zase si na praskoch ?
keby bolo treba, tak je aj tu vyse 300 kW, ale netreba - vid C43AMG a BMW M340i.
Ked vybehne RS4 / RS5, potom sa budeme bavit a porovnavat pindiky, jo ? >:-[]
Když si šlo kopnout do motorů že maj špatnej litrovej výkon, do spotřeby a zrychlení, do 4st. převodovek to blyo keců, ted když má řada amerik větší litrovej výkon jak evropa, skoro všude sou 8kvalty a podvozky sou laděný na Nurburgringu, změnily se priority a zůstává předěmtem kritiky kdo má jakou kůži, jestli má evropa o 4 el. fíčurky více a dko má lepší tablet uprostřed palubky.
A k čemu potřebuješ zrovna u M235i zadní pár dveří? Dyť v tom je vzadu tak málo místa, že si tam stejně nikdo slušně nesedne. Leda, že bys tam vozil vnoučky... ;-)
Tak samozřjmě nemůžeš porovnávat Chevrolet za 17 000 usd s Mercedesem co je asi tak o 3 třídy vejš.
Tu hujdu musíš porovnat s Evropskou hujdou za 450 000, pak z toho vyjde že ta americká hujda je pořád super >:D
Hlavně so se týče motorů a prostornosti a výbavy.
Hruška a jablka si pleteš možná ty. 1675 kg je hmotnost s řidičem, stačí se podívat na stránky Audi.
Nová A4 je o nějakých 50-80 Kg lehčí než srovnatelné konfigurace 3er, jedno jestli u základní motorizace (viz naměřené hmotnosti u základních motorů)
[odkaz]
nebo u těchto šestiválců. ;-)
Ne, neviděl. Pěkný. No, coby okruhová a driftovací hračka to určitě nebude mít chybu. Otázkou zůstává, jak se bude RS chovat v normálním provozu na normálních moravských a českých silnicích. Ford AMB již se mnou komunikuje. Chtějí mi prodat i Fiestu pro manželku.... ;-) V záloze je M3 nebo 340i v M paketu....... :-!
No mne přijde že máš trochu z toho mindráček a máš potřebu pořád dokazovat, jak to v USA dělaj lépe než všichni ostatní za každou cenu. Nikdo tu na US vozy nenadává už pěkně dlouho, ale ty sem pořád chodíš štěkat jako ratlík >:D A že litrový výkon měly US vozy dříve horší? Ano... tak BRAVO, že konečně dotáhly Evropu ;) Nebude to také tím, že u nich jsou jiné priority a proto to každý dělá trochu jinak?
Můžeš být rád, že příští tvé auto bude umět jezdit i v zatáčkách a třeba dospěješ a mimo diskuzních předháněček se nebudeš už ani naháňet s Oktáviemi ftédéí, které ti asi hodně znepříjemňovali život i s obyčejnou jednadevítkou... jinak si to neumim vysvětlit >:D
klasika - Torsen C 60:40 ;-)
a v novej RS4/RS5 mozes cakat Kronenrad ( tiez samosvorny diferencial, ale s este rychlejsimi reakciami pri rozdelovani toc. momentu z:p )
Ten novy haldexoidny quattro ma byt len pre modely ultra - teda usporne modely. ;-)
Všechny moje auta uměla jezdit v zatáčkách, některá lépe - Jaguar, některá hůře - 300C ale všechno úplně v pohodě. A všechna měla víceprvek a vzádu kotouče, což se o některé evropské produkci nedalo donedávna říci a o některé nedá říct dodnes >:D
Já se můžu nahánět s kým chci, to je čistě moje věc a těch co tam jedou se mnou.
Takže je lepší motor 1,2 turbo než třeba 2,4 atmosféra. Jasná věc, a kličky vzádu na oknech a manuálně šoupací sedadla v hadru, je mi to úplně jasný >:D
Nevěřil bys, jak často si něco odkládáme na zadní sedadla a dobře vím, jak je to bez zadních dveří otrava se pro to natahovat. A to už nemluvím o tom, že bych se v mém věku mohl jednou natáhnout a už tak zůstat.... ;-\ Jo, a my už máme i čtyřletou pravnučku......... ;-)
Hmotnost S4 nezávisí na tom jestli se auto.cz spletlo nebo nespletlo, v materiálech Audi je jasně uvedeno hmotnost S4 v kombajnu je 1675kg včetně řidiče. Hmotnost S4 v sedanu je 1630kg včetně řidiče. Netřeba kolem toho rozvíjet nesmyslné teorie.
[odkaz]
No, záleží na tom, z jakého úhlu se na to člověk dívá. FFRS se mě líbí stylově, velikostně i výkonově, ale mám obavy z tvrdosti podvozku. Těch hopsajících aut jsem už měl dost. M3 je o kapku větší než bych si přál a podvozek dle testujících je víceméně také na "tvrdší straně". Proto je tu 340i, která by měla mít podvozek, co se komfortu týče, asi v cajchu. I když kastla je pořád kapku větší (stejné rozměry jako M3) než bych si přál. Takové M235i jako čtyřdveřák by byl zajisté vítěz... ;-)
A co jako? Je snad v článku vysvětleno jestli autor myslí pohotovostní hmotnost podle EU nebo DIN? Třeba Němci všude píší Leergewicht a jednou mají na mysli bez řidiče a podruhé s řidičem, pokud se nepodíváš na detailní vysvětlení, tak víš kulové.
Howgh! >:D Zbytečný se v tom patlat. Caddies mají pár věcí, který evropan může hůř zkousnout, ale motory, podvozek nebo řízení to bezpochyby nejsou. Naopak. ;-)
Jsi si jistý? Předchozí generace S4 měla později dostat korunový z RS5 (snad při faceliftu, myslím 2012). Měl snad T3 nahradit v celé nabídce. Ostatně ho dostala A7 a A6.
PS: Audi sice na německé stránce modelu neuvádí, co je to za diferenciál, nicméně uvádí, že umí až 85 % dozadu a 70 % dopředu, což odpovídá korunovému z RS5.
Omyl, Alero má letní. Dneska sem na nich krásně drandil do práce i z práce >:D
Akorát Alero je 12-17 let stará věc. To se musíme vrátit v čase do doby Felicie který hnijou zadní dveře a Oktávky 1,6 MPI >:D >:D abyste mohli diskutovat o Aleru
Netahejme sem nemecke manyry. Cesky snad zname hmotnosti pohotovostni a provozni, kde ta prvni je automaticky bez euroridice a eurobagaze a ta druha je s. V tomhle je clanek pod kterym debatujeme jednoznacny a ja z nej vychazel, ted otazka jestli se taky nespletli (jak pise WL nebylo by to poprve). Pokud se spletli plati co pises a hmotnost audi je vic nez dobra. Pokud jde o hmotnost bez ridice plati co jsem napsal.
na 95% som.
Aj Torsen C vie poslat o 25% viac na konkretnu napravu, takze v pripade predku = max 65 a zadku 85%. Neviem uz kde, ale cital som jeho specifikaciu. ;-)
Tak ako kedysi ten starsi dokazal poslat 75% bud na predok, alebo zadok, kedze standard bol 50:50.
Edit: kedze aj ty edit... :-) - budem sa musiet pozriet na tu rubriku technika podrobnejsie. ;-)
Edit2: pozrel som sem [odkaz] no a zrazu pisu pre Torsen 60/80 maximum - ruku do ohna dam za to, ze ked vybehol v RS4, pisali 65/85 maximum. :-!
V rovnaky cas tu vyjdu dva clanky o autach s porovnatelnymi motormi (tento a o c43 coupe) a kym, aspon podla diskusie, o kombik zaujem jak prasa, o kupe pomaly nikto ani nezavadi. Co je toto server pre domacich majstrov?
No v tomhle bych to redakci moc nezazlival, ono kdyz clovek koukne na nemecke stranky tak pod Leergewicht taky najde jednou to, jednou ono a obtezovat se a explicitne tam napsat "leergewicht nach..." je spis vyjimka.
V one tiskove zprave od audi se taky pise jen obecne Leergewicht. Taky predpokladam, ze jde o hmotnost pohotovostni.
Jablka a hrusky (euro hmotnosti a hmotnosti pohotovostni). ;-)
Ja se nepozastavuju nad hmotnosti vs. konfigurace, v tom audi nejede druhe housle, ale rovnou prvni. Je dokonce o 5kg lehci nez 3er touring s xDrive a automatem. Problem ale je ze je to v pripade S4 nejnizsi mozna hmotnost (pokud nebude manual) na kterou se to auto podiva. Niz to proste nepujde, stejne jako u mercedesu o clanek vedle kde ti vnuti 4x4 a automat. Naproti tomu BMW i jaguar o cca 100kg niz spravnou konfiguraci dostanes.
Mícháš leergewicht DIN a leergewicht EU, navíc 1685kg (DIN) není S4 sedan, ale kombi. Stará S4 sedan udávala 1650kg jako leergewicht DIN, 1725kg jako leergewicht EU, naměřeno 1793kg (leergewicht DIN) tedy 1868kg leergewicht EU, takže rozdíl 143 kg.
V tvém příkladu 335i také nemá deklarovanou hmotnost, navíc zase mícháš EU 340ix (1690kg) a DIN 1687kg 335ix (naměřeno v AMuS u auta bez řidiče), takže rozdíl 72 kg.
V testu AMuS 340i a C400 je ten rozdíl přes metrák.
BMW pro 340xi at udává 1690kg, v tom mém odkazu na ams je sice ještě 335xi at, ale to je jedno, změřeno 1687 kg.
Pro předchozí S4 audi udává 1685 kg, změřeno 1793 kg.
Ale ano, pokud nové S4 naměří deklarovanou hmotnost, smeknu.
Nemyslím si, že výbava hraje roli jen u základních motorizací, rozdíl minimálně metrák proti papíru je u všech motorizací bez ohledu jestli jde o základní tříválec nebo o šestiválec.
Test současných šestiválců
340i v automatu udává leergewicht DIN v automatu 1540kg, leergewicht EU mit fahrer 1615kg, naměřeno 1649/1724kg tedy plus 109 kg.
C400 v automatu s 4x4 udává leergewicht DIN v automatu 1570kg, leergewicht EU mit fahrer 1645kg, naměřeno 1684/1759kg tedy plus 114 kg.
[odkaz]
Jestli nová S4 bude v reálu o 1,5 metráku těžší než v papírech tak pořád na tom nebude nijak špatně,ale počkejme si na změření.
U těch spodních motorizací rozdíl dělá výbava, v tech. údajích má automobilka holátko, v testu novinářské auto s veškerou výbavou. Mě jde spíš o top verze, spec. v dýzlových šestiválcích bývá u audi hmotnost vyšší i o metrák oproti tech. údajům, každopádně budu mile překvapen, pokud v testu S4 ukáže váha deklarovaný údaj, protože ten je opravdu špičkový.
Mrkni na srovnání minulé generace S4, hmotnost v testu [odkaz] a hmotnost podle tech dat [odkaz]
Zajimava debata - poradny ameicky V8 proti 1.2 HTP Fabia a 1.9 TDI Octavia 1.
Neni nad to srovnavat nesrovnatelne (a to poznate tak, ze to V8 se do porovnavaneho auta - treba Fabie, proste nevejde. Asi ani do kufru ne...
A hlavne - kluci - uz jsme ve tretim tisicileti! Meli byste zacit mluvit o necem soucasnym, ne? :-!
Jo a pak me jeste bavi ten argument ve smyslu "kazdy auto nakonec nejak zatoci, vsak volant tam je.
To je dost dobry - protoze to jsme kde? To ja pak muzu rovnou rict, ze ve Fabii ten motor nejakej je a jet maximalni povolenou rychlosti po dalnici umi taky, takze proc teda ty americky V8?
Já myslím že řeč byla o americké V6twinturbo 3,0 vs německé 3,0 >:D
Kecy o tom že němci kdyby chtěli můžou udělat 3,0 s výkonem větším třeba i 500 KW či kýho vejra sou mimo, podstatné je co je v autech a ne co by kdyby.
A to 300C zatáčet umí, i na okreskách jen to není s takovou lehkostí. Ale jezdit s tím jde úplně normálně.
A V6 sedany Stratus a Sebring i to Alero zatáčí úplně perfektně a několik honiček s evropskými auty po okreskách které jsme s nimi absoloval mi dávaj za pravdu.
Spatne. Nevim, jak moc se ATS a CTS kanibalizuji, kdyz ATS je klasicky premiovy kompakt (ekvivalent evropske premiove stredni tridy, jak sam pises) tedy rozmerove takova Octavka s vetsim rozvorem a CTS je nekde mezi mid-size a full-size, tedy nase vyssi stredni (A6, 5, E), no a CT6 je konkurent limuzin typu A8, S a 7. Velikostne je nekde mezi standartnimi a prodlouzenymi verzemi. Jestli chystaji nejake CT8 nevim, ale to uz bude vylozene proti top verzim, pripadne luxusnim vozum typu Bentley. Jinak 300C je predevsim full-size. S A8 ho srovnavat moc nejde, protoze to je evropska premie, ktera si zije vlastnim zivotem, stejne tak, jako americka full-size auta. S tou evropskou premii vlastne zacal Cadillac primo bojovat az s modelem CTS.
Právě ta světla mi u B8 trochu vadila... no přijde mi to prostě dotaženější, nechci se tu rozebírat alá Topper o dizajnu jednotlivých částí vozu, nerozumim mu tak jako on >:D
Mne na A4 vadí (v novém sem ani neseděl, takže spíše vadilo) jiné věci (prostornost, a v nižších výbavách skoro až šeď interiéru, což je díkybohu jednoduše eliminovatelné se zvětšujícím se rozpočtem na koupi vozu), které do této diskuze nepatří, protože motoricky a jízdně mu vytknout nemám co :-)
Ta vypadá famózně, ale to je ATS, který je menším vozem, než CT6 ne? :-)
Mne se nová generace A4 líbí moc, připomíná mi to trochu návrat ob generaci zpět, která mi přišla nejpovedenější (a s kterou jsem měl naposledy reálnou zkušenost, tu další jsem již nezkoušel). Navíc je mi sympatické, že jde o kombi, což Cady nedělá :-)
Nedopsal jsem "V". Tohle je jediný nový V6, který jsem od Caddy měl v ruce. Třílitr neznám, v EU totiž sází američané na zdechlou R4 v turbu. Ta je naopak strašlivá ;-)
Nemíním se nechat zatáhnout do alerozní neplodný diskuze a o tom, že z americký základní kůže nemáš spocený půlky jen se na ně podíváš, zatímco evropský hadr je šunt ;-)
No...to bych bral jen podle rozměrů. Ani jako Chrysler, ani jako rebrandovaná Lancia mě to auto nepřesvědčilo a neumím si představ důvody k jeho koupi ;-)
Takže spíš takový emkový BMW :-) Řekl bych, že to jsou odlišné koncepce, jiný druh zákazníka :-) ATS se mi líbí, to CT6 už tolik ne :-) (a to má ten Barikův třílitr twinturbo)
Má to i Passat B8... popravdě mi to vůbec nepřišlo, když jsem s ním jezdil, takhle když se na to podívám takhle na fotkách s tím, že to tam mám hledat, tak je to horší :-) Řekl bych, že interiér A4 je výborný
To me taky zarazi. Kdyz mely podvozky ladene rekneme do pohodlna, mizerny litrovy vykon, tak jsi to obhajoval tak, ze nechces zadne vyhonene moturky do steracu, ale poctivou techniku, ze objem nicim nenahradis a kdyz, tak jedine kompresorem a ze 300C ma prece podvozek z Mercedesu a stejne s Alerem na kruhaci ujedes kazde skodovce >:D Ted zacal Cadillac delat turba, pripadne zdimat vykon z atmosfer ve vysokych otackach, tak se porad ohanis litrovym vykonem a dalsimi cisly, ktera nikoho nezajimaji a mas hroznou radost, jak jsi to vsem nandal >:D