 hvězdy nedořešenému autu co stojí skoro milion. V PSA musí být spokojení. ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 10:42
Re: Chlapče zlatá
tak s ohledem na to, jak auto shodil kde to šlo bych se ani nedivil. A pak sek se nemáme divit, že tu jsou neustále články jen na téma ŠKODA 8-s
Avatar - Emel
24. 2. 2016 11:28
Re: Chlapče zlatá
Za poslední dobu jsou tu jen články o Renaultu, jen včera tři... asi objednali reklamu, ne?
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:46
Re: Chlapče zlatá
A co to mění na tom, že tu neustále jsou články na téma Škoda? Prostě proto, že bývají nejčtenější a ACZ se honí za čteností jak slepice za zobáním...
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 13:48
Re: Chlapče zlatá
A další článek o Renaultu na titulce.... >:D Nevidim tam nic špatně, je logické že o Škodovce se píše hodně, každý chce čtenost.... nedávnu tu zas byl samý Ford, hlavně Fokusy na tisíc a jeden způsob a nikdo netvrdil, že uplácí ACZ >:D
Avatar - Emel
24. 2. 2016 13:50
Re: Chlapče zlatá
No pozor, jestli myslíš Talisman, tak to už právě není článek, ale to placené PR, kvůli kterému teď Renault dostává tolik prostoru. Spiknutí, korupce! >:D
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 13:58
Re: Chlapče zlatá
Ano ! I mne poslal Renault chlebíček a proto za něj zde bojuji! >:D

Holt někdy ovládne média Škodovka s jejími novinkami, jindy útočí Renault a musim uznale kývnout, že na Mégane se velmi těším :-)
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 13:56
Re: Chlapče zlatá
este by som sa kludne vsadil ze tu dnes bude clanok s ofiko fotom noveho scenicu ( kedze vcera slo skor len o akusi ochutnavku ) .... ale nie je na tom nic zle.... renault skratka jede... kazdy chvilku taha pilku.... raz je boom mazdy ... raz je to sama skoda... teraz renault.... par dni dozadu to bola sama kia s optimou a nirom aj sportagom....

za mna ... radsej clanky o renaulte ako o skode ci vw... ktore tu maju z dlhodobeho hladiska stejne najviac priestoru ;-)

a predo dvermi ( teda vstupom na trh ) je uz aj talisman combi ... uz len cakam na clanok o nom :-) .. renault skratka jede... tento rok je zrejme jeho ... uz buduci rok budu mat na novinky zejme trosku skromnejsi ...
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 14:04
Re: Chlapče zlatá
já doufám, že příští rok budou mít tu největší novinku..... dvoulitrový DCi >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 14:12
Re: Chlapče zlatá
;-) >:D ... ale plne by to aj stacilo..... so sucasnou obnovenou paletou ( megane, scenic, talisman, kadjar ... espace.. twingo... ) plus s tymto pripadnym dvojlitrovym DCi-ckom .. si vystacia ajajaj .... nie je coho sa bat....... a zase kazdy rok nemoze byt sviatok... aj ked na buduci rok urcite s niesim novym pridu... mozno fl capturu ... neviem kedy ma byt nove clio ale aj tam uz nejaky fl ocakavam... chysta sa aj sportove alpine... v renaulte nikdy nie je nuda na rozdiel od povedzme takeho citroenu ... aj ked pevne verim ze uz na jesen tu novu C3 konecne uvidime... natahuju to s nou jak zuvacku... C4 a C5 ani nehovorim... tu to uz tiez zacina byt "zastarale" ...... kazdopadne tento rok je v eu v znameni renaultu... ma zrejme najviac noviniek spomedzi vsetkych a tak dostava aj najvacsi priestor
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2016 20:27
Re: Chlapče zlatá
Zatímco u škody řeší každý prd, tak Renault zrovna na trh uvádí jednu novinku za druhou. Ještě tu dneska měl být nový scénik. Takže škodanal jede na plno. :-)
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 12:43
Re: Chlapče zlatá
Jel´s tím? Já jen neoplastovanou verzí, a ani za tu bych nedal víc než dvě hvězdy, to auto je dokonalý příklad leštěného prdu.
Avatar - miromen
24. 2. 2016 12:10
Re: Chlapče zlatá
No ja měl z uvodni fotky dojem , že testu se učastni nějaka lowendova značka a on je to Citroen. :-O
24. 2. 2016 12:59
Re: Chlapče zlatá
A ještě k tomu jeho "prémiová značka"
Avatar - white label
25. 2. 2016 16:56
Re: Chlapče zlatá
Taky mi první pohled "probleskla" Dacia (nebo dokonce i LADA)..., zejména zepředu.
Avatar - peprnik
24. 2. 2016 09:53
Souhlas s autorem
Naprosty souhlas s autorem, to auto uz neni ani pekne, ani zajimave, stoji majlant a cena vubec neodpovida kvalite. DS3 a DS5 bych jeste zkousnul, ale DS4 mi prijde jako krok vedle, nebo spis do prazdna.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - J@...
24. 2. 2016 10:07
Vidím tu úvodní fotku
a první dojem byl, že by to mohla být ruská Lada. ;-)
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2016 10:18
Re: Vidím tu úvodní fotku
naprosto presne >:D :yes:
Avatar - kosmonaut
24. 2. 2016 10:32
děs a hrůza
Příšerné auto, to si u prodejce objednáš snad jen zlitej jak pes.
Nerozumím, tohle už jde skutečně vnímat jak konkurent aut od rusáků, nebo aut z Číny.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Misanick
24. 2. 2016 20:28
Re: děs a hrůza
Znamí si DS4 (ještě s logem Citroenu) koupili za docela přijatelnou cenu (pod půl mega) a je to poměrně slušné a pohodlné auto. Dvě hvězdy se mi zdají fakt málo.
24. 2. 2016 10:36
O.T.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 10:46
Re: O.T.
Supr, stránky meziplynu jsou takový polotovar a video jsem od Honzy dlouho žádné neviděl, tak jsem myslel, že nakonec skončil... Jsem rád, že ne :yes:
24. 2. 2016 15:03
Re: O.T.
Na tom videu v meziplynu rika, ze haldex v zatacce jedno kolo pribrzduje, kdezto torque vectoring na jedno kolo posila vic vykonu. U te Kugy stalo, pokud se nepletu, ze system jedno kolo pribrzduje ... [odkaz]
Tak jak teda?
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 10:37
Dvě hvězdy pro autora
Jedna za to, že splnil zadání a napsal test. Druhou za to, že splnil zadání a popival co poplivat šlo 8-s :no: :no:

Začnu od konce - sami autoři ACZ mi vysvětlovali, že hodnocení se nevztahuje k ceně. Ok, já jsem tenhle přístup vždy kritizoval, ale tady se opět počet hvězd uděluje s přihlédnutím k ceně!! Se stejnou logikou by třeba Superb 2.0 TSI DSG 4x4 dosypaný příplatky s cenou výrazně přes 1M sotva měl dostat to co dostal... Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

Druhá věc, která bije do očí, jsou plasty. Ne že by s nimi crossback měl nějaké vzhledové potíže. Ale když úplně stejně oplastuje svůj model Škoda, přičemž to oplastování dopadá aktuálně mnohem hůř než u tohoto DS4, je to vše úplně v pořádku. A je jedno, jestli je to Rapid Scoutline nebo Monte Carlo (Fabia II). Prostě když ty plasty nalepí Škoda, je v testu stylový model, když plasty nalepí DS4, napíše se jen pár posměšků. Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

Pak tu máme šestnáctistovku HDi, kdy se opět shodí, 88 kW je překonaných... Ano, ale jak kým. To, že koncern má šestnáctistovku co má uslintaných 66 nebo 81 kW a navíc jej spojuje v případě automatu s totálnám šrotem v podobě suché DSG zatímco PSA tu má kombinaci poctivé HDM převodovky a ještě dokáže jezdit s velmi slušnou spotřebou, je přeci nepodstatné... Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

Vůbec přitom nezazní věci jako výborné zpracování a kvalitní materiály uvnitř nebo opravdu výtečná přední sedadla... Vůbec se neocení, že např. přibylo +30 mm světlé výšky, zatímco Scoutline přidává led tak holou *...

Modely DS nikdy nebyly o jízdních zážitcích, tohle je třeba si uvědomit. Ano, ceníková cena je šílená. Ale to je zkrátka úděl modelů postavených na stylu. Úplně stejně na tom je třeba Mini - vozy, které kvalitou neoslní, resp. propadají, z praktického hlediska nemají co nabídnout a cenově jsou krutě přemrštěné na úrovni prémie. Přitom kdejaký klasický mainstream jezdí líp (ano, třeba Corsa OPC jezdí líp než Cooper JCW)... Jenže u Mini je to opět v pořádku, zatímco u DS je to o soudnosti. Ne, pánové, takhle opravdu ne 8-s :no:

DS4 vždy byl, je a bude o stylu, materiálech a pocitu z interiéru. Jízdně tak nějak... zvládne co se žádá, nic víc ani míň. Řada, tedy vlastně dnes již automobilová značka DS, se zkrátka nehodnotí racionálně, ale čistě emocionálně, spontánně. DS nesměřuje na řidiče hledající jízdní zážitky, ale na řidiče, kteří auto berou čistě jako šperk, který je zdobí, na řidiče, kteří se neženou za businessem vydělávat statisíce, protože oni je prostě už mají a 3/4M za technicky mainstreamové auto pro ně nepředstavuje žádný problém a DS koupí prostě proto, že se jim zkrátka líbí a nic víc za tím není :-! :-!
Rozbalit vlákno
32
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2016 11:05
Re: Dvě hvězdy pro autora
Zkrátím tvůj dopis, řadě DS máme odpustit, že nejezdí jak by člověk čekal, ale hodnotit plastově chromový styl.
Škodofka dvě hvězdy nedostane, protože nevyrábí chromovaný Rapid za 900t.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:13
Re: Dvě hvězdy pro autora
Rapid Scoutline 1.4 TDI DSG (66 kW!!! s mizernou DSG) začíná na 513 000,- a testovaný kousek měl bez problémů příplatky za +100 000,- ... Takže za oplastovanou lowendovou tretku o třídu níž z Boleslavi dáš bez problémů přes 600 000,-

Zatímco tady je problém rozdýchat 750 000,- za DS s poctivým HDM, solidní dieselovou šestnáctistovkou a velmi zdařilým interiérem... 8-s 8-s
24. 2. 2016 11:21
Re: Dvě hvězdy pro autora
Kopeš tu kolem sebe jak malý děcko.
Každý soudný člověk, který to auto viděl na živo, ví, že je to "navrch huj, vespod fuj".
To auto se vůbec nepovedlo. Pozná to každý, kdo se v něm sveze. Jen ty tu budeš tupě tvrdit, jak mu každej škodí. Prober se. :-!
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:29
Re: Dvě hvězdy pro autora
Prober se ty. Přečti si co jsem napsal. Nejde až to a to CO je napsáno, ale JAK je napsáno. Posměšky na plasty u DS4, zatímco chvalozpěvy u Scoutline... Tohle rozliší každý soudný člověk, protože ten rozdíl v hodnocení je do očí bijící. Stejně jako další uvedené věci.
24. 2. 2016 11:32
Re: Dvě hvězdy pro autora
Cenový rozdíl mezi těmi vozy je jedno celý malý auto. Kvalitativní rozdíl je nepatrný.
Tobě prostě uniká základní parametr.

Až se ty sám osobně posuneš z role "já bych" do role "já jsem", tak až poté má smysl číst ty tvoje litanie. :-!
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:35
Re: Dvě hvězdy pro autora
Třídní rozdíl mezi vozy je jedna třída, DS má pohon a převodovku o level výš než Rapid a o bytelnosti karoserie a prostornosti interiéru už raději ani nehovořím... Ale ty jsi zřejmě v žádném z těchto vozů nebyl, takže ani nemůžeš tušit :-!
24. 2. 2016 11:43
Re: Dvě hvězdy pro autora
Není nad to, sám zatáhnout do diskuze úplně jiné auto, které není konkurentem ani třídním, ani cenovým a pak to tu vítězoslavně rozhlásit.

Jsi od začátku mimo. :-!
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:52
Re: Dvě hvězdy pro autora
A co vítězoslavně rozhlašuji?? Spaceback a DS4 si vůbec nekonkurují a nikde jsem je nesrovnával, s tím jsi začal TY "Cenový rozdíl mezi těmi vozy je jedno celý malý auto. Kvalitativní rozdíl je nepatrný." >:-[] 8-s

Já jen reaguji na tvé porovnání a říkám, že cenový rozdíl vyplývá z toho, že DS4 je prostě celkově jinde než Spaceback :-!

Kdyby ti to stále nedocházelo, jako že určitě nedochází jak tě znám, tak já srovnával to, jak SE TU PÍŠE NA ACZ o oplastovaných Škodách jako je např. Rapidu SB Scoutline ve srovnání s oplastovanou DS4.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 12:15
Re: Dvě hvězdy pro autora
Nejde o to, jak se píše o oplastovaných Škodovkách, ale že se projevila cena vozu na výsledném hodnocení, byť se vždy redaktoři bijí do prsou, jak tento aspekt nezahrnují...... Zbytečně vedete zase koncernovou válku, na kterou se chytí potrefená husa.... teda už chytla...
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 12:13
Re: Dvě hvězdy pro autora
To nic nemění na faktu, že pokud se v testech nehodnotí cena, neměla by se promítnout do hodnocení vozu u ŽÁDNÉHO testu! Pouze jako doporučení.

A jestli si DS viděl naživo, tak ať to vemu jak to vemu, jestli se mi líbí nebo ne, tak to auto je na poměry nižší střední třídy (v tomto měřítku by k němu mělo být přistupováno) průměrným počinem (a v interiéru opravdu není špatné viz RohYpnolovy vzpomínané křesla či měkčené plasty, které působi jistě hodnotněji, než některé mainstreamové interiéry konkurence).

Pokud si odmyslím naprosto katastroficky nastřelenou cenu, prapodivné plasty (právě jsem potkal zaparkovanou klasickou DS4 a opravdu to ošklivé auto není), která by neměla být zohledněna, tak by to na ty 3 hvězdy po osobní zkušenosti dotáhnout mohlo, přeci to auto neni jako komplex horší, než Dacia.... Byť i jen tím interiérem, nebo slušným motorem (ano je překonaný, ale je nejhorší?).

Vím, že tobě jde jen o provokaci, jenže stejným měřítkem by musela propadnout na 2 hvězdy testovaná Octavia 1.2 TSI za mega, nebo Rapid za cenu ORS....
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 12:59
Re: Dvě hvězdy pro autora
Přesně :yes: Podle mě 3,5*, rozhodně vidím na DS věci, co jej povyšují nad obyčejný průměr. Ale jestli 3 nebo 3,5, to není vůbec podstatou.
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 13:13
Re: Dvě hvězdy pro autora
Já vidím tak na 3 hvězdy max. Jediné plus vidím v sedačkách a zpracování interiéru je také solidní na poměry nižší střední, rozhodně to nechci stavět proti prémii, to se nechytá.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 13:34
Re: Dvě hvězdy pro autora
Jasně, říkám, 3 nebo 3,5 to je nepodstatné. Zásadní je to, co zaznělo v textu, jen kydání hnoje, nic víc v testu nebylo 8-s

Třeba TOPGear 6/10 [odkaz]

Autocar 3,5* [odkaz]

Carwow 7,2 [odkaz]
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2016 13:09
Re: Dvě hvězdy pro autora
Fakt by mě zajímalo, kteří blbci mě můžou dávat palce dolů za odkazy na jiné recenze 8-s 8-s
25. 2. 2016 13:59
Re: Dvě hvězdy pro autora
Kolik lidí teď sedí v redakci?
>:-[]
Avatar - rohYpnol
25. 2. 2016 14:43
Re: Dvě hvězdy pro autora
teď asi nula, ale pátek ještě není >:-[] >:D a venku hnusně ...
Avatar - Emel
24. 2. 2016 13:17
Re: Dvě hvězdy pro autora
Nicméně auto se hodnotí optikou třídy a to je v tomto případě prémiový kompakt, zřejmě.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 13:31
Re: Dvě hvězdy pro autora
Auto se hodnotí optikou 900 000 Kč, to je odůvodnění autora a je úplně mimo to, o čem mě přesvědčovali - tj. cena nehraje roli 8-s
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 13:39
Re: Dvě hvězdy pro autora
To je otázka, proti prémii to hodně kulhá na obě nohy, nicméně horší, výrazně, než třeba nějaký klasický zástupce nižší střední nebude.
25. 2. 2016 16:18
Re: Dvě hvězdy pro autora
Teď je otázka, jestli redakce řadí DS4 do mainstreamu, nebo do prémie (co vím, prémii tu mají oddělenou). Má to být prémiový produkt, čemuž odpovídá cena, a tam dostane řádně po tlamě.
24. 2. 2016 16:01
Re: Dvě hvězdy pro autora
Potvrzuji. Svezl jsem se a je to krám.
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2016 20:30
Re: Dvě hvězdy pro autora
A ty jsi s tím jel? .... bo viš jak, >:D >:D ;-)
Avatar - KANKUNEN
24. 2. 2016 11:24
Re: Dvě hvězdy pro autora
No a u DS máš za 150 navíc měkkou palubku a chrom. Obě ty auta jsou katastrofy.
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2016 20:29
Re: Dvě hvězdy pro autora
Nýbrž a jenčto za 600, že? No tys tomu nasadil kondom.
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2016 11:45
Re: Dvě hvězdy pro autora
Zkrátka a dobře, jediný smysluplný argument pro koupi C4 (pardon, myslím DS4...nebo také DS5) je, že se prostě "líbí". Na tom v podstatě není nic špatného a koneckonců ani podle mě nevypadá vůbec zle, i když zrovna tahle konfigurace mu nesluší...Ale mně jako petrolheadovi je takovýhle francouzský přístup spíše k smíchu.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 12:01
Re: Dvě hvězdy pro autora
Takovýto přístup taky není třeba nikomu nutit. Někomu je k smíchu že si nedokážeš doma vymalovat nebo nedokážeš nainstalovat satelit či ořezat zahradu... Každý má jiné životní priority.

Já jen nemám rád, když se někdo pro jiné priority odsuzuje a zesměšňuje.
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2016 12:27
Re: Dvě hvězdy pro autora
Já odlišné priority jiných lidí respektuji, každý má nakonec právo utratit své peníze za to, co sám uzná za vhodné. Ale stejně tak mám snad i já právo dát najevo, že mé potřeby jen pěkný design vážně nenaplní a od DS bych čekal trochu více přidané hodnoty. ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 13:00
Re: Dvě hvězdy pro autora
Však jistě :yes:

Ale nezávislý novinář nemá právo kydat hnůj na DS a vychvalovat koncern do nebes :-!
24. 2. 2016 17:52
Re: Dvě hvězdy pro autora
Porad basnis o interieru, ale zapominas, ze je prevzaty z C4ky...
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 21:00
Re: Dvě hvězdy pro autora
Ne, to nebásním jen já...
např. "First-rate cabin quality" viz [odkaz]
Avatar - Misanick
24. 2. 2016 20:30
Re: Dvě hvězdy pro autora
:yes: :yes: :yes:
29. 2. 2016 02:37
Re: Dvě hvězdy pro autora
DS je jen marketingovým blábolem obalenej mizernej CItroen, pro lehce obalamutitelný idioty, kteří skočí na tuhle vábničku ... a navíc je to i vzhledově hnusný.
24. 2. 2016 10:53
Tohle fakt někdo kupuje?
To je na Chocholouška
Rozbalit vlákno
2
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:05
Re: Tohle fakt někdo kupuje?
Na chocholouška je, že lidi kupují vygajdané desetileté dýzlové Octávky a Passaty bez historie dotažené z Itálie či Německa se 160 na tacho... Tohle je na chocholouška.

To, že si někdo koupí DS4 protože se mu prostě líbí, tak proč si jej nepořídit, je zcela v pořádku. Někdo peníze "promrhá" v nikotinu, někdo v ženách, někdo v DS :-! :-!
24. 2. 2016 12:53
Re: Tohle fakt někdo kupuje?
S tvou první částí souhlas, ale tohle "hnusidlo"* za 900papírů je bláznovství, to i kdyby se snad někomu mohlo líbit (jak vidíš, jsi zatím asi jedinej), tak částka je absolutně mimo. Řeči o promrhání peněz za něco jiného jsou mimo mísu, tady se bavíme o autech.

*vysvětlivka pro diskutéra Ji/Ri: hnusidlo namísto vozidlo
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 11:04
teda nic v zlom
ale aj bezna mazda 3 je vacsi premiant ako tato podivna masinka s logom DS.... kazdopadne dve hviezdy sme tu uz dost dlho nemali .. to je pravda

v pripade DS to chce komplet novu genetiku... a nove auto..... lebo prerobeny citroen ako premiovka fungovat nikdy nebude .. co je vcelku pochopitelne...
Rozbalit vlákno
26
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:07
Re: teda nic v zlom
Není ani za mák. Řada DS nabízí velmi kvalitní interiéry a pro někoho zajímavý design. Rozhodně vyjímečný design.
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 11:13
Re: teda nic v zlom
mne tato "vynimocnost" nesedi.... aj predaje DS v eu tak nejak moju predtuchu potvrdzuju ze cesta k premii formou vycackaneho a prerobeneho citroenu bohuzial nepovedie... chce to komplet nove auto... uplne od podlahy .. a potom mozu so znackou DS zabodovat a prekvapit :yes:

dve hviezdy su mozno ozaj kus malo ale viac ako 3 by tomu autu v porovnani s tymi na ktore svojim poslanim mieri nedal asi nikto... a to je velmi slaba vizitka vzhladom na smele ambicie DS
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:15
Re: teda nic v zlom
DS nasměřovali pro Čínu, tady to vždy bude exotika. Tak je třeba to vnímat.
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 11:17
Re: teda nic v zlom
chapem...ved v eu sa ani o nejaky boom nepokusaju... popravde .... mozeme len spekulovat ci na to vobec aj maju ... lebo s tym co momentalne ponukaju na trhu mozem smelo prehlasit ze sa zatial na zavedene europske premiovky vobec ale vobec predajom ani imidzom nechytaju.... lebo toto je skor parodia na serioznu premiu .. a ako konkurent pre bmw1 alebo Acko? to snad ne... ani ako vtip to nie je na mieste .. s tymto DS si po imidzovej a premiovej stranke hravo poradi aj zakladna mazda 3 ... nic v zlom... len pisem ako to vidim
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:24
Re: teda nic v zlom
Stavět DS proti německé prémii je bláhové, tohle jsou dva světy. Rozumím aktuálnímu nastavení DS a umím ocenit hodnoty, které nabízí. Klidně bych si DS pořídil i když vím že technicky jsou tu výrazně lepší volby.

Otázkou spíš je, jestli je pro pojetí prémie v duchu DS místo. Na Evropském trhu sotva, v Číně věřím že může bodovat. A Francouzi to podle mě moc dobře vědí.
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 11:30
Re: teda nic v zlom
takymto pohladom je potom premiovka aj dacia sandero stepway... v takom rumunsku urcite alebo ako renault sandero v brazilii ;-) .... samozrejme stavat sandero proti zbytku sveta je tiez blahove... je to predsa iny svet... a jeho hodnoty dozaista tiez vieme ocenit... ;-) .. takto obkecas kazde auto.... ale ano plne chapem na co narazas...

DS nemieri na BMW ani na medveda ani audi ani na mini tak teda na koho? predpokladam ze ani nie na daciu alebo datsun ..... ani ako cirkusant po dvoch poldecakoch by som si to nekupil ... a to mam docela napadity dizajn na autach moc rad .. chce to komplet nove auto novu genetiku... inak je to ( ako vidime ) nepredajne
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:39
Re: teda nic v zlom
Jenže ten Stepway taky racionálně neobhájíš, protože je prostě předražený a nic extra ti nepřináší... A přesto dává výtečný smysl.
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 11:43
Re: teda nic v zlom
no nahodou je stepway v slusnej cene.. a jeho 208mm svetla vyska poraza nejeden ovela drahsi radobyoffroad... ja ich u nas vidim jazdit.. kto chce lepsiu priechodnost ale nema zrovna 25 tisic na nejake to vycencane SUVecko a ani zrovna netuzi po nejakom terene tak preco nie... ako crossover do mesta je voci mnohym podobne velkym za polovicnu cenu ... a vzhladovo sa pritom vobec nema za co hanbit... vyzera a posobi neraz lepsie a imidzovejsie ako nejeden drahsi voz.....
24. 2. 2016 14:55
Re: teda nic v zlom
"Klidně bych si DS pořídil" >:D >:D >:D No comment!
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 18:17
Re: teda nic v zlom
I nedokonalé vozy mají svoje kouzlo. Ty taky nejsi dokonalý a přítelkyně nad tebou neláme hůl (snad >:-[] )
Avatar - Emel
24. 2. 2016 11:33
Re: teda nic v zlom
Až na to že DS4 se v Číně neprodává.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:37
Re: teda nic v zlom
Psal jsem DS, ne DS4. A nemáš pravdu [odkaz]
[odkaz]
Avatar - Emel
24. 2. 2016 11:44
Re: teda nic v zlom
A kam teda nasměrovali DS4?

Podle mě to nesedí. DS3 je na trhu cca. od 2010, DS4 o rok později, v Číně zahájili prodej myslím až s DS5 někdy v roce 2014... takže bych neřekl, že ta auta byla koncipována pro Čínu. Pro Čínu je dělané DS6 a DS5LS.

U DS bylo prohlášení značky takové, že míří na evropskou prémii.
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 11:56
Re: teda nic v zlom
Prohlášení značky ... jak dětinské ;-) Škoda tu prohlašuje věcí, Hyundai tu prohlašuje věcí... A co bys čekal, že měli přijít se značkou DS a říct budeme konkurovat lépe vybaveným Citroenům >:-[] >:D >:D ...?
Avatar - Emel
24. 2. 2016 12:02
Re: teda nic v zlom
Jo, Hyundai v ČR je podobný případ. Škoda ne, ta má jako své hlavní heslo pragmatismus... jasně, v marketingových materiálech se občas dočteš o revolucích a nastavování nových měřítek a redefinování u každé značky a nového modelu, ale když vnímáš komunikaci jako celek...
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 12:20
Re: teda nic v zlom
Když jste u té Hyundaie, zaslechli jste tu reklamu na i30? >:D "Oktávku už všichni znáte" ? >:D Ti si nedaj pokoj >:D Škoda, že neni na YT >:D
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2016 12:30
Re: teda nic v zlom
Jojo. Už jsem si jen povzdychl, že v tom fakt hodlají nadále pokračovat. I po tom, co reklama na i20 zrovna velký úspěch nesklidila, mírně řečeno... :-)
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 13:05
Re: teda nic v zlom
Já si hlavně všiml, že na YT z mě neznámého důvodu raději vůbec akutální reklamní kampaň nedali, čert ví proč :*) >:-[]

Jinak zrovna tahle reklama mi přijde vcelku vtipná. Ano, je srovnávací a rejpe do Škody, ale tak nějak vcelku se vtipem. Podle mě si najali novou reklamku nebo změnili přístup reklamní kampaně...

Jen si říkám proč neudělali stejně i reklamu na i40. Superba už všichni znáte, ale život končí ve 40cítce >:D >:D ;-)
Avatar - Emel
24. 2. 2016 13:16
Re: teda nic v zlom
Myslíš život začíná ve třicítce? Osobně ji hodnotím na poměry Hyundai jako o něco méně trapnou než obvykle :-)
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 13:40
Re: teda nic v zlom
Já spíš žasnu, že pořád válčí se Škodovkou >:D
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 13:52
Re: teda nic v zlom
Tak to víš, slepičí brko je dráždivé ;-)
Avatar - white label
25. 2. 2016 17:03
Re: teda nic v zlom
Mě by zajímalo. kolik jim za tu reklamu platí Škodovka, když v ní dobrovolně zmiňují Octavii ve smyslu, že tu měl/má/zná (na rozdíl od i30) přece "každý". ;-)
Avatar - woody-alien
24. 2. 2016 22:59
Re: teda nic v zlom
Ještě přidej "vánoce v létě" ;-) , ale jinak souhlas, ve srovnání s Hyundai ČR je v tomto ohledu Škoda tááááááááákhle malinká.
24. 2. 2016 16:48
Re: teda nic v zlom
Dnes souhlasím...za 400kkč by to byla fajn "stylovka" k běžný C4.
Avatar - Ji/Ri
24. 2. 2016 20:32
Re: teda nic v zlom
Do půl koule. Abych se na to mohl dívat s úsměvem, že jsem dobře koupil >:D
24. 2. 2016 11:25
agónia
autor to zhodnotil správne, teraz neriešim, či to tak robí aj pri iných značkách, ale tu to inak nešlo. Ani zarytý obhajca nenašiel iný argument ako "páči sa" a tento ds sa už ani nepáči, spredu fakt vyzerá ako nová lada vo vyššej výbave. Buď dajú rýchlo novú sériu modelov 3/4/5 alebo odídu skôr ako začali. Každý upravený, fejsliftovaný a vyčačkaný pôvodný model zakopáva ds hlbšie a hlbšie.
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2016 11:26
Předražená Dacie?
Nemůžu si pomoct, ale auto na fotkách na mě působí jako Dacie.
Myslím, že tenhle model je fakt tragický a i když pochopím, že někomu se to může líbit, tak nepochopím, že někdo takový má na takové auto 800 000.

Počet hvezdiček neřeším, na to se auto nekupuje. I když je fakt, že moc objektivity z toho nekoukalo.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 11:34
Re: Předražená Dacie?
cela ta maska je dost tragicka .. paradoxne s logom citroenu to malo vacsie gule a viac charizmy a imidzu
Avatar - Emel
24. 2. 2016 11:51
DS
DS jde hodně mimo mě, ale přesto mi to nedá, abych se ho trošku nezastal. Pokud tu někdo srovnává s Dacií nebo Ladou, tak by velmi rychle zmlkl ve chvíli, kdy by ta dvě auta viděl vedle sebe. Ať už se vám styl DS líbí nebo ne, tak určitá pozornost k detailům a propracovanost tam bez diskusí je.

Co mi u toho auta vadí nejvíc je ta pachuť prohry, tragicky podceněného útoku na evropskou prémii. Image celé značky je teď na bodu mrazu, převládá právě ta nálepka naleštěné bídy.

PS: nejvíc mě dojal argument, že když se dají peníze vyhodit za nikotin, tak se dají vyhodit i za DS... z toho by jistě měli ve Francii radost :-)
Rozbalit vlákno
13
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 12:50
Re: DS
Forma bez obsahu si prostě pochvalu nezaslouží, ale srovnání s ladou nebo dacií je opravdu mimo.

P.S. Nedávno jeden Rumun zcela seriozně, když jsem se bavili o autech stojíc u jeho loganu, zahlásil, "fakt super auto, škoda že ho kazí ta francouzská technika." Měl jsem co dělat, abych zachoval vážnou tvář. >:D
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 13:07
Re: DS
ale zvládl jsi to, protože ses bál návštěvy u vás z Rumunska, že >:D
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 13:45
Re: DS
Byl to obchoďák mého největšího rumunského zákazníka, ať má radost, nemám problém mu odkývat jakoukoliv blbost, jen je těžké se u toho nesmát. ;-)
Avatar - Emel
24. 2. 2016 13:25
Re: DS
No jistě, protože taková Dacia 1300, to byl přece ten pravý kus rumunské techniky... ne jako dneska ;-) .

PS: věděl jsi, že Dacia vyráběla jako Dacii 1100S licenčně R8 Gordini?
Avatar - Dinar
24. 2. 2016 13:48
Re: DS
Přesně tak, dacia 1300 to bylo ňáký auto, dokonce ji ve Francii bouchali v licenci jako Renault 12. >:D ;-)

P.S. Nee, zajímavé info...
24. 2. 2016 13:26
Re: DS
porovnanie s ladami je prehnané, ale vyjadruje sklamanie z ds.
24. 2. 2016 17:21
Re: DS
Ono to vůbec vypadá, že francouzská technika je odjakživa prokletím rumunského autoprůmyslu. >:-[]
24. 2. 2016 13:39
Re: DS
Asi nie som standardny typ, ale mne sa pristup, kde kladu doraz na interier prave pozdava. Koniec koncov, tam clovek travi vacsinu casu. DS4 dost dobre poznam, a predne sedacky patria k tomu najlepsiemu vramci mainstreamu a triedy. Koza Nappa je naozaj prijemna, na rozdiel od toho co inde nazyvaju kozou, palubovka, ovladace - posobi to premyslene a aspon na mna robi fajn dojem.

Podvozok je nic moc (diplomaticky povedane), specialne s velkymi kolesami. Nechapem snahu o sportovost, kedze technicky takmer rovnaky Peugeot 308 je pohodlnejsi a vo vysledku rovnako rychly. Stary robotizovany manual co poznam je hroza. Tam fakt nie je co chvalit. Na druhej strane viem si predstavit ze manual s 1.6 thp a 200 konmi musi robit lepsi dojem z auta, uz len kvoli lahsiemu predku a snad lepsie naladenemu podvozku...

Celkovo by som to urcite neporovnaval s premiu, to je len zbozne zelanie znacky, ale urcite by som neoznacil auto za podpriemerne, co naznacuju 2*.
Cennikova cena je nadstrelena, ale ked plati podobne ako v minulosti cenovy jemnocit, tak nebude rozdielna od lepsie vybavenych modelov zvysku mainstreamu. ;-)
24. 2. 2016 15:16
Re: DS
clovece, uz len z toho co pises ty sam vyplyva 2/5.
25. 2. 2016 22:18
Re: DS
Az na to, ze ja spominam verziu pred faceliftom, kde najvaznejsiu vyhradu - robotizovany automat, vymenili za dobre fungujucu HDM prevodovku. Takze uz len touto zmenou je to tak plus jeden bod. ;-)

Ono moznosti vybavy uz dnes nie su tak nadpriemerne ako to bolo v 2011, ked auto vyslo. Ale stale je to nadpriemer a v kvalite materialov tiez. Takze podla mna nie je dovod na menej ako 3/5 a skor by som to videl na 3,5/5 ak porovnanvam s mainstreamom, kam auto patri.
24. 2. 2016 13:43
Re: DS
Pockat panove, hodnotil jsem ciste vzhled (zvlaste pak z uvodni fotky) a to auto na me (a zjevne nebudu sam) tak pusobi. DS clovek nema tak nakoukane (kde by ho taky pri tech prodejich nakoukal) a pri prvnim rychlem pohledu jsem tam proste videl toto: [odkaz]
Avatar - Emel
24. 2. 2016 13:47
Re: DS
To taky nebylo jen na tebe... jasně, takhle v té miniaturce toho není moc vidět, černá kola vypadají jak plecháče a tak... naživo už by ses ale podle mě nespletl.

Jen tak na okraj... odkaz je na koncept od Lady, na velkých kolech a nejspíš s LED světlama... ale Lada v šedi ulic bude vypadat zase jinak.
24. 2. 2016 13:54
Re: DS
Ale já přece psal, že na FOTKÁCH na mě působjí jako dacie.

[odkaz]

[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
24. 2. 2016 13:24
Francuzi a Taliani...
to maju v nasich koncinach tazke.
Po dlhom hladani som nasiel reklamy na Mercedes Benz Sprinter, ktore boli vysielane na nasich radiach:
Taliani - na pi zz/c u [odkaz]
Francuzi - na šalát [odkaz]

>:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ozzman
24. 2. 2016 13:43
Re: Francuzi a Taliani...
Tak zrovna sprinter je spíš na "zrzavo" >:D
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 13:47
Re: Francuzi a Taliani...
...zato nam, nemcum jesou dodafky absolut wurst >:-[]
24. 2. 2016 14:07
skvele
budem viacej citat tohto autora, cital som viacero platenych pochybnych recenzii na toto auto, ale toto je prva skutocne objektivna priama recenzia.
pre citron jeden odkaz, co vas nezabije, to vas posilni!
Rozbalit vlákno
9
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 14:46
Re: skvele
Test byl jen nakydání hnoje, nic víc v testu nebylo 8-s

Třeba TOPGear 6/10 [odkaz]

Autocar 3,5* [odkaz]

Carwow 7,2 [odkaz]
24. 2. 2016 15:10
Re: skvele
3/5 carbuyer
[odkaz]
u mna 2/5
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 15:18
Re: skvele
to hodnotenie 6 z 10 ... je defakto analogicky nieco ako 3 hviezdy z 5 ( cize 1,66 nasobok tohto hodnotenia je maximalnym moznym maximom ).... a tie 3 hviezdy by som mu dal aj ja ... ale ako som spominal... na viac to uz tiez nevidim.....

nejde o to zeby to bolo auto zle auto ako take... ale treba sa pozerat na to na ake auta mieri a ako obstoji so svojimi konkurentami..... a k tomu vztahovat hodnotenie..... ak zvazime fakt ze teritoriom tohto auta nema by sandero stepway ale skor volvo V40 ... tak razom su aj tie 3 hviezdy fakticky az moc ;-\

skoda.. lebo podla mna DS ma na viac... ale este raz... chce to komplet nove auto... novy dizajn.. genetiku... interier ... tato vcelku bezducha a predrazena zlatanina sa ozaj neda rovnocenne porovnavat s nejakym 4 hviezdickovym volvom alebo A3kou svojho segmentu
24. 2. 2016 15:22
Re: skvele
no ved presne, a komplexne to ponal aj autor tohto clanku, za tuto cenu je to skrata v tomto segmente iba 2/5....snad to odplasi dievcata co si vyberaju auta podla vzhladu, resp. ja fakt neviem co je na tomto aute pekne. DS3 este celkom zaujimave auto, ale DS4 a DS5 je vysmech. este ze citroen dostal dve miliardy od francuzskej vlady a minuly rok je prvykrat po asi 5 rokoch v zisku, inak by zbankrotovali s takymito autami.
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 15:28
Re: skvele
DS3 ano... ako mala sikovna stylova hracka to funguje ... ale DS4 a DS5 sa podla mna uz netrafili svojmu poslaniu .. a ani cenou... a vlastne ani dizajnom... nicim... to co funguje na DS3 uz ale nepreniesli do vyssich rad DS4 ani DS5... skoda... ( ono tester to popisal dobre )
Avatar - rohYpnol
24. 2. 2016 15:26
Re: skvele
Ano topper, umíme počítat ;-)
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 15:30
Re: skvele
ja by som mu dal 3 hviezdy... a to este som optimista ... ale mozno keby som to v reale porovnal s volvom tak by boli aj dve vela ... je to tazko takto posudzovat

skratka toto sa moc nepodarilo... auto sa minulo svojmu poslaniu.. co je hlavny dovod preco mas vsade v hodnoteniach ten hviezdny deficit ( a super sedacky to uz nezachrania ) ;-)
24. 2. 2016 15:03
Re: skvele
Přesně, autor testu zasluhuje pochvalu za odvahu, že to napsal na plnou pusu. To se v českých motoristikých médiích moc často nedělá, bohužel. Značka DS je v mých očích jeden obrovský omyl celou svou podstatou a mám i velký strach z toho, kam se * Citroën (tím nemyslím jen jeho prodeje v ČR, ale celou modelovou politiku této značky v poslední době). :-!
Avatar - 3_diamanty
24. 2. 2016 15:43
Re: skvele
ja s nim viacmenej suhlasim... vysledkove hodnotenie vyzera mozno poctom hviezd akosi az moc negativne... ale popisal cele to diane okolo tohto auta statocne a velmi otvorene a realisticky ... ak by to auto ( voci svojej konkurencii ) malo mat 4 hviezdy .... tak take A3 ich musi mat potom aspon 8 ... minimalne ;-)
24. 2. 2016 15:43
ako o tom pisali na SME.sk
ak si chce clovek precitat recenziu platenu citroenom tak to je tento clanok, este aj v diskusii sa naslo vela fanusikov tychto divnych aut:
[odkaz]
a pritom slovenski diskutujuci a znalci dobrych aut su na tejto stranke
;-)
Rozbalit vlákno
0
24. 2. 2016 15:59
Citroen
Citroen je na tom podle mého názoru v současnosti nejhůře ze všech řekněme jihoevropských značek. Jediné auto, které od nich za něco stojí je dosluhující C5, která vznikla v dobách, kdy ještě u Citroenu dělali auta pořádně. Stejně tak vůbec nebyla špatná předchozí generace C4 a C3. Ale to, co dělají teď, to opravdu nestojí za nic. Aktuální C3 ani C4 nemá nic, čím by převyšovala konkurenci, nástupce C5 snad ani nebude a pokud bude, tak bez hydropneumatického odpružení, takže tuctové auto, které není žádný důvod kupovat. No a řada DS to je jenom předražený leštěný prd pro frikulíny. Technika stejně podprůměrná, jako zbytek značky a za dvojnásobné peníze. Zatímco u Peugeotu, Renaultu a koneckonců i u toho Fiatu se pár zajímavých modelů najde, Citroen :no:
Rozbalit vlákno
1
24. 2. 2016 20:25
Re: Citroen
No z těch jihoevropských značek, jak říkáš, na tom Citroen ještě není zdaleka nejhůř. Třeba taková Lancia se svým samojediným Ypsilonem je na tom mnohem hůř a Alfa je taky víc virtuální automobilkou, než skutečným výrobcem. Citroen má několik zajímavých modelů, které se slušně prodávají, třeba Cactus, nebo C4P.
Avatar - Twingo
24. 2. 2016 17:28
Citroen
Citroen na tom asi není zrovna nejlíp ale že dělá obyčejná auta tak to snad nemyslíte vážně? Co takhle Citroen c4 Cactus (Airbump), C3 (sklo protáhle až to střechy), a většina nových modelů má hlavně extravagantní design.

A DS je pravda že není zrovna nejlepší ale žádný učený z nebe nespadl a Citroen (popřípadě DS) se stále ještě učí a za pár let možná bude stejně dobrý jako Infiniti nebo BMW. A hlavně člověk který si koupí DS tak chce hlavně design a taky se odlišit člověk který prostě chce DS tak si DS prostě koupí ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
24. 2. 2016 22:46
Re: Citroen
" za pár let možná bude stejně dobrý jako Infiniti nebo BMW. "
- No to těžko, oni (už) jako BMW být ani nechtějí. Prostě vše sází hlavně na styl.

A Cactus je mimochodem výsledkem prakticky stejného přístupu, jen v jiné cenové.
24. 2. 2016 17:48
Autor